Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamní kampaň "Pojďte si hrát!"

Reklamní kampaň "Pojďte si hrát!"

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Čermáková
Šetření:17. 01. 2013 - 20. 01. 2013
Počet respondentů:75
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží pro účely bakalářské práce na téma Aspekty guerilla marketingu a jeho aplikace v praxi.

Cílem výzkumu je zjistit reakce na fiktivní reklamní kampaň společnosti zabývající se prodejem společenských her.

Tato fiktivní reklamní kampaň je pojata velice netradiční formou.

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Představte si, že níže uvedená reklamní kampaň probíhá ve vašem městě. Zajímá mě, jak byste reagovali. 

 

Předmětem této kampaně by byly společenské hry ČERNÉ HISTORKY a TIME´S UP.

 

Hlavním úkolem hry Černé historky je rozluštit detektivní příběh (většinou vraždu).

 

Hlavním úkolem hry Time´s Up je uhodnout pomocí nápovědy spoluhráče co nejvíce známých osobností, které jsou na kartičkách.

Odpovědi respondentů

1. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 26 let3749,33 %49,33 %  
více než 30 let2533,33 %33,33 %  
27 - 30 let912 %12 %  
16 - 19 let45,33 %5,33 %  

Graf

2. Jak byste reagovali v následující situaci? Procházíte se po městě a náhle si povšimnete ohraničeného prostoru s figurínou uvnitř. Figurína reprezentuje oběť vraždy. Na ceduli před ní stojí mimo jiné i malá nápověda, jak k vraždě mohlo dojít. Místo je označené sdělením, že se jedná o reklamní kampaň.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Půjdu se podívat blíže a zamyslím se, co to má znamenat.4458,67 %58,67 %  
Ze své cesty nevybočím, ale budu se za objektem ohlížet.2128 %28 %  
Nezajímá mě to, půjdu dál.68 %8 %  
Primarni chyba kampane > misto oznacene jako reklamni kampane. Viralita a buzz se zabije hned u akvizice potencionalne oslovenych.11,33 %1,33 %  
Asi mě to zaujme, ale jelikož se jedná o reklamu, nezajímá mě to, půjdu dál.11,33 %1,33 %  
Tasková reklamní kampaň mě popudí.11,33 %1,33 %  
Mám-li dost času jdu se podívat, jinak nezájem a jdu dál.11,33 %1,33 %  

Graf

3. Zaujala by vás tato kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano, lepší než ty klasické typy reklamy.3040 %40 %  
Ano, připadá mi to jako dobrý nápad.1925,33 %25,33 %  
Spíše ne, na takové věci moc nejsem.1317,33 %17,33 %  
Ne, nesnáším kampaně tohoto typu.79,33 %9,33 %  
Když už se půjdu podívat blíže, tak by mne asi reklama zaujala. Otázkou je, jestli kladně a nebo záporně. Záleželo by na kontextu reklamy a s čím přesně je tato reklama spojena.11,33 %1,33 %  
těžko říct...11,33 %1,33 %  
Viz predesla odpoved. Daleko vetsi zvedavost, zapojeni a reakce zbudi misto ktere donuti kolemdouci zapojit se do hry. napr. formou QR kodu kde teprve zjisti o co jde, odkaz na fcb aplikaci, web s pokracovanim pribehu ...11,33 %1,33 %  
Asi bych si jí všiml, ale to je tak vše. 11,33 %1,33 %  
nesnáším reklamy postavené na šoku z ubližování11,33 %1,33 %  
nevim11,33 %1,33 %  

Graf

4. Jak byste reagovali v následující situaci? Sedíte na veřejných toaletách (např. ve fast foodu či ve škole) a na dveřích uvidíte kartičku ze hry Černé historky, na níž je napsaný detektivní příběh (cca 10 řádků).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příběh si celý přečtu a zamyslím se.3952 %52 %  
Příběh si přečtu jen tak letmo.3141,33 %41,33 %  
Příběh si číst nebudu. Nezajímá mě to.22,67 %2,67 %  
Prilis dlouhe :). Daleko vic by me zaujalo kratke sdeleni ktere nejak souvisi s mistem kde prave jsem .... Tyto dvere se jednou za cas otevrou a osoba ktera zde sedi zmizi .... :)11,33 %1,33 %  
v klidu se vyseru11,33 %1,33 %  
detektivní příběh na 10 řádků je nesmysl11,33 %1,33 %  

