Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamace - ženy

Reklamace - ženy

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Švec
Šetření:18. 04. 2011 - 19. 04. 2011
Počet respondentů:98
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


chtěl bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku zaměřeného na reklamaci, který mi velmi pomůže při vypracování zápočtové prezentace. Dotazník Vám zabere maximálně 2-3 minuty.

Předem děkuji
Jakub Švec

Odpovědi respondentů

1. Býváte spokojen s kvalitou výrobků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7677,55 %77,55 %  
spíše nesouhlasím1010,2 %10,2 %  
souhlasím66,12 %6,12 %  
nevím55,1 %5,1 %  
nesouhlasím11,02 %1,02 %  

Graf

2. Setkáváte se často s vadnými výrobky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím6061,22 %61,22 %  
spíše souhlasím2121,43 %21,43 %  
nesouhlasím88,16 %8,16 %  
souhlasím55,1 %5,1 %  
nevím44,08 %4,08 %  

Graf

3. Pokud máte vadný výrobek, jdete ho reklamovat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6364,29 %64,29 %  
spíše souhlasím2121,43 %21,43 %  
spíše nesouhlasím1212,24 %12,24 %  
nevím22,04 %2,04 %  

Graf

4. Býváte spokojen s průběhem reklamace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4646,94 %46,94 %  
spíše nesouhlasím2727,55 %27,55 %  
nevím1313,27 %13,27 %  
nesouhlasím77,14 %7,14 %  
souhlasím55,1 %5,1 %  

Graf

5. Býváte spokojen s vyřízením reklamace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4444,9 %44,9 %  
spíše nesouhlasím2626,53 %26,53 %  
nevím1313,27 %13,27 %  
souhlasím99,18 %9,18 %  
nesouhlasím66,12 %6,12 %  

Graf

6. Bývá podání vaší reklamace úspěšné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5354,08 %54,08 %  
spíše nesouhlasím2626,53 %26,53 %  
souhlasím1515,31 %15,31 %  
nevím44,08 %4,08 %  

Graf

7. Vyjmenujte firmy, u kterých vám reklamace proběhla úspěšně:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Baťa1313,4 %13,27 %  
Deichman55,15 %5,1 %  
O233,09 %3,06 %  
žádna33,09 %3,06 %  
Hervis22,06 %2,04 %  
alza22,06 %2,04 %  
electroworld22,06 %2,04 %  
Humanic22,06 %2,04 %  
-22,06 %2,04 %  
Baťa, A311,03 %1,02 %  
ostatní odpovědi orsay, humanic, eta
Rock point, husky, ferrino
Baťa, Nokia, Tesco
Mustang shoes, Baťa
Street Super Shoes
Sony Ericsson, DVS, Adidas
samsung
internetove obchody
diesl
Jihlava City park-kalhoty
Baťa,T-mobile
New Yorker, Baťa
marks and spencer
Baťa, Orsay, Humanic
Deichmann,Hervis sport
A3 sport
storm
hp, sony ericsson
Baťa, Alza,
toshiba
deichman, elektro
Deichman, Adidas
Deichmann
Timezone, Black Sheep, Nike
vodafone
Baťa, Alza
obuv Deichmann
ááááááááááá............ Kdo si to má pamatovat?
Hervis, Alza (HP)
Tesco
Datart,Baťa,Sportisimo
nevzpomínám si
umbro
Sam, Kika, Albert hypermarket, Baťa
levis
Baťa, NewYorker, Oukej, atd.
Humanic, Tesco
Hervis sport, Bastard.cz
Nokia
C a A
Loap
Reno, Street shoes, Datart
T-mobile, Sony, Canon, Dell
baťa, dakine
sportisimo
gate,humannic
sportissimo, elektra v Třešti na náměstí :-D
Hannah
Street shoes
globus, obi
nevim
hilfiger, humanic
avon
ETA, obuv MIXER, Deichman
Alza, Deichman
mironet, humanic,
adidas
bata, asus
baťa, loap, intersport, deichmann
Baťa, Jett (mp3)
Deichman, New Yorker, H and M...
Hervis sport, Adidas
6263,92 %63,27 % 

