Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamy s motivem strachu

Reklamy s motivem strachu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jamina 1
Šetření:10. 03. 2011 - 20. 03. 2011
Počet respondentů:119
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.53
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:34 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.10:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

žádám Vás o vyplnění dotazníku, který se zabývá reklamami s motivem strachu.

 

Předem všem děkuji za Vaše odpovědi

Bc. Petra Pohlreichová

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9176,47 %76,47 %  
muž2823,53 %23,53 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
232218,49 %18,49 %  
221613,45 %13,45 %  
241411,76 %11,76 %  
211310,92 %10,92 %  
25108,4 %8,4 %  
2697,56 %7,56 %  
2075,88 %5,88 %  
1965,04 %5,04 %  
2754,2 %4,2 %  
3032,52 %2,52 %  
ostatní odpovědi 17
34
15
33
28
41
16
52
18
29
1411,76 %11,76 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.14
Minimum:17
Maximum:30
Variační rozpětí:13
Rozptyl:6.56
Směrodatná odchylka:2.56
Medián:23
Modus:23

Graf

V následujících čtyřech otázkách prosím v tabulce ohodnoťte příslušné reklamní komunikáty.

Reklama č. 1 - Reklama na zubní pastu Paradontax
Paradontax

3. Je pro Vás:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
vtipná vs. nudná1-2-3-4-5-6-74.1852.907
moderní vs. klasická1-2-3-4-5-6-73.5042.771
nemorální vs. etická1-2-3-4-5-6-73.9082.386
inspirující vs. rigidní1-2-3-4-5-6-74.1262.9
in vs. out1-2-3-4-5-6-74.0763.028
účinná vs. neúčinná1-2-3-4-5-6-73.1343.461
mužská vs. ženská1-2-3-4-5-6-73.5880.864
slabá vs. silná1-2-3-4-5-6-75.052.25
urážející vs. má nadhled1-2-3-4-5-6-74.3111.811
dynamická vs. stabilní1-2-3-4-5-6-73.7311.726
vlastní vs. cizí1-2-3-4-5-6-73.791.88
šířící vs. nešířící1-2-3-4-5-6-73.6221.849
nadčasová vs. současná1-2-3-4-5-6-74.0672.55
zlá vs. dobrá1-2-3-4-5-6-73.9242.423
aktivní vs. pasivní1-2-3-4-5-6-73.3191.68
jemná vs. hrubá1-2-3-4-5-6-75.5041.326
apelující vs. neapelující1-2-3-4-5-6-72.3531.892
nezajímavá vs. zajímavá1-2-3-4-5-6-74.4712.905
zodpovědná vs. nezodpovědná1-2-3-4-5-6-73.2611.705

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

Reklama č. 2 - Nemyslíš-zaplatíš (Autosedačka)
Nemyslíš - Zaplatíš

4. Je pro Vás:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
vtipná vs. nudná1-2-3-4-5-6-74.2181.078
moderní vs. klasická1-2-3-4-5-6-72.4121.402
nemorální vs. etická1-2-3-4-5-6-73.9661.915
inspirující vs. rigidní1-2-3-4-5-6-72.631.796
in vs. out1-2-3-4-5-6-72.8071.702
účinná vs. neúčinná1-2-3-4-5-6-71.8911.778
mužská vs. ženská1-2-3-4-5-6-74.2021.674
slabá vs. silná1-2-3-4-5-6-76.3031.203
urážející vs. má nadhled1-2-3-4-5-6-74.7311.272
dynamická vs. stabilní1-2-3-4-5-6-72.7312.045
vlastní vs. cizí1-2-3-4-5-6-73.0421.738
šířící vs. nešířící1-2-3-4-5-6-72.2611.621
nadčasová vs. současná1-2-3-4-5-6-73.6553.335
zlá vs. dobrá1-2-3-4-5-6-74.4542.483
aktivní vs. pasivní1-2-3-4-5-6-72.3110.987
jemná vs. hrubá1-2-3-4-5-6-75.7821.213
apelující vs. neapelující1-2-3-4-5-6-71.5291.089
nezajímavá vs. zajímavá1-2-3-4-5-6-75.6051.987
zodpovědná vs. nezodpovědná1-2-3-4-5-6-72.3192.016

