Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama v rádiu - postoj společnosti.
Reklama v rádiu - postoj společnosti.
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Niemiecova |
---|---|
Šetření: | 21. 03. 2013 - 28. 03. 2013 |
Počet respondentů: | 548 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 16.19 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 80,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:47 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o vyplnění následujícího dotazníku, pomocí kterého bych ráda zjistila postoj společnosti k reklamám v rozhlasovém vysílání. Dotazník je určen pro všechny věkové skupiny.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 409 | 74,64 % | 74,64 % |
muž | 139 | 25,36 % | 25,36 % |
2. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 - 29 let | 469 | 85,58 % | 85,58 % |
30 - 45 let | 54 | 9,85 % | 9,85 % |
46 let a více | 21 | 3,83 % | 3,83 % |
méně než 15 let | 4 | 0,73 % | 0,73 % |
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 251 | 45,8 % | 45,8 % |
střední s maturitou | 237 | 43,25 % | 43,25 % |
střední bez maturity | 41 | 7,48 % | 7,48 % |
základní | 19 | 3,47 % | 3,47 % |
4. Vaše bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
město | 278 | 50,73 % | 50,73 % |
vesnice | 161 | 29,38 % | 29,38 % |
velkoměsto | 109 | 19,89 % | 19,89 % |
5. Do které skupiny patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
studenti | 339 | 61,86 % | 61,86 % |
zaměstnaní | 165 | 30,11 % | 30,11 % |
nezaměstnání | 38 | 6,93 % | 6,93 % |
důchodci | 6 | 1,09 % | 1,09 % |
6. Jak často posloucháte rádio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
každý den | 227 | 41,42 % | 41,42 % |
občas (alespoň jednou za týden) | 223 | 40,69 % | 40,69 % |
zřídka (jednou za měsíc a méně) | 98 | 17,88 % | 17,88 % |
7. Při jaké příležitosti rádio posloucháte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
v autě | 375 | 68,43 % | 68,43 % |
doma | 240 | 43,8 % | 43,8 % |
v práci | 105 | 19,16 % | 19,16 % |
při nákupu v obchodech | 72 | 13,14 % | 13,14 % |
8. Pokud slyšíte reklamu, jak zareagujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vůbec je nevnímám | 319 | 58,21 % | 58,21 % |
okamžitě přepínám stanici | 142 | 25,91 % | 25,91 % |
reklamy mě zajímají, poslouchám je | 73 | 13,32 % | 13,32 % |
vypnu rádio | 14 | 2,55 % | 2,55 % |
9. Ovlivňuje reklama v rádiu Vaše spotřebitelské chování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
někdy mě reklama ovlivní | 275 | 50,18 % | 50,18 % |
nenechám se reklamou ovlivnit | 270 | 49,27 % | 49,27 % |
ano, vždy | 3 | 0,55 % | 0,55 % |
10. Jaká reklama je pro Vás lehce zapamatovatelná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vtipná | 271 | 49,45 % | 49,45 % |
kreativní, originální | 147 | 26,82 % | 26,82 % |
melodická | 97 | 17,7 % | 17,7 % |
stručná | 33 | 6,02 % | 6,02 % |
11. Slyšeli jste v rádiu reklamu, která se Vám zdála nevhodná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 279 | 50,91 % | 50,91 % |
ne | 269 | 49,09 % | 49,09 % |
12. Uveďte co se Vám v reklamě zdálo nevhodné:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
většina jsou špatné protože jsou uřvané, tím jak jsou předělány z televizní jen na poslech, tak jsou špatné, často kýčovité
-
-
-
-
- pokus o vtip byl velmi trapný, opakování téhož v reklamě několikrát dokola
.
...
33
agresivní opakování informace
Argin Max, zdravotní sestra a lékař si povídají o erekci, sestra žadonila :D
Blbá reklama
bohuzel se uz nepamatuji... :)
byla naprosto debilni
Byla nudná a nudné považuji za nevhodné, jelikož mrhají mým časem :)
byla sprostá
byla to reklama z televize, hraná v rádiu chyběl mi ten vizuální aspekt
byla trapná a z textu nebylo zjevné, o co se jedná
bylo to celkove ne neco presne
bylo to na argin max, dvojsmysly v 8 hodin ráno, docela nevkusné
bylo to nechutné
c
cela byla hrozná - takových je spoustu nebo nebylo na první dojem pochopitelná
Celkový obsah reklamy
co ja vím nepamatuji :-)
Co ti jé Dups:) "V téhle třídě je třicet hlupáků!" nadává učitel. "Tčicetjedna!" povídá Pepíček. "Ty drzej fakane, okamžitě běž na chodbu!" "Abyste měl pravdu, co?"
časté opakování nucení do nákupu nevhodný produkt
Dělají z lidí pitomce
Délka
délka
dementní hlasy
Diskriminace žen
doba vysílání reklamy, kýčovitost, vlezlá melodie
dost nepochopitelná
drzost
Dvojsmyslné narážky
dvojsmysly
dvojsmysly
erotický obsah
fakt si to pamatuju :D
Falešné zpívání, stupidní slogan
hekání (zdánlivě to připomínalo sexuální hrátky) a byla to reklama na něco pro děti
Hudba
Hudba, sposob vyjadrovania (reci)
hudební podkreslení
hysterické podání
i když to byla reklama na disco, tak reklama zněla jako sexuální nabídka z vykřičeného domu
infantilnost
jak dělaj z lidí blbce
jazykové vyjádření
Jednalo se o nějakou reklamu na víno, kde mužům doporučovali, jaké víno mají koupit manželce a jaké milence.
Jednalo se o reklamu na pilulky na potenci, celá mi připadala trapná a nevkusná
její obsah
jjj
každá je nevhodná
Když je to osobní a šíleně to lidem nutí,ikdyž to nechcou.
klamání
Klamavá reklama
klamavé informace
křičící ženský hlas, který namísto aby upoutal spíše odradí a leze na nervy
lživé reklamy, např. výhodnost finančních půjček u nebankovních subjektů, vlastně každá druhá reklama je lživá
Milostne povzdechy
monotónost, špatná nahrávka, špatná čeština, příliš informací, málo informací
Muž, který několikrát křičel jméno dané společnosti.
na konkrétní případ si už nevzpomenu
Nabádají koho mám volit, Karla určitě ne.
Nabídka sexuálních služeb nebo pozvání do kasína s podbízivým a vlezlým podtónem
nahota
Například houkání sanitek či jiné výstražné signály...při řízení to rozptyluje.
například když jedu v autě a reklamy v rádiu obsahují zvuky podobné těm, které vydávají i vozidla záchraného sboru, mám tendenci zpozornět a někdy i přibrzdit, až po chvíli se dozvím, že se jedná o reklamu např. na nafukovací pannu apod.
narazky na sex
narážky na politiku, sex
náznaky vulgarismů
něco s prasátkama.. už si nepamatuju
nedávala příliš smysl
někdy mají sexuální podtext
Nekdy nepravdive nebo zavadejici informace
Některá přirovnání
nektere hlasky
Některé reklamy používají nevhodné zvuky - pískání, skřípání atd. Už jen díky tomuto mě reklama/firma/produkt dále nezajímá.
Některé trapné reklamy
nemorální argumentace
nepamatuji jsi
nepamatuji se
nepamatuji se
Nepamatuji si
nepamatuji si presne,bylo to neco s alkoholismem.
nepamatuju se
Nepamatuju se přesně
nepamatuju si už přesně
nepochopitelný humor :-D
Nepříjemné hlasy, lezla mi na nervy
Nepříjemné zvuky
nepříjemný hlas a degradace posluchače - bylo to asi dělané pro debily, jinak si nedovedu vysvětlit, proč by byla tak hloupá
nesetkala sem se
neslušné výrazy a nevhodné narážky
Nesprávné informace
nesrozumitelnost
neustále opakování do zblbnutí, jako by lidi byli nechápaví pitomci
neustálé opakování jedné věty
nevhodná délka, zbytečná hlasitost, nezajímavost, vulgárnost
nevhodná slova
nevhodná ve smyslu, že se naprosto nehodila k rádiu kde byla vysílána, tzn. je zřejmé, že posluchači toho rádia nejsou cílovou skupinou té reklamy
nevhodná, sprostá slova - přitom radio mohou poslouchat i děti
nevhodné použití slov, nepřesný význam. Sprostá slova.
Nevhodné texty, používání trapných slangů...
Nevhodné vyjadřování, nazývání věcí (mnohdy až vulgární).
