Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamní kampaně telekomunikačních společností
Reklamní kampaně telekomunikačních společností
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radka Pondělíčková |
---|---|
Šetření: | 28. 11. 2010 - 10. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 129 |
Počet otázek (max/průměr): | 30 / 16.89 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:17 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník týkající se rozboru reklamních kampaní telekomunikačních společností, jehož výsledky budou použity pro projekt studentů Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni.
Předem Vám děkujeme za vyplnění tohoto dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Jakého máte mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod. Máte-li víc operátorů, označte pouze jednoho - ostatní budete moci vyplnit později.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [O2 → otázka č. 2, T-mobile → otázka č. 2, U:fon → otázka č. 2, Vodafone → otázka č. 2, nemám mobilní telefon nebo mám pouze služební telefon → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
O2 | 60 | 46,51 % | 46,51 % |
T-mobile | 39 | 30,23 % | 30,23 % |
Vodafone | 29 | 22,48 % | 22,48 % |
nemám mobilní telefon nebo mám pouze služební telefon | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
2. Využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (např. internet či televizi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 3, NE → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 99 | 77,34 % | 76,74 % |
ANO | 29 | 22,66 % | 22,48 % |
3. Proč využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lepší cena při využití více služeb | 12 | 42,86 % | 9,3 % |
Dobrá zkušenost s firmou | 8 | 28,57 % | 6,2 % |
Pohodlnost | 8 | 28,57 % | 6,2 % |
Nejvýhodnější nabídka | 6 | 21,43 % | 4,65 % |
ADSL ma zpravidla bezporuchovy chod (zmena pocasi) | 1 | 3,57 % | 0,78 % |
nic | 1 | 3,57 % | 0,78 % |
používám internet mé polubydlící | 1 | 3,57 % | 0,78 % |
Neznalost konkurence | 1 | 3,57 % | 0,78 % |
4. Máte dalšího mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 5, NE → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 118 | 92,19 % | 91,47 % |
ANO | 10 | 7,81 % | 7,75 % |
5. Jakého máte dalšího mobilního operátora?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
O2 | 5 | 50 % | 3,88 % |
T-mobile | 3 | 30 % | 2,33 % |
Vodafone | 2 | 20 % | 1,55 % |
6. Využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (např. internet či televizi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 7, NE → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 8 | 80 % | 6,2 % |
ANO | 2 | 20 % | 1,55 % |
7. Proč využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nejvýhodnější nabídka | 2 | 100 % | 1,55 % |
8. Máte dalšího mobilního operátora? (Neberte v úvahu služební telefon apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 9, NE → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 9 | 90 % | 6,98 % |
ANO | 1 | 10 % | 0,78 % |
9. Jakého máte dalšího mobilního operátora?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
T-mobile | 1 | 100 % | 0,78 % |
10. Využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (např. internet či televizi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 11, NE → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 1 | 100 % | 0,78 % |
11. Proč využíváte i některé další služby od tohoto mobilního operátora? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
12. Necháte se při výběru poskytovatele telekomunikačních služeb ovlivnit jeho reklamní kampaní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SPÍŠE NE | 65 | 50,39 % | 50,39 % |
NE | 50 | 38,76 % | 38,76 % |
SPÍŠE ANO | 13 | 10,08 % | 10,08 % |
ANO | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
13. Jaký faktor je pro Vás určující při výběru poskytovatele telekomunikačních služeb? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena | 106 | 82,17 % | 82,17 % |
Kvalita služeb (dobré pokrytí signálem apod.) | 93 | 72,09 % | 72,09 % |
Doporučení známých | 37 | 28,68 % | 28,68 % |
Věrnostní programy | 26 | 20,16 % | 20,16 % |
Kvalita technické podpory (infolinka, servis apod.) | 25 | 19,38 % | 19,38 % |
Široká nabídka služeb | 25 | 19,38 % | 19,38 % |
Značka | 9 | 6,98 % | 6,98 % |
vybírám si stejného operátora jako má rodina a ne | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
Byla koupena simka Eurotelu, nemá cenu to měnit. | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
rodina | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
nabídka koncových produktů - dotované telefony | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
sms zdarma (pomoci internet brany) | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
14. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti O2?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 15, NE → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 122 | 94,57 % | 94,57 % |
ANO | 7 | 5,43 % | 5,43 % |
15. Stručně popište tuto kampaň.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
telefon, noťas není jen krabice... | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
krabicky | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
papirove pc = hnus | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
Krabicové mobily upozorňovali naomezenostbez inter | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
Hlavní postavou kampaně je Chuck Noris | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
Z krabice se stane přístroj ;-) ... | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
