Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama v rádiu - postoj společnosti.

Reklama v rádiu - postoj společnosti.

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Niemiecova
Šetření:21. 03. 2013 - 28. 03. 2013
Počet respondentů:548
Počet otázek (max/průměr):19 / 16.19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:80,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

prosím o vyplnění následujícího dotazníku, pomocí kterého bych ráda zjistila postoj společnosti k reklamám v rozhlasovém vysílání. Dotazník je určen pro všechny věkové skupiny.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena40974,64 %74,64 %  
muž13925,36 %25,36 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 29 let46985,58 %85,58 %  
30 - 45 let549,85 %9,85 %  
46 let a více213,83 %3,83 %  
méně než 15 let40,73 %0,73 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské25145,8 %45,8 %  
střední s maturitou23743,25 %43,25 %  
střední bez maturity417,48 %7,48 %  
základní193,47 %3,47 %  

Graf

4. Vaše bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město27850,73 %50,73 %  
vesnice16129,38 %29,38 %  
velkoměsto10919,89 %19,89 %  

Graf

5. Do které skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studenti33961,86 %61,86 %  
zaměstnaní16530,11 %30,11 %  
nezaměstnání386,93 %6,93 %  
důchodci61,09 %1,09 %  

Graf

6. Jak často posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den22741,42 %41,42 %  
občas (alespoň jednou za týden)22340,69 %40,69 %  
zřídka (jednou za měsíc a méně)9817,88 %17,88 %  

Graf

7. Při jaké příležitosti rádio posloucháte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v autě37568,43 %68,43 %  
doma24043,8 %43,8 %  
v práci10519,16 %19,16 %  
při nákupu v obchodech7213,14 %13,14 %  

Graf

8. Pokud slyšíte reklamu, jak zareagujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůbec je nevnímám31958,21 %58,21 %  
okamžitě přepínám stanici14225,91 %25,91 %  
reklamy mě zajímají, poslouchám je7313,32 %13,32 %  
vypnu rádio142,55 %2,55 %  

Graf

9. Ovlivňuje reklama v rádiu Vaše spotřebitelské chování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
někdy mě reklama ovlivní27550,18 %50,18 %  
nenechám se reklamou ovlivnit27049,27 %49,27 %  
ano, vždy30,55 %0,55 %  

Graf

10. Jaká reklama je pro Vás lehce zapamatovatelná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipná27149,45 %49,45 %  
kreativní, originální14726,82 %26,82 %  
melodická9717,7 %17,7 %  
stručná336,02 %6,02 %  

Graf

11. Slyšeli jste v rádiu reklamu, která se Vám zdála nevhodná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano27950,91 %50,91 %  
ne26949,09 %49,09 %  

Graf

12. Uveďte co se Vám v reklamě zdálo nevhodné:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

většina jsou špatné protože jsou uřvané, tím jak jsou předělány z televizní jen na poslech, tak jsou špatné, často kýčovité

-

-

-

-

- pokus o vtip byl velmi trapný, opakování téhož v reklamě několikrát dokola

.

...

33

agresivní opakování informace

Argin Max, zdravotní sestra a lékař si povídají o erekci, sestra žadonila :D

Blbá reklama

bohuzel se uz nepamatuji... :)

byla naprosto debilni

Byla nudná a nudné považuji za nevhodné, jelikož mrhají mým časem :)

byla sprostá

byla to reklama z televize, hraná v rádiu chyběl mi ten vizuální aspekt

byla trapná a z textu nebylo zjevné, o co se jedná

bylo to celkove ne neco presne

bylo to na argin max, dvojsmysly v 8 hodin ráno, docela nevkusné

bylo to nechutné

c

cela byla hrozná - takových je spoustu nebo nebylo na první dojem pochopitelná

Celkový obsah reklamy

co ja vím nepamatuji :-)

Co ti jé Dups:) "V téhle třídě je třicet hlupáků!" nadává učitel. "Tčicetjedna!" povídá Pepíček. "Ty drzej fakane, okamžitě běž na chodbu!" "Abyste měl pravdu, co?"

časté opakování nucení do nákupu nevhodný produkt

Dělají z lidí pitomce

Délka

délka

dementní hlasy

Diskriminace žen

doba vysílání reklamy, kýčovitost, vlezlá melodie

dost nepochopitelná

drzost

Dvojsmyslné narážky

dvojsmysly

dvojsmysly

erotický obsah

fakt si to pamatuju :D

Falešné zpívání, stupidní slogan

hekání (zdánlivě to připomínalo sexuální hrátky) a byla to reklama na něco pro děti

Hudba

Hudba, sposob vyjadrovania (reci)

hudební podkreslení

hysterické podání

i když to byla reklama na disco, tak reklama zněla jako sexuální nabídka z vykřičeného domu

infantilnost

jak dělaj z lidí blbce

jazykové vyjádření

Jednalo se o nějakou reklamu na víno, kde mužům doporučovali, jaké víno mají koupit manželce a jaké milence.

Jednalo se o reklamu na pilulky na potenci, celá mi připadala trapná a nevkusná

její obsah

jjj

každá je nevhodná

Když je to osobní a šíleně to lidem nutí,ikdyž to nechcou.

klamání

Klamavá reklama

klamavé informace

křičící ženský hlas, který namísto aby upoutal spíše odradí a leze na nervy

lživé reklamy, např. výhodnost finančních půjček u nebankovních subjektů, vlastně každá druhá reklama je lživá

Milostne povzdechy

monotónost, špatná nahrávka, špatná čeština, příliš informací, málo informací

Muž, který několikrát křičel jméno dané společnosti.

na konkrétní případ si už nevzpomenu

Nabádají koho mám volit, Karla určitě ne.

Nabídka sexuálních služeb nebo pozvání do kasína s podbízivým a vlezlým podtónem

nahota

Například houkání sanitek či jiné výstražné signály...při řízení to rozptyluje.

například když jedu v autě a reklamy v rádiu obsahují zvuky podobné těm, které vydávají i vozidla záchraného sboru, mám tendenci zpozornět a někdy i přibrzdit, až po chvíli se dozvím, že se jedná o reklamu např. na nafukovací pannu apod.

narazky na sex

narážky na politiku, sex

náznaky vulgarismů

něco s prasátkama.. už si nepamatuju

nedávala příliš smysl

někdy mají sexuální podtext

Nekdy nepravdive nebo zavadejici informace

Některá přirovnání

nektere hlasky

Některé reklamy používají nevhodné zvuky - pískání, skřípání atd. Už jen díky tomuto mě reklama/firma/produkt dále nezajímá.

Některé trapné reklamy

nemorální argumentace

nepamatuji jsi

nepamatuji se

nepamatuji se

Nepamatuji si

nepamatuji si presne,bylo to neco s alkoholismem.

nepamatuju se

Nepamatuju se přesně

nepamatuju si už přesně

nepochopitelný humor :-D

Nepříjemné hlasy, lezla mi na nervy

Nepříjemné zvuky

nepříjemný hlas a degradace posluchače - bylo to asi dělané pro debily, jinak si nedovedu vysvětlit, proč by byla tak hloupá

nesetkala sem se

neslušné výrazy a nevhodné narážky

Nesprávné informace

nesrozumitelnost

neustále opakování do zblbnutí, jako by lidi byli nechápaví pitomci

neustálé opakování jedné věty

nevhodná délka, zbytečná hlasitost, nezajímavost, vulgárnost

nevhodná slova

nevhodná ve smyslu, že se naprosto nehodila k rádiu kde byla vysílána, tzn. je zřejmé, že posluchači toho rádia nejsou cílovou skupinou té reklamy

nevhodná, sprostá slova - přitom radio mohou poslouchat i děti

nevhodné použití slov, nepřesný význam. Sprostá slova.

Nevhodné texty, používání trapných slangů...

Nevhodné vyjadřování, nazývání věcí (mnohdy až vulgární).

Nevhodný humor

nevím

nevim nepamatuju

nevim ted si nevzpomenu

nevkusná muzika

nevkusny obsah, needukativny

Nevybavuji si konkrétní příklady.

nevzpomenu si, ale jsou reklamy, nad kterými se pozastavím a řeknu si, jak mohl někdo takovou píč*** vymyslet

nic

nudná, otravná

nudné

obsah

obsah

obsah, vulgární písnička

obsáhle reklamní sdělení

opakování jedné věci stále dokola

opakovatelnost

Otravná, nepříjemný hlas, trapná, vadí mi i eroticky zaměřené reklamy

perverznost

pitvoření jazyka

Pokřikování na sebe

Postrádala vtip, kreativitu

Pouze u nás, Naše ryby jsou nejčerstvější (Tesco) :D

použitá slova

použití slov

prilis uderna,arogantni,neprijemny hlas

prilis vela kecania a malo informacii

primitivní námět a zpracování

proč poslali rodiče karkulku samotnou do lesa??? Nebyli očkováni...

propagace mladých polonahých dívek obsluhujících v podniku - vysíláno přes den

Propagovane zbozi

prostě byla debilní, jako skoro všechny reklamy - za nevhodnou považuji nesoudnost lidí takovou reklamu vypustit

Přiblblé melodie, opakující se spojení, ...

přílišná hlasitost

přílišné nabízení výrobku

přišlo mi to trapné a furt se to opakovalo

půjčky

rádoby vtipný obsah

Reklama byla natolik vtíravá a přihlouplá, že mě jednoznačně odradila od nákupu v propagovaném obchodě

Reklama na Clavin, když se mnou v autě jely děti.