Nevhodný humor
nevím
nevim nepamatuju
nevim ted si nevzpomenu
nevkusná muzika
nevkusny obsah, needukativny
Nevybavuji si konkrétní příklady.
nevzpomenu si, ale jsou reklamy, nad kterými se pozastavím a řeknu si, jak mohl někdo takovou píč*** vymyslet
nic
nudná, otravná
nudné
obsah
obsah
obsah, vulgární písnička
obsáhle reklamní sdělení
opakování jedné věci stále dokola
opakovatelnost
Otravná, nepříjemný hlas, trapná, vadí mi i eroticky zaměřené reklamy
perverznost
pitvoření jazyka
Pokřikování na sebe
Postrádala vtip, kreativitu
Pouze u nás, Naše ryby jsou nejčerstvější (Tesco) :D
použitá slova
použití slov
prilis uderna,arogantni,neprijemny hlas
prilis vela kecania a malo informacii
primitivní námět a zpracování
proč poslali rodiče karkulku samotnou do lesa??? Nebyli očkováni...
propagace mladých polonahých dívek obsluhujících v podniku - vysíláno přes den
Propagovane zbozi
prostě byla debilní, jako skoro všechny reklamy - za nevhodnou považuji nesoudnost lidí takovou reklamu vypustit
Přiblblé melodie, opakující se spojení, ...
přílišná hlasitost
přílišné nabízení výrobku
přišlo mi to trapné a furt se to opakovalo
půjčky
rádoby vtipný obsah
Reklama byla natolik vtíravá a přihlouplá, že mě jednoznačně odradila od nákupu v propagovaném obchodě
Reklama na Clavin, když se mnou v autě jely děti.
Reklama na drogy
reklama na hygienické potřeby žen
reklama na kasina
Reklama na kondomy v rádiu mi příjde zcela nevhodná.
Reklama na podporu erekce - HNUS
Reklama na pripravek k posileni erekce :D
Reklama na sex podporující prostředky, reklamu provázely dost nevhodné zvuky
reklama na únik moči
reklama na viagru apod.
Reklama na životní pojištění, která tvrdila, že můžeme skončit na vozíčku, protože nevíme, co nám život přinese a máme se připravit.
reklama v rádiu nemusí být vždy pochopena tak, jak byla myšlena
řev a narážky na ženy
řvaní, opakování slov, vulgární, pitomé,
Samoúčelný sexuální podtext, kterým tvůrci nahrazující nedostatek originality a invence.
sexistická narážka
sexistické narážky
sexistické narážky
sexualita
Sexuální ďábel
Sexuální dvojsmysly
Sexuální náměty rádiu, které mohou poslouchat i děti
sexuální narážky
sexuální narážky
sexuální narážky
Sexuální podtex
Sexuální podtext
sexuální podtext
sexuální podtext
sexualni podtext
sexuální podtext
Sexuální podtext
sexualni podtext
sexuální podtext u reklamy na arginmax ...
sexuální podtext v nevhodné raní hodiny
sexuální podtext, hodně nevkusný
Sexuální podtext, to podle mne do reklamy nepatří.
Sexualní Téma
sexuálny podtext
slogan
Slogan, přílíš vulgární
Slogan, tón hlasu.
Slogan, znění reklamy
slova
smrt, strašidelnost
snaží se nám vnutit co není pravda..Krém proti vráskám-jsem ošklivá? nejsem
snižování ženy na sexuální symbol
Sprosta slova
sprostá slova
Sprostá slova
sprostá slova
sprostá slova, nevhodné výrazy
stupidní reklama
stupidnost
styl
Styl, projev
ta reklama na tu erekci mě docela vzala, protože se mě syn ptal co to je, a když jsem mu to vysvětlila tak mě prosil o koupi těch tabletek ... 4leté dítě
Takových bylo více, jedná se mi celkově o ty reklamy, které se snaží být vtipné, ale přitom jsou extrémně trapné, nebo naráží na menšiny.
ted si nevzpomínám co to přesně bylo
téma
téma
téma
téméř vulgární výrazy
tlak na zákazníka
To si již nepamatuju, ale zdálo se mi to jako urážka menšin.
to si nepamatuji na co byla (myslím na kuchyně) ale dost dlouho tam sténaly "udělej mi to"
to už si přesně nevybavuji, spíše byla trapná
Tón hlasu ,nespisovná čeština . Je toho hodně
tónina hlasu, délka reklamy a množství informací
trapná
Trapná rétorika, přílišná vlezlost
Trapné hrané nadšení nad výhodnou koupí
Trapné reklamy na obchodní řetězce nebo ještě trapnější reklamy na prodej různého zboží.
Trapné řeči nebo celkově reklama byla podle mého názoru nevhodná - třeba nechápu proč by v rádiu, kde člověk poslouchá hudbu, měla být reklama na seriál nebo film, které budou hrát v TV
trapné žerty
Trapné,mimo téma
trapnost
trapnost
trapnost
Trapnost reklamy.
Trapný sexuální podtext
upoutávka na noční klub pro pány odpoledne
urážení
Urban store - ječivý, nepříjemný hlas ženy
Uřvanost, přehánění
útok na konkrétní osobu
uvádí choulostivé věci až vulgární a nevhodné
už nevím
už nevím
už půl roku reklama na okna ??dodok ?? - my budeme mít nová okna ? - tak snad už ty okna po půl ročním vysílání mají.
Už si nepamatuji
už si nepamatuji
už si nepamatuju
už si nepamatuju
už si nevzpomínám
už si nevzpominam...
už si přesně nevzpomínám, jen negativní myšlenky, že se to nehodí.
už si to nepamatuji, ale myslím že to bylo něco ohledně vložek :-D
V pozadí byla strašně hlučná hudba, takže sdělení nebylo moc slyšet a ještě k tomu hlas byl ve vysoký tónině, takže dosti nepříjemný
Věkové narážky
vnucování, nevhodný hlas...
vsechny reklamy na Prostenal a prostredky podobne Viagre jsou v radiich nevhodne
Všechno. Vlezlé, hnusné, lživé jsou všechny.
vtip ktery nenì vtipny
vůbec nebyla vtipná, ale spíše naopak (mělo to být zřejmě vtipné, ale výsledek byl trapný)
Vulgarismus, vtíravost
vulgarita
vulgarita
vulgarita
Vulgarita, špatná výslovnost angličtiny
vulgární mluva
vulgární narázka
vulgární podtext
vulgárnost
vulgarnost
Vydávání nevhodného chování za normu(např. zlé chování ke staším lidem). Případně zobecnování(všicni ti a ti dělají to a to)
Vyjadřování účinkujících
výrazný sexuální podtext
xxx
zavadejici informace, sexualni podtext
zavádějící informace; reklamy na prezervativy a léky na erekci
Zavádějící informace.
Zbytecne zvuky.
zdánlivý vtip (spíše vulgarita), neprofesionálnost
Zpusob provedeni
způsob vyjádření
způsoby vyjadřování a chování, zesměšňování
zvláštní humor, nebo napodobení jiného sloganu
zvuk sanitky nebo zvuk brzdícího auta
zvuky připominající vzdechání při milování, celkově co se připomíná milování
že je
13. Vzpomenete si na některou z reklam (pouze reklamy v rádiu)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 14, v žádném případě → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 308 | 56,2 % | 56,2 % |
v žádném případě | 240 | 43,8 % | 43,8 % |
14. Na kterou reklamu jste si vzpomněl/a?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
.
"Franto nežer ten beton" reklama na nějakou betonárku
"Kdo na to jde od lesa, koupí auto od Esa"
"kozy krasne, kozy me, radosti se ma hrud pne" ci tak nejak, reklama na kozi farmu
15 let stará...reklama na Kovotour plus...jen to zkus, s Kovotourem plus :)
777, KIA
aaa auto
aaa auto
aaa auto
AAA Auto
AAA auto
AAA auto
AAA auto,
AAA auto, klamou
aaa auto,xxx
absurdní poplatky v bance
akce poradane kiss
Alfašrot
Allegria firma na zážitky.
Alza
Alza
Alza... "sto tabletů týdně"
alza.cz
Alza.cz
Alza.cz - "sto tabletů týdně"
AquaBabylon - koupelnové studio Ostrava
argin max
Argin Max, AAA auto
arginmax
Asko nábytek
Asko nabytek
Auto Doudys
auto heler v ostravě prodáš koupíš vůz hravě
Auto Heller
Autodíly v Ostravě - koupíš, prodáš vůz hravě :-D :-D
automat firmy kávamat, když chcete dát, své žízni mat.
Autoopravna Hleďa, Programy ve Valašském muzeu, bioklub, reklamy cestovních agentur a kanceláří
autosalony
Autosklo Lasy
Autosklo slezská
autovraky Milata
Avion Nightshopping
azurit
Banány v lídlu za 12.90 Kč
baumax
bazoš
bazoš
bazoš.cz na E2
Beat-marketingová akce se samolepkami, aneb "já ji mám už olezlou", či tak nějak.
bradop, decatlon, zajezdy.cz
Bradop, je totiž děsná
Brille? Fielmann (ö3 rakousko)
cassandra club :-D
cestujlevne.com
Cinema City
Cinestar
Clavin
Clavin
clavin, vrata trido evo, naky jaykovaky
či a či a čičiči děte všichni do ... Nejči.
Dala bych si dala hamburgr u Vyhlídala
darkový koš,k vanocum jako vhodny dárek, neobvykly
Dárkový portál DELI - reklama byla melodická, vtírává a dodnes si ji zpívám :)
darování krve
Davocar
Deichman otvííráá...
Deichmann
Dej goool Slavie :)
delideli.cz
diskotéky
Dobrý Koš
dobrý koš
E.ON dětská říkanka :-)
EUdomy Morava
euronics
euronics
fastweb...internet reklama..
