Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamace - muži

Reklamace - muži

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Švec
Šetření:18. 04. 2011 - 19. 04. 2011
Počet respondentů:87
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěl bych vás poprosit o vyplnění dotazníku zaměřeného na reklamaci, který mi velmi pomůže při vypracování zápočtové prezentace. Dotazník vám zabere maximálně 2-3 minuty. 

 

Předem děkuji

Jakub Švec

Odpovědi respondentů

1. Býváte spokojen s kvalitou výrobků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6271,26 %71,26 %  
souhlasím1416,09 %16,09 %  
nevím66,9 %6,9 %  
spíše nesouhlasím55,75 %5,75 %  

Graf

2. Setkáváte se často s vadnými výrobky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím5158,62 %58,62 %  
spíše souhlasím1719,54 %19,54 %  
nesouhlasím910,34 %10,34 %  
souhlasím66,9 %6,9 %  
nevím44,6 %4,6 %  

Graf

3. Pokud máte vadný výrobek, jdete ho reklamovat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4450,57 %50,57 %  
spíše souhlasím2832,18 %32,18 %  
spíše nesouhlasím1213,79 %13,79 %  
nevím22,3 %2,3 %  
nesouhlasím11,15 %1,15 %  

Graf

4. Býváte spokojen s průběhem reklamace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4349,43 %49,43 %  
spíše nesouhlasím2124,14 %24,14 %  
nevím1213,79 %13,79 %  
souhlasím66,9 %6,9 %  
nesouhlasím55,75 %5,75 %  

Graf

5. Býváte spokojen s vyřízením reklamace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4349,43 %49,43 %  
spíše nesouhlasím1921,84 %21,84 %  
nevím1213,79 %13,79 %  
souhlasím910,34 %10,34 %  
nesouhlasím44,6 %4,6 %  

Graf

6. Bývá podání vaší reklamace úspěšné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4248,28 %48,28 %  
souhlasím2225,29 %25,29 %  
spíše nesouhlasím1416,09 %16,09 %  
nevím89,2 %9,2 %  
nesouhlasím11,15 %1,15 %  

Graf

7. Vyjmenujte firmy, u kterých vám reklamace proběhla úspěšně:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nike89,2 %9,2 %  
tesco33,45 %3,45 %  
hervis sport33,45 %3,45 %  
czechcomputer22,3 %2,3 %  
deichmann22,3 %2,3 %  
samsung22,3 %2,3 %  
Alza22,3 %2,3 %  
Adidas22,3 %2,3 %  
CaA11,15 %1,15 %  
Datart11,15 %1,15 %  
ostatní odpovědi Baťa
T-mobile
frbikes.cz
Hervis
Nike,Adidas
T-mobile, Reserved
LG,Nike
Sportissimo, Hervis sport
nike, adidas
KOSS
mm
elektro Třešť
Czech Computer, Deichman
Norc Blanc
Patro
Okey electro
neměl jsem reklamaci
tissot, adio
Rc pelikán, Astra model
02,HP
Muziker
nike, czech computer,
Alza.cz,
telefonica O2, jedna paní co prodává foťáky v Jihl
fallen
K1X, Bang & Olufsen, Tommy Hilfiger,
Takko
Alza, CZC
K1X, Bang & Olufsen, Tommy Hilfiger
Alza, Czech computer, dalsi
adidas nike
A3 sport
Elektro Přibyl
sam, nokia,
TS Bohemia
office shoes
TESCO x))
datart elektro
-
OBI, Škoda, ALza
Fishbone, Sony Ericcson, Baťa
OBI, KIKA
MSI
Hudy Sport
Czech computer
alza, adidas
Autodíly Deršák
JB sport
adidas, bata
CZC
datart, nike
O2
baumax
bla
kopa sport
asus
BasketShop
Sony Ericsson
Humanic
nike, vans, fox
electroworld, czc, alza, lan-shop,intersport
6170,11 %70,11 % 

Graf

8. Vyjmenujte firmy, u kterých vám reklamace proběhla neúspěšně:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádná78,05 %8,05 %  
adidas66,9 %6,9 %  
nevím66,9 %6,9 %  
baťa44,6 %4,6 %  
-33,45 %3,45 %  
Nike33,45 %3,45 %  
Umbro22,3 %2,3 %  
...22,3 %2,3 %  
A3 sport22,3 %2,3 %  
--11,15 %1,15 %  
ostatní odpovědi Tesco
SanDisk
....
Rock and roll-skateshop
Lotto