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

Reklama č. 3 - TV3
TV3

5. Je pro Vás:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
vtipná vs. nudná1-2-3-4-5-6-74.1762.414
moderní vs. klasická1-2-3-4-5-6-73.7231.562
nemorální vs. etická1-2-3-4-5-6-73.7651.172
inspirující vs. rigidní1-2-3-4-5-6-74.4711.459
in vs. out1-2-3-4-5-6-74.2771.864
účinná vs. neúčinná1-2-3-4-5-6-74.5131.611
mužská vs. ženská1-2-3-4-5-6-72.7061.418
slabá vs. silná1-2-3-4-5-6-73.5711.287
urážející vs. má nadhled1-2-3-4-5-6-74.1181.247
dynamická vs. stabilní1-2-3-4-5-6-74.0670.886
vlastní vs. cizí1-2-3-4-5-6-74.0671.357
šířící vs. nešířící1-2-3-4-5-6-74.5381.61
nadčasová vs. současná1-2-3-4-5-6-74.3361.164
zlá vs. dobrá1-2-3-4-5-6-73.7311.205
aktivní vs. pasivní1-2-3-4-5-6-74.2941.603
jemná vs. hrubá1-2-3-4-5-6-74.6641.534
apelující vs. neapelující1-2-3-4-5-6-74.5211.695
nezajímavá vs. zajímavá1-2-3-4-5-6-73.3781.714
zodpovědná vs. nezodpovědná1-2-3-4-5-6-74.2690.97

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

Reklama č. 4 - Nadace pro ochranu zvířat
Znáte jeho cenu

6. Je pro Vás:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
vtipná vs. nudná1-2-3-4-5-6-74.1431.215
moderní vs. klasická1-2-3-4-5-6-73.6722.64
nemorální vs. etická1-2-3-4-5-6-73.5462.466
inspirující vs. rigidní1-2-3-4-5-6-73.6052.541
in vs. out1-2-3-4-5-6-73.6722.288
účinná vs. neúčinná1-2-3-4-5-6-72.9923.454
mužská vs. ženská1-2-3-4-5-6-74.8821.684
slabá vs. silná1-2-3-4-5-6-75.7562.067
urážející vs. má nadhled1-2-3-4-5-6-73.8741.942
dynamická vs. stabilní1-2-3-4-5-6-74.1682.14
vlastní vs. cizí1-2-3-4-5-6-73.7821.465
šířící vs. nešířící1-2-3-4-5-6-73.2942.006
nadčasová vs. současná1-2-3-4-5-6-74.2692.667
zlá vs. dobrá1-2-3-4-5-6-73.8322.089
aktivní vs. pasivní1-2-3-4-5-6-73.4792.535
jemná vs. hrubá1-2-3-4-5-6-75.8321.266
apelující vs. neapelující1-2-3-4-5-6-72.051.779
nezajímavá vs. zajímavá1-2-3-4-5-6-74.632.233
zodpovědná vs. nezodpovědná1-2-3-4-5-6-73.2522.121

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Viděli jste reklamu využívající motiv strachu (tak jako výše uvedené kampaně)?

Pokud jste neviděli, či nevíte, pokračujte otázkou číslo 10

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6857,14 %57,14 %  
ne5142,86 %42,86 %  

Graf

8. Pokud ano, o jakou reklamu se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"Jedna dvě, klíště jde, klíště si jde pro tebe." nějaké očkování

1, 2, 4

anorexie

Besip- alkohol za volantem

Besip-nemyslíš,zaplatíš, Očkování proti klíšťové encefalitidě

čsob - upír

Filmový festival pro děti a mládež ve Zlíně, tuším, že tak před 2 až 3 roky...

kampaň "Nemyslíš, zaplatíš"

kampan proti interupciam, frcala na Slovensku cca 3 roky dozadu. nakoniec bola zakazana

