Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
23.14
Minimum:
17
Maximum:
30
Variační rozpětí:
13
Rozptyl:
6.56
Směrodatná odchylka:
2.56
Medián:
23
Modus:
23
V následujících čtyřech otázkách prosím v tabulce ohodnoťte příslušné reklamní komunikáty.
Reklama č. 1 - Reklama na zubní pastu Paradontax
3. Je pro Vás:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
vtipná vs. nudná
1-2-3-4-5-6-7
4.185
2.907
moderní vs. klasická
1-2-3-4-5-6-7
3.504
2.771
nemorální vs. etická
1-2-3-4-5-6-7
3.908
2.386
inspirující vs. rigidní
1-2-3-4-5-6-7
4.126
2.9
in vs. out
1-2-3-4-5-6-7
4.076
3.028
účinná vs. neúčinná
1-2-3-4-5-6-7
3.134
3.461
mužská vs. ženská
1-2-3-4-5-6-7
3.588
0.864
slabá vs. silná
1-2-3-4-5-6-7
5.05
2.25
urážející vs. má nadhled
1-2-3-4-5-6-7
4.311
1.811
dynamická vs. stabilní
1-2-3-4-5-6-7
3.731
1.726
vlastní vs. cizí
1-2-3-4-5-6-7
3.79
1.88
šířící vs. nešířící
1-2-3-4-5-6-7
3.622
1.849
nadčasová vs. současná
1-2-3-4-5-6-7
4.067
2.55
zlá vs. dobrá
1-2-3-4-5-6-7
3.924
2.423
aktivní vs. pasivní
1-2-3-4-5-6-7
3.319
1.68
jemná vs. hrubá
1-2-3-4-5-6-7
5.504
1.326
apelující vs. neapelující
1-2-3-4-5-6-7
2.353
1.892
nezajímavá vs. zajímavá
1-2-3-4-5-6-7
4.471
2.905
zodpovědná vs. nezodpovědná
1-2-3-4-5-6-7
3.261
1.705
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
Reklama č. 2 - Nemyslíš-zaplatíš (Autosedačka)
4. Je pro Vás:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
vtipná vs. nudná
1-2-3-4-5-6-7
4.218
1.078
moderní vs. klasická
1-2-3-4-5-6-7
2.412
1.402
nemorální vs. etická
1-2-3-4-5-6-7
3.966
1.915
inspirující vs. rigidní
1-2-3-4-5-6-7
2.63
1.796
in vs. out
1-2-3-4-5-6-7
2.807
1.702
účinná vs. neúčinná
1-2-3-4-5-6-7
1.891
1.778
mužská vs. ženská
1-2-3-4-5-6-7
4.202
1.674
slabá vs. silná
1-2-3-4-5-6-7
6.303
1.203
urážející vs. má nadhled
1-2-3-4-5-6-7
4.731
1.272
dynamická vs. stabilní
1-2-3-4-5-6-7
2.731
2.045
vlastní vs. cizí
1-2-3-4-5-6-7
3.042
1.738
šířící vs. nešířící
1-2-3-4-5-6-7
2.261
1.621
nadčasová vs. současná
1-2-3-4-5-6-7
3.655
3.335
zlá vs. dobrá
1-2-3-4-5-6-7
4.454
2.483
aktivní vs. pasivní
1-2-3-4-5-6-7
2.311
0.987
jemná vs. hrubá
1-2-3-4-5-6-7
5.782
1.213
apelující vs. neapelující
1-2-3-4-5-6-7
1.529
1.089
nezajímavá vs. zajímavá
1-2-3-4-5-6-7
5.605
1.987
zodpovědná vs. nezodpovědná
1-2-3-4-5-6-7
2.319
2.016
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
Reklama č. 3 - TV3
5. Je pro Vás:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
vtipná vs. nudná
1-2-3-4-5-6-7
4.176
2.414
moderní vs. klasická
1-2-3-4-5-6-7
3.723
1.562
