Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamná kampaň na kozmetiku

Reklamná kampaň na kozmetiku

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Kozubík
Šetření:20. 11. 2011 - 27. 11. 2011
Počet respondentů:146
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím vás,

touto cestou by som Vás chcel poprosiť o spoluprácu.

Som študent VŠ a s celým mojim tímom pracujeme na reklamnej kampani kozmetickej rady.

Vašich pár minút venovaných zverejnenému dotazníku nám veľmi pomôže.

Dotazník je samozrejme anonymný.

Vopred ďakujeme.

S pozdravom Petra, Patrícia, Ľudo a Jakub

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10269,86 %69,86 %  
muž4430,14 %30,14 %  

Graf

2. Aká je Tvoja znalosť angličtiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pokročilá8658,9 %58,9 %  
mierne pokročilá4933,56 %33,56 %  
základná106,85 %6,85 %  
žiadna10,68 %0,68 %  

Graf

3. Aká značka sa Ti vybaví pri slove "deodorant" ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rexona7450,68 %50,68 %  
adidas4228,77 %28,77 %  
old spice2617,81 %17,81 %  
nivea2517,12 %17,12 %  
axe2517,12 %17,12 %  
garnier2416,44 %16,44 %  
dove128,22 %8,22 %  
iné...53,42 %3,42 %  

Graf

4. Spája sa Ti značka adidas s kozmetickou radou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno10269,86 %69,86 %  
nie4430,14 %30,14 %  

Graf

5. Spája sa Ti značka adidas so sprchovým gelom?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno12384,25 %84,25 %  
nie2315,75 %15,75 %  

Graf

6. Spája sa Ti značka adidas s parfémom/voňavkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno9061,64 %61,64 %  
nie5638,36 %38,36 %  

Graf

7. Presvedčila Ťa niekedy vzorka nejakej kozmetiky/drogérie o kúpe celého daného produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno9464,38 %64,38 %  
nie5235,62 %35,62 %  

Graf

8. Ktorý z daných športov ťa najviac baví? (zoraď od najlepšieho(1) po najhorší(3))

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
futbal2.2740.569
hokej1.7670.521
basketbal1.9590.779

Graf

9. Ktorá forma reklamy Ťa najviac osloví? (zoraď od najlepšej(1) po najmenej zaujímavú(7))

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
internet3.2533.984
reklama na autobusových a električkových zastávkach4.3363.278
reklama v metre4.7193.435
billboard4.0482.333
citylight4.892.865
reklama v novinách/časopisoch4.0073.637
reklama v TV2.7474.915

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Aká je Tvoja znalosť angličtiny?

  • odpověď pokročilá:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama v metre=2 na otázku 9. Ktorá forma reklamy Ťa najviac osloví? (zoraď od najlepšej(1) po najmenej zaujímavú(7))

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlavie

2. Aká je Tvoja znalosť angličtiny?

3. Aká značka sa Ti vybaví pri slove "deodorant" ?

4. Spája sa Ti značka adidas s kozmetickou radou?

5. Spája sa Ti značka adidas so sprchovým gelom?

6. Spája sa Ti značka adidas s parfémom/voňavkou?

7. Presvedčila Ťa niekedy vzorka nejakej kozmetiky/drogérie o kúpe celého daného produktu?

8. Ktorý z daných športov ťa najviac baví? (zoraď od najlepšieho(1) po najhorší(3))

9. Ktorá forma reklamy Ťa najviac osloví? (zoraď od najlepšej(1) po najmenej zaujímavú(7))

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlavie

2. Aká je Tvoja znalosť angličtiny?

3. Aká značka sa Ti vybaví pri slove "deodorant" ?

4. Spája sa Ti značka adidas s kozmetickou radou?

5. Spája sa Ti značka adidas so sprchovým gelom?

6. Spája sa Ti značka adidas s parfémom/voňavkou?

7. Presvedčila Ťa niekedy vzorka nejakej kozmetiky/drogérie o kúpe celého daného produktu?

8. Ktorý z daných športov ťa najviac baví? (zoraď od najlepšieho(1) po najhorší(3))

9. Ktorá forma reklamy Ťa najviac osloví? (zoraď od najlepšej(1) po najmenej zaujímavú(7))

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kozubík, J.Reklamná kampaň na kozmetiku (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklamna-kampan-na-kozmetiku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.