Graf

5. Zaujala by vás tato kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, připadá mi to jako dobrý nápad.2634,67 %34,67 %  
Spíše ano, lepší než ty klasické typy reklamy.2330,67 %30,67 %  
Spíše ne, na takové věci moc nejsem.2026,67 %26,67 %  
Ne, nesnáším kampaně tohoto typu.34 %4 %  
ne viz bod 411,33 %1,33 %  
blábolům nevěnuju pozornost11,33 %1,33 %  
nevim11,33 %1,33 %  

Graf

6. Jak byste reagovali v následující situaci? Procházíte se po městě a náhle si povšimnete člověka specificky oblečeného se specifickou chůzí, který má na hlavě krabici s nápisem "KDO JSEM?". Na zádech má mimo jiné i logo společnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ze své cesty nevybočím, ale budu se za ním ohlížet.3952 %52 %  
Nezajímá mě to, půjdu dál.2128 %28 %  
Půjdu se podívat blíže a zamyslím se, co to asi znamená.1216 %16 %  
opet, logo vse schazuje na uroven bilboardu, nudne okoukane byt jinak nez bilboard prezentovane11,33 %1,33 %  
kopnu ho do prdele11,33 %1,33 %  
sám sebe se zeptám co je to za magora?11,33 %1,33 %  

Graf

7. Zaujala by vás tato kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano, lepší než ty klasické typy reklamy.2634,67 %34,67 %  
Spíše ne, na takové věci moc nejsem.1925,33 %25,33 %  
Ne, nesnáším kampaně tohoto typu.1418,67 %18,67 %  
Ano, připadá mi to jako dobrý nápad.1216 %16 %  
ne11,33 %1,33 %  
hmm a dal? :)11,33 %1,33 %  
blázni mě mě nezajímají11,33 %1,33 %  
nevim11,33 %1,33 %  

Graf

8. Zúčastnili byste se soutěžě "KDO JSEM?" o prodloužený víkend pro 4 osoby na Šumavě včetně hry Times Up? Stačí uhádnout, jakou známou osobnost reprezentuje člověk s krabicí na hlavě (viz ot. č. 6).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4155,41 %54,67 %  
ANO3141,89 %41,33 %  
asi ano, pokud by to bylo vice hrave, detektivni ...11,35 %1,33 %  
uvažovala bych o tom11,35 %1,33 %  

Graf

9. Myslíte si, že by vás tato kampaň mohla přimět ke koupi některé z těchto her?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE3750 %49,33 %  
ANO2736,49 %36 %  
nevím56,76 %6,67 %  
tezko soudit na tak neuplnem popisu a reseni11,35 %1,33 %  
ne, protože je obě znám - historky jsou proto pro mě už nehratelné a time's up mě nebaví11,35 %1,33 %  
nejdříve bych zjistila více informací o hře11,35 %1,33 %  
možná ano11,35 %1,33 %  
mozna11,35 %1,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak byste reagovali v následující situaci? Procházíte se po městě a náhle si povšimnete ohraničeného prostoru s figurínou uvnitř. Figurína reprezentuje oběť vraždy. Na ceduli před ní stojí mimo jiné i malá nápověda, jak k vraždě mohlo dojít. Místo je označené sdělením, že se jedná o reklamní kampaň.

  • odpověď Půjdu se podívat blíže a zamyslím se, co to má znamenat.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, připadá mi to jako dobrý nápad. na otázku 3. Zaujala by vás tato kampaň?

4. Jak byste reagovali v následující situaci? Sedíte na veřejných toaletách (např. ve fast foodu či ve škole) a na dveřích uvidíte kartičku ze hry Černé historky, na níž je napsaný detektivní příběh (cca 10 řádků).