Reklama na drogy

reklama na hygienické potřeby žen

reklama na kasina

Reklama na kondomy v rádiu mi příjde zcela nevhodná.

Reklama na podporu erekce - HNUS

Reklama na pripravek k posileni erekce :D

Reklama na sex podporující prostředky, reklamu provázely dost nevhodné zvuky

reklama na únik moči

reklama na viagru apod.

Reklama na životní pojištění, která tvrdila, že můžeme skončit na vozíčku, protože nevíme, co nám život přinese a máme se připravit.

reklama v rádiu nemusí být vždy pochopena tak, jak byla myšlena

řev a narážky na ženy

řvaní, opakování slov, vulgární, pitomé,

Samoúčelný sexuální podtext, kterým tvůrci nahrazující nedostatek originality a invence.

sexistická narážka

sexistické narážky

sexistické narážky

sexualita

Sexuální ďábel

Sexuální dvojsmysly

Sexuální náměty rádiu, které mohou poslouchat i děti

sexuální narážky

sexuální narážky

sexuální narážky

Sexuální podtex

Sexuální podtext

sexuální podtext

sexuální podtext

sexualni podtext

sexuální podtext

Sexuální podtext

sexualni podtext

sexuální podtext u reklamy na arginmax ...

sexuální podtext v nevhodné raní hodiny

sexuální podtext, hodně nevkusný

Sexuální podtext, to podle mne do reklamy nepatří.

Sexualní Téma

sexuálny podtext

slogan

Slogan, přílíš vulgární

Slogan, tón hlasu.

Slogan, znění reklamy

slova

smrt, strašidelnost

snaží se nám vnutit co není pravda..Krém proti vráskám-jsem ošklivá? nejsem

snižování ženy na sexuální symbol

Sprosta slova

sprostá slova

Sprostá slova

sprostá slova

sprostá slova, nevhodné výrazy

stupidní reklama

stupidnost

styl

Styl, projev

ta reklama na tu erekci mě docela vzala, protože se mě syn ptal co to je, a když jsem mu to vysvětlila tak mě prosil o koupi těch tabletek ... 4leté dítě

Takových bylo více, jedná se mi celkově o ty reklamy, které se snaží být vtipné, ale přitom jsou extrémně trapné, nebo naráží na menšiny.

ted si nevzpomínám co to přesně bylo

téma

téma

téma

téméř vulgární výrazy

tlak na zákazníka

To si již nepamatuju, ale zdálo se mi to jako urážka menšin.

to si nepamatuji na co byla (myslím na kuchyně) ale dost dlouho tam sténaly "udělej mi to"

to už si přesně nevybavuji, spíše byla trapná

Tón hlasu ,nespisovná čeština . Je toho hodně

tónina hlasu, délka reklamy a množství informací

trapná

Trapná rétorika, přílišná vlezlost

Trapné hrané nadšení nad výhodnou koupí

Trapné reklamy na obchodní řetězce nebo ještě trapnější reklamy na prodej různého zboží.

Trapné řeči nebo celkově reklama byla podle mého názoru nevhodná - třeba nechápu proč by v rádiu, kde člověk poslouchá hudbu, měla být reklama na seriál nebo film, které budou hrát v TV

trapné žerty

Trapné,mimo téma

trapnost

trapnost

trapnost

Trapnost reklamy.

Trapný sexuální podtext

upoutávka na noční klub pro pány odpoledne

urážení

Urban store - ječivý, nepříjemný hlas ženy

Uřvanost, přehánění

útok na konkrétní osobu

uvádí choulostivé věci až vulgární a nevhodné

už nevím

už nevím

už půl roku reklama na okna ??dodok ?? - my budeme mít nová okna ? - tak snad už ty okna po půl ročním vysílání mají.

Už si nepamatuji

už si nepamatuji

už si nepamatuju

už si nepamatuju

už si nevzpomínám

už si nevzpominam...

už si přesně nevzpomínám, jen negativní myšlenky, že se to nehodí.

už si to nepamatuji, ale myslím že to bylo něco ohledně vložek :-D

V pozadí byla strašně hlučná hudba, takže sdělení nebylo moc slyšet a ještě k tomu hlas byl ve vysoký tónině, takže dosti nepříjemný

Věkové narážky

vnucování, nevhodný hlas...

vsechny reklamy na Prostenal a prostredky podobne Viagre jsou v radiich nevhodne

Všechno. Vlezlé, hnusné, lživé jsou všechny.

vtip ktery nenì vtipny

vůbec nebyla vtipná, ale spíše naopak (mělo to být zřejmě vtipné, ale výsledek byl trapný)

Vulgarismus, vtíravost

vulgarita

vulgarita

vulgarita

Vulgarita, špatná výslovnost angličtiny

vulgární mluva

vulgární narázka

vulgární podtext

vulgárnost

vulgarnost

Vydávání nevhodného chování za normu(např. zlé chování ke staším lidem). Případně zobecnování(všicni ti a ti dělají to a to)

Vyjadřování účinkujících

výrazný sexuální podtext

xxx

zavadejici informace, sexualni podtext

zavádějící informace; reklamy na prezervativy a léky na erekci

Zavádějící informace.

Zbytecne zvuky.

zdánlivý vtip (spíše vulgarita), neprofesionálnost

Zpusob provedeni

způsob vyjádření

způsoby vyjadřování a chování, zesměšňování

zvláštní humor, nebo napodobení jiného sloganu

zvuk sanitky nebo zvuk brzdícího auta

zvuky připominající vzdechání při milování, celkově co se připomíná milování

že je

13. Vzpomenete si na některou z reklam (pouze reklamy v rádiu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, v žádném případěotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano30856,2 %56,2 %  
v žádném případě24043,8 %43,8 %  

Graf

14. Na kterou reklamu jste si vzpomněl/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

"Franto nežer ten beton" reklama na nějakou betonárku

"Kdo na to jde od lesa, koupí auto od Esa"

"kozy krasne, kozy me, radosti se ma hrud pne" ci tak nejak, reklama na kozi farmu

15 let stará...reklama na Kovotour plus...jen to zkus, s Kovotourem plus :)

777, KIA

aaa auto

aaa auto

aaa auto

AAA Auto

AAA auto

AAA auto

AAA auto,

AAA auto, klamou

aaa auto,xxx

absurdní poplatky v bance

akce poradane kiss

Alfašrot

Allegria firma na zážitky.

Alza

Alza

Alza... "sto tabletů týdně"

alza.cz

Alza.cz

Alza.cz - "sto tabletů týdně"

AquaBabylon - koupelnové studio Ostrava

argin max

Argin Max, AAA auto

arginmax

Asko nábytek

Asko nabytek

Auto Doudys

auto heler v ostravě prodáš koupíš vůz hravě

Auto Heller

Autodíly v Ostravě - koupíš, prodáš vůz hravě :-D :-D

automat firmy kávamat, když chcete dát, své žízni mat.

Autoopravna Hleďa, Programy ve Valašském muzeu, bioklub, reklamy cestovních agentur a kanceláří

autosalony

Autosklo Lasy

Autosklo slezská

autovraky Milata

Avion Nightshopping

azurit

Banány v lídlu za 12.90 Kč

baumax

bazoš

bazoš

bazoš.cz na E2

Beat-marketingová akce se samolepkami, aneb "já ji mám už olezlou", či tak nějak.

bradop, decatlon, zajezdy.cz

Bradop, je totiž děsná

Brille? Fielmann (ö3 rakousko)

cassandra club :-D

cestujlevne.com

Cinema City

Cinestar

Clavin

Clavin

clavin, vrata trido evo, naky jaykovaky

či a či a čičiči děte všichni do ... Nejči.

Dala bych si dala hamburgr u Vyhlídala

darkový koš,k vanocum jako vhodny dárek, neobvykly

Dárkový portál DELI - reklama byla melodická, vtírává a dodnes si ji zpívám :)

darování krve

Davocar

Deichman otvííráá...

Deichmann

Dej goool Slavie :)

delideli.cz

diskotéky

Dobrý Koš

dobrý koš

E.ON dětská říkanka :-)

EUdomy Morava

euronics

euronics

fastweb...internet reklama..

Fiat :D To ti asi bejb moc nepomuze, co? :D Ahoj :D

firma Mlýnský, Pizza Zakki

firma na nabytek v Cuneu

firmy Hopa Plzeň

GE Money Bank - jsme inovativní

growshop ostrava

hamburg od vyhlídala :))))

helax

hervis sport

hornbach

hudební festivali, koncerty

internet za 312

Jaruš z Planeo elektro

Jazyková škola Cloverleaf

jena nábytek, kdepak mrkáčku hnízdo máš, alza cz,

Kapky na kašel, negativní reakce.

Kartáč

Kartáč Ostrava, Allegria firma na zážitky.

kasino, kaufland, mcdonalds

kaufland

kaufland

Kaufland, Urbanstore

KB - já jsem (půjčka nebo co) od komerčky, mě se bát nemusíte já vás nevysaju. Trapná, ale nedokážu ji dostat z hlavy.

kdyz kolena grilovana tak jedine od johana

Kiss Morava - Alexandria Loď

kiss slevy, klub Euforia, jak lákají dívky a mladé ženy se ozvat, stačí poslat sms a oni zavolají...

