Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamní kampaň UŽIJ SI PRVNÍ BANKOVNÍ STYK od Komerční banky

Reklamní kampaň UŽIJ SI PRVNÍ BANKOVNÍ STYK od Komerční banky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Kardošová
Šetření:16. 10. 2011 - 20. 10. 2011
Počet respondentů:55
Počet otázek (max/průměr):18 / 16.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsme studentky Ekonomické fakulty VŠB Ostrava. Chtěly bychom Vás požádat o vyplnění tohoto krátkého dotazníku, který je součástí naší semestrální práce. Je určen věkové kategorii 15-30 let. Cílem našeho výzkumu je zjistit, jaký postoj zaujímají respondenti k reklamní kampani studentského účtu G2 od Komerční banky. Dotazník obsahuje 18 otázek, jejichž vyplnění Vám zabere 5-10 minut Vašeho času.

Předem děkujeme za spolupráci

 

Pokud není u otázky uvedeno jinak, uveďte vždy pouze jednu správnou odpověď:

Odpovědi respondentů

1. Viděl(a) jste již reklamu na studentský účet G2 (UŽIJ SI PRVNÍ BANKOVNÍ STYK)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4378,18 %78,18 %  
Ne1221,82 %21,82 %  

Graf

2. Líbí se Vám nová reklamní kampaň Komerční banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2251,16 %40 %  
Spíše ne920,93 %16,36 %  
Spíše ano716,28 %12,73 %  
Nevím36,98 %5,45 %  
Ano24,65 %3,64 %  

Graf

3. Co se Vám na reklamní kampani G2 nelíbí (můžete zatrhnout i více správných odpovědí, nemusíte odpovídat, pokud jste s touto reklamou spokojeni)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevhodnost3286,49 %58,18 %  
Provedení reklamy2054,05 %36,36 %  
Nepochopitelnost jinými generacemi, než je cílová skupina1335,14 %23,64 %  
Časté vysílání924,32 %16,36 %  

Graf

4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Originalita2.071.693
Zapamatovatelnost1.6280.745
Nevhodnost3.5582.293
Přizpůsobení cílové skupině (15-30 let)3.141.143
Častá frekvence vysílání3.2561.121

Graf

5. Kde jste poprvé viděl(a) reklamu na studentský účet G2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysílání v televizi2660,47 %47,27 %  
Internet716,28 %12,73 %  
Reklama v tisku613,95 %10,91 %  
plakát na kolejích 12,33 %1,82 %  
reklama v metru12,33 %1,82 %  
bilboard12,33 %1,82 %  
ve škole12,33 %1,82 %  

Graf

6. Ovlivnila by Vás tato reklamní kampaň k zřízení účtu G2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3172,09 %56,36 %  
Spíše ne920,93 %16,36 %  
Spíše ano12,33 %1,82 %  
Možná12,33 %1,82 %  
Ano12,33 %1,82 %  

Graf

7. Myslíte si, že současná reklamní kampaň pomůže Komerční bance sehnat více zákazníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne1534,88 %27,27 %  
Ne1330,23 %23,64 %  
Nevím818,6 %14,55 %  
Spíše ano49,3 %7,27 %  
Ano36,98 %5,45 %  

Graf

8. Máte zřízený studentský účet G2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4785,45 %85,45 %  
Ano814,55 %14,55 %  

Graf

9. Jste majitelem jiného bankovního účtu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3880,85 %69,09 %  
Ne919,15 %16,36 %  

Graf

10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu od Komerční banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2850,91 %50,91 %  
Ano2749,09 %49,09 %  

Graf

11. Ovlivňují Vás reklamní kampaně ke koupi produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne2138,18 %38,18 %  
Ne1629,09 %29,09 %  
Spíše ano1221,82 %21,82 %  
Nevím59,09 %9,09 %  
Ano11,82 %1,82 %  

Graf

12. Seřaďte následující typy reklam podle toho, jak Vás motivují ke koupi produktů (očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejvíce, 7-nejméně)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Rozhlasová reklama53.818
Billboardy a plakáty3.7452.881
Televizní reklama2.43.404
Internetová reklama3.2552.335
Reklama v novinách4.4732.286
Reklamní letáky3.8733.711
Reklamní předměty (trička, hrnky apod.)5.2553.572

Graf

13. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky, které Vás u reklamních kampaní zaujmou

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Originalita1.6911.341
Zapamatovatelnost2.0181.181
Nevhodnost3.4182.025
Přizpůsobení cílové skupině2.6361.468
Častá frekvence vysílání3.4911.304

Graf

14. Seřaďte následující banky podle Vašeho názoru na jejich známost na českém trhu(očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejznámější,7-nejméně známá)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Komerční banka2.7822.571
Česká spořitelna2.2362.69
ČSOB3.0182.345
eBanka6.0182.272
Reiffeisenbank4.7821.516
Poštovní spořitelna4.7822.534
GE Money Bank4.3823.072

Graf

15. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4378,18 %78,18 %  
Muž1221,82 %21,82 %  

Graf

16. Patříte do věkové kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-223054,55 %54,55 %  
23-261323,64 %23,64 %  
15-18712,73 %12,73 %  
27-3059,09 %9,09 %  

Graf

17. Jste studentem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoké školy3775,51 %67,27 %  
střední školy816,33 %14,55 %  
základní školy24,08 %3,64 %  
vyšší odborné školy24,08 %3,64 %  

Graf

18. Jaké výše průměrně dosahuje Váš čistý měsíční příjem v Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 20002036,36 %36,36 %  
Nemám žádný měsíční příjem1934,55 %34,55 %  
1501-2000610,91 %10,91 %  
501-100059,09 %9,09 %  
0-50035,45 %5,45 %  
1001-150023,64 %3,64 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Líbí se Vám nová reklamní kampaň Komerční banky?

