Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamy na jídlo

Reklamy na jídlo

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Heřmánek
Šetření:11. 05. 2015 - 28. 05. 2015
Počet respondentů:297
Počet otázek (max/průměr):20 / 20.19
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:78,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

děkujeme, že jste si udělali čas na vyplnění našeho krátkého dotazníku ohledně reklam na jídlo.

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena21371 %71,72 %  
Muž8729 %29,29 %  

Graf

2. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2313344,33 %44,78 %  
24-329331 %31,31 %  
32-403210,67 %10,77 %  
41-49196,33 %6,4 %  
50-5893 %3,03 %  
58+82,67 %2,69 %  
6-1462 %2,02 %  

Graf

3. Jak často se setkáváte s reklamami na jídlo? (v jakékoliv podobě)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za den22876 %76,77 %  
Několikrát za týden6020 %20,2 %  
Několikrát za měsíc93 %3,03 %  
Méně často31 %1,01 %  

Graf

4. Koupil/a jste si již někdy potraviny na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18662 %62,63 %  
Nevím6020 %20,2 %  
Ne5418 %18,18 %  

Graf

5. Ovlivňují reklamy na jídlo váš pravidelný nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15351 %51,52 %  
Někdy11638,67 %39,06 %  
Nevím175,67 %5,72 %  
Ano144,67 %4,71 %  

Graf

6. Vyzkoušeli jste díky reklamě jídlo, které vám zachutnalo a kupujete ho pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11237,33 %37,71 %  
Ne9531,67 %31,99 %  
Nevím9331 %31,31 %  

Graf

7. Zprotivila se vám někdy reklama natolik, že jste si kvůli ní daný výrobek nikdy nekoupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18662 %62,63 %  
Ne7224 %24,24 %  
Nevím4214 %14,14 %  

