Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamní akce
Reklamní akce
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martin Burdík |
---|---|
Šetření: | 30. 12. 2013 - 06. 01. 2014 |
Počet respondentů: | 71 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 8 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 90,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:41 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Průzkum zaměřený na nakupování lidí prostřednictvím akčních letáků
Odpovědi respondentů
1. Kolik je Vám let ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25-50 | 34 | 47,89 % | 47,89 % |
18-25 | 27 | 38,03 % | 38,03 % |
do 18 | 7 | 9,86 % | 9,86 % |
50 a více | 3 | 4,23 % | 4,23 % |
2. Kolikrát do měsíce nakupujete ve větším množství ? ( nad 500 kč )
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vícekrát | 28 | 39,44 % | 39,44 % |
Dvakrát | 17 | 23,94 % | 23,94 % |
Jednou | 14 | 19,72 % | 19,72 % |
Třikrát | 12 | 16,9 % | 16,9 % |
3. Nakupujete zboží co je v akci nebo je zlevněné ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Většinou ano | 26 | 36,62 % | 36,62 % |
Většinou ne | 24 | 33,8 % | 33,8 % |
Ano | 20 | 28,17 % | 28,17 % |
Ne | 1 | 1,41 % | 1,41 % |
4. Díváte se do letáků předtím, než jdete nakupovat ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 40 | 56,34 % | 56,34 % |
ano | 31 | 43,66 % | 43,66 % |
5. Je pro Vás rozhodující cena zboží ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 48 | 67,61 % | 67,61 % |
ne | 23 | 32,39 % | 32,39 % |
6. Vybíráte elektroniku z letáků a propagačních materiálů ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 58 | 81,69 % | 81,69 % |
ano | 13 | 18,31 % | 18,31 % |
7. Otravují Vás už haldy letáků ve vaší schránce ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 33 | 46,48 % | 46,48 % |
ne | 25 | 35,21 % | 35,21 % |
nevím | 13 | 18,31 % | 18,31 % |
8. Nakupují starší lídé zboží co je v akci ?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 57 | 80,28 % | 80,28 % |
nevím | 13 | 18,31 % | 18,31 % |
ne | 1 | 1,41 % | 1,41 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.