Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama - Toscani, kombinace sociální a komerční reklamy
Reklama - Toscani, kombinace sociální a komerční reklamy
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jiří Svoboda |
---|---|
Šetření: | 15. 02. 2010 - 25. 02. 2010 |
Počet respondentů: | 121 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.42 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 87,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:29 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jmenuji se Jiří Svoboda a zpracovávám diplomovou práci na téma Emoce v reklamě a využití sociálních témat.
Studuji na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze.
Ve své práci se snažím nastínit vztah české veřejnosti k reklamě, její pohled na reklamní média ať již klasická nebo nová. Rozborem současné reklamy bych chtěl poukázat na momentální zaběhlé kolority, na kterých je reklama založena a jen vyjímečně jej opustí. V kontrastu s ní prezentuji nová média a možnosti, které přinášejí, a jak dokáží působit na pozornost příjemce. Zajímá mě názor na propojení komerční reklamy a sociálních témat jako možného dalšího kroku pro reklamu.
Odpovědi respondentů
1. Sledujete reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 94 | 77,69 % | 77,69 % |
ne | 27 | 22,31 % | 22,31 % |
2. Podle Vás je dnešní reklama:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sterotypní | 56 | 46,28 % | 46,28 % |
kreativní | 26 | 21,49 % | 21,49 % |
zábavná | 17 | 14,05 % | 14,05 % |
zbytečná | 13 | 10,74 % | 10,74 % |
nevnímám ji | 9 | 7,44 % | 7,44 % |
3. Kupujete výrobky, které znáte z reklam?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 45 | 37,19 % | 37,19 % |
spíše souhlasím | 42 | 34,71 % | 34,71 % |
souhlasím | 19 | 15,7 % | 15,7 % |
nevím | 9 | 7,44 % | 7,44 % |
nesouhlasím | 6 | 4,96 % | 4,96 % |
4. Který druh reklamy spíše zaujme vaši pozornost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televizní spot | 67 | 55,37 % | 55,37 % |
video zaslané emailem | 26 | 21,49 % | 21,49 % |
novinový inzerát | 14 | 11,57 % | 11,57 % |
outdoorová reklama | 13 | 10,74 % | 10,74 % |
rozhlasový spot | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
5. Dáte na doporučení výrobku prostřednictvím zkušeností zákazníků?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 78 | 64,46 % | 64,46 % |
ne | 43 | 35,54 % | 35,54 % |
6. Pamatujete si reklamy na zn. Benetton od Oliviera Toscaniho?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 86 | 71,07 % | 71,07 % |
Ne | 35 | 28,93 % | 28,93 % |
7. Jak na Vás působily?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zaujaly mne | 44 | 51,16 % | 36,36 % |
oslovily mne | 30 | 34,88 % | 24,79 % |
nijak zvlášť mne neupoutaly | 7 | 8,14 % | 5,79 % |
působily na mne neutrálně | 5 | 5,81 % | 4,13 % |
8. Byly podle Vás etické?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 72 | 83,72 % | 59,5 % |
ne | 14 | 16,28 % | 11,57 % |
9. Myslíte si, že je propojení komerční reklamy a sociálních témat je dobrý způsob jak upozornit na světové společenské problémy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 78 | 64,46 % | 64,46 % |
ne | 43 | 35,54 % | 35,54 % |
10. Jste ochotni připlatit za výrobek, který část z ceny věnuje na řešení nějakého společenského problému? (ochrana životního prostředí, AIDS, podpora zemí třetího světa)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 86 | 71,07 % | 71,07 % |
ne | 35 | 28,93 % | 28,93 % |
11. Myslíte si, že by zadavatelé reklam a tudíž i sama reklama měli být společensky odpovědnější?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 86 | 71,07 % | 71,07 % |
ne | 35 | 28,93 % | 28,93 % |
12. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 69 | 57,02 % | 57,02 % |
Muž | 52 | 42,98 % | 42,98 % |
13. Váš věk je :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26-45 | 52 | 42,98 % | 42,98 % |
15-25 | 41 | 33,88 % | 33,88 % |
46-70 | 28 | 23,14 % | 23,14 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.