Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
děkujeme, že jste si udělali čas na vyplnění našeho krátkého dotazníku ohledně reklam na jídlo.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
213
71 %
71,72 %
Muž
87
29 %
29,29 %
2. Věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15-23
133
44,33 %
44,78 %
24-32
93
31 %
31,31 %
32-40
32
10,67 %
10,77 %
41-49
19
6,33 %
6,4 %
50-58
9
3 %
3,03 %
58+
8
2,67 %
2,69 %
6-14
6
2 %
2,02 %
3. Jak často se setkáváte s reklamami na jídlo? (v jakékoliv podobě)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát za den
228
76 %
76,77 %
Několikrát za týden
60
20 %
20,2 %
Několikrát za měsíc
9
3 %
3,03 %
Méně často
3
1 %
1,01 %
4. Koupil/a jste si již někdy potraviny na základě reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
186
62 %
62,63 %
Nevím
60
20 %
20,2 %
Ne
54
18 %
18,18 %
5. Ovlivňují reklamy na jídlo váš pravidelný nákup?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
153
51 %
51,52 %
Někdy
116
38,67 %
39,06 %
Nevím
17
5,67 %
5,72 %
Ano
14
4,67 %
4,71 %
6. Vyzkoušeli jste díky reklamě jídlo, které vám zachutnalo a kupujete ho pravidelně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
112
37,33 %
37,71 %
Ne
95
31,67 %
31,99 %
Nevím
93
31 %
31,31 %
7. Zprotivila se vám někdy reklama natolik, že jste si kvůli ní daný výrobek nikdy nekoupili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
186
62 %
62,63 %
Ne
72
24 %
24,24 %
Nevím
42
14 %
14,14 %
8. Dáváte u potravin přednost kvalitě, ceně, nebo něčemu jinému?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kvalitě
160
53,33 %
53,87 %
Ceně
53
17,67 %
17,85 %
Je mi to jedno
24
8 %
8,08 %
Kvalitě i ceně
3
1 %
1,01 %
složení
2
0,67 %
0,67 %
Ceně i kvalitě
2
0,67 %
0,67 %
Jak kdy ... spíše kvalitě ale když nejsou peníze tak ceně
1
0,33 %
0,34 %
Kombinaci kvality a ceny
1
0,33 %
0,34 %
nakupuji ověřené produkty
1
0,33 %
0,34 %
kombinace
1
0,33 %
0,34 %
Kvalitě, ceně, dostupnosti
1
0,33 %
0,34 %
Všemu zároveň
1
0,33 %
0,34 %
poměru ceny a kvality
1
0,33 %
0,34 %
kvalitě v poměru k ceně
1
0,33 %
0,34 %
jak u čeho
1
0,33 %
0,34 %
Hodnotím výslednici. Potraviny musí být v určitých mezích kvality, a mezi vyhovujícími rozhoduje cena.
1
0,33 %
0,34 %
Dospeli lide mivaji leta pevne navyky, co jedi, ne? Proste jim stale to stejne.
1
0,33 %
0,34 %
poměr ceny a kvality
1
0,33 %
0,34 %
záleží na finanční situaci
1
0,33 %
0,34 %
Záleží na druhu jídla
1
0,33 %
0,34 %
kombinaci cena - kvalita
1
0,33 %
0,34 %
jak kdy
1
0,33 %
0,34 %
kvalitě i ceně podle druhu výrobku
1
0,33 %
0,34 %
kvalita i cena hrají roli. nemám jako student moc peněz, ale taky nechci jíst úplný odpad.
1
0,33 %
0,34 %
není mi to jedno
1
0,33 %
0,34 %
obojí
1
0,33 %
0,34 %
střídavě kvalitě a ceně
1
0,33 %
0,34 %
obě položky mají váhu 50%
1
0,33 %
0,34 %
mix kvality a ceny
1
0,33 %
0,34 %
*kompromis* ani šunt ani drahý, raději český a ne polský apod.
