Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamy

Reklamy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Brdek
Šetření:24. 04. 2012 - 01. 05. 2012
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, prosím o vyplnění dotazníku, který je zaměřovaný na REKLAMY.

Pokouším se zjistit, jak jsou lidé ovlivňováni reklamou.

Dotazník jsem vypracoval na základě studiiního programu na naší škole.

 

Odpovědi respondentů

1. S jakou reklamou se nejčastěji setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamy v televizi3847,5 %47,5 %  
reklamy na internetu2531,25 %31,25 %  
reklamní letáky1316,25 %16,25 %  
rozhlasové reklamy45 %5 %  

Graf

2. Zaujala by Vás reklama na hudbu Reggae?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5062,5 %62,5 %  
ANO3037,5 %37,5 %  

Graf

3. Ovlivnují Vás reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4556,25 %56,25 %  
ANO3543,75 %43,75 %  

Graf

4. Jaká reklama má na Vás největší vliv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamy v televizi4758,75 %58,75 %  
reklamy na internetu2025 %25 %  
reklamní letáky1113,75 %13,75 %  
rozhlasové reklamy22,5 %2,5 %  

Graf

5. A proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevim56,25 %6,25 %  
vizuální vjem22,5 %2,5 %  
Setkávám se s nimi často a na rozdíl od ostatních druhů reklamy je neignoruji.11,25 %1,25 %  
chlast v akci11,25 %1,25 %  
páč jí sleduju denně11,25 %1,25 %  
Protože se s nimi setkávám nejčastěji11,25 %1,25 %  
je nejintenzivnější11,25 %1,25 %  
Myslím, že reklama mě ovlivňuje převážně podvědomě, ta televizní proto, že zpravidla nepřepínám a vidím ji tedy celou.11,25 %1,25 %  
audiovizuální a v době, kdy sleduji svůj pořad11,25 %1,25 %  
protože není uvedena jiná možnost11,25 %1,25 %  
ostatní odpovědi Kombinuje vizuální s poslechovým vjemem
vidím je nejčastěji
Mohu si zjistit další objektivní informace
nejvíc zaujmou
-možnost okamžité akce (zjistit další informace, navštívit stránku)
Nenechám se nějak moc ovlivnit,ale nejvíce si všímám reklam v televizi
Nejvíce zajímavé
kombinace zvuku a obrazu
doprovod hudby,známé osobnosti,chytlavost reklamy v televizi
Jsou nejvíc vidět..
lebo tam nebola moznost ze ma ziadna neovplyvnuje trtko
Protože jsou až příliš časté.
nejvíc je vnímám
Je všudypřítomná
pro me nejduveryhodnejsi
vic zaujme
zde jsem casto
jsou vlezle
když je čtu, většinou jim věnuji pozornost
protoze moznost zadna chybi
občas zabrousím na odkazující stránky
Nejsou tolika vtíravé
-
protože se často dívám na TV
protože jsem s ní v kontaktu nejčastějí
někdy jsou docela vtipné
Protože jsou hezké
protože jich je asi milion za jeden film
Zajímají mě akce, slevy
Zvuk a obraz
působí na všechny smysly, nelze jí přeskočit
protože tam strávím hodně času
jen tak se do TV neco nedostane
Upoutají moji pozornost.
jsou nejitenzivnější
Jsem na netu nejčastěji, výhodné nabídky apod.
zábava

Vidím jí...
vidím je a slyším zároveň
protoze tu neni kolonka s moznosti, ZADNA na me nema velky vliv! :)
Setkávám se s nimi nejčastěji.
Protože je dávají pořád, pokud sleduji pořad, tak jsou tam tak třikrát do hodiny
jelikož je tisíckrát omílaná
protože se jimhůř vyhýbá
Silné působí
více vjemů najednou, t.j. vizuální i zvuková
Pro me nejvice viditelna
slevy na produkty
jsou lákavé
je vtíravá a neustále je opakují
nejvíc upoutá
Je velmi jednoduché si dohledat prodrobnější informace a případně si zboží zakoupit
inspiruji se
Nejvíce s nimi přijdu do styku
po pravdě řečeno jsem netušila, který z nich vybrat... ale asi internet, jelikož po přečtění reklamy si mohu zjistit více informací a proklikat se tam, kam potřebuju.....
je všude
Vidím je nejčastěji.
nebaví mě číst reklamní letáky,nejsem často na internetu,rozhlasovou reklamu už jsem dlouho neslyšela.
pamatuji si hudbu, slogany
Davají největší prostor pro realizaci a pokud je reklama dostatečně kvalitní a smysluplná doufám, že takové bude i zboží.
Mají ke mně nejsnadnější přístup
díky vizuální stránce
všímám si pouze reklam v televizi
je jich tam spousta a je kolikrát dobře zpracované
6581,25 %81,25 % 

