Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama v souvislosti s účinkem pracího prášku na textilii

Reklama v souvislosti s účinkem pracího prášku na textilii

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alberovská
Šetření:30. 03. 2011 - 06. 04. 2011
Počet respondentů:156
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení spotřebitelé, nakupující,

 

chtěla bych vás poprosit o vyplnění následujícího dotazníku. Výzkum je zaměřen na zjištění vlivu reklamy a faktorů, které ovlivňují spotřebitele při volbě nákupu pracího prostředku.  Informace poslouží do bakalářské práce.

 

Vyplnění dotazníku je jednoduché a nezabere tolik času.

 

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. V jakých pracích prostředcích perete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ARIEL8353,21 %53,21 %  
PERSIL6441,03 %41,03 %  
BONUX2717,31 %17,31 %  
jiný2012,82 %12,82 %  
PERWOLL1912,18 %12,18 %  
TIDE148,97 %8,97 %  
REX138,33 %8,33 %  
LANZA117,05 %7,05 %  
PALMEX95,77 %5,77 %  
FORMIL21,28 %1,28 %  
DREFT21,28 %1,28 %  

Graf

2. Podle čeho si vybíráte prací prostředek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VYZKOUŠENÝ A OBLÍBENÝ9359,62 %59,62 %  
CENA6944,23 %44,23 %  
KVALITA6541,67 %41,67 %  
VŮNĚ3220,51 %20,51 %  
DRÁŽDIVOST POKOŽKY1811,54 %11,54 %  
REKLAMA74,49 %4,49 %  
HEZKÝ OBAL10,64 %0,64 %  

Graf

3. Pro který prací prostředek byl použit tento reklamní slogan: Jednodušše čistě skvoucí prádlo, již po prvním vyprání. Aby bílá bílou byla.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ariel5837,18 %37,18 %  
Lanza3522,44 %22,44 %  
nevím148,97 %8,97 %  
persil117,05 %7,05 %  
tide63,85 %3,85 %  
Vanish31,92 %1,92 %  
netuším21,28 %1,28 %  
ariel?21,28 %1,28 %  
lanza?21,28 %1,28 %  
palmex21,28 %1,28 %  
ostatní odpovědi Perwoll
persil, ariel.. neivm :-D
Áriec
Ariel ?
ariel?¨?? :-D
Napalmex
netusim
persill
nevybavuji si
tix
nevzpomínám si
Lanza bílá
Myslím, že to byl Vanish
čas pro Vás na 40°C
Lanza ??
ppersil
ariel??
bonux
nevím asi vaniš
Persil ?
2113,46 %13,46 % 

Graf

4. Preferujete raději

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [GELotázka č. 5, SYPKÝ PRACÍ PRÁŠEKotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SYPKÝ PRACÍ PRÁŠEK10164,74 %64,74 %  
GEL5535,26 %35,26 %  

Graf

5. Proč preferujete vámi vybranou možnost u otázky č.4?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ZE ZVYKU6441,03 %41,03 %  
LEPŠÍ ROZPUSTNOST VE VODĚ4528,85 %28,85 %  
S DRUHOU VARIANTOU NEMÁM ZKUŠENOSTI3723,72 %23,72 %  
NEZANECHÁVÁ SKVRNY NA OBLEČENÍ3522,44 %22,44 %  
KVALITNĚJŠÍ1610,26 %10,26 %  
PREFERUJI OBA1610,26 %10,26 %  
ŠETRNĚJŠÍ127,69 %7,69 %  
LEVNĚJŠÍ117,05 %7,05 %  
LÉPE VONÍ85,13 %5,13 %  

Graf

6. Co děláte s prádlem, na kterém je skvrna?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
KOUPÍM SI SPECIÁLNÍ PŘÍPRAVEK NA ODSTRANĚNÍ SKVRN6944,23 %44,23 %  
PŘEPERU RUČNĚ6742,95 %42,95 %  
BUDU NOSIT NA DOMA, NA CHATU3723,72 %23,72 %  
ZVOLÍM VYŠŠÍ TEPLOTU PRANÍ2415,38 %15,38 %  
VYHODÍM53,21 %3,21 %  