nemorální vs. etická
1-2-3-4-5-6-7
3.765
1.172
inspirující vs. rigidní
1-2-3-4-5-6-7
4.471
1.459
in vs. out
1-2-3-4-5-6-7
4.277
1.864
účinná vs. neúčinná
1-2-3-4-5-6-7
4.513
1.611
mužská vs. ženská
1-2-3-4-5-6-7
2.706
1.418
slabá vs. silná
1-2-3-4-5-6-7
3.571
1.287
urážející vs. má nadhled
1-2-3-4-5-6-7
4.118
1.247
dynamická vs. stabilní
1-2-3-4-5-6-7
4.067
0.886
vlastní vs. cizí
1-2-3-4-5-6-7
4.067
1.357
šířící vs. nešířící
1-2-3-4-5-6-7
4.538
1.61
nadčasová vs. současná
1-2-3-4-5-6-7
4.336
1.164
zlá vs. dobrá
1-2-3-4-5-6-7
3.731
1.205
aktivní vs. pasivní
1-2-3-4-5-6-7
4.294
1.603
jemná vs. hrubá
1-2-3-4-5-6-7
4.664
1.534
apelující vs. neapelující
1-2-3-4-5-6-7
4.521
1.695
nezajímavá vs. zajímavá
1-2-3-4-5-6-7
3.378
1.714
zodpovědná vs. nezodpovědná
1-2-3-4-5-6-7
4.269
0.97
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
Reklama č. 4 - Nadace pro ochranu zvířat
6. Je pro Vás:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
vtipná vs. nudná
1-2-3-4-5-6-7
4.143
1.215
moderní vs. klasická
1-2-3-4-5-6-7
3.672
2.64
nemorální vs. etická
1-2-3-4-5-6-7
3.546
2.466
inspirující vs. rigidní
1-2-3-4-5-6-7
3.605
2.541
in vs. out
1-2-3-4-5-6-7
3.672
2.288
účinná vs. neúčinná
1-2-3-4-5-6-7
2.992
3.454
mužská vs. ženská
1-2-3-4-5-6-7
4.882
1.684
slabá vs. silná
1-2-3-4-5-6-7
5.756
2.067
urážející vs. má nadhled
1-2-3-4-5-6-7
3.874
1.942
dynamická vs. stabilní
1-2-3-4-5-6-7
4.168
2.14
vlastní vs. cizí
1-2-3-4-5-6-7
3.782
1.465
šířící vs. nešířící
1-2-3-4-5-6-7
3.294
2.006
nadčasová vs. současná
1-2-3-4-5-6-7
4.269
2.667
zlá vs. dobrá
1-2-3-4-5-6-7
3.832
2.089
aktivní vs. pasivní
1-2-3-4-5-6-7
3.479
2.535
jemná vs. hrubá
1-2-3-4-5-6-7
5.832
1.266
apelující vs. neapelující
1-2-3-4-5-6-7
2.05
1.779
nezajímavá vs. zajímavá
1-2-3-4-5-6-7
4.63
2.233
zodpovědná vs. nezodpovědná
1-2-3-4-5-6-7
3.252
2.121
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
7. Viděli jste reklamu využívající motiv strachu (tak jako výše uvedené kampaně)?
Pokud jste neviděli, či nevíte, pokračujte otázkou číslo 10
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 8, ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
68
57,14 %
57,14 %
ne
51
42,86 %
42,86 %
8. Pokud ano, o jakou reklamu se jednalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
"Jedna dvě, klíště jde, klíště si jde pro tebe." nějaké očkování
1, 2, 4
anorexie
Besip- alkohol za volantem
Besip-nemyslíš,zaplatíš, Očkování proti klíšťové encefalitidě
čsob - upír
Filmový festival pro děti a mládež ve Zlíně, tuším, že tak před 2 až 3 roky...
