Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Restaurace a slevové servery

Restaurace a slevové servery

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Pelcnerová
Šetření:11. 02. 2013 - 11. 03. 2013
Počet respondentů:172
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jak obecně hodnotíte spolupráci se slevovými servery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je to vzájemně výhodná spolupráce7241,86 %41,86 %  
Je to nevýhodné4928,49 %28,49 %  
V dnešní době je to nutnost4626,74 %26,74 %  
Velmi si jí pochvaluji52,91 %2,91 %  

Graf

2. Jaká je Vaše zkušenost se slevovými servery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrá, získali jsme spoluprací nové zkušenosti10460,47 %60,47 %  
Velmi špatná, ale museli jsme si to prostě zkusit2816,28 %16,28 %  
Velmi dobrá, spolupráce proběhla k mé spokojenosti2112,21 %12,21 %  
Špatná, server nás tlačil do podmínek, které jsme nebyli ochotni akceptovat1911,05 %11,05 %  

Graf

3. Jaký hospodářský výsledek Vám slevová akce přinesla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tržby stouply, ale zisk klesl6336,63 %36,63 %  
Tržby i zisk zůstaly v podstatě stejné5531,98 %31,98 %  
Tržby i zisk stouply, jsme tedy spokojeni4626,74 %26,74 %  
Tržby i zisk klesly, neměli jsme volnou kapacitu pro ostatní zákazníky84,65 %4,65 %  

Graf

4. Jaké jste pocítili změny po ukončení slevové akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepozorujeme žádnou změnu10561,05 %61,05 %  
Je to mírně lepší než před tím5531,98 %31,98 %  
Je to o hodně lepší než před tím, celkově nám přibylo hostů84,65 %4,65 %  
Je to horší než před tím42,33 %2,33 %  

Graf

5. Opakoval/a byste znovu slevovou akci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano, zatím spolupráci zvažuji6437,21 %37,21 %  
Spíše ne, ale nevylučuji to5733,14 %33,14 %  
Určitě ano3319,19 %19,19 %  
Určitě ne1810,47 %10,47 %  

Graf

6. V porovnání s Vaším odhadem se prodalo voucherů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přibližně podle našeho odhadu8348,26 %48,26 %  
Více, než jsme odhadovali4626,74 %26,74 %  
Méně, než jsme odhadovali1810,47 %10,47 %  
Podstatně více, než jsme odhadovali169,3 %9,3 %  
Podstatně méně, než jsme odhadovali95,23 %5,23 %  

Graf

7. Narušila slevová akce Váš běžný provoz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bylo to znát, ale ne nějak zásadně7644,19 %44,19 %  
Ne, v provozu to nebylo nijak znát5129,65 %29,65 %  
Ne, naopak to bylo příjemné oživení3118,02 %18,02 %  
Ano, měli jsme nedostatek míst i kapacity kuchyně pro ostatní zákazníky148,14 %8,14 %  

Graf

8. Jak slevovou akci vnímali Vaši zaměstnanci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše negativně5230,23 %30,23 %  
Spíše pozitivně5230,23 %30,23 %  
Nepociťovali rozdíl3922,67 %22,67 %  
Pozitivně1911,05 %11,05 %  
Negativně105,81 %5,81 %  

Graf

9. Jak hodnotíte zákazníky přicházející se slevovým voucherem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou to zákazníci, kteří jdou jen po slevě a nic jiného je nezajímá9756,4 %56,4 %  
Nejprve to přijdou zkusit, ale pak se občas i vracejí5330,81 %30,81 %  
Je to zvláštní druh hostů, které bych raději už ve své restauraci neviděl/a126,98 %6,98 %  
Neliší se od jiných zákazníků105,81 %5,81 %  

Graf

10. Jak jste byli spokojeni s vyúčtováním a platbou od serveru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Platby chodily včas11768,02 %68,02 %  
Platby chodily s mírným zpožděním3520,35 %20,35 %  
Platby jsme museli urgovat169,3 %9,3 %  
Ještě jsme nedostali zaplaceno42,33 %2,33 %  

Graf

11. V případě, že byste opakovali akci, vybrali byste stejný slevový server?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano8650 %50 %  
Určitě ano3620,93 %20,93 %  
Spíše ne2313,37 %13,37 %  
Akci nebudeme opakovat2011,63 %11,63 %  
Určitě ne74,07 %4,07 %  