Graf

8. Vyjmenujte firmy, u kterých vám reklamace proběhla neúspěšně:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1010,31 %10,2 %  
žádná88,25 %8,16 %  
baťa66,19 %6,12 %  
-55,15 %5,1 %  
Deichmann55,15 %5,1 %  
nevzpomínám si44,12 %4,08 %  
sportisimo33,09 %3,06 %  
humanic33,09 %3,06 %  
datart22,06 %2,04 %  
deichman22,06 %2,04 %  
ostatní odpovědi neni
Street Shoes
žádné
Reebok
prior jihlava
acer
Tesco
LG
Galerie Vaňkovka - skateshop - obuv
CCC, Baťa
New Yorker, Time out
na žádnou takovou si nevzpomínám o)
RENO
DC
A3sport
žádnou si nevybavuji
ETA
skateshop smile
nike, mustang,..
prior jihlava-obuv
Vietnamci
Philips, Gauner
myslím, že žádná
asi u všech proběhla úspěšně...
ccc
Kefas
Samsung
Všechny proběhly úspěšně.
O2
nike
Adidas, Nike
NewYorker
hi-tec
Baťa, Baumax, Kenvelo
CCC boty
Nike,
Street Super Shoes
X-bags
RipCurl
swatch
topgal
Gemarius
T-mobile, Marco sport
mcdonalds
CCC boty,
mixer
belini, ok shop, reno
Merrel
4950,52 %50 % 

Graf

9. Pokud je reklamace uznána:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám nárok na opravu daného výrobku6465,31 %65,31 %  
mám nárok na vrácení peněz5859,18 %59,18 %  
mám nárok na nový výrobek4242,86 %42,86 %  
výrobce má možnost vybrat si jednu z možností2929,59 %29,59 %  
mám nárok na slevu u daného výrobce99,18 %9,18 %  

Graf

10. Co nejčastěji reklamujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
boty7778,57 %78,57 %  
elektronika4242,86 %42,86 %  
oblečení2424,49 %24,49 %  
jiné44,08 %4,08 %  
služby v restauracích11,02 %1,02 %  

Graf

11. Jakou má prodejce lhůtu na vyřízení reklamace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 dnů7475,51 %75,51 %  
3 týdny1414,29 %14,29 %  
14 dní99,18 %9,18 %  
5 týdnů11,02 %1,02 %  

Graf

12. Je reklamace na výrobky pokaždé 2 roky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5657,14 %57,14 %  
ano2727,55 %27,55 %  
nevím1515,31 %15,31 %  

Graf

13. Existuje reklama na zvířata?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4950 %50 %  
ne2727,55 %27,55 %  
ano2222,45 %22,45 %  

Graf

14. Mohu reklamovat zboží zakoupené v bazaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, nevímotázka č. 16, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4747,96 %47,96 %  
nevím3636,73 %36,73 %  
ano1515,31 %15,31 %  

Graf

15. Jaká je zaruční doba při zakoupení zboží v bazaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24 měsíců853,33 %8,16 %  
6 měsíců533,33 %5,1 %  
12 měsíců213,33 %2,04 %  

Graf

16. Jaká je záruční doba u oprav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 měsíc4444,9 %44,9 %  
2 měsíce2424,49 %24,49 %  
3 měsíce2121,43 %21,43 %  
4 měsíce99,18 %9,18 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-255556,12 %56,12 %  
15-203838,78 %38,78 %  
30-4022,04 %2,04 %  
25-3022,04 %2,04 %  
40 a více11,02 %1,02 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Býváte spokojen s kvalitou výrobků?

2. Setkáváte se často s vadnými výrobky?

3. Pokud máte vadný výrobek, jdete ho reklamovat?

4. Býváte spokojen s průběhem reklamace?

5. Býváte spokojen s vyřízením reklamace?

6. Bývá podání vaší reklamace úspěšné?

7. Vyjmenujte firmy, u kterých vám reklamace proběhla úspěšně:

8. Vyjmenujte firmy, u kterých vám reklamace proběhla neúspěšně:

9. Pokud je reklamace uznána:

10. Co nejčastěji reklamujete:

11. Jakou má prodejce lhůtu na vyřízení reklamace?

12. Je reklamace na výrobky pokaždé 2 roky?

13. Existuje reklama na zvířata?

14. Mohu reklamovat zboží zakoupené v bazaru?

16. Jaká je záruční doba u oprav?

17. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Býváte spokojen s kvalitou výrobků?

2. Setkáváte se často s vadnými výrobky?

3. Pokud máte vadný výrobek, jdete ho reklamovat?

4. Býváte spokojen s průběhem reklamace?

5. Býváte spokojen s vyřízením reklamace?

6. Bývá podání vaší reklamace úspěšné?

7. Vyjmenujte firmy, u kterých vám reklamace proběhla úspěšně:

8. Vyjmenujte firmy, u kterých vám reklamace proběhla neúspěšně:

9. Pokud je reklamace uznána:

10. Co nejčastěji reklamujete:

11. Jakou má prodejce lhůtu na vyřízení reklamace?

12. Je reklamace na výrobky pokaždé 2 roky?

13. Existuje reklama na zvířata?

14. Mohu reklamovat zboží zakoupené v bazaru?

16. Jaká je záruční doba u oprav?

17. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Švec, J.Reklamace - ženy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklamace-zeny.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.