Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama v našem životě
Reklama v našem životě
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Iveta Osobová |
---|---|
Šetření: | 29. 12. 2010 - 02. 01. 2011 |
Počet respondentů: | 45 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 9.47 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 38,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dovoluji si Vás požádat o vyplnění tohoto anonymního dotazníku, který slouží jako podklad k vypracování seminární práce z předmětu Základní společenské vědy (ZSV). Děkuji, Iveta O.
Odpovědi respondentů
1. 1. Myslíte, že Vás ovlivňuje reklama?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 26 | 57,78 % | 57,78 % |
ne | 19 | 42,22 % | 42,22 % |
2. 2. Máte reklamy rád/a?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 36 | 80 % | 80 % |
ano | 9 | 20 % | 20 % |
3. 3. Jak Vás ovlivňuje reklama při koupi produktu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
málo | 25 | 55,56 % | 55,56 % |
částečně | 13 | 28,89 % | 28,89 % |
vůbec | 6 | 13,33 % | 13,33 % |
hodně | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
4. 4. Když dávají v TV reklamu, sledujete ji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, přepínám na jiný program | 22 | 48,89 % | 48,89 % |
Ano, nepřepínám na jiný program | 12 | 26,67 % | 26,67 % |
Na TV nekoukám | 11 | 24,44 % | 24,44 % |
5. 5. Na reklamě Vás nejčastěji zaujme
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vtip | 34 | 75,56 % | 75,56 % |
nápaditost | 24 | 53,33 % | 53,33 % |
slogan | 11 | 24,44 % | 24,44 % |
animace | 6 | 13,33 % | 13,33 % |
jiné... | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
barevnost | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
6. 6. Máte nějakou oblíbenou reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 24 | 53,33 % | 53,33 % |
ne | 21 | 46,67 % | 46,67 % |
7. Pokud máte oblíbenou reklamu, jakou a proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
ano - vodka 42, líbí se mi její koncept
Kofola - já nemusím, jáí už ho vidím ...
kofola ... já nemusím, já už ho vidím
kofola loutky - motívom reklamy je laska, co je sympaticke
Kofola.není vlezlá jako každá reklama a není lživá.Je originální
Líbí se mi originální, nápadité, vtipné reklamy. Nemám rád takové ty oblbovací. Mezi oblíbené patří např. vánoční reklama na Škoda auto - Škodovka jako cukrovinka - ta patří mezi ty originální s nápadem . Ze starších reklam mám rád Vepřový komplet-NEMÁME, Vodka tabletnaja- NEMÁME , tuším že to bylo na hypermarkety Globus, ty jsou taky celkem originální a vtipné.
Líbí se mi reklamy Kofoly, Vodafonu a Škody. Mají nápadité, nové a hlavně vtipné reklamy, které se nepodbízejí.
nátěr Hammerite (asi 15 let stará) - chytlavá písnička
nemám
O vodě s Javory, je milá
Reklama na Balakryl - "Maminko, až to budu natírat příště, tak vy už tady nebudete!" Reklama na Kofolu - "Nene, já nemusím, já už ho vidím."
REKLAMA NA MATONY.Je pěkná a ta jako voda na modelce je kvěle předvedená.
reklamu na Servil
Reklamy od T-Mobile s Chuckem Norisem, podle mě jsou vtipné, ale neřekl bych že to je hned důvod si to pořídit. Sám využívám služeb telefoniky.
Reklamy od Vodafone. Většinou jsou vtipné a nápadité..:)
smrček a smrček - jsou supr a mají dobré hlášky :)
Starou vánoční reklamu na kofolu s prasátkem a tatínkem a dcerou v lese, původní reklamu na vodafone s falešnými soby - kvůli vtipnosti.
škoda auto, nákladnost, barvy, provedení, vtip
Vánoční reklamu na Kofolu, kdy otce a dceru při řezání stromku začne honit divoké prase.
xxxlutz - štve, ale velmi dobře udělaná (pro firmu), takže zaujala profesiálností vánoční stromky - dabbing Liška je úžasný (a jsou vtipné) v další otázce trochu postrádám další cíl diskuse o zákazech a to reklamy pro děti, ani po desáté večer nejdou takové prasárny jako ráno pro děti: nkoupíš si ...? Tak nebudeš mít partu a nikdo tě nebude mít rád a unudíš se k smrti!
8. 7. Vadí Vám reklamy zaměřující se na alkohol, tabákové výrobky či reklamy se sexuálním podtextem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 27 | 60 % | 60 % |
ano | 18 | 40 % | 40 % |
9. 8. Jakou formu reklamy máte nejraději
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televizní šoty | 23 | 51,11 % | 51,11 % |
billboardy | 10 | 22,22 % | 22,22 % |
reklamy na letácích | 8 | 17,78 % | 17,78 % |
reklamy v tisku | 3 | 6,67 % | 6,67 % |
reklamy v rozhlase | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
10. Muž/ žena, věk: ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena, 17 | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
Muž 30 | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
žena, 25 | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
žena, 19 | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
m22 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
Muž, 18 let | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
žena 21 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
muž 15 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
muž,20 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
muž, 17 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
ostatní odpovědi | 29 | 64,44 % | 64,44 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (29,4 %)
- google.cz (23,3 %)
- ontola.com (17,8 %)
- facebook.com (12,8 %)
- google.sk (3,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.