Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamní kampaň Procter&Gamble

Reklamní kampaň Procter&Gamble

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Prokopová
Šetření:28. 01. 2014 - 20. 02. 2014
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Znáte firmu Procter&Gamble?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7571,43 %71,43 %  
Ne3028,57 %28,57 %  

Graf

2. Pokud ano, používáte některé jejich výrobky? Uveďte prosím které

Pokud ne, vložte prosím pouze pomlčku!

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

max factor, ariel, gillette

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

ano

Ariel

ariel

Ariel, JAR ,Always,Pampers

Ariel, Lenor

Ariel, Lenor, Bonux

Ariel, pempers

asi nějaké prací prášky

Braun, Gillette, Head & Shoulders, Pantene,

Cistici prostredky

Dreft,Lenor,jar

drogerie

Gel na holení, mýdlo, zubní pasty

gel na holení, mýdlo, zubní pasty, prací prostředky

Gilette, Jar, Arial

Gillete

Gillete Venus, Wella, Always, Jar a Ambipur

gillette

gillette, ariel, head and sholders, descret, always...

Gillette, Jar, Lenor

Head and shoulders,Gillette,Oral B,Pantene

Head&Shoulders, Ariel

holicí strojek Venus

hygienicke prostredky

jar

Jar

jar

Jar, Ariel, Pampers

Jar, Ariel, Wella, Always, Ambi Pur

Jar, Gillette

jar, lenor

Jar, tužidla Wella, žiletky Gillette, vložky a tampóny Naturella

kartáčky na zuby, gel po holení, jar tablety, ARIEL, šampony, PAMPERS ubrousky, Lenor

kondomy

Lenor Ariel

myslím, že ano, prací prášky, značky neznám

nějaký asi jo, ale teď nevím, který pod ně patří

Nepoužívám, přestal jsem - alergie

nevím

nevím konkrétně

Pampers, Fenjal sprch. gel, Oral B ústní voda

persil

Persil, pampers

prací gel Ariel, na mytí nádobí Jar, žiletka Gillette

Praci prasky a jine drogisticke vyrobky

prací prášky

prací prášky

prací prášky

prací prášky, aviváže

Prací prašky, kosmetiku

prací prostředky

prací prostředky Ariel, Bonux, Lenor, toaletní a hygienické přípravky

prací prostředky, aviváž

Prací prostředky, deodoranty Old Spice, Jar, manželka a dcery vložky, intimky, atd.

prací prostředky, kosmetika do kuchyně

pračka

šampony

Šampóny ( Old Spice) , Voda po holení ( Old Spice), mýdla, mycí prostředky na nádobí ( Jar), Aviváž ( Lenor)

určitě ano, ale nevím, které značky přesně pro P and G patří.

Vicks, Pampers

všechny možné

vůně do auta, ambi pour wella, holící strojky gillette, šampón Head and Shoulders.

3. Dáváte přednost jiným produktům od konkurenčních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7470,48 %70,48 %  
Ano3129,52 %29,52 %  

Graf

4. Pokud ano, uveďte kterým

Pokud ne, vložte prosím pouze pomlčku!

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

_

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

.

deodorant Nivea, péče o vlasy Kerastase nebo L'Oreal

Eko produkty

Když firmu neznám, tak jak mohu uvést, zda dávám přednost konkurenčním produktům?! Velmi špatně koncipovaný dotazník.

kosmetika, persil

Lanza

Lenor, Persil ( nevím jestli to jsou jiné prostředky)

Nekupuji podle výrobce

neřeším produkty podle výrobce

nesleduji značku, spíše cenu

nevím

nevim

nevím

Nevím, jaké mají výrobky, tudíž nevím, jestli dávám přednost produktům konkurenčních značek.

Nivea

Nivea

OB,L'oreal

Persil ( prací prášek ) Perwol ( černé a barevné prádlo)

Persil. WS5

různé, nevzpomínám si

různým

Schwarzkopff, Avon,Rimmel,...

Silan, Dove, Nivea ad.

Syos a několik dalších

šampóny a kondicionéry Schwarzkopf (Glisskur a Shauma), prací prostředek Persil

tohle neřeším. Kupuju, co je aktuálně levnější

umělým vagínám

všechny možné, nelze specifikovat

Yves Rocher, Bioderma

5. Znáte reklamní kampaň „Děkuji, maminko“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6864,76 %64,76 %  
Ano3735,24 %35,24 %  

Graf

6. Co se Vám vybaví v souvislosti se sloganem „ Děkuji, maminko ?“

Pokud neznáte, vložte prosím pouze pomlčku!

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Den matek

děti, olympiáda

dětská výživa

Dítě děkujíc matce za její péči

Dítě objímající maminku.

dojetí z reklamy

Hezký spot, krásný nápad, reklamy

Hrdý sponzor maminek

charitativni organizace

Kojenecká strava

Krasobrusleni

Mámina řasenka

Maminka

Maminka objímající malou krasobruslařku

maminkyna vychova

matku s dítětem

Matky, které podporují své děti na cestě ke sportovním úspěchům.

nevím, jestli to patří k tomu, ale vždycky mě vytočí jejich slogan PaG hrdý sponzor dětí a maminek (nebo jak to je). Jakej sponzor, vždyť si to ty lidi musej koupit, nic zadarmo nedostanou.

nic

Nic, neznám.