Fiat :D To ti asi bejb moc nepomuze, co? :D Ahoj :D
firma Mlýnský, Pizza Zakki
firma na nabytek v Cuneu
firmy Hopa Plzeň
GE Money Bank - jsme inovativní
growshop ostrava
hamburg od vyhlídala :))))
helax
hervis sport
hornbach
hudební festivali, koncerty
internet za 312
Jaruš z Planeo elektro
Jazyková škola Cloverleaf
jena nábytek, kdepak mrkáčku hnízdo máš, alza cz,
Kapky na kašel, negativní reakce.
Kartáč
Kartáč Ostrava, Allegria firma na zážitky.
kasino, kaufland, mcdonalds
kaufland
kaufland
Kaufland, Urbanstore
KB - já jsem (půjčka nebo co) od komerčky, mě se bát nemusíte já vás nevysaju. Trapná, ale nedokážu ji dostat z hlavy.
kdyz kolena grilovana tak jedine od johana
Kiss Morava - Alexandria Loď
kiss slevy, klub Euforia, jak lákají dívky a mladé ženy se ozvat, stačí poslat sms a oni zavolají...
Klubík- Radio Čas
Koberce od strnada
Kofola Bradop Superstar
kurňafix renomix
lidl
Lidl
Lidl-hnus
Lidl, cheesy.com,
Lidl, nějaká týdenní akce. Banány stály jen 14,90
Lídl, Vašut, francouzská vína
lucky net
Mahon nábytek
McDonald - je otravná!
melodické reklamy se známou hudbou
Minoret
Möbelix
Mobelix - nestojí skoro nic
moje kolo
Mounfield
MS Steel Ostrava
myslím že to bylo na nějakou společnost
na AAA auto
Na AAA auto
Na AAA taxi
Na bebinko.cz :-)
na bezpecnostné dvere, kvoli dobrému sloganu
na Bradop - výrobce nábytku
Na erekci mužům.
Na hip hovou akci
na hokejové utkání, koncerty
Na jazykové kurzy v Londýně.
na jeden bankovní produkt
Na Kaufland
na kaufland
Na koberce od Srtnada
Na kofolu.
na koupelny
na Lidl
na McDonald - taštička a kabelka
na nějakou nabídku zážitků, ale název si již nevybavuji
na nějakou stavební společnost
Na Netopýr bar, Hopsálek, Penzion Hulín
Na novou cestu do Castoramy do Polska
Na otevreni noveho centra cerny most, nebo na Lakam...
na pivo radegast, na kofolu, na veselou krávu, na zubní pastu
na planeo elektro, jarada a maruš, už mě serou
Na plyn :-)
Na radio Beat
na reklamu na supermarket Terno
Na reklamu týkající se nějakého léku proti kašli. Jméno si nepamatuji, ale reklama byla tak stupidní, že si ji nešlo nezapamatovat.
na sportovní oblečení
na studium na Královehradecké univerzitě
na Suzuki
na tablety na zachovani dobreho zraku
Na ty vtipné.
na více reklam
Na vrakoviště Milata, ta byla originální. Potom ty běžné na banky, operátory atd ... také na slevomat byla originální
Na vyherni na vyrobky firmy Hame v CR ( posli kratkou basnicku formou SMS na dane tema a vyhraj firemni produkty)
Na zlatnictví v campus square (brno), název nevím
nabídka slev v OKAY
nábytek nejčí
Nějaká pražská taxislužba, pořád dokolečka opakovali 777007 a ještě nějak podobně dále
nějaké povinné ručení
Není šrot jako šrot, zkuste Barko kovošrot!
Nesahej mi na kolínko je to samá kost, dej si radši grilované.. tam je masa dost.
Nevím zda to bude přesně, ale slogan zněl : Čí a čí a číčíčí běžte všichni...a teď název firmy
neznám celou, hned tlumím rádio
Okay elektro
okna Todok
Ola Kala bistro, dárkové koše z reklamy s hlasem Louise Funese Dobrý Koš
optys
Originální zážitek jako dárek :)
Ostravské výstavy, výstavy pro Vás...malé dítě ... předplatné do divadla NDM
Outlet Store
Ovoce patří do beček - na pálenici
Piersing jazyka
Pizza go home
Pizzeria Loď v Ostravě
Planeo Elektro
Pneuservis Storex
po dlouhém přemýšlení cestuj.cz
pojďte studovat na Dakol, cestování, vynikající učitelé...
Polyglot jazykové kurzy
Poslední reklama na McDonald, je neuvěřitelně otravná.
Poslouchám Berliner rundfunk a jedná se o reklamu na levné potraviny v Penny
právě na nepovedenou reklamu Planeo Electro
ProfiAuto Uničov
proti kouření
provident například
Příšerně vlezlá reklama - "Tady ... a Hanka z firmy...." nepamatuji si přesně.
raklama na Stavebniny Janík
rapující kluk na reklamu Kaufland, ale vůbec neznám text
reklama na AAA AUTO
Reklama na AAAauto
Reklama na firmu allegria, firmu na zážitky.
reklama na hokej HC Vítkovice steel
reklama na hokej Vítkovice
reklama na hudební festivaly
Reklama na Kaufland - rapper
Reklama na LIDL s Vašutem (hraje 8x/hod což je 64x za šichtu)
Reklama na Lidl.
reklama na offici 2010
reklama na pizzerii v Paskově :)
Reklama na ples v golf klubu na Čeladné Reklama "spojka, brzda, plyn" na nějaký autoservis tuším
Reklama na pobyt ve welness hotelu
Reklama na seriál, na slevy v obchodě, na nový film v kině
Reklama na společenskou událost
reklama na taxi službu
Reklama na Urban Store.
reklama na VŠTE
Reklama s Maruš
Reklamu na sportovní areál v Ostravě, jelikož byla dlouhá a pokaždé mne štvala :).
reklamy kolem aut
reklamy na internetový obchod kytary.cz
Reklamy na veletrhy
roční výročí Karolíny
RWE, auta...
Sconto nábytek-bytu i kapse na míru
ski Bachledova dolina, aqaupark Bešeňová,...
sleva v Mobelixu
snad možná nějaký koncert.....jak říkám rádio moc neposlouchám :)
spider tattoo
Spider Tattoo - vytetuj mi to :D (takže na reklamu o tetování)
Sportaréna u Jeleňa, na Zarámí ve Zlíně.
Stavební materiály
stavebniny klz nakoupím tam hnedle hned, tramtadadá, tramtadadá a stavba je hrou
sto tabletů týdně, sto tabletů týdně...
T-Mobile
T-mobile
t-mobile
t-mobile, sparmetal skotnice
taneční kluby
team-sport havířov
těstoviny Adriana
ti chlapíci co znají tel. čísla - 1188 či jak se to jmenuje.
TPG
Tu na drogy
tu otřesnou reklamu na xxxlutz jsem poprvé slyšel v rádiu
upoutávka na Kasíno Kartáč Ostrava
urban store webové solárium
urban store
uzeniny Vodouch Plzen
vlastně na žádnou :-D
voda plyn topení Bernold
vodafone
Vyhlidal burgery...dal bych si dal, hamburger co dela vyhlidal..dala bych si dala, hamburger od vyhlidala...
xxx lutz
XXXLutz
XXXLutz, Otevření centra Černého Mostu, Okay
Zapa Beton
ziji v italii takze
15. Máte důvěru v pravdivost reklamních sdělení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 298 | 54,38 % | 54,38 % |
spíše ano | 126 | 22,99 % | 22,99 % |
ne | 117 | 21,35 % | 21,35 % |
ano | 7 | 1,28 % | 1,28 % |
16. Je podle Vás reklama v rádiu pro společnosti přínosnější než ostatní druhy reklam (tištěná, televizní..)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 17, ne → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 469 | 85,58 % | 85,58 % |
ano | 79 | 14,42 % | 14,42 % |
17. Proč je podle Vás přínosnější?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
- můžu rádio ztlumit nebo v ve chvíli reklam "vypnout"
:-)
bo
Bývají stručnější ...
Člověk ji slyší, pokud si ji má přečíst, většinou tento fakt vynechá a reklamu přeskočí.
člověk si to podle mně lepe zapamatuje, víc se na to soustředí než v televizi
Dnesni lide vice poslouchaji radio nez ctou a u tv reklamy chodi na wc
Dostupnější, lépe zapamatovatelné
Hodně lidí poslouchá radio
hodně lidí poslouchá rádio při práci, takže celý den
Je jiná, založena na čistě zvukové stopě.
je levnější
je to lepší
Je to pouze můj subjektivní názor, že to co slyším, je přínosnější než to co čtu.
Lépe se jí vyhnu :)
Levnejsi nez v TV, akcnejsi nez v tisku. Da se podle stanice zacilit na pozadovanou cilovou skupinu
lidé často rádio poslouchají jako podkres, reklama je tak méně rušivá, protože to není to jediné na co se lié soustředím narozdíl od televize, kde to obtšžuje a zdržuje od toho, na co se chceme dívat
lide radsi poslouchaji nez ctou,proto.
Málokdo přepne stanici během chvilky reklam v rádiu.
Méně náročné získání informací.