Klubík- Radio Čas

Koberce od strnada

Kofola Bradop Superstar

kurňafix renomix

lidl

Lidl

Lidl-hnus

Lidl, cheesy.com,

Lidl, nějaká týdenní akce. Banány stály jen 14,90

Lídl, Vašut, francouzská vína

lucky net

Mahon nábytek

McDonald - je otravná!

melodické reklamy se známou hudbou

Minoret

Möbelix

Mobelix - nestojí skoro nic

moje kolo

Mounfield

MS Steel Ostrava

myslím že to bylo na nějakou společnost

na AAA auto

Na AAA auto

Na AAA taxi

Na bebinko.cz :-)

na bezpecnostné dvere, kvoli dobrému sloganu

na Bradop - výrobce nábytku

Na erekci mužům.

Na hip hovou akci

na hokejové utkání, koncerty

Na jazykové kurzy v Londýně.

na jeden bankovní produkt

Na Kaufland

na kaufland

Na koberce od Srtnada

Na kofolu.

na koupelny

na Lidl

na McDonald - taštička a kabelka

na nějakou nabídku zážitků, ale název si již nevybavuji

na nějakou stavební společnost

Na Netopýr bar, Hopsálek, Penzion Hulín

Na novou cestu do Castoramy do Polska

Na otevreni noveho centra cerny most, nebo na Lakam...

na pivo radegast, na kofolu, na veselou krávu, na zubní pastu

na planeo elektro, jarada a maruš, už mě serou

Na plyn :-)

Na radio Beat

na reklamu na supermarket Terno

Na reklamu týkající se nějakého léku proti kašli. Jméno si nepamatuji, ale reklama byla tak stupidní, že si ji nešlo nezapamatovat.

na sportovní oblečení

na studium na Královehradecké univerzitě

na Suzuki

na tablety na zachovani dobreho zraku

Na ty vtipné.

na více reklam

Na vrakoviště Milata, ta byla originální. Potom ty běžné na banky, operátory atd ... také na slevomat byla originální

Na vyherni na vyrobky firmy Hame v CR ( posli kratkou basnicku formou SMS na dane tema a vyhraj firemni produkty)

Na zlatnictví v campus square (brno), název nevím

nabídka slev v OKAY

nábytek nejčí

Nějaká pražská taxislužba, pořád dokolečka opakovali 777007 a ještě nějak podobně dále

nějaké povinné ručení

Není šrot jako šrot, zkuste Barko kovošrot!

Nesahej mi na kolínko je to samá kost, dej si radši grilované.. tam je masa dost.

Nevím zda to bude přesně, ale slogan zněl : Čí a čí a číčíčí běžte všichni...a teď název firmy

neznám celou, hned tlumím rádio

Okay elektro

okna Todok

Ola Kala bistro, dárkové koše z reklamy s hlasem Louise Funese Dobrý Koš

optys

Originální zážitek jako dárek :)

Ostravské výstavy, výstavy pro Vás...malé dítě ... předplatné do divadla NDM

Outlet Store

Ovoce patří do beček - na pálenici

Piersing jazyka

Pizza go home

Pizzeria Loď v Ostravě

Planeo Elektro

Pneuservis Storex

po dlouhém přemýšlení cestuj.cz

pojďte studovat na Dakol, cestování, vynikající učitelé...

Polyglot jazykové kurzy

Poslední reklama na McDonald, je neuvěřitelně otravná.

Poslouchám Berliner rundfunk a jedná se o reklamu na levné potraviny v Penny

právě na nepovedenou reklamu Planeo Electro

ProfiAuto Uničov

proti kouření

provident například

Příšerně vlezlá reklama - "Tady ... a Hanka z firmy...." nepamatuji si přesně.

raklama na Stavebniny Janík

rapující kluk na reklamu Kaufland, ale vůbec neznám text

reklama na AAA AUTO

Reklama na AAAauto

Reklama na firmu allegria, firmu na zážitky.

reklama na hokej HC Vítkovice steel

reklama na hokej Vítkovice

reklama na hudební festivaly

Reklama na Kaufland - rapper

Reklama na LIDL s Vašutem (hraje 8x/hod což je 64x za šichtu)

Reklama na Lidl.

reklama na offici 2010

reklama na pizzerii v Paskově :)

Reklama na ples v golf klubu na Čeladné Reklama "spojka, brzda, plyn" na nějaký autoservis tuším

Reklama na pobyt ve welness hotelu

Reklama na seriál, na slevy v obchodě, na nový film v kině

Reklama na společenskou událost

reklama na taxi službu

Reklama na Urban Store.

reklama na VŠTE

Reklama s Maruš

Reklamu na sportovní areál v Ostravě, jelikož byla dlouhá a pokaždé mne štvala :).

reklamy kolem aut

reklamy na internetový obchod kytary.cz

Reklamy na veletrhy

roční výročí Karolíny

RWE, auta...

Sconto nábytek-bytu i kapse na míru

ski Bachledova dolina, aqaupark Bešeňová,...

sleva v Mobelixu

snad možná nějaký koncert.....jak říkám rádio moc neposlouchám :)

spider tattoo

Spider Tattoo - vytetuj mi to :D (takže na reklamu o tetování)

Sportaréna u Jeleňa, na Zarámí ve Zlíně.

Stavební materiály

stavebniny klz nakoupím tam hnedle hned, tramtadadá, tramtadadá a stavba je hrou

sto tabletů týdně, sto tabletů týdně...

T-Mobile

T-mobile

t-mobile

t-mobile, sparmetal skotnice

taneční kluby

team-sport havířov

těstoviny Adriana

ti chlapíci co znají tel. čísla - 1188 či jak se to jmenuje.

TPG

Tu na drogy

tu otřesnou reklamu na xxxlutz jsem poprvé slyšel v rádiu

upoutávka na Kasíno Kartáč Ostrava

urban store webové solárium

urban store

uzeniny Vodouch Plzen

vlastně na žádnou :-D

voda plyn topení Bernold

vodafone

Vyhlidal burgery...dal bych si dal, hamburger co dela vyhlidal..dala bych si dala, hamburger od vyhlidala...

xxx lutz

XXXLutz

XXXLutz, Otevření centra Černého Mostu, Okay

Zapa Beton

ziji v italii takze

15. Máte důvěru v pravdivost reklamních sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne29854,38 %54,38 %  
spíše ano12622,99 %22,99 %  
ne11721,35 %21,35 %  
ano71,28 %1,28 %  

Graf

16. Je podle Vás reklama v rádiu pro společnosti přínosnější než ostatní druhy reklam (tištěná, televizní..)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne46985,58 %85,58 %  
ano7914,42 %14,42 %  

Graf

17. Proč je podle Vás přínosnější?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

- můžu rádio ztlumit nebo v ve chvíli reklam "vypnout"

:-)

bo

Bývají stručnější ...

Člověk ji slyší, pokud si ji má přečíst, většinou tento fakt vynechá a reklamu přeskočí.

člověk si to podle mně lepe zapamatuje, víc se na to soustředí než v televizi

Dnesni lide vice poslouchaji radio nez ctou a u tv reklamy chodi na wc

Dostupnější, lépe zapamatovatelné

Hodně lidí poslouchá radio

hodně lidí poslouchá rádio při práci, takže celý den

Je jiná, založena na čistě zvukové stopě.

je levnější

je to lepší

Je to pouze můj subjektivní názor, že to co slyším, je přínosnější než to co čtu.

Lépe se jí vyhnu :)

Levnejsi nez v TV, akcnejsi nez v tisku. Da se podle stanice zacilit na pozadovanou cilovou skupinu

lidé často rádio poslouchají jako podkres, reklama je tak méně rušivá, protože to není to jediné na co se lié soustředím narozdíl od televize, kde to obtšžuje a zdržuje od toho, na co se chceme dívat

lide radsi poslouchaji nez ctou,proto.

Málokdo přepne stanici během chvilky reklam v rádiu.

Méně náročné získání informací.

Mluvené slovo podle mě zanechá něco v podvědomí, tištěná reklama spíš ne. A televizní reklama je oproti rádiu drahá.

Ne každý má čas koukat na tv nebo číst noviny, ale rádio v autě, v obchodě atd, není problém poslouchat. Tím pádem reklama osloví víc lidí

Neblbne tolik lidi, jasná stručná.

nejde přeskočit

není jich tolik a jsou kratší něž v televizi

není tak dlouhá jak v TV

Neodvadi to od pozornosti jak napr. Televizni reklama

Neotravuje mě každý den ve schránce

Neovlivňuje i vizuálně

nevidím obraz a jen poslouchám

nevim

nevim

nezatěžuje životní prostředí

Obyčajne sú tieto reklamy kratšie, výstižnejšie a ľahšie zapamätateľné a nakoľko sa často opakujú, rýchlejšie sa dostanú do podvedomia. Niekedy je to výhoda, inokedy nevýhoda. Záleží od toho čo sa v reklame propaguje.

osloví více lidí na jednou a navíc pokud nás nezajímá, můžeme přepnout na jinou stanici..

