Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama v našem životě
Reklama v našem životě
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Iveta Osobová |
---|---|
Šetření: | 29. 12. 2010 - 02. 01. 2011 |
Počet respondentů: | 45 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 9.47 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 38,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dovoluji si Vás požádat o vyplnění tohoto anonymního dotazníku, který slouží jako podklad k vypracování seminární práce z předmětu Základní společenské vědy (ZSV). Děkuji, Iveta O.
Odpovědi respondentů
1. 1. Myslíte, že Vás ovlivňuje reklama?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 26 | 57,78 % | 57,78 % |
ne | 19 | 42,22 % | 42,22 % |
2. 2. Máte reklamy rád/a?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 36 | 80 % | 80 % |
ano | 9 | 20 % | 20 % |
3. 3. Jak Vás ovlivňuje reklama při koupi produktu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
málo | 25 | 55,56 % | 55,56 % |
částečně | 13 | 28,89 % | 28,89 % |
vůbec | 6 | 13,33 % | 13,33 % |
hodně | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
4. 4. Když dávají v TV reklamu, sledujete ji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, přepínám na jiný program | 22 | 48,89 % | 48,89 % |
Ano, nepřepínám na jiný program | 12 | 26,67 % | 26,67 % |
Na TV nekoukám | 11 | 24,44 % | 24,44 % |
5. 5. Na reklamě Vás nejčastěji zaujme
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vtip | 34 | 75,56 % | 75,56 % |
nápaditost | 24 | 53,33 % | 53,33 % |
slogan | 11 | 24,44 % | 24,44 % |
animace | 6 | 13,33 % | 13,33 % |
jiné... | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
barevnost | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
6. 6. Máte nějakou oblíbenou reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 24 | 53,33 % | 53,33 % |
ne | 21 | 46,67 % | 46,67 % |
7. Pokud máte oblíbenou reklamu, jakou a proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
ano - vodka 42, líbí se mi její koncept
Kofola - já nemusím, jáí už ho vidím ...
kofola ... já nemusím, já už ho vidím
kofola loutky - motívom reklamy je laska, co je sympaticke
Kofola.není vlezlá jako každá reklama a není lživá.Je originální
Líbí se mi originální, nápadité, vtipné reklamy. Nemám rád takové ty oblbovací. Mezi oblíbené patří např. vánoční reklama na Škoda auto - Škodovka jako cukrovinka - ta patří mezi ty originální s nápadem . Ze starších reklam mám rád Vepřový komplet-NEMÁME, Vodka tabletnaja- NEMÁME , tuším že to bylo na hypermarkety Globus, ty jsou taky celkem originální a vtipné.
Líbí se mi reklamy Kofoly, Vodafonu a Škody. Mají nápadité, nové a hlavně vtipné reklamy, které se nepodbízejí.
nátěr Hammerite (asi 15 let stará) - chytlavá písnička
nemám
O vodě s Javory, je milá
Reklama na Balakryl - "Maminko, až to budu natírat příště, tak vy už tady nebudete!" Reklama na Kofolu - "Nene, já nemusím, já už ho vidím."
REKLAMA NA MATONY.Je pěkná a ta jako voda na modelce je kvěle předvedená.
reklamu na Servil
Reklamy od T-Mobile s Chuckem Norisem, podle mě jsou vtipné, ale neřekl bych že to je hned důvod si to pořídit. Sám využívám služeb telefoniky.
Reklamy od Vodafone. Většinou jsou vtipné a nápadité..:)
smrček a smrček - jsou supr a mají dobré hlášky :)
Starou vánoční reklamu na kofolu s prasátkem a tatínkem a dcerou v lese, původní reklamu na vodafone s falešnými soby - kvůli vtipnosti.
škoda auto, nákladnost, barvy, provedení, vtip
Vánoční reklamu na Kofolu, kdy otce a dceru při řezání stromku začne honit divoké prase.
xxxlutz - štve, ale velmi dobře udělaná (pro firmu), takže zaujala profesiálností vánoční stromky - dabbing Liška je úžasný (a jsou vtipné) v další otázce trochu postrádám další cíl diskuse o zákazech a to reklamy pro děti, ani po desáté večer nejdou takové prasárny jako ráno pro děti: nkoupíš si ...? Tak nebudeš mít partu a nikdo tě nebude mít rád a unudíš se k smrti!
8. 7. Vadí Vám reklamy zaměřující se na alkohol, tabákové výrobky či reklamy se sexuálním podtextem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 27 | 60 % | 60 % |
ano | 18 | 40 % | 40 % |
9. 8. Jakou formu reklamy máte nejraději
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televizní šoty | 23 | 51,11 % | 51,11 % |
billboardy | 10 | 22,22 % | 22,22 % |
reklamy na letácích | 8 | 17,78 % | 17,78 % |
reklamy v tisku | 3 | 6,67 % | 6,67 % |
reklamy v rozhlase | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
10. Muž/ žena, věk: ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena, 17 | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
Muž 30 | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
žena, 25 | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
žena, 19 | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
m22 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
Muž, 18 let | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
žena 21 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
muž 15 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
muž,20 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
muž, 17 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
ostatní odpovědi | 29 | 64,44 % | 64,44 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.