Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Restaurace Hooters

Restaurace Hooters

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Novotná
Šetření:19. 09. 2013 - 18. 10. 2013
Počet respondentů:164
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.62
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Milí respondenti, 

 

chtěla bych Vás požádat o hodnocení kratkého dotazníčku vztahujícího se k restauracím Hooters, http://www.hooters.cz/. Jedná se o americký fastfoodový řetězec se zajímavou marketingovou strategií: Najímání výhradně mladých, atraktivních servírek. Mým cílem je zjistit, co si o této strategii myslíte a zda hraje nějakou roli pro Vaši návštěvu této restaurace.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste již o restauracích Hooters?

Pokud ano, jak jste se o nich dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


ano, z billboardu

ano, z internetu

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, z internetu4829,27 %29,27 %  
ano, z billboardu4225,61 %25,61 %  
ne, nikdy3823,17 %23,17 %  
ano, od známých3621,95 %21,95 %  

Graf

2. Navštívili jste již někdy restauraci Hooters?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy13783,54 %83,54 %  
ano, jednou169,76 %9,76 %  
ano, víckrát116,71 %6,71 %  

Graf

3. Jak vnímáte základní koncept společnosti?

Přesněji řečeno marketingovou strategii v podobě mladých, vnadných servírek, tzv. Hooters Girls?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitivně, je to dobrý nápad5432,93 %32,93 %  
neutrálně/je mi to jedno5131,1 %31,1 %  
negativně, nelíbí se mi4225,61 %25,61 %  
je nelegální či sexistický2817,07 %17,07 %  
lákadlo pro mužskou část populace a možná homosexuální ženy10,61 %0,61 %  
jsem žena a vadí mi to, je to sexistické, nicméně jako racionální člověk musím uznat, že si tím (bohužel) zákazníky přilákají10,61 %0,61 %  
Tak mě to neoslovuje, ale pokud někoho ano, nebudu mu pohled na vnadnou děvu upírat moralizováním. :D10,61 %0,61 %  
neznám ji10,61 %0,61 %  
neznam, vim jen ze neco takoveho existuje10,61 %0,61 %  
chlapa na první pohled určitě zaujme, ženu až tak moc ne, přijde mi to osobně sexistické, pro ostatní uchazečky o zaměstnání diskriminující10,61 %0,61 %  
Ale je to sexistické.10,61 %0,61 %  
pro chlapy dobrý,ale co ženy? :)10,61 %0,61 %  
neznám10,61 %0,61 %  

Graf

4. Z jakého důvodu jste navštívili/byste navštívili Hooters?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvůli nabídce dobrého jídla a pití6036,59 %36,59 %  
zkusit něco nového5533,54 %33,54 %  
kvůli Hooters Girls3923,78 %23,78 %  
Hooters bych nikdy nenavštívil/a3722,56 %22,56 %  
kdybych umírala hladem a nebylo nic jiného10,61 %0,61 %  
hromadná akce přátel10,61 %0,61 %  
ještě jsem nenavštívil10,61 %0,61 %  
Oslava10,61 %0,61 %  
Nenavštívil bych - podobnou kuchyni nabízí nespočet restaurací a "vnadné servírky" to nevytrhnou10,61 %0,61 %  
spíše ze zvědavosti a nevšedního zážitku, než kvůli jídlu10,61 %0,61 %  
keby som bola chlap10,61 %0,61 %  
Podnik Hooters byl parafrázován v jednom díle South Parku, zašla bych tam ze zvědavosti a abych mohla porovnat, nakolik se skutečná restaurace od té ze seriálu liší. 10,61 %0,61 %  
někdo by mě tam pozval10,61 %0,61 %  
už bych je nenavštívil-nekvalitní produkty, špatné prostřdí a obsluha10,61 %0,61 %  
1. návštěva by byla ze zvědavosti, samozejmě jako chlap bych se šel podívat na Hooters Girls, ale také ochutnat jídlo a pití, pokud by mě gastronomická stránka podniku nezaujala, dále bych ji nevyhledával (s tím neudělají nic ani Hooters Girls)10,61 %0,61 %  
nebyl jsem tam10,61 %0,61 %  
Miluju Hooters ... - dobré jídlo, přístup k zákazníkovi, prostředí, ...10,61 %0,61 %  
kvůli možnosti uvést zde zahraniční hosty = nemám problémy s stolikrát omletým problémem = překlad jídelního lístku.10,61 %0,61 %  
Poprvé jsem navštívil v USA, chtěl jsem vidět srovnání, ve vodičkově ulici v Praze...10,61 %0,61 %  
zvědavost10,61 %0,61 %  
Oslava narozenin10,61 %0,61 %  