Graf

7. Která skvrna se vám nejhůře odstraňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
OLEJ5233,33 %33,33 %  
TRÁVA4528,85 %28,85 %  
ČERVENÉ VÍNO4126,28 %26,28 %  
KREV3119,87 %19,87 %  
jiná skvrna1912,18 %12,18 %  
RAJSKÝ PROTLAK127,69 %7,69 %  
KÁVA63,85 %3,85 %  
MAKE-UP42,56 %2,56 %  
ŠPENÁT42,56 %2,56 %  

Graf

8. Používáte přípravek na odstranění skvrn?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8554,49 %54,49 %  
ne7145,51 %45,51 %  

Graf

9. Perete podle návodu na obalu pracího prosředku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10064,1 %64,1 %  
ano5635,9 %35,9 %  

Graf

10. Dodržujete praní podle etiket na oblečení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12278,21 %78,21 %  
ne3421,79 %21,79 %  

Graf

11. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12177,56 %77,56 %  
muž3522,44 %22,44 %  

Graf

12. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2513284,62 %84,62 %  
26-402012,82 %12,82 %  
41-5542,56 %2,56 %  

Graf

13. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studuji VŠ10164,74 %64,74 %  
2415,38 %15,38 %  
2113,46 %13,46 %  
studuji SŠ95,77 %5,77 %  
10,64 %0,64 %  

Graf

14. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město10969,87 %69,87 %  
vesnice4730,13 %30,13 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Co děláte s prádlem, na kterém je skvrna?

  • odpověď KOUPÍM SI SPECIÁLNÍ PŘÍPRAVEK NA ODSTRANĚNÍ SKVRN:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi RAJSKÝ PROTLAK na otázku 7. Která skvrna se vám nejhůře odstraňuje?

8. Používáte přípravek na odstranění skvrn?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi KOUPÍM SI SPECIÁLNÍ PŘÍPRAVEK NA ODSTRANĚNÍ SKVRN na otázku 6. Co děláte s prádlem, na kterém je skvrna?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi RAJSKÝ PROTLAK na otázku 7. Která skvrna se vám nejhůře odstraňuje?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V jakých pracích prostředcích perete?

2. Podle čeho si vybíráte prací prostředek?

3. Pro který prací prostředek byl použit tento reklamní slogan: Jednodušše čistě skvoucí prádlo, již po prvním vyprání. Aby bílá bílou byla.

4. Preferujete raději

5. Proč preferujete vámi vybranou možnost u otázky č.4?

6. Co děláte s prádlem, na kterém je skvrna?

7. Která skvrna se vám nejhůře odstraňuje?

8. Používáte přípravek na odstranění skvrn?

9. Perete podle návodu na obalu pracího prosředku?

10. Dodržujete praní podle etiket na oblečení?

11. Pohlaví

12. Věková kategorie

13. Vzdělání

14. Bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V jakých pracích prostředcích perete?

2. Podle čeho si vybíráte prací prostředek?

3. Pro který prací prostředek byl použit tento reklamní slogan: Jednodušše čistě skvoucí prádlo, již po prvním vyprání. Aby bílá bílou byla.

4. Preferujete raději

5. Proč preferujete vámi vybranou možnost u otázky č.4?

6. Co děláte s prádlem, na kterém je skvrna?

7. Která skvrna se vám nejhůře odstraňuje?

8. Používáte přípravek na odstranění skvrn?

9. Perete podle návodu na obalu pracího prosředku?

10. Dodržujete praní podle etiket na oblečení?

11. Pohlaví

12. Věková kategorie

13. Vzdělání

14. Bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, A.Reklama v souvislosti s účinkem pracího prášku na textilii (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklama-v-souvislosti-s-ucin.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.