  • odpověď Ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Myslíte si, že současná reklamní kampaň pomůže Komerční bance sehnat více zákazníků?

3. Co se Vám na reklamní kampani G2 nelíbí (můžete zatrhnout i více správných odpovědí, nemusíte odpovídat, pokud jste s touto reklamou spokojeni)

  • odpověď Nevhodnost:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 2. Líbí se Vám nová reklamní kampaň Komerční banky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevhodnost=5 na otázku 4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Myslíte si, že současná reklamní kampaň pomůže Komerční bance sehnat více zákazníků?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 7. Myslíte si, že současná reklamní kampaň pomůže Komerční bance sehnat více zákazníků?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přizpůsobení cílové skupině (15-30 let)=4 na otázku 4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Provedení reklamy na otázku 3. Co se Vám na reklamní kampani G2 nelíbí (můžete zatrhnout i více správných odpovědí, nemusíte odpovídat, pokud jste s touto reklamou spokojeni)

6. Ovlivnila by Vás tato reklamní kampaň k zřízení účtu G2?

  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Myslíte si, že současná reklamní kampaň pomůže Komerční bance sehnat více zákazníků?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevhodnost=5 na otázku 4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 2. Líbí se Vám nová reklamní kampaň Komerční banky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přizpůsobení cílové skupině (15-30 let)=4 na otázku 4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2

16. Patříte do věkové kategorie

  • odpověď 19-22:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČSOB=2 na otázku 14. Seřaďte následující banky podle Vašeho názoru na jejich známost na českém trhu(očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejznámější,7-nejméně známá)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Viděl(a) jste již reklamu na studentský účet G2 (UŽIJ SI PRVNÍ BANKOVNÍ STYK)?

2. Líbí se Vám nová reklamní kampaň Komerční banky?

3. Co se Vám na reklamní kampani G2 nelíbí (můžete zatrhnout i více správných odpovědí, nemusíte odpovídat, pokud jste s touto reklamou spokojeni)

4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2

5. Kde jste poprvé viděl(a) reklamu na studentský účet G2?

6. Ovlivnila by Vás tato reklamní kampaň k zřízení účtu G2?

7. Myslíte si, že současná reklamní kampaň pomůže Komerční bance sehnat více zákazníků?

8. Máte zřízený studentský účet G2?

9. Jste majitelem jiného bankovního účtu?

10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu od Komerční banky?

11. Ovlivňují Vás reklamní kampaně ke koupi produktů?

12. Seřaďte následující typy reklam podle toho, jak Vás motivují ke koupi produktů (očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejvíce, 7-nejméně)

13. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky, které Vás u reklamních kampaní zaujmou

14. Seřaďte následující banky podle Vašeho názoru na jejich známost na českém trhu(očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejznámější,7-nejméně známá)

15. Jste muž nebo žena?

16. Patříte do věkové kategorie

17. Jste studentem

18. Jaké výše průměrně dosahuje Váš čistý měsíční příjem v Kč?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Viděl(a) jste již reklamu na studentský účet G2 (UŽIJ SI PRVNÍ BANKOVNÍ STYK)?

2. Líbí se Vám nová reklamní kampaň Komerční banky?

3. Co se Vám na reklamní kampani G2 nelíbí (můžete zatrhnout i více správných odpovědí, nemusíte odpovídat, pokud jste s touto reklamou spokojeni)

4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2

5. Kde jste poprvé viděl(a) reklamu na studentský účet G2?

6. Ovlivnila by Vás tato reklamní kampaň k zřízení účtu G2?

7. Myslíte si, že současná reklamní kampaň pomůže Komerční bance sehnat více zákazníků?

8. Máte zřízený studentský účet G2?

9. Jste majitelem jiného bankovního účtu?

10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu od Komerční banky?

11. Ovlivňují Vás reklamní kampaně ke koupi produktů?

12. Seřaďte následující typy reklam podle toho, jak Vás motivují ke koupi produktů (očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejvíce, 7-nejméně)

13. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky, které Vás u reklamních kampaní zaujmou

14. Seřaďte následující banky podle Vašeho názoru na jejich známost na českém trhu(očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejznámější,7-nejméně známá)

15. Jste muž nebo žena?

16. Patříte do věkové kategorie

17. Jste studentem

18. Jaké výše průměrně dosahuje Váš čistý měsíční příjem v Kč?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kardošová, L.Reklamní kampaň UŽIJ SI PRVNÍ BANKOVNÍ STYK od Komerční banky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklamni-kampan-uzij-si-prvn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.