chytré a veselé :-) | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
16. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 7 | 100 % | 5,43 % |
Billboardy/plakáty | 4 | 57,14 % | 3,1 % |
Internet | 3 | 42,86 % | 2,33 % |
Rozhlas | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
Tištěná reklama v novinách apod. | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
Reklamní letáky | 1 | 14,29 % | 0,78 % |
17. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 5 | 71,43 % | 3,88 % |
5 | 2 | 28,57 % | 1,55 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.57 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.95 |
Směrodatná odchylka: | 0.98 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
18. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti T-mobile?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 19, NE → otázka č. 22].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 73 | 56,59 % | 56,59 % |
NE | 56 | 43,41 % | 43,41 % |
19. Stručně popište tuto kampaň.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chuck Norris | 19 | 28,36 % | 14,73 % |
Chuck Noris | 6 | 8,96 % | 4,65 % |
chuck | 4 | 5,97 % | 3,1 % |
Reklamy s Chuckem Norisem | 2 | 2,99 % | 1,55 % |
Chuck Noriss | 1 | 1,49 % | 0,78 % |
Chuck Norris... | 1 | 1,49 % | 0,78 % |
v celé kampani se objevuje Chuck Norris | 1 | 1,49 % | 0,78 % |
Hlavní postavou reklam je Chuck Norris. | 1 | 1,49 % | 0,78 % |
Reklama s Chuckem Norrisem v hlavní roli. | 1 | 1,49 % | 0,78 % |
Chuck Noriris | 1 | 1,49 % | 0,78 % |
ostatní odpovědi | 30 | 44,78 % | 23,26 % |
20. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 64 | 90,14 % | 49,61 % |
Internet | 43 | 60,56 % | 33,33 % |
Billboardy/plakáty | 42 | 59,15 % | 32,56 % |
Rozhlas | 13 | 18,31 % | 10,08 % |
Tištěná reklama v novinách apod. | 12 | 16,9 % | 9,3 % |
Reklamní letáky | 4 | 5,63 % | 3,1 % |
Pozn.: V televizi nikdy se zvukem. | 1 | 1,41 % | 0,78 % |
výlohy kamenné prodejny T-mobile | 1 | 1,41 % | 0,78 % |
21. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 23 | 32,86 % | 17,83 % |
3 | 17 | 24,29 % | 13,18 % |
2 | 16 | 22,86 % | 12,4 % |
4 | 12 | 17,14 % | 9,3 % |
5 | 2 | 2,86 % | 1,55 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.3 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.2 |
Směrodatná odchylka: | 1.09 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
22. Vybavujete si novou vánoční kampaň společnosti Vodafone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 23, NE → otázka č. 26].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 75 | 58,14 % | 58,14 % |
NE | 54 | 41,86 % | 41,86 % |
23. Stručně popište tuto kampaň.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vánoční stromečky | 5 | 7,25 % | 3,88 % |
Stromečky | 3 | 4,35 % | 2,33 % |
mluvící vánoční stromky | 3 | 4,35 % | 2,33 % |
smrček | 2 | 2,9 % | 1,55 % |
mluvící stromečky | 2 | 2,9 % | 1,55 % |
Stromečky si povídají | 1 | 1,45 % | 0,78 % |
vánoční stromečky - macháček, liška | 1 | 1,45 % | 0,78 % |
Macháček, Liška | 1 | 1,45 % | 0,78 % |
Pravý a umělý stromek :) | 1 | 1,45 % | 0,78 % |
vtipný dialog dvou vánočních stromečků | 1 | 1,45 % | 0,78 % |
ostatní odpovědi | 49 | 71,01 % | 37,98 % |
24. Kde jste se s touto reklamní kampaní setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 70 | 97,22 % | 54,26 % |
Internet | 35 | 48,61 % | 27,13 % |
Rozhlas | 17 | 23,61 % | 13,18 % |
Billboardy/plakáty | 15 | 20,83 % | 11,63 % |
Tištěná reklama v novinách apod. | 11 | 15,28 % | 8,53 % |
Reklamní letáky | 2 | 2,78 % | 1,55 % |
25. Ohodnoťte, jak se Vám tato reklamní kampaň celkově líbí. (jako ve škole)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 30 | 41,67 % | 23,26 % |
2 | 25 | 34,72 % | 19,38 % |
4 | 8 | 11,11 % | 6,2 % |
3 | 8 | 11,11 % | 6,2 % |
5 | 1 | 1,39 % | 0,78 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.89 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.9 |
Směrodatná odchylka: | 0.95 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
26. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 90 | 69,77 % | 69,77 % |
Muž | 39 | 30,23 % | 30,23 % |
27. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 26 let | 103 | 79,84 % | 79,84 % |
27 - 45 let | 18 | 13,95 % | 13,95 % |
17 a méně let | 4 | 3,1 % | 3,1 % |
46 - 60 let | 3 | 2,33 % | 2,33 % |
61 a více let | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
28. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední škola s maturitou | 93 | 72,09 % | 72,09 % |
Vysoká škola | 23 | 17,83 % | 17,83 % |
Základní škola | 7 | 5,43 % | 5,43 % |
Střední škola bez maturity | 4 | 3,1 % | 3,1 % |
Vyšší odborná škola | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
29. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student nebo žák | 96 | 74,42 % | 74,42 % |
Zaměstnanec pracující v kanceláři | 22 | 17,05 % | 17,05 % |
Zaměstnanec pracující manuálně | 5 | 3,88 % | 3,88 % |
Podnikatel | 3 | 2,33 % | 2,33 % |
Nezaměstnaný nebo mateřská dovolená nebo v domácnosti | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
Důchodce | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
30. V jak velké obci bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
50 000 a více obyvatel | 40 | 31,01 % | 31,01 % |
501 - 3 000 obyvatel | 33 | 25,58 % | 25,58 % |
3 001 - 10 000 obyvatel | 25 | 19,38 % | 19,38 % |
500 a méně obyvatel | 15 | 11,63 % | 11,63 % |
10 001 - 50 000 obyvatel | 13 | 10,08 % | 10,08 % |
3 001 - 10 000 | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
10 001 - 50 000 | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.