Graf

8. Dáváte u potravin přednost kvalitě, ceně, nebo něčemu jinému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitě16053,33 %53,87 %  
Ceně5317,67 %17,85 %  
Je mi to jedno248 %8,08 %  
Kvalitě i ceně31 %1,01 %  
složení20,67 %0,67 %  
Ceně i kvalitě20,67 %0,67 %  
Jak kdy ... spíše kvalitě ale když nejsou peníze tak ceně 10,33 %0,34 %  
Kombinaci kvality a ceny10,33 %0,34 %  
nakupuji ověřené produkty10,33 %0,34 %  
kombinace10,33 %0,34 %  
Kvalitě, ceně, dostupnosti10,33 %0,34 %  
Všemu zároveň10,33 %0,34 %  
poměru ceny a kvality10,33 %0,34 %  
kvalitě v poměru k ceně10,33 %0,34 %  
jak u čeho10,33 %0,34 %  
Hodnotím výslednici. Potraviny musí být v určitých mezích kvality, a mezi vyhovujícími rozhoduje cena.10,33 %0,34 %  
Dospeli lide mivaji leta pevne navyky, co jedi, ne? Proste jim stale to stejne.10,33 %0,34 %  
poměr ceny a kvality10,33 %0,34 %  
záleží na finanční situaci10,33 %0,34 %  
Záleží na druhu jídla10,33 %0,34 %  
kombinaci cena - kvalita10,33 %0,34 %  
jak kdy10,33 %0,34 %  
kvalitě i ceně podle druhu výrobku10,33 %0,34 %  
kvalita i cena hrají roli. nemám jako student moc peněz, ale taky nechci jíst úplný odpad. 10,33 %0,34 %  
není mi to jedno10,33 %0,34 %  
obojí10,33 %0,34 %  
střídavě kvalitě a ceně10,33 %0,34 %  
obě položky mají váhu 50%10,33 %0,34 %  
mix kvality a ceny10,33 %0,34 %  
*kompromis* ani šunt ani drahý, raději český a ne polský apod.10,33 %0,34 %  
zohledňuji obojí10,33 %0,34 %  
Dávám pozor na obojí, na kvalitu i na cenu10,33 %0,34 %  
kvalite, chuti a vyzivnosti10,33 %0,34 %  
pomer kvality a ceny10,33 %0,34 %  
vlastní zkušenosti10,33 %0,34 %  
kvalitě s přihlédnutím k ceně a dalším x faktorům10,33 %0,34 %  
jak u kterých potravin10,33 %0,34 %  
kvalitě i ceně, záleží na konkrétním druhu potraviny10,33 %0,34 %  
Ne od babiše10,33 %0,34 %  
poměr kvalita/cena10,33 %0,34 %  
kompromis, obojí je důležité10,33 %0,34 %  
poměru cena kvalita10,33 %0,34 %  
záleží na tom, o jaký produkt se jedná10,33 %0,34 %  
poměru cena/kvalita10,33 %0,34 %  
Rozhodně kvalitě10,33 %0,34 %  
vyvážená cena a kvalita10,33 %0,34 %  
kvalitě za přijatelnou cenu10,33 %0,34 %  
poměru kvality a ceny a taky tomu, na co mám chuť10,33 %0,34 %  
Snažím se dávat přednost kvalitě, ale ne vždy je to možné, jak časově tak finančně.10,33 %0,34 %  
záleží na konkrétním typu potraviny, např. u mouky dávám přednost ceně, u vajec kvalitě10,33 %0,34 %  
Trpím Celiakií, takže samozřejmě je to i o ceně, ale je to takový kapitola sama o sobě.10,33 %0,34 %  
kvalitě i ceně - jak kdy10,33 %0,34 %  
kvalita a cena zároveň10,33 %0,34 %  
Koupit to nejlevnější (z těch nejhorších surovin) je stejná zhovadilost jako koupit BIO nevím co za nekřesťanské peníze. Takže průměr mezi kvalitou a cenou.10,33 %0,34 %  
záleží na typu potravin10,33 %0,34 %  
Jak u ceho10,33 %0,34 %  
chuti10,33 %0,34 %  
ráda bych dávala přednost kvalitě, ale jsem jen chudý student10,33 %0,34 %  
něco mezi10,33 %0,34 %  
Jsem studentka,takže ráda bych kvalitu, ale bohužel musim koukat na cenu10,33 %0,34 %  
zlatá střední cesta10,33 %0,34 %  
kvalita + chuť + cena 10,33 %0,34 %  

Graf

9. Pokud máte v obchodě na výběr mezi produktem z reklamy a produktem, který se v reklamě neobjevil, po kterém z nich sáhnete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neřeším to23277,33 %78,11 %  
Po zboží z reklamy3511,67 %11,78 %  
Po zboží, které v reklamě nebylo3311 %11,11 %  

Graf

10. Stane se vám někdy, že nemůžete z hlavy dostat reklamní znělku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23277,33 %78,11 %  
Ne5919,67 %19,87 %  
Nevím93 %3,03 %  

Graf

11. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která vás v poslední době zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15351 %51,52 %  
Ne11739 %39,39 %  
Nevím3010 %10,1 %  

Graf

12. Kolik procent ze všech televizních reklam jsou podle vás spojené s jídlem?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
504615,33 %15,49 %  
304414,67 %14,81 %  
403511,67 %11,78 %  
60289,33 %9,43 %  
20248 %8,08 %  
70196,33 %6,4 %  
25144,67 %4,71 %  
15103,33 %3,37 %  
8093 %3,03 %  
3593 %3,03 %  
ostatní odpovědi 45
10
75
55
5
100
1
33
12
65
9999999
31
38
97
42
28
23
0
27
77
1000100001011111111
43
90
69
51
64
99
47
39
17
56
5546
8
98
6220,67 %20,88 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:42.33
Minimum:12
Maximum:80
Variační rozpětí:68
Rozptyl:275.29
Směrodatná odchylka:16.59
Medián:40
Modus:50

Graf

13. Rozčilují vás reklamy na jídlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neřeším to17257,33 %57,91 %  
Ne6622 %22,22 %  
Ano6220,67 %20,88 %  