1
0,33 %
0,34 %
zohledňuji obojí
1
0,33 %
0,34 %
Dávám pozor na obojí, na kvalitu i na cenu
1
0,33 %
0,34 %
kvalite, chuti a vyzivnosti
1
0,33 %
0,34 %
pomer kvality a ceny
1
0,33 %
0,34 %
vlastní zkušenosti
1
0,33 %
0,34 %
kvalitě s přihlédnutím k ceně a dalším x faktorům
1
0,33 %
0,34 %
jak u kterých potravin
1
0,33 %
0,34 %
kvalitě i ceně, záleží na konkrétním druhu potraviny
1
0,33 %
0,34 %
Ne od babiše
1
0,33 %
0,34 %
poměr kvalita/cena
1
0,33 %
0,34 %
kompromis, obojí je důležité
1
0,33 %
0,34 %
poměru cena kvalita
1
0,33 %
0,34 %
záleží na tom, o jaký produkt se jedná
1
0,33 %
0,34 %
poměru cena/kvalita
1
0,33 %
0,34 %
Rozhodně kvalitě
1
0,33 %
0,34 %
vyvážená cena a kvalita
1
0,33 %
0,34 %
kvalitě za přijatelnou cenu
1
0,33 %
0,34 %
poměru kvality a ceny a taky tomu, na co mám chuť
1
0,33 %
0,34 %
Snažím se dávat přednost kvalitě, ale ne vždy je to možné, jak časově tak finančně.
1
0,33 %
0,34 %
záleží na konkrétním typu potraviny, např. u mouky dávám přednost ceně, u vajec kvalitě
1
0,33 %
0,34 %
Trpím Celiakií, takže samozřejmě je to i o ceně, ale je to takový kapitola sama o sobě.
1
0,33 %
0,34 %
kvalitě i ceně - jak kdy
1
0,33 %
0,34 %
kvalita a cena zároveň
1
0,33 %
0,34 %
Koupit to nejlevnější (z těch nejhorších surovin) je stejná zhovadilost jako koupit BIO nevím co za nekřesťanské peníze. Takže průměr mezi kvalitou a cenou.
1
0,33 %
0,34 %
záleží na typu potravin
1
0,33 %
0,34 %
Jak u ceho
1
0,33 %
0,34 %
chuti
1
0,33 %
0,34 %
ráda bych dávala přednost kvalitě, ale jsem jen chudý student
1
0,33 %
0,34 %
něco mezi
1
0,33 %
0,34 %
Jsem studentka,takže ráda bych kvalitu, ale bohužel musim koukat na cenu
1
0,33 %
0,34 %
zlatá střední cesta
1
0,33 %
0,34 %
kvalita + chuť + cena
1
0,33 %
0,34 %
9. Pokud máte v obchodě na výběr mezi produktem z reklamy a produktem, který se v reklamě neobjevil, po kterém z nich sáhnete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neřeším to
232
77,33 %
78,11 %
Po zboží z reklamy
35
11,67 %
11,78 %
Po zboží, které v reklamě nebylo
33
11 %
11,11 %
10. Stane se vám někdy, že nemůžete z hlavy dostat reklamní znělku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
232
77,33 %
78,11 %
Ne
59
19,67 %
19,87 %
Nevím
9
3 %
3,03 %
11. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která vás v poslední době zaujala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
153
51 %
51,52 %
Ne
117
39 %
39,39 %
Nevím
30
10 %
10,1 %
12. Kolik procent ze všech televizních reklam jsou podle vás spojené s jídlem?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
42.33
Minimum:
12
Maximum:
80
Variační rozpětí:
68
Rozptyl:
275.29
Směrodatná odchylka:
16.59
Medián:
40
Modus:
50
13. Rozčilují vás reklamy na jídlo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neřeším to
172
57,33 %
57,91 %
Ne
66
22 %
22,22 %
Ano
62
20,67 %
20,88 %
14. Stává se vám často, že jídlo v realitě vypadá úplně jinak než v reklamě ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
214
71,33 %
72,05 %
Nevím
60
20 %
20,2 %
Ne
26
8,67 %
8,75 %
15. Jaká by měla reklama být, aby vás zaujala a přiměla vás koupit si propagovaný produkt?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vtipná
28
9,46 %
9,43 %
pravdivá
18
6,08 %
6,06 %
nevím
16
5,41 %
5,39 %
originální
8
2,7 %
2,69 %
žádná
8
2,7 %
2,69 %
.
