Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rekondiční pobyty

Rekondiční pobyty

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Bučková
Šetření:31. 03. 2012 - 08. 04. 2012
Počet respondentů:93
Počet otázek (max/průměr):31 / 27.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku. Jsem studentkou 3. ročníku bakalářského studia oboru Daňové poradenství na Vysokém učení technickém v Brně a provádím výzkum týkající se povědomí veřejnosti o společnosti Country Life, biopotravinách a rekondičních pobytech NEWSTART, které tato společnost pořádá.
Výsledky analýzy budou využity jako podklad pro mou bakalářskou práci. Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění nepotrvá déle než 5 minut.

Po skončení výzkumu budou výsledky všem uživatelům poskytnuty volně k dispozici.

 

Děkuji mnohokrát za vyplnění tohoto dotazníku.

 

 

Pokud neznáte společnost Country Life, ráda bych Vám představila rozsah její činnosti.

Společnost Country Life je první česká společnost, která přinesla biopotraviny na český trh. Nenabízí pouze prodej biopotravin a zdravé výživy, ale také tyto produkty sami pěstují a vyrábí. Pomáhájí lidem s praktickou změnou životního stylu a poskytují informace a rady v této oblasti. Snahou společnosti Country Life je zabývat se zdravým životním stylem ve všech oblastech a na všech úrovních. Společnost Country Life vlastní několik restaurací a prodejen biopotravin a zdravé výživy v Praze, pro mimopražské obyvatele vlastní přehledný a fungující e-shop, kde si můžete nakoupit vše od potravin přes kosmetiku až po čerstvý chleba s dodávkou do 2 dnů od objednávky. Dále provozuje bipekárnu, ekocentrum, které je místem konání každoročních zářijových Biodožínek Country Life.
Nedílnou součástí činnosti Country Life jsou zdravotní a vzdělávací aktivity. Společnost provozuje Institut životního stylu, který nabízí kurzy zaměřené na praktické vzdělávání v oblasti ekologie a zdravého životního stylu. Tyto kurzy jsou akreditovány Ministerstvem školství. Zdravý a harmonický životní styl je propagován také prostřednictvím internetových stránek Magazinzdravi.cz, časopisu Prameny zdraví a rekondičních pobytů NEWSTART® . Tyto pobyty jsou vhodné pro každého, kdo chce pečovat o své zdraví. Podobné programy již byly úspěšně realizovány v mnoha zemích světa.
 

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4952,69 %52,69 %  
muž4447,31 %47,31 %  

Graf

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let3436,56 %36,56 %  
27 - 35 let2122,58 %22,58 %  
36 - 45 let1718,28 %18,28 %  
46 - 59 let1516,13 %16,13 %  
60 a více44,3 %4,3 %  
do 18 let22,15 %2,15 %  

Graf

3. Do jaké skupiny obyvatel se můžete nejlépe zařadit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec/zaměstnankyně3941,94 %41,94 %  
student/studentka2729,03 %29,03 %  
podnikatel/podnikatelka1920,43 %20,43 %  
nezaměstnaný/nezaměstnaná55,38 %5,38 %  
důchodce/důchodkyně33,23 %3,23 %  

Graf

4. Cítíte se v dobré fyzické kondici?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6266,67 %66,67 %  
ne3133,33 %33,33 %  

Graf

5. Myslíte si, že žijete zdravým životním stylem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4245,16 %45,16 %  
ne2931,18 %31,18 %  
nevím2223,66 %23,66 %  

Graf

6. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
třídím odpad6772,04 %72,04 %  
zajímám se o zdravou výživu4447,31 %47,31 %  
pravidelně sportuji3436,56 %36,56 %  
používám úsporné elektrospotřebiče2729,03 %29,03 %  
nijak se neangažuji, ale myslím si, že životní prostředí je třeba chránit2122,58 %22,58 %  
zajímám se o ochrannu zvířat2122,58 %22,58 %  
vyhledávám v médiích informace k tomuto tématu1516,13 %16,13 %  
tato problematika mě nezajímá1313,98 %13,98 %  
používám ekologické produkty1212,9 %12,9 %  