Linka bezpečí

Na očkování, na dopravní nehodovost

Nadace na ochranu zvířat Nemyslíš-zaplatíš

např. nemyslíš-zaplatíš

nemslíš zaplatíš

Nemyslíš - zaplatíš

Nemyslíš - zaplatíš

nemyslíš - zaplatíš

nemyslíš zaplatíš

Nemyslíš zaplatíš

nemyslíš zaplatíš

Nemyslíš zaplatíš

Nemyslíš zaplatíš, Fidorka

Nemyslíš-zaplatíš

nemyslíš-zaplatíš

nemyslíš-zaplatíš

Nemyslíš-zaplatíš

Nemyslíš, zaplatíš Paradontax

Nemyslíš, zaplatíš

Nemyslíš, zaplatíš

nemyslíš, zaplatíš

Nemyslíš, zaplatíš

Nemyslíš, zaplatíš

nemyslíš, zaplatíš

nemyslíš, zaplatíš

Nemyslíš, zaplatíš

Nemyslíš, zaplatíš

Nemyslíš, zaplatíš - britské reklamy podobného typu

nemyslíš, zaplatíš a na zubní pastu Paradontax

Nemyslíš, zaplatíš, Autosedačka

Nemyslíš, zaplatíš; Lupy ve vlasech; Parodie na horory apod

Nemyslíš, zaplatíš. Paradontax.

nemyslíš, zaplatíš. sensodyne,

NEZISKOVÉ ORGANIZACE, POMOC DĚTEM, DROGOVĚ ZÁVISLÍ

O 3 již zmíněné (krom ringu)

O 3 zde uvedené reklamy - zubní pasta, Nemyslíš-zaplatíš, Znáte jeho cenu. Dále další reklamu na ochranu zvířat s roztomilým selátkem, týkající se zabíjení na jatkách. Nebo na upozornění drastického zabíjení tuleňů pro kožešinu.

očkování proti klíštěti (jedna, dvě… klíště si jde pro tebe)

podpora dětí v dětských domovech - stop týrání dětí

předvolební kampaně reklamy na bankovní instituce akce skupin jako greenpeace, protipotratové ligy, ...

rakovina prsu

reklama na očkování miminek proti meningitidě

Reklamy na Nemyslíš, zaplatíš!

Reklamy nemyslíš zaplatíš, odpůrci potratů atd.

Reklamy typu "Nemyslíš, zaplatíš".

skoro každá reklama, je založena na strachu - na prací prostředky (skvrna je zlo), na antiperspiranty (pocení je přeci nechutné - tvrdí v TV)... a tak bych mohla pokračovat donekonečna

smoklin

Sociální reklama od Greenpeace s českou hymnou

třeba na plazmovou televizi, která měla vypadat jako okno, do kterého někdo kouká

týkala se škodlivosti kouření cigaret

Týrání zvířat, paradontax, nemyslíš - zaplatíš...

Viděla jsem reklamu č. 1 na zubní pastu a reklamu č. 2 s dítětem v autě.

viz. Reklama č.2 a další z této série

Všechny reklamy „Nemyslíš zaplatíš“, reklama na anorexii

všechny reklamy Nemyslíš, zaplatíš, různé reklamy na vitamíny, léky,...očkování pro mimina proti meningitidě,...

Všechny viz výše, krom té na tv3, dále na potrat a O. Toscani - Beneton

všechny z těchto i další..

vyse uveden

výše uvedené, kromě reklamy č. 3

zubná pasta colgate, kondomy...

9. Jaký pocit ve Vás zanechala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
negativní pocit3247,06 %26,89 %  
silně negativní pocit1927,94 %15,97 %  
pozitivní pocit913,24 %7,56 %  
neutrální pocit68,82 %5,04 %  
silně pozitivní pocit22,94 %1,68 %  

Graf

10. Co si myslíte, v jakých reklamách se nejčastěji objevuje motiv strachu?

Určete prosím u každé možnosti jedinečné pořadí. 1 = nejčastěji, 8 = skoro vůbec

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
pojištění4.7734.041
zdravotní potřeby, léky4.4712.989
alkohol5.0254.68
tabákové výrobky4.5884.612
autonehody2.0083.067
životní prostředí4.633.325
anorexie, bulimie, obezita3.9754.512
jiné6.5293.795

Graf

11. Ovlivnila Vás některá z výše uvedených kampaní?

Pokud Vás neovlivnila, či nevíte, na otázku 12 neodpovídejte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, ne → konec dotazníku, nevím → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4638,66 %38,66 %  
nevím4134,45 %34,45 %  
ne3226,89 %26,89 %  

Graf

12. Pokud ano, která kampaň a jakým způsobem Vás ovlivnila? - vysvětlete

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

+

božemůj jestliže studuješ na marketingu dokonce už magistra, tak by jsi mohla být schopná vyrobit normální dotazník a ne takové bludy... nestačí snad u těch otázek třeba tři až čtyři odpovědi? Ty ostatní už se stejně jen opakují a nemají smysl. Dostat se na konec je i s tím nejlepším úmyslem velice obtížné. Zamysli se...