Graf

14. Stává se vám často, že jídlo v realitě vypadá úplně jinak než v reklamě ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano21471,33 %72,05 %  
Nevím6020 %20,2 %  
Ne268,67 %8,75 %  

Graf

15. Jaká by měla reklama být, aby vás zaujala a přiměla vás koupit si propagovaný produkt?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipná289,46 %9,43 %  
pravdivá186,08 %6,06 %  
nevím 165,41 %5,39 %  
originální82,7 %2,69 %  
žádná82,7 %2,69 %  
.51,69 %1,68 %  
jednoducha41,35 %1,35 %  
poutavá20,68 %0,67 %  
vtipná, realistická20,68 %0,67 %  
krátká20,68 %0,67 %  
ostatní odpovědi -
zajimava
Nevtíravá
Krátká, stručná, výstižná
reklamy nesleduji, nezajímají mě
informativni, pravdiva, originalni
to těžko...
?
Nevtíravá, inteligentní, nevšední
nevím, posledních 15 let jsem neviděla televizi
Něčím výjimečná, snadno zapamatovatelná, pozitivní
jednoduchá a vtipná
nevtíravá a hlavně ne lživá
pravdivá, věcná, bez snahy manipulovat zákazníkem
mě vyhovují stávající reklamy
Inteligentní
vtipná a pravdivá
Měly by být uvedeny pravdivé informace
pravdiva, dou vetsinou neni, mela by byt vtipna nebo dobre zpracovana
Výběr na webových stránkách, tištěné létáky. Určitě ne reklama v TV, banery. Informace o složení a místa původu
strucna a vystizna
Reklama mě neovlivní.
jednoducha se zamerenim hlavne na kvality produktu, ale kdyz je tam krasna holka ktery produkt propaguje tak ho samozdrejme koupim, to da rozum
Nesmí se vnucovat.
žádná, reklamy neberu vážně, všímám si jiných věcí, které určují kvalitu výrobku
Chytlavá znělka, nápaditý slogan a vydařená vizuální stránka
zábavná, vypadat chutně
bez otravné písničky a měl by tam být nějaký gurman nebo profi kuchař
pravdivý
bubbletea
Nápaditá, zajímavá, pravdivá
ideálně žádná, čím víc peněz do reklamy, tím větší sračky uvnitř.
Věcná a pravdivá
Jídlo by mělo působit reálně a ne uměle
Musi mit o kousek lepsi STYL nez mam ja.
Dobrý produkt reklamu nepotřebuje
zadne reklamy, koupim jen to co chci a reklama na to nema vliv, pripadne pokud vliv ma tak negativni
vtipná, ale výrobek musí být kvalitní a lákavý (složením, obalem apod.), jinak mě k jeho koupi sebelepší reklama nepřesvědčí
zábavná s benefitem
agresivní
je mi to jedno, reklamám se vyhýbám jak to jde, otravují mě
Nikdy bych si produkt na základě reklamy nekoupil.
Měla by být jednoduchá a měla by se v ní objevovat nějaká pěkná slečna.
chytlavá, zajímavá
minimalistická, vkusná
nesmí být vlezlá a nesmí ji vysílat 100x denně
V nejlepší reklamě jsou nazí chlapy jako v reklamě na mrože
Realná
Jidlo je vec, kterou potrebuje kazdy clovek na svete k tomu, aby prezil. To je podle reklama sama od sebe, ne?
že se potom někdo po..al
lákavá, originální, pravdivá
Stručná a něčím zaujmout
vtipná, originální
Ochutnávka
vtipná a krátká
chytlavá znělka, vtip
To nejde, záleží na produktu, ne na reklamě.
otravná, aby de vryla do paměti
neměla by být stupidní, neměly by tam vystupovat animované postavičky, neměla by obsahovat vtíravou znělku.
neviditelná
Nevtíravá, dobrá hudba, neokoukaný nápad.
nemá šanci
obsahovat nějaká ověřitelná fakta a být civilní
Zábavná, hodně barevná
neotravná. ale taková asi neexistuje
krátká,výstižná,cenově výhodná
