Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamní kampaně telekomunikačních společností

Reklamní kampaně telekomunikačních společností

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radka Pondělíčková
Šetření:28. 11. 2010 - 10. 12. 2010
Počet respondentů:129
Počet otázek (max/průměr):30 / 16.89
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník týkající se rozboru reklamních kampaní telekomunikačních společností, jehož výsledky budou použity pro projekt studentů Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni.

 

Předem Vám děkujeme za vyplnění tohoto dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jakého máte mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod. Máte-li víc operátorů, označte pouze jednoho - ostatní budete moci vyplnit později.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [O2otázka č. 2, T-mobileotázka č. 2, U:fonotázka č. 2, Vodafoneotázka č. 2, nemám mobilní telefon nebo mám pouze služební telefonotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O26046,51 %46,51 %  
T-mobile3930,23 %30,23 %  
Vodafone2922,48 %22,48 %  
nemám mobilní telefon nebo mám pouze služební telefon10,78 %0,78 %  

Graf

2. Využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (např. internet či televizi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NEotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE9977,34 %76,74 %  
ANO2922,66 %22,48 %  

Graf

3. Proč využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (lze zaškrtnout více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lepší cena při využití více služeb1242,86 %9,3 %  
Dobrá zkušenost s firmou828,57 %6,2 %  
Pohodlnost828,57 %6,2 %  
Nejvýhodnější nabídka621,43 %4,65 %  
ADSL ma zpravidla bezporuchovy chod (zmena pocasi)13,57 %0,78 %  
nic13,57 %0,78 %  
používám internet mé polubydlící13,57 %0,78 %  
Neznalost konkurence13,57 %0,78 %  

Graf

4. Máte dalšího mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 5, NEotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE11892,19 %91,47 %  
ANO107,81 %7,75 %  

Graf

5. Jakého máte dalšího mobilního operátora?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O2550 %3,88 %  
T-mobile330 %2,33 %  
Vodafone220 %1,55 %  

Graf

6. Využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (např. internet či televizi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 7, NEotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE880 %6,2 %  
ANO220 %1,55 %  

Graf

7. Proč využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (lze zaškrtnout více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejvýhodnější nabídka2100 %1,55 %  

Graf

8. Máte dalšího mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 9, NEotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE990 %6,98 %  
ANO110 %0,78 %  

Graf

9. Jakého máte dalšího mobilního operátora?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-mobile1100 %0,78 %  

Graf

10. Využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (např. internet či televizi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 11, NEotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE1100 %0,78 %  

Graf

11. Proč využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (lze zaškrtnout více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

12. Necháte se při výběru poskytovatele telekomunikačních služeb ovlivnit jeho reklamní kampaní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE NE6550,39 %50,39 %  
NE5038,76 %38,76 %  
SPÍŠE ANO1310,08 %10,08 %  
ANO10,78 %0,78 %  

Graf

13. Jaký faktor je pro Vás určující při výběru poskytovatele telekomunikačních služeb? (lze zaškrtnout více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena10682,17 %82,17 %  
Kvalita služeb (dobré pokrytí signálem apod.)9372,09 %72,09 %  
Doporučení známých3728,68 %28,68 %  
Věrnostní programy2620,16 %20,16 %  
Kvalita technické podpory (infolinka, servis apod.)2519,38 %19,38 %  
Široká nabídka služeb2519,38 %19,38 %  
Značka96,98 %6,98 %  
vybírám si stejného operátora jako má rodina a ne10,78 %0,78 %  
Byla koupena simka Eurotelu, nemá cenu to měnit.10,78 %0,78 %  
rodina10,78 %0,78 %  
nabídka koncových produktů - dotované telefony10,78 %0,78 %  
sms zdarma (pomoci internet brany)10,78 %0,78 %  

Graf

14. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 15, NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE12294,57 %94,57 %  
ANO75,43 %5,43 %  

Graf

15. Stručně popište tuto kampaň.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
telefon, noťas není jen krabice...114,29 %0,78 %  
krabicky114,29 %0,78 %  
papirove pc = hnus114,29 %0,78 %  
Krabicové mobily upozorňovali naomezenostbez inter114,29 %0,78 %  
Hlavní postavou kampaně je Chuck Noris114,29 %0,78 %  
Z krabice se stane přístroj ;-) ...114,29 %0,78 %  
chytré a veselé :-)114,29 %0,78 %  

Graf

16. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize7100 %5,43 %  
Billboardy/plakáty457,14 %3,1 %  
Internet342,86 %2,33 %  
Rozhlas114,29 %0,78 %  
Tištěná reklama v novinách apod.114,29 %0,78 %  
Reklamní letáky114,29 %0,78 %  

Graf

17. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3571,43 %3,88 %  
5228,57 %1,55 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.57
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.95
Směrodatná odchylka:0.98
Medián:3
Modus:3

Graf

18. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti T-mobile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 19, NEotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7356,59 %56,59 %  
NE5643,41 %43,41 %  

