Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamné e-maily a newslettery

Reklamné e-maily a newslettery

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela P
Šetření:25. 05. 2011 - 28. 05. 2011
Počet respondentů:121
Počet otázek (max/průměr):19 / 15.69
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ahojte, poprosím vás o vyplnenie posledného dotazníku tejto sezóny! :)

Odpovědi respondentů

1. Dostávate reklamné e-maily alebo newslettery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 2, nieotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno11796,69 %96,69 %  
nie43,31 %3,31 %  

Graf

2. Prihlasujete si odoberanie reklamných e-mailov a newsletterov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 3, nieotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno7059,83 %57,85 %  
nie4740,17 %38,84 %  

Graf

3. Koľko takýchto e-mailov odoberáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-63347,14 %27,27 %  
7-102231,43 %18,18 %  
1-21217,14 %9,92 %  
viacej34,29 %2,48 %  

Graf

4. Z akého dôvodu ich odoberáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaujímavé informácie2231,43 %18,18 %  
po registrácii mi ich automaticky zasielajú2028,57 %16,53 %  
zvýhodnené ponuky1825,71 %14,88 %  
firemné novinky a pracovné príležitosti1014,29 %8,26 %  

Graf

5. Preklikávate sa cez odkazy v e-maily?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno5477,14 %44,63 %  
nie1622,86 %13,22 %  

Graf

6. Uskutočnili ste nákup, objednávku pomoc takýchto e-mailov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno5172,86 %42,15 %  
nie1927,14 %15,7 %  

Graf

7. Aké dôvody vás prilákajú k odoberaniu newsletterov alebo reklamných e-mailov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zľavy na výrobky a služby2941,43 %23,97 %  
demo verzia produktu či služby2434,29 %19,83 %  
užitočné informácie1724,29 %14,05 %  

Graf

8. Koľko máte e-mailových účtov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 a viac6353,85 %52,07 %  
24538,46 %37,19 %  
197,69 %7,44 %  

Graf

9. Máte založený nejaký účet, ktorý slúži práve na prijímanie takýchto e-mailov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie5950,43 %48,76 %  
áno5849,57 %47,93 %  

Graf

10. Aká frekvencia prijímania e-mailov je pre Vás prijateľná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x do mesiaca3429,06 %28,1 %  
2x do mesiaca3126,5 %25,62 %  
3x do mesiaca3126,5 %25,62 %  
1x v priebehu 2 mesiacov2117,95 %17,36 %  

Graf

11. Preferujete informovanie o nových ponukách formou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-mailov4639,32 %38,02 %  
informácie vyhľadávam len keď ich potrebujem4437,61 %36,36 %  
sociálnych sietí (statusy na fanúšikovských stránkach)2723,08 %22,31 %  

Graf

12. Reklamné e-maily a newslettery považujem za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý zdroj nových, zaujímavých informácií3429,06 %28,1 %  
otravné e-maily3227,35 %26,45 %  
možnosť výhodného nákupu3126,5 %25,62 %  
spam2017,09 %16,53 %  

Graf

13. Stáva sa vám, že vám reklamné e-maily nejdú zobraziť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno8270,09 %67,77 %  
nie3529,91 %28,93 %  

Graf

14. Odhlásili ste si niekedy posielanie reklamných e-mailov alebo newsletterov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno10791,45 %88,43 %  
nie108,55 %8,26 %  

Graf

15. Z akého dôvodu ste si ich odhlásili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
príliš časté e-maily6858,12 %56,2 %  
nerelevantné informácie3933,33 %32,23 %  
nic65,13 %4,96 %  
stratila som záujem o info. z tej, ktorej stránky10,85 %0,83 %  
Oboje dohromady10,85 %0,83 %  
neodhlásili10,85 %0,83 %  
neodhlásila10,85 %0,83 %  

Graf

16. Mávate problémy s ich odhlasovaním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 17, nieotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie6051,28 %49,59 %  
áno5748,72 %47,11 %  

Graf

17. Aké najčastejšie?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

často lze těžko najít instrukce k odhlášení

e-maily přicházejí i po odhlášení

Nedostanu odpověď na žádost o zrušení.

neexistujúci link, ktorý firma uvedie ako link na odhlásenie. shit

nefunkční aplikace, i po odhlášení chodí spam dále

nejčastěji jsou posílané dál i přes jejich odhlášení, neochota přestat je posílat "nemožnost je odhlásit" např. na internetu (pouze po telefonické domluvě...)

nemohol som najst moznost odhlasit

nemohu najít nikde odkaz jak zrušit zasílání e-mailů

nenajdu na jejich strínkách možnost se odregistrovat nebo na moje e-maily ohledně zrušení newsletteru nereagují

neponukaju mi moznost odhlasenia, resp. ju neviem najst podla ich navigacie...

Neviem kde si to mám odhlásiť.

nevim jak

nevim kde

Pokaždé je zasílá někdo jiný.

Stále chodí

zdlhave prijatie poziadavky na zrusenie. Pekny den, Miska :)

18. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž6553,72 %53,72 %  
žena5646,28 %46,28 %  

Graf

19. Vek

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-255948,76 %48,76 %  
26-353428,1 %28,1 %  
17-201714,05 %14,05 %  
35-45108,26 %8,26 %  
45 a viac10,83 %0,83 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Prihlasujete si odoberanie reklamných e-mailov a newsletterov?

