Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama v dopravních prostředcích MHD v Liberci
Reklama v dopravních prostředcích MHD v Liberci
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Rozsypalová |
---|---|
Šetření: | 07. 11. 2010 - 25. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 79 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.85 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 80,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:56 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondente,
ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který má za cíl zjistit jak respondent vnímá reklamu v MHD v Liberci a popsat jeho chování v dopravě (účel cesty, frekvence,...). Díky tomu pak můžeme zlepšit prodej reklamních ploch. Průzkum je prováděn ve spolupráci s Dopravním podnikem města Liberce, a. s., proto prosím o vyplnění jen ty respondenty, kteří s MHD v Liberci jezdí či jezdili.
Děkuji
Odpovědi respondentů
1. Jak často cestujete městskou hromadnou dopravou v Liberci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
denně/téměř denně | 33 | 41,77 % | 41,77 % |
alespoň 1x týdně | 22 | 27,85 % | 27,85 % |
alespoň 1x měsíčně | 16 | 20,25 % | 20,25 % |
méně často | 8 | 10,13 % | 10,13 % |
2. Za jakým účelem cestujete MHD?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do školy | 43 | 55,13 % | 54,43 % |
do zaměstnání | 18 | 23,08 % | 22,78 % |
na nákup | 7 | 8,97 % | 8,86 % |
přátelé | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
jak kdy je to různé všechny předchozí odpovědi za | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
když to nejde pěšky nebo na kole | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
kolej - nádraží | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
z nádraží domů = na privát (a zpět) | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
zábava | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
do školy, za zábavou, na nákupy | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
příležitostně různě | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
na koleje a pak zpet na nadrazi | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
nic | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
3. Jak dlouho průměrně čekáte na MHD?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 5 minut | 37 | 47,44 % | 46,84 % |
5-10 minut | 35 | 44,87 % | 44,3 % |
více jak 10 minut | 5 | 6,41 % | 6,33 % |
do 1 minuty | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
4. Jak dlouho průměrně cestujete pomocí MHD?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5-15 minut | 56 | 71,79 % | 70,89 % |
15-30 minut | 19 | 24,36 % | 24,05 % |
do 5 minut | 2 | 2,56 % | 2,53 % |
více jak 30 minut | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
5. Vnímáte reklamu na vnějšku autobusů/tramvají?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 36 | 46,15 % | 45,57 % |
ano | 28 | 35,9 % | 35,44 % |
ne | 14 | 17,95 % | 17,72 % |
6. Vnímáte reklamu uvnitř autobusů/tramvají?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 41 | 52,56 % | 51,9 % |
ano | 30 | 38,46 % | 37,97 % |
ne | 7 | 8,97 % | 8,86 % |
7. Všimnete si změny reklamy ve spoji, ve kterém cestujete pravidelně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 51 | 65,38 % | 64,56 % |
ano | 27 | 34,62 % | 34,18 % |
8. Jakým způsobem vnímáte reklamu v MHD?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevadí mi - sleduji ji | 44 | 56,41 % | 55,7 % |
nevadí mi – nesleduji ji | 19 | 24,36 % | 24,05 % |
je pro mě příjemným zpestřením | 9 | 11,54 % | 11,39 % |
je pro mě zdrojem užitečných informací | 6 | 7,69 % | 7,59 % |
9. Kterých reklamních formátů si všímáte?(ohodnoťte na stupnici 1-5, kdy 1 je nejméně a 5 nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
reklama z vnějšku autobusu/tramvaje | 3.538 | 1.454 |
letáková reklama uvnitř vozidel | 2.808 | 1.386 |
reklama na historické tramvaji | 2.179 | 2.019 |
držadla uvnitř vozů - tzv. handymedia | 3 | 1.59 |
reklama na jízdenkách | 1.936 | 1.188 |
reklamní panely – cityboardy (na terminálu Fügnerova) | 2.526 | 1.224 |
10. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 45 | 57,69 % | 56,96 % |
muž | 33 | 42,31 % | 41,77 % |
11. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 – 30 let | 69 | 88,46 % | 87,34 % |
31 – 40 let | 4 | 5,13 % | 5,06 % |
do 20 let | 3 | 3,85 % | 3,8 % |
41 – 50 let | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
51 – 60 let | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
12. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 60 | 76,92 % | 75,95 % |
středoškolské | 17 | 21,79 % | 21,52 % |
základní | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
13. Sociální postavení
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 49 | 62,82 % | 62,03 % |
zaměstnanec | 29 | 37,18 % | 36,71 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.