Graf

12. Myslíte si, že nabídka Vašich služeb přes slevový server je i forma reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano7342,44 %42,44 %  
Určitě ano, považuji svou účast za dobrý způsob reklamy pro můj podnik6437,21 %37,21 %  
Spíše ne, jako reklamu to nevnímám2715,7 %15,7 %  
Určitě ne84,65 %4,65 %  

Graf

13. Jako kterou složku marketingového mixu 4P vnímáte Vaši nabídku na slevovém serveru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Propagace8348,26 %48,26 %  
Cena3319,19 %19,19 %  
Nedokážu posoudit3118,02 %18,02 %  
Produkt1911,05 %11,05 %  
Distribuce63,49 %3,49 %  

Graf

14. Jak dlouho je Vaše restaurace v provozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-5 let7443,02 %43,02 %  
Nová3520,35 %20,35 %  
5-10 let3319,19 %19,19 %  
Více jak 15 let169,3 %9,3 %  
10-15 let148,14 %8,14 %  

Graf

15. V jakém kraji je Vaše provozovna?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha5733,14 %33,14 %  
Jihomoravský2212,79 %12,79 %  
Olomoucký158,72 %8,72 %  
Jihočeský137,56 %7,56 %  
Moravskoslezský137,56 %7,56 %  
Plzeňský95,23 %5,23 %  
Liberecký84,65 %4,65 %  
Královéhradecký74,07 %4,07 %  
Ústecký74,07 %4,07 %  
Zlínský74,07 %4,07 %  
Karlovarský63,49 %3,49 %  
Středočeský52,91 %2,91 %  
Pardubický31,74 %1,74 %  

Graf

16. Zde můžete jmenovat servery které byste doporučil/a:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevomat3139,24 %18,02 %  
Slevomat.cz 56,33 %2,91 %  
slevomat, zapakatel22,53 %1,16 %  
www.slevomat.cz22,53 %1,16 %  
Slevomat, Hyperslevy22,53 %1,16 %  
Slevomat.cz ale má nejvyšší provizi. 11,27 %0,58 %  
lime & tonic, slevomat11,27 %0,58 %  
ani jeden11,27 %0,58 %  
FAJNSLEVY, BERSLEVU11,27 %0,58 %  
zapakatel.cz11,27 %0,58 %  
ostatní odpovědi Slevomat, Pepa
Slevomat, Hyper kupón.
kralovskasleva.cz
hyperslevy
hypersleva
slevazaslevou
Slevomat,Zapakatel,Dejsito
Slevadne.cz, Pepa.cz
vykupto, megasleva
opravdu žádný, vydělávají jen slevové portály
slevomat, berslevu
Nákup v akci
vykupto, slevomat, slevy
capnito
zapakatel,bony bony,slevomat
Pepa
Amplion, nakup v akci
Amplion, Hyperslevy, Slevadne
amplion.cz, slevotel.cz
vykupto,slevomat
Slever, Čapni to
amplion.cz
Slevuška,Sleva jak Brno,Hyper slevy,
Vykupto
amplion, bonybony, vašesleva, vykupto, mydeals,
www.slevopol.cz
kuponplus
www.slevomat.czz
slevomat, jsme s nim docela spokojeni..
AMPLION
kupon plus
Zapakatel, Pepa,
3240,51 %18,6 % 

Graf

17. Zde můžete jmenovat servery, které byste nedoporučil/a:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat49,3 %2,33 %  
nebeslev49,3 %2,33 %  
Hypersleva24,65 %1,16 %  
Sleva jako Brno, bavselevne 12,33 %0,58 %  
skrz.cz 12,33 %0,58 %  
hyperslevy12,33 %0,58 %  
Aukrocity12,33 %0,58 %  
aukrocity, slevoweb12,33 %0,58 %  
amplion12,33 %0,58 %  
www.nakupvakci.cz12,33 %0,58 %  
ostatní odpovědi max-sleva.cz
vykupto
slevici
Megasleva
servery ktere jsou malé a nemaji zkušenosti s prodejem na netu, slevin, pepacz.....
seznam tip
Grouponuj
Měli jsme negativní zkušenost s Deallx, který ale už skončil v konkurzu.
hyperslevy, hyperslava
nemám zkušenosti
všechny
amplion, hyperslevy
nebe slev, zapakatel, amplion
off.cz
Hyper slevy
deal x
pumba,helbea
Hypersleva, zapakatel
Nebeslev - neplatí
slevomat.cz
pumba,amplion
nebe slev - přímo bych varoval po čtyřech měsících nám neustále dluží 90 000,-, slevomat - kvůli naprosto nevýhodným podmínkám pro poskytovatele služby. Ikdyž patří k největším podmínky ve smlouvě připomínají podnikání na Ukrajině.
zatím nemám s jinými servery špatné zkušenosti
vyput
pepa.cz
www.slevici.cz
2660,47 %15,12 % 