Dopravní reklama..norci..

Již zmíněná na Paradontax - nekoupila jsem si sice tuto pastu, ale navštívila jsem lékaře a koupila speciální kartáček proti krvácení dásní

kampaň Nemyslíš, zaplatíš - použití pásu i na zadních sedadlech

Kampaň Nemyslíš, zaplatíš. Poutám se i vzadu, i když jedu jenom kousek.

Kampaň proti odchytu a zabíjení zvířat pro jejich srst na kožichy pro snobské paničky (zde reklama č. 4). Reklama ještě více prohloubila můj odpor k lovení těchto zvířat. Když kdekoliv vidím někoho v pravém kožichu, považuji danou osobu za lhostejnou a bez inteligence.

mluvila jsem o ní s okolím

nejvíc Nemyslíš, zapaltíč. Výborný nápad, člověk si té reklamy všimne. Hodně nechutná, negativní. Pocit strachu a děs ze smrti.

nejvíce mě asi ovlivnily reklamy na zubní pasty proti zánětu dásní, od té doby si je kupuji

Nekoupím si Paradontax

Nemyslis, zaplatis. Sice byla drsna nebo i nechutna - ale casto je to relane a dokud to clovek takhle primo nevidi tak mu ani nekdy nedochazi mozne rizika

nemyslíš - zaplatíš

nemysliš - zaplatíš - strach z nehody, větší opatrnost při řízení, dávám si větší pozor na ostatní řidiče, neboť jsou často neohleduplní - tak jak vystihuje tato kampaň

Nemyslíš - zaplatíš ...jsou vidět následky nedodržení pravidel

Nemyslíš - zaplatíš.

Nemyslíš - zaplatíš. Je šokující, vychází z reality.

Nemyslíš zaplatíš - je velice poutavá reklama, která pracuje s morbidním brutálním námětem, ale jen aby zapůsobila na znuděného diváka, kterého už nic nerozhází. Rozhodně to působí kladně, člověk víc myslí na bezpečí, nejenom své

Nemyslíš zaplatíš- poutám se.

Nemyslíš zaplatíš, poutám se v autě i když jedu jen po městě

nemyslíš-zaplatíš - silné uvědomnění osobní odpovědnosti za sebe a ostatní

Nemyslíš-zaplatíš (Autosedačka) - být pečlivý i pro zdálivé maličkosti, jako například jízda jen dva bloky

nemyslíš-zaplatíš...díky strachu vím,že na to co zrovna upozornovala,viz autosedačka. určitě budu dítě poutat a snažit se kupovat co nejvíce bezpečnou sedačku...nesednu za volant opilá apod...fakt se mi ty reklamy líbí,ač jsou drsné,ale lidi se zamyslí a zůstane jim to v hlavě

Nemyslíš-zaplatíš.nikdy bych nejela nepřipoutaná či nevezla nepřipoutanou osobu(dítě)

nemyslíš, zaplatíš uvědomila jsem si, že riskování na silnicích je nebezpečné

Nemyslíš, zaplatiš

nemyslíš, zaplatíš

Nemyslíš, zaplatíš

nemyslíš, zaplatíš - mám z ní husí kůži a štve mě, že jsou lidi, kteří to pořád nechápou Pak ta na dostihové chrty - hodně se o to teď zajímám (už to trvá delší dobu) - takže mne to inspirovalo k pomoci a šíření dál

nemyslíš, zaplatíš - snažím se dávat větší pozor na magory za volantem

Nemyslíš, zaplatíš - víc dbám na použití pásu i u spolujezdců

nemyslíš, zaplatíš- obezřetnější řidičské chování

Nemyslíš, zaplatíš- snažím se upozornit vždy celou rodinu, aby se v autě připoutali Znáte jeho cenu?- tuto reklamu vidím dnes poprvé, ale uznávám, že je opravdu dostatečně odstrašující a účinná (alespoň ve smyslu, že vede člověka k zamyšlení)