Podle mě rádio lidé nejvíce poslouchají v autě. A když už zrovna vysílají reklamu, tak tu chvíli počkám a poslechnu si ji, než začnou zase hrát. Hlavně v rádiu ty reklamy netrvají 10 minut jako v televizi, takže lidi tak neobtězujou.

Pokud je udělána formou, kdy je přímý feedback (okamžitá soutěž, speciální vstup moderátora...), pak má přínos větší

poslouchá ji více lidí a hlavně na cestách

protoze udrzuje radio mnohem vic pri zivote

Protože člověk si tištěne někde na ulici nemusí všimnout za což když jede v aute tak tu reklamu slyší

Protože ji mezi vysíláním "musím" slyšet

Protože ji slyším a dokáži si ji vybavit

Protože ji slyším vícekrát denně.

Protože na televizi se nedívám a tisk moc nečtu.

Protože není tolik obtěžující jako v televizi a proto ji lidí více vnímají. Když posloucháte rádio, tak většinou u vedlejší činnosti, jako je řízení auta, nakupování atd, a proto vás reklama neobtěžuje jako např u filmu u které asi většina lidí odejde a proto ji nevnímá.

Protože rádio poslouchá více lidí,noviny už dneska moc lidí nečte

protože rádio se dá poslouchat opravdu všude, když jedete do práce v autě, v obchodech, všude, lidé s ní přijdou do kantaktu častěji

protože si ji člověk nevědomky zapamatuje

Rádio lidé poslouchají v práci, kdy jejich mozek pracuje na plné obrátky a snadněji se dané reklamní sdělení zaryje člověku do paměti.

Rádio lze kdykoliv přepnout, když se objeví reklama.

rádio poslouchám častěji než tv..

slysime ji

Slyší to hodně lidí a může to na ně působit, aniž by si to uvědomovali.

tištěnou nemusím číst, v radiu ji uslyším at chci nebo ne

tolik neobtěžuje, protože ji není mnoho

vetsina posloucha radio v praci a slysi tu reklamu tisickrat denne

více lidí reklamy slyší všude než je někde čte

více zapamatovatelná, více příjemců

Vnímání sluchem, je příjemnější a snadněji zůstává v paměti.

Zacílení přímo na konkrétní lidi, např. reklama rockového klubu v rockovém rádiu spíše padne na úrodnou půdu

zbytečně se nespotřebovává papír

18. Proč podle Vás není přínosnější?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Pokud se dívá člověk v televizi na reklamu může si ji více představit a popřípadě se zasmát. Reklamy v rádiu jsou celkem nudné, o potravinách a o slevách

v novinách je reklama dohledatelná, v rádiu když jí uslyším, tak si nezapamatuji veškeré informace a nemohu ji nikde pak najít...

-

.

A proč by měla být přínosnější. Je to úplnš stejná reklama, jako v jiných médiích. :-)

a v čem by proboha měla být přínosnější

audiovizualni reklamy jsou prinosnejsi nez reklamy v radiu

během chvilky ji slyšíte, ale vrátit si jí a poslechnout znovu nemůžete, takže vám unikne třeba číslo nebo adresa, na kterou je vztahována reklama

bez očního vnímání, hůře zapamatovatelná, člověk ji tam nevnímá

bez vizualizace

Blbosti

co oči nevidí, tak mozek moc nevnímá

Často si ji ani člověk nevšimne. Například při řízení si všímám hlavně písniček, a když začne reklama tak to obvykle ztiším nebo, pokud je někdo v autě, začnu mluvit. Nejlepší reklama je ta tištěná, tu si člověk přečte a zafixuje se mu.

Čím více lidských smyslů (zrak, sluch...) reklama postihne, tím lépe ji lidský mozek vstřebá.

člověk ji nevidí

člověk ji nevidí

Člověk nemůže produkt vidět a vrýt si ho do paměti

člověk potřebuje i vizuální přenos, aby si to lépe zapamatoval

Člověk si více zapamatuje věci, které může vidět i slyšet. Pokud nevnímáte zvuk, zapamatujete si alespoň obraz (logo firmy).

Člověk to nevidí jak věc vypadá nebo tak

davam prednost reklame i vizualni, tj. televize

Dávám přednost vizuálnímu zobrazení. Možnost prohlédnout si produkt etc.

Dle mého si člověk více zapamatuje oční vjem než-li sluchový.

do rádií nepatří

Dost lidí jí nevěnuje tolik pozornosti jako vizuálním reklamám.

drahá

Funguje tam pouze jeden smysl - sluch, a proto je těžko zapamatovatelná

hodne lidi to nezajima :)

horší zapamatovatelnost reklamního sdělení

Chybi moznost vnimat i ocima I kdyz ja nejsem clovek podle ktereho to jde posuzovat ja vetsinou posloucham radio v aute e venuji mu minimalni pozornost

Chybí obraz, který upoutá větší čas pozornosti

chybí obraz... multimédia fungují lépe

chybí oční kontakt

Chybi propojeni s vizualni strankou.

chybí to mu vizuální stránka, což je nejdůležitšjčí část reklamy

chybi vizualizace

Chybí vizuální část

chybi vizuální efekt... jen zvuk, bez obrazu...

chybí vizuální podněty, většina lidí funguje na základě zrakových než sluchových vjemů

chybí vyzuální efekt

Chybí zrakové vnímání.

j

Jde pouze o audio přístup k potenciálnímu spotřebiteli. Televizní působí výraznější formou a to vizuální.

Je jen zvuková,spíš to vyjde nastejno

je na stejné úrovni jako televizní reklama

je otravna, a vizuální reklama je zajímavější, nez pouze poslech.

Je příliš stručná.

Je sice fakt, že hodně lidí poslouchá rádio v práci, nebo na cestě do práce...ale já sama si rádio pouštím jen v autě a jen na delší vzdálenosti, proto na mě nemůže reklama v rádiu tolik působit a jelikož dělám ještě jednu věc při poslechu (řídím), nevěnuji jí tolik pozornosti, jako např. v televizi, kdy reklamu vidím a slyším a tím mě může spíše zaujmout.

Je spíše iritující

je stejná jako ostatní

je stejná jako ostatní druhy

Je stejná.

je stejně vlezlá a otravná jako všechny ostatní reklamy..a reklama v novinách aspon není hlasitá

Je tam příliš málo prostoru na sdělení důležitých podmínek a informací...

je to jen rádio...kulisa při nějaké činnosti...oproti TV, kde reklama zasahuje do děje

je to jen reklama

je to na stejné úrovni

je to otrava

Je to prostě reklama, je jedno, jestli je v rádiu, v televizi nebo v tištěných médiích.

je to reklama = odporná vlezlá manipulce jako každá jiná

je to stejné jak u jiných reklam

Je to stejné jako ostatní, tudíž není přínosnější

je to stejný

je to všechno stejné

je úplně stejná jako ta v televizi (občas pouštějí televizní reklamu do radia)

Je z nich všech nejotravnější

je závislá pouze na intonaci a doprovodných zvukových projevech, člověk si nemůže ověřit jak produkt, služba vypadá a co přesně nabízí

Je zde i vizuální kontakt který možná zaujme více lidí

je zde zapojen pouze sluch

jedná se pouze o zvuk, není možné produkt vidět

Její vnímání je minimální...

jelikoz neposloucham reklamy...tak se me tato otazka netyka...

Jelikoz reklamy nevnimam nebo prepinam stanici (radio i televize), predpokladam, ze tak cini i ostatni. Nesnasim reklamy a neznam nikoho, kdo by je mel rad. Tistena forma je nenucena a napr. v MHD je priejmnym zpestrenim nez se divat na otravene obliceje spolucestujicih.

Jelikož jsem přesvědčená,že velké množství lidí,stejně jako já,přepíná stanici nebo se pouze rozčílí nad délkou a množstvím reklam v rádiu.Ovšem tištěné reklamy,především formou billboardů,jsou možná efektivnější,ale vadí mi více.Televizními reklamami se nechám často ovlivnit.

Jsou takové divné

Každý druh reklamy má svůj přínos

Kdo chce, tak vnímá reklamu a kdo nechce,tak ji nevnímá a nezáleží při tom jestli jde o reklamu v telivizi či v rádiu

Když poslouchám rádio, většinou reklamy slyším ale nevnímám, např. v autě, při uklízení. Přínosnější pro mě je například v televizi u které sedím a koukám se na ni.

lebo

lebo je o tom istom :)

lebo ju nikto nepocuva pozorne a nespoji si objekt reklamy s konkretnym produktom

lépe si člověk zapamatuje něco, co vidí, než slyší

Lépe si zapamatuji vizuální podněty.

lépe zapamatovatelný je zvuk spojený s obrazem

lepší je reklamu vidět

lepší je vizuální

lidé ji nevnímají, daleko přínosnější je reklama tištěná

lide ji preslechnou, nevnimaji, silnejsi je vizualni efekt

Lidé ji tolik nevnímají, myslím si, že většina lidí má rádio spíše jako podklad.

lidé ji vnímají pouze sluchem, pouze jedním ze smyslů.

