Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vážená paní, vážený pane, ráda bych Vás poprosila o vyplnění dotazníku k průzkumu vztahu obyvatel České republiky k reklamám využívající erotiku a sex a jejich hodnocení. Průzkum je realizován za účelem sepsání diplomové práce na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a je naprosto anonymní.
Odpovědi respondentů
1. Vzpomenete si bez dlouhého přemýšlení na nějakou reklamu, která využila jako emoci erotiku nebo sex?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
242
74,01 %
74,01 %
ne
85
25,99 %
25,99 %
2. Vzpomenete si, na jakou firmu/značku/službu ta reklama byla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
77
31,56 %
23,55 %
Clavin
41
16,8 %
12,54 %
Durex
22
9,02 %
6,73 %
arginmax
11
4,51 %
3,36 %
dermacol
4
1,64 %
1,22 %
pila pasak
3
1,23 %
0,92 %
Clavin, Durex
3
1,23 %
0,92 %
AXE
2
0,82 %
0,61 %
Orbit
2
0,82 %
0,61 %
Durex, clavin
2
0,82 %
0,61 %
Mattoni
2
0,82 %
0,61 %
heureka
2
0,82 %
0,61 %
Erotic city
1
0,41 %
0,31 %
Vinea
1
0,41 %
0,31 %
Primeros
1
0,41 %
0,31 %
Dior
1
0,41 %
0,31 %
kondomy
1
0,41 %
0,31 %
Durex, Klavin,
1
0,41 %
0,31 %
Automobilky, opravy, hodinovy manzel
1
0,41 %
0,31 %
Martini
1
0,41 %
0,31 %
clavin, z toho bleju,Durex, ten jsem daboval
1
0,41 %
0,31 %
Mrož
1
0,41 %
0,31 %
Stavebnictvi
1
0,41 %
0,31 %
agent provocateur
1
0,41 %
0,31 %
Bylo to na pilu
1
0,41 %
0,31 %
4sex
1
0,41 %
0,31 %
Autoservis
1
0,41 %
0,31 %
Paco Rabanne
1
0,41 %
0,31 %
stavebnictvi, zelezarstvi
1
0,41 %
0,31 %
lindex
1
0,41 %
0,31 %
Zvykacky,bonbony,mob.operator
1
0,41 %
0,31 %
Léky podporující erekci
1
0,41 %
0,31 %
Reklama na pilulky pro silnější erekci (ArginMax)
1
0,41 %
0,31 %
Argin Max, orgasmic gel..
1
0,41 %
0,31 %
Koupelny - sexy nahá žena zezadu
1
0,41 %
0,31 %
Durex & Clavin
1
0,41 %
0,31 %
České dráhy
1
0,41 %
0,31 %
bylo by toho víc. Ale nejagresivnější mi přijdou různé preparáty na potenci
1
0,41 %
0,31 %
nějaké rádio - málem vyhrála sexistické prasátečko
1
0,41 %
0,31 %
clavin, kinder bueno
1
0,41 %
0,31 %
Klavin
1
0,41 %
0,31 %
Prodloužení erekce
1
0,41 %
0,31 %
Nějaká reklama na viagru - v TV
1
0,41 %
0,31 %
Durex, Agent Provocateur
1
0,41 %
0,31 %
Potence mužů
1
0,41 %
0,31 %
Dove
1
0,41 %
0,31 %
Na erekci
1
0,41 %
0,31 %
Bernard
1
0,41 %
0,31 %
Durex, Clavin, argin max
1
0,41 %
0,31 %
Clavin, argin max
1
0,41 %
0,31 %
Prášky na posílení mužské erekce,
1
0,41 %
0,31 %
Clavin, bazeny arbixon?
1
0,41 %
0,31 %
Sedačky
1
0,41 %
0,31 %
Kondomy, přípravky na erekci
1
0,41 %
0,31 %
Léky na poruchu erekce, vaginální čipky...atd
1
0,41 %
0,31 %
Šumivé vino, sekt.
1
0,41 %
0,31 %
Dolce & Gabbanna
1
0,41 %
0,31 %
Technické nářadí
1
0,41 %
0,31 %
Kondomy Durex
1
0,41 %
0,31 %
Clavin, reklama na autoservis
1
0,41 %
0,31 %
Nářadí pro chlapy, vino... prášky na erekci
1
0,41 %
0,31 %
kabaret Darling
1
0,41 %
0,31 %
prostředky na potenci - Clavin apod.