5
1,69 %
1,68 %
jednoducha
4
1,35 %
1,35 %
poutavá
2
0,68 %
0,67 %
vtipná, realistická
2
0,68 %
0,67 %
krátká
2
0,68 %
0,67 %
ostatní odpovědi
- zajimava Nevtíravá Krátká, stručná, výstižná reklamy nesleduji, nezajímají mě informativni, pravdiva, originalni to těžko... ? Nevtíravá, inteligentní, nevšední nevím, posledních 15 let jsem neviděla televizi Něčím výjimečná, snadno zapamatovatelná, pozitivní jednoduchá a vtipná nevtíravá a hlavně ne lživá pravdivá, věcná, bez snahy manipulovat zákazníkem mě vyhovují stávající reklamy Inteligentní vtipná a pravdivá Měly by být uvedeny pravdivé informace pravdiva, dou vetsinou neni, mela by byt vtipna nebo dobre zpracovana Výběr na webových stránkách, tištěné létáky. Určitě ne reklama v TV, banery. Informace o složení a místa původu strucna a vystizna Reklama mě neovlivní. jednoducha se zamerenim hlavne na kvality produktu, ale kdyz je tam krasna holka ktery produkt propaguje tak ho samozdrejme koupim, to da rozum Nesmí se vnucovat. žádná, reklamy neberu vážně, všímám si jiných věcí, které určují kvalitu výrobku Chytlavá znělka, nápaditý slogan a vydařená vizuální stránka zábavná, vypadat chutně bez otravné písničky a měl by tam být nějaký gurman nebo profi kuchař pravdivý bubbletea Nápaditá, zajímavá, pravdivá ideálně žádná, čím víc peněz do reklamy, tím větší sračky uvnitř. Věcná a pravdivá Jídlo by mělo působit reálně a ne uměle Musi mit o kousek lepsi STYL nez mam ja. Dobrý produkt reklamu nepotřebuje zadne reklamy, koupim jen to co chci a reklama na to nema vliv, pripadne pokud vliv ma tak negativni vtipná, ale výrobek musí být kvalitní a lákavý (složením, obalem apod.), jinak mě k jeho koupi sebelepší reklama nepřesvědčí zábavná s benefitem agresivní je mi to jedno, reklamám se vyhýbám jak to jde, otravují mě Nikdy bych si produkt na základě reklamy nekoupil. Měla by být jednoduchá a měla by se v ní objevovat nějaká pěkná slečna. chytlavá, zajímavá minimalistická, vkusná nesmí být vlezlá a nesmí ji vysílat 100x denně V nejlepší reklamě jsou nazí chlapy jako v reklamě na mrože Realná Jidlo je vec, kterou potrebuje kazdy clovek na svete k tomu, aby prezil. To je podle reklama sama od sebe, ne? že se potom někdo po..al lákavá, originální, pravdivá Stručná a něčím zaujmout vtipná, originální Ochutnávka vtipná a krátká chytlavá znělka, vtip To nejde, záleží na produktu, ne na reklamě. otravná, aby de vryla do paměti neměla by být stupidní, neměly by tam vystupovat animované postavičky, neměla by obsahovat vtíravou znělku. neviditelná Nevtíravá, dobrá hudba, neokoukaný nápad. nemá šanci obsahovat nějaká ověřitelná fakta a být civilní Zábavná, hodně barevná neotravná. ale taková asi neexistuje krátká,výstižná,cenově výhodná Mela by se hlavne soustredit na propagovany produkt a na jeho vyhody, vyjimecnost oproti ostatnim tv nesleduji, TV reklama nikdy nemůže být vyvážená (už jen proto, že do pár sekund se nic nenacpe). Beru reklamu, která poskytuje nějakou informaci. vtipná, snadno srozumitelná, přesvědčivá více reprezentovat menšiny každá reklama je špatná. kvalitni vyrobek s vtipnou reklamou. napr redukujo do vanicky. ale proste na kvalitni vyrobky stručná a reálná měla by být poutavá