Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama z pohledu dětí

Reklama z pohledu dětí

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Borzíková
Šetření:17. 02. 2011 - 24. 02. 2011
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:48,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Zdravím Vás milé děti, to co nyní vyplníte je dotazník pro mou bakalářskou práci a je zcela anonymní a slouži k tomu, abych mohla zjistit, co si myslíte o reklamě a také o účinkování dětí v reklamách.

Odpovědi respondentů

1. Jak často sleduješ TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně1751,52 %51,52 %  
4x týdně a více618,18 %18,18 %  
několikrát za měsíc618,18 %18,18 %  
nesleduji TV 39,09 %9,09 %  
4x týdně a více13,03 %3,03 %  

Graf

2. V jakou vysílací dobu nejčastěji TV sleduješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše večer1236,36 %36,36 %  
je mi to jedno, dívám se kdykoliv, když je v TV něco pro mě zajímavého1133,33 %33,33 %  
spíše odpoledne824,24 %24,24 %  
spíše ráno26,06 %6,06 %  

Graf

3. Všímáš si televizních reklam?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2266,67 %66,67 %  
ne1133,33 %33,33 %  

Graf

4. Pokud jsi odpověděl/a v předchozí otázce ano, zaujala Tě nějaká konkretní reklama?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ani ne

asi ano

Česká Spořitelna - malá holčička

FIO, Škoda RS

Kinder Bueno

Kofola

Kofola

Na hracky

Ne

ne

ne

Ne

puding Paula

reklama na hračky

reklama na zubni pastu

Reklama nav kostíky

škoda auto

5. Dáváš přednost hračkám/hrám z reklam?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2060,61 %60,61 %  
ano721,21 %21,21 %  
nevím618,18 %18,18 %  

Graf

6. Máš doma nějakou hračku/hru z reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1339,39 %39,39 %  
ne1133,33 %33,33 %  
nevím927,27 %27,27 %  

Graf

7. Chtěl/a bys sis v nějaké reklamě zahrát?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1648,48 %48,48 %  
ne1133,33 %33,33 %  
nevím618,18 %18,18 %  

Graf

8. Účinkoval/a jsi v nějaké reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2987,88 %87,88 %  
ano412,12 %12,12 %  

Graf

9. Pokud si odpověděl/a v předchozí otázce ano, v jaké reklamě si účinkoval/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na poskytování sluzeb133,33 %3,03 %  
focení do časopisu Maminka133,33 %3,03 %  
Billboard133,33 %3,03 %  

Graf

10. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dívka2060,61 %60,61 %  
chlapec1339,39 %39,39 %  

Graf

11. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12 - 15 let2266,67 %66,67 %  
9 - 11 let824,24 %24,24 %  
0 - 8 let39,09 %9,09 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Borzíková, S.Reklama z pohledu dětí (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklama-z-pohledu-deti-skoln.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.