Mluvené slovo podle mě zanechá něco v podvědomí, tištěná reklama spíš ne. A televizní reklama je oproti rádiu drahá.
Ne každý má čas koukat na tv nebo číst noviny, ale rádio v autě, v obchodě atd, není problém poslouchat. Tím pádem reklama osloví víc lidí
Neblbne tolik lidi, jasná stručná.
nejde přeskočit
není jich tolik a jsou kratší něž v televizi
není tak dlouhá jak v TV
Neodvadi to od pozornosti jak napr. Televizni reklama
Neotravuje mě každý den ve schránce
Neovlivňuje i vizuálně
nevidím obraz a jen poslouchám
nevim
nevim
nezatěžuje životní prostředí
Obyčajne sú tieto reklamy kratšie, výstižnejšie a ľahšie zapamätateľné a nakoľko sa často opakujú, rýchlejšie sa dostanú do podvedomia. Niekedy je to výhoda, inokedy nevýhoda. Záleží od toho čo sa v reklame propaguje.
osloví více lidí na jednou a navíc pokud nás nezajímá, můžeme přepnout na jinou stanici..
Podle mě rádio lidé nejvíce poslouchají v autě. A když už zrovna vysílají reklamu, tak tu chvíli počkám a poslechnu si ji, než začnou zase hrát. Hlavně v rádiu ty reklamy netrvají 10 minut jako v televizi, takže lidi tak neobtězujou.
Pokud je udělána formou, kdy je přímý feedback (okamžitá soutěž, speciální vstup moderátora...), pak má přínos větší
poslouchá ji více lidí a hlavně na cestách
protoze udrzuje radio mnohem vic pri zivote
Protože člověk si tištěne někde na ulici nemusí všimnout za což když jede v aute tak tu reklamu slyší
Protože ji mezi vysíláním "musím" slyšet
Protože ji slyším a dokáži si ji vybavit
Protože ji slyším vícekrát denně.
Protože na televizi se nedívám a tisk moc nečtu.
Protože není tolik obtěžující jako v televizi a proto ji lidí více vnímají. Když posloucháte rádio, tak většinou u vedlejší činnosti, jako je řízení auta, nakupování atd, a proto vás reklama neobtěžuje jako např u filmu u které asi většina lidí odejde a proto ji nevnímá.
Protože rádio poslouchá více lidí,noviny už dneska moc lidí nečte
protože rádio se dá poslouchat opravdu všude, když jedete do práce v autě, v obchodech, všude, lidé s ní přijdou do kantaktu častěji
protože si ji člověk nevědomky zapamatuje
Rádio lidé poslouchají v práci, kdy jejich mozek pracuje na plné obrátky a snadněji se dané reklamní sdělení zaryje člověku do paměti.
Rádio lze kdykoliv přepnout, když se objeví reklama.
rádio poslouchám častěji než tv..
slysime ji
Slyší to hodně lidí a může to na ně působit, aniž by si to uvědomovali.
tištěnou nemusím číst, v radiu ji uslyším at chci nebo ne
tolik neobtěžuje, protože ji není mnoho
vetsina posloucha radio v praci a slysi tu reklamu tisickrat denne
více lidí reklamy slyší všude než je někde čte
více zapamatovatelná, více příjemců
Vnímání sluchem, je příjemnější a snadněji zůstává v paměti.
Zacílení přímo na konkrétní lidi, např. reklama rockového klubu v rockovém rádiu spíše padne na úrodnou půdu
zbytečně se nespotřebovává papír
18. Proč podle Vás není přínosnější?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Pokud se dívá člověk v televizi na reklamu může si ji více představit a popřípadě se zasmát. Reklamy v rádiu jsou celkem nudné, o potravinách a o slevách
v novinách je reklama dohledatelná, v rádiu když jí uslyším, tak si nezapamatuji veškeré informace a nemohu ji nikde pak najít...
-
.
A proč by měla být přínosnější. Je to úplnš stejná reklama, jako v jiných médiích. :-)
a v čem by proboha měla být přínosnější
audiovizualni reklamy jsou prinosnejsi nez reklamy v radiu
během chvilky ji slyšíte, ale vrátit si jí a poslechnout znovu nemůžete, takže vám unikne třeba číslo nebo adresa, na kterou je vztahována reklama
bez očního vnímání, hůře zapamatovatelná, člověk ji tam nevnímá
bez vizualizace
Blbosti
co oči nevidí, tak mozek moc nevnímá
Často si ji ani člověk nevšimne. Například při řízení si všímám hlavně písniček, a když začne reklama tak to obvykle ztiším nebo, pokud je někdo v autě, začnu mluvit. Nejlepší reklama je ta tištěná, tu si člověk přečte a zafixuje se mu.
Čím více lidských smyslů (zrak, sluch...) reklama postihne, tím lépe ji lidský mozek vstřebá.
člověk ji nevidí
člověk ji nevidí
Člověk nemůže produkt vidět a vrýt si ho do paměti
člověk potřebuje i vizuální přenos, aby si to lépe zapamatoval
Člověk si více zapamatuje věci, které může vidět i slyšet. Pokud nevnímáte zvuk, zapamatujete si alespoň obraz (logo firmy).
Člověk to nevidí jak věc vypadá nebo tak
davam prednost reklame i vizualni, tj. televize
Dávám přednost vizuálnímu zobrazení. Možnost prohlédnout si produkt etc.
Dle mého si člověk více zapamatuje oční vjem než-li sluchový.
do rádií nepatří
Dost lidí jí nevěnuje tolik pozornosti jako vizuálním reklamám.
drahá
Funguje tam pouze jeden smysl - sluch, a proto je těžko zapamatovatelná
hodne lidi to nezajima :)
horší zapamatovatelnost reklamního sdělení
Chybi moznost vnimat i ocima I kdyz ja nejsem clovek podle ktereho to jde posuzovat ja vetsinou posloucham radio v aute e venuji mu minimalni pozornost
Chybí obraz, který upoutá větší čas pozornosti
chybí obraz... multimédia fungují lépe
chybí oční kontakt
Chybi propojeni s vizualni strankou.
chybí to mu vizuální stránka, což je nejdůležitšjčí část reklamy
chybi vizualizace
Chybí vizuální část
chybi vizuální efekt... jen zvuk, bez obrazu...
chybí vizuální podněty, většina lidí funguje na základě zrakových než sluchových vjemů
chybí vyzuální efekt
Chybí zrakové vnímání.
j
Jde pouze o audio přístup k potenciálnímu spotřebiteli. Televizní působí výraznější formou a to vizuální.
Je jen zvuková,spíš to vyjde nastejno
je na stejné úrovni jako televizní reklama
je otravna, a vizuální reklama je zajímavější, nez pouze poslech.
Je příliš stručná.
Je sice fakt, že hodně lidí poslouchá rádio v práci, nebo na cestě do práce...ale já sama si rádio pouštím jen v autě a jen na delší vzdálenosti, proto na mě nemůže reklama v rádiu tolik působit a jelikož dělám ještě jednu věc při poslechu (řídím), nevěnuji jí tolik pozornosti, jako např. v televizi, kdy reklamu vidím a slyším a tím mě může spíše zaujmout.
Je spíše iritující
je stejná jako ostatní
je stejná jako ostatní druhy
Je stejná.
je stejně vlezlá a otravná jako všechny ostatní reklamy..a reklama v novinách aspon není hlasitá
Je tam příliš málo prostoru na sdělení důležitých podmínek a informací...
je to jen rádio...kulisa při nějaké činnosti...oproti TV, kde reklama zasahuje do děje
je to jen reklama
je to na stejné úrovni
je to otrava
Je to prostě reklama, je jedno, jestli je v rádiu, v televizi nebo v tištěných médiích.
je to reklama = odporná vlezlá manipulce jako každá jiná
je to stejné jak u jiných reklam
Je to stejné jako ostatní, tudíž není přínosnější
je to stejný
je to všechno stejné
je úplně stejná jako ta v televizi (občas pouštějí televizní reklamu do radia)
Je z nich všech nejotravnější
je závislá pouze na intonaci a doprovodných zvukových projevech, člověk si nemůže ověřit jak produkt, služba vypadá a co přesně nabízí
Je zde i vizuální kontakt který možná zaujme více lidí
je zde zapojen pouze sluch
jedná se pouze o zvuk, není možné produkt vidět
Její vnímání je minimální...
jelikoz neposloucham reklamy...tak se me tato otazka netyka...
Jelikoz reklamy nevnimam nebo prepinam stanici (radio i televize), predpokladam, ze tak cini i ostatni. Nesnasim reklamy a neznam nikoho, kdo by je mel rad. Tistena forma je nenucena a napr. v MHD je priejmnym zpestrenim nez se divat na otravene obliceje spolucestujicih.
Jelikož jsem přesvědčená,že velké množství lidí,stejně jako já,přepíná stanici nebo se pouze rozčílí nad délkou a množstvím reklam v rádiu.Ovšem tištěné reklamy,především formou billboardů,jsou možná efektivnější,ale vadí mi více.Televizními reklamami se nechám často ovlivnit.