a měla by mě natolik lákat, že bych si produkt šla okamžitě koupit Poutavá, vtipná, s dobrou hudbou v podkladu, nesmí být nechutná originální, nápaditá vtipná, nevtíravá Klidna nesbí být bbláznivá, otravná; měla by být jasné nenaásilná a nevnucovaná zaujmout něčím novým hlavně neagresívní Nevtíravá, normálně předvést zboží a cenu, a žádné debilní hlasité opakování stále dokola (Lidl) mela by rikat pravdive co opravdu obsahuje Pokud možno žádná, ale když už tak musí být vtipná sam produkt by sa mal predavat, nemal by mat ziadnu reklamu Zajímavá, vtipná Nvm Xxx zabavna,kreativni a uprimna aoe hlavne by me musel zajimat ten produkt nemohu odpovědět, nevím , mě reklamy tolik neoslovují vtipná, krátká, věcná reklama mě nepřijme koupit si produkt... Důležitá je pro mě kvalita (složení) a cena - pokud mě reklama upozorní na takový produkt, tak si ho možná vyberu, ale není to pro mě podstatné. Vtipná, dobře popisná, propagující skutečnou kvalitu. stručná, vtipná Dobrá znělka, vše by mělo vypadat realisticky, ne jako pohádka. Potom samozřejmě kvalitní produkt za přijatelnou cenu. žádná, nekupuji si potraviny podle reklamy, ale podle toho,co jím. Mimo to, reklamu třeba na celozrnnou mouku jsem ještě neviděla lákavá Jak na co - je rozdíl v reklamě na pivo či na olejovky. Oběcně ale důraz na tradici, kvalitu surovin, zemi původu, VTIP zapamatovatelná Přímá, jen informace, žádné "chytlavé" nesmyslně rýmované znělky, žádné "roztomilé" děti. pravdivá a nevtíravá Veselá, vtipná. Musí být na kvalitní a dobré jídlo. informativní, vtipně řešená, snadno zapamatovatelná, ale neobtěžující normální, logická a reálná...né jako reklamy na prací prášky...ať se odehrávají kdekoliv, vždy mají daný prací prášek u sebe :D vesela spíše záleží na vtipnosti vtipna a originalni, ne nuda v Brne jednoduchá, bez lží méně vtíravá, méně vychvalující, uvěřitelná nejlíp trvat dvě sekundy a ne půl minuty vtipná, stručná, bez agresivity, krátká a výstižná a hlavně přesvědčivá na pivo nesmí být trapná, ale třeba využít úryvku písničky nebo přidat děj veselá,zaměřená na minulé století chytrá, vtipná vyjadřující podstatu a kvalitu produktu, humorná, originální originální, zapamatovatelná, ale ne protivná a hlavně ne víc nahlas než normální tv podle reklam bych asi nenakupovala nejlépe žádná nemá na mě vliv Rychlá stručná pravdivá Kofola nenásilná o kvalitě, měla by mít poutavou znělku krátká a vtipná, z českého prostředí musí mě zaujmout produkt, nejde o formu Žádné lži Musela by to být reklama, kde by mi ukázali pravdivé složení a skvělou cenu asi. chytrá, důvtipná, poskytující pravdivé informace a informace o prospěšnosti produktu vůči ostatním obdobným produktům nevím, na reklamy nekoukám netuším, obecně reklamy spíše ignoruji, nebo mě od nákupu odradí, snad kdyby mě seznamovala s něčím, o čem jsem do té doby nevěděla, a hodilo se to do mého jídelníčku v vtipná, nápaditá...i když u jídla je to trochu náročné Reálná, bez rušivých efektů zadna reklama STRUČNÁ ´, ZAJÍMAVÁ, PESTROBAREVNÁ Nevtíravá. Neměla by se opakovat desetkrát za hodinu. Neměla by slibovat něco, co není pravdivé. Nesmí být debilní. Vtipná, se zajímavým námětem Se zvířátkem. Mělo by to vypadat chutně