Graf

7. Nakupujete biopotraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nakupuji pravidelněotázka č. 8, nakupuji občasotázka č. 8, nakupuji jen výjimečněotázka č. 8, nenakupuji žádné biopotravinyotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuji jen výjimečně3537,63 %37,63 %  
nenakupuji žádné biopotraviny3436,56 %36,56 %  
nakupuji občas1516,13 %16,13 %  
nakupuji pravidelně99,68 %9,68 %  

Graf

8. Biopotraviny nejčastěji nakupuji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v supermarketu, hypermarketu3762,71 %39,78 %  
ve specializovaných obchodech (zdravá výživa)2338,98 %24,73 %  
na farmářských trzích1728,81 %18,28 %  
internetový e-shop1220,34 %12,9 %  
přímo od farmáře1016,95 %10,75 %  
prostřednictvím "bedýnkového" systému35,08 %3,23 %  
jinde..11,69 %1,08 %  

Graf

9. Důvodem proč nenakupuji biopotraviny je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezajímám se o ně2367,65 %24,73 %  
biopotraviny jsou drahé1029,41 %10,75 %  
myslím si, že biopotraviny jsou drahžší než běžné (konvenční) potraviny823,53 %8,6 %  
mám své oblíbené značky potravin617,65 %6,45 %  
malá dostupnost biopotravin v místě mého bydliště411,76 %4,3 %  

Graf

10. K nákupu biopotravin by mě přimělo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1235,29 %12,9 %  
více věrohodných informací1029,41 %10,75 %  
snížení jejich ceny823,53 %8,6 %  
větší nabídka, která by mě zaujala25,88 %2,15 %  
větší dostupnost biopotravin v místě mého bydliště25,88 %2,15 %  

Graf

11. Znáte společnost Country Life?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8086,02 %86,02 %  
ano1313,98 %13,98 %  

Graf

12. Vyzkoušeli jste někdy výrobky či služby společnosti Country Life?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8187,1 %87,1 %  
ano1212,9 %12,9 %  

Graf

13. Ovlivňuje Vás reklama při nákupu běžných potravin a biopotravin?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4952,69 %52,69 %  
ne2526,88 %26,88 %  
nevím1920,43 %20,43 %  

Graf

14. Setkali jste někdy s reklamou na společnost Country Life?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesetkal jsem se8389,25 %89,25 %  
propagace výrobků přímo v kamenných prodejnách např. zdravé výživy99,68 %9,68 %  
na internetu66,45 %6,45 %  
prostřednictvím letáků66,45 %6,45 %  
na veletrzích33,23 %3,23 %  

Graf

15. Jste spokojeni s výrobky a službami společnosti Country Life?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím7883,87 %83,87 %  
ano1212,9 %12,9 %  
ne33,23 %3,23 %  

Graf

16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita produktů2.0615.269
kvalita služeb2.0615.33
široký sortiment produktů2.1215.44
cena produktů1.8794.228
internetový obchod25.212
dostupnost produktů v okolí mého bydliště0.9091.477

Graf

17. Jaký způsob propagace Vám nejvíce vyhovuje při seznamování nových výrobků s veřejností? (1 = minimálně, 5 = maximálně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
informace na internetu3.8822.255
informace v tisku3.3662.103
letáky ve schránce3.2692.799
zasílání informací na email2.3763.159
akční nabídky v obchodě kde nejčastěji nakupuji3.9031.829
ochutnávky3.1942.608
osobní rozhovor s prodejcem2.8822.835

Graf

18. Máte někdy ve svém životě pocit, že chcete něco změnit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8995,7 %95,7 %  
ne44,3 %4,3 %  

