Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Erotika a sex v reklamě

Erotika a sex v reklamě

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Janoušková
Šetření:04. 04. 2019 - 07. 04. 2019
Počet respondentů:327
Počet otázek (max/průměr):20 / 18.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane, ráda bych Vás poprosila o vyplnění dotazníku k průzkumu vztahu obyvatel České republiky k reklamám využívající erotiku a sex a jejich hodnocení. Průzkum je realizován za účelem sepsání diplomové práce na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a je naprosto anonymní. 

Odpovědi respondentů

1. Vzpomenete si bez dlouhého přemýšlení na nějakou reklamu, která využila jako emoci erotiku nebo sex?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano24274,01 %74,01 %  
ne8525,99 %25,99 %  

Graf

2. Vzpomenete si, na jakou firmu/značku/službu ta reklama byla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7731,56 %23,55 %  
Clavin4116,8 %12,54 %  
Durex229,02 %6,73 %  
arginmax114,51 %3,36 %  
dermacol41,64 %1,22 %  
pila pasak31,23 %0,92 %  
Clavin, Durex31,23 %0,92 %  
AXE20,82 %0,61 %  
Orbit20,82 %0,61 %  
Durex, clavin20,82 %0,61 %  
Mattoni20,82 %0,61 %  
heureka20,82 %0,61 %  
Erotic city10,41 %0,31 %  
Vinea10,41 %0,31 %  
Primeros10,41 %0,31 %  
Dior10,41 %0,31 %  
kondomy10,41 %0,31 %  
Durex, Klavin,10,41 %0,31 %  
Automobilky, opravy, hodinovy manzel10,41 %0,31 %  
Martini10,41 %0,31 %  
clavin, z toho bleju,Durex, ten jsem daboval10,41 %0,31 %  
Mrož10,41 %0,31 %  
Stavebnictvi10,41 %0,31 %  
agent provocateur10,41 %0,31 %  
Bylo to na pilu10,41 %0,31 %  
4sex10,41 %0,31 %  
Autoservis10,41 %0,31 %  
Paco Rabanne 10,41 %0,31 %  
stavebnictvi, zelezarstvi10,41 %0,31 %  
lindex10,41 %0,31 %  
Zvykacky,bonbony,mob.operator10,41 %0,31 %  
Léky podporující erekci 10,41 %0,31 %  
Reklama na pilulky pro silnější erekci (ArginMax)10,41 %0,31 %  
Argin Max, orgasmic gel.. 10,41 %0,31 %  
Koupelny - sexy nahá žena zezadu10,41 %0,31 %  
Durex & Clavin10,41 %0,31 %  
České dráhy10,41 %0,31 %  
bylo by toho víc. Ale nejagresivnější mi přijdou různé preparáty na potenci10,41 %0,31 %  
nějaké rádio - málem vyhrála sexistické prasátečko 10,41 %0,31 %  
clavin, kinder bueno10,41 %0,31 %  
Klavin10,41 %0,31 %  
Prodloužení erekce10,41 %0,31 %  
Nějaká reklama na viagru - v TV 10,41 %0,31 %  
Durex, Agent Provocateur10,41 %0,31 %  
Potence mužů10,41 %0,31 %  
Dove10,41 %0,31 %  
Na erekci10,41 %0,31 %  
Bernard10,41 %0,31 %  
Durex, Clavin, argin max10,41 %0,31 %  
Clavin, argin max10,41 %0,31 %  
Prášky na posílení mužské erekce, 10,41 %0,31 %  
Clavin, bazeny arbixon?10,41 %0,31 %  
Sedačky 10,41 %0,31 %  
Kondomy, přípravky na erekci10,41 %0,31 %  
Léky na poruchu erekce, vaginální čipky...atd10,41 %0,31 %  
Šumivé vino, sekt.10,41 %0,31 %  
Dolce & Gabbanna10,41 %0,31 %  
Technické nářadí 10,41 %0,31 %  
Kondomy Durex10,41 %0,31 %  
Clavin, reklama na autoservis10,41 %0,31 %  
Nářadí pro chlapy, vino... prášky na erekci10,41 %0,31 %  
kabaret Darling10,41 %0,31 %  
prostředky na potenci - Clavin apod.10,41 %0,31 %  
Derex10,41 %0,31 %  
Kinder bueno10,41 %0,31 %  
léky na zlepšení erekce10,41 %0,31 %  
kofola10,41 %0,31 %  
Jar, clavin10,41 %0,31 %  
prášky na erekci10,41 %0,31 %  
Clavin, Heureka ( tak jakej sem byl- 66%)10,41 %0,31 %  
Clavin, Kinder bueno, Sex City a další10,41 %0,31 %  
Kozel, 10,41 %0,31 %  
Nová značka auta10,41 %0,31 %  
Argimax/argenmax (nebo tak nějak)10,41 %0,31 %  
Argin max a podobné přípravky na erekci 10,41 %0,31 %  
Argim max10,41 %0,31 %  
prostenal10,41 %0,31 %  
Clavin, Autoservis (unknown) -b billboard, kde byla slečna ve spodním prádle, jak drží opravářský klíč10,41 %0,31 %  
Clavin,durex10,41 %0,31 %  
Kofola (student a učitelka)10,41 %0,31 %  
Heuréka (hodnocení 69%), Arginmax, Durex...10,41 %0,31 %  
Napadá mě jen reklama na Nestea (Antonio), na zmrzlinu Mrož (polonazí muži) nebo reklamy na Clavin10,41 %0,31 %  
Argimax10,41 %0,31 %  
Calvin, durex10,41 %0,31 %  
Alkohol10,41 %0,31 %  