kampaň "Nemyslíš, zaplatíš"
kampan proti interupciam, frcala na Slovensku cca 3 roky dozadu. nakoniec bola zakazana
Linka bezpečí
Na očkování, na dopravní nehodovost
Nadace na ochranu zvířat
Nemyslíš-zaplatíš
např. nemyslíš-zaplatíš
nemslíš zaplatíš
Nemyslíš - zaplatíš
Nemyslíš - zaplatíš
nemyslíš - zaplatíš
nemyslíš zaplatíš
Nemyslíš zaplatíš
nemyslíš zaplatíš
Nemyslíš zaplatíš
Nemyslíš zaplatíš, Fidorka
Nemyslíš-zaplatíš
nemyslíš-zaplatíš
nemyslíš-zaplatíš
Nemyslíš-zaplatíš
Nemyslíš, zaplatíš
Paradontax
Nemyslíš, zaplatíš
Nemyslíš, zaplatíš
nemyslíš, zaplatíš
Nemyslíš, zaplatíš
Nemyslíš, zaplatíš
nemyslíš, zaplatíš
nemyslíš, zaplatíš
Nemyslíš, zaplatíš
Nemyslíš, zaplatíš
Nemyslíš, zaplatíš - britské reklamy podobného typu
nemyslíš, zaplatíš a na zubní pastu Paradontax
Nemyslíš, zaplatíš, Autosedačka
Nemyslíš, zaplatíš; Lupy ve vlasech; Parodie na horory apod
Nemyslíš, zaplatíš. Paradontax.
nemyslíš, zaplatíš. sensodyne,
NEZISKOVÉ ORGANIZACE, POMOC DĚTEM, DROGOVĚ ZÁVISLÍ
O 3 již zmíněné (krom ringu)
O 3 zde uvedené reklamy - zubní pasta, Nemyslíš-zaplatíš, Znáte jeho cenu. Dále další reklamu na ochranu zvířat s roztomilým selátkem, týkající se zabíjení na jatkách. Nebo na upozornění drastického zabíjení tuleňů pro kožešinu.
očkování proti klíštěti (jedna, dvě… klíště si jde pro tebe)
podpora dětí v dětských domovech - stop týrání dětí
předvolební kampaně
reklamy na bankovní instituce
akce skupin jako greenpeace, protipotratové ligy, ...
rakovina prsu
reklama na očkování miminek proti meningitidě
Reklamy na Nemyslíš, zaplatíš!
Reklamy nemyslíš zaplatíš, odpůrci potratů atd.
Reklamy typu "Nemyslíš, zaplatíš".
skoro každá reklama, je založena na strachu - na prací prostředky (skvrna je zlo), na antiperspiranty (pocení je přeci nechutné - tvrdí v TV)... a tak bych mohla pokračovat donekonečna
smoklin
Sociální reklama od Greenpeace s českou hymnou
třeba na plazmovou televizi, která měla vypadat jako okno, do kterého někdo kouká
týkala se škodlivosti kouření cigaret
Týrání zvířat, paradontax, nemyslíš - zaplatíš...
Viděla jsem reklamu č. 1 na zubní pastu a reklamu č. 2 s dítětem v autě.
viz. Reklama č.2 a další z této série
Všechny reklamy „Nemyslíš zaplatíš“, reklama na anorexii
všechny reklamy Nemyslíš, zaplatíš, různé reklamy na vitamíny, léky,...očkování pro mimina proti meningitidě,...
Všechny viz výše, krom té na tv3, dále na potrat a O. Toscani - Beneton
všechny z těchto i další..
vyse uveden
výše uvedené, kromě reklamy č. 3
zubná pasta colgate, kondomy...
