Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamace obuvi

Reklamace obuvi

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Šimková
Šetření:24. 11. 2011 - 29. 11. 2011
Počet respondentů:113
Počet otázek (max/průměr):5 / 4.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosím Vás o vyplnění tohoto krátkého dotazníku, který obsahuje jen 5 jednoduchých otázek. Výsledky použiji ve své bakalářské práci. Moc děkuji! :)

Odpovědi respondentů

1. Pokud chci reklamovat obuv, musím prodejci předložit vždy předložit 2 doklady: doklad o zakoupení (paragon) a záruční list:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6860,18 %60,18 %  
ano4539,82 %39,82 %  

Graf

2. Doba, kdy je obuv v reklamačním řízení se nepočítá do záruční doby. Ta se pak o tu dobu vyřizování reklamace prodlužuje.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7768,14 %68,14 %  
ne3631,86 %31,86 %  

Graf

3. Znáte nějakou spotřebitelskou organizaci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7465,49 %65,49 %  
ano3934,51 %34,51 %  

Graf

4. Vzpomenete si na jméno spotřebitelské organizace, kterou znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SOS821,62 %7,08 %  
ČOI38,11 %2,65 %  
Neznam25,41 %1,77 %  
Sdružení ochrany spotřebitelů25,41 %1,77 %  
ne12,7 %0,88 %  
SOS =P12,7 %0,88 %  
Sdružení obrany spotřebitelů, Spotřebitel.cz12,7 %0,88 %  
TEST12,7 %0,88 %  
---12,7 %0,88 %  
Sdruženáí českých spotřebitelů12,7 %0,88 %  
ostatní odpovědi nevzpomenu
Organizace na ochranu spotřebitele (nebo tak nějak
Svaz spotřebitelů
Společnost pro ochranu spotřebitele
Spotrebitel.net, Dtest, SOS, Spotrebitel.cz
Sdružení obrany spotřebitelů
Sdružení na obranu spotřebitele (SOS)
Sdružení ochrany spotřebitel, dtest
Úřad pro ochranu spotřebitelů
sdruzeni na ochranu spotrebitelu
česká obchodní inspekce
Sdružení na ochranu spotřebitelů
nevim
nevím, co je spotřebitelská organizace
Svaz na ochranu spotrebitele
D TEST
1643,24 %14,16 % 

Graf

5. U Vašich bot se vyskytne neopravitelná vada a prodejce Vám jako odškodnění dá poukaz na nákup zboží ve stejné hodnotě v jeho prodejně.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
to se mi ještě nestalo5851,33 %51,33 %  
toto se mi už stalo a přijal/a jsem to, i když to v pořádku není2017,7 %17,7 %  
toto se mi už stalo a je to naprosto v pořádku1815,93 %15,93 %  
toto se mi už stalo a odmítl/a jsem, jelikož to v pořádku není97,96 %7,96 %  
toto se mi už stalo a přijala jsem to, i když to v pořádku není43,54 %3,54 %  
stalo, s tím, že je možná okamžitá výměna 10,88 %0,88 %  
nestalo se mi to, ale chtěla bych zpět peníze10,88 %0,88 %  
nejlepší varianta,vyměním kozačky za letní lodičky10,88 %0,88 %  
Nestalo se mi to a není to v pořádku.10,88 %0,88 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pokud chci reklamovat obuv, musím prodejci předložit vždy předložit 2 doklady: doklad o zakoupení (paragon) a záruční list:

2. Doba, kdy je obuv v reklamačním řízení se nepočítá do záruční doby. Ta se pak o tu dobu vyřizování reklamace prodlužuje.

3. Znáte nějakou spotřebitelskou organizaci?

5. U Vašich bot se vyskytne neopravitelná vada a prodejce Vám jako odškodnění dá poukaz na nákup zboží ve stejné hodnotě v jeho prodejně.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pokud chci reklamovat obuv, musím prodejci předložit vždy předložit 2 doklady: doklad o zakoupení (paragon) a záruční list:

2. Doba, kdy je obuv v reklamačním řízení se nepočítá do záruční doby. Ta se pak o tu dobu vyřizování reklamace prodlužuje.

3. Znáte nějakou spotřebitelskou organizaci?

5. U Vašich bot se vyskytne neopravitelná vada a prodejce Vám jako odškodnění dá poukaz na nákup zboží ve stejné hodnotě v jeho prodejně.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Šimková, J.Reklamace obuvi (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklamace-obuvi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.