Graf

3. Pokud je reklama provedena vkusně, vadí Vám využití erotiky a sexu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne21365,14 %65,14 %  
ano7723,55 %23,55 %  
nevím3711,31 %11,31 %  

Graf

4. Kde nejčastěji se s reklamou využívající erotické apely setkáváte? Prosím označte číslo 0 - 5 (0 nikdy, 5 nejčastěji).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Televize3.4742.396
Rádio1.1131.507
Outdoorová reklama (billboardy, plakáty, polepy aut, atd.)2.8932.346
Internet4.0091.373

Graf

5. Jak často se s reklamou využívající erotiku a sex setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x - 4x týdně13240,37 %40,37 %  
méně než 1x týdně11334,56 %34,56 %  
5x - 10x týdně6018,35 %18,35 %  
častěji133,98 %3,98 %  
nesetkávám92,75 %2,75 %  

Graf

6. Znáte anketu Sexistické prasátečko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18556,57 %56,57 %  
ano14243,43 %43,43 %  

Graf

7. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že se jim podařilo během 10 let tohoto cíle dosáhnout?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5337,32 %16,21 %  
ano4531,69 %13,76 %  
nevím4430,99 %13,46 %  

Graf

8. Myslíte, že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, nevímotázka č. 12, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9768,31 %29,66 %  
ne2819,72 %8,56 %  
nevím1711,97 %5,2 %  

Graf

9. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8948,11 %27,22 %  
nevím6736,22 %20,49 %  
ne2915,68 %8,87 %  

Graf

10. Myslíte si, že pokud budou ceny udělovány nejen reklamám, které erotiku a sex využily špatně, ale i takovým, které s tímto motivem pracovaly dobře, bude nutné anketu přejmenovat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím10634,19 %32,42 %  
ne10634,19 %32,42 %  
ano9831,61 %29,97 %  

Graf

11. Anketa bude založena na veřejném hlasování, zúčastnit se tedy může kdokoli. K tomu bude ale potřebná kampaň, aby lidé věděli, že mohou hlasovat. Jaká forma kampaně by podle Vás byla nejlepší? Vybrat můžete jednu i všechny odpovědi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
aktivní profil Sexistického prasátečka na sociálních sítích19663,23 %59,94 %  
banner na internetu16252,26 %49,54 %  
reklamní video na internetu13342,9 %40,67 %  
reklama v televizi13242,58 %40,37 %  
PR články v médiích9831,61 %29,97 %  
inzerce v médiích6621,29 %20,18 %  
outdoorová reklama (billboardy, city lighty atd.)5517,74 %16,82 %  
emailing s výzvou k akci258,06 %7,65 %  

Graf

12. A nyní poprosím o pár informací o Vás - jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena27684,4 %84,4 %  
muž5115,6 %15,6 %  

