Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamní kampaně telekomunikačních společností
Reklamní kampaně telekomunikačních společností
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radka Pondělíčková |
---|---|
Šetření: | 28. 11. 2010 - 10. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 129 |
Počet otázek (max/průměr): | 30 / 16.89 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:17 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník týkající se rozboru reklamních kampaní telekomunikačních společností, jehož výsledky budou použity pro projekt studentů Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni.
Předem Vám děkujeme za vyplnění tohoto dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Jakého máte mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod. Máte-li víc operátorů, označte pouze jednoho - ostatní budete moci vyplnit později.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [O2 → otázka č. 2, T-mobile → otázka č. 2, U:fon → otázka č. 2, Vodafone → otázka č. 2, nemám mobilní telefon nebo mám pouze služební telefon → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
O2 | 60 | 46,51 % | 46,51 % |
T-mobile | 39 | 30,23 % | 30,23 % |
Vodafone | 29 | 22,48 % | 22,48 % |
nemám mobilní telefon nebo mám pouze služební telefon | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
2. Využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (např. internet či televizi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 3, NE → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 99 | 77,34 % | 76,74 % |
ANO | 29 | 22,66 % | 22,48 % |
3. Proč využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lepší cena při využití více služeb | 12 | 42,86 % | 9,3 % |
Dobrá zkušenost s firmou | 8 | 28,57 % | 6,2 % |
Pohodlnost | 8 | 28,57 % | 6,2 % |
Nejvýhodnější nabídka | 6 | 21,43 % | 4,65 % |
ADSL ma zpravidla bezporuchovy chod (zmena pocasi) | 1 | 3,57 % | 0,78 % |
nic | 1 | 3,57 % | 0,78 % |
používám internet mé polubydlící | 1 | 3,57 % | 0,78 % |
Neznalost konkurence | 1 | 3,57 % | 0,78 % |
4. Máte dalšího mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 5, NE → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 118 | 92,19 % | 91,47 % |
ANO | 10 | 7,81 % | 7,75 % |
5. Jakého máte dalšího mobilního operátora?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
O2 | 5 | 50 % | 3,88 % |
T-mobile | 3 | 30 % | 2,33 % |
Vodafone | 2 | 20 % | 1,55 % |
6. Využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (např. internet či televizi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 7, NE → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 8 | 80 % | 6,2 % |
ANO | 2 | 20 % | 1,55 % |
7. Proč využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nejvýhodnější nabídka | 2 | 100 % | 1,55 % |
8. Máte dalšího mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 9, NE → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 9 | 90 % | 6,98 % |
ANO | 1 | 10 % | 0,78 % |
9. Jakého máte dalšího mobilního operátora?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
T-mobile | 1 | 100 % | 0,78 % |
10. Využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (např. internet či televizi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 11, NE → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 1 | 100 % | 0,78 % |
11. Proč využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
12. Necháte se při výběru poskytovatele telekomunikačních služeb ovlivnit jeho reklamní kampaní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SPÍŠE NE | 65 | 50,39 % | 50,39 % |
NE | 50 | 38,76 % | 38,76 % |
SPÍŠE ANO | 13 | 10,08 % | 10,08 % |
ANO | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
13. Jaký faktor je pro Vás určující při výběru poskytovatele telekomunikačních služeb? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena | 106 | 82,17 % | 82,17 % |
Kvalita služeb (dobré pokrytí signálem apod.) | 93 | 72,09 % | 72,09 % |
Doporučení známých | 37 | 28,68 % | 28,68 % |
Věrnostní programy | 26 | 20,16 % | 20,16 % |
Kvalita technické podpory (infolinka, servis apod.) | 25 | 19,38 % | 19,38 % |
Široká nabídka služeb | 25 | 19,38 % | 19,38 % |
Značka | 9 | 6,98 % | 6,98 % |
vybírám si stejného operátora jako má rodina a ne | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
Byla koupena simka Eurotelu, nemá cenu to měnit. | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
rodina | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
nabídka koncových produktů - dotované telefony | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
sms zdarma (pomoci internet brany) | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
14. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti O2?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 15, NE → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 122 | 94,57 % | 94,57 % |
ANO | 7 | 5,43 % | 5,43 % |
15. Stručně popište tuto kampaň.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
telefon, noťas není jen krabice... | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
krabicky | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
papirove pc = hnus | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
Krabicové mobily upozorňovali naomezenostbez inter | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
Hlavní postavou kampaně je Chuck Noris | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
Z krabice se stane přístroj ;-) ... | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
chytré a veselé :-) | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
16. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 7 | 100 % | 5,43 % |
Billboardy/plakáty | 4 | 57,14 % | 3,1 % |
Internet | 3 | 42,86 % | 2,33 % |
Rozhlas | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
Tištěná reklama v novinách apod. | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
Reklamní letáky | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
17. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 5 | 71,43 % | 3,88 % |
5 | 2 | 28,57 % | 1,55 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.57 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.95 |
Směrodatná odchylka: | 0.98 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
18. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti T-mobile?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 19, NE → otázka č. 22].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 73 | 56,59 % | 56,59 % |
NE | 56 | 43,41 % | 43,41 % |
19. Stručně popište tuto kampaň.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chuck Norris | 19 | 28,36 % | 14,73 % |
Chuck Noris | 6 | 8,96 % | 4,65 % |
chuck | 4 | 5,97 % | 3,1 % |
Reklamy s Chuckem Norisem | 2 | 2,99 % | 1,55 % |
Chuck Noriss | 1 | 1,49 % | 0,78 % |
Chuck Norris... | 1 | 1,49 % | 0,78 % |
v celé kampani se objevuje Chuck Norris | 1 | 1,49 % | 0,78 % |
Hlavní postavou reklam je Chuck Norris. | 1 | 1,49 % | 0,78 % |
Reklama s Chuckem Norrisem v hlavní roli. | 1 | 1,49 % | 0,78 % |
Chuck Noriris | 1 | 1,49 % | 0,78 % |
ostatní odpovědi | 30 | 44,78 % | 23,26 % |
20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 64 | 90,14 % | 49,61 % |
Internet | 43 | 60,56 % | 33,33 % |
Billboardy/plakáty | 42 | 59,15 % | 32,56 % |
Rozhlas | 13 | 18,31 % | 10,08 % |
Tištěná reklama v novinách apod. | 12 | 16,9 % | 9,3 % |
Reklamní letáky | 4 | 5,63 % | 3,1 % |
Pozn.: V televizi nikdy se zvukem. | 1 | 1,41 % | 0,78 % |
výlohy kamenné prodejny T-mobile | 1 | 1,41 % | 0,78 % |
21. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 23 | 32,86 % | 17,83 % |
3 | 17 | 24,29 % | 13,18 % |
2 | 16 | 22,86 % | 12,4 % |
4 | 12 | 17,14 % | 9,3 % |
5 | 2 | 2,86 % | 1,55 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.3 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.2 |
Směrodatná odchylka: | 1.09 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
22. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti Vodafone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 23, NE → otázka č. 26].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 75 | 58,14 % | 58,14 % |
NE | 54 | 41,86 % | 41,86 % |
23. Stručně popište tuto kampaň.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vánoční stromečky | 5 | 7,25 % | 3,88 % |
Stromečky | 3 | 4,35 % | 2,33 % |
mluvící vánoční stromky | 3 | 4,35 % | 2,33 % |
smrček | 2 | 2,9 % | 1,55 % |
mluvící stromečky | 2 | 2,9 % | 1,55 % |
Stromečky si povídají | 1 | 1,45 % | 0,78 % |
vánoční stromečky - macháček, liška | 1 | 1,45 % | 0,78 % |
Macháček, Liška | 1 | 1,45 % | 0,78 % |
Pravý a umělý stromek :) | 1 | 1,45 % | 0,78 % |
vtipný dialog dvou vánočních stromečků | 1 | 1,45 % | 0,78 % |
ostatní odpovědi | 49 | 71,01 % | 37,98 % |
24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 70 | 97,22 % | 54,26 % |
Internet | 35 | 48,61 % | 27,13 % |
Rozhlas | 17 | 23,61 % | 13,18 % |
Billboardy/plakáty | 15 | 20,83 % | 11,63 % |
Tištěná reklama v novinách apod. | 11 | 15,28 % | 8,53 % |
Reklamní letáky | 2 | 2,78 % | 1,55 % |
25. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 30 | 41,67 % | 23,26 % |
2 | 25 | 34,72 % | 19,38 % |
4 | 8 | 11,11 % | 6,2 % |
3 | 8 | 11,11 % | 6,2 % |
5 | 1 | 1,39 % | 0,78 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.89 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.9 |
Směrodatná odchylka: | 0.95 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
26. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 90 | 69,77 % | 69,77 % |
Muž | 39 | 30,23 % | 30,23 % |
27. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 26 let | 103 | 79,84 % | 79,84 % |
27 - 45 let | 18 | 13,95 % | 13,95 % |
17 a méně let | 4 | 3,1 % | 3,1 % |
46 - 60 let | 3 | 2,33 % | 2,33 % |
61 a více let | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
28. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední škola s maturitou | 93 | 72,09 % | 72,09 % |
Vysoká škola | 23 | 17,83 % | 17,83 % |
Základní škola | 7 | 5,43 % | 5,43 % |
Střední škola bez maturity | 4 | 3,1 % | 3,1 % |
Vyšší odborná škola | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
29. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student nebo žák | 96 | 74,42 % | 74,42 % |
Zaměstnanec pracující v kanceláři | 22 | 17,05 % | 17,05 % |
Zaměstnanec pracující manuálně | 5 | 3,88 % | 3,88 % |
Podnikatel | 3 | 2,33 % | 2,33 % |
Nezaměstnaný nebo mateřská dovolená nebo v domácnosti | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
Důchodce | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
30. V jak velké obci bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
50 000 a více obyvatel | 40 | 31,01 % | 31,01 % |
501 - 3 000 obyvatel | 33 | 25,58 % | 25,58 % |
3 001 - 10 000 obyvatel | 25 | 19,38 % | 19,38 % |
500 a méně obyvatel | 15 | 11,63 % | 11,63 % |
10 001 - 50 000 obyvatel | 13 | 10,08 % | 10,08 % |
3 001 - 10 000 | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
10 001 - 50 000 | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (58,5 %)
- facebook.com (14,1 %)
- email.seznam.cz (8,5 %)
- vsevjednom.cz (6,2 %)
- spoluzaci.cz (4,7 %)
- vyplnto.cz (3,8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.