9. Jaký pocit ve Vás zanechala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
negativní pocit
32
47,06 %
26,89 %
silně negativní pocit
19
27,94 %
15,97 %
pozitivní pocit
9
13,24 %
7,56 %
neutrální pocit
6
8,82 %
5,04 %
silně pozitivní pocit
2
2,94 %
1,68 %
10. Co si myslíte, v jakých reklamách se nejčastěji objevuje motiv strachu?
Určete prosím u každé možnosti jedinečné pořadí. 1 = nejčastěji, 8 = skoro vůbec
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
pojištění
4.773
4.041
zdravotní potřeby, léky
4.471
2.989
alkohol
5.025
4.68
tabákové výrobky
4.588
4.612
autonehody
2.008
3.067
životní prostředí
4.63
3.325
anorexie, bulimie, obezita
3.975
4.512
jiné
6.529
3.795
11. Ovlivnila Vás některá z výše uvedených kampaní?
Pokud Vás neovlivnila, či nevíte, na otázku 12 neodpovídejte.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → konec dotazníku, nevím → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
46
38,66 %
38,66 %
nevím
41
34,45 %
34,45 %
ne
32
26,89 %
26,89 %
12. Pokud ano, která kampaň a jakým způsobem Vás ovlivnila? - vysvětlete
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
+
božemůj jestliže studuješ na marketingu dokonce už magistra, tak by jsi mohla být schopná vyrobit normální dotazník a ne takové bludy... nestačí snad u těch otázek třeba tři až čtyři odpovědi? Ty ostatní už se stejně jen opakují a nemají smysl. Dostat se na konec je i s tím nejlepším úmyslem velice obtížné. Zamysli se...
Dopravní reklama..norci..
Již zmíněná na Paradontax - nekoupila jsem si sice tuto pastu, ale navštívila jsem lékaře a koupila speciální kartáček proti krvácení dásní
kampaň Nemyslíš, zaplatíš - použití pásu i na zadních sedadlech
Kampaň Nemyslíš, zaplatíš. Poutám se i vzadu, i když jedu jenom kousek.
Kampaň proti odchytu a zabíjení zvířat pro jejich srst na kožichy pro snobské paničky (zde reklama č. 4). Reklama ještě více prohloubila můj odpor k lovení těchto zvířat. Když kdekoliv vidím někoho v pravém kožichu, považuji danou osobu za lhostejnou a bez inteligence.
mluvila jsem o ní s okolím
nejvíc Nemyslíš, zapaltíč. Výborný nápad, člověk si té reklamy všimne. Hodně nechutná, negativní. Pocit strachu a děs ze smrti.
nejvíce mě asi ovlivnily reklamy na zubní pasty proti zánětu dásní, od té doby si je kupuji
Nekoupím si Paradontax
Nemyslis, zaplatis. Sice byla drsna nebo i nechutna - ale casto je to relane a dokud to clovek takhle primo nevidi tak mu ani nekdy nedochazi mozne rizika
nemyslíš - zaplatíš
nemysliš - zaplatíš - strach z nehody, větší opatrnost při řízení, dávám si větší pozor na ostatní řidiče, neboť jsou často neohleduplní - tak jak vystihuje tato kampaň
Nemyslíš - zaplatíš ...jsou vidět následky nedodržení pravidel
Nemyslíš - zaplatíš.
Nemyslíš - zaplatíš. Je šokující, vychází z reality.
Nemyslíš zaplatíš - je velice poutavá reklama, která pracuje s morbidním brutálním námětem, ale jen aby zapůsobila na znuděného diváka, kterého už nic nerozhází. Rozhodně to působí kladně, člověk víc myslí na bezpečí, nejenom své
Nemyslíš zaplatíš- poutám se.