Graf

19. Co si představíte pod pojmem rekondiční pobyt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
wellness pobyt spojený se zdravou výživou a pohybem7984,95 %84,95 %  
relaxaci, odpočinek2830,11 %30,11 %  
masáže, výřivky, bazény,2627,96 %27,96 %  
nevím44,3 %4,3 %  
nemocenské prostředí, lázně22,15 %2,15 %  

Graf

20. Znáte program NEWSTART, pokud ne, co si pod tímto heslem představujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1819,35 %19,35 %  
nový začátek1415,05 %15,05 %  
nový start44,3 %4,3 %  
změna33,23 %3,23 %  
změna životního stylu22,15 %2,15 %  
začátek lepšího života22,15 %2,15 %  
nevím22,15 %2,15 %  
nový start v životě22,15 %2,15 %  
011,08 %1,08 %  
neznám a nevím11,08 %1,08 %  
netuším11,08 %1,08 %  
nový začátek?11,08 %1,08 %  
převratnou změnu k lepšímu :)11,08 %1,08 %  
Změna životního stylu?11,08 %1,08 %  
nová hvězda?11,08 %1,08 %  
nerozumím otázce11,08 %1,08 %  
začít od začátku11,08 %1,08 %  
Neznam11,08 %1,08 %  
začať nový život - zdravý život11,08 %1,08 %  
nové nastartování organismu:-)11,08 %1,08 %  
netusim11,08 %1,08 %  
nastartování zdravého životního stylu11,08 %1,08 %  
zdravý životní styl11,08 %1,08 %  
nový začátek v životního stylu11,08 %1,08 %  
nový začátek v tomto případě asi životního stylu11,08 %1,08 %  
začátek něčeho nového a zároveň zdravého11,08 %1,08 %  
začať sa stravovať a celkovo žiť uplne inak ako doposiaľ11,08 %1,08 %  
ne11,08 %1,08 %  
nějakou změnu k lepšímu11,08 %1,08 %  
začít znovu, jinak11,08 %1,08 %  
něco nového, lepšího..11,08 %1,08 %  
změna stravování a životního stylu11,08 %1,08 %  
začátek něčeho lepšího..11,08 %1,08 %  
vidina lepšího života11,08 %1,08 %  
nový začiatok11,08 %1,08 %  
nový začátek, lepší život11,08 %1,08 %  
znovu nastartování11,08 %1,08 %  
možnost něco změnit11,08 %1,08 %  
nějakou změnu11,08 %1,08 %  
nový start?11,08 %1,08 %  
začít znovu11,08 %1,08 %  
znovu začít .. nastartovat se, své tělo11,08 %1,08 %  
...11,08 %1,08 %  
něco nového v mém životě11,08 %1,08 %  
nový start pro Tvé tělo :)11,08 %1,08 %  
nový život11,08 %1,08 %  
životní změna11,08 %1,08 %  
nevím, asi změna v životě11,08 %1,08 %  
nový začátek v tomto případě ve zdravém životním stylu11,08 %1,08 %  
navození rovnováhy11,08 %1,08 %  
změnu11,08 %1,08 %  
jiný, lepší život11,08 %1,08 %  
zdravější život11,08 %1,08 %  
začít jinak11,08 %1,08 %  

Graf

21. Zúčastnil jste se někdy v minulosti nějakého rekondičního (wellness) pobytu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Ano, několikrátotázka č. 22, Ano, pravidelněotázka č. 22, Ne, ještě nikdyotázka č. 23, Ne, ale mám to v plánuotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ještě nikdy6367,74 %67,74 %  
Ne, ale mám to v plánu1212,9 %12,9 %  
Ano88,6 %8,6 %  
Ano, několikrát77,53 %7,53 %  
Ano, pravidelně33,23 %3,23 %  

Graf

22. V jaké cenové relaci se pohybovala částka, kterou jste zaplatil za tento pobyt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7 000,- až 10 000,-950 %9,68 %  
do 6000,-738,89 %7,53 %  
11 000,- a výše211,11 %2,15 %  