Graf

18. Zde můžete napsat Vaše další zkušenosti se slevovými servery:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Během a krátce po akci nám přišli noví zákazníci, kteří se o nás takto doslechli a nakoupili bez kuponu. je to spíše pocit, že v době po akci bylo takových zákazníků více. Naše strategie při opakování akce byla nastavit podmínky ne tak výhodně pro kuponové zákazníky, ale hlavně být dobře vidět na slevovém serveru. Vlastně jsme chtěli prodat co nejméně, ale zároveň být vidět. Je to dobré v určité fázi růstu podniku. Dnes už bych akci neopakovala. Také v posledních asi 2 letech mám pocit, že obchodníci tlačí na pilu a chtějí slevu vyšponovat co nejvýše - na rovinu nechtějí slevu nižší než 60%.

Dle sdělení slevového portálu Slevomat jsme byli jednou z nejúspěšnějších akci, prodali jsme 1500 voucherů za dva dny. Hosté, až na 6 vyjímek, byli všichni spokojeni, dali jsme do toho vše, co jsme mohli. Bohužel se ale skoro nikdo ze zákazníků Slevomatu nevrátil. My jsme obchodovali na úrovni režie, Slevomat vyfakturoval 40000,- Kč a hosté půjdou zase jinam. Většinou se vyhýbám akcím, jako je vyplňování dotazníků pro "skoro" absolventy vysokých škol, ale zde mě opravdu průzkum zajímá.

Dobrý den Určitě všechny varuji před portálem Nebeslev.cz. Neplatí a nekomunikují.

Grouponuj patří mezi neplatiče, pravděpodobně již není ani v provozu..

Hodně záleží na nastavení akce. Naším primárním cílem bylo zviditelnění restaurace (v podstatě bez jakékoliv investice) u zákazníků, u kterých je možnost, že se vrátí bez slevy. Samozřejmě předpoklad byl, že se sleva správně nastaví a je alespoň trochu zisková. S tímto přístupem jsme uspěli právě u slevomatu, který nás pochopil a šlo vidět, že mu jde o naši spokojenost. Naopak dealer od slevíků toto vůbec neřešil a šel těžce po ziskovosti akce (z jejich pohledu) - zlevněný produkt za relativně málo peněz, který je oblíbený u široké masy lidí (tatarák, pizza, křídla apod.). Vůbec nebral v potaz zaměření restaurace a důvod, proč jsme chtěli vůbec na slevovém portálu naši restauraci umístit.

I přes veskrze pozitivní hodnocení "akcí" v našich restauracích (dělali jsme celkem 3) nepozorujeme žádný nárůst počtu zákazníků, jedná se spíše o určitou skupinu lidí, která se chodí levně najíst a napít. Konzumace nad rámec voucherů je spíše výjimečným jevem, nicméně pokud se nabídka dobře propočítá, lze ve slabších měsících posílit obrat..

Ideální pro vyplnění mimosezónních měsíců pro plynulý chod restaurace. Slevový portál využíváme 3x ročně.