Graf

19. Stručně popište tuto kampaň.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuck Norris1928,36 %14,73 %  
Chuck Noris68,96 %4,65 %  
chuck45,97 %3,1 %  
Reklamy s Chuckem Norisem22,99 %1,55 %  
Chuck Noriss11,49 %0,78 %  
Chuck Norris...11,49 %0,78 %  
v celé kampani se objevuje Chuck Norris11,49 %0,78 %  
Hlavní postavou reklam je Chuck Norris.11,49 %0,78 %  
Reklama s Chuckem Norrisem v hlavní roli.11,49 %0,78 %  
Chuck Noriris11,49 %0,78 %  
ostatní odpovědi kvalita služeb porovnávána s výkony Chucka Norrise
při pořízení více služeb elektronika za korunu
Vtipné reklamy s Chuckem Norrisem
Využívá popularity Chucka Norrise.
Chuck Norris :)
Je tam Chuck Noris, nic víc nevím.
něco s mluvícíma stromkama :)
reklamní spoty s Chuckem Norirsem
spoty s Chuckem Norrisem
Chuck :)
Něco s Chuckem Norrisem
Chuck Norris upozorňoval na poskytování TV T-Mobil
,,Bruse Lee? No, I´m Chuck Norris." :D
Chuck Norris využit pro kampaň - znám celou.
Reklamy s Chuckem Norrisem.
C. Norriss - na televizi
nevyvazena
"Chuck Norris dokáže vše"
Chuck Norris.
Noris
rozhovor mezi dvěma stromy
HRŮZA
vtipné reklamy stavějící na osobě Chucka Norrise
Chuck Norris je nesmrtelny
Chuck Norris :D
Chuck :-)
Vánoční reklamy s Chuckem Norisem
žertovné reklamy s Chuckem Norrisem
Chuck Norris;)
Chuck Norris :-)
3044,78 %23,26 % 

Graf

20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize6490,14 %49,61 %  
Internet4360,56 %33,33 %  
Billboardy/plakáty4259,15 %32,56 %  
Rozhlas1318,31 %10,08 %  
Tištěná reklama v novinách apod.1216,9 %9,3 %  
Reklamní letáky45,63 %3,1 %  
Pozn.: V televizi nikdy se zvukem.11,41 %0,78 %  
výlohy kamenné prodejny T-mobile11,41 %0,78 %  

Graf

21. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12332,86 %17,83 %  
31724,29 %13,18 %  
21622,86 %12,4 %  
41217,14 %9,3 %  
522,86 %1,55 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.3
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.2
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:2
Modus:1

Graf

22. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti Vodafone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 23, NEotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7558,14 %58,14 %  
NE5441,86 %41,86 %  

Graf

23. Stručně popište tuto kampaň.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vánoční stromečky57,25 %3,88 %  
Stromečky34,35 %2,33 %  
mluvící vánoční stromky34,35 %2,33 %  
smrček22,9 %1,55 %  
mluvící stromečky22,9 %1,55 %  
Stromečky si povídají11,45 %0,78 %  
vánoční stromečky - macháček, liška11,45 %0,78 %  
Macháček, Liška11,45 %0,78 %  
Pravý a umělý stromek :)11,45 %0,78 %  
vtipný dialog dvou vánočních stromečků11,45 %0,78 %  
ostatní odpovědi Stromky dabované Liškou a Macháčkem.
Rozhovor 2 Vánočních stromečků.
vánoční stromeček, slogan: máme dárky pro všechny
500 SMS/MMS z VodafoneParku
stromecky
pan smrček
Dva vánoční stromečky si spolu povídají o Vánocích
Liška, Macháček (stromky)
Dva stromy si volají
Vánoční stromky, co si volají.
reklamní spoty s telefonujícími smrčky
je jedno odkaď člověk je, na službu může dosáhnout
Smrček :)
CGI vánoční stromky
vánoční stromky - Liška, Macháček
stromečky si telefonují :)
stromky,Liška,Macháček
stromeček
Stromečky si navzájem povídali :-)
Mluvící vánoční stromky (Liška a Macháček)
Nespokojený umělohmotný stromeček si stěžuje živém
Stromky - nerozlišujeme operátora - máme dárek pro
Smrčku jdu si pro tebe :-)
dobry napad
týká se dopisu Ježíškovi
umělý a živý stromek
vánoční stromečky (žívý a umělý) si povídají o Ván
telefonují si tam 2 vánoční stromečky :-)
Vánoční stromečky, co pouštějí šišku. :)
2 stromy si vlaji
líbí
dva vánoční stromky telefonují
Vánoční stromky s vtipnymi rozhovory
využívají hojně červenou, kterou mají i v logu.
vánoční stromy
rozhovory vánočních stromků
povídající si stromečky
stromky
Vánoční stromečky, co si vzájemně telefonují :D
Liška, Macháček, vánoční stromky
Stromečky :-)
mluvící stromky
Dva vánoční stromečky namluvené Macháčkem a Liškou
stromečky, macháček, liška
dva stromky
Kominikace dvou vánočních stromků, umělého a pravé
dva stromečky- pesimistický a optimista
Smrčkuu, přijdu si pro tebe s pilou!! :-D
stromečky si povídají :-)
4971,01 %37,98 % 

