Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Restauarace - faktory výběru
Restauarace - faktory výběru
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jan Říčný |
---|---|
Šetření: | 25. 10. 2010 - 02. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 39 |
Počet otázek (max/průměr): | 1 / 1.03 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 49,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:01 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník byl vytvořen pro zjištění faktorů, které ovlivňují výběr restauračního zařízení.
Díky zjíštěným údajům bude možné vytvořit koncept ideální restaurace.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Prosím, vypište všechny faktory, které Vás napadnou, i ty zdánlivě bezvýznamné (vzdálenost od domu, hudba v restauraci, kuřácká/nekuřácká, oblíbená značka piva...)
Odpovědi respondentů
1. Které faktory ovlivňují Váš výběr restauračního zařízení?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
- zda je v restauraci povoleno kouřit (jsem kuřák) - vzdálenost od domu (respektive zda existují jednoduché alternativy jak se domů dostat) - jací lidé se v daném podniku scházejí - reputace a pozitivní vzpomínky na předchozí návštěvu
1. Musí to být nekuřácká restaurace 2. Musí tam dobře vařit (pokud mi to nechutná, už tam znovu nevkročím) 3. Nemám ráda, když hraje v pozadí rádio (jsou tam samé reklamy), lepší je nějaká méně výrazná hudba jen na podkreslení atmosféry 4. Interiér by měl být pěkný, abych se tam cítila dobře. Nemusí být luxusní a draze vybavený, stačí když je čisto, uklizeno, je tam pár hezkých dokorací... Nemám ráda holé stěny, holé stoly... je to tam prázdné a necítím se dobře. 5. Když jsem u toho interiéru, mám ráda podniky laděné do nějaké atmosféry, jsou o to zajímavější - třeba starodávný interiér alá 19. století, nebo přeslazená růžová cukrárna... nebo jsem byla v jedné restauraci, která byla vyzdobená starými reklamními cedulemi (snad ještě z první republiky). 6. Výhodou je místnost pro více lidí. Třeba když máme s přáteli sraz a je nás 15, tak že nejsme v jedné hlavní místnosti, ale dovedou nás do místnosti oddělené k jednomu velkému stolu.
1. značka piva 2. chuť piva 3. cena piva 4. vzdálenost od místa bydliště (ideální Stolárna) 5. nekuřácká má přednost před kuřáckou 6. obsluha
1.- cenová přístupnost 2.- slušný výběr z jídel a nápojů 3.- relativně příjemná obsluha 4.- pěkné a čisté prostředí 5.- dostupná vzdálenost od bydliště 6.- zvuková kulisa- hudba, popř. televize v restauraci
atmosféra restaurace vybavenost cena široká nabídka hudba v restauraci nekuřácká část estetické doplňky - např. velká akvária, sladěné vybavení příjemný personál, rychlá obsluha delší otevírací časy - do 22.hod čisté wc i vegetariánská jídla
cena, druh restaurace, vzdalenost a predesla zkusenost
cena, chuť jídla, lokalita restaurace, prostředí, otevírací doba
Cena, kvalita, dostupnost
cena, poloha, kuřácká/nekuřácká, jak je obsluha milá nebo není, rychlost obsluhy, čistota hygienických zařízení, jaké točí pivo, hudba, v létě jestli je zahrádka, jestli mají dostačující výběr kávy
cena, pověst,poloha,obsluha
cena, vzhled, prostředí...
Ceny, obsluha, prostředí, vzdálenost.
dobré jméno, dobrá kuchyně, vzdálenost nerozhoduje, příjemný personál a příjemné prostředí, kde mi bude i hnusné jídlo chutnat
Druh Piva (Radegast musí být), lidi, kteří tam chodí , odvětrávání kouře, ceny
Interiér, cena, obsluha, značka piva, vzdálenost od domu
jídelníček, cena, příjemné prostředí, nekuřácká, v blízkém okolí, nesmí tam hrát hudba (chci si povídat ne přeřvávat hudbu).
Kvalita a chuť jídla, ceny, prostředí restaurace
kvalita jídla, prostředí, společnost, rychlost, vlídnost personálu, cena
kvalita podávaných jídel, prostředí, cena
lokalita (dostupnost), cenová skupina, prostředí restaurace (raději nekuřácké), značka piva, točené limonády
menu, interier restaurace, nekurackost, nabidka vegetarianskych jidel, dostupnost mista
musí být plně nekuřácká, musí mít možnost podávat vodu z kohoutku, měla by být na scuk.cz (záruka určité kvality), nesmí mít moc dlouhý jídelní lístek (nemohli by to stíhat)
nabídka jídla, interier, ochota personálu
Obsluha, cena, prostredie
originalita nabídky, poměr cena/kvalita, dostupnost
Pokud chci jíst: vzhled, čistota restaurace, množství jídel na lístku, cena Pokud nechci jíst: oblíbená značka piva, vzhhled, kolik lidí je v restauraci, záleží kolik tam chodí přátel...
Prostředí interiéru, značka piva, vzdálenost od domu, ceny, ...obsluha
prostředí uvnitř (čisto, teplo bez průvanu) ceny vzdálenost od místa bydliště oblíbené jídlo příjemná obsluha možnost placení kartou (někdy, když nemám hotovost) otevírací doba (možnost posedět do pozdních hodin) dřívější zkušenost
prostředí, výběr jídel a pití, obsluha, čistota, vdálenost, lokalita
příjemné prostředí, obsluha restaurace, značka piva, vzdálenost od domu, doba čekání, cena
rychlost obsluhy
sa
Vzdálenost od domu Cena a kvalita pokrmů Hudba Personál Prostředí
vzdálenost od domu, celkový dojem restaurace, obsluha - příjemná, nepříjemná, typ lidí navštěvující toto zařízení
vzdálenost od domu, ceny nápojů, dostupnost MHD,
vzdálenost od domu, dostupnost MHD, ceny a to, zda je restaurace nekuřácká
vzdalenost od mého bydliště, prostředí restaurace, nabídka nápojů, hlasitost hudby (abych se s nekym slysela, kdyz tam jdu), jací lidé navštěvují tuto restauraci, zda je tam dychatelno, nejaka klimatizace, zabavní zařízení (šipky, kulečník,fotbálek)
Vzhled - vybavení, zařízení, lokalita, cena jídla, akceptace stravenek, otevírací doba, jídelníček, ochota personálu, rychlost přípravy jídla a obsluhy, kuřácké/nekuřácké prostory, kvalita vína, čistota servírovaného servisu vč. sklenic, apod.
vzhled interiéru, obsluha, jídlo
znacka piva - NEGambrinus
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.