Jsou takové divné
Každý druh reklamy má svůj přínos
Kdo chce, tak vnímá reklamu a kdo nechce,tak ji nevnímá a nezáleží při tom jestli jde o reklamu v telivizi či v rádiu
Když poslouchám rádio, většinou reklamy slyším ale nevnímám, např. v autě, při uklízení. Přínosnější pro mě je například v televizi u které sedím a koukám se na ni.
lebo
lebo je o tom istom :)
lebo ju nikto nepocuva pozorne a nespoji si objekt reklamy s konkretnym produktom
lépe si člověk zapamatuje něco, co vidí, než slyší
Lépe si zapamatuji vizuální podněty.
lépe zapamatovatelný je zvuk spojený s obrazem
lepší je reklamu vidět
lepší je vizuální
lidé ji nevnímají, daleko přínosnější je reklama tištěná
lide ji preslechnou, nevnimaji, silnejsi je vizualni efekt
Lidé ji tolik nevnímají, myslím si, že většina lidí má rádio spíše jako podklad.
lidé ji vnímají pouze sluchem, pouze jedním ze smyslů.
Lidé jsou raději, když si reklamu "v klidu" přečtou.. Třeba se jim něco zalíbí a chtějí to slyšet znovu, ale nepodaří se.
lidé poslouchají rádio kvůli hudbě a zprávám, většinou dopravním. Reklamy je dost otravují.
lidé reklamu v rádiu příliš nevnímají
lidé se pohybují - obchody,úřady,nádraží, různá veřejná prostranství, na kterých se dá umístit viditelnější reklama než poslech v rádiu, které neposlouchá úplně každý
Lidé se více dívají na TV
Lidé si nezapamatují obsah sdělení, lepší je si reklamu přečíst nebo vidět.
Lidé si rádi prohlížejí věci. Vizuální kontakt s reklamou je více zapamatovatelný.
Lidé si to třeba nedokážou představit, když to nevidí.
lidé v dnešní době už reklamy spíše přehlíží, považují za obtěžující, proto není žádná reklama přínosnější
lidé víc koukají na televizi, když hraje radio tak ho buď neposlouchají, nebo aspoň reklamy nevnímají
Lidé více čtou, koukají na televizi či vídají billboardy
Lidem se lépe vstřebají informace černé na bílem, lze mnoho věcí přeslechnout, což může být i cílem prodávajících...
lidi to moc nevnímají... Já osobně raději přepnu na jinou stanici
Má nízkou úroveň kontaktu. Například promoakce dává možnost zpětné reakce, dotazů atd., což rádio nedokáže.
má stejnou váhu
malá dostupnost, opadá zájem o rádio, spíš je fektivnější na internetu
Malé množství oslovených
málo informací
málokdo je vnímá když např.řídí
maly impakt
malý zásah, omezení pouze na zvuk, jednoznačně přínosnější je TV, která není ani o moc dražší
Mám obrazovou paměť, takže si spíše zapamatuji reklamu v televizi
méně zaujme než reklama v TV, na internetu, v tisku
Menší záběr populace, více má určitě televize a jiné média.
mnoho lidí jí neposlouchá, vizuální reklama je zapamatovatelnější
Mnoho lidí ji nevnímá
mnoho lidí ji nevnímá
moc lidi je neposloucha
moc lidí ji asi nevnímá, rádio poslouchám kvůli písničkám, žvásty neposlouchám
Moc lidí ji nevnímá, navíc, reklama spojená s vizuální stránkou je mnohem efektivnější
moc to neposlouchám
musí zaujmout jen tím co se řekne, nic jiného se využít nedá. TV mi přijde přínosnější
Myslím si že je to reklama na stejné úrovni jako třeba v tisku
myslím si, že dobré zboží si zákazníka najde i bez hlučné reklamy v rádiu, radio poslouchám kvůli hudbě, zprávám, počasí atd. a ne kvůli tomu, abych si koupila ten nejlepší prací nebo mycí prostředek a nebo abych hlasovala pro nějakou anketu spuštěnou na internetu
Myslím si, že je lepší reklama třeba v novinách..člověk na ni může kdykoliv kouknout a nevzpomínat, co slyšel v rádiu a jestli to bylo takhle anebo jinak..
Myslím si, že lidé více věří Televizním novinám, než rádiu.
myslim, ze vyjde stejne
myslím, že když lidé reklamu i vidí a nejenom slyší, více si ji zapamatují
myslím, že má stejnou váhu, jako reklamy tištěné či televizní
myslím, že pro většinu lidí je důležité také obrazové vyjádření
Myslím, že si jsou rovny
myslím, žepůsobí stejně jako jiné reklamy..jen záleží na tom na koho působí. Když někdoignoruje reklamy, tak je jedno, zda je v televizi, rádiu či tisku. Když je někdo vyhledává, tak je také jedno, jaký je to druh..
Na stejne urovni jako u ostatnich sdelovacich prostredku, tudiz me pouze informuje,nekdy me podniti se o vyrobek, nabizenou sluzbu koupkt, vyjimecne.
nadmerna cetnost a nizsi ucinnost v dusledku absence vizualnich podnetu
ne každý poslouchá radio
Nedokáže zaujmout tak jako reklama např. v televizních mediích
nedokážu posoudit přínosnější? připadá mi na stejné úrovni...
Nedovedu posoudit proč ano, či proč ne. Nevidím v tom rozdíl.
neefektivní
Nejspíš proto, že nemá obraz.
nekdy su tam ptakoviny
Nemá nic navíc oproti ostatním
nemá obrazovou složku, takže tolik nazaujme
nemám ráda reklamy
Nemyslím si, že by byly přínosnější a méně přínosné reklamy. Prostě tu jsou.
Nemyslím si, že se tak dobře pamatuje jako ta v televizi, či časopisech, protože si myslím, že itenzivnější je vizuální než zvuková stránka (pokud není velmi hlaasitá/arogantní/nevhodná atd..)
není
Není cílovaná.
není důvěryhodná
není jí věnováno příliš pozornosti
není lidem na očích
není snadno zapamatovatelná
není tolik efektní nevnímám ji
Není vidět
není vidět asi?!
není vidět obraz
Není viditelná.
Není vizualizace
Není vizuálně zapamatovatelná
není vizuálně zpracovaná a tak se nedostane tak dobře do podvědomí potencionálních zákazníků
není vizuální
není vizuální
Není vizuální doplnění
Neni vizualni.
není zde vizál - obraz, jen zvuk
není zde vizuální podnět
Neoslovuje mě.
nepamatuji si reklamy z rádia
Nepamatuji si vsechny udaje , ale caste opakovani a ruseni programu me otravuje
Nepodnítí představivost spotřebitelů
neposlouchám ji
Nepovažuji žádný typ reklamy za přínosný.
Nepřijde mi přínosnější než jiné reklamy! Např. ta televizní má navíc ještě vizuální stránku. Nevyzdvihovala bych reklamu v rádiu.
neregistuje ji tolik lidí jako např. v TV nebo na billboardech, zvuk lze snaději vytěsnit než obraz
Nevěřím ji i když tištěná není o moc lepší. papír snese toho hodně a realita je pak stejně uplně jiná.
nevidím důvod, proč by měla být, reklama v jakýchkoliv médiích je na stejné rovině
nevidím ji:)
Nevidím ty blbosti co mi tlačej do palice.
Nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
nevím o tom, že by byla
Nevim, ale mozna ji lide tolik nevnimaji jako reklamu v televizi
nevím, je to reklama jako každá jiná
nezajímá mě, pouze ruší a obtěžuje
nezajimaji me
nezáleží na tom jak se člověk o produktu dozví ale že se o něm dozví
neznám duvod
nikdo to neposlouchá
nuda...
O přínosnosti reklam se dá polemizovat všeobecně...inzerenti prosazují především svoje zájmy.
obťažuje, a málokto ju plne vníma.
Obtezuje
obtěžuje
obtěžuje stejně jako ostatní
omezení se pouze na zvuk
Optický vjem společně se zvukovým je silnější než pouze zvuk.
Otravuje
otravuje lidi, kteří chtějí poslouchat hudbu
Podle mě není přínosná žádná reklama.
Podle mně není rozdíl v tom, kde je daná reklama. Takže v rádiu není přínosnější než ty ostatní v TV atd.
Pokud člověk chce být reklamou ovlivněn, nezáleží kde jí bude ovlivněn. Ať už to uvidí v televizi, v novinách či uslyší v rádiu.
Pokud chci poslouchat rádio, chci slyšet hudhu nebo nějaký pořad, né reklamy.
Pokud je cílem reklamy oklamat spotřebitele, tak je jedno, jestli v TV, radiu či novinách.
pokud lidé rádio používají jako kulisu tak jako já, moc nevnímám co tam hraje, natož pak nějakou reklamu.
pokud něco vidíme i slyšíme je to dle mého názoru působivější než když to pouze sylšíme
Pokud reklama prezentuje například nějaký výrobek, je pro spotřebitele mnohem lepší aby výrobek i vizuálně vstřebal.
pokud si nestihne vše zapamatovat či poznamenat, nemůže se k reklamě vrátit
pořád je to reklama
posluchači ji tolik nevnímají
Potencionální zákazník si těžko představí nabízený produkt. Je popsán jen slovně nikoli vyjádřen obrazově. Pouze u produktů u kterých potřebujeme vidět design. Také myslím, že obrazové záznamy se lépe pamatují.