Mela by se hlavne soustredit na propagovany produkt a na jeho vyhody, vyjimecnost oproti ostatnim
tv nesleduji, TV reklama nikdy nemůže být vyvážená (už jen proto, že do pár sekund se nic nenacpe). Beru reklamu, která poskytuje nějakou informaci.
vtipná, snadno srozumitelná, přesvědčivá
více reprezentovat menšiny
každá reklama je špatná.
kvalitni vyrobek s vtipnou reklamou. napr redukujo do vanicky. ale proste na kvalitni vyrobky
stručná a reálná
měla by být poutavá a měla by mě natolik lákat, že bych si produkt šla okamžitě koupit
Poutavá, vtipná, s dobrou hudbou v podkladu, nesmí být nechutná
originální, nápaditá
vtipná, nevtíravá
Klidna
nesbí být bbláznivá, otravná; měla by být jasné nenaásilná a nevnucovaná
zaujmout něčím novým
hlavně neagresívní
Nevtíravá, normálně předvést zboží a cenu, a žádné debilní hlasité opakování stále dokola (Lidl)
mela by rikat pravdive co opravdu obsahuje
Pokud možno žádná, ale když už tak musí být vtipná
sam produkt by sa mal predavat, nemal by mat ziadnu reklamu
Zajímavá, vtipná
Nvm
Xxx
zabavna,kreativni a uprimna aoe hlavne by me musel zajimat ten produkt
nemohu odpovědět, nevím , mě reklamy tolik neoslovují
vtipná, krátká, věcná
reklama mě nepřijme koupit si produkt... Důležitá je pro mě kvalita (složení) a cena - pokud mě reklama upozorní na takový produkt, tak si ho možná vyberu, ale není to pro mě podstatné.
Vtipná, dobře popisná, propagující skutečnou kvalitu.
stručná, vtipná
Dobrá znělka, vše by mělo vypadat realisticky, ne jako pohádka. Potom samozřejmě kvalitní produkt za přijatelnou cenu.
žádná, nekupuji si potraviny podle reklamy, ale podle toho,co jím. Mimo to, reklamu třeba na celozrnnou mouku jsem ještě neviděla
lákavá
Jak na co - je rozdíl v reklamě na pivo či na olejovky. Oběcně ale důraz na tradici, kvalitu surovin, zemi původu, VTIP
zapamatovatelná
Přímá, jen informace, žádné "chytlavé" nesmyslně rýmované znělky, žádné "roztomilé" děti.
pravdivá a nevtíravá
Veselá, vtipná.
Musí být na kvalitní a dobré jídlo.
informativní, vtipně řešená, snadno zapamatovatelná, ale neobtěžující
normální, logická a reálná...né jako reklamy na prací prášky...ať se odehrávají kdekoliv, vždy mají daný prací prášek u sebe :D
vesela
spíše záleží na vtipnosti
vtipna a originalni, ne nuda v Brne
jednoduchá, bez lží
méně vtíravá, méně vychvalující, uvěřitelná
nejlíp trvat dvě sekundy a ne půl minuty
vtipná, stručná, bez agresivity, krátká a výstižná a hlavně přesvědčivá
na pivo
nesmí být trapná, ale třeba využít úryvku písničky nebo přidat děj
veselá,zaměřená na minulé století
chytrá, vtipná
vyjadřující podstatu a kvalitu produktu, humorná, originální
originální, zapamatovatelná, ale ne protivná a hlavně ne víc nahlas než normální tv
podle reklam bych asi nenakupovala
nejlépe žádná
nemá na mě vliv
Rychlá stručná pravdivá
Kofola
nenásilná
o kvalitě,
měla by mít poutavou znělku
krátká a vtipná, z českého prostředí
musí mě zaujmout produkt, nejde o formu
Žádné lži
Musela by to být reklama, kde by mi ukázali pravdivé složení a skvělou cenu asi.
chytrá, důvtipná, poskytující pravdivé informace a informace o prospěšnosti produktu vůči ostatním obdobným produktům
nevím, na reklamy nekoukám
