Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamy společnosti T-Mobile

Reklamy společnosti T-Mobile

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Sanická
Šetření:27. 01. 2014 - 09. 02. 2014
Počet respondentů:184
Počet otázek (max/průměr):13 / 13.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku týkajícího se reklamních kampaní společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., jehož výsledky použiji při zpracování mé diplomové práce.

Předem děkuji za Vaši ochotu a čas. 

Lenka Sanická

Odpovědi respondentů

1. Pamatujete si některou z kampaní společnosti T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16789,78 %90,76 %  
ne1910,22 %10,33 %  

Graf

2. Reklamy společnosti T-Mobile hodnotím jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipné9350 %50,54 %  
nápadité3719,89 %20,11 %  
trapné2312,37 %12,5 %  
líbivé147,53 %7,61 %  
nevím126,45 %6,52 %  
nudné73,76 %3,8 %  

Graf

3. Vybavujete si hlavního protagonistu (hrdinu) reklamy T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16588,71 %89,67 %  
ne2111,29 %11,41 %  

Graf

4. Vybavujete si propagovaný produkt či službu v reklamě T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9752,15 %52,72 %  
ne8947,85 %48,37 %  

Graf

5. Vybavujete si nějaký slogan z reklamy T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9350 %50,54 %  
ne9350 %50,54 %  

Graf

6. Který slogan/námět reklamy společnosti T-Mobile Vás nejvíce zaujal?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevim189,78 %9,78 %  
žádný126,52 %6,52 %  
asi jinej gang 94,89 %4,89 %  
skokani63,26 %3,26 %  
pojď mi hop63,26 %3,26 %  
chuck norris42,17 %2,17 %  
tablety31,63 %1,63 %  
nepamatuji se21,09 %1,09 %  
Asi jinej gang, co?21,09 %1,09 %  
Loutky21,09 %1,09 %  
ostatní odpovědi Zadar Volanič
lázně
volejte zadara
ta-ble-ty
pod mi hop
-
kecky
pojď mi na hopa
Žádný.
A pojď mi hop...
nevím, nevzpomínám si
Pojd.mi hop
dívám se na cool; dívám se na bednu
Vykunili mi prase, kuny. Asi jinej gang, co?
Pane, nevydotil by jste nás? On poprvé bruslí. Bruce Lee? No. Chuck Norris!
jak si herec dával na oči masážní baňky
cyklus reklam s motorkari
letní spoty se skauty, vánoční spoty s rozbitým tabletem
?
plnění bobříků
chválabohu si tyhle nesmysly nepamatuju...
volej zdarma
...
ta-ble-ty :-D
Pojď mi hop. Skluzan Tavič
"Našim to nejlepší"; "Našim pro radost"; "Našim ..... "
reklamy s motocyklisty, později lyžaři a hlášky z nich
Ta- ble-ty
Bruce Lee? No, Chuck Norris.
skokani v lázních
skokani na lyžích
jak mám odpovědět, když jsem v ot.5 zvolil NE a ot.6 je povinná ?
Ušajn boltec
Skauti (jsem skaut)
tu du du di du
???
reklama s Pavláskem a Kotkem
reklama na tablety
neznám
***
nic
volej zadara
asi jinej gang, ne...,pak taboreni, skok na lyzich, laznicky svihak
tablety....
co děláš? dívám se na love/cool
Volejte Zadara! :D
Zadarky
mohli jsme udělat normální reklamu, ale my jsme řekli ne (teď si říkám, jestli to nebyl vodafone)
skauti
a Pavlaskem byly dobry
Hovno
kluzan tavič.
Kotek
Volání Zadara
Co děláš? Koukám na kůl... a ostatní tohoto typu...
asi jinej gang, tablety
Tydýt s Kotkem
Stojíme při vás (nezaujal, ale pamatuji si)
Sračky
posilovna Kotek-Pavlasek
hop
Chuck Norris a Bruce Lee
růžový slon
jinej gang
Župan a Županič :P
Nepamatuji si
Psala jsem, že ne
nevaž se,odvaž se
tablet ?
Zadara bych nevolal
adopce sněhuláka
puštíku...
reklamy s motorkářskou tématikou
Motorkáři
momentalne mne zadny nenapada
všechny mi připadají trapné a cílené na mládež
Pojď mi hop!
Kotek, divadélko s prsty
tablety s Kotkem
Pojď mi hop! - lyžaři
Skokani - Zadar
volej, volej zdarma; koukam na kul, je pekne vostrej; ta-ble-ty
Chuck Noris
Skluzan Tavič
až při obnově paušálu jsem zjistil, že výrok "našim" není v reklamě náhodně, ale jsou to letošní názvy tarifů. ty mě zaujaly tak, že jsem po 16 letech přešel jinam.
Všechny nové 2013+
všechny
Čau, co děláš? Koukám na cool... Tak to je vostrý.
"Asi jinej gang, co? "
..
motorkáři, skokani
našim to frčí za polovinu
.
Zabaky
zadny, vsechny vase reklamy jsou priserny.
lyže
hoši jezdíme
Havaj
neznám žádný
na co se díváš.Na cool(díval se na kůl dřevo)
nic, prošlo to kolem mne, jak se říká, jedním uchem tam............
n
dvojice Kotek Pavlasek
Asi jinej gang :D
S Chukem Norrisem
Pro společné zážitky; jak kdo dopadl pod kruhy
Volejte zadara.
Vanocni reklama na internet
dezer
na tablet
Ten byl tvůj.
Kdo jak dopadne pod kruhy
Dá-dá-dá; Návštěvníci
12065,22 %65,22 % 

