Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama T-Mobile

Reklama T-Mobile

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Fiala
Šetření:03. 12. 2013 - 06. 12. 2013
Počet respondentů:53
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Rádi bychom zjistili jak na Vás působí tato reklama.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Prosím před vyplněním dotazníku shlédněte reklamní video.

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3566,04 %66,04 %  
Muž1833,96 %33,96 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let4075,47 %75,47 %  
26 - 40 let815,09 %15,09 %  
nad 40 let59,43 %9,43 %  

Graf

3. Jakého operátora používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O22343,4 %43,4 %  
T-Mobile2241,51 %41,51 %  
Vodafone1222,64 %22,64 %  
právě jsem ve fázi přechodu od Vodafonu k virtuálnímu operátorovi11,89 %1,89 %  

Graf

4. Ohodnoťte zpracování jako ve škole:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nápad2.2451.544
Vtip2.5091.873
Audiovizuální stránka2.0570.921
Herecký výkon2.2451.468

Graf

5. Jaké emoce a pocity ve Vás reklama vyvolala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrá nálada2649,06 %49,06 %  
Nic2037,74 %37,74 %  
Zájem815,09 %15,09 %  
Klid a pohodu47,55 %7,55 %  
Znechucení35,66 %5,66 %  
Potřebuju papír11,89 %1,89 %  
pobavení11,89 %1,89 %  
trapnost11,89 %1,89 %  
nuda11,89 %1,89 %  

Graf

6. Jak dobře si vybavujete tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pamatuji si ji dobře3158,49 %58,49 %  
Pamatuji si jenom společnost1324,53 %24,53 %  
Reklamu si nepamatuji vůbec713,21 %13,21 %  
Pamatuji si společnost a produkt, ale ne společnou reklamu23,77 %3,77 %  

Graf

7. Jak byste ohodnotili sílu reklamy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální2650 %49,06 %  
Nemotivovala mě2548,08 %47,17 %  
Motivovala mě k akci11,92 %1,89 %  

Graf

8. Jaké dojmy jste si odnesli z reklamy

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní3973,58 %73,58 %  
Negativní1426,42 %26,42 %  

Graf

9. Jak byste ohodnotil/a reklamu ve srovnání s konkurenčními reklamami stejného druhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Trochu lepší1833,96 %33,96 %  
Stejná1426,42 %26,42 %  
O mnoho lepší1324,53 %24,53 %  
Trochu horší611,32 %11,32 %  
O mnoho horší23,77 %3,77 %  

Graf

Jiné než nalákat Vás na koupi produktu nebo služby.

10. Co myslíte, že je hlavním sdělením naší reklamy?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

nevím

Nic

PO KAŽDÉ NĚCO JINÉHO

pobavit

vubec jsem nepochopila

že je důležitější mít sebou kus papíru než nadupaný mobil (od kohokoliv ;-)

že je potřeba papír?

že jste jiní a nejlepší a nejoriginálnější

že nemá papír

že o víkendu bude hra zdarma

11. Co se Vám na této reklamě nejvíce líbí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

HERCI

Herecké obsazení

humor

humor

je vtipna, narozdil od ostatnich

když si produkt nekoupím, tak se neposeru

Kotek

líbí se mi spojení loukového divadla a živých postav

má vtip

Nápad s těmi loukami

nejspíš vánoční atmosféra

Nic

Povedlo se obsazení a nápad s loutkami

snad ty loutky...

Vtip

vtip a nápad

Vtipné pojetí

12. Co se Vám na této reklamě nejvíce nelíbí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

???

asi nic

FRÁZOVÁNÍ

Hlavní zápletka

je nudná

Je to reklama - a jako reklama mě prostě obtěžuje ....

Není moc zřejmé, že je to reklama na mobilního operátora

Nic

nulová vazba na produkt

vojta kotek

Všechno, zejména nechutní "umělci"

zaměření zcela mimo oblast avizovaného obsahu

zapojení loutek

Znělka T-Mobile, už je fakt ohraná


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jaké emoce a pocity ve Vás reklama vyvolala?

  • odpověď Dobrá nálada:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi O mnoho lepší na otázku 9. Jak byste ohodnotil/a reklamu ve srovnání s konkurenčními reklamami stejného druhu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Jakého operátora používáte?

4. Ohodnoťte zpracování jako ve škole:

5. Jaké emoce a pocity ve Vás reklama vyvolala?

6. Jak dobře si vybavujete tuto reklamu?

7. Jak byste ohodnotili sílu reklamy?

8. Jaké dojmy jste si odnesli z reklamy

9. Jak byste ohodnotil/a reklamu ve srovnání s konkurenčními reklamami stejného druhu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Jakého operátora používáte?

4. Ohodnoťte zpracování jako ve škole:

5. Jaké emoce a pocity ve Vás reklama vyvolala?

6. Jak dobře si vybavujete tuto reklamu?

7. Jak byste ohodnotili sílu reklamy?

8. Jaké dojmy jste si odnesli z reklamy

9. Jak byste ohodnotil/a reklamu ve srovnání s konkurenčními reklamami stejného druhu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fiala, T.Reklama T-Mobile (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://reklama-t-mobile.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.