Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama v módních časopisech

Reklama v módních časopisech

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Abigail Lišková
Šetření:15. 02. 2015 - 25. 02. 2015
Počet respondentů:174
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den, 

Děkuji za věnování několika málo minut k vyplňění mého průzkumu

Abigail Lišková

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14885,06 %85,06 %  
Muž2614,94 %14,94 %  

Graf

2. Váš věk?

(Včetně)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 28-ti let10258,62 %58,62 %  
do 21-ti let3721,26 %21,26 %  
do 35-ti let148,05 %8,05 %  
do 18-ti let74,02 %4,02 %  
do 42-ti let63,45 %3,45 %  
nad 50 let31,72 %1,72 %  
do 49-ti let31,72 %1,72 %  
do 15-ti let21,15 %1,15 %  

Graf

3. Zajímáte se o módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, snažím se udržet povědomí s trendy8548,85 %48,85 %  
Ano, velmi aktivně4324,71 %24,71 %  
Ano, ale ne prostřednictvím módních časopisů3218,39 %18,39 %  
Ne2614,94 %14,94 %  

Graf

4. Kupujete pravidelně módní časopisy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zřídka, jen když mě zaujme titulek, nebo konkrétní obsah6637,93 %37,93 %  
Ne6135,06 %35,06 %  
Ano4022,99 %22,99 %  
Ano, mám minimálně jeden předplacený74,02 %4,02 %  

Graf

5. Kolik jste ochoten/na za časopis zaplatit, v případě měsíčníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 100 korun5632,18 %32,18 %  
méně než 50 korun4123,56 %23,56 %  
méně než 80 korun3620,69 %20,69 %  
jsem ochoten/na zaplatit neomezenou částku2212,64 %12,64 %  
méně než 20 korun1910,92 %10,92 %  

Graf

6. Vadí Vám reklamy v časopisech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, reklamy k časopisům patří5632,37 %32,18 %  
Ano, ale jsem ochotna tuto skutečnost překonat4928,32 %28,16 %  
Ano, vadí mi reklamy, které se tématicky neshodují s módou4727,17 %27,01 %  
Ano, velmi, dokonce jsem přestala, kvůli tomu některé časopisy kupovat3319,08 %18,97 %  

Graf

7. Vnímáte "skryté" reklamy? Například reklamní články apod., v případě že nejsou označeny jako inzerce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vadí mi více než ty klasické reklamy5431,03 %31,03 %  
Ne, nevadí mi, nevšímám si jich4525,86 %25,86 %  
Ano, vadí mi4123,56 %23,56 %  
Ne, nevadí mi, přijdou mi vhodnější než klasické reklamy3318,97 %18,97 %  
Ano, vad10,57 %0,57 %  

Graf

8. Jak byste sama sebe hodnotil/a jako odborníka na módu?

stupnice od 1-10 (1-úplný neznalec, 10- odborník, pracuji v módě)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73620,69 %20,69 %  
53520,11 %20,11 %  
62514,37 %14,37 %  
82514,37 %14,37 %  
3137,47 %7,47 %  
4116,32 %6,32 %  
1105,75 %5,75 %  
974,02 %4,02 %  
1074,02 %4,02 %  
252,87 %2,87 %  

Graf

9. Líbilo by se Vám, kdyby v časopisech poklesl počet a objem reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13678,16 %78,16 %  
Ne3821,84 %21,84 %  

Graf

10. Jste ale za časopis ochoten/na zaplatit částku převyšující 300,-Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, chápu, že reklamy v časopisech jsou "nutné zlo"11181,02 %63,79 %  
Ano, pravidelně bych platila takovou částku, pouze aby vymizely reklamy z časopisů85,84 %4,6 %  
Ne21,46 %1,15 %  
záleželo by o jaký druh časopisu by se jednalo10,73 %0,57 %  
Já chci aby módní časopisy platili mě! :-D :-P10,73 %0,57 %  
Časopis by si měl umět najít jiný finanční zdroj popř. Nechat pouze pár reklam 10,73 %0,57 %  
Castku prevysujici 300Kc bych za casopis nezaplatila, jelikoz v teto cenove relaci je mozne si koupit knizku s modnim obsahem.10,73 %0,57 %  
pokud budou 10,73 %0,57 %  
Jednou za čas ano.10,73 %0,57 %  
ne a proto hodlam setrvat v nekupovani casopisu10,73 %0,57 %  
Pochybuji, že hodnota informací v módním časopise by i při snaze napsat fundované, původní a objektivní články byla 300,- Kč - takže ne, nebyla10,73 %0,57 %  
Pokud by me zaujal obsah, tak jednorazove bych byla ochotna tuto castku obetovat. 10,73 %0,57 %  
To by chtělo nějak řešit kompromisem10,73 %0,57 %  
Za módní ne, protože všechny články o módě jsou zde prakticky reklamou módních značek. Literární časopisy také nestojí 300 korun a také v nich není reklama na každé druhé straně. 10,73 %0,57 %  
Ne. 10,73 %0,57 %  
Prostě to kupovat nebudu a hotovo. Od čeho je internet?10,73 %0,57 %  
ať tam je třeba tuna reklam, ale články nejsou tak šíleně povrchní a donekonečna se neopakují stejná témata dle ročních období10,73 %0,57 %  
v době internetu bohužel ztrácí pro mě osobně význam10,73 %0,57 %  
jsem ochotna zaplatit 300 kč za zahraniční časopis, kde cena odpovídá obsahu časopisu10,73 %0,57 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kupujete pravidelně módní časopisy?

  • odpověď Ne:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 20 korun na otázku 5. Kolik jste ochoten/na za časopis zaplatit, v případě měsíčníků?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví?

2. Váš věk?

3. Zajímáte se o módu?

4. Kupujete pravidelně módní časopisy?

5. Kolik jste ochoten/na za časopis zaplatit, v případě měsíčníků?

6. Vadí Vám reklamy v časopisech?

7. Vnímáte "skryté" reklamy? Například reklamní články apod., v případě že nejsou označeny jako inzerce?

8. Jak byste sama sebe hodnotil/a jako odborníka na módu?

9. Líbilo by se Vám, kdyby v časopisech poklesl počet a objem reklamy?

10. Jste ale za časopis ochoten/na zaplatit částku převyšující 300,-Kč?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví?

2. Váš věk?

3. Zajímáte se o módu?

4. Kupujete pravidelně módní časopisy?

5. Kolik jste ochoten/na za časopis zaplatit, v případě měsíčníků?

6. Vadí Vám reklamy v časopisech?

7. Vnímáte "skryté" reklamy? Například reklamní články apod., v případě že nejsou označeny jako inzerce?

8. Jak byste sama sebe hodnotil/a jako odborníka na módu?

9. Líbilo by se Vám, kdyby v časopisech poklesl počet a objem reklamy?

10. Jste ale za časopis ochoten/na zaplatit částku převyšující 300,-Kč?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lišková, A.Reklama v módních časopisech (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://reklama-v-modnich-casopisech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.