Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama v našem životě

Reklama v našem životě

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Osobová
Šetření:29. 12. 2010 - 02. 01. 2011
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.47
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:38,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dovoluji si Vás požádat o vyplnění tohoto anonymního dotazníku, který slouží jako podklad k vypracování seminární práce z předmětu Základní společenské vědy (ZSV). Děkuji, Iveta O.

Odpovědi respondentů

1. 1. Myslíte, že Vás ovlivňuje reklama?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2657,78 %57,78 %  
ne1942,22 %42,22 %  

Graf

2. 2. Máte reklamy rád/a?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3680 %80 %  
ano920 %20 %  

Graf

3. 3. Jak Vás ovlivňuje reklama při koupi produktu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
málo2555,56 %55,56 %  
částečně1328,89 %28,89 %  
vůbec613,33 %13,33 %  
hodně12,22 %2,22 %  

Graf

4. 4. Když dávají v TV reklamu, sledujete ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, přepínám na jiný program2248,89 %48,89 %  
Ano, nepřepínám na jiný program1226,67 %26,67 %  
Na TV nekoukám1124,44 %24,44 %  

Graf

5. 5. Na reklamě Vás nejčastěji zaujme

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtip3475,56 %75,56 %  
nápaditost 2453,33 %53,33 %  
slogan 1124,44 %24,44 %  
animace613,33 %13,33 %  
jiné...48,89 %8,89 %  
barevnost48,89 %8,89 %  

Graf

6. 6. Máte nějakou oblíbenou reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2453,33 %53,33 %  
ne2146,67 %46,67 %  

Graf

7. Pokud máte oblíbenou reklamu, jakou a proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

ano - vodka 42, líbí se mi její koncept

Kofola - já nemusím, jáí už ho vidím ...

kofola ... já nemusím, já už ho vidím

kofola loutky - motívom reklamy je laska, co je sympaticke

Kofola.není vlezlá jako každá reklama a není lživá.Je originální

Líbí se mi originální, nápadité, vtipné reklamy. Nemám rád takové ty oblbovací. Mezi oblíbené patří např. vánoční reklama na Škoda auto - Škodovka jako cukrovinka - ta patří mezi ty originální s nápadem . Ze starších reklam mám rád Vepřový komplet-NEMÁME, Vodka tabletnaja- NEMÁME , tuším že to bylo na hypermarkety Globus, ty jsou taky celkem originální a vtipné.

Líbí se mi reklamy Kofoly, Vodafonu a Škody. Mají nápadité, nové a hlavně vtipné reklamy, které se nepodbízejí.

nátěr Hammerite (asi 15 let stará) - chytlavá písnička

nemám

O vodě s Javory, je milá

Reklama na Balakryl - "Maminko, až to budu natírat příště, tak vy už tady nebudete!" Reklama na Kofolu - "Nene, já nemusím, já už ho vidím."

REKLAMA NA MATONY.Je pěkná a ta jako voda na modelce je kvěle předvedená.

reklamu na Servil

Reklamy od T-Mobile s Chuckem Norisem, podle mě jsou vtipné, ale neřekl bych že to je hned důvod si to pořídit. Sám využívám služeb telefoniky.

Reklamy od Vodafone. Většinou jsou vtipné a nápadité..:)

smrček a smrček - jsou supr a mají dobré hlášky :)

Starou vánoční reklamu na kofolu s prasátkem a tatínkem a dcerou v lese, původní reklamu na vodafone s falešnými soby - kvůli vtipnosti.

škoda auto, nákladnost, barvy, provedení, vtip

Vánoční reklamu na Kofolu, kdy otce a dceru při řezání stromku začne honit divoké prase.

xxxlutz - štve, ale velmi dobře udělaná (pro firmu), takže zaujala profesiálností vánoční stromky - dabbing Liška je úžasný (a jsou vtipné) v další otázce trochu postrádám další cíl diskuse o zákazech a to reklamy pro děti, ani po desáté večer nejdou takové prasárny jako ráno pro děti: nkoupíš si ...? Tak nebudeš mít partu a nikdo tě nebude mít rád a unudíš se k smrti!

8. 7. Vadí Vám reklamy zaměřující se na alkohol, tabákové výrobky či reklamy se sexuálním podtextem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2760 %60 %  
ano1840 %40 %  

Graf

9. 8. Jakou formu reklamy máte nejraději

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizní šoty 2351,11 %51,11 %  
billboardy 1022,22 %22,22 %  
reklamy na letácích 817,78 %17,78 %  
reklamy v tisku 36,67 %6,67 %  
reklamy v rozhlase 12,22 %2,22 %  

Graf

10. Muž/ žena, věk: ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena, 1748,89 %8,89 %  
Muž 3024,44 %4,44 %  
žena, 2524,44 %4,44 %  
žena, 1924,44 %4,44 %  
m2212,22 %2,22 %  
Muž, 18 let12,22 %2,22 %  
žena 2112,22 %2,22 %  
muž 1512,22 %2,22 %  
muž,2012,22 %2,22 %  
muž, 1712,22 %2,22 %  
ostatní odpovědi muž 16
muž/17
žena, 18
Muž, 23 let.
Ž/62
muž, 28
žena, 16
žena 51
Muž, 17 let
muž 25
27
žena,18
muž, 26
muž 24
Muž 13
žena/29
žena, 15
žena, 34
žena, 23
žena,19
žena 33let
žena, 22
zena45
ž, 18
žena, 21
žena 19
Muž, 31
žena 45
žena,20
2964,44 %64,44 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Osobová, I.Reklama v našem životě (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklama-v-nasem-zivo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.