netuším, obecně reklamy spíše ignoruji, nebo mě od nákupu odradí, snad kdyby mě seznamovala s něčím, o čem jsem do té doby nevěděla, a hodilo se to do mého jídelníčku
v
vtipná, nápaditá...i když u jídla je to trochu náročné
Reálná, bez rušivých efektů
zadna reklama
STRUČNÁ ´, ZAJÍMAVÁ, PESTROBAREVNÁ
Nevtíravá. Neměla by se opakovat desetkrát za hodinu. Neměla by slibovat něco, co není pravdivé. Nesmí být debilní.
Vtipná, se zajímavým námětem
Se zvířátkem.
Mělo by to vypadat chutně už když se na to člověk podívá v televizi
Pravdivá a věcná (ne reklamám o člověku plném energie díky sušence).
upřímná
Vtipná, krátká a s jasným sdělením o produktu.
Nevtierava, dobra hudba
ne trapná
vtipná, hlavní je chuť
prsvdivá
popis složení, v čem je lepší než podobné produkty.
INFORMATIVNÍ A PRAVDIVÁ, TO SE ALE TĚŽKO POZNÁ
Vkusná a esteticky inovativní, bez klišé a stereotypů (např. šťastná rodinka jsou = štíhlá krásná maminka, vysporotvaný úspěšný otec, dvě děti, 1-2 svěží prarodiče, případně retrívr).
chytlavá
V souladu s mými představami
Vtipná s nápadem.. Jako je reklama na mléčnou rýži riso.. Ta s tim medvědem..
s příjemnými lidmi a nějakou známou písničkou
Pravdivá :D
reklamam se vyhybam, neduveruji jim
reklama nemá vliv na mé rozhodnutí
zajímavá, originální
Jednoduchá, občas to přeženou a je to splácanina všeho možného. Hlavně bez strašné písničky.
přirozeně zaujmout
vtipná jako má T Mobile nebo Kofola
snaží se udělat z diváků blbce
říct o produktu pravdu
Netuším, nejspíš originální a neotřelá, chce to dobrý nápad.
Měla by mít v sobě obsažené důvěryhodné informace o tom jaké má skutečně pozitivní účinky na zdraví. Zároveň by měli být nápadité neobvyklé prvky související s produktem. Žádné povrchní nesmyslné řeči o tom, že budete s produk. mít svět mnohem jednodušší.
chytrá
Chytrá, vtipná, neurážející, nesmí dělat z lidí hlupáky a být vnucující. a otravná
stručná ale výstižná ale hlavně pravdivá
Krátká, úderná, sexy, jednoduchá
neřídím se reklamou, tak nevím
Nevtíravá, nápaditá, bez zbytečných animací při "výrobě" (polévání čokoládou, spojování sušenek, to vše před smyslným červeným pozadím)
pekne blbej test :(
pravdiva- to co vidim a rikaji by melo byt to co si koupim
záleží na produktu
pradivá
sexy
měla by mě zaujmout tím že např. to bude český výrobek
měla by ukazovat konkrétní přednosti produktu, nejde o to, aby byla například vtipná...
přiměřená
reklamu nemám ráda - je to teror na lidi, jejich psychiku - zvlášť televizní bloky v průběhu filmů a jiných pořadů, papírová reklama ve schránkách - co tkhle šetřit naše lesy???
nenucená
Zajímavá, vtipná a vzbuzující zvědavost.
Vtipná, zajímavá, chytlavá a aby na mě zapůsobila
Inteligentní, nic typu Fofola
pravdivá a ne tak pitomá, jak všechny jsou
přirozená, žádné triky, žádné počítače
Nelze přesně říct
nápaditá,originální,neotřelá
vtipná, nevlezlá
Mělo by to být na slevu něčeho, co mi chutná
ne příliš dlouhá, vtipná nebo obsahující zajímavý prvek, obsahující pádné argumenty, proč si jídlo koupit
vubec nevim
vtipná, pravdivá
inteligentní a pravdivá
žádná by neměla být
Vtipná.
vtipná (rozumně ne jen rádoby)
Ukazující, jak doopravdy vypadá
20368,58 %68,35 % 