Graf

5. Hooters Girls jsou podle slov společnosti mladé, štíhlé, vnadné, sportovně založené, dbají o svůj vzhled a tělesnou kondici. Souhlasíte s touto definicí krásy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano7243,9 %43,9 %  
ano2716,46 %16,46 %  
spíše ne2716,46 %16,46 %  
ne2414,63 %14,63 %  
nevím21,22 %1,22 %  
a kdo tuto definici stanovil?10,61 %0,61 %  
Ano souhlasím, bohužel v Pražském podniku tak hooters girls nevypadaly10,61 %0,61 %  
Krásu nelze definovat.10,61 %0,61 %  
Ne, takhle si představuju "bimba"10,61 %0,61 %  
to je sice pěkný, ale neměly by mít nasráno v hlavě10,61 %0,61 %  
a co duše?10,61 %0,61 %  
nevim, nevidela jsem je10,61 %0,61 %  
ne,je to vymývání mozků všech žen a dospívajích dívek, které se pak akorát snaží tyto "ideály" dohnat, mají z nich akorát utkvělou představu o co nejštíhlejším těle s největším poprsím, vede to akorát tak k anorexii. 10,61 %0,61 %  
Souhlasím s definicí sportovně založené, dbají o svůj vzhled a tělesnou kondici. Ne však s prvními třemi.10,61 %0,61 %  
Zároveň jsem při návštěvě nenarazil na žádnou hloupou paničku, takže hodnotím kladně.10,61 %0,61 %  
to je mi putna, hlavně jsou příjemné, což u jiných typů restaurací být nemusí.10,61 %0,61 %  
Souhlasil bych, ale dle zkušenosti v Praze nelze se vším souhlasit. Mladé ano, štíhlé ani vnadné rozhodně né. (až na jednu slečnu tam) Na první pohled z výrazu jejich obličeje je jasný, že je to nebaví, nebo se za to stydí. 10,61 %0,61 %  

Graf

6. Jaká je Vaše představa o ženské kráse? (volitelné)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

atletická, sportovní, přirozená

Atraktivní neznamená nutně hubená a vnadná. Prostě s kouzlem osobnosti a inteligencí.

být sama sebou

ctnostná

čistá, voňavá, upravená ( celkově), milá, příjemná, slušná, veselá, romantická

Hezky vzhled a štihla postava

Hooters Girl! :) No ale za manželku bych jí nechtěl. ;)

charisma, intelekt

inteligentní víla

jakákoliv, každá žena je krásná

komerční + 10 kilo

má bejt od přirody krasná

menší než já :D hezká sportovně založená, nekuřačka, má ráda srandu a je hodná. (Pokud možno skejtačka)

Mladá, štíhlá, sportovně založená žena co dbá o svůj vzhled. Ne však přímo modelka!

mladost

moje manzelka

Musí mít šmrnc a pak je mi jedno, zda je to Twigi či věstonická Venuše.

Někomu sluší štíhlá postava, někomu plnější. Ne všem ženám sluší vnady atd... Ženská krása tedy není definována jedním univerzálním modelem. Souhlasím však s tvrzením, že krásná je taková žena, která dbá o svůj zevnějšek, o svoje zdraví a tělesnou kondici. Ženy, u kterých vidím, že nejsou schopny žádné fyzické aktivity, mi nepřijdou krásné.

Nelze definovat. Každá žena je krásná jinak.

neměla by být příliš hubená

No to máte těžký. Asi ne jako u Hoover.

obecna

Pro gaye žádná

přirozená krása, žádné vychrtliny, normální žena která se sobě úměrně věnuje

Přirozenost a péče o vzhled a zevnéjšek

přirozenost, žádný make-up, žádný silikon

Rozhodně jsou pro mě (čistě hypoteticky - jsem heterosexuální žena) mnohem přitražlivější vysportované hooters girls než to, co nám cpe módní průmysl v podobě prakticky anorektických modelek.

sebavedomie, otvorenost,elegancia, primerana postava

Sebevědomá žena, která se umí upravit, má výraznou osobnost, je inteligentní

Sebevědomá, vtipná, s vlastním názorem. Vzhled je někde v druhé polovině seznamu.