Pouze poslech je méně než když k tomu člověk i vidí na obrazovce, rychleji to zapomene
pouze sluch, nereagují oči
pouze zvuk si člověk hůž zapamatuje, pokud je k tomu i obraz, je reklama snažší na zapamatování, návíc si ji posluchač nemůže zopakovat oproti tištěné reklamě, kterou si může přečíst několikrát
Pouze zvukový vjem, chybí obrazový tudíž horší zapamatovatelnost, nejhorší je uvádění telefoních čísel
Pr
pracuje jen se zvukem posluchače není možné přinutit poslouchat menší skupina příjemců
Pretoze akonahle pocujem znelku reklamy, okamzite vypinam radio. Reklama v radiu ma negativne ovplyvnuje, a uz len kvoli jej zasahu do mojho zivota si dane produkty vyslovene nekupujem.
Pretoze mam viac vizualnu pamat ... a v radiu nie su "immagini" s ktorymi sa mi vybavi reklama.
pro společnost není podle mě žádná reklama přínosná. Přirovnal bych ji spíš k viru(je všude a nedá se jí zbavit):D
Pro spotřebitele je určitě zajímavější reklama např. na produkt, který může vidět, toto v reklamace v rádiích není možné
Proč by měla být?
Proč by měla..
Proletí jedním uchem tam a druhým ven
Proteze ji nevidime, nevidime logo firmy... Je to snadneji zapamatovatelne, pokud reklamu muzeme videt, precist si... Jak jsem uvedla, radio posloucham vetsinou pri rizeni... Kolikrat se mi stalo, ze me reklama v radiu zaujala, ale pozdeji jsem uplne zapomnela, ze jsem chtela zjistit blizsi informace... Myslim si, ze pro urcita sdeleni (jako koncerty, akce atd) je to vhodne...ne vsak pro vsechno... Proto si myslim, ze reklama v televizi, letaky, plakaty, denni tisk, intrenet je prinosnejsi...
Protoze clovek vetsinou posloucha radio jeste pri jine aktivite a porto se tak na nej nesoustredi
protoze je jedno, jestli to slysim nebo vidim
Protoze neni viditeľná
Protože co navíc vidíte (tv, internet) je mnohem více zapamatovatelné a navíc n internetu můžete hned zareagovat (objednáním, koupí)
Protože člověk nemá vizuální kontakt s reklamovanou věcí, službou. A pro člověka je snáze zapamatovatelné, když o věci slyší a i ji vidí.
Protože hodně lidi si ty reklamy přepínají a čekají až pominou.
protože je lepší věci a informace vidět - v TV nebo tisku, než jen poslouchat a nevidět.
Protože je na stejné úrovni jako ostatní mediální formáty. Navíc nevím, čím chceme měřit přínosnost reklamy. Přínos pro zadavatele, nebo pro posluchače?
Protože je podle mého názoru ze všech druhů reklam zdaleka nejstupidnější.
protože je stačí neposlouchat,.. při poslechu v autě se zaměřím na jiné věci a rádio jednoduše nevnímám
protože ji člověk snadno přestane poslouchat.
protože jí člověk tak nevnímá
protože ji lidé brzo zapomenou
protože ji nevnímám
protože ji nikdo nevnímá
protože jí už dnes tolik lidí v rádiu neposlouchá a okamžitě přepíná
protože ji většina lidí nevnímá, popř. přeladí na jinou stanici při reklamě
Protože jsou otravné
Protože když ji slyším, brzo ji zapomenu, ale když ji i vidím tak si ji lépe pamatuji a vím co si pod ní představit
Protože když mám puštěné rádio tak chci poslouchat hubu nebo moderátora ale rozhodně nechci poslouchat reklamu.
protože lidé ji nevnímají
Protože lžou a šidí lidi.
protože např. v televizi ji i vidíme a dokážeme si "produkt" lépe představit..
Protože například v televizi vidíme třeba akční výrobky.
Protože nejvíce ruší a počet stanic umožňuje okamžité přeladění
Protože nemá takový dosah....lidé , kteří poslouchají rádio podle mě čekají na písničky.Reklamu vůbec nevnímají ( když jsou například v práci) a když jsou v autě,tak přeladí.
Protože není vizuální.
Protože nevidím přímo, ten výrobek, o který se v reklamě jedná. Narozdíl od TV, tam vidím hned o co jde.
Protože potenciální zákazník věc nevidí na rozdíl třeba od televize nebo obrázku v tisku
protože přelaďuji stanici a reklamě se snažím vyhnout
Protože rádio poslouchám zřídka.
protože radiu nevenuji takovou pozornost jako televizi ,vnímám hlavně hudbu
protože reklamu pouze slyšíme, ale nevidíme
protože reklamy obecně lidi otravují a vyrušují v televizním přenosu nebo poslechu hudby
Protože se na televizi dívá více lidí než je lidí co poslouchají rádio.
protože si více pamatuji obrázky než mluvené slovo.
Protože stimuluje pouze sluch, ale televizní nás ovlivní více, protože jí vidíme i slyšíme. A taky si myslím, že pokud děláme nějakou činnost (vaření) tak máme rádio jako kulisu, tím pádem nevěnujeme moc pozornost tomu, co tam říkají v reklamě, ale když koukáme na nějaký film či pořad v televizi, tak při naskočení reklamy jí pořád vnímáme a pokud odejdeme, tak jí posloucháme, abychom nezmeškali další část filmu.
protože to nikdo nevnímá, viditelné reklamy jsou přínosnější než slyšitelné
Protože tolik lidí rádio neposlouchá, v dnešní době reklamy osloví spíše na internetu. Nebo hodně lidí přeladí jiné rádio v době reklamy.
protože v televizi je k tomu i nejaky obrazek pribeh
protože většina lidí polouchá radion aby poslouchali hudbu a reklamu buď nevnímá nebo přepíná
protože, u tv vnímáme jak zvuk tak i obraz, kdezto v radiu jen zvuk
Přecejenom, vizuální stránka působí na člověka o něco více, než zvuková. Prostě "dokud to neuvidím, neuvěřím".
Příjdou mi všechny na stejno
Přínos je stejný.
Přínosnost reklam obecně je otázkou. Respektive všechny jsou nepřínosné více méně stejně. Reklama v rádiu se musí obejít bez obrazu, je třeba se tak spolehnout jen na slova, která jsou často lživá. Rádiu tedy škodí zejména nemožnost konfrontovat ony slova s obrazem tak, jak je tomu v případě televizní reklamy.
přjde mi že ji člověk nevnímá tak jako v televizi, na internetu v novinách
Působí pouze na jeden smysl
působí pouze na sluch, chybí vizuální podpora sdělení
Rádio je často jako podkres, reklama není posluchači vnímána.
Rádio je většinou jako kulisa, vnímání pouze sluchem..
Rádio není tak "velké" médium jako TV apod.
rádio neposlouchá tolik lidí
rádio poslouchá méně lidí a myslím si, že televizní reklama doplněná o vizuální obraz je snáze zapamatovatelná a účinější
Rádio poslouchám kvůli hudbě a získání informací. Reklama v rádiu (stejně jako v TV) mě obtěžuje, protože mě nutí poslouchat něco, co vlastně nechci.
Rádio si zapínám, protože chci relaxovat a pobavit se, reklamy mě nezajímají, spíše mě otravují.
rádio ustupuje na své důležitosti
rádio využívané jako kulisa, neposlouchám a nevnímám reklamu, i když ho reklama zaujme, neví jak výrobek vypadá (např logo, barva, vzhled, tvar) pokud se jedná o službu snadno zapomene.
reklama by měla oslovit více smyslů než jen sluch - v TV je nejlepší, vidím i slyším
Reklama by mela pusobit na vsechny smysly, radio=pouze sluch...
reklama jako reklama, žádná reklama není pro mě ničím přínosná
Reklama jako reklama.
reklama jako reklama..
Reklamu lidé přepnou
reklamu v rádiu neposlouchám a nevnímám ji, proto není pro mě nijak přínosná
reklamu vnímám spíše vizuálně než poslechově
Reklamy mi přijdou spíš otravné, než přínosné
reklamy obecně nepovažuji za přínosné
Reklamy v rádiu jsou pro mě hůře zapamatovatelné, než reklamy v televizi, kde si člověk zapamatuje obraz, to samé reklama v tisku. Lepší je pro mě vizuální reklama.
reklamy v rádiu nevnímám stejně tak jako reklamy tištěné nebo v TV, proto si myslím, že není přínosnější. Kdybych to měla vzít obecně, tak reklamu v rádiu člověk slyší jenom, podle mě si líp zapamatujeme něco co vidíme i slyšíme (v TV)
Ruší mě to v autě nebo v restauraci, pokud tam mají puštěné rádio
rychle ji člověk zapomene
rychlé reklamní spoty, které nevnímáme všemi smysly. Např. leták si můžu prohlížet jak dlouho chci, kdežto reklama v rádiu proběhne velmi rychle, aniž bych na ni stihla zaměřit pozornost. Než ji začnu vnímat, je konec
říjde mi přínosná stejně jako reklama v TV nebo jinde
skor je pritazlivejsia ta,co vidime
skoro žádnou si nepamatuji, přijde mi, že je to takové neuchopitelné, pouze zvuk, obraz je lepší
Soudím podle sebe, nikdy jsem se reklamou v radiu nenechala ovlivnit.