Graf

16. Líbí se vám způsob, jakým je jídlo propagováno v reklamách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím14949,67 %50,17 %  
Ne11438 %38,38 %  
Ano3712,33 %12,46 %  

Graf

17. Co si myslíte o propagaci jídla v reklamách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je propagované dostatečně12842,67 %43,1 %  
Je propagované příliš12341 %41,41 %  
Je mi to jedno51,67 %1,68 %  
nevím41,33 %1,35 %  
nic20,67 %0,67 %  
neřeším to20,67 %0,67 %  
nevím, nakolik je propagované jídlo. reklamy nesleduji.10,33 %0,34 %  
Je mi to ukradené 10,33 %0,34 %  
vybavuji si akortá MC Donald, jiné jídlo ne10,33 %0,34 %  
nemyslím si nic - nesleduji je10,33 %0,34 %  
je většinou nepravdivá 10,33 %0,34 %  
netuším10,33 %0,34 %  
V oblasi, kterou preferuji (zdravá veganská a organická výživa) nedostatečně10,33 %0,34 %  
Neco ano, neco ne - prece kazda reklama se povede jinak dobre?!10,33 %0,34 %  
neřeším to, obecně nemám reklamy ráda, neřeším, zda jsou na jídlo nebo na něco jiného10,33 %0,34 %  
Nedokážu posoudit.10,33 %0,34 %  
snažím se reklamy ignorovat10,33 %0,34 %  
Je propagované málo10,33 %0,34 %  
nemám názor10,33 %0,34 %  
televizi nemám, takže televizní reklamu neznám. Jinými způsoby se propaguje asi výrazně méně.10,33 %0,34 %  
Já nechci žádné reklamy, na nic10,33 %0,34 %  
neviem, nepozeram reklamy10,33 %0,34 %  
Jak co, jak kdy..10,33 %0,34 %  
-10,33 %0,34 %  
je propagovano predevsim spatne10,33 %0,34 %  
dělají z toho divadlo10,33 %0,34 %  
stereotypně10,33 %0,34 %  
nijak zvlášť to neřeším10,33 %0,34 %  
jsou propagovane spise polotovary, dochucovadla apod., s jidlem to ma pramalo spolecneho10,33 %0,34 %  
nekoukám se na reklamy10,33 %0,34 %  
přijde mi, že jsou nezdravá jídlapropagována jako zdravá (např. kinder čokoláda)10,33 %0,34 %  
v porovnání s ostatními produkty jídlo moc propagované není10,33 %0,34 %  
asi nutné zlo10,33 %0,34 %  
propagováno většinou povrchním způsobem. 10,33 %0,34 %  
Zdravé a bio potraviny jsou propagovány málo, zbytek možná až moc.10,33 %0,34 %  
zbytečně 10,33 %0,34 %  
Akorát10,33 %0,34 %  
propagováno často velmi klamavým způsobem10,33 %0,34 %  
Je to směšné - působí stejně opačně, tedy co si NEKOUPIT.10,33 %0,34 %  
zdravé jídlo málo10,33 %0,34 %  
nezajímá mě10,33 %0,34 %  
nesleduji, protože reklamy nejsou pravdivé, klamou10,33 %0,34 %  

Graf

18. Jsou potraviny, které si kupujete, zabaleny v barevných a graficky zajímavých obalech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12842,67 %43,1 %  
Nevím9431,33 %31,65 %  
Ne7826 %26,26 %  

Graf

19. Používáte raději známé značky (například z reklam), nebo naopak neznámé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neřeším to21973 %73,74 %  
Známé6020 %20,2 %  
Neznámé217 %7,07 %  

Graf

20. Myslíte, že jsou reklamy na jídlo pravdivé, nebo je to jen množství žvástů, které vás mají nalákat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou to nesmysly20568,33 %69,02 %  
Nevím8428 %28,28 %  
Jsou pravdivé113,67 %3,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

17. Co si myslíte o propagaci jídla v reklamách?

  • odpověď Je propagované dostatečně:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou pravdivé na otázku 20. Myslíte, že jsou reklamy na jídlo pravdivé, nebo je to jen množství žvástů, které vás mají nalákat?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví?