už když se na to člověk podívá v televizi Pravdivá a věcná (ne reklamám o člověku plném energie díky sušence). upřímná Vtipná, krátká a s jasným sdělením o produktu. Nevtierava, dobra hudba ne trapná vtipná, hlavní je chuť prsvdivá popis složení, v čem je lepší než podobné produkty. INFORMATIVNÍ A PRAVDIVÁ, TO SE ALE TĚŽKO POZNÁ Vkusná a esteticky inovativní, bez klišé a stereotypů (např. šťastná rodinka jsou = štíhlá krásná maminka, vysporotvaný úspěšný otec, dvě děti, 1-2 svěží prarodiče, případně retrívr). chytlavá V souladu s mými představami Vtipná s nápadem.. Jako je reklama na mléčnou rýži riso.. Ta s tim medvědem.. s příjemnými lidmi a nějakou známou písničkou Pravdivá :D reklamam se vyhybam, neduveruji jim reklama nemá vliv na mé rozhodnutí zajímavá, originální Jednoduchá, občas to přeženou a je to splácanina všeho možného. Hlavně bez strašné písničky. přirozeně zaujmout vtipná jako má T Mobile nebo Kofola snaží se udělat z diváků blbce říct o produktu pravdu Netuším, nejspíš originální a neotřelá, chce to dobrý nápad. Měla by mít v sobě obsažené důvěryhodné informace o tom jaké má skutečně pozitivní účinky na zdraví. Zároveň by měli být nápadité neobvyklé prvky související s produktem. Žádné povrchní nesmyslné řeči o tom, že budete s produk. mít svět mnohem jednodušší. chytrá Chytrá, vtipná, neurážející, nesmí dělat z lidí hlupáky a být vnucující. a otravná stručná ale výstižná ale hlavně pravdivá Krátká, úderná, sexy, jednoduchá neřídím se reklamou, tak nevím Nevtíravá, nápaditá, bez zbytečných animací při "výrobě" (polévání čokoládou, spojování sušenek, to vše před smyslným červeným pozadím) pekne blbej test :( pravdiva- to co vidim a rikaji by melo byt to co si koupim záleží na produktu pradivá sexy měla by mě zaujmout tím že např. to bude český výrobek měla by ukazovat konkrétní přednosti produktu, nejde o to, aby byla například vtipná... přiměřená reklamu nemám ráda - je to teror na lidi, jejich psychiku - zvlášť televizní bloky v průběhu filmů a jiných pořadů, papírová reklama ve schránkách - co tkhle šetřit naše lesy??? nenucená Zajímavá, vtipná a vzbuzující zvědavost. Vtipná, zajímavá, chytlavá a aby na mě zapůsobila Inteligentní, nic typu Fofola pravdivá a ne tak pitomá, jak všechny jsou přirozená, žádné triky, žádné počítače Nelze přesně říct nápaditá,originální,neotřelá vtipná, nevlezlá Mělo by to být na slevu něčeho, co mi chutná ne příliš dlouhá, vtipná nebo obsahující zajímavý prvek, obsahující pádné argumenty, proč si jídlo koupit vubec nevim vtipná, pravdivá inteligentní a pravdivá žádná by neměla být Vtipná. vtipná (rozumně ne jen rádoby) Ukazující, jak doopravdy vypadá
203
68,58 %
68,35 %
16. Líbí se vám způsob, jakým je jídlo propagováno v reklamách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
149
49,67 %
50,17 %
Ne
114
38 %
38,38 %
Ano
37
12,33 %
12,46 %
17. Co si myslíte o propagaci jídla v reklamách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Je propagované dostatečně
128
42,67 %
43,1 %
Je propagované příliš
123
41 %
41,41 %
Je mi to jedno
5
1,67 %
1,68 %
nevím
4
1,33 %
1,35 %
nic
2
0,67 %
0,67 %
neřeším to
2
0,67 %
0,67 %
nevím, nakolik je propagované jídlo. reklamy nesleduji.
