Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Restauarace - faktory výběru

Restauarace - faktory výběru

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Říčný
Šetření:25. 10. 2010 - 02. 11. 2010
Počet respondentů:39
Počet otázek (max/průměr):1 / 1.03
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník byl vytvořen pro zjištění faktorů, které ovlivňují výběr restauračního zařízení.

Díky zjíštěným údajům bude možné vytvořit koncept ideální restaurace.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Prosím, vypište všechny faktory, které Vás napadnou, i ty zdánlivě bezvýznamné (vzdálenost od domu, hudba v restauraci, kuřácká/nekuřácká, oblíbená značka piva...)

Odpovědi respondentů

1. Které faktory ovlivňují Váš výběr restauračního zařízení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- zda je v restauraci povoleno kouřit (jsem kuřák) - vzdálenost od domu (respektive zda existují jednoduché alternativy jak se domů dostat) - jací lidé se v daném podniku scházejí - reputace a pozitivní vzpomínky na předchozí návštěvu

1. Musí to být nekuřácká restaurace 2. Musí tam dobře vařit (pokud mi to nechutná, už tam znovu nevkročím) 3. Nemám ráda, když hraje v pozadí rádio (jsou tam samé reklamy), lepší je nějaká méně výrazná hudba jen na podkreslení atmosféry 4. Interiér by měl být pěkný, abych se tam cítila dobře. Nemusí být luxusní a draze vybavený, stačí když je čisto, uklizeno, je tam pár hezkých dokorací... Nemám ráda holé stěny, holé stoly... je to tam prázdné a necítím se dobře. 5. Když jsem u toho interiéru, mám ráda podniky laděné do nějaké atmosféry, jsou o to zajímavější - třeba starodávný interiér alá 19. století, nebo přeslazená růžová cukrárna... nebo jsem byla v jedné restauraci, která byla vyzdobená starými reklamními cedulemi (snad ještě z první republiky). 6. Výhodou je místnost pro více lidí. Třeba když máme s přáteli sraz a je nás 15, tak že nejsme v jedné hlavní místnosti, ale dovedou nás do místnosti oddělené k jednomu velkému stolu.

1. značka piva 2. chuť piva 3. cena piva 4. vzdálenost od místa bydliště (ideální Stolárna) 5. nekuřácká má přednost před kuřáckou 6. obsluha

1.- cenová přístupnost 2.- slušný výběr z jídel a nápojů 3.- relativně příjemná obsluha 4.- pěkné a čisté prostředí 5.- dostupná vzdálenost od bydliště 6.- zvuková kulisa- hudba, popř. televize v restauraci

atmosféra restaurace vybavenost cena široká nabídka hudba v restauraci nekuřácká část estetické doplňky - např. velká akvária, sladěné vybavení příjemný personál, rychlá obsluha delší otevírací časy - do 22.hod čisté wc i vegetariánská jídla

cena, druh restaurace, vzdalenost a predesla zkusenost

cena, chuť jídla, lokalita restaurace, prostředí, otevírací doba

Cena, kvalita, dostupnost

cena, poloha, kuřácká/nekuřácká, jak je obsluha milá nebo není, rychlost obsluhy, čistota hygienických zařízení, jaké točí pivo, hudba, v létě jestli je zahrádka, jestli mají dostačující výběr kávy

cena, pověst,poloha,obsluha

cena, vzhled, prostředí...

Ceny, obsluha, prostředí, vzdálenost.

dobré jméno, dobrá kuchyně, vzdálenost nerozhoduje, příjemný personál a příjemné prostředí, kde mi bude i hnusné jídlo chutnat

Druh Piva (Radegast musí být), lidi, kteří tam chodí , odvětrávání kouře, ceny

Interiér, cena, obsluha, značka piva, vzdálenost od domu

jídelníček, cena, příjemné prostředí, nekuřácká, v blízkém okolí, nesmí tam hrát hudba (chci si povídat ne přeřvávat hudbu).

Kvalita a chuť jídla, ceny, prostředí restaurace

kvalita jídla, prostředí, společnost, rychlost, vlídnost personálu, cena

kvalita podávaných jídel, prostředí, cena

lokalita (dostupnost), cenová skupina, prostředí restaurace (raději nekuřácké), značka piva, točené limonády

menu, interier restaurace, nekurackost, nabidka vegetarianskych jidel, dostupnost mista

musí být plně nekuřácká, musí mít možnost podávat vodu z kohoutku, měla by být na scuk.cz (záruka určité kvality), nesmí mít moc dlouhý jídelní lístek (nemohli by to stíhat)

nabídka jídla, interier, ochota personálu

Obsluha, cena, prostredie

originalita nabídky, poměr cena/kvalita, dostupnost

Pokud chci jíst: vzhled, čistota restaurace, množství jídel na lístku, cena Pokud nechci jíst: oblíbená značka piva, vzhhled, kolik lidí je v restauraci, záleží kolik tam chodí přátel...

Prostředí interiéru, značka piva, vzdálenost od domu, ceny, ...obsluha

prostředí uvnitř (čisto, teplo bez průvanu) ceny vzdálenost od místa bydliště oblíbené jídlo příjemná obsluha možnost placení kartou (někdy, když nemám hotovost) otevírací doba (možnost posedět do pozdních hodin) dřívější zkušenost

prostředí, výběr jídel a pití, obsluha, čistota, vdálenost, lokalita

příjemné prostředí, obsluha restaurace, značka piva, vzdálenost od domu, doba čekání, cena

rychlost obsluhy

sa

Vzdálenost od domu Cena a kvalita pokrmů Hudba Personál Prostředí

vzdálenost od domu, celkový dojem restaurace, obsluha - příjemná, nepříjemná, typ lidí navštěvující toto zařízení

vzdálenost od domu, ceny nápojů, dostupnost MHD,

vzdálenost od domu, dostupnost MHD, ceny a to, zda je restaurace nekuřácká

vzdalenost od mého bydliště, prostředí restaurace, nabídka nápojů, hlasitost hudby (abych se s nekym slysela, kdyz tam jdu), jací lidé navštěvují tuto restauraci, zda je tam dychatelno, nejaka klimatizace, zabavní zařízení (šipky, kulečník,fotbálek)

Vzhled - vybavení, zařízení, lokalita, cena jídla, akceptace stravenek, otevírací doba, jídelníček, ochota personálu, rychlost přípravy jídla a obsluhy, kuřácké/nekuřácké prostory, kvalita vína, čistota servírovaného servisu vč. sklenic, apod.

vzhled interiéru, obsluha, jídlo

znacka piva - NEGambrinus

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Říčný, J.Restauarace - faktory výběru (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://restauarace-faktory-vyberu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.