Spíše libi rozčiluje když chtějí poslouchat hudbu
spousta lidí kvůli reklamám přepíná radio
stále se jedná o marketingovou strategii jak přesvědčit lidi o nákupu produktů, který nechtějí nebo nepotřebují
stejná úroveň
stejně přínosná jako ostatní druh reklam
su v podstate rovnake..
špatně se dá zapamatovat názvy společností, reklama je spíše otravná a snažím se jí vyhnout
tak jako žádná reklama...všechny lžou
Téměř ji nevnímám
Tištěná reklama je snadněji zapamatovatelná
tomu co vidím věnuji větší pozornost
Už sis někdy něco koupila na základě reklamy v rádiu?
v automobilu ji nevnímám
V případě, že si ji člověk nezapamatuje - název firmy, produktu, tak nemá možnost reagovat. U tištěně formy nebo na internetu má potencionální zákazník možnost si ji připomenout, najít, dohledat.
v tv spojení vizuálního a zvukového vnímání
ve většině případů lidi přepínaj stanici jako v televizi.. chtějí poslouchat hudbu... né reklamu
většina jich je trapná a také jejich četnost
Většinou je nezajímavá až trapná
Většinou není tolik zapamatovatelná jako reklama v televizi nebo v tištěných médiích.
více lidí se spíš dívá na televizi
Více mozek vnímá obraz.
Více si lidi zapamatují (přijmou) to, co vidí a slyší, než to, co jen slyší. Ale cena reklamy rádia a televize je někde jinde.
více si zapamatuji reklamu, kterou i vidim a ne jen slyším
více zapamatovatelné jsou reklamy v TV, v rádiu upoutá poze vtipná reklama
visualita
Vizuální reklama je přínosnější, mohu vidět např. o jaký výrobek se jedná. Další věc je větší důvěřivost ve výrobek
vizuální stránka reklamy je rozhodující
vizuální vjemy jsou snadněji zapamatovatelné a posluchač/divák u nich většinou nedělá nic jiného než u poslouchání rádia
Všechny beru na stejnou váhu.
vyjde to nastejno
Zdá se mi , že vizualiní reklama ma větší úžítek.
Zvukový vjem se dá vytěsnit a reklamu nevnímat.
žádná reklama nemá přínos
žádná reklama není přínosná
žádná reklama není přínosná, nemám vůbec důvěru v taková média a už vůbec ne pak v reklamu, která v nich běží, například v USA v roce 1938 při rozhlasové dramatizaci Války světů vypukla všeobecná panika a strach, proto i já se snažím nebrat zprávy z rádia příliš vážně a věřím například loutkovému divadlu
žádná reklama není přínosná, žádná neovlivňuje mé spotřebitelské chování a tudíž mně otravuje
19. Máte nějaké výhrady k reklamám v rádiu z pohledu posluchače? Pokud ano, uveďte.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
- pouze nemám ráda to opakování jedné věci několikrát dokola (Lidl)
ani ne
ani ne :)
Ani ne, nijak mě neobtěžují...jen tehdy, když se ta samá reklama často opakuje...pro inzerenta však plní svůj cíl-zaujme a posluchač si ji zapamatuje :-)
Ano
ano , je jich až moc
ano mene hudby pak
ano, jedná se o reklamy, kde se opakují primitivní melodie či hlášky, příklad reklama na xxxlutz...
ano, jejich četnost, trapnost, která vyvrcholí, že rádio vypínám.
ano, např. nelogičnost zařazování určitých reklam na stanice, které rozhodně neposlouchá cílová skupina reklamy
ano, obtěžují mě, rádio poslouchám kvůli hudbě
Ano, poslouchám rádio kvůli písniček, reklamy jsou rušivým elementem
Ano, protože když jedu autem, chci poslouchat hudbu a ne poslouchat někdy trapné a zdlouhavé reklamy. Je fakt, že stejné výhrady mám ke všem reklamám. Někdy mně otravují, ale někdy mně nějaké zaujmou.
ano.. otravují od hudby
ASI NE. poKUD NECHCI POSLOUCHAT, PŘEPNU
celé bloky reklam - člověk je nucený pak rádio přeladit
Často obtěžují naprostou "hloupostí" a rovněž u nich není vhodný "komprimovaný" zvuk...
člověk chce poslouchat hudbu, ne reklamy
dlouhé otravné nezajimavé
dlouhéééé bloky a moc často
doba trvání, četnost
docela casto reklamy i behem "bez reklam" programu..
Důležité je uvádění webové adresy, naprosto zbytečné je telefonní číslo, které si nikdo stejně nezapamatuje a v danou chvíli u sebe málokdo má poznámkový blok
ed
hlučné, agresivní tóny, opakování krátkých vět či slovních spojení
Hlučnost
chi poslouchat muziku a ne reklamy!
chtělo by to jen pár reklam a třeba jen jednou za hodinu.
Ja si radio zapinam v aute cestou z prace a do prace, a casto chcem pocuvat moderatorov hovorit o hlupostiach a hudbu. Cely den mi v praci tlacia do hlavy co musim a ako to musim, a po praci chcem proste vypnut a nie pocuvat, ktory produkt mam a ktory nemam.
jasna a strucna
je ich privela doookola tie iste reklamy pocas jednej hodiny, v reklamách ludia vrieskajú, su hlucne.
je jejich zbytečně moc
Je jich čím dál víc.
je jich hodně a často jsou pouštěny co 15 minut
Je jich hodně a jsou příliš časté.. Málo kdy jsou vtipné.
Je jich mnoho.
je jich moc
Je jich moc
Je jich moc
je jich moc a jsou moc nahlas
je jich moc a jsou otravné
Je jich moc..
Je jich moc.Jsou dlouhé.Většinou se snaží zvukem nahradit absenci obrazu a jsou buď uřvané,či otravné.
je jich neskutečně mnoho
je jich tam až moc a vůbec nejsou nápadité
Je jich tam hodně, často, rádio je od toho, abychom mohli poslouchat hudbu nebo zprávy a né milion reklam za hodinu, které se neustále opakují. Chápu, že rádiové stanice z toho v podstatě žijí a živý zaměstance ale....
je jich tam vic nez by se hodilo
je jich zbytečně moc
Je jich zbytečně moc.
je mi to jedno
je otravná, soustředím se hudbu, hodně se opakuje
je příliš častá o ruší od poslechu hudby
Jejich množství za sebou.
Jejich vysoký počet a vyšší hlasitost
Jen, že občas je namluvená hlasem, který zní nepříjemně.
Již zmíněno
jsou až příliš časté, stejně jako ty v tv
jsou časté a opakující se
Jsou často a dlouhé
Jsou extrémně rušivé
Jsou hlasitější než hudba. Ale to asi jak kde.
jsou hlasitější než obvyklé vysílání
Jsou hloupé, nudné, dlouhé, stále stejné hlasy
Jsou moc caste a trapne ....
jsou moc časté v rádiu
jsou moc často
jsou moc často, jsou dlouhé
jsou nepříjemné
jsou neuvěřitelně primitivní
Jsou otravné
jsou otravné
Jsou otravne
jsou pro mě zbytečné a příliš dlouhé, když už teda musí být..
Jsou příliš dlouhé
jsou příliš dlouhé a hlasité...věčně tam někdo ječí nebo mluví jako dement, asi aby si to každý zapamatoval...a vždy jsou tři písničky a pak 10minut reklamy...to opravdu radio vypínám
Jsou příliš zdlouhavé, ráda během cestování autem poslouchám hudbu nebo zprávy a reklama mi v tomto případě velmi vadí.
Jsou velmi dlouhé a co chvíli.
jsou zbytečně vulgární, nesmyslé, hloupé, dlouhé a kladou důraz na nepříjemné hlasy (děti, šmoulí apod...)
Kakofonie
kazí mi náladu a někdy mne děsně rozčilují
každý chce poslouchat buď hudbu nebo zprávy, rozhodně ne reklamy
Kdyby bylo možno je zrušit, bylo by to nejlepší.
Když chci poslouchat písničky,tak chci poslouchat písničky a ne reklamy.
Když jsou reklamy, přepínám na jiné stanice
když poslouchám rádio, tak nejsem zvědavá na reklamy. Stanice, kde je jich hodně, přelaďuji
když zapnu rádio chci slyšet hudbu a ne 10minut reklam naprd
mám výhrady, na některých stanicích jsou dle mého názoru velmi jednoduché, dryjáčnické, nevkusné a urážlivé
měly by být krátké a ne několik reklam za sebou
množství, délka, způsob zpracování
Moc často a pořád dokola.
moc dlouhé
moc dlouhe reklamy
Moc ukřičené, pitvořící se, přehánějící
moc vlezlá
Mohlo by jich být méně. Poslouchám rádio kvůli hudbě a zprávám a ne abych poslouchala reklamy.