1
0,33 %
0,34 %
Je mi to ukradené
1
0,33 %
0,34 %
vybavuji si akortá MC Donald, jiné jídlo ne
1
0,33 %
0,34 %
nemyslím si nic - nesleduji je
1
0,33 %
0,34 %
je většinou nepravdivá
1
0,33 %
0,34 %
netuším
1
0,33 %
0,34 %
V oblasi, kterou preferuji (zdravá veganská a organická výživa) nedostatečně
1
0,33 %
0,34 %
Neco ano, neco ne - prece kazda reklama se povede jinak dobre?!
1
0,33 %
0,34 %
neřeším to, obecně nemám reklamy ráda, neřeším, zda jsou na jídlo nebo na něco jiného
1
0,33 %
0,34 %
Nedokážu posoudit.
1
0,33 %
0,34 %
snažím se reklamy ignorovat
1
0,33 %
0,34 %
Je propagované málo
1
0,33 %
0,34 %
nemám názor
1
0,33 %
0,34 %
televizi nemám, takže televizní reklamu neznám. Jinými způsoby se propaguje asi výrazně méně.
1
0,33 %
0,34 %
Já nechci žádné reklamy, na nic
1
0,33 %
0,34 %
neviem, nepozeram reklamy
1
0,33 %
0,34 %
Jak co, jak kdy..
1
0,33 %
0,34 %
-
1
0,33 %
0,34 %
je propagovano predevsim spatne
1
0,33 %
0,34 %
dělají z toho divadlo
1
0,33 %
0,34 %
stereotypně
1
0,33 %
0,34 %
nijak zvlášť to neřeším
1
0,33 %
0,34 %
jsou propagovane spise polotovary, dochucovadla apod., s jidlem to ma pramalo spolecneho
1
0,33 %
0,34 %
nekoukám se na reklamy
1
0,33 %
0,34 %
přijde mi, že jsou nezdravá jídlapropagována jako zdravá (např. kinder čokoláda)
1
0,33 %
0,34 %
v porovnání s ostatními produkty jídlo moc propagované není
1
0,33 %
0,34 %
asi nutné zlo
1
0,33 %
0,34 %
propagováno většinou povrchním způsobem.
1
0,33 %
0,34 %
Zdravé a bio potraviny jsou propagovány málo, zbytek možná až moc.
1
0,33 %
0,34 %
zbytečně
1
0,33 %
0,34 %
Akorát
1
0,33 %
0,34 %
propagováno často velmi klamavým způsobem
1
0,33 %
0,34 %
Je to směšné - působí stejně opačně, tedy co si NEKOUPIT.
1
0,33 %
0,34 %
zdravé jídlo málo
1
0,33 %
0,34 %
nezajímá mě
1
0,33 %
0,34 %
nesleduji, protože reklamy nejsou pravdivé, klamou
1
0,33 %
0,34 %
18. Jsou potraviny, které si kupujete, zabaleny v barevných a graficky zajímavých obalech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
128
42,67 %
43,1 %
Nevím
94
31,33 %
31,65 %
Ne
78
26 %
26,26 %
19. Používáte raději známé značky (například z reklam), nebo naopak neznámé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neřeším to
219
73 %
73,74 %
Známé
60
20 %
20,2 %
Neznámé
21
7 %
7,07 %
20. Myslíte, že jsou reklamy na jídlo pravdivé, nebo je to jen množství žvástů, které vás mají nalákat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jsou to nesmysly
205
68,33 %
69,02 %
Nevím
84
28 %
28,28 %
Jsou pravdivé
11
3,67 %
3,7 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou pravdivé na otázku 20. Myslíte, že jsou reklamy na jídlo pravdivé, nebo je to jen množství žvástů, které vás mají nalákat?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pohlaví?