Jedná se spíše o formu reklamy, podmínky jsou pro restaurace velmi nevýhodné

Jsme menší venkovská restaurace, i když na významném turistickém tahu. Z asi 12 oslovených slevových serverů se fakticky ozvaly 3 - Slevomat, Hyperslevy a Zapakatel. Slevomat měl model vlastního zadání nabídky provozovatelem - rychlé jednání, okamžité umístění nabídky, vyšší provize (25 %), měsíční platby. Hyperslevy si trochu upravily naši nabídku, ale nižší provize (19 %) také solidní jednání, jednorázová platba v polovině akce. Zapakatel - vstřícné osobní jednání, bohužel selhalo na podmínce exkluzivity, kterou si podmiňují umístění nabídky na jejich portálu - to jsme nemohli akceptovat. Umístit naši nabídku na slevový portál bylo silně motivováno hlavně tím, že naše dcera zpracovává diplomovou práci na toto téma. Ekonomicky nula od nuly pošla. Jelikož jsme se ale ke všem příchozím zákazníkům chovali vstřícně, tak u nich téměř 100 % úspěšnost v jejich spokojenosti. Jestli se vrátí, to zatím nedokážeme odhadnout. I když proti slevovým serverům osobně nic nemám, bohužel je musím zařadit mezi další parazity mezi vztahem host - restaurace. jako i stravenky, platební karty atd. Ale bohužel takový je kapitalismus a díry na trhu se rychle zaplní. Podnikání zdar a pohostinskému zvlášť.

Lidé (většina) chodící na slevy,jsou zcela nevychovaní,arogantní,tváříci se jako by nam dělali laskavost a byli naší jedinou spásou...Kritiky nebo komentáře byly neadekvátní poskytované službě a zcela účelové! Štěstím je,že i když malé procento,ale byli i takoví,kteří se vrací i když už slevové kupony nemají...

Lidé v dnešní době neocení to, že něco dostanou se slevou. Je to hodně blbý trend dnešní doby prodávat něco s 0% marží. Tohle si mohou dovolit pouze firmy, které na to mají kapitál. Pro některé firmy to může mít až likvidační účinek. Akce do kterých se lidé pouštějí občas nechápu. Pro naši restauraci bych toto již vícekrát asi neopakoval. Zkoušel jsem to i pro náš autoservis a tam mám zkušenost mnohonásobně lepší a výsledky super.

Lidi co si koupí voucher v drtivé většině nečtou podmínky. Na toto žádný server pořádně neupozorňuje.

Mé zkušenosti se slevovými servery jsou opravdu velice dobre, ale co se týče zákazníků, kteří nakupují na těchto servrech, pak už ta spokojenost rapidně klesá. Z našich zkušeností se většina lidí stydí za to, že nakupují ve slevách, a to se promítá v jejich způsobu jednání s námi. Jsou arogantní, nespokojení a přijde nám, že i kdyby dostali vše na zlaté míse, tak budou nespokojeni. Je jen malé procento lidí, kteří jsou v pohodě a dokonce ocení i službu, kterou jste jim nabídli v našem případě si troufáme říct, že vždy ve 100 % kvalitě a určitě neděláme rozdíly mezi zákazníky ze slevových portálů a běžnými zákazníky.

Myslím, že je to otázka nastavení vlastních schopností, server je dle mého jen propagátor a distributor nabídek. Podhodnocená nabídka je více voucherů, ale žádný zisk a naopak. Je třeba najít tu správnou střední cestu a hlavně zhodnotit si pro sebe co od toho očekávám.

Návštěva restaurace přes slevové servery, by měla sloužit zákazníkům, k zjištění kvality nabízených služeb a při spokojenosti, tento podnik znovu navštívit, nebo doporučit. Bohužel z našeho národa se stávají pouze lovci slev.

Nebeslev to sou zlodeji.

Nejde o servery, ale tenhle způsob propagace do restauračního prostředí nepatří.

Nejsme klasická restaurace, jsme hlavně sportovní zařízení a restaurace je nástroj, jak tam zákazníka dostat.. Je to nesporná výhoda, že můžeme nabídnout ke hře nějaké to jídlo. Hosté ze slevomatů se hodně chovají arogantně a z 90% by se nevrátili.

Nepřiměřená odměna pro provozovatele serverů a tlačení do nevýhodných podmínek pro restaurace před zařazením na portál (min. sleva 50% z běžné ceny produktu + 25 % odměna serveru)

Nevědí nic o cenotvorbě a nedokáží si spočítat,kolik nových a peníze utrájecích zákazníků, by tato forma "reklamy" musel přivést. Všeobecně jsem pro restauraci vnímala vždy tuto formu jako ostudu,ale proto, že jeden ze stálých hostů byl obchodním zástupcem, nechala jsem se umluvit v dobré víře, že by nám nechtěl uškodit. Pak přišel šok, 50 sleva a z toho ještě 50% slevomatu jako provize..na každého člověka jsme fyzicky dopláceli 7 korun a když jsme se ptali jestli k nám ještě někdy přijdou, tak v domnění ,že jsme "jen" personál řekli, že pokud bude zase něco zadarmo tak ano,ale že jinak je to nezajímá...my jsme restaurace zaměřená na zdravou výživou a bio suroviny..takže pro nás jen ostuda..a navíc jsme kvůli podpoře snídaní, na kterou byla akce byla zaměřena přijali novou zaměstnankyni, protože jsme věřili, že se snídaně díky této podpoře "chytnou" a pak po skončení jsme ji museli opět propustit...takže opravdu 100% negativní zkušenost.