Graf

6. Které reklamy byste zrušíli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
všechny reklamy3341,25 %41,25 %  
reklamy v televizi2531,25 %31,25 %  
rozhlasové reklamy2227,5 %27,5 %  

Graf

7. Díky čemu si reklamu zapamatujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Použití vtipu5467,5 %67,5 %  
Použití rýmu nebo sloganu2328,75 %28,75 %  
Vystupuje v ní známá osobnost33,75 %3,75 %  

Graf

8. Které reklamy Vám více vyhovují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
krátké7391,25 %91,25 %  
dlouhé, abyste se nejvíce dozvěděli78,75 %8,75 %  

Graf

9. Působí na Vás reklamy pozitivně?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3948,75 %48,75 %  
jak ktere67,5 %7,5 %  
ano45 %5 %  
jak kdy45 %5 %  
některé22,5 %2,5 %  
rozhodně nee11,25 %1,25 %  
Některé vtipné a originální ano11,25 %1,25 %  
Spíše ne.11,25 %1,25 %  
Ne - to jde?11,25 %1,25 %  
jak která11,25 %1,25 %  
ostatní odpovědi tak ked je to na VW a je tam darth vader alebo proste SW tematika tak to mi spravi den
Pokud jsou vtipné, nebo s dobrou písničkou tak mi nevadí, ale jinak spíše negativně.
málokdy
těžko říct
ne, je to zlo
Ne.
-
ne nesnáším je
Jak která reklama
spíše ne, leda že by mne reklama upozornila na produkt, který by mi pak dobře sloužil
jak kdy, spíš ne
Někdy
Nevím, co je tím myšleno.
Asi i jo
obvykle ne
nevím
pokud mají vtip a pointu a jsou krátké a k věci
občas... spíš ne
no, jak které.
záleží na obsahu, pokud mají vtip, tak určitě
2025 %25 % 

Graf

10. Působí na Vás reklamy negativně?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2430 %30 %  
ne1215 %15 %  
jak ktere56,25 %6,25 %  
některé ano22,5 %2,5 %  
jo22,5 %2,5 %  
jak kdy22,5 %2,5 %  
některé22,5 %2,5 %  
spíše ano22,5 %2,5 %  
každopádně11,25 %1,25 %  
Ano, většina reklam.. jsou otravné a zavádějící11,25 %1,25 %  
ostatní odpovědi Spíše ano, vnucují se do mého osobního prostoru.
většinou ne
někdy
ked je to furt dokola ta ista reklama...ale to sa mi uz nestava lebo telku nevlastnim
většinou
Ano, jedná se o rušivý element při práci
někdy mě naštvou
-
asi ani ne
Negativně reklamy na dámské hygienické potřeby
ano, někdy mne přehlcuje
Nevím, vadím mi.
jak spíš jo
To samé, co v otázce 9.
obvykle ano
nevím
pokud jsou dlouhé a nudné
Spise ano
ano, jsem znechucená
také jak kdy
ano velmi
Ano, zvláště tehdy, když je slyším po sto prvé
některé... spíš však jejich opakovanost a otravnost, než obsah sdělení... spíš forma sdělení
no, jak které.
pokud jsou vulgární (reklama na savo s myslivcem)
téměř všechny
záleží na reklamě
2733,75 %33,75 % 

Graf

11. Obtěžují Vás reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NĚKDY4252,5 %52,5 %  
ANO3847,5 %47,5 %  

Graf

12. Dáváte přednost výrobkům které znáte z reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jak kdy4961,25 %61,25 %  
NE2733,75 %33,75 %  
ANO33,75 %3,75 %  
ANO téměř vždy si koupím výrobek který znám z reklam11,25 %1,25 %  

Graf

13. Co Vám na televizních reklamách vadí nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nelogičnost5973,75 %73,75 %  
Hudba1518,75 %18,75 %  
Tisk45 %5 %  
Internet22,5 %2,5 %  

Graf

14. Jak dlouhá by podle Vás měla být reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20s.5872,5 %72,5 %  
20až60s2126,25 %26,25 %  
nad60s.11,25 %1,25 %  