Graf

23. Domníváte se, že Vám rekondiční pobyty můžou zlepšit Váš dočasný zdravotní stav, či změnit Váš životní styl?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7176,34 %76,34 %  
nevím2021,51 %21,51 %  
ne22,15 %2,15 %  

Graf

24. Měli byste zájem se účastnit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7580,65 %80,65 %  
nevím1212,9 %12,9 %  
ne66,45 %6,45 %  

Graf

25. Kolik jste ochotni zaplatit za týdenní rekondiční pobyt, ve kterém by bylo zahrnuto vše, od ubytování, přes zdravý jídelníček až po zaslouženou relaxaci, včetně lékařského dohledu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3500,- až 5500,-4245,16 %45,16 %  
6000,- až 10 000,-3537,63 %37,63 %  
0 až 3000,-1415,05 %15,05 %  
10 000,- a více22,15 %2,15 %  

Graf

26. Co očekáváte od rekondičního pobytu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zlepšení zdravotního stavu6266,67 %66,67 %  
odpočinek, relaxaci5356,99 %56,99 %  
zlepšení fyzické kondice5154,84 %54,84 %  
zlepšení stravovacích a životních návyků, zbavení se závistlosti2729,03 %29,03 %  
posílení imunity a obranyschopnosti organismu2425,81 %25,81 %  
zlepšení mezilidských a partnerských vztahů1212,9 %12,9 %  

Graf

27. Dostal se Vám do rukou letáček, či jiná forma reklamy na rekondiční pobyt, popřípadě o jakou formu reklamy se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6873,12 %73,12 %  
Ano1415,05 %15,05 %  
leták33,23 %3,23 %  
informace na internetu22,15 %2,15 %  
Byla jsem trenerkou na jednom a druhy byla kamaradky nabidka11,08 %1,08 %  
letáček11,08 %1,08 %  
letáček, newsletter11,08 %1,08 %  
letáky, tisk, zprávy na emailu--11,08 %1,08 %  
katalog11,08 %1,08 %  
z katalogu11,08 %1,08 %  

Graf

28. Kde Vás osloví nebo by oslovila reklama na rekondiční pobyty nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu6266,67 %66,67 %  
prostřednictvím letáků3537,63 %37,63 %  
v tisku2223,66 %23,66 %  
v televizi1718,28 %18,28 %  
na veletrzích1516,13 %16,13 %  
v rozhlase1111,83 %11,83 %  
na billboardech44,3 %4,3 %  

Graf

29. Koupili byste zvýhodněný rekondiční pobyt přes slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7580,65 %80,65 %  
Ne, tato metoda mě ještě nenapadla1010,75 %10,75 %  
Ne, nemám důvěru ve slevové portály77,53 %7,53 %  
Nekdy, ale radeji si ho udelam "na miru"11,08 %1,08 %  

Graf

30. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000,- až 25 000,-4346,24 %46,24 %  
do 10 000,-3537,63 %37,63 %  
25 000,- a více1516,13 %16,13 %  

Graf

31. Počet obyvatel Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více jak 10 0003941,94 %41,94 %  
601 – 29991920,43 %20,43 %  
5000 – 99991718,28 %18,28 %  
3000 – 49991516,13 %16,13 %  
Do 60033,23 %3,23 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jakého jste pohlaví?

  • odpověď muž:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi tato problematika mě nezajímá na otázku 6. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000,- a více na otázku 30. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

4. Cítíte se v dobré fyzické kondici?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přímo od farmáře na otázku 8. Biopotraviny nejčastěji nakupuji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Znáte společnost Country Life?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Vyzkoušeli jste někdy výrobky či služby společnosti Country Life?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Jste spokojeni s výrobky a službami společnosti Country Life?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetový obchod=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):

5. Myslíte si, že žijete zdravým životním stylem?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Vyzkoušeli jste někdy výrobky či služby společnosti Country Life?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Jste spokojeni s výrobky a službami společnosti Country Life?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Znáte společnost Country Life?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi používám ekologické produkty na otázku 6. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):

6. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

  • odpověď zajímám se o zdravou výživu:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi používám ekologické produkty na otázku 6. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Znáte společnost Country Life?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetový e-shop na otázku 8. Biopotraviny nejčastěji nakupuji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Vyzkoušeli jste někdy výrobky či služby společnosti Country Life?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Jste spokojeni s výrobky a službami společnosti Country Life?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):

7. Nakupujete biopotraviny?

  • odpověď nenakupuji žádné biopotraviny:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi biopotraviny jsou drahé na otázku 9. Důvodem proč nenakupuji biopotraviny je?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezajímám se o ně na otázku 9. Důvodem proč nenakupuji biopotraviny je?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. K nákupu biopotravin by mě přimělo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi více věrohodných informací na otázku 10. K nákupu biopotravin by mě přimělo?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi tato problematika mě nezajímá na otázku 6. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

9. Důvodem proč nenakupuji biopotraviny je?

  • odpověď nezajímám se o ně:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. K nákupu biopotravin by mě přimělo?

11. Znáte společnost Country Life?

  • odpověď ano:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Vyzkoušeli jste někdy výrobky či služby společnosti Country Life?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Jste spokojeni s výrobky a službami společnosti Country Life?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):

12. Vyzkoušeli jste někdy výrobky či služby společnosti Country Life?

  • odpověď ano:
    • 7.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Jste spokojeni s výrobky a službami společnosti Country Life?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Znáte společnost Country Life?
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • zobrazit další souvislosti
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):

15. Jste spokojeni s výrobky a službami společnosti Country Life?

  • odpověď ano:
    • 7.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Vyzkoušeli jste někdy výrobky či služby společnosti Country Life?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Znáte společnost Country Life?
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • zobrazit další souvislosti
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):

16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):

  • odpověď cena produktů=0:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost produktů v okolí mého bydliště=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetový obchod=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
  • odpověď dostupnost produktů v okolí mého bydliště=0:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetový obchod=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
  • odpověď internetový obchod=0:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost produktů v okolí mého bydliště=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
  • odpověď kvalita produktů=0:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost produktů v okolí mého bydliště=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetový obchod=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
  • odpověď kvalita produktů=5:
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
  • odpověď kvalita služeb=0:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost produktů v okolí mého bydliště=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetový obchod=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
  • odpověď kvalita služeb=5:
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
  • odpověď široký sortiment produktů=0:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost produktů v okolí mého bydliště=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetový obchod=0 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
  • odpověď široký sortiment produktů=5:
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):

17. Jaký způsob propagace Vám nejvíce vyhovuje při seznamování nových výrobků s veřejností? (1 = minimálně, 5 = maximálně)

  • odpověď informace na internetu=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetový e-shop na otázku 8. Biopotraviny nejčastěji nakupuji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Vyzkoušeli jste někdy výrobky či služby společnosti Country Life?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Jste spokojeni s výrobky a službami společnosti Country Life?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita služeb=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment produktů=5 na otázku 16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):

26. Co očekáváte od rekondičního pobytu?

  • odpověď zlepšení fyzické kondice:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zlepšení mezilidských a partnerských vztahů na otázku 26. Co očekáváte od rekondičního pobytu?
  • odpověď zlepšení zdravotního stavu:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetový e-shop na otázku 8. Biopotraviny nejčastěji nakupuji?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

3. Do jaké skupiny obyvatel se můžete nejlépe zařadit?

4. Cítíte se v dobré fyzické kondici?

5. Myslíte si, že žijete zdravým životním stylem?

6. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

7. Nakupujete biopotraviny?

8. Biopotraviny nejčastěji nakupuji?

9. Důvodem proč nenakupuji biopotraviny je?

10. K nákupu biopotravin by mě přimělo?

11. Znáte společnost Country Life?

12. Vyzkoušeli jste někdy výrobky či služby společnosti Country Life?

13. Ovlivňuje Vás reklama při nákupu běžných potravin a biopotravin?

14. Setkali jste někdy s reklamou na společnost Country Life?

15. Jste spokojeni s výrobky a službami společnosti Country Life?

16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):