Pokud portrál platí dle dohodnutých pravidel pak je vše v pořádku. Pro dobrou restauraci, která nerozlišuje zákazníky na normální a na ty se slevou. Pro restauraci která má slevu spočítanou a vydělá i tímto způsobem prodeje, je to výborný způsob jak se zviditelnit a nabrat další hosty. Hosté se vracejí a všichni jsou spokojeni. Nevýhodou jsou nereálné ceny po slevě u některých restaurací na které poté někteří hosté poukazují, že jsou výhodnější. Těžko můžete například nabízet tatarák z pravé svíčkové 200g, neomezeně topinek za 99,- Kč 20% marže pro portál je 2o,- cca Kč. Vám zůstane 79,- Kč při běžné ceně 450,- až 550,- Kč za svíčkovou je nereálné se na cenu dostat pouze v nákladech na maso. Nemluvě o tom kdy majitel pro zvýšení atraktivnosti uvede, že se jedná o svíčkovou argentínskou, brazilskou atd. cena těcto mas se pohybuje kolem 1000,-. Kč za kg. Bohužel s tímto se velice potýkáte a těžko to někomu vysvětlujete. Bylo by to na dlouhé povídání.

Pozdní platby, ale je to podle smlouvy takže ok. První akce na slevovém portále zrovna se dobíhá nedokážu posoudit dopad akce.

Se slevovymi portaly jsem skoncil a i s podnikanim v Cechach.Preju Vam hodne stesti ve studiu .

Slevove akce proběhly v pořadku nejvetši problem Je s učtovanim v učetnictvi

Slevové portály už nefunguji na bázi reklamy.. Jelikož jich je na trhu hodně, tak zákazník vybírá podle ceny a nabízeného produktu, ale po skončení akce se málo kdy vrací na to dané místo, kde byl v rámci voucheru.. Je to spíše služba zakazníkovi..

Slevový server "Megasleva" na můj zájem o spolupráci ani jakýmkoli způsobem neodpověděl :-(, patrně má lukrativnější zákazníky a v lukrativnějších lokalitách než naše restaurace v Ústí nad Labem.

Slevový server je pro naši kavárnu zpestřením a díky tomu někteří lidé zjistili, že naše kavárna vůbec existuje a výrobky i servis si pochvalují. Tohle je náš cíl a prozatím to funguje, tak jsme spokojeni.

Spolupracoval jsem dlouhodobě s portálem Slevomat.cz v podstatě jsem s nimi začal pracovat od samého počátku Slevomatu a postupem času přistupoval na jejich stále přísnější pravidla až do minulého týdne, kdy mi obchodní zástupce sdělil, že požaduje 30% provizi po slevě 50%. tzn že když máte produkt za 1000,- a dáte ma něj slevu 50%= 500, tak slevomat Vám nechá 350,- a to s tím, že dnes už si ponechá i 100% ze všech zaplacených a neuplatněných voucherů. Podle mého názoru je to tedy postupná nucená likvidace trhu s ubytováním na horách a nakonec průměrní provozovatelé penzionů a hotelů zjistí, že pokud se nebudou podbízet cenou, nemají šanci na úspěch. Pokud se budou podbízet a nesmysně krmit slevové portály, tak jsou také bez šance. Já jsem po cca 10 akcích se Slevomatem skončil a už nejspíš nebudu podporovat tento způsob prodeje. Pokud mě k tomu ovšem situace nedožene.

Spolupracovali jsme s několika slevovými portály, ale nejlepší zkušenost máme se Slevomat.cz. Má na trhu velmi dobrou pozici a prodalo se přes něj nejvíce voucherů, proto pokračujeme stále ve spolupráci. Co se týče zákazníků, kteří nakupují přes slevové servry - je to různé (jako lidé sami). Někteří opravdu jsou jen po slevách, ale jiní si jídlo vychutnávají, doobjednávají další pokrmy, vína, pití... Umí ocenit kvalitu a servis, který jim nabízíme.