Nemyslíš, zaplatíš! Snažím se si více dávat pozor na silnicích

Nemyslíš, zaplatíš. Poutám se v autě.

nemyslíš, zaplatíš. Způsob jízdy autem

očkování proti rakovině děližního čípku,poutám se bezpečnostními pásy v autě kdykoliv,když odjíždím

Paradontax

Paradontax – začala jsem víc dbát na zuby a víc o tom zjišťovat, Nemyslíš, zaplatíš – na silnici to fakt není sranda, nehazardovat, bojím se řídit

Paradontax- více dbám na prevenci

Parodontax- starám se více o zuby

reklama nemyslš, zaplatíš mě ovlivnila, že i na malý úsek nutím všechny spolucestující v autě se zapásat

Reklama s dítětem v ruce v nemysliš zaplatíš - nikdy bych své dítě nevezla ani metr bez upoutání v dětské sedačce!

Určitě nemyslí- zaplatíš.. jezdím opatrně

Zamyslel jsem se nad danou tematikou- bylo jich vice.

zamyšlení nad chováním, při jízdě v autě

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Je pro Vás:

  • odpověď slabá [1-2-3-4-5-6-7] silná: 7:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] nezodpovědná: 5 na otázku 5. Je pro Vás:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezajímavá [1-2-3-4-5-6-7] zajímavá: 7 na otázku 6. Je pro Vás:
  • odpověď šířící [1-2-3-4-5-6-7] nešířící: 1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zlá [1-2-3-4-5-6-7] dobrá: 7 na otázku 4. Je pro Vás:
  • odpověď účinná [1-2-3-4-5-6-7] neúčinná: 1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zlá [1-2-3-4-5-6-7] dobrá: 7 na otázku 4. Je pro Vás:
  • odpověď zlá [1-2-3-4-5-6-7] dobrá: 4:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi apelující [1-2-3-4-5-6-7] neapelující: 4 na otázku 6. Je pro Vás:
  • odpověď zodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] nezodpovědná: 1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] nezodpovědná: 6 na otázku 5. Je pro Vás:

5. Je pro Vás:

  • odpověď aktivní [1-2-3-4-5-6-7] pasivní: 4:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi šířící [1-2-3-4-5-6-7] nešířící: 4 na otázku 4. Je pro Vás:
  • odpověď apelující [1-2-3-4-5-6-7] neapelující: 4:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi slabá [1-2-3-4-5-6-7] silná: 4 na otázku 6. Je pro Vás:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi apelující [1-2-3-4-5-6-7] neapelující: 4 na otázku 6. Je pro Vás:
  • odpověď dynamická [1-2-3-4-5-6-7] stabilní: 4:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi apelující [1-2-3-4-5-6-7] neapelující: 4 na otázku 6. Je pro Vás:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5-6-7] klasická: 4 na otázku 6. Je pro Vás:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nadčasová [1-2-3-4-5-6-7] současná: 4 na otázku 4. Je pro Vás:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi šířící [1-2-3-4-5-6-7] nešířící: 4 na otázku 4. Je pro Vás:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vtipná [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 7 na otázku 3. Je pro Vás:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi in [1-2-3-4-5-6-7] out: 7 na otázku 3. Je pro Vás:
  • odpověď in [1-2-3-4-5-6-7] out: 4:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi šířící [1-2-3-4-5-6-7] nešířící: 4 na otázku 4. Je pro Vás:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mužská [1-2-3-4-5-6-7] ženská: 4 na otázku 5. Je pro Vás:
  • odpověď inspirující [1-2-3-4-5-6-7] rigidní: 4:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi šířící [1-2-3-4-5-6-7] nešířící: 4 na otázku 4. Je pro Vás:
  • odpověď nadčasová [1-2-3-4-5-6-7] současná: 4:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi šířící [1-2-3-4-5-6-7] nešířící: 4 na otázku 4. Je pro Vás:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi slabá [1-2-3-4-5-6-7] silná: 4 na otázku 6. Je pro Vás:
  • odpověď nemorální [1-2-3-4-5-6-7] etická: 4:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi šířící [1-2-3-4-5-6-7] nešířící: 4 na otázku 4. Je pro Vás:
  • odpověď nezajímavá [1-2-3-4-5-6-7] zajímavá: 4:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi slabá [1-2-3-4-5-6-7] silná: 4 na otázku 6. Je pro Vás:
  • odpověď slabá [1-2-3-4-5-6-7] silná: 4:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi šířící [1-2-3-4-5-6-7] nešířící: 4 na otázku 4. Je pro Vás:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi slabá [1-2-3-4-5-6-7] silná: 4 na otázku 6. Je pro Vás:
  • odpověď šířící [1-2-3-4-5-6-7] nešířící: 4:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi slabá [1-2-3-4-5-6-7] silná: 4 na otázku 6. Je pro Vás:
  • odpověď zlá [1-2-3-4-5-6-7] dobrá: 4:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi slabá [1-2-3-4-5-6-7] silná: 4 na otázku 6. Je pro Vás:

6. Je pro Vás:

  • odpověď apelující [1-2-3-4-5-6-7] neapelující: 1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktivní [1-2-3-4-5-6-7] pasivní: 1 na otázku 6. Je pro Vás:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezajímavá [1-2-3-4-5-6-7] zajímavá: 7 na otázku 6. Je pro Vás:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi zodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] nezodpovědná: 1 na otázku 6. Je pro Vás:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nadčasová [1-2-3-4-5-6-7] současná: 7 na otázku 6. Je pro Vás:
  • odpověď slabá [1-2-3-4-5-6-7] silná: 7:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktivní [1-2-3-4-5-6-7] pasivní: 1 na otázku 6. Je pro Vás:
  • odpověď šířící [1-2-3-4-5-6-7] nešířící: 4:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi šířící [1-2-3-4-5-6-7] nešířící: 4 na otázku 4. Je pro Vás:
  • odpověď vtipná [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 4:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vtipná [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 4 na otázku 3. Je pro Vás:
  • odpověď zodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] nezodpovědná: 4:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi slabá [1-2-3-4-5-6-7] silná: 4 na otázku 6. Je pro Vás:

7. Viděli jste reklamu využívající motiv strachu (tak jako výše uvedené kampaně)?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi negativní pocit na otázku 9. Jaký pocit ve Vás zanechala?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi silně negativní pocit na otázku 9. Jaký pocit ve Vás zanechala?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dynamická [1-2-3-4-5-6-7] stabilní: 5 na otázku 5. Je pro Vás:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi inspirující [1-2-3-4-5-6-7] rigidní: 6 na otázku 3. Je pro Vás:

10. Co si myslíte, v jakých reklamách se nejčastěji objevuje motiv strachu?

  • odpověď autonehody=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zlá [1-2-3-4-5-6-7] dobrá: 2 na otázku 3. Je pro Vás:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemorální [1-2-3-4-5-6-7] etická: 1 na otázku 6. Je pro Vás:
  • odpověď jiné=8:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkohol=5 na otázku 10. Co si myslíte, v jakých reklamách se nejčastěji objevuje motiv strachu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zlá [1-2-3-4-5-6-7] dobrá: 5 na otázku 5. Je pro Vás:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi životní prostředí=7 na otázku 10. Co si myslíte, v jakých reklamách se nejčastěji objevuje motiv strachu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Je pro Vás:

7. Viděli jste reklamu využívající motiv strachu (tak jako výše uvedené kampaně)?

9. Jaký pocit ve Vás zanechala?

10. Co si myslíte, v jakých reklamách se nejčastěji objevuje motiv strachu?

11. Ovlivnila Vás některá z výše uvedených kampaní?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Je pro Vás:

7. Viděli jste reklamu využívající motiv strachu (tak jako výše uvedené kampaně)?

9. Jaký pocit ve Vás zanechala?

10. Co si myslíte, v jakých reklamách se nejčastěji objevuje motiv strachu?

11. Ovlivnila Vás některá z výše uvedených kampaní?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

1, J.Reklamy s motivem strachu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklamy-s-motivem-strachu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.