17. Jaký způsob propagace Vám nejvíce vyhovuje při seznamování nových výrobků s veřejností? (1 = minimálně, 5 = maximálně)

18. Máte někdy ve svém životě pocit, že chcete něco změnit?

19. Co si představíte pod pojmem rekondiční pobyt?

20. Znáte program NEWSTART, pokud ne, co si pod tímto heslem představujete?

21. Zúčastnil jste se někdy v minulosti nějakého rekondičního (wellness) pobytu?

23. Domníváte se, že Vám rekondiční pobyty můžou zlepšit Váš dočasný zdravotní stav, či změnit Váš životní styl?

24. Měli byste zájem se účastnit?

25. Kolik jste ochotni zaplatit za týdenní rekondiční pobyt, ve kterém by bylo zahrnuto vše, od ubytování, přes zdravý jídelníček až po zaslouženou relaxaci, včetně lékařského dohledu?

26. Co očekáváte od rekondičního pobytu?

27. Dostal se Vám do rukou letáček, či jiná forma reklamy na rekondiční pobyt, popřípadě o jakou formu reklamy se jednalo?

28. Kde Vás osloví nebo by oslovila reklama na rekondiční pobyty nejvíce?

29. Koupili byste zvýhodněný rekondiční pobyt přes slevové portály?

30. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

31. Počet obyvatel Vašeho bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

3. Do jaké skupiny obyvatel se můžete nejlépe zařadit?

4. Cítíte se v dobré fyzické kondici?

5. Myslíte si, že žijete zdravým životním stylem?

6. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

7. Nakupujete biopotraviny?

8. Biopotraviny nejčastěji nakupuji?

9. Důvodem proč nenakupuji biopotraviny je?

10. K nákupu biopotravin by mě přimělo?

11. Znáte společnost Country Life?

12. Vyzkoušeli jste někdy výrobky či služby společnosti Country Life?

13. Ovlivňuje Vás reklama při nákupu běžných potravin a biopotravin?

14. Setkali jste někdy s reklamou na společnost Country Life?

15. Jste spokojeni s výrobky a službami společnosti Country Life?

16. Na stupnici 0 až 5 označte, do jaké míry se jste spokojeni s produkty a službami společnosti Country Life (0= netýká, 1 = minimálně, 5 = maximálně):

17. Jaký způsob propagace Vám nejvíce vyhovuje při seznamování nových výrobků s veřejností? (1 = minimálně, 5 = maximálně)

18. Máte někdy ve svém životě pocit, že chcete něco změnit?

19. Co si představíte pod pojmem rekondiční pobyt?

20. Znáte program NEWSTART, pokud ne, co si pod tímto heslem představujete?

21. Zúčastnil jste se někdy v minulosti nějakého rekondičního (wellness) pobytu?

23. Domníváte se, že Vám rekondiční pobyty můžou zlepšit Váš dočasný zdravotní stav, či změnit Váš životní styl?

24. Měli byste zájem se účastnit?

25. Kolik jste ochotni zaplatit za týdenní rekondiční pobyt, ve kterém by bylo zahrnuto vše, od ubytování, přes zdravý jídelníček až po zaslouženou relaxaci, včetně lékařského dohledu?

26. Co očekáváte od rekondičního pobytu?

27. Dostal se Vám do rukou letáček, či jiná forma reklamy na rekondiční pobyt, popřípadě o jakou formu reklamy se jednalo?

28. Kde Vás osloví nebo by oslovila reklama na rekondiční pobyty nejvíce?

29. Koupili byste zvýhodněný rekondiční pobyt přes slevové portály?

30. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

31. Počet obyvatel Vašeho bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bučková, H.Rekondiční pobyty (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://rekondicni-pobyty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.