Lidé jsou raději, když si reklamu "v klidu" přečtou.. Třeba se jim něco zalíbí a chtějí to slyšet znovu, ale nepodaří se.

lidé poslouchají rádio kvůli hudbě a zprávám, většinou dopravním. Reklamy je dost otravují.

lidé reklamu v rádiu příliš nevnímají

lidé se pohybují - obchody,úřady,nádraží, různá veřejná prostranství, na kterých se dá umístit viditelnější reklama než poslech v rádiu, které neposlouchá úplně každý

Lidé se více dívají na TV

Lidé si nezapamatují obsah sdělení, lepší je si reklamu přečíst nebo vidět.

Lidé si rádi prohlížejí věci. Vizuální kontakt s reklamou je více zapamatovatelný.

Lidé si to třeba nedokážou představit, když to nevidí.

lidé v dnešní době už reklamy spíše přehlíží, považují za obtěžující, proto není žádná reklama přínosnější

lidé víc koukají na televizi, když hraje radio tak ho buď neposlouchají, nebo aspoň reklamy nevnímají

Lidé více čtou, koukají na televizi či vídají billboardy

Lidem se lépe vstřebají informace černé na bílem, lze mnoho věcí přeslechnout, což může být i cílem prodávajících...

lidi to moc nevnímají... Já osobně raději přepnu na jinou stanici

Má nízkou úroveň kontaktu. Například promoakce dává možnost zpětné reakce, dotazů atd., což rádio nedokáže.

má stejnou váhu

malá dostupnost, opadá zájem o rádio, spíš je fektivnější na internetu

Malé množství oslovených

málo informací

málokdo je vnímá když např.řídí

maly impakt

malý zásah, omezení pouze na zvuk, jednoznačně přínosnější je TV, která není ani o moc dražší

Mám obrazovou paměť, takže si spíše zapamatuji reklamu v televizi

méně zaujme než reklama v TV, na internetu, v tisku

Menší záběr populace, více má určitě televize a jiné média.

mnoho lidí jí neposlouchá, vizuální reklama je zapamatovatelnější

Mnoho lidí ji nevnímá

mnoho lidí ji nevnímá

moc lidi je neposloucha

moc lidí ji asi nevnímá, rádio poslouchám kvůli písničkám, žvásty neposlouchám

Moc lidí ji nevnímá, navíc, reklama spojená s vizuální stránkou je mnohem efektivnější

moc to neposlouchám

musí zaujmout jen tím co se řekne, nic jiného se využít nedá. TV mi přijde přínosnější

Myslím si že je to reklama na stejné úrovni jako třeba v tisku

myslím si, že dobré zboží si zákazníka najde i bez hlučné reklamy v rádiu, radio poslouchám kvůli hudbě, zprávám, počasí atd. a ne kvůli tomu, abych si koupila ten nejlepší prací nebo mycí prostředek a nebo abych hlasovala pro nějakou anketu spuštěnou na internetu

Myslím si, že je lepší reklama třeba v novinách..člověk na ni může kdykoliv kouknout a nevzpomínat, co slyšel v rádiu a jestli to bylo takhle anebo jinak..

Myslím si, že lidé více věří Televizním novinám, než rádiu.

myslim, ze vyjde stejne

myslím, že když lidé reklamu i vidí a nejenom slyší, více si ji zapamatují

myslím, že má stejnou váhu, jako reklamy tištěné či televizní

myslím, že pro většinu lidí je důležité také obrazové vyjádření

Myslím, že si jsou rovny

myslím, žepůsobí stejně jako jiné reklamy..jen záleží na tom na koho působí. Když někdoignoruje reklamy, tak je jedno, zda je v televizi, rádiu či tisku. Když je někdo vyhledává, tak je také jedno, jaký je to druh..

Na stejne urovni jako u ostatnich sdelovacich prostredku, tudiz me pouze informuje,nekdy me podniti se o vyrobek, nabizenou sluzbu koupkt, vyjimecne.

nadmerna cetnost a nizsi ucinnost v dusledku absence vizualnich podnetu

ne každý poslouchá radio

Nedokáže zaujmout tak jako reklama např. v televizních mediích

nedokážu posoudit přínosnější? připadá mi na stejné úrovni...

Nedovedu posoudit proč ano, či proč ne. Nevidím v tom rozdíl.

neefektivní

Nejspíš proto, že nemá obraz.

nekdy su tam ptakoviny

Nemá nic navíc oproti ostatním

nemá obrazovou složku, takže tolik nazaujme

nemám ráda reklamy

Nemyslím si, že by byly přínosnější a méně přínosné reklamy. Prostě tu jsou.

Nemyslím si, že se tak dobře pamatuje jako ta v televizi, či časopisech, protože si myslím, že itenzivnější je vizuální než zvuková stránka (pokud není velmi hlaasitá/arogantní/nevhodná atd..)

není

Není cílovaná.

není důvěryhodná

není jí věnováno příliš pozornosti

není lidem na očích

není snadno zapamatovatelná

není tolik efektní nevnímám ji

Není vidět

není vidět asi?!

není vidět obraz

Není viditelná.

Není vizualizace

Není vizuálně zapamatovatelná

není vizuálně zpracovaná a tak se nedostane tak dobře do podvědomí potencionálních zákazníků

není vizuální

není vizuální

Není vizuální doplnění

Neni vizualni.

není zde vizál - obraz, jen zvuk

není zde vizuální podnět

Neoslovuje mě.

nepamatuji si reklamy z rádia

Nepamatuji si vsechny udaje , ale caste opakovani a ruseni programu me otravuje

Nepodnítí představivost spotřebitelů

neposlouchám ji

Nepovažuji žádný typ reklamy za přínosný.

Nepřijde mi přínosnější než jiné reklamy! Např. ta televizní má navíc ještě vizuální stránku. Nevyzdvihovala bych reklamu v rádiu.

neregistuje ji tolik lidí jako např. v TV nebo na billboardech, zvuk lze snaději vytěsnit než obraz

Nevěřím ji i když tištěná není o moc lepší. papír snese toho hodně a realita je pak stejně uplně jiná.

nevidím důvod, proč by měla být, reklama v jakýchkoliv médiích je na stejné rovině

nevidím ji:)

Nevidím ty blbosti co mi tlačej do palice.

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím o tom, že by byla

Nevim, ale mozna ji lide tolik nevnimaji jako reklamu v televizi

nevím, je to reklama jako každá jiná

nezajímá mě, pouze ruší a obtěžuje

nezajimaji me

nezáleží na tom jak se člověk o produktu dozví ale že se o něm dozví

neznám duvod

nikdo to neposlouchá

nuda...

O přínosnosti reklam se dá polemizovat všeobecně...inzerenti prosazují především svoje zájmy.

obťažuje, a málokto ju plne vníma.

Obtezuje

obtěžuje

obtěžuje stejně jako ostatní

omezení se pouze na zvuk

Optický vjem společně se zvukovým je silnější než pouze zvuk.

Otravuje

otravuje lidi, kteří chtějí poslouchat hudbu

Podle mě není přínosná žádná reklama.

Podle mně není rozdíl v tom, kde je daná reklama. Takže v rádiu není přínosnější než ty ostatní v TV atd.

Pokud člověk chce být reklamou ovlivněn, nezáleží kde jí bude ovlivněn. Ať už to uvidí v televizi, v novinách či uslyší v rádiu.

Pokud chci poslouchat rádio, chci slyšet hudhu nebo nějaký pořad, né reklamy.

Pokud je cílem reklamy oklamat spotřebitele, tak je jedno, jestli v TV, radiu či novinách.

pokud lidé rádio používají jako kulisu tak jako já, moc nevnímám co tam hraje, natož pak nějakou reklamu.

pokud něco vidíme i slyšíme je to dle mého názoru působivější než když to pouze sylšíme

Pokud reklama prezentuje například nějaký výrobek, je pro spotřebitele mnohem lepší aby výrobek i vizuálně vstřebal.

pokud si nestihne vše zapamatovat či poznamenat, nemůže se k reklamě vrátit

pořád je to reklama

posluchači ji tolik nevnímají

Potencionální zákazník si těžko představí nabízený produkt. Je popsán jen slovně nikoli vyjádřen obrazově. Pouze u produktů u kterých potřebujeme vidět design. Také myslím, že obrazové záznamy se lépe pamatují.

Pouze poslech je méně než když k tomu člověk i vidí na obrazovce, rychleji to zapomene

pouze sluch, nereagují oči

pouze zvuk si člověk hůž zapamatuje, pokud je k tomu i obraz, je reklama snažší na zapamatování, návíc si ji posluchač nemůže zopakovat oproti tištěné reklamě, kterou si může přečíst několikrát

Pouze zvukový vjem, chybí obrazový tudíž horší zapamatovatelnost, nejhorší je uvádění telefoních čísel

Pr

pracuje jen se zvukem posluchače není možné přinutit poslouchat menší skupina příjemců

Pretoze akonahle pocujem znelku reklamy, okamzite vypinam radio. Reklama v radiu ma negativne ovplyvnuje, a uz len kvoli jej zasahu do mojho zivota si dane produkty vyslovene nekupujem.

Pretoze mam viac vizualnu pamat ... a v radiu nie su "immagini" s ktorymi sa mi vybavi reklama.

pro společnost není podle mě žádná reklama přínosná. Přirovnal bych ji spíš k viru(je všude a nedá se jí zbavit):D

Pro spotřebitele je určitě zajímavější reklama např. na produkt, který může vidět, toto v reklamace v rádiích není možné

Proč by měla být?

