Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama v dopravních prostředcích MHD v Liberci
Reklama v dopravních prostředcích MHD v Liberci
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Rozsypalová |
---|---|
Šetření: | 07. 11. 2010 - 25. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 79 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.85 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 80,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:56 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondente,
ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který má za cíl zjistit jak respondent vnímá reklamu v MHD v Liberci a popsat jeho chování v dopravě (účel cesty, frekvence,...). Díky tomu pak můžeme zlepšit prodej reklamních ploch. Průzkum je prováděn ve spolupráci s Dopravním podnikem města Liberce, a. s., proto prosím o vyplnění jen ty respondenty, kteří s MHD v Liberci jezdí či jezdili.
Děkuji
Odpovědi respondentů
1. Jak často cestujete městskou hromadnou dopravou v Liberci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
denně/téměř denně | 33 | 41,77 % | 41,77 % |
alespoň 1x týdně | 22 | 27,85 % | 27,85 % |
alespoň 1x měsíčně | 16 | 20,25 % | 20,25 % |
méně často | 8 | 10,13 % | 10,13 % |
2. Za jakým účelem cestujete MHD?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do školy | 43 | 55,13 % | 54,43 % |
do zaměstnání | 18 | 23,08 % | 22,78 % |
na nákup | 7 | 8,97 % | 8,86 % |
přátelé | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
jak kdy je to různé všechny předchozí odpovědi za | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
když to nejde pěšky nebo na kole | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
kolej - nádraží | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
z nádraží domů = na privát (a zpět) | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
zábava | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
do školy, za zábavou, na nákupy | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
příležitostně různě | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
na koleje a pak zpet na nadrazi | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
nic | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
3. Jak dlouho průměrně čekáte na MHD?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 5 minut | 37 | 47,44 % | 46,84 % |
5-10 minut | 35 | 44,87 % | 44,3 % |
více jak 10 minut | 5 | 6,41 % | 6,33 % |
do 1 minuty | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
4. Jak dlouho průměrně cestujete pomocí MHD?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5-15 minut | 56 | 71,79 % | 70,89 % |
15-30 minut | 19 | 24,36 % | 24,05 % |
do 5 minut | 2 | 2,56 % | 2,53 % |
více jak 30 minut | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
5. Vnímáte reklamu na vnějšku autobusů/tramvají?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 36 | 46,15 % | 45,57 % |
ano | 28 | 35,9 % | 35,44 % |
ne | 14 | 17,95 % | 17,72 % |
6. Vnímáte reklamu uvnitř autobusů/tramvají?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 41 | 52,56 % | 51,9 % |
ano | 30 | 38,46 % | 37,97 % |
ne | 7 | 8,97 % | 8,86 % |
7. Všimnete si změny reklamy ve spoji, ve kterém cestujete pravidelně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 51 | 65,38 % | 64,56 % |
ano | 27 | 34,62 % | 34,18 % |
8. Jakým způsobem vnímáte reklamu v MHD?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevadí mi - sleduji ji | 44 | 56,41 % | 55,7 % |
nevadí mi – nesleduji ji | 19 | 24,36 % | 24,05 % |
je pro mě příjemným zpestřením | 9 | 11,54 % | 11,39 % |
je pro mě zdrojem užitečných informací | 6 | 7,69 % | 7,59 % |
9. Kterých reklamních formátů si všímáte?(ohodnoťte na stupnici 1-5, kdy 1 je nejméně a 5 nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
reklama z vnějšku autobusu/tramvaje | 3.538 | 1.454 |
letáková reklama uvnitř vozidel | 2.808 | 1.386 |
reklama na historické tramvaji | 2.179 | 2.019 |
držadla uvnitř vozů - tzv. handymedia | 3 | 1.59 |
reklama na jízdenkách | 1.936 | 1.188 |
reklamní panely – cityboardy (na terminálu Fügnerova) | 2.526 | 1.224 |
10. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 45 | 57,69 % | 56,96 % |
muž | 33 | 42,31 % | 41,77 % |
11. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 – 30 let | 69 | 88,46 % | 87,34 % |
31 – 40 let | 4 | 5,13 % | 5,06 % |
do 20 let | 3 | 3,85 % | 3,8 % |
41 – 50 let | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
51 – 60 let | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
12. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 60 | 76,92 % | 75,95 % |
středoškolské | 17 | 21,79 % | 21,52 % |
základní | 1 | 1,28 % | 1,27 % |
13. Sociální postavení
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 49 | 62,82 % | 62,03 % |
zaměstnanec | 29 | 37,18 % | 36,71 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- facebook.com (52,8 %)
- nezjištěno (41,5 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.