Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamy na prací prášky

Reklamy na prací prášky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ota Černý
Šetření:07. 10. 2008 - 14. 10. 2008
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.15
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosíme Vás o vyplnění tohoto dotazníku, pomůžete tak studentům fakulty ekonomické ZČU při vypracovávání seminární práce na téma "reklamy na prací prášky"

Předem všem děkujeme za spolupráci.


Odpovědi respondentů

1. Máte oblíbený prací prášek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7371,57 %71,57 %  
Ano2928,43 %28,43 %  

Graf

2. Jaký je název Vašeho oblíbeného prášku?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ariel1241,38 %11,76 %  
persil620,69 %5,88 %  
Rex26,9 %1,96 %  
Palmex13,45 %0,98 %  
Lovela (a je to tekuty praci prostredek)13,45 %0,98 %  
lenor13,45 %0,98 %  
Tide13,45 %0,98 %  
persil gel13,45 %0,98 %  
Ariel, Persil13,45 %0,98 %  
Arial13,45 %0,98 %  
ostatní odpovědi woolite
Merkur
26,9 %1,96 % 

Graf

3. Co je pro Vás rozhodující při koupi pracího

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní zkušenost6361,76 %61,76 %  
Cena2221,57 %21,57 %  
Doporučení známých1615,69 %15,69 %  
Reklama10,98 %0,98 %  

Graf

4. Sledujete v televizi reklamy na prací prášky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5654,9 %54,9 %  
ano4645,1 %45,1 %  

Graf

5. Myslíte si, že lidé si díky těmto reklamám výrobek zakoupí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6866,67 %66,67 %  
ne3433,33 %33,33 %  

Graf

6. Napište název prvního pracího prášku ne který si vzpomenete.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ariel3938,24 %38,24 %  
Persil2827,45 %27,45 %  
palmex54,9 %4,9 %  
Rex43,92 %3,92 %  
Lanza21,96 %1,96 %  
bonux21,96 %1,96 %  
tix21,96 %1,96 %  
Vanish10,98 %0,98 %  
Lovela10,98 %0,98 %  
lenor10,98 %0,98 %  
ostatní odpovědi persil,arile,bonux,lanza,rex
TIX , ariec
Tide
ecover
Ariel, Bonux
persill
pervol
ariel, persil
kokain
omo
Ariel, Pervol, Rex
Ariel, Persil, Palmex, Lanza
taid
ariel (?)
Arial
aril, persil. bonux
Biomat Bonux
1716,67 %16,67 % 

Graf

7. Jak hodnotíte reklamy na prací prášky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou stupidní7876,47 %76,47 %  
Nevadí mi2423,53 %23,53 %  

Graf

8. Připadají vám prací prášky opravdu tak kvalitní jako říkají v reklamě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9896,08 %96,08 %  
ano43,92 %3,92 %  

Graf

9. To, že v reklamách vystupují hlavně ženy Vám připadá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jako v reálném životě6563,73 %63,73 %  
Genderově stereotypní2322,55 %22,55 %  
Správné87,84 %7,84 %  
Neetické65,88 %5,88 %  

Graf

10. V domácnosti má prát:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8684,31 %84,31 %  
Muž1615,69 %15,69 %  

Graf

11. Pohlaví dotazovaného

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7775,49 %75,49 %  
Muž2524,51 %24,51 %  

Graf

12. Věk dotazovaného

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201413,73 %13,73 %  
191110,78 %10,78 %  
211110,78 %10,78 %  
2398,82 %8,82 %  
2287,84 %7,84 %  
1676,86 %6,86 %  
2565,88 %5,88 %  
1754,9 %4,9 %  
1854,9 %4,9 %  
2443,92 %3,92 %  
ostatní odpovědi 33
34
28
46
31
36
27
26
75
32
42
15
12
29
14
35
2221,57 %21,57 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:22.18
Minimum:16
Maximum:36
Variační rozpětí:20
Rozptyl:21.38
Směrodatná odchylka:4.62
Medián:21
Modus:20

Graf

13. Bydliště dotazovaného

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město7876,47 %76,47 %  
Vesnice2423,53 %23,53 %  

Graf

14. Váš měsíční příjem se pohybuje

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 – 20 0002367,65 %22,55 %  
20 000 – 30 0001132,35 %10,78 %  

Graf

15. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ → konec dotazníku, → konec dotazníku, → konec dotazníku, Ještě studujiotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ještě studuji5452,94 %52,94 %  
3130,39 %30,39 %  
1413,73 %13,73 %  
32,94 %2,94 %  

Graf

16. Jakou školu studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokou školu3972,22 %38,24 %  
Střední školu1527,78 %14,71 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Máte oblíbený prací prášek?

  • odpověď Ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ariel na otázku 2. Jaký je název Vašeho oblíbeného prášku?

3. Co je pro Vás rozhodující při koupi pracího

  • odpověď Vlastní zkušenost:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ariel na otázku 2. Jaký je název Vašeho oblíbeného prášku?

12. Věk dotazovaného

  • odpověď < 12 - 19 >:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední školu na otázku 16. Jakou školu studujete?

15. Dosažené vzdělání

  • odpověď Ještě studuji:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední školu na otázku 16. Jakou školu studujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokou školu na otázku 16. Jakou školu studujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte oblíbený prací prášek?

2. Jaký je název Vašeho oblíbeného prášku?

3. Co je pro Vás rozhodující při koupi pracího

4. Sledujete v televizi reklamy na prací prášky?

5. Myslíte si, že lidé si díky těmto reklamám výrobek zakoupí?

6. Napište název prvního pracího prášku ne který si vzpomenete.

7. Jak hodnotíte reklamy na prací prášky?

8. Připadají vám prací prášky opravdu tak kvalitní jako říkají v reklamě?

9. To, že v reklamách vystupují hlavně ženy Vám připadá:

10. V domácnosti má prát:

11. Pohlaví dotazovaného

12. Věk dotazovaného

13. Bydliště dotazovaného

14. Váš měsíční příjem se pohybuje

15. Dosažené vzdělání

16. Jakou školu studujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte oblíbený prací prášek?

2. Jaký je název Vašeho oblíbeného prášku?

3. Co je pro Vás rozhodující při koupi pracího

4. Sledujete v televizi reklamy na prací prášky?

5. Myslíte si, že lidé si díky těmto reklamám výrobek zakoupí?

6. Napište název prvního pracího prášku ne který si vzpomenete.

7. Jak hodnotíte reklamy na prací prášky?

8. Připadají vám prací prášky opravdu tak kvalitní jako říkají v reklamě?

9. To, že v reklamách vystupují hlavně ženy Vám připadá:

10. V domácnosti má prát:

11. Pohlaví dotazovaného

12. Věk dotazovaného

13. Bydliště dotazovaného

14. Váš měsíční příjem se pohybuje

15. Dosažené vzdělání

16. Jakou školu studujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Černý, O.Reklamy na prací prášky (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://reklamy-na-praci-prasky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.