Proč by měla..

Proletí jedním uchem tam a druhým ven

Proteze ji nevidime, nevidime logo firmy... Je to snadneji zapamatovatelne, pokud reklamu muzeme videt, precist si... Jak jsem uvedla, radio posloucham vetsinou pri rizeni... Kolikrat se mi stalo, ze me reklama v radiu zaujala, ale pozdeji jsem uplne zapomnela, ze jsem chtela zjistit blizsi informace... Myslim si, ze pro urcita sdeleni (jako koncerty, akce atd) je to vhodne...ne vsak pro vsechno... Proto si myslim, ze reklama v televizi, letaky, plakaty, denni tisk, intrenet je prinosnejsi...

Protoze clovek vetsinou posloucha radio jeste pri jine aktivite a porto se tak na nej nesoustredi

protoze je jedno, jestli to slysim nebo vidim

Protoze neni viditeľná

Protože co navíc vidíte (tv, internet) je mnohem více zapamatovatelné a navíc n internetu můžete hned zareagovat (objednáním, koupí)

Protože člověk nemá vizuální kontakt s reklamovanou věcí, službou. A pro člověka je snáze zapamatovatelné, když o věci slyší a i ji vidí.

Protože hodně lidi si ty reklamy přepínají a čekají až pominou.

protože je lepší věci a informace vidět - v TV nebo tisku, než jen poslouchat a nevidět.

Protože je na stejné úrovni jako ostatní mediální formáty. Navíc nevím, čím chceme měřit přínosnost reklamy. Přínos pro zadavatele, nebo pro posluchače?

Protože je podle mého názoru ze všech druhů reklam zdaleka nejstupidnější.

protože je stačí neposlouchat,.. při poslechu v autě se zaměřím na jiné věci a rádio jednoduše nevnímám

protože ji člověk snadno přestane poslouchat.

protože jí člověk tak nevnímá

protože ji lidé brzo zapomenou

protože ji nevnímám

protože ji nikdo nevnímá

protože jí už dnes tolik lidí v rádiu neposlouchá a okamžitě přepíná

protože ji většina lidí nevnímá, popř. přeladí na jinou stanici při reklamě

Protože jsou otravné

Protože když ji slyším, brzo ji zapomenu, ale když ji i vidím tak si ji lépe pamatuji a vím co si pod ní představit

Protože když mám puštěné rádio tak chci poslouchat hubu nebo moderátora ale rozhodně nechci poslouchat reklamu.

protože lidé ji nevnímají

Protože lžou a šidí lidi.

protože např. v televizi ji i vidíme a dokážeme si "produkt" lépe představit..

Protože například v televizi vidíme třeba akční výrobky.

Protože nejvíce ruší a počet stanic umožňuje okamžité přeladění

Protože nemá takový dosah....lidé , kteří poslouchají rádio podle mě čekají na písničky.Reklamu vůbec nevnímají ( když jsou například v práci) a když jsou v autě,tak přeladí.

Protože není vizuální.

Protože nevidím přímo, ten výrobek, o který se v reklamě jedná. Narozdíl od TV, tam vidím hned o co jde.

Protože potenciální zákazník věc nevidí na rozdíl třeba od televize nebo obrázku v tisku

protože přelaďuji stanici a reklamě se snažím vyhnout

Protože rádio poslouchám zřídka.

protože radiu nevenuji takovou pozornost jako televizi ,vnímám hlavně hudbu

protože reklamu pouze slyšíme, ale nevidíme

protože reklamy obecně lidi otravují a vyrušují v televizním přenosu nebo poslechu hudby

Protože se na televizi dívá více lidí než je lidí co poslouchají rádio.

protože si více pamatuji obrázky než mluvené slovo.

Protože stimuluje pouze sluch, ale televizní nás ovlivní více, protože jí vidíme i slyšíme. A taky si myslím, že pokud děláme nějakou činnost (vaření) tak máme rádio jako kulisu, tím pádem nevěnujeme moc pozornost tomu, co tam říkají v reklamě, ale když koukáme na nějaký film či pořad v televizi, tak při naskočení reklamy jí pořád vnímáme a pokud odejdeme, tak jí posloucháme, abychom nezmeškali další část filmu.

protože to nikdo nevnímá, viditelné reklamy jsou přínosnější než slyšitelné

Protože tolik lidí rádio neposlouchá, v dnešní době reklamy osloví spíše na internetu. Nebo hodně lidí přeladí jiné rádio v době reklamy.

protože v televizi je k tomu i nejaky obrazek pribeh

protože většina lidí polouchá radion aby poslouchali hudbu a reklamu buď nevnímá nebo přepíná

protože, u tv vnímáme jak zvuk tak i obraz, kdezto v radiu jen zvuk

Přecejenom, vizuální stránka působí na člověka o něco více, než zvuková. Prostě "dokud to neuvidím, neuvěřím".

Příjdou mi všechny na stejno

Přínos je stejný.

Přínosnost reklam obecně je otázkou. Respektive všechny jsou nepřínosné více méně stejně. Reklama v rádiu se musí obejít bez obrazu, je třeba se tak spolehnout jen na slova, která jsou často lživá. Rádiu tedy škodí zejména nemožnost konfrontovat ony slova s obrazem tak, jak je tomu v případě televizní reklamy.

přjde mi že ji člověk nevnímá tak jako v televizi, na internetu v novinách

Působí pouze na jeden smysl

působí pouze na sluch, chybí vizuální podpora sdělení

Rádio je často jako podkres, reklama není posluchači vnímána.

Rádio je většinou jako kulisa, vnímání pouze sluchem..

Rádio není tak "velké" médium jako TV apod.

rádio neposlouchá tolik lidí

rádio poslouchá méně lidí a myslím si, že televizní reklama doplněná o vizuální obraz je snáze zapamatovatelná a účinější

Rádio poslouchám kvůli hudbě a získání informací. Reklama v rádiu (stejně jako v TV) mě obtěžuje, protože mě nutí poslouchat něco, co vlastně nechci.

Rádio si zapínám, protože chci relaxovat a pobavit se, reklamy mě nezajímají, spíše mě otravují.

rádio ustupuje na své důležitosti

rádio využívané jako kulisa, neposlouchám a nevnímám reklamu, i když ho reklama zaujme, neví jak výrobek vypadá (např logo, barva, vzhled, tvar) pokud se jedná o službu snadno zapomene.

reklama by měla oslovit více smyslů než jen sluch - v TV je nejlepší, vidím i slyším

Reklama by mela pusobit na vsechny smysly, radio=pouze sluch...

reklama jako reklama, žádná reklama není pro mě ničím přínosná

Reklama jako reklama.

reklama jako reklama..

Reklamu lidé přepnou

reklamu v rádiu neposlouchám a nevnímám ji, proto není pro mě nijak přínosná

reklamu vnímám spíše vizuálně než poslechově

Reklamy mi přijdou spíš otravné, než přínosné

reklamy obecně nepovažuji za přínosné

Reklamy v rádiu jsou pro mě hůře zapamatovatelné, než reklamy v televizi, kde si člověk zapamatuje obraz, to samé reklama v tisku. Lepší je pro mě vizuální reklama.

reklamy v rádiu nevnímám stejně tak jako reklamy tištěné nebo v TV, proto si myslím, že není přínosnější. Kdybych to měla vzít obecně, tak reklamu v rádiu člověk slyší jenom, podle mě si líp zapamatujeme něco co vidíme i slyšíme (v TV)

Ruší mě to v autě nebo v restauraci, pokud tam mají puštěné rádio

rychle ji člověk zapomene

rychlé reklamní spoty, které nevnímáme všemi smysly. Např. leták si můžu prohlížet jak dlouho chci, kdežto reklama v rádiu proběhne velmi rychle, aniž bych na ni stihla zaměřit pozornost. Než ji začnu vnímat, je konec

říjde mi přínosná stejně jako reklama v TV nebo jinde

skor je pritazlivejsia ta,co vidime

skoro žádnou si nepamatuji, přijde mi, že je to takové neuchopitelné, pouze zvuk, obraz je lepší

Soudím podle sebe, nikdy jsem se reklamou v radiu nenechala ovlivnit.

Spíše libi rozčiluje když chtějí poslouchat hudbu

spousta lidí kvůli reklamám přepíná radio

stále se jedná o marketingovou strategii jak přesvědčit lidi o nákupu produktů, který nechtějí nebo nepotřebují

stejná úroveň

stejně přínosná jako ostatní druh reklam

su v podstate rovnake..

špatně se dá zapamatovat názvy společností, reklama je spíše otravná a snažím se jí vyhnout

tak jako žádná reklama...všechny lžou

Téměř ji nevnímám

Tištěná reklama je snadněji zapamatovatelná

tomu co vidím věnuji větší pozornost

Už sis někdy něco koupila na základě reklamy v rádiu?

v automobilu ji nevnímám

V případě, že si ji člověk nezapamatuje - název firmy, produktu, tak nemá možnost reagovat. U tištěně formy nebo na internetu má potencionální zákazník možnost si ji připomenout, najít, dohledat.

v tv spojení vizuálního a zvukového vnímání

ve většině případů lidi přepínaj stanici jako v televizi.. chtějí poslouchat hudbu... né reklamu

většina jich je trapná a také jejich četnost

Většinou je nezajímavá až trapná

Většinou není tolik zapamatovatelná jako reklama v televizi nebo v tištěných médiích.

více lidí se spíš dívá na televizi

Více mozek vnímá obraz.