Vodafone
mm
žádné
Alza.cz
bushman
ADJ mobil, Hervis sport
Doposud přímo nesetkal
Kaufland
neměl jsem reklamaci
sony
nevzpomenu si, ale byla
nemohu si vzpomenout
Botas
-----
sel fix
Cowon
DIGI TV
nike, adidas, muzuna, eta
Memhpis One
alfa comp
KAUFLAND :((
hervis
Chaparral arms
Nike, Western Digital
Halfords
---
MSI
vetsina eshopu, vekra
nějakej šop s elektronikou (už je to 6 let)
hervis sport
maloobchodní prodejna s obuví na název si nevzpom
sportisimo, mářa v telči
nevzpomínám si ale něco bylo
nikdo
philips
oahcd
bla
okay
nepamatuji si
uni sport plus Mařík
Street Shoes
Ftwo
mám 100% úspěšnost při reklamacích
nevzpomínám si
PUMA
5158,62 %58,62 % 

Graf

9. Pokud je reklamace uznána:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám nárok na opravu daného výrobku5765,52 %65,52 %  
mám nárok na vrácení peněz5462,07 %62,07 %  
mám nárok na nový výrobek3742,53 %42,53 %  
výrobce má možnost vybrat si jednu z možností1416,09 %16,09 %  
mám nárok na slevu u daného výrobce66,9 %6,9 %  

Graf

10. Co nejčastěji reklamujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektroniku5158,62 %58,62 %  
boty4956,32 %56,32 %  
oblečení1011,49 %11,49 %  
jiné910,34 %10,34 %  
řemeslnické práce44,6 %4,6 %  
služby v restauracích33,45 %3,45 %  
automobily11,15 %1,15 %  

Graf

11. Jakou má prodejce lhůtu na vyřízení reklamace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 dnů6372,41 %72,41 %  
14 dní1517,24 %17,24 %  
3 týdny910,34 %10,34 %  

Graf

12. Je reklamace na výrobky pokaždé 2 roky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5664,37 %64,37 %  
ano1719,54 %19,54 %  
nevím1416,09 %16,09 %  

Graf

13. Existuje reklama na zvířata?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4147,13 %47,13 %  
ano2427,59 %27,59 %  
ne2225,29 %25,29 %  

Graf

14. Mohu reklamovat zboží zakoupené v bazaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, nevímotázka č. 16, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3337,93 %37,93 %  
nevím2933,33 %33,33 %  
ano2528,74 %28,74 %  

Graf

15. Jaká je zaruční doba při zakoupení zboží v bazaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6 měsíců1872 %20,69 %  
12 měsíců416 %4,6 %  
24 měsíců312 %3,45 %  

Graf

16. Jaká je záruční doba u oprav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 měsíce3236,78 %36,78 %  
1 měsíc3135,63 %35,63 %  
3 měsíce1921,84 %21,84 %  
4 měsíce55,75 %5,75 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-255259,77 %59,77 %  
15-202528,74 %28,74 %  
30-4055,75 %5,75 %  
25-3055,75 %5,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Mohu reklamovat zboží zakoupené v bazaru?

  • odpověď ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 měsíců na otázku 15. Jaká je zaruční doba při zakoupení zboží v bazaru?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Býváte spokojen s kvalitou výrobků?

2. Setkáváte se často s vadnými výrobky?

3. Pokud máte vadný výrobek, jdete ho reklamovat?

4. Býváte spokojen s průběhem reklamace?

5. Býváte spokojen s vyřízením reklamace?

6. Bývá podání vaší reklamace úspěšné?

9. Pokud je reklamace uznána:

10. Co nejčastěji reklamujete:

11. Jakou má prodejce lhůtu na vyřízení reklamace?

12. Je reklamace na výrobky pokaždé 2 roky?

13. Existuje reklama na zvířata?

14. Mohu reklamovat zboží zakoupené v bazaru?

15. Jaká je zaruční doba při zakoupení zboží v bazaru?

16. Jaká je záruční doba u oprav?

17. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Býváte spokojen s kvalitou výrobků?

2. Setkáváte se často s vadnými výrobky?

3. Pokud máte vadný výrobek, jdete ho reklamovat?

4. Býváte spokojen s průběhem reklamace?

5. Býváte spokojen s vyřízením reklamace?

6. Bývá podání vaší reklamace úspěšné?

9. Pokud je reklamace uznána:

10. Co nejčastěji reklamujete:

11. Jakou má prodejce lhůtu na vyřízení reklamace?

12. Je reklamace na výrobky pokaždé 2 roky?

13. Existuje reklama na zvířata?

14. Mohu reklamovat zboží zakoupené v bazaru?

15. Jaká je zaruční doba při zakoupení zboží v bazaru?

16. Jaká je záruční doba u oprav?

17. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Švec, J.Reklamace - muži (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklamace-muzi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.