Musí být stručná, vtipná, krátká.
Myslím, že záměrně používají kakofonii, aby více zaujaly, což mi právě v rádiu silně vadí.
Na hudebních stanicích by být nemuseli, když už, tak minimálně
Na komerčních rádiích je jich strašně moc a podle mě nejsou tak úspěšné - co se týče prodeje daného produktu.
Na některých stanicích jich je zbytečně moc, když si zapnu rádio, chci slyšet mně příjemnou hudbu a ne něco "nelahodícího" aj.
na některých stanicích se objevují ve velmi četných intervalech
Na většině rádií je jich víc než hudby
Narusuji plynulost vysilani. Jsou prilis dlouhe. Ztrata posluchacu. Pokud to tak delaji vsechna radia, tak je to asi jedno, protoze si navzajem "predavaji" posluchace v okamziku zahajeni reklamniho bloku
ne
ne
ne
ne
NE
ne
Ne
ne
ne
Ne
ne
NE
Ne
ne
Ne
ne
Ne
ne
ne
ne
Ne
ne
Ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
Ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
Ne, nějak se rádio živit musí.
Ne, opravdu reklamy neposlouchám tak nedokážu říct.
ne, pokud má výhrady sám posluchač, ať si přeladí stanici
nee
někdy je jich hodně za sebou
Někdy je jich moc za sebou/opakují se v krátkém časovém intervalu.
Někdy je více reklam než písní. Ukřičené reklamy se pro poslech vůbec nehodí.
nekdy jich je moc
Někdy jsou příliš dlouhé
Někdy jsou reklamní bloky moc dlouhé a objevují se moc často
Někdy mám pocit, že tvůrci reklam chtějí být za každou cenu vtipní a originální, jenže v mnoha případech platí - méně je něky více. Reklama v rádiu by měla mít chytlavý podlad (znělka, píseň) a stručný slogan či text, který si každý zapamatuje. Špatná reklamace totiž může být konečný dopad i na samotné rádio, kdy posluchač přeladí stanici.
Někdy mě nudí, když se reklamy hodně opakují nebo je jich více než samotného obsahu věcí v rádiu.
někdy mi přijdou zdlouhavé
Někdy mi vadí jak používají schválně ostravský přízvuk, je to přehnané...
nekdy mi vadi, ze je jich zbytecne mnoho
Někdy nepříjemné po audio stránce, alza.cz mužík, zabít !
několikrát za hodinu stejná reklama
Některé jsou až příliš dlouhé.
Některé jsou dlouhé, popř. jsou roztrženy na 2 části, mezi nimi je ještě nějaká další reklama
některé jsou hloupé, ale to asi všechny, jinak ne
některé jsou nevhodné, některé jsou mnohdy mnohem chytlavější než hudba :) často mi kazí dojem z poslouchané skladby, když do toho začne někdo něco nabízet např. AAA Auto
nektere jsou prilis dlouhe a nudne
Některé jsou tupé a prvoplánované.
Nemam
nemám
nemám
Nemám
nemám
nemám
nemám
nemam
Nemám
Nemám
nemám
nemám
nemám
Nemám
Nemám žádné výhrady :-)
nemám, nevnímám je
nemám, při poslechu rádia ruší mnohem méně, než reklamy v TV
nemuseli by se vysílat
nemusely by tam být vůbec
nemusely by tam být, neposlouchám přece rádio abych poslouchala reklamy..
nemusely by v rádiu strašit vůbec
nepřirozený přednes, hlasitost, agresivita
nie
Nie
nn
nudí mě, zdržují
obcas nevim, kdy konci jedna a zacina druha
občas se leknu, začnou řvát
obtěžují mě
Obtěžují mě. Nejhorší je, pokud jsou v reklamách použity zvuky, které jsou zaměnitelné s okolím - např. zvuk sirény projíždějící sanitky. Pokud jedu v autě, tak je to velmi nepříjemné.
obtěžují, jsou více nahlas, než písničky, bývají často trapné a nehodící se, bolí mě z nich hlava, pořád se opakují
opakují se několikrát do hodiny,
opakují se pořád ty samé
opakující se, vtíravost
otravné
otravné
otravují mě
Otravuju
otřené znělky nekterých reklam a nepříjemný a neprirozený hlasový projev hlasatele
Po obsahové stránce ne. Pokud ale reklama naruší přehrávanou píseň, vadí mi to, stejně tak, pokud je v rádiu příliš reklam.
Pokud je jich moc, tak otravují. Rád poslouchám muziku.
Pokud je jich více za sebou, splývají. Důležité je zvukové provedení, musí být opravdu upoutávající
pokud je moc často vkládána do vysílání,otravuje
pokud je u reklamy zvyšován uměle zvuk například
Pokud pracuju a mechanicky jedu při nějaký super písni a najednou to přepne na reklamu a rozhodí to mojí soustředěnost, střílel/a bych.
Pokud se hrají příliš často, začnou lézt na nervy.
pokud zacne reklama hned prepinam stanici
Poslouchám rádio převážně v autě na delších cestách. Chci poslouchat něco příjemného, což pro mě reklamy 100% nejsou.
především otravné melodie
přiliš dlouhé, ne vždy pravdivé
Příliš dlouhé,příliš často
příliš hlasité
Příliš mnoho opakování - zároveň to však chápu kvůli většímu dostávání-se do podvědomí posluchačů
Rád bych aby zvuková hladina reklamy se nelišila od hlasitosti ostatního programu.
rádia pouštějí písničky, jen aby vyplnila čas mezi dvěma bloky reklamních sdělení.
rádio má bavit
Rádio poslouchám hlavně kvůli hudbě.Krátký přehled zpráv snesu ,to je podle mě v pořádku. Ale mluvení moderátorů o ničem mě ruší a rozčiluje.Stejně tak reklama.Je to absolutně rušivá věc.
rádio pouštím pro pobavení ne pro otrávení
reklama je rusivy element
Reklama v rádiu mi nevadí
reklamní bloky zabírají spoustu vysílacího času, vytlačují z rádií hudbu!
reklamy majú obvykle vyšší stupeň hlasitosti. Sú prilíš často.
Reklamy mě nezajímají,akorát mě naštvou.
reklamy typu "křičíme jak idioti, aby si to lidi zapamatovali" - viz. Planeo Elektro a "Maruna"
rozčilují mě když chci poslouchat hudbu, většinou rádio vypnu když začnou reklamy
ruší
Ruší mě od poslechu hudby, pokud běží reklamy příliš často, hledám jinou stanici. Ideální by bylo, kdyby reklamy v radiu nebyly vůbec, ale z čeho by pak rádia žila, že ano...
Ruší poslouchání hudby, je často vlezlá
Rušivá, poměrně dlouhé série reklam
Spíše asi žádné nemám
stačila by jen jedna a ne deset za sebou
Stejně jako k televizním reklamám - zdržují od programu :) ale to je pochopitelné, jinak by žádná rádia nebyla
su viac nahlas ako zbytok programu, intenzivny zvuk, ktory otravuje
Štve mě to, že reklama hraje delší dobu než písně, a stále se dokola opakuje.
To, že tam vůbec jsou
trapné jsou většinou
v nekterych reklamach, viz jedna reklama na elektro (planeo) se strasne rve, v aute jsem se casto lekala :D
V radiich by nemusely byt, uz tak jsou vsude kde se clovek podiva.
V určitom vysielacom čase je ich príliš veľa a začínajú rušiť...
Vadí mi dlouho reklamy
vadí mi uplně všechno
Vadí mi, jak jsou dlouhé, jejich častost. Rádio poslouchám, aby mi hrála hudba, nikoliv reklama a řeči moderátora.
Většina reklam je strašně stupidních. Podají málo informací a máme si to dohledat na internetu. Rychle řečená internetová adresa, nikdy jsem si na ní nevzpomněla, i když by mě něco zajímalo.
Většina se snaží dělat reklamy zajímavé a vtipné, ale většinou to končí katastrofálně.
víc reklam než muziky
vím,že z reklam se v podstatě rádia živí, ale přesto existují stanice kde jich je méně (např. Oldies radio) nebo některé slovenské stanice. Tyto stanice poslouchám nejčastěji, protože reklamu v rádiu vnímám jako rušivou. Ale pokud by stanice s více reklamami pouštěli písničky co by se mi hodně líbily,tak bych reklamu nějak překousla pokud by aspoň nebyla tak nahlas.
volím raději rádia, které mají jiný model financování
Všechno souvisí se vším. Kdyby nebyla reklamy, nebyly by rádia. Je to nutné zlo, kdyby bylo radio zpoplatněno, zřejmě bych jej neposlochal.
Výhrady mám jenom v tom, že jich je někdy hodně, jsou časté
vyslovené výhrady nemám, některé reklamy byly pro mě zajímavé jiné naopak vůbec,.. každý si poslechne co ho zaujme.
Zabírají moc času
zbytečná hlasitost, omezenost informací, občas zbytečně dlouhá a "vlezlá"
Zbytečně dlouhé, otravné a trapné.
zdá se mi jich je poměrně mnoho, než by bylo vhodné
zkracují písničky
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.