2. Věk?
3. Jak často se setkáváte s reklamami na jídlo? (v jakékoliv podobě)
4. Koupil/a jste si již někdy potraviny na základě reklamy?
5. Ovlivňují reklamy na jídlo váš pravidelný nákup?
6. Vyzkoušeli jste díky reklamě jídlo, které vám zachutnalo a kupujete ho pravidelně?
7. Zprotivila se vám někdy reklama natolik, že jste si kvůli ní daný výrobek nikdy nekoupili?
8. Dáváte u potravin přednost kvalitě, ceně, nebo něčemu jinému?
9. Pokud máte v obchodě na výběr mezi produktem z reklamy a produktem, který se v reklamě neobjevil, po kterém z nich sáhnete?
10. Stane se vám někdy, že nemůžete z hlavy dostat reklamní znělku?
11. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která vás v poslední době zaujala?
12. Kolik procent ze všech televizních reklam jsou podle vás spojené s jídlem?
13. Rozčilují vás reklamy na jídlo?
14. Stává se vám často, že jídlo v realitě vypadá úplně jinak než v reklamě ?
15. Jaká by měla reklama být, aby vás zaujala a přiměla vás koupit si propagovaný produkt?
16. Líbí se vám způsob, jakým je jídlo propagováno v reklamách?
17. Co si myslíte o propagaci jídla v reklamách?
18. Jsou potraviny, které si kupujete, zabaleny v barevných a graficky zajímavých obalech?
19. Používáte raději známé značky (například z reklam), nebo naopak neznámé?
20. Myslíte, že jsou reklamy na jídlo pravdivé, nebo je to jen množství žvástů, které vás mají nalákat?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pohlaví?
2. Věk?
3. Jak často se setkáváte s reklamami na jídlo? (v jakékoliv podobě)
4. Koupil/a jste si již někdy potraviny na základě reklamy?
5. Ovlivňují reklamy na jídlo váš pravidelný nákup?
6. Vyzkoušeli jste díky reklamě jídlo, které vám zachutnalo a kupujete ho pravidelně?
7. Zprotivila se vám někdy reklama natolik, že jste si kvůli ní daný výrobek nikdy nekoupili?
8. Dáváte u potravin přednost kvalitě, ceně, nebo něčemu jinému?
9. Pokud máte v obchodě na výběr mezi produktem z reklamy a produktem, který se v reklamě neobjevil, po kterém z nich sáhnete?
10. Stane se vám někdy, že nemůžete z hlavy dostat reklamní znělku?
11. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která vás v poslední době zaujala?
12. Kolik procent ze všech televizních reklam jsou podle vás spojené s jídlem?
13. Rozčilují vás reklamy na jídlo?
14. Stává se vám často, že jídlo v realitě vypadá úplně jinak než v reklamě ?
15. Jaká by měla reklama být, aby vás zaujala a přiměla vás koupit si propagovaný produkt?
16. Líbí se vám způsob, jakým je jídlo propagováno v reklamách?
17. Co si myslíte o propagaci jídla v reklamách?
18. Jsou potraviny, které si kupujete, zabaleny v barevných a graficky zajímavých obalech?
19. Používáte raději známé značky (například z reklam), nebo naopak neznámé?
20. Myslíte, že jsou reklamy na jídlo pravdivé, nebo je to jen množství žvástů, které vás mají nalákat?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.