Více si lidi zapamatují (přijmou) to, co vidí a slyší, než to, co jen slyší. Ale cena reklamy rádia a televize je někde jinde.

více si zapamatuji reklamu, kterou i vidim a ne jen slyším

více zapamatovatelné jsou reklamy v TV, v rádiu upoutá poze vtipná reklama

visualita

Vizuální reklama je přínosnější, mohu vidět např. o jaký výrobek se jedná. Další věc je větší důvěřivost ve výrobek

vizuální stránka reklamy je rozhodující

vizuální vjemy jsou snadněji zapamatovatelné a posluchač/divák u nich většinou nedělá nic jiného než u poslouchání rádia

Všechny beru na stejnou váhu.

vyjde to nastejno

Zdá se mi , že vizualiní reklama ma větší úžítek.

Zvukový vjem se dá vytěsnit a reklamu nevnímat.

žádná reklama nemá přínos

žádná reklama není přínosná

žádná reklama není přínosná, nemám vůbec důvěru v taková média a už vůbec ne pak v reklamu, která v nich běží, například v USA v roce 1938 při rozhlasové dramatizaci Války světů vypukla všeobecná panika a strach, proto i já se snažím nebrat zprávy z rádia příliš vážně a věřím například loutkovému divadlu

žádná reklama není přínosná, žádná neovlivňuje mé spotřebitelské chování a tudíž mně otravuje

19. Máte nějaké výhrady k reklamám v rádiu z pohledu posluchače? Pokud ano, uveďte.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

- pouze nemám ráda to opakování jedné věci několikrát dokola (Lidl)

ani ne

ani ne :)

Ani ne, nijak mě neobtěžují...jen tehdy, když se ta samá reklama často opakuje...pro inzerenta však plní svůj cíl-zaujme a posluchač si ji zapamatuje :-)

Ano

ano , je jich až moc

ano mene hudby pak

ano, jedná se o reklamy, kde se opakují primitivní melodie či hlášky, příklad reklama na xxxlutz...

ano, jejich četnost, trapnost, která vyvrcholí, že rádio vypínám.

ano, např. nelogičnost zařazování určitých reklam na stanice, které rozhodně neposlouchá cílová skupina reklamy

ano, obtěžují mě, rádio poslouchám kvůli hudbě

Ano, poslouchám rádio kvůli písniček, reklamy jsou rušivým elementem

Ano, protože když jedu autem, chci poslouchat hudbu a ne poslouchat někdy trapné a zdlouhavé reklamy. Je fakt, že stejné výhrady mám ke všem reklamám. Někdy mně otravují, ale někdy mně nějaké zaujmou.

ano.. otravují od hudby

ASI NE. poKUD NECHCI POSLOUCHAT, PŘEPNU

celé bloky reklam - člověk je nucený pak rádio přeladit

Často obtěžují naprostou "hloupostí" a rovněž u nich není vhodný "komprimovaný" zvuk...

člověk chce poslouchat hudbu, ne reklamy

dlouhé otravné nezajimavé

dlouhéééé bloky a moc často

doba trvání, četnost

docela casto reklamy i behem "bez reklam" programu..

Důležité je uvádění webové adresy, naprosto zbytečné je telefonní číslo, které si nikdo stejně nezapamatuje a v danou chvíli u sebe málokdo má poznámkový blok

ed

hlučné, agresivní tóny, opakování krátkých vět či slovních spojení

Hlučnost

chi poslouchat muziku a ne reklamy!

chtělo by to jen pár reklam a třeba jen jednou za hodinu.

Ja si radio zapinam v aute cestou z prace a do prace, a casto chcem pocuvat moderatorov hovorit o hlupostiach a hudbu. Cely den mi v praci tlacia do hlavy co musim a ako to musim, a po praci chcem proste vypnut a nie pocuvat, ktory produkt mam a ktory nemam.

jasna a strucna

je ich privela doookola tie iste reklamy pocas jednej hodiny, v reklamách ludia vrieskajú, su hlucne.

je jejich zbytečně moc

Je jich čím dál víc.

je jich hodně a často jsou pouštěny co 15 minut

Je jich hodně a jsou příliš časté.. Málo kdy jsou vtipné.

Je jich mnoho.

je jich moc

Je jich moc

Je jich moc

je jich moc a jsou moc nahlas

je jich moc a jsou otravné

Je jich moc..

Je jich moc.Jsou dlouhé.Většinou se snaží zvukem nahradit absenci obrazu a jsou buď uřvané,či otravné.

je jich neskutečně mnoho

je jich tam až moc a vůbec nejsou nápadité

Je jich tam hodně, často, rádio je od toho, abychom mohli poslouchat hudbu nebo zprávy a né milion reklam za hodinu, které se neustále opakují. Chápu, že rádiové stanice z toho v podstatě žijí a živý zaměstance ale....

je jich tam vic nez by se hodilo

je jich zbytečně moc

Je jich zbytečně moc.

je mi to jedno

je otravná, soustředím se hudbu, hodně se opakuje

je příliš častá o ruší od poslechu hudby

Jejich množství za sebou.

Jejich vysoký počet a vyšší hlasitost

Jen, že občas je namluvená hlasem, který zní nepříjemně.

Již zmíněno

jsou až příliš časté, stejně jako ty v tv

jsou časté a opakující se

Jsou často a dlouhé

Jsou extrémně rušivé

Jsou hlasitější než hudba. Ale to asi jak kde.

jsou hlasitější než obvyklé vysílání

Jsou hloupé, nudné, dlouhé, stále stejné hlasy

Jsou moc caste a trapne ....

jsou moc časté v rádiu

jsou moc často

jsou moc často, jsou dlouhé

jsou nepříjemné

jsou neuvěřitelně primitivní

Jsou otravné

jsou otravné

Jsou otravne

jsou pro mě zbytečné a příliš dlouhé, když už teda musí být..

Jsou příliš dlouhé

jsou příliš dlouhé a hlasité...věčně tam někdo ječí nebo mluví jako dement, asi aby si to každý zapamatoval...a vždy jsou tři písničky a pak 10minut reklamy...to opravdu radio vypínám

Jsou příliš zdlouhavé, ráda během cestování autem poslouchám hudbu nebo zprávy a reklama mi v tomto případě velmi vadí.

Jsou velmi dlouhé a co chvíli.

jsou zbytečně vulgární, nesmyslé, hloupé, dlouhé a kladou důraz na nepříjemné hlasy (děti, šmoulí apod...)

Kakofonie

kazí mi náladu a někdy mne děsně rozčilují

každý chce poslouchat buď hudbu nebo zprávy, rozhodně ne reklamy

Kdyby bylo možno je zrušit, bylo by to nejlepší.

Když chci poslouchat písničky,tak chci poslouchat písničky a ne reklamy.

Když jsou reklamy, přepínám na jiné stanice

když poslouchám rádio, tak nejsem zvědavá na reklamy. Stanice, kde je jich hodně, přelaďuji

když zapnu rádio chci slyšet hudbu a ne 10minut reklam naprd

mám výhrady, na některých stanicích jsou dle mého názoru velmi jednoduché, dryjáčnické, nevkusné a urážlivé

měly by být krátké a ne několik reklam za sebou

množství, délka, způsob zpracování

Moc často a pořád dokola.

moc dlouhé

moc dlouhe reklamy

Moc ukřičené, pitvořící se, přehánějící

moc vlezlá

Mohlo by jich být méně. Poslouchám rádio kvůli hudbě a zprávám a ne abych poslouchala reklamy.

Musí být stručná, vtipná, krátká.

Myslím, že záměrně používají kakofonii, aby více zaujaly, což mi právě v rádiu silně vadí.

Na hudebních stanicích by být nemuseli, když už, tak minimálně

Na komerčních rádiích je jich strašně moc a podle mě nejsou tak úspěšné - co se týče prodeje daného produktu.

Na některých stanicích jich je zbytečně moc, když si zapnu rádio, chci slyšet mně příjemnou hudbu a ne něco "nelahodícího" aj.

na některých stanicích se objevují ve velmi četných intervalech

Na většině rádií je jich víc než hudby

Narusuji plynulost vysilani. Jsou prilis dlouhe. Ztrata posluchacu. Pokud to tak delaji vsechna radia, tak je to asi jedno, protoze si navzajem "predavaji" posluchace v okamziku zahajeni reklamniho bloku

ne

ne

ne

ne

NE

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

NE

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne, nějak se rádio živit musí.

Ne, opravdu reklamy neposlouchám tak nedokážu říct.

ne, pokud má výhrady sám posluchač, ať si přeladí stanici

nee

někdy je jich hodně za sebou

Někdy je jich moc za sebou/opakují se v krátkém časovém intervalu.

Někdy je více reklam než písní. Ukřičené reklamy se pro poslech vůbec nehodí.

nekdy jich je moc

Někdy jsou příliš dlouhé

Někdy jsou reklamní bloky moc dlouhé a objevují se moc často

Někdy mám pocit, že tvůrci reklam chtějí být za každou cenu vtipní a originální, jenže v mnoha případech platí - méně je něky více. Reklama v rádiu by měla mít chytlavý podlad (znělka, píseň) a stručný slogan či text, který si každý zapamatuje. Špatná reklamace totiž může být konečný dopad i na samotné rádio, kdy posluchač přeladí stanici.