1
0,41 %
0,31 %
Derex
1
0,41 %
0,31 %
Kinder bueno
1
0,41 %
0,31 %
léky na zlepšení erekce
1
0,41 %
0,31 %
kofola
1
0,41 %
0,31 %
Jar, clavin
1
0,41 %
0,31 %
prášky na erekci
1
0,41 %
0,31 %
Clavin, Heureka ( tak jakej sem byl- 66%)
1
0,41 %
0,31 %
Clavin, Kinder bueno, Sex City a další
1
0,41 %
0,31 %
Kozel,
1
0,41 %
0,31 %
Nová značka auta
1
0,41 %
0,31 %
Argimax/argenmax (nebo tak nějak)
1
0,41 %
0,31 %
Argin max a podobné přípravky na erekci
1
0,41 %
0,31 %
Argim max
1
0,41 %
0,31 %
prostenal
1
0,41 %
0,31 %
Clavin, Autoservis (unknown) -b billboard, kde byla slečna ve spodním prádle, jak drží opravářský klíč
1
0,41 %
0,31 %
Clavin,durex
1
0,41 %
0,31 %
Kofola (student a učitelka)
1
0,41 %
0,31 %
Heuréka (hodnocení 69%), Arginmax, Durex...
1
0,41 %
0,31 %
Napadá mě jen reklama na Nestea (Antonio), na zmrzlinu Mrož (polonazí muži) nebo reklamy na Clavin
1
0,41 %
0,31 %
Argimax
1
0,41 %
0,31 %
Calvin, durex
1
0,41 %
0,31 %
Alkohol
1
0,41 %
0,31 %
3. Pokud je reklama provedena vkusně, vadí Vám využití erotiky a sexu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
213
65,14 %
65,14 %
ano
77
23,55 %
23,55 %
nevím
37
11,31 %
11,31 %
4. Kde nejčastěji se s reklamou využívající erotické apely setkáváte? Prosím označte číslo 0 - 5 (0 nikdy, 5 nejčastěji).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Televize
3.474
2.396
Rádio
1.113
1.507
Outdoorová reklama (billboardy, plakáty, polepy aut, atd.)
2.893
2.346
Internet
4.009
1.373
5. Jak často se s reklamou využívající erotiku a sex setkáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2x - 4x týdně
132
40,37 %
40,37 %
méně než 1x týdně
113
34,56 %
34,56 %
5x - 10x týdně
60
18,35 %
18,35 %
častěji
13
3,98 %
3,98 %
nesetkávám
9
2,75 %
2,75 %
6. Znáte anketu Sexistické prasátečko?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
185
56,57 %
56,57 %
ano
142
43,43 %
43,43 %
7. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že se jim podařilo během 10 let tohoto cíle dosáhnout?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
53
37,32 %
16,21 %
ano
45
31,69 %
13,76 %
nevím
44
30,99 %
13,46 %
8. Myslíte, že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 10, nevím → otázka č. 12, ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
97
68,31 %
29,66 %
ne
28
19,72 %
8,56 %
nevím
17
11,97 %
5,2 %
9. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
89
48,11 %
27,22 %
nevím
67
36,22 %
20,49 %
ne
29
15,68 %
8,87 %
10. Myslíte si, že pokud budou ceny udělovány nejen reklamám, které erotiku a sex využily špatně, ale i takovým, které s tímto motivem pracovaly dobře, bude nutné anketu přejmenovat?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
106
34,19 %
32,42 %
ne
106
34,19 %
32,42 %
ano
98
31,61 %
29,97 %
11. Anketa bude založena na veřejném hlasování, zúčastnit se tedy může kdokoli. K tomu bude ale potřebná kampaň, aby lidé věděli, že mohou hlasovat. Jaká forma kampaně by podle Vás byla nejlepší? Vybrat můžete jednu i všechny odpovědi:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
aktivní profil Sexistického prasátečka na sociálních sítích
196
63,23 %
59,94 %
banner na internetu
162
52,26 %
49,54 %
reklamní video na internetu
133
42,9 %
40,67 %
reklama v televizi
132
42,58 %
40,37 %
PR články v médiích
98
31,61 %
29,97 %
inzerce v médiích
66
21,29 %
20,18 %
outdoorová reklama (billboardy, city lighty atd.)