Graf

7. Kde jste se s reklamou setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize17694,62 %95,65 %  
internet9852,69 %53,26 %  
venkovní reklama6132,8 %33,15 %  
tisk4524,19 %24,46 %  
kino reklama189,68 %9,78 %  
rozhlas126,45 %6,52 %  
jiné63,23 %3,26 %  

Graf

8. Který z těchto prostředků na Vás nejvíce působil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize14477,42 %78,26 %  
jiné179,14 %9,24 %  
internet126,45 %6,52 %  
venkovní reklama63,23 %3,26 %  
kino reklama52,69 %2,72 %  
rozhlas10,54 %0,54 %  
tisk10,54 %0,54 %  

Graf

9. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12768,28 %69,02 %  
muž5931,72 %32,07 %  

Graf

10. Jste zákazníkem společnosti T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9551,08 %51,63 %  
ne9148,92 %49,46 %  

Graf

11. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23179,14 %9,24 %  
22147,53 %7,61 %  
24147,53 %7,61 %  
25126,45 %6,52 %  
26126,45 %6,52 %  
27105,38 %5,43 %  
28105,38 %5,43 %  
2194,84 %4,89 %  
2084,3 %4,35 %  
1663,23 %3,26 %  
ostatní odpovědi 30
32
31
38
40
19
48
17
18
29
44
42
34
15
14
33
50
primereny
37
36
39
23 let
235
třicetjedna
45
53
25 let
52
11
58
49
7439,78 %40,22 % 

Graf

12. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské8143,55 %44,02 %  
středoškolské s maturitou7037,63 %38,04 %  
základní2111,29 %11,41 %  
vyšší odborné73,76 %3,8 %  
vyučen73,76 %3,8 %  

Graf

13. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/ka8445,16 %45,65 %  
zaměstnaný/á6836,56 %36,96 %  
podnikatel/ka158,06 %8,15 %  
mateřská dovolená115,91 %5,98 %  
nezaměstnaný/á73,76 %3,8 %  
důchodce10,54 %0,54 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Vybavujete si propagovaný produkt či službu v reklamě T-Mobile?

  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 6. Který slogan/námět reklamy společnosti T-Mobile Vás nejvíce zaujal?

5. Vybavujete si nějaký slogan z reklamy T-Mobile?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Pamatujete si některou z kampaní společnosti T-Mobile?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevim na otázku 6. Který slogan/námět reklamy společnosti T-Mobile Vás nejvíce zaujal?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 8. Který z těchto prostředků na Vás nejvíce působil?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 6. Který slogan/námět reklamy společnosti T-Mobile Vás nejvíce zaujal?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Vybavujete si hlavního protagonistu (hrdinu) reklamy T-Mobile?

7. Kde jste se s reklamou setkali?

  • odpověď internet:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhlas na otázku 7. Kde jste se s reklamou setkali?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 8. Který z těchto prostředků na Vás nejvíce působil?

13. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

  • odpověď student/ka:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 12. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pamatujete si některou z kampaní společnosti T-Mobile?

2. Reklamy společnosti T-Mobile hodnotím jako:

3. Vybavujete si hlavního protagonistu (hrdinu) reklamy T-Mobile?

4. Vybavujete si propagovaný produkt či službu v reklamě T-Mobile?

5. Vybavujete si nějaký slogan z reklamy T-Mobile?

6. Který slogan/námět reklamy společnosti T-Mobile Vás nejvíce zaujal?

7. Kde jste se s reklamou setkali?

8. Který z těchto prostředků na Vás nejvíce působil?

9. Jste:

10. Jste zákazníkem společnosti T-Mobile?

11. Jaký je Váš věk?

12. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

13. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pamatujete si některou z kampaní společnosti T-Mobile?

2. Reklamy společnosti T-Mobile hodnotím jako:

3. Vybavujete si hlavního protagonistu (hrdinu) reklamy T-Mobile?

4. Vybavujete si propagovaný produkt či službu v reklamě T-Mobile?

5. Vybavujete si nějaký slogan z reklamy T-Mobile?

6. Který slogan/námět reklamy společnosti T-Mobile Vás nejvíce zaujal?

7. Kde jste se s reklamou setkali?

8. Který z těchto prostředků na Vás nejvíce působil?

9. Jste:

10. Jste zákazníkem společnosti T-Mobile?

11. Jaký je Váš věk?

12. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

13. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sanická, L.Reklamy společnosti T-Mobile (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://reklamy-spolecnosti-t-mobile.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.