Někdy mě nudí, když se reklamy hodně opakují nebo je jich více než samotného obsahu věcí v rádiu.

někdy mi přijdou zdlouhavé

Někdy mi vadí jak používají schválně ostravský přízvuk, je to přehnané...

nekdy mi vadi, ze je jich zbytecne mnoho

Někdy nepříjemné po audio stránce, alza.cz mužík, zabít !

několikrát za hodinu stejná reklama

Některé jsou až příliš dlouhé.

Některé jsou dlouhé, popř. jsou roztrženy na 2 části, mezi nimi je ještě nějaká další reklama

některé jsou hloupé, ale to asi všechny, jinak ne

některé jsou nevhodné, některé jsou mnohdy mnohem chytlavější než hudba :) často mi kazí dojem z poslouchané skladby, když do toho začne někdo něco nabízet např. AAA Auto

nektere jsou prilis dlouhe a nudne

Některé jsou tupé a prvoplánované.

Nemam

nemám

nemám

Nemám

nemám

nemám

nemám

nemam

Nemám

Nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám

Nemám žádné výhrady :-)

nemám, nevnímám je

nemám, při poslechu rádia ruší mnohem méně, než reklamy v TV

nemuseli by se vysílat

nemusely by tam být vůbec

nemusely by tam být, neposlouchám přece rádio abych poslouchala reklamy..

nemusely by v rádiu strašit vůbec

nepřirozený přednes, hlasitost, agresivita

nie

Nie

nn

nudí mě, zdržují

obcas nevim, kdy konci jedna a zacina druha

občas se leknu, začnou řvát

obtěžují mě

Obtěžují mě. Nejhorší je, pokud jsou v reklamách použity zvuky, které jsou zaměnitelné s okolím - např. zvuk sirény projíždějící sanitky. Pokud jedu v autě, tak je to velmi nepříjemné.

obtěžují, jsou více nahlas, než písničky, bývají často trapné a nehodící se, bolí mě z nich hlava, pořád se opakují

opakují se několikrát do hodiny,

opakují se pořád ty samé

opakující se, vtíravost

otravné

otravné

otravují mě

Otravuju

otřené znělky nekterých reklam a nepříjemný a neprirozený hlasový projev hlasatele

Po obsahové stránce ne. Pokud ale reklama naruší přehrávanou píseň, vadí mi to, stejně tak, pokud je v rádiu příliš reklam.

Pokud je jich moc, tak otravují. Rád poslouchám muziku.

Pokud je jich více za sebou, splývají. Důležité je zvukové provedení, musí být opravdu upoutávající

pokud je moc často vkládána do vysílání,otravuje

pokud je u reklamy zvyšován uměle zvuk například

Pokud pracuju a mechanicky jedu při nějaký super písni a najednou to přepne na reklamu a rozhodí to mojí soustředěnost, střílel/a bych.

Pokud se hrají příliš často, začnou lézt na nervy.

pokud zacne reklama hned prepinam stanici

Poslouchám rádio převážně v autě na delších cestách. Chci poslouchat něco příjemného, což pro mě reklamy 100% nejsou.

především otravné melodie

přiliš dlouhé, ne vždy pravdivé

Příliš dlouhé,příliš často

příliš hlasité

Příliš mnoho opakování - zároveň to však chápu kvůli většímu dostávání-se do podvědomí posluchačů

Rád bych aby zvuková hladina reklamy se nelišila od hlasitosti ostatního programu.

rádia pouštějí písničky, jen aby vyplnila čas mezi dvěma bloky reklamních sdělení.

rádio má bavit

Rádio poslouchám hlavně kvůli hudbě.Krátký přehled zpráv snesu ,to je podle mě v pořádku. Ale mluvení moderátorů o ničem mě ruší a rozčiluje.Stejně tak reklama.Je to absolutně rušivá věc.

rádio pouštím pro pobavení ne pro otrávení

reklama je rusivy element

Reklama v rádiu mi nevadí

reklamní bloky zabírají spoustu vysílacího času, vytlačují z rádií hudbu!

reklamy majú obvykle vyšší stupeň hlasitosti. Sú prilíš často.

Reklamy mě nezajímají,akorát mě naštvou.

reklamy typu "křičíme jak idioti, aby si to lidi zapamatovali" - viz. Planeo Elektro a "Maruna"

rozčilují mě když chci poslouchat hudbu, většinou rádio vypnu když začnou reklamy

ruší

Ruší mě od poslechu hudby, pokud běží reklamy příliš často, hledám jinou stanici. Ideální by bylo, kdyby reklamy v radiu nebyly vůbec, ale z čeho by pak rádia žila, že ano...

Ruší poslouchání hudby, je často vlezlá

Rušivá, poměrně dlouhé série reklam

Spíše asi žádné nemám

stačila by jen jedna a ne deset za sebou

Stejně jako k televizním reklamám - zdržují od programu :) ale to je pochopitelné, jinak by žádná rádia nebyla

su viac nahlas ako zbytok programu, intenzivny zvuk, ktory otravuje

Štve mě to, že reklama hraje delší dobu než písně, a stále se dokola opakuje.

To, že tam vůbec jsou

trapné jsou většinou

v nekterych reklamach, viz jedna reklama na elektro (planeo) se strasne rve, v aute jsem se casto lekala :D

V radiich by nemusely byt, uz tak jsou vsude kde se clovek podiva.

V určitom vysielacom čase je ich príliš veľa a začínajú rušiť...

Vadí mi dlouho reklamy

vadí mi uplně všechno

Vadí mi, jak jsou dlouhé, jejich častost. Rádio poslouchám, aby mi hrála hudba, nikoliv reklama a řeči moderátora.

Většina reklam je strašně stupidních. Podají málo informací a máme si to dohledat na internetu. Rychle řečená internetová adresa, nikdy jsem si na ní nevzpomněla, i když by mě něco zajímalo.

Většina se snaží dělat reklamy zajímavé a vtipné, ale většinou to končí katastrofálně.

víc reklam než muziky

vím,že z reklam se v podstatě rádia živí, ale přesto existují stanice kde jich je méně (např. Oldies radio) nebo některé slovenské stanice. Tyto stanice poslouchám nejčastěji, protože reklamu v rádiu vnímám jako rušivou. Ale pokud by stanice s více reklamami pouštěli písničky co by se mi hodně líbily,tak bych reklamu nějak překousla pokud by aspoň nebyla tak nahlas.

volím raději rádia, které mají jiný model financování

Všechno souvisí se vším. Kdyby nebyla reklamy, nebyly by rádia. Je to nutné zlo, kdyby bylo radio zpoplatněno, zřejmě bych jej neposlochal.

Výhrady mám jenom v tom, že jich je někdy hodně, jsou časté

vyslovené výhrady nemám, některé reklamy byly pro mě zajímavé jiné naopak vůbec,.. každý si poslechne co ho zaujme.

Zabírají moc času

zbytečná hlasitost, omezenost informací, občas zbytečně dlouhá a "vlezlá"

Zbytečně dlouhé, otravné a trapné.

zdá se mi jich je poměrně mnoho, než by bylo vhodné

zkracují písničky


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Do které skupiny patříte?

  • odpověď studenti:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Vaše bydliště:

5. Do které skupiny patříte?

6. Jak často posloucháte rádio?

7. Při jaké příležitosti rádio posloucháte nejčastěji?

8. Pokud slyšíte reklamu, jak zareagujete?

9. Ovlivňuje reklama v rádiu Vaše spotřebitelské chování?

10. Jaká reklama je pro Vás lehce zapamatovatelná?

11. Slyšeli jste v rádiu reklamu, která se Vám zdála nevhodná?

13. Vzpomenete si na některou z reklam (pouze reklamy v rádiu)?

15. Máte důvěru v pravdivost reklamních sdělení?

16. Je podle Vás reklama v rádiu pro společnosti přínosnější než ostatní druhy reklam (tištěná, televizní..)?

19. Máte nějaké výhrady k reklamám v rádiu z pohledu posluchače? Pokud ano, uveďte.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Vaše bydliště:

5. Do které skupiny patříte?

6. Jak často posloucháte rádio?

7. Při jaké příležitosti rádio posloucháte nejčastěji?

8. Pokud slyšíte reklamu, jak zareagujete?

9. Ovlivňuje reklama v rádiu Vaše spotřebitelské chování?

10. Jaká reklama je pro Vás lehce zapamatovatelná?

11. Slyšeli jste v rádiu reklamu, která se Vám zdála nevhodná?

13. Vzpomenete si na některou z reklam (pouze reklamy v rádiu)?

15. Máte důvěru v pravdivost reklamních sdělení?

16. Je podle Vás reklama v rádiu pro společnosti přínosnější než ostatní druhy reklam (tištěná, televizní..)?

19. Máte nějaké výhrady k reklamám v rádiu z pohledu posluchače? Pokud ano, uveďte.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Niemiecova, L.Reklama v rádiu - postoj společnosti. (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://reklama-v-radiu-postoj-spole.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.