55
17,74 %
16,82 %
emailing s výzvou k akci
25
8,06 %
7,65 %
12. A nyní poprosím o pár informací o Vás - jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
276
84,4 %
84,4 %
muž
51
15,6 %
15,6 %
13. Je mi:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19 - 29 let
185
56,57 %
56,57 %
30 - 37 let
53
16,21 %
16,21 %
38 - 45 let
38
11,62 %
11,62 %
46 - 55 let
23
7,03 %
7,03 %
0 - 18 let
22
6,73 %
6,73 %
56 - 65 let
5
1,53 %
1,53 %
66 - 75 let
1
0,31 %
0,31 %
14. Žiji v kraji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Praha
108
33,03 %
33,03 %
Jihomoravský kraj
42
12,84 %
12,84 %
Moravskoslezský kraj
28
8,56 %
8,56 %
Středočeský kraj
26
7,95 %
7,95 %
Olomoucký kraj
18
5,5 %
5,5 %
Ústecký kraj
18
5,5 %
5,5 %
Plzeňský kraj
15
4,59 %
4,59 %
Pardubický kraj
14
4,28 %
4,28 %
Zlínský kraj
14
4,28 %
4,28 %
Kraj Vysočina
12
3,67 %
3,67 %
Královéhradecký kraj
9
2,75 %
2,75 %
Liberecký kraj
9
2,75 %
2,75 %
Jihočeský kraj
9
2,75 %
2,75 %
Karlovarský kraj
4
1,22 %
1,22 %
Severomoravský kraj
1
0,31 %
0,31 %
15. Žiji v obci o velikosti:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nad 100 tis. obyvatel
151
46,18 %
46,18 %
do 2 tis. obyvatel
47
14,37 %
14,37 %
50 – 100 tis. obyvatel
32
9,79 %
9,79 %
2 – 5 tis. obyvatel
30
9,17 %
9,17 %
10 – 20 tis. obyvatel
23
7,03 %
7,03 %
5 – 10 tis. obyvatel
23
7,03 %
7,03 %
20 – 50 tis. obyvatel
21
6,42 %
6,42 %
16. Jaká je převažující povaha Vaší práce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
92
28,13 %
28,13 %
administrativní pracovník (firma, nestátní organizace)
44
13,46 %
13,46 %
specialista (zdravotnictví, advokacie, poradenství apod. služby)
27
8,26 %
8,26 %
manuálně pracující
27
8,26 %
8,26 %
manažer (řídící pracovník v soukromé nebo veřejné sféře)
25
7,65 %
7,65 %
umělecká, tvůrčí, kreativní práce
20
6,12 %
6,12 %
pracující ve službách
16
4,89 %
4,89 %
úředník (státní, veřejná správa)
16
4,89 %
4,89 %
specialista v technických oborech (strojírenství, stavebnictví ap.)
14
4,28 %
4,28 %
učitel
11
3,36 %
3,36 %
IT
10
3,06 %
3,06 %
média
7
2,14 %
2,14 %
finance, obchod
5
1,53 %
1,53 %
v domácnosti
4
1,22 %
1,22 %
marketing
1
0,31 %
0,31 %
marketér
1
0,31 %
0,31 %
ID
1
0,31 %
0,31 %
nemám zájem sdělit
1
0,31 %
0,31 %
Po pravdě řečeno - ta anketa sexisticke prasatecko je mi uplne volna. Je to uměle vyvolaná akce par pipin blbecku
1
0,31 %
0,31 %
Jsem na mateřské
1
0,31 %
0,31 %
péče o děti
1
0,31 %
0,31 %
Mateřská dovolená
1
0,31 %
0,31 %
Důchodce
1
0,31 %
0,31 %
17. Jaká je výše Vašich hrubých měsíčních příjmů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 14 tis. Kč
112
34,25 %
34,25 %
15 – 24 tis. Kč
83
25,38 %
25,38 %
25 – 34 tis. Kč
65
19,88 %
19,88 %
35 – 49 tis. Kč
40
12,23 %
12,23 %
nad 50 tis. Kč
27
8,26 %
8,26 %
18. Jaký je Váš postoj k náboženské víře?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nejsem věřící v náboženském smyslu
218
66,67 %
66,67 %
jsem věřící, ale nejde o víru v boha v tradičním smyslu
54
16,51 %
16,51 %
jsem věřící a hlásím se k některé církvi (náboženskému hnutí, skupině)
22
6,73 %
6,73 %
jsem věřící, ale nehlásím se k žádné církvi ani náboženskému hnutí
19
5,81 %
5,81 %
nechci odpovídat
14
4,28 %
4,28 %
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední s maturitou
127
38,84 %
38,84 %
bakalářské
70
21,41 %
21,41 %
magisterské
65
19,88 %
19,88 %
základní
21
6,42 %
6,42 %
vyšší odborné
18
5,5 %
5,5 %
střední bez maturity (vyučení)
16
4,89 %
4,89 %
doktorské
9
2,75 %
2,75 %
bez vzdělání
1
0,31 %
0,31 %
20. Rodinný stav:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
svobodná/ý
227
69,42 %
69,42 %
vdaná/ženatý
88
26,91 %
26,91 %
rozvedená/ý
9
2,75 %
2,75 %
vdova/vdovec
3
0,92 %
0,92 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že se jim podařilo během 10 let tohoto cíle dosáhnout?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že se jim podařilo během 10 let tohoto cíle dosáhnout?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 7. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že se jim podařilo během 10 let tohoto cíle dosáhnout?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Myslíte, že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Myslíte, že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Myslíte, že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
odpověď ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 – 50 tis. obyvatel na otázku 15. Žiji v obci o velikosti:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi střední bez maturity (vyučení) na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
15. Žiji v obci o velikosti:
odpověď nad 100 tis. obyvatel:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 14. Žiji v kraji:
16. Jaká je převažující povaha Vaší práce?
odpověď student:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 18 let na otázku 13. Je mi:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
17. Jaká je výše Vašich hrubých měsíčních příjmů?
odpověď do 14 tis. Kč:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vzpomenete si bez dlouhého přemýšlení na nějakou reklamu, která využila jako emoci erotiku nebo sex?
2. Vzpomenete si, na jakou firmu/značku/službu ta reklama byla?
3. Pokud je reklama provedena vkusně, vadí Vám využití erotiky a sexu?
4. Kde nejčastěji se s reklamou využívající erotické apely setkáváte? Prosím označte číslo 0 - 5 (0 nikdy, 5 nejčastěji).
5. Jak často se s reklamou využívající erotiku a sex setkáváte?
6. Znáte anketu Sexistické prasátečko?
7. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že se jim podařilo během 10 let tohoto cíle dosáhnout?
8. Myslíte, že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
9. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
10. Myslíte si, že pokud budou ceny udělovány nejen reklamám, které erotiku a sex využily špatně, ale i takovým, které s tímto motivem pracovaly dobře, bude nutné anketu přejmenovat?
11. Anketa bude založena na veřejném hlasování, zúčastnit se tedy může kdokoli. K tomu bude ale potřebná kampaň, aby lidé věděli, že mohou hlasovat. Jaká forma kampaně by podle Vás byla nejlepší? Vybrat můžete jednu i všechny odpovědi:
12. A nyní poprosím o pár informací o Vás - jsem:
13. Je mi:
14. Žiji v kraji:
15. Žiji v obci o velikosti:
16. Jaká je převažující povaha Vaší práce?
17. Jaká je výše Vašich hrubých měsíčních příjmů?
18. Jaký je Váš postoj k náboženské víře?
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
20. Rodinný stav:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vzpomenete si bez dlouhého přemýšlení na nějakou reklamu, která využila jako emoci erotiku nebo sex?
2. Vzpomenete si, na jakou firmu/značku/službu ta reklama byla?
3. Pokud je reklama provedena vkusně, vadí Vám využití erotiky a sexu?
4. Kde nejčastěji se s reklamou využívající erotické apely setkáváte? Prosím označte číslo 0 - 5 (0 nikdy, 5 nejčastěji).
5. Jak často se s reklamou využívající erotiku a sex setkáváte?
6. Znáte anketu Sexistické prasátečko?
7. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že se jim podařilo během 10 let tohoto cíle dosáhnout?
8. Myslíte, že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
9. Anketa Sexistické prasátečko od roku 2009 do roku 2018 udělovala anticenu sexistickým reklamám. Cílem bylo poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách diskriminujícím způsobem. Myslíte, že že má smysl v této anketě pokračovat i nadále za předpokladu, že nebude pouze vyzdvihovat ty nejhorší příklady, ale zároveň udělí i cenu té reklamě, která s tématikou erotiky a sexu pracuje dobře, a tím tak dává dobrý příklad ostatním?
10. Myslíte si, že pokud budou ceny udělovány nejen reklamám, které erotiku a sex využily špatně, ale i takovým, které s tímto motivem pracovaly dobře, bude nutné anketu přejmenovat?
11. Anketa bude založena na veřejném hlasování, zúčastnit se tedy může kdokoli. K tomu bude ale potřebná kampaň, aby lidé věděli, že mohou hlasovat. Jaká forma kampaně by podle Vás byla nejlepší? Vybrat můžete jednu i všechny odpovědi:
12. A nyní poprosím o pár informací o Vás - jsem:
13. Je mi:
14. Žiji v kraji:
15. Žiji v obci o velikosti:
16. Jaká je převažující povaha Vaší práce?
17. Jaká je výše Vašich hrubých měsíčních příjmů?
18. Jaký je Váš postoj k náboženské víře?
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
20. Rodinný stav:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.