Graf

13. Je mi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 29 let18556,57 %56,57 %  
30 - 37 let5316,21 %16,21 %  
38 - 45 let3811,62 %11,62 %  
46 - 55 let237,03 %7,03 %  
0 - 18 let226,73 %6,73 %  
56 - 65 let51,53 %1,53 %  
66 - 75 let10,31 %0,31 %  

Graf

14. Žiji v kraji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha10833,03 %33,03 %  
Jihomoravský kraj4212,84 %12,84 %  
Moravskoslezský kraj288,56 %8,56 %  
Středočeský kraj267,95 %7,95 %  
Olomoucký kraj185,5 %5,5 %  
Ústecký kraj185,5 %5,5 %  
Plzeňský kraj154,59 %4,59 %  
Pardubický kraj144,28 %4,28 %  
Zlínský kraj144,28 %4,28 %  
Kraj Vysočina123,67 %3,67 %  
Královéhradecký kraj92,75 %2,75 %  
Liberecký kraj92,75 %2,75 %  
Jihočeský kraj92,75 %2,75 %  
Karlovarský kraj41,22 %1,22 %  
Severomoravský kraj10,31 %0,31 %  

Graf

15. Žiji v obci o velikosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 tis. obyvatel15146,18 %46,18 %  
do 2 tis. obyvatel4714,37 %14,37 %  
50 – 100 tis. obyvatel329,79 %9,79 %  
2 – 5 tis. obyvatel309,17 %9,17 %  
10 – 20 tis. obyvatel237,03 %7,03 %  
5 – 10 tis. obyvatel237,03 %7,03 %  
20 – 50 tis. obyvatel216,42 %6,42 %  

Graf

16. Jaká je převažující povaha Vaší práce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student9228,13 %28,13 %  
administrativní pracovník (firma, nestátní organizace)4413,46 %13,46 %  
specialista (zdravotnictví, advokacie, poradenství apod. služby)278,26 %8,26 %  
manuálně pracující278,26 %8,26 %  
manažer (řídící pracovník v soukromé nebo veřejné sféře)257,65 %7,65 %  
umělecká, tvůrčí, kreativní práce206,12 %6,12 %  
pracující ve službách164,89 %4,89 %  
úředník (státní, veřejná správa)164,89 %4,89 %  
specialista v technických oborech (strojírenství, stavebnictví ap.)144,28 %4,28 %  
učitel113,36 %3,36 %  
IT103,06 %3,06 %  
média72,14 %2,14 %  
finance, obchod51,53 %1,53 %  
v domácnosti41,22 %1,22 %  
marketing10,31 %0,31 %  
marketér10,31 %0,31 %  
ID10,31 %0,31 %  
nemám zájem sdělit10,31 %0,31 %  
Po pravdě řečeno - ta anketa sexisticke prasatecko je mi uplne volna. Je to uměle vyvolaná akce par pipin blbecku10,31 %0,31 %  
Jsem na mateřské 10,31 %0,31 %  
péče o děti10,31 %0,31 %  
Mateřská dovolená10,31 %0,31 %  
Důchodce10,31 %0,31 %  

Graf

17. Jaká je výše Vašich hrubých měsíčních příjmů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 14 tis. Kč11234,25 %34,25 %  
15 – 24 tis. Kč8325,38 %25,38 %  
25 – 34 tis. Kč6519,88 %19,88 %  
35 – 49 tis. Kč4012,23 %12,23 %  
nad 50 tis. Kč278,26 %8,26 %  

Graf

18. Jaký je Váš postoj k náboženské víře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejsem věřící v náboženském smyslu21866,67 %66,67 %  
jsem věřící, ale nejde o víru v boha v tradičním smyslu5416,51 %16,51 %  
jsem věřící a hlásím se k některé církvi (náboženskému hnutí, skupině)226,73 %6,73 %  
jsem věřící, ale nehlásím se k žádné církvi ani náboženskému hnutí195,81 %5,81 %  
nechci odpovídat144,28 %4,28 %  

Graf

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou12738,84 %38,84 %  
bakalářské7021,41 %21,41 %  
magisterské6519,88 %19,88 %  
základní216,42 %6,42 %  
vyšší odborné185,5 %5,5 %  
střední bez maturity (vyučení)164,89 %4,89 %  
doktorské92,75 %2,75 %  
bez vzdělání10,31 %0,31 %  

