Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama v našem životě

Reklama v našem životě

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Osobová
Šetření:29. 12. 2010 - 02. 01. 2011
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.47
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:39,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dovoluji si Vás požádat o vyplnění tohoto anonymního dotazníku, který slouží jako podklad k vypracování seminární práce z předmětu Základní společenské vědy (ZSV). Děkuji, Iveta O.

Odpovědi respondentů

1. 1. Myslíte, že Vás ovlivňuje reklama?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2657,78 %57,78 %  
ne1942,22 %42,22 %  

Graf

2. 2. Máte reklamy rád/a?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3680 %80 %  
ano920 %20 %  

Graf

3. 3. Jak Vás ovlivňuje reklama při koupi produktu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
málo2555,56 %55,56 %  
částečně1328,89 %28,89 %  
vůbec613,33 %13,33 %  
hodně12,22 %2,22 %  

Graf

4. 4. Když dávají v TV reklamu, sledujete ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, přepínám na jiný program2248,89 %48,89 %  
Ano, nepřepínám na jiný program1226,67 %26,67 %  
Na TV nekoukám1124,44 %24,44 %  

Graf

5. 5. Na reklamě Vás nejčastěji zaujme

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtip3475,56 %75,56 %  
nápaditost 2453,33 %53,33 %  
slogan 1124,44 %24,44 %  
animace613,33 %13,33 %  
jiné...48,89 %8,89 %  
barevnost48,89 %8,89 %  

Graf

6. 6. Máte nějakou oblíbenou reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2453,33 %53,33 %  
ne2146,67 %46,67 %  

Graf

7. Pokud máte oblíbenou reklamu, jakou a proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

ano - vodka 42, líbí se mi její koncept

Kofola - já nemusím, jáí už ho vidím ...

kofola ... já nemusím, já už ho vidím

kofola loutky - motívom reklamy je laska, co je sympaticke

Kofola.není vlezlá jako každá reklama a není lživá.Je originální

Líbí se mi originální, nápadité, vtipné reklamy. Nemám rád takové ty oblbovací. Mezi oblíbené patří např. vánoční reklama na Škoda auto - Škodovka jako cukrovinka - ta patří mezi ty originální s nápadem . Ze starších reklam mám rád Vepřový komplet-NEMÁME, Vodka tabletnaja- NEMÁME , tuším že to bylo na hypermarkety Globus, ty jsou taky celkem originální a vtipné.

Líbí se mi reklamy Kofoly, Vodafonu a Škody. Mají nápadité, nové a hlavně vtipné reklamy, které se nepodbízejí.

nátěr Hammerite (asi 15 let stará) - chytlavá písnička

nemám

O vodě s Javory, je milá

Reklama na Balakryl - "Maminko, až to budu natírat příště, tak vy už tady nebudete!" Reklama na Kofolu - "Nene, já nemusím, já už ho vidím."

REKLAMA NA MATONY.Je pěkná a ta jako voda na modelce je kvěle předvedená.

reklamu na Servil

Reklamy od T-Mobile s Chuckem Norisem, podle mě jsou vtipné, ale neřekl bych že to je hned důvod si to pořídit. Sám využívám služeb telefoniky.

Reklamy od Vodafone. Většinou jsou vtipné a nápadité..:)

smrček a smrček - jsou supr a mají dobré hlášky :)

Starou vánoční reklamu na kofolu s prasátkem a tatínkem a dcerou v lese, původní reklamu na vodafone s falešnými soby - kvůli vtipnosti.

škoda auto, nákladnost, barvy, provedení, vtip

Vánoční reklamu na Kofolu, kdy otce a dceru při řezání stromku začne honit divoké prase.

xxxlutz - štve, ale velmi dobře udělaná (pro firmu), takže zaujala profesiálností vánoční stromky - dabbing Liška je úžasný (a jsou vtipné) v další otázce trochu postrádám další cíl diskuse o zákazech a to reklamy pro děti, ani po desáté večer nejdou takové prasárny jako ráno pro děti: nkoupíš si ...? Tak nebudeš mít partu a nikdo tě nebude mít rád a unudíš se k smrti!

8. 7. Vadí Vám reklamy zaměřující se na alkohol, tabákové výrobky či reklamy se sexuálním podtextem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2760 %60 %  
ano1840 %40 %  

Graf

9. 8. Jakou formu reklamy máte nejraději

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizní šoty 2351,11 %51,11 %  
billboardy 1022,22 %22,22 %  
reklamy na letácích 817,78 %17,78 %  
reklamy v tisku 36,67 %6,67 %  
reklamy v rozhlase 12,22 %2,22 %  

Graf

10. Muž/ žena, věk: ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena, 1748,89 %8,89 %  
Muž 3024,44 %4,44 %  
žena, 2524,44 %4,44 %  
žena, 1924,44 %4,44 %  
m2212,22 %2,22 %  
Muž, 18 let12,22 %2,22 %  
žena 2112,22 %2,22 %  
muž 1512,22 %2,22 %  
muž,2012,22 %2,22 %  
muž, 1712,22 %2,22 %  
ostatní odpovědi muž 16
muž/17
žena, 18
Muž, 23 let.
Ž/62
muž, 28
žena, 16
žena 51
Muž, 17 let
muž 25
27
žena,18
muž, 26
muž 24
Muž 13
žena/29
žena, 15
žena, 34
žena, 23
žena,19
žena 33let
žena, 22
zena45
ž, 18
žena, 21
žena 19
Muž, 31
žena 45
žena,20
2964,44 %64,44 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Osobová, I.Reklama v našem životě (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklama-v-nasem-zivo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.