Graf

15. Byli byste raději bez reklam?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6480 %80 %  
NE1620 %20 %  

Graf

16. Kde se setkáváte nejčastěji s reklamou na sportovní produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televite3037,5 %37,5 %  
Internet2936,25 %36,25 %  
Tisk1923,75 %23,75 %  
Rozhlas22,5 %2,5 %  

Graf

17. Líbí se Vám reklamy na sportovní produkty?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3341,25 %41,25 %  
ano1012,5 %12,5 %  
jak ktere45 %5 %  
jak kdy33,75 %3,75 %  
ani né22,5 %2,5 %  
nevím22,5 %2,5 %  
ne, sportovní produkty mě nezajímají11,25 %1,25 %  
měly by?11,25 %1,25 %  
Nijak zvlášť.11,25 %1,25 %  
jsou mi lhostejné11,25 %1,25 %  
ostatní odpovědi -ano, na Nike
jako všechny ostatní
na žádný si nevzpomenu
některé
ak myslite nejaku outdoorku s jagrom tak :-!
na zadnou si momentalne nevzpominam
jk které
ne sport nesnáším
je mi to jedno
Neřeším je.
záleží jak je reklama udělaná, ne co propaguje
Ano, někdy.
nějak je nevnímám
nevim, ale nelíbí se mi tento dotazník. Neumožňuje zodpovědět dle pravdy
některé ano
občas
Jdou mimo mne, nesleduji je
jsou neutrální
jasně!!!!!!!!!!!!!
neznám jich moc
Spíše ne
momentálně si na žádnou nevzpomínám
2227,5 %27,5 % 

Graf

18. Máte pocit, že reklam na sportovní produkty je málo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně ne6176,25 %76,25 %  
rozhodně ano1923,75 %23,75 %  

Graf

19. Čím Vás reklama na sportovní produkty dokáže zaujmout?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fyzicky pěknými těly sportovců/sportovkyň5163,75 %63,75 %  
Tváří známého sportovce/sportovkyně2936,25 %36,25 %  

Graf

20. Přijde Vám hloupost dotazovat se na reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4961,25 %61,25 %  
ANO3138,75 %38,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Ovlivnují Vás reklamy?

  • odpověď NE:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 12. Dáváte přednost výrobkům které znáte z reklamy?

11. Obtěžují Vás reklamy?

  • odpověď NĚKDY:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 15. Byli byste raději bez reklam?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. S jakou reklamou se nejčastěji setkáváte?

2. Zaujala by Vás reklama na hudbu Reggae?

3. Ovlivnují Vás reklamy?

4. Jaká reklama má na Vás největší vliv?

6. Které reklamy byste zrušíli?

7. Díky čemu si reklamu zapamatujete?

8. Které reklamy Vám více vyhovují?

9. Působí na Vás reklamy pozitivně?

10. Působí na Vás reklamy negativně?

11. Obtěžují Vás reklamy?

12. Dáváte přednost výrobkům které znáte z reklamy?

13. Co Vám na televizních reklamách vadí nejvíce?

14. Jak dlouhá by podle Vás měla být reklama?

15. Byli byste raději bez reklam?

16. Kde se setkáváte nejčastěji s reklamou na sportovní produkty?

17. Líbí se Vám reklamy na sportovní produkty?

18. Máte pocit, že reklam na sportovní produkty je málo?

19. Čím Vás reklama na sportovní produkty dokáže zaujmout?

20. Přijde Vám hloupost dotazovat se na reklamy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. S jakou reklamou se nejčastěji setkáváte?

2. Zaujala by Vás reklama na hudbu Reggae?

3. Ovlivnují Vás reklamy?

4. Jaká reklama má na Vás největší vliv?

6. Které reklamy byste zrušíli?

7. Díky čemu si reklamu zapamatujete?

8. Které reklamy Vám více vyhovují?

9. Působí na Vás reklamy pozitivně?

10. Působí na Vás reklamy negativně?

11. Obtěžují Vás reklamy?

12. Dáváte přednost výrobkům které znáte z reklamy?

13. Co Vám na televizních reklamách vadí nejvíce?

14. Jak dlouhá by podle Vás měla být reklama?

15. Byli byste raději bez reklam?

16. Kde se setkáváte nejčastěji s reklamou na sportovní produkty?

17. Líbí se Vám reklamy na sportovní produkty?

18. Máte pocit, že reklam na sportovní produkty je málo?

19. Čím Vás reklama na sportovní produkty dokáže zaujmout?

20. Přijde Vám hloupost dotazovat se na reklamy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Brdek, J.Reklamy (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://reklamy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.