Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsme studentky Ekonomické fakulty VŠB Ostrava. Chtěly bychom Vás požádat o vyplnění tohoto krátkého dotazníku, který je součástí naší semestrální práce. Je určen věkové kategorii 15-30 let. Cílem našeho výzkumu je zjistit, jaký postoj zaujímají respondenti k reklamní kampani studentského účtu G2 od Komerční banky. Dotazník obsahuje 18 otázek, jejichž vyplnění Vám zabere 5-10 minut Vašeho času.
Předem děkujeme za spolupráci
Pokud není u otázky uvedeno jinak, uveďte vždy pouze jednu správnou odpověď:
Odpovědi respondentů
1. Viděl(a) jste již reklamu na studentský účet G2 (UŽIJ SI PRVNÍ BANKOVNÍ STYK)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
43
78,18 %
78,18 %
Ne
12
21,82 %
21,82 %
2. Líbí se Vám nová reklamní kampaň Komerční banky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
22
51,16 %
40 %
Spíše ne
9
20,93 %
16,36 %
Spíše ano
7
16,28 %
12,73 %
Nevím
3
6,98 %
5,45 %
Ano
2
4,65 %
3,64 %
3. Co se Vám na reklamní kampani G2 nelíbí (můžete zatrhnout i více správných odpovědí, nemusíte odpovídat, pokud jste s touto reklamou spokojeni)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevhodnost
32
86,49 %
58,18 %
Provedení reklamy
20
54,05 %
36,36 %
Nepochopitelnost jinými generacemi, než je cílová skupina
13
35,14 %
23,64 %
Časté vysílání
9
24,32 %
16,36 %
4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Originalita
2.07
1.693
Zapamatovatelnost
1.628
0.745
Nevhodnost
3.558
2.293
Přizpůsobení cílové skupině (15-30 let)
3.14
1.143
Častá frekvence vysílání
3.256
1.121
5. Kde jste poprvé viděl(a) reklamu na studentský účet G2?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysílání v televizi
26
60,47 %
47,27 %
Internet
7
16,28 %
12,73 %
Reklama v tisku
6
13,95 %
10,91 %
plakát na kolejích
1
2,33 %
1,82 %
reklama v metru
1
2,33 %
1,82 %
bilboard
1
2,33 %
1,82 %
ve škole
1
2,33 %
1,82 %
6. Ovlivnila by Vás tato reklamní kampaň k zřízení účtu G2?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
31
72,09 %
56,36 %
Spíše ne
9
20,93 %
16,36 %
Spíše ano
1
2,33 %
1,82 %
Možná
1
2,33 %
1,82 %
Ano
1
2,33 %
1,82 %
7. Myslíte si, že současná reklamní kampaň pomůže Komerční bance sehnat více zákazníků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
15
34,88 %
27,27 %
Ne
13
30,23 %
23,64 %
Nevím
8
18,6 %
14,55 %
Spíše ano
4
9,3 %
7,27 %
Ano
3
6,98 %
5,45 %
8. Máte zřízený studentský účet G2?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
47
85,45 %
85,45 %
Ano
8
14,55 %
14,55 %
9. Jste majitelem jiného bankovního účtu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
38
80,85 %
69,09 %
Ne
9
19,15 %
16,36 %
10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu od Komerční banky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
28
50,91 %
50,91 %
Ano
27
49,09 %
49,09 %
11. Ovlivňují Vás reklamní kampaně ke koupi produktů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
21
38,18 %
38,18 %
Ne
16
29,09 %
29,09 %
Spíše ano
12
21,82 %
21,82 %
Nevím
5
9,09 %
9,09 %
Ano
1
1,82 %
1,82 %
12. Seřaďte následující typy reklam podle toho, jak Vás motivují ke koupi produktů (očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejvíce, 7-nejméně)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Rozhlasová reklama
5
3.818
Billboardy a plakáty
3.745
2.881
Televizní reklama
2.4
3.404
Internetová reklama
3.255
2.335
Reklama v novinách
4.473
2.286
Reklamní letáky
3.873
3.711
Reklamní předměty (trička, hrnky apod.)
