Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama v módních časopisech

Reklama v módních časopisech

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Abigail Lišková
Šetření:15. 02. 2015 - 25. 02. 2015
Počet respondentů:174
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den, 

Děkuji za věnování několika málo minut k vyplňění mého průzkumu

Abigail Lišková

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14885,06 %85,06 %  
Muž2614,94 %14,94 %  

Graf

2. Váš věk?

(Včetně)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 28-ti let10258,62 %58,62 %  
do 21-ti let3721,26 %21,26 %  
do 35-ti let148,05 %8,05 %  
do 18-ti let74,02 %4,02 %  
do 42-ti let63,45 %3,45 %  
nad 50 let31,72 %1,72 %  
do 49-ti let31,72 %1,72 %  
do 15-ti let21,15 %1,15 %  

Graf

3. Zajímáte se o módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, snažím se udržet povědomí s trendy8548,85 %48,85 %  
Ano, velmi aktivně4324,71 %24,71 %  
Ano, ale ne prostřednictvím módních časopisů3218,39 %18,39 %  
Ne2614,94 %14,94 %  

Graf

4. Kupujete pravidelně módní časopisy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zřídka, jen když mě zaujme titulek, nebo konkrétní obsah6637,93 %37,93 %  
Ne6135,06 %35,06 %  
Ano4022,99 %22,99 %  
Ano, mám minimálně jeden předplacený74,02 %4,02 %  

Graf

5. Kolik jste ochoten/na za časopis zaplatit, v případě měsíčníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 100 korun5632,18 %32,18 %  
méně než 50 korun4123,56 %23,56 %  
méně než 80 korun3620,69 %20,69 %  
jsem ochoten/na zaplatit neomezenou částku2212,64 %12,64 %  
méně než 20 korun1910,92 %10,92 %  

Graf

6. Vadí Vám reklamy v časopisech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, reklamy k časopisům patří5632,37 %32,18 %  
Ano, ale jsem ochotna tuto skutečnost překonat4928,32 %28,16 %  
Ano, vadí mi reklamy, které se tématicky neshodují s módou4727,17 %27,01 %  
Ano, velmi, dokonce jsem přestala, kvůli tomu některé časopisy kupovat3319,08 %18,97 %  

Graf

7. Vnímáte "skryté" reklamy? Například reklamní články apod., v případě že nejsou označeny jako inzerce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vadí mi více než ty klasické reklamy5431,03 %31,03 %  
Ne, nevadí mi, nevšímám si jich4525,86 %25,86 %  
Ano, vadí mi4123,56 %23,56 %  
Ne, nevadí mi, přijdou mi vhodnější než klasické reklamy3318,97 %18,97 %  
Ano, vad10,57 %0,57 %  

Graf

8. Jak byste sama sebe hodnotil/a jako odborníka na módu?

stupnice od 1-10 (1-úplný neznalec, 10- odborník, pracuji v módě)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73620,69 %20,69 %  
53520,11 %20,11 %  
62514,37 %14,37 %  
82514,37 %14,37 %  
3137,47 %7,47 %  
4116,32 %6,32 %  
1105,75 %5,75 %  
974,02 %4,02 %  
1074,02 %4,02 %  
252,87 %2,87 %  

Graf

9. Líbilo by se Vám, kdyby v časopisech poklesl počet a objem reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13678,16 %78,16 %  
Ne3821,84 %21,84 %  

Graf

10. Jste ale za časopis ochoten/na zaplatit částku převyšující 300,-Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, chápu, že reklamy v časopisech jsou "nutné zlo"11181,02 %63,79 %  
Ano, pravidelně bych platila takovou částku, pouze aby vymizely reklamy z časopisů85,84 %4,6 %  
Ne21,46 %1,15 %  
záleželo by o jaký druh časopisu by se jednalo10,73 %0,57 %  
Já chci aby módní časopisy platili mě! :-D :-P10,73 %0,57 %  
Časopis by si měl umět najít jiný finanční zdroj popř. Nechat pouze pár reklam 10,73 %0,57 %  
Castku prevysujici 300Kc bych za casopis nezaplatila, jelikoz v teto cenove relaci je mozne si koupit knizku s modnim obsahem.10,73 %0,57 %  
pokud budou 10,73 %0,57 %  
Jednou za čas ano.10,73 %0,57 %  
ne a proto hodlam setrvat v nekupovani casopisu10,73 %0,57 %  
Pochybuji, že hodnota informací v módním časopise by i při snaze napsat fundované, původní a objektivní články byla 300,- Kč - takže ne, nebyla10,73 %0,57 %  
Pokud by me zaujal obsah, tak jednorazove bych byla ochotna tuto castku obetovat. 10,73 %0,57 %  
To by chtělo nějak řešit kompromisem10,73 %0,57 %  
Za módní ne, protože všechny články o módě jsou zde prakticky reklamou módních značek. Literární časopisy také nestojí 300 korun a také v nich není reklama na každé druhé straně. 10,73 %0,57 %  
Ne. 10,73 %0,57 %  
Prostě to kupovat nebudu a hotovo. Od čeho je internet?10,73 %0,57 %  
ať tam je třeba tuna reklam, ale články nejsou tak šíleně povrchní a donekonečna se neopakují stejná témata dle ročních období10,73 %0,57 %  
v době internetu bohužel ztrácí pro mě osobně význam10,73 %0,57 %  
jsem ochotna zaplatit 300 kč za zahraniční časopis, kde cena odpovídá obsahu časopisu10,73 %0,57 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kupujete pravidelně módní časopisy?

  • odpověď Ne:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 20 korun na otázku 5. Kolik jste ochoten/na za časopis zaplatit, v případě měsíčníků?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví?

2. Váš věk?

3. Zajímáte se o módu?

4. Kupujete pravidelně módní časopisy?

5. Kolik jste ochoten/na za časopis zaplatit, v případě měsíčníků?

6. Vadí Vám reklamy v časopisech?

7. Vnímáte "skryté" reklamy? Například reklamní články apod., v případě že nejsou označeny jako inzerce?

8. Jak byste sama sebe hodnotil/a jako odborníka na módu?

9. Líbilo by se Vám, kdyby v časopisech poklesl počet a objem reklamy?

10. Jste ale za časopis ochoten/na zaplatit částku převyšující 300,-Kč?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví?

2. Váš věk?

3. Zajímáte se o módu?

4. Kupujete pravidelně módní časopisy?

5. Kolik jste ochoten/na za časopis zaplatit, v případě měsíčníků?

6. Vadí Vám reklamy v časopisech?

7. Vnímáte "skryté" reklamy? Například reklamní články apod., v případě že nejsou označeny jako inzerce?

8. Jak byste sama sebe hodnotil/a jako odborníka na módu?

9. Líbilo by se Vám, kdyby v časopisech poklesl počet a objem reklamy?

10. Jste ale za časopis ochoten/na zaplatit částku převyšující 300,-Kč?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lišková, A.Reklama v módních časopisech (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://reklama-v-modnich-casopisech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.