Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamní letáky

Reklamní letáky

Užití cizích jazyků v českých reklamách
Jak na Vás působí anglický nebo německý slogan v české reklamě? Zúčastněte se průzkumu k diplomové práci.

(veřejné výsledky 23. 7. 2019)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Hájková
Šetření:10. 12. 2018 - 25. 12. 2018
Počet respondentů:135
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentka gymnázia a píši ročníkovou práci o reklamě. Můj dotazník se zkládá z 10 otázek o reklamních letácích. Ráda bych Vás poprosila o chvilku Vašeho času pro vyplnění mého dotazníku. Předem moc děkuji.

Barbora Hájková

Odpovědi respondentů

1. Vaše Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9771,85 %71,85 %  
muž3828,15 %28,15 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-304331,85 %31,85 %  
50 a více2921,48 %21,48 %  
40-502417,78 %17,78 %  
30-402216,3 %16,3 %  
méně než 201712,59 %12,59 %  

Graf

3. Prohlížíte tištěné reklamní letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas9167,41 %67,41 %  
pravidelně2518,52 %18,52 %  
ne1914,07 %14,07 %  

Graf

4. Prohlížíte internetové reklamní letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas7555,56 %55,56 %  
ne5137,78 %37,78 %  
pravidelně96,67 %6,67 %  

Graf

5. Myslíte si, že tištěné letáky jsou zbytečné a stačily by jen internetové?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne (internetové i tištěné)8562,96 %62,96 %  
ano (jen internetové)5037,04 %37,04 %  

Graf

6. Nakupujete dle akcí a slev v letáku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas7857,78 %57,78 %  
často3223,7 %23,7 %  
nikdy2317,04 %17,04 %  
vždy21,48 %1,48 %  

Graf

7. Prohlížíte si letáky i když neplánujete nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8462,22 %62,22 %  
ne5137,78 %37,78 %  

Graf

8. Kolikrát týdně Vám chodí do schránky reklamní letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x5440 %40 %  
3-4x4634,07 %34,07 %  
vůbec2921,48 %21,48 %  
5x a více64,44 %4,44 %  

Graf

9. Berete si letáky v obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8965,93 %65,93 %  
ano, pokud domů nepřišel4331,85 %31,85 %  
ano, i když ho mám doma32,22 %2,22 %  

Graf

10. Který obchod byste si vybrali na větší nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Globus3525,93 %25,93 %  
Lidl3525,93 %25,93 %  
Kaufland3022,22 %22,22 %  
Tesco2014,81 %14,81 %  
Albert1511,11 %11,11 %  

Graf

11. Podle čeho vybíráte zboží v letáku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ceny a popisky9570,37 %70,37 %  
procento slevy4029,63 %29,63 %  
obrázky3928,89 %28,89 %  
novinky1611,85 %11,85 %  

Graf

12. Jaké zboží Vás zajímá nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jídlo a pití9973,33 %73,33 %  
elektronika1611,85 %11,85 %  
oblečení107,41 %7,41 %  
domácí potřeby85,93 %5,93 %  
kosmetika21,48 %1,48 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Prohlížíte si letáky i když neplánujete nákup?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení na otázku 12. Jaké zboží Vás zajímá nejvíce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravidelně na otázku 3. Prohlížíte tištěné reklamní letáky?
  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Prohlížíte tištěné reklamní letáky?

9. Berete si letáky v obchodě?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 6. Nakupujete dle akcí a slev v letáku?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše Pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Prohlížíte tištěné reklamní letáky?

4. Prohlížíte internetové reklamní letáky?

5. Myslíte si, že tištěné letáky jsou zbytečné a stačily by jen internetové?

6. Nakupujete dle akcí a slev v letáku?

7. Prohlížíte si letáky i když neplánujete nákup?

8. Kolikrát týdně Vám chodí do schránky reklamní letáky?

9. Berete si letáky v obchodě?

10. Který obchod byste si vybrali na větší nákup?

11. Podle čeho vybíráte zboží v letáku?

12. Jaké zboží Vás zajímá nejvíce?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše Pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Prohlížíte tištěné reklamní letáky?

4. Prohlížíte internetové reklamní letáky?

5. Myslíte si, že tištěné letáky jsou zbytečné a stačily by jen internetové?

6. Nakupujete dle akcí a slev v letáku?

7. Prohlížíte si letáky i když neplánujete nákup?

8. Kolikrát týdně Vám chodí do schránky reklamní letáky?

9. Berete si letáky v obchodě?

10. Který obchod byste si vybrali na větší nákup?

11. Podle čeho vybíráte zboží v letáku?

12. Jaké zboží Vás zajímá nejvíce?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hájková, B.Reklamní letáky (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://reklamni-letaky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.