5.255
3.572
13. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky, které Vás u reklamních kampaní zaujmou
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Originalita
1.691
1.341
Zapamatovatelnost
2.018
1.181
Nevhodnost
3.418
2.025
Přizpůsobení cílové skupině
2.636
1.468
Častá frekvence vysílání
3.491
1.304
14. Seřaďte následující banky podle Vašeho názoru na jejich známost na českém trhu(očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejznámější,7-nejméně známá)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Komerční banka
2.782
2.571
Česká spořitelna
2.236
2.69
ČSOB
3.018
2.345
eBanka
6.018
2.272
Reiffeisenbank
4.782
1.516
Poštovní spořitelna
4.782
2.534
GE Money Bank
4.382
3.072
15. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
43
78,18 %
78,18 %
Muž
12
21,82 %
21,82 %
16. Patříte do věkové kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-22
30
54,55 %
54,55 %
23-26
13
23,64 %
23,64 %
15-18
7
12,73 %
12,73 %
27-30
5
9,09 %
9,09 %
17. Jste studentem
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysoké školy
37
75,51 %
67,27 %
střední školy
8
16,33 %
14,55 %
základní školy
2
4,08 %
3,64 %
vyšší odborné školy
2
4,08 %
3,64 %
18. Jaké výše průměrně dosahuje Váš čistý měsíční příjem v Kč?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
více než 2000
20
36,36 %
36,36 %
Nemám žádný měsíční příjem
19
34,55 %
34,55 %
1501-2000
6
10,91 %
10,91 %
501-1000
5
9,09 %
9,09 %
0-500
3
5,45 %
5,45 %
1001-1500
2
3,64 %
3,64 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 7. Myslíte si, že současná reklamní kampaň pomůže Komerční bance sehnat více zákazníků?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přizpůsobení cílové skupině (15-30 let)=4 na otázku 4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Provedení reklamy na otázku 3. Co se Vám na reklamní kampani G2 nelíbí (můžete zatrhnout i více správných odpovědí, nemusíte odpovídat, pokud jste s touto reklamou spokojeni)
6. Ovlivnila by Vás tato reklamní kampaň k zřízení účtu G2?
odpověď Ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Myslíte si, že současná reklamní kampaň pomůže Komerční bance sehnat více zákazníků?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevhodnost=5 na otázku 4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 2. Líbí se Vám nová reklamní kampaň Komerční banky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přizpůsobení cílové skupině (15-30 let)=4 na otázku 4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2
16. Patříte do věkové kategorie
odpověď 19-22:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČSOB=2 na otázku 14. Seřaďte následující banky podle Vašeho názoru na jejich známost na českém trhu(očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejznámější,7-nejméně známá)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Viděl(a) jste již reklamu na studentský účet G2 (UŽIJ SI PRVNÍ BANKOVNÍ STYK)?
2. Líbí se Vám nová reklamní kampaň Komerční banky?
3. Co se Vám na reklamní kampani G2 nelíbí (můžete zatrhnout i více správných odpovědí, nemusíte odpovídat, pokud jste s touto reklamou spokojeni)
4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2
5. Kde jste poprvé viděl(a) reklamu na studentský účet G2?
6. Ovlivnila by Vás tato reklamní kampaň k zřízení účtu G2?
7. Myslíte si, že současná reklamní kampaň pomůže Komerční bance sehnat více zákazníků?
8. Máte zřízený studentský účet G2?
9. Jste majitelem jiného bankovního účtu?
10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu od Komerční banky?
11. Ovlivňují Vás reklamní kampaně ke koupi produktů?
12. Seřaďte následující typy reklam podle toho, jak Vás motivují ke koupi produktů (očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejvíce, 7-nejméně)
13. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky, které Vás u reklamních kampaní zaujmou
14. Seřaďte následující banky podle Vašeho názoru na jejich známost na českém trhu(očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejznámější,7-nejméně známá)
15. Jste muž nebo žena?
16. Patříte do věkové kategorie
17. Jste studentem
18. Jaké výše průměrně dosahuje Váš čistý měsíční příjem v Kč?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Viděl(a) jste již reklamu na studentský účet G2 (UŽIJ SI PRVNÍ BANKOVNÍ STYK)?
2. Líbí se Vám nová reklamní kampaň Komerční banky?
3. Co se Vám na reklamní kampani G2 nelíbí (můžete zatrhnout i více správných odpovědí, nemusíte odpovídat, pokud jste s touto reklamou spokojeni)
4. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky reklamní kampaně G2
5. Kde jste poprvé viděl(a) reklamu na studentský účet G2?
6. Ovlivnila by Vás tato reklamní kampaň k zřízení účtu G2?
7. Myslíte si, že současná reklamní kampaň pomůže Komerční bance sehnat více zákazníků?
8. Máte zřízený studentský účet G2?
9. Jste majitelem jiného bankovního účtu?
10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu od Komerční banky?
11. Ovlivňují Vás reklamní kampaně ke koupi produktů?
12. Seřaďte následující typy reklam podle toho, jak Vás motivují ke koupi produktů (očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejvíce, 7-nejméně)
13. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky, které Vás u reklamních kampaní zaujmou
14. Seřaďte následující banky podle Vašeho názoru na jejich známost na českém trhu(očíslujte podle známosti od 1 do 7, 1-nejznámější,7-nejméně známá)
15. Jste muž nebo žena?
16. Patříte do věkové kategorie
17. Jste studentem
18. Jaké výše průměrně dosahuje Váš čistý měsíční příjem v Kč?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.