2. Věk?

3. Jak často se setkáváte s reklamami na jídlo? (v jakékoliv podobě)

4. Koupil/a jste si již někdy potraviny na základě reklamy?

5. Ovlivňují reklamy na jídlo váš pravidelný nákup?

6. Vyzkoušeli jste díky reklamě jídlo, které vám zachutnalo a kupujete ho pravidelně?

7. Zprotivila se vám někdy reklama natolik, že jste si kvůli ní daný výrobek nikdy nekoupili?

8. Dáváte u potravin přednost kvalitě, ceně, nebo něčemu jinému?

9. Pokud máte v obchodě na výběr mezi produktem z reklamy a produktem, který se v reklamě neobjevil, po kterém z nich sáhnete?

10. Stane se vám někdy, že nemůžete z hlavy dostat reklamní znělku?

11. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která vás v poslední době zaujala?

12. Kolik procent ze všech televizních reklam jsou podle vás spojené s jídlem?

13. Rozčilují vás reklamy na jídlo?

14. Stává se vám často, že jídlo v realitě vypadá úplně jinak než v reklamě ?

15. Jaká by měla reklama být, aby vás zaujala a přiměla vás koupit si propagovaný produkt?

16. Líbí se vám způsob, jakým je jídlo propagováno v reklamách?

17. Co si myslíte o propagaci jídla v reklamách?

18. Jsou potraviny, které si kupujete, zabaleny v barevných a graficky zajímavých obalech?

19. Používáte raději známé značky (například z reklam), nebo naopak neznámé?

20. Myslíte, že jsou reklamy na jídlo pravdivé, nebo je to jen množství žvástů, které vás mají nalákat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví?

2. Věk?

3. Jak často se setkáváte s reklamami na jídlo? (v jakékoliv podobě)

4. Koupil/a jste si již někdy potraviny na základě reklamy?

5. Ovlivňují reklamy na jídlo váš pravidelný nákup?

6. Vyzkoušeli jste díky reklamě jídlo, které vám zachutnalo a kupujete ho pravidelně?

7. Zprotivila se vám někdy reklama natolik, že jste si kvůli ní daný výrobek nikdy nekoupili?

8. Dáváte u potravin přednost kvalitě, ceně, nebo něčemu jinému?

9. Pokud máte v obchodě na výběr mezi produktem z reklamy a produktem, který se v reklamě neobjevil, po kterém z nich sáhnete?

10. Stane se vám někdy, že nemůžete z hlavy dostat reklamní znělku?

11. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která vás v poslední době zaujala?

12. Kolik procent ze všech televizních reklam jsou podle vás spojené s jídlem?

13. Rozčilují vás reklamy na jídlo?

14. Stává se vám často, že jídlo v realitě vypadá úplně jinak než v reklamě ?

15. Jaká by měla reklama být, aby vás zaujala a přiměla vás koupit si propagovaný produkt?

16. Líbí se vám způsob, jakým je jídlo propagováno v reklamách?

17. Co si myslíte o propagaci jídla v reklamách?

18. Jsou potraviny, které si kupujete, zabaleny v barevných a graficky zajímavých obalech?

19. Používáte raději známé značky (například z reklam), nebo naopak neznámé?

20. Myslíte, že jsou reklamy na jídlo pravdivé, nebo je to jen množství žvástů, které vás mají nalákat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Heřmánek, J.Reklamy na jídlo (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://reklamy-na-jidlo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.