Olympiáda

Olympiáda v Sochi, Martina Sáblíková, Jar

Pampers, Lenor

pece

péče o miminka

podpora PaG sportovcům a maminkám

porno

reklama

Reklama

Reklama na výše uvedenou společnost.

Reklama zaměřená na děti = svinstvo

Rodina a děti

skvěle zaútočili na cílovou skupinu

strasna reklama

Vděčnost

vděčnost, sportovní výkony, olympiády

Večeře

Za to co jsi pro mě udělala

Že maminka je člověk, který nastinuje dítěti cestu životem a za to jsme ji vděční.

Že maminky pomáhají v životě svým dětem a maminkám k tomu pomáhá PaG (čistidla atd...)

7. Dozvěděli jste se díky reklamní kampani o dalších výrobcích firmy P&G a začali je používat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9893,33 %93,33 %  
Ano76,67 %6,67 %  

Graf

8. Pokud ano, uveďte které

Pokud ne, vložte prosím pouze pomlčku!

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

.

Anální kolík

Gilette, Old Spice

Jar tablety, Ariel, Lenor

Již jsem o P&G věděla dříve.

Lenor Parfumela

ne

9. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7268,57 %68,57 %  
Muž3331,43 %31,43 %  

Graf

10. Kolik vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-295754,29 %54,29 %  
50+2019,05 %19,05 %  
40-491211,43 %11,43 %  
30-39109,52 %9,52 %  
15-1965,71 %5,71 %  

Graf

11. Kolik máte dětí?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
06763,81 %63,81 %  
22019,05 %19,05 %  
11110,48 %10,48 %  
365,71 %5,71 %  
410,95 %0,95 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.6
Minimum:0
Maximum:3
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.8
Směrodatná odchylka:0.89
Medián:0
Modus:0

Graf

12. Věk dítěte (dětí)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
03634,29 %34,29 %  
-2826,67 %26,67 %  
nula21,9 %1,9 %  
2421,9 %1,9 %  
3,510,95 %0,95 %  
4 a 810,95 %0,95 %  
10+10+810,95 %0,95 %  
39, 37, 2210,95 %0,95 %  
třicet, dvacetosm10,95 %0,95 %  
8, 210,95 %0,95 %  
ostatní odpovědi 30
34 a 27
dvacet pět
19 a 5
28
25 a 22
31, 30
33,27
22,19,10
žádné děti
46
3
2
15 let a 4 měsíce
10, 18
16
34 a 36
3 roky, 5 měsíců
35,33,31,25
3,7
12 let, půl roku
Jak můžu vyplnit věk dětí, když žádné nemám? :)
19
22
15, 10, 2
30,29,22
29 a 26
23 19
33 35
2,6
pětadvacet a osmadvacet
3129,52 %29,52 % 

Graf

13. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město8883,81 %83,81 %  
Venkov1716,19 %16,19 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Pokud ano, používáte některé jejich výrobky? Uveďte prosím které

  • odpověď -:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Znáte firmu Procter&Gamble?

11. Kolik máte dětí?

  • odpověď 0:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 12. Věk dítěte (dětí)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20-29 na otázku 10. Kolik vám je let?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi - na otázku 12. Věk dítěte (dětí)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte firmu Procter&Gamble?

2. Pokud ano, používáte některé jejich výrobky? Uveďte prosím které

3. Dáváte přednost jiným produktům od konkurenčních značek?

4. Pokud ano, uveďte kterým

5. Znáte reklamní kampaň „Děkuji, maminko“?

6. Co se Vám vybaví v souvislosti se sloganem „ Děkuji, maminko ?“

7. Dozvěděli jste se díky reklamní kampani o dalších výrobcích firmy P&G a začali je používat?

8. Pokud ano, uveďte které

9. Jaké je vaše pohlaví?

10. Kolik vám je let?

11. Kolik máte dětí?

12. Věk dítěte (dětí)?

13. Kde bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte firmu Procter&Gamble?

2. Pokud ano, používáte některé jejich výrobky? Uveďte prosím které

3. Dáváte přednost jiným produktům od konkurenčních značek?

4. Pokud ano, uveďte kterým

5. Znáte reklamní kampaň „Děkuji, maminko“?

6. Co se Vám vybaví v souvislosti se sloganem „ Děkuji, maminko ?“

7. Dozvěděli jste se díky reklamní kampani o dalších výrobcích firmy P&G a začali je používat?

8. Pokud ano, uveďte které

9. Jaké je vaše pohlaví?

10. Kolik vám je let?

11. Kolik máte dětí?

12. Věk dítěte (dětí)?

13. Kde bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Prokopová, L.Reklamní kampaň Procter&Gamble (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://reklamni-kampan-procter-gamb.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.