  • odpověď Příběh si celý přečtu a zamyslím se.:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, připadá mi to jako dobrý nápad. na otázku 5. Zaujala by vás tato kampaň?
  • odpověď Příběh si přečtu jen tak letmo.:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne, na takové věci moc nejsem. na otázku 5. Zaujala by vás tato kampaň?

8. Zúčastnili byste se soutěžě "KDO JSEM?" o prodloužený víkend pro 4 osoby na Šumavě včetně hry Times Up? Stačí uhádnout, jakou známou osobnost reprezentuje člověk s krabicí na hlavě (viz ot. č. 6).

  • odpověď ANO:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, připadá mi to jako dobrý nápad. na otázku 7. Zaujala by vás tato kampaň?
  • odpověď NE:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nesnáším kampaně tohoto typu. na otázku 7. Zaujala by vás tato kampaň?

9. Myslíte si, že by vás tato kampaň mohla přimět ke koupi některé z těchto her?

  • odpověď NE:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nesnáším kampaně tohoto typu. na otázku 7. Zaujala by vás tato kampaň?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je vám let?

2. Jak byste reagovali v následující situaci? Procházíte se po městě a náhle si povšimnete ohraničeného prostoru s figurínou uvnitř. Figurína reprezentuje oběť vraždy. Na ceduli před ní stojí mimo jiné i malá nápověda, jak k vraždě mohlo dojít. Místo je označené sdělením, že se jedná o reklamní kampaň.

3. Zaujala by vás tato kampaň?

4. Jak byste reagovali v následující situaci? Sedíte na veřejných toaletách (např. ve fast foodu či ve škole) a na dveřích uvidíte kartičku ze hry Černé historky, na níž je napsaný detektivní příběh (cca 10 řádků).

5. Zaujala by vás tato kampaň?

6. Jak byste reagovali v následující situaci? Procházíte se po městě a náhle si povšimnete člověka specificky oblečeného se specifickou chůzí, který má na hlavě krabici s nápisem "KDO JSEM?". Na zádech má mimo jiné i logo společnosti.

7. Zaujala by vás tato kampaň?

8. Zúčastnili byste se soutěžě "KDO JSEM?" o prodloužený víkend pro 4 osoby na Šumavě včetně hry Times Up? Stačí uhádnout, jakou známou osobnost reprezentuje člověk s krabicí na hlavě (viz ot. č. 6).

9. Myslíte si, že by vás tato kampaň mohla přimět ke koupi některé z těchto her?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je vám let?

2. Jak byste reagovali v následující situaci? Procházíte se po městě a náhle si povšimnete ohraničeného prostoru s figurínou uvnitř. Figurína reprezentuje oběť vraždy. Na ceduli před ní stojí mimo jiné i malá nápověda, jak k vraždě mohlo dojít. Místo je označené sdělením, že se jedná o reklamní kampaň.

3. Zaujala by vás tato kampaň?

4. Jak byste reagovali v následující situaci? Sedíte na veřejných toaletách (např. ve fast foodu či ve škole) a na dveřích uvidíte kartičku ze hry Černé historky, na níž je napsaný detektivní příběh (cca 10 řádků).

5. Zaujala by vás tato kampaň?

6. Jak byste reagovali v následující situaci? Procházíte se po městě a náhle si povšimnete člověka specificky oblečeného se specifickou chůzí, který má na hlavě krabici s nápisem "KDO JSEM?". Na zádech má mimo jiné i logo společnosti.

7. Zaujala by vás tato kampaň?

8. Zúčastnili byste se soutěžě "KDO JSEM?" o prodloužený víkend pro 4 osoby na Šumavě včetně hry Times Up? Stačí uhádnout, jakou známou osobnost reprezentuje člověk s krabicí na hlavě (viz ot. č. 6).

9. Myslíte si, že by vás tato kampaň mohla přimět ke koupi některé z těchto her?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čermáková, I.Reklamní kampaň "Pojďte si hrát!" (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://reklamni-kampan-pojdte-si-hr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.