Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Religiózní turistika v ČR
Religiózní turistika v ČR
→ Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality? ←
(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tereza Šubrtová |
---|---|
Šetření: | 10. 04. 2010 - 17. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 69 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.94 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 37,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:53 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Jsem studentkou Vyšší odborné školy cestovního ruchu, a tímto Vás prosím o pomoc při průzkumu zájmu o religiózní turistiku. Téma mé absolventské práce je: „Procházka barokní Prahou s religiózním zaměřením“
Odpovědi respondentů
1. Navštěvujete religiózní objekty?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 54 | 78,26 % | 78,26 % |
ne | 15 | 21,74 % | 21,74 % |
2. Jak často je navštěvujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nepravidelně | 39 | 66,1 % | 56,52 % |
více než 1x měsíčně | 11 | 18,64 % | 15,94 % |
méně než 1x měsíčně | 9 | 15,25 % | 13,04 % |
3. Jste spokojeni s úrovní religiózní turistiky v ČR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nezajímá mě to | 34 | 49,28 % | 49,28 % |
mohlo by to být lepší | 16 | 23,19 % | 23,19 % |
ano | 11 | 15,94 % | 15,94 % |
ne | 8 | 11,59 % | 11,59 % |
4. Účastnili byste se produktu cestovního ruchu: „Procházka barokní Prahou s religiózním zaměřením“, kdyby se objevil na českém trhu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 31 | 44,93 % | 44,93 % |
nevím | 19 | 27,54 % | 27,54 % |
ano | 19 | 27,54 % | 27,54 % |
5. Účastnili jste se již nějakého podobného produktu spojeného s religiózní turistikou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 60 | 86,96 % | 86,96 % |
ano | 9 | 13,04 % | 13,04 % |
6. V případě, že jste u předchozí otázky odpověděl/a ano, popiště jakého.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pouť do Mekky | 1 | 16,67 % | 1,45 % |
Pouti do Medjugorje. | 1 | 16,67 % | 1,45 % |
matka Meera v německu a místa s ní související | 1 | 16,67 % | 1,45 % |
církevní vycházky prahou | 1 | 16,67 % | 1,45 % |
Týden v Taizé | 1 | 16,67 % | 1,45 % |
Jeseníky - od gotiky po baroko | 1 | 16,67 % | 1,45 % |
7. Pro využití produktu CR se rozhodujete na základě:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
doporučení známých či příbuzných | 29 | 42,03 % | 42,03 % |
konání akce na daném místě | 21 | 30,43 % | 30,43 % |
reklamní kampaně včetně internetu | 20 | 28,99 % | 28,99 % |
nabídka CK | 17 | 24,64 % | 24,64 % |
jiné | 17 | 24,64 % | 24,64 % |
8. Co je pro Vás určující při výběru produktu v CR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
prezentované památky a rozsah výkladu | 38 | 55,07 % | 55,07 % |
cena | 14 | 20,29 % | 20,29 % |
jiné | 13 | 18,84 % | 18,84 % |
reference pořadatele produktu | 4 | 5,8 % | 5,8 % |
9. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 62 | 89,86 % | 89,86 % |
muž | 7 | 10,14 % | 10,14 % |
10. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední s maturitou | 45 | 65,22 % | 65,22 % |
vysokoškolské | 14 | 20,29 % | 20,29 % |
základní | 8 | 11,59 % | 11,59 % |
střední bez maturity | 2 | 2,9 % | 2,9 % |
11. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 51 | 73,91 % | 73,91 % |
pracovně činný | 14 | 20,29 % | 20,29 % |
nezaměstnaný | 3 | 4,35 % | 4,35 % |
v důchodu | 1 | 1,45 % | 1,45 % |
12. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-30 let | 51 | 73,91 % | 73,91 % |
do 18-ti let | 10 | 14,49 % | 14,49 % |
31-50 let | 6 | 8,7 % | 8,7 % |
51 a více let | 2 | 2,9 % | 2,9 % |
13. Ve kterém kraji v ČR bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 13 | 18,84 % | 18,84 % |
Středočeský | 13 | 18,84 % | 18,84 % |
Olomoucký | 8 | 11,59 % | 11,59 % |
Moravskoslezský | 7 | 10,14 % | 10,14 % |
Jihomoravský | 6 | 8,7 % | 8,7 % |
Plzeňský | 6 | 8,7 % | 8,7 % |
Zlínský | 4 | 5,8 % | 5,8 % |
Vysočina | 3 | 4,35 % | 4,35 % |
Liberecký | 2 | 2,9 % | 2,9 % |
Jihočeský | 2 | 2,9 % | 2,9 % |
Karlovarský | 2 | 2,9 % | 2,9 % |
Ústecký | 1 | 1,45 % | 1,45 % |
Královéhradecký | 1 | 1,45 % | 1,45 % |
Pardubický | 1 | 1,45 % | 1,45 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (77,1 %)
- forum.lide.cz (15,8 %)
- vyplnto.cz (3,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.