Nemyslíš zaplatíš, poutám se v autě i když jedu jen po městě
nemyslíš-zaplatíš - silné uvědomnění osobní odpovědnosti za sebe a ostatní
Nemyslíš-zaplatíš (Autosedačka) - být pečlivý i pro zdálivé maličkosti, jako například jízda jen dva bloky
nemyslíš-zaplatíš...díky strachu vím,že na to co zrovna upozornovala,viz autosedačka. určitě budu dítě poutat a snažit se kupovat co nejvíce bezpečnou sedačku...nesednu za volant opilá apod...fakt se mi ty reklamy líbí,ač jsou drsné,ale lidi se zamyslí a zůstane jim to v hlavě
Nemyslíš-zaplatíš.nikdy bych nejela nepřipoutaná či nevezla nepřipoutanou osobu(dítě)
nemyslíš, zaplatíš
uvědomila jsem si, že riskování na silnicích je nebezpečné
Nemyslíš, zaplatiš
nemyslíš, zaplatíš
Nemyslíš, zaplatíš
nemyslíš, zaplatíš - mám z ní husí kůži a štve mě, že jsou lidi, kteří to pořád nechápou
Pak ta na dostihové chrty - hodně se o to teď zajímám (už to trvá delší dobu) - takže mne to inspirovalo k pomoci a šíření dál
nemyslíš, zaplatíš - snažím se dávat větší pozor na magory za volantem
Nemyslíš, zaplatíš - víc dbám na použití pásu i u spolujezdců
nemyslíš, zaplatíš- obezřetnější řidičské chování
Nemyslíš, zaplatíš- snažím se upozornit vždy celou rodinu, aby se v autě připoutali
Znáte jeho cenu?- tuto reklamu vidím dnes poprvé, ale uznávám, že je opravdu dostatečně odstrašující a účinná (alespoň ve smyslu, že vede člověka k zamyšlení)
Nemyslíš, zaplatíš! Snažím se si více dávat pozor na silnicích
Nemyslíš, zaplatíš. Poutám se v autě.
nemyslíš, zaplatíš. Způsob jízdy autem
očkování proti rakovině děližního čípku,poutám se bezpečnostními pásy v autě kdykoliv,když odjíždím
Paradontax
Paradontax – začala jsem víc dbát na zuby a víc o tom zjišťovat, Nemyslíš, zaplatíš – na silnici to fakt není sranda, nehazardovat, bojím se řídit
Paradontax- více dbám na prevenci
Parodontax- starám se více o zuby
reklama nemyslš, zaplatíš mě ovlivnila, že i na malý úsek nutím všechny spolucestující v autě se zapásat
Reklama s dítětem v ruce v nemysliš zaplatíš - nikdy bych své dítě nevezla ani metr bez upoutání v dětské sedačce!
Určitě nemyslí- zaplatíš..
jezdím opatrně
Zamyslel jsem se nad danou tematikou- bylo jich vice.
zamyšlení nad chováním, při jízdě v autě
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi inspirující [1-2-3-4-5-6-7] rigidní: 6 na otázku 3. Je pro Vás:
10. Co si myslíte, v jakých reklamách se nejčastěji objevuje motiv strachu?
odpověď autonehody=1:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zlá [1-2-3-4-5-6-7] dobrá: 2 na otázku 3. Je pro Vás:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemorální [1-2-3-4-5-6-7] etická: 1 na otázku 6. Je pro Vás:
odpověď jiné=8:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkohol=5 na otázku 10. Co si myslíte, v jakých reklamách se nejčastěji objevuje motiv strachu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zlá [1-2-3-4-5-6-7] dobrá: 5 na otázku 5. Je pro Vás:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi životní prostředí=7 na otázku 10. Co si myslíte, v jakých reklamách se nejčastěji objevuje motiv strachu?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pohlaví
2. Věk
3. Je pro Vás:
7. Viděli jste reklamu využívající motiv strachu (tak jako výše uvedené kampaně)?
9. Jaký pocit ve Vás zanechala?
10. Co si myslíte, v jakých reklamách se nejčastěji objevuje motiv strachu?
11. Ovlivnila Vás některá z výše uvedených kampaní?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pohlaví
2. Věk
3. Je pro Vás:
7. Viděli jste reklamu využívající motiv strachu (tak jako výše uvedené kampaně)?
9. Jaký pocit ve Vás zanechala?
10. Co si myslíte, v jakých reklamách se nejčastěji objevuje motiv strachu?
11. Ovlivnila Vás některá z výše uvedených kampaní?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
P:: Díky za info. Bude to nejspíš problém v otázce č. 10- kde musíte dát jedinečné pořadí (nikdy nesmí být dvě stejné čísla u něčeho). Jinak by to mělo být v pořádku.
Aaa: Na to že jsi studentka 5. ročníku, tak tomu dotazník vůbec neodpovídá. Jak můžeš u reklamy o autonehodě dát škálu vtipná-nudná? Když už, tak alespoň slovo zajímavá mi přijde lepší.