Graf

24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize7097,22 %54,26 %  
Internet3548,61 %27,13 %  
Rozhlas1723,61 %13,18 %  
Billboardy/plakáty1520,83 %11,63 %  
Tištěná reklama v novinách apod.1115,28 %8,53 %  
Reklamní letáky22,78 %1,55 %  

Graf

25. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13041,67 %23,26 %  
22534,72 %19,38 %  
4811,11 %6,2 %  
3811,11 %6,2 %  
511,39 %0,78 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.89
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.9
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:2
Modus:1

Graf

26. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9069,77 %69,77 %  
Muž3930,23 %30,23 %  

Graf

27. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let10379,84 %79,84 %  
27 - 45 let1813,95 %13,95 %  
17 a méně let43,1 %3,1 %  
46 - 60 let32,33 %2,33 %  
61 a více let10,78 %0,78 %  

Graf

28. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola s maturitou9372,09 %72,09 %  
Vysoká škola2317,83 %17,83 %  
Základní škola75,43 %5,43 %  
Střední škola bez maturity43,1 %3,1 %  
Vyšší odborná škola21,55 %1,55 %  

Graf

29. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student nebo žák9674,42 %74,42 %  
Zaměstnanec pracující v kanceláři2217,05 %17,05 %  
Zaměstnanec pracující manuálně53,88 %3,88 %  
Podnikatel32,33 %2,33 %  
Nezaměstnaný nebo mateřská dovolená nebo v domácnosti21,55 %1,55 %  
Důchodce10,78 %0,78 %  

Graf

30. V jak velké obci bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 000 a více obyvatel4031,01 %31,01 %  
501 - 3 000 obyvatel3325,58 %25,58 %  
3 001 - 10 000 obyvatel2519,38 %19,38 %  
500 a méně obyvatel1511,63 %11,63 %  
10 001 - 50 000 obyvatel1310,08 %10,08 %  
3 001 - 10 00021,55 %1,55 %  
10 001 - 50 00010,78 %0,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (např. internet či televizi)

  • odpověď ANO:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lepší cena při využití více služeb na otázku 3. Proč využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (lze zaškrtnout více odpovědí)

18. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti T-mobile?

  • odpověď ANO:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuck Norris na otázku 19. Stručně popište tuto kampaň.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboardy/plakáty na otázku 20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlas na otázku 20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěná reklama v novinách apod. na otázku 20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 21. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 21. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 21. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 21. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěná reklama v novinách apod. na otázku 24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

  • odpověď Billboardy/plakáty:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěná reklama v novinách apod. na otázku 20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
  • odpověď Televize:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlas na otázku 20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 21. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 21. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)

22. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti Vodafone?

  • odpověď ANO:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboardy/plakáty na otázku 24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlas na otázku 24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěná reklama v novinách apod. na otázku 24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 25. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 25. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)

24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

  • odpověď Televize:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlas na otázku 24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 25. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 25. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 22. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti Vodafone?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboardy/plakáty na otázku 24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěná reklama v novinách apod. na otázku 24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého máte mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod. Máte-li víc operátorů, označte pouze jednoho - ostatní budete moci vyplnit později.)

2. Využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (např. internet či televizi)

3. Proč využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (lze zaškrtnout více odpovědí)

4. Máte dalšího mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod.)

12. Necháte se při výběru poskytovatele telekomunikačních služeb ovlivnit jeho reklamní kampaní?

13. Jaký faktor je pro Vás určující při výběru poskytovatele telekomunikačních služeb? (lze zaškrtnout více odpovědí)

14. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti O2?

18. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti T-mobile?

19. Stručně popište tuto kampaň.

20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

21. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)

22. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti Vodafone?

24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

25. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)

26. Jste:

27. Jaký je Váš věk?

28. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

29. Jste:

30. V jak velké obci bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého máte mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod. Máte-li víc operátorů, označte pouze jednoho - ostatní budete moci vyplnit později.)

2. Využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (např. internet či televizi)

3. Proč využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (lze zaškrtnout více odpovědí)

4. Máte dalšího mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod.)

12. Necháte se při výběru poskytovatele telekomunikačních služeb ovlivnit jeho reklamní kampaní?

13. Jaký faktor je pro Vás určující při výběru poskytovatele telekomunikačních služeb? (lze zaškrtnout více odpovědí)

14. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti O2?

18. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti T-mobile?

19. Stručně popište tuto kampaň.

20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

21. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)

22. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti Vodafone?

24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

25. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)

26. Jste:

27. Jaký je Váš věk?

28. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

29. Jste:

30. V jak velké obci bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pondělíčková, R.Reklamní kampaně telekomunikačních společností (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://reklamni-kampane.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.