Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama ve službách lázeňství a wellnes

Reklama ve službách lázeňství a wellnes

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Civínová
Šetření:24. 03. 2011 - 28. 03. 2011
Počet respondentů:47
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj

Chtěla bych Vás poprosit o vyplnění mého krátkého dotazníku.

Tento dotazník bude sloužit jako podkladový materiál k mé bakalářské práci, zabývající se reklamou v lázeňských a wellnes službách.

Díky za vaše vyplnění :)

Odpovědi respondentů

1. Všiml/a jste si někdy nějaké reklamy na lázně či wellnes?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4493,62 %93,62 %  
ne36,38 %6,38 %  

Graf

2. Kde jste se s ní setkal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu3880,85 %80,85 %  
v tisku2246,81 %46,81 %  
v TV817,02 %17,02 %  
v radiu817,02 %17,02 %  
na veletrhu36,38 %6,38 %  
nikde24,26 %4,26 %  
outdoor12,13 %2,13 %  

Graf

3. Využil/a jste někdy lázeňské péče?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3778,72 %78,72 %  
ano1021,28 %21,28 %  

Graf

4. Ve kterých lázních?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Janské lázně220 %4,26 %  
Mariánské lázně220 %4,26 %  
Františkovy lázně220 %4,26 %  
Poděbrady, Jeseníky110 %2,13 %  
Lázně Třeboň110 %2,13 %  
Žacléř, Jeseníky110 %2,13 %  
Klimkovice110 %2,13 %  

Graf

5. Využil/a jste někdy wellnes služeb?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2655,32 %55,32 %  
ano2144,68 %44,68 %  

Graf

6. Kde jste službu využil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha211,76 %4,26 %  
Wellnes hotel Ostrov15,88 %2,13 %  
v horském hotelu Sklář - Orea hotels15,88 %2,13 %  
Mariánské lázně15,88 %2,13 %  
Špindlerův Mlýn15,88 %2,13 %  
Lázně Lednice15,88 %2,13 %  
SoulSpa15,88 %2,13 %  
wellnes centrum hotelu esprit, Špindlerův mlýn15,88 %2,13 %  
Holmes place smíchov15,88 %2,13 %  
Hotel Omnia, Janské Lázně + různé horské hotely15,88 %2,13 %  
ostatní odpovědi Lázně Třeboň
v salonu
Jince, Klášterec nad Ohří
masáže
Liberec
masážní salón
635,29 %12,77 % 

Graf

7. Kolik jste ochoten investovat do těchto služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0 - 999 Kčotázka č. 8, 1000 - 2999 Kčotázka č. 8, 3000 - 5999 Kčotázka č. 8, 6000 - 10999 Kčotázka č. 8, 11000 Kč a víceotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 999 Kč2042,55 %42,55 %  
1000 - 2999 Kč1736,17 %36,17 %  
3000 - 5999 Kč817,02 %17,02 %  
6000 - 10999 Kč 24,26 %4,26 %  

Graf

8. Máte v okolí vašeho bydliště nějaké lázně, wellnes centrum? Které?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1021,28 %21,28 %  
nevím714,89 %14,89 %  
lázně bělohrad24,26 %4,26 %  
lázně Velichovky, Janské Lázně12,13 %2,13 %  
Poběbrady12,13 %2,13 %  
ano, wellness Holmes Place12,13 %2,13 %  
Lázně Evženie, Karlovy Vary12,13 %2,13 %  
městské lázně DKNL12,13 %2,13 %  
Žádné12,13 %2,13 %  
Praha - wellnes 12,13 %2,13 %  
ostatní odpovědi lázně Bělohrad, lázně Velichovky
Wellnesa (Ostrava)
městské lázně
Láyně Bělohrad, Láyně Bohdaneč
SoulSpa
Velichovky
Wellnes centrum Praha Čakovice
Holmes place
nevím o tom
okolí středních čech spíše hotely posk. wellnes
Lázně Velichovky, Špindlerův mlýn
celou Prahu
wellnes domyno
lázne Bohdaneč, Velichovky, Jánské lázně
Klášterec nad Ohří
nemám
Karlovy Vary
Lednice, Hodonín
Amenity Zlín
lázně Kostelec, Luhačovice
masážní salóny, městské lázně (bazén, sauna)
2144,68 %44,68 % 

Graf

9. Podle čeho byste si vybral/a lázně, wellnes program?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na doporučení (přátel, rodiny,...)3165,96 %65,96 %  
ceny2348,94 %48,94 %  
procedur1736,17 %36,17 %  
doplňkových služeb (ubytování, stravování...)1634,04 %34,04 %  
ceny1327,66 %27,66 %  
lokality1225,53 %25,53 %  
procedur919,15 %19,15 %  
doplňkových služeb (ubytování, stravování...)817,02 %17,02 %  
lokality817,02 %17,02 %  
reklamy12,13 %2,13 %  

Graf

10. Utkvěla vám nějaká reklama v pamněti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4187,23 %87,23 %  
ano612,77 %12,77 %  

Graf

11. Která ? a kde jste se s ní setkal/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

???

.

.

.-

Bohužel jsi ji nepamatuji, ale zřejmě na internetu.

internet, Mariánské lázně

konkrétně nevím, je jich hodně

lázně Jáchymov, inzerováno v časopisech

na internetu

Na internetu, žádná mi v hlavě neutkvěla.

na Kofolu a v televizi

Na lážně Bohdaneč, na bilboardu u silnice

Nauč se gramatiku. „Pamněti“??? Nechtěl bych číst tvoji bakalářku.

NE

ne

ne

ne neutkvěla

nepamatuji

nepamatuji se

Nepamatuji se.

nepamatuji si

nepamatuju, je to bída

neutkvěla

neutkvěla

neutkvěla

neutkvěla mi žádná reklama v paměti

Neutkvěla.

Nevím

nevím

nevím, nějaká na internetu.

Nevybavuju si žádnou reklamu na wellnes nebo lázeňský pobyt, která by mě zaujala. Vše mi přijde stejné a splývají mi.

nikde

přesně nevím která na internetu

reklamy na wellnes pobyty na internetových portálech Vykupto.cz, slevomat aj.

televize

v metru , reklama na maďarské lázně

v tisku, ale na název lázní si nevzpomenu

x

žádná

žádná

žádná

žádná

Žádná reklama mi bohužel neutkvěla v paměti.

žádná, bohužel...

12. Jaké je Vaše pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3880,85 %80,85 %  
muž919,15 %19,15 %  

Graf

13. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 25 let3472,34 %72,34 %  
26 - 33 let919,15 %19,15 %  
16 - 20 let36,38 %6,38 %  
47 - 60 let12,13 %2,13 %  

Graf

14. Dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou3778,72 %78,72 %  
vysokoškolské714,89 %14,89 %  
vyšší odborné36,38 %6,38 %  

Graf

15. Jste :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student3676,6 %76,6 %  
zaměstnanec1123,4 %23,4 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Civínová, B.Reklama ve službách lázeňství a wellnes (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklama-ve-sluzbach-lazenstv.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.