Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamy okolo nás
Reklamy okolo nás
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adam Mareček |
---|---|
Šetření: | 01. 12. 2012 - 02. 12. 2012 |
Počet respondentů: | 36 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 16 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 57,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:10 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
Prosím o vyplnění dotazníku ohledně tématu "Reklamy okolo nás", ják Vás ovlivňují, jak je vnímáte atd.
Odpovědi respondentů
1. Přepínáte reklamy v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, vždy | 20 | 55,56 % | 55,56 % |
Záměrně nevyhledávám, ale na některé zajímavé se rád(a) podívám | 8 | 22,22 % | 22,22 % |
Nepřepínám, přetrpím je | 8 | 22,22 % | 22,22 % |
2. Který typ reklamy Vás nejvíce osloví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Netradiční druh reklamy (na dopravních prostředcích, na ulici, v obchodních centrech,...) | 14 | 38,89 % | 38,89 % |
Žádná | 10 | 27,78 % | 27,78 % |
V televizi | 7 | 19,44 % | 19,44 % |
Na internetu | 5 | 13,89 % | 13,89 % |
3. Jaké vlastnosti by podle Vás měla mít reklama na to, aby Vás zaujala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vtipnost | 14 | 38,89 % | 38,89 % |
Originalita | 12 | 33,33 % | 33,33 % |
Důvěryhodnost | 4 | 11,11 % | 11,11 % |
Snadná zapamatovatelnost | 3 | 8,33 % | 8,33 % |
Krátkost | 3 | 8,33 % | 8,33 % |
4. Se kterým reklamním médiem se Vy osobně setkáváte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 22 | 61,11 % | 61,11 % |
Televize | 7 | 19,44 % | 19,44 % |
Billboardy, plakáty | 3 | 8,33 % | 8,33 % |
Prostředky MHD, lavičky, chodící reklama | 3 | 8,33 % | 8,33 % |
Časopisy, noviny | 1 | 2,78 % | 2,78 % |
5. Vzpomenete si na konkrétní reklamu, na základě které jste si v ní prezentovaný produkt koupil/a?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 23 | 63,89 % | 63,89 % |
ano | 13 | 36,11 % | 36,11 % |
6. Působí na Vás produkty inzerované v reklamních médiích důvěryhodně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Záleží na produktu (značce) | 22 | 61,11 % | 61,11 % |
Ne | 9 | 25 % | 25 % |
Ano | 5 | 13,89 % | 13,89 % |
7. Myslíte si, že je prezentace produktu prostřednictvím známé osobnosti (celebrity) nebo odborníka v daném oboru (lékaře, specialisty na výživu apod.) efektivní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 23 | 63,89 % | 63,89 % |
ne | 13 | 36,11 % | 36,11 % |
8. Nejvíce na Vás působí reklamy, které:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ve Vás vyvolávají emoce (radost, úspěch, humor, strach, ...) | 21 | 58,33 % | 58,33 % |
Upozorňují na výhody produktu (kvalita, výkon, úspornost, ...) | 12 | 33,33 % | 33,33 % |
Sdělují, co je „dobré a správné“ - společensky prospěšné (ochrana životního prostředí, ...) | 3 | 8,33 % | 8,33 % |
9. Máte nějakou oblíbenou reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 25 | 69,44 % | 69,44 % |
ne | 11 | 30,56 % | 30,56 % |
10. Je-li to možné, vyhýbáte se reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 21 | 58,33 % | 58,33 % |
Ne | 9 | 25 % | 25 % |
Záleží na reklamním médiu | 6 | 16,67 % | 16,67 % |
11. Má na Vaše nákupní rozhodování vliv prostorové uspořádání prodejny, její design, příjemnost personálu, hudba, osvětlení atp.?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 25 | 69,44 % | 69,44 % |
ne | 11 | 30,56 % | 30,56 % |
12. Zaujme-li Vás konkrétní reklama (v jakémkoliv médiu - pozitivně i negativně), zapamatujete si hlavní obsah jejího sdělení? (často je součástí reklamního sloganu)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 17 | 47,22 % | 47,22 % |
Ano | 7 | 19,44 % | 19,44 % |
Spíše ne | 7 | 19,44 % | 19,44 % |
Ne | 5 | 13,89 % | 13,89 % |
13. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 21 | 58,33 % | 58,33 % |
Muž | 15 | 41,67 % | 41,67 % |
14. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 - 30 let | 31 | 86,11 % | 86,11 % |
31 - 50 let | 3 | 8,33 % | 8,33 % |
Do 15 let | 1 | 2,78 % | 2,78 % |
nad 50 | 1 | 2,78 % | 2,78 % |
15. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 29 | 80,56 % | 80,56 % |
Pracující | 5 | 13,89 % | 13,89 % |
Nezaměstnaný | 1 | 2,78 % | 2,78 % |
Důchodce | 1 | 2,78 % | 2,78 % |
16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední s maturitou | 13 | 36,11 % | 36,11 % |
Základní | 10 | 27,78 % | 27,78 % |
Vysokoškolské | 9 | 25 % | 25 % |
Střední bez maturity | 2 | 5,56 % | 5,56 % |
Vyšší odborné | 2 | 5,56 % | 5,56 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.