Graf

20. Rodinný stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodná/ý22769,42 %69,42 %  
vdaná/ženatý8826,91 %26,91 %  
rozvedená/ý92,75 %2,75 %  
vdova/vdovec30,92 %0,92 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Znáte anketu Sexistické prasátečko?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že se jim podařilo během 10 let tohoto cíle dosáhnout?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že se jim podařilo během 10 let tohoto cíle dosáhnout?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 7. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že se jim podařilo během 10 let tohoto cíle dosáhnout?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Myslíte, že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Myslíte, že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Myslíte, že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 – 50 tis. obyvatel na otázku 15. Žiji v obci o velikosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi střední bez maturity (vyučení) na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

15. Žiji v obci o velikosti:

  • odpověď nad 100 tis. obyvatel:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 14. Žiji v kraji:

16. Jaká je převažující povaha Vaší práce?

  • odpověď student:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 18 let na otázku 13. Je mi:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Jaká je výše Vašich hrubých měsíčních příjmů?

  • odpověď do 14 tis. Kč:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vzpomenete si bez dlouhého přemýšlení na nějakou reklamu, která využila jako emoci erotiku nebo sex?

2. Vzpomenete si, na jakou firmu/značku/službu ta reklama byla?

3. Pokud je reklama provedena vkusně, vadí Vám využití erotiky a sexu?

4. Kde nejčastěji se s reklamou využívající erotické apely setkáváte? Prosím označte číslo 0 - 5 (0 nikdy, 5 nejčastěji).

5. Jak často se s reklamou využívající erotiku a sex setkáváte?

6. Znáte anketu Sexistické prasátečko?

7. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že se jim podařilo během 10 let tohoto cíle dosáhnout?

8. Myslíte, že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?

9. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?

10. Myslíte si, že pokud budou ceny udělovány nejen reklamám, které erotiku a sex využily špatně, ale i takovým, které s tímto motivem pracovaly dobře, bude nutné anketu přejmenovat?

11. Anketa bude založena na veřejném hlasování, zúčastnit se tedy může kdokoli. K tomu bude ale potřebná kampaň, aby lidé věděli, že mohou hlasovat. Jaká forma kampaně by podle Vás byla nejlepší? Vybrat můžete jednu i všechny odpovědi:

12. A nyní poprosím o pár informací o Vás - jsem:

13. Je mi:

14. Žiji v kraji:

15. Žiji v obci o velikosti:

16. Jaká je převažující povaha Vaší práce?

17. Jaká je výše Vašich hrubých měsíčních příjmů?

18. Jaký je Váš postoj k náboženské víře?

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Rodinný stav:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vzpomenete si bez dlouhého přemýšlení na nějakou reklamu, která využila jako emoci erotiku nebo sex?

2. Vzpomenete si, na jakou firmu/značku/službu ta reklama byla?

3. Pokud je reklama provedena vkusně, vadí Vám využití erotiky a sexu?

4. Kde nejčastěji se s reklamou využívající erotické apely setkáváte? Prosím označte číslo 0 - 5 (0 nikdy, 5 nejčastěji).

5. Jak často se s reklamou využívající erotiku a sex setkáváte?

6. Znáte anketu Sexistické prasátečko?

7. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že se jim podařilo během 10 let tohoto cíle dosáhnout?

8. Myslíte, že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?

9. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?

10. Myslíte si, že pokud budou ceny udělovány nejen reklamám, které erotiku a sex využily špatně, ale i takovým, které s tímto motivem pracovaly dobře, bude nutné anketu přejmenovat?

11. Anketa bude založena na veřejném hlasování, zúčastnit se tedy může kdokoli. K tomu bude ale potřebná kampaň, aby lidé věděli, že mohou hlasovat. Jaká forma kampaně by podle Vás byla nejlepší? Vybrat můžete jednu i všechny odpovědi:

12. A nyní poprosím o pár informací o Vás - jsem:

13. Je mi:

14. Žiji v kraji:

15. Žiji v obci o velikosti:

16. Jaká je převažující povaha Vaší práce?

17. Jaká je výše Vašich hrubých měsíčních příjmů?

18. Jaký je Váš postoj k náboženské víře?

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Rodinný stav:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Janoušková, A.Erotika a sex v reklamě (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://reklama-vyuzivajici-erotiku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.