Trochu nesrozumitelné vyúčtování nevyužitých voucherů

Trochu problém s copywriterem. Akceptují pouze vlastní pohled na akci! A náhledy ke schválení posílají tak pozdě, že již není možno na ně reagovat korekturou.

V tuto chvili neseriozni poplatek z nevyužitých voucherů, budeme chtít jít pouze na provizi a ne podíl. Je to novinka minuleho roku a je pro provozovatele neseriozní.

Velmi negativní, moc práce a málo peněz, i tak dlužíme kam se jen podíváme.

Vetsina zakazniku si vouchery vybira tesne pred koncem jejich platnosti, proto se vyplati jejich platnost nedavat na dlouhou dobu, ale spise opakovane na kratsi.

vše podstatné je zodpovězeno v otázkách položených výše.

Vše záleží na hostovi - jsou tací, kteří chodí pouze po slevách ale najdou se i tací, kteří utratí na místě dost peněz a přesto jsou nad míru spokojeni. Někdo se vrací - přes slevový portál opakovaně někdo ne. Některé portály jsou velmi příjemné a jednání s nimi je v pořádku. Od některých portálů člověk očekává fér jednání - ale na peníze čeká přes půl roku....

Využití serverů je vysoké, servery tedy nemají potřebu vycházet vstříc svým partnerům a často se tak i chovají.

Zatím bezproblémová

Zkušenosti Máme pozitivne a vždy vše klapalo

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jak obecně hodnotíte spolupráci se slevovými servery?

  • odpověď Je to nevýhodné:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 5. Opakoval/a byste znovu slevovou akci?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akci nebudeme opakovat na otázku 11. V případě, že byste opakovali akci, vybrali byste stejný slevový server?

4. Jaké jste pocítili změny po ukončení slevové akce?

  • odpověď Nepozorujeme žádnou změnu:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 5. Opakoval/a byste znovu slevovou akci?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak obecně hodnotíte spolupráci se slevovými servery?

2. Jaká je Vaše zkušenost se slevovými servery?

3. Jaký hospodářský výsledek Vám slevová akce přinesla?

4. Jaké jste pocítili změny po ukončení slevové akce?

5. Opakoval/a byste znovu slevovou akci?

6. V porovnání s Vaším odhadem se prodalo voucherů?

7. Narušila slevová akce Váš běžný provoz?

8. Jak slevovou akci vnímali Vaši zaměstnanci?

9. Jak hodnotíte zákazníky přicházející se slevovým voucherem?

10. Jak jste byli spokojeni s vyúčtováním a platbou od serveru?

11. V případě, že byste opakovali akci, vybrali byste stejný slevový server?

12. Myslíte si, že nabídka Vašich služeb přes slevový server je i forma reklamy?

13. Jako kterou složku marketingového mixu 4P vnímáte Vaši nabídku na slevovém serveru?

14. Jak dlouho je Vaše restaurace v provozu?

15. V jakém kraji je Vaše provozovna?

16. Zde můžete jmenovat servery které byste doporučil/a:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak obecně hodnotíte spolupráci se slevovými servery?

2. Jaká je Vaše zkušenost se slevovými servery?

3. Jaký hospodářský výsledek Vám slevová akce přinesla?

4. Jaké jste pocítili změny po ukončení slevové akce?

5. Opakoval/a byste znovu slevovou akci?

6. V porovnání s Vaším odhadem se prodalo voucherů?

7. Narušila slevová akce Váš běžný provoz?

8. Jak slevovou akci vnímali Vaši zaměstnanci?

9. Jak hodnotíte zákazníky přicházející se slevovým voucherem?

10. Jak jste byli spokojeni s vyúčtováním a platbou od serveru?

11. V případě, že byste opakovali akci, vybrali byste stejný slevový server?

12. Myslíte si, že nabídka Vašich služeb přes slevový server je i forma reklamy?

13. Jako kterou složku marketingového mixu 4P vnímáte Vaši nabídku na slevovém serveru?

14. Jak dlouho je Vaše restaurace v provozu?

15. V jakém kraji je Vaše provozovna?

16. Zde můžete jmenovat servery které byste doporučil/a:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pelcnerová, L.Restaurace a slevové servery (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://restaurace-a-slevove-servery.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.