  • odpověď áno:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 na otázku 3. Koľko takýchto e-mailov odoberáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3-6 na otázku 3. Koľko takýchto e-mailov odoberáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7-10 na otázku 3. Koľko takýchto e-mailov odoberáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi firemné novinky a pracovné príležitosti na otázku 4. Z akého dôvodu ich odoberáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi po registrácii mi ich automaticky zasielajú na otázku 4. Z akého dôvodu ich odoberáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaujímavé informácie na otázku 4. Z akého dôvodu ich odoberáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zvýhodnené ponuky na otázku 4. Z akého dôvodu ich odoberáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno na otázku 5. Preklikávate sa cez odkazy v e-maily?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 5. Preklikávate sa cez odkazy v e-maily?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno na otázku 6. Uskutočnili ste nákup, objednávku pomoc takýchto e-mailov?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 6. Uskutočnili ste nákup, objednávku pomoc takýchto e-mailov?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi demo verzia produktu či služby na otázku 7. Aké dôvody vás prilákajú k odoberaniu newsletterov alebo reklamných e-mailov?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi užitočné informácie na otázku 7. Aké dôvody vás prilákajú k odoberaniu newsletterov alebo reklamných e-mailov?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zľavy na výrobky a služby na otázku 7. Aké dôvody vás prilákajú k odoberaniu newsletterov alebo reklamných e-mailov?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý zdroj nových, zaujímavých informácií na otázku 12. Reklamné e-maily a newslettery považujem za:

5. Preklikávate sa cez odkazy v e-maily?

  • odpověď áno:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi firemné novinky a pracovné príležitosti na otázku 4. Z akého dôvodu ich odoberáte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi demo verzia produktu či služby na otázku 7. Aké dôvody vás prilákajú k odoberaniu newsletterov alebo reklamných e-mailov?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7-10 na otázku 3. Koľko takýchto e-mailov odoberáte?

6. Uskutočnili ste nákup, objednávku pomoc takýchto e-mailov?

  • odpověď áno:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi demo verzia produktu či služby na otázku 7. Aké dôvody vás prilákajú k odoberaniu newsletterov alebo reklamných e-mailov?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7-10 na otázku 3. Koľko takýchto e-mailov odoberáte?

9. Máte založený nejaký účet, ktorý slúži práve na prijímanie takýchto e-mailov?

  • odpověď áno:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi demo verzia produktu či služby na otázku 7. Aké dôvody vás prilákajú k odoberaniu newsletterov alebo reklamných e-mailov?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7-10 na otázku 3. Koľko takýchto e-mailov odoberáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Dostávate reklamné e-maily alebo newslettery?

2. Prihlasujete si odoberanie reklamných e-mailov a newsletterov?

3. Koľko takýchto e-mailov odoberáte?

4. Z akého dôvodu ich odoberáte?

5. Preklikávate sa cez odkazy v e-maily?

6. Uskutočnili ste nákup, objednávku pomoc takýchto e-mailov?

7. Aké dôvody vás prilákajú k odoberaniu newsletterov alebo reklamných e-mailov?

8. Koľko máte e-mailových účtov?

9. Máte založený nejaký účet, ktorý slúži práve na prijímanie takýchto e-mailov?

10. Aká frekvencia prijímania e-mailov je pre Vás prijateľná?

11. Preferujete informovanie o nových ponukách formou:

12. Reklamné e-maily a newslettery považujem za:

13. Stáva sa vám, že vám reklamné e-maily nejdú zobraziť?

14. Odhlásili ste si niekedy posielanie reklamných e-mailov alebo newsletterov?

15. Z akého dôvodu ste si ich odhlásili?

16. Mávate problémy s ich odhlasovaním?

18. Pohlavie

19. Vek

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Dostávate reklamné e-maily alebo newslettery?

2. Prihlasujete si odoberanie reklamných e-mailov a newsletterov?

3. Koľko takýchto e-mailov odoberáte?

4. Z akého dôvodu ich odoberáte?

5. Preklikávate sa cez odkazy v e-maily?

6. Uskutočnili ste nákup, objednávku pomoc takýchto e-mailov?

7. Aké dôvody vás prilákajú k odoberaniu newsletterov alebo reklamných e-mailov?

8. Koľko máte e-mailových účtov?

9. Máte založený nejaký účet, ktorý slúži práve na prijímanie takýchto e-mailov?

10. Aká frekvencia prijímania e-mailov je pre Vás prijateľná?

11. Preferujete informovanie o nových ponukách formou:

12. Reklamné e-maily a newslettery považujem za:

13. Stáva sa vám, že vám reklamné e-maily nejdú zobraziť?

14. Odhlásili ste si niekedy posielanie reklamných e-mailov alebo newsletterov?

15. Z akého dôvodu ste si ich odhlásili?

16. Mávate problémy s ich odhlasovaním?

18. Pohlavie

19. Vek

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

P, M.Reklamné e-maily a newslettery (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklamne-e-maily-a-newslette.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.