Snaha přiměřeně dbát o svůj vzhled, soudnost.

Stihla

stihla - vyska 180, vaha 60, miry 90-60-90, dlouhe vlasy,

Štíhlá dlouhé nohy ( jako ta na obrázku nahoře :D )

Štíhlá, pohledná, usměvavá a prsatá holka

ta co o sebe dbá, ale výška a váha nehrají roli

to se neda takhle popsat,musi to zni vyrazovat ale urcite ne tlusta a neudrzovana

twiggy a sportovkyně

vnadné

Vyrovnanost, spokojenost, optimismus, sympatičnost, veselá povaha

Zajímavá tvář, elegantní oblečení a důstojné vytupování.

žádná

Žádné vychrtlinky, ale krásné, štíhlé, vysportované tělo.

Ženská krása se definovat nedá, stejně ani tak ta mužská. Ani mou vlastní představu definovat nedokážu. Krásná žena pro mě je většinou zdravě sebevědomá, umí si vážit sebe sama. Co se vzhledu týče, každá má něco jiného, některá má oči, ze kterých nespustím zrak, jiná má úsměv, který podlamuje kolena. Ano, ale stále jsem muž, a tak i mě přitahuje ženské tělo, ale nemusí být štíhlé, mám rád maso, nikoli kosti. Na hubených ženách si nepotrpím, mám raději přírodní, zdravě vypadající tělo a k tomu i odpovídající velikost poprsí. Co se péče o svůj vzhled týče, tak v dnešní době o sebe pečuje každá, to je hezké, proti tomu nic nemám, jen se to nesmí přehánět, vosková figurina mě, a myslím, že nejen mě, nic neříká. Dále si myslím, že každý, nejen žena, by měl dbát na svou tělesnou kondici. Pravda, někdo to potřebuje více, někdo méně, ale trocha pohybu ještě nikomu neublížila, ba naopak. Ale to už není o kráse, ale o povaze každého z nás.

ženské rysy - sukně, dlouhé vlasy, nalakované nehty

7. Co říkáte na pracovní úbor Hooters Girls?

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí se mi/je sexy6841,46 %41,46 %  
je nevkusný či pohoršující3923,78 %23,78 %  
nemám vlastní názor2716,46 %16,46 %  
neviděla jsem10,61 %0,61 %  
nelíbí se mi, ale je zřejmě účinný10,61 %0,61 %  
chapu ze nekoho muze pohorsovat, navic u servirky10,61 %0,61 %  
na pláž dobrý10,61 %0,61 %  
tragedie10,61 %0,61 %  
nic moc, trochu jak pyžamo10,61 %0,61 %  
je neoriginální10,61 %0,61 %  
odpovídá záměru10,61 %0,61 %  
nic10,61 %0,61 %  
Nelíbí se mi.10,61 %0,61 %  
je mi lhostejný10,61 %0,61 %  
nelibi se mi. Ako z 90 rokov10,61 %0,61 %  
Splňuje záměr.10,61 %0,61 %  
k jídlu se to moc nehodí10,61 %0,61 %  
nudný 10,61 %0,61 %  
nezajímá mě, nelíbí se mi10,61 %0,61 %  
je laciný10,61 %0,61 %  
nelichoti postavam10,61 %0,61 %  
pro mě je pohoršující, ale muži to asi mají rádi10,61 %0,61 %  
nelíbí se mi10,61 %0,61 %  
je sexy, o tom žádná, ale pro některé ženy může být urážlivý, diskriminující, pohoršující,... chápu, že mnoho žen by se v takovém podniku necítilo nejlépe10,61 %0,61 %  
obyčejný10,61 %0,61 %  
Věřím, že se líbí mužům, kteří restaurace navštěvují. Ale osobně bych do této restaurace nezavítala, protože nemám ráda tento US styl restaurací. 10,61 %0,61 %  
Je to určitý styl prezentace - marketingu10,61 %0,61 %  
Nikdy jsem jej neviděl. 10,61 %0,61 %  
ty silonky jsou děsné10,61 %0,61 %  
Líbí se mi a nejspíš je to pohodlné i pro slečny... 10,61 %0,61 %  
způsobuje cheerleader effekt10,61 %0,61 %  
nevím co na sobě nosi10,61 %0,61 %  
Neviděla jsem, ale me nepohorsuje10,61 %0,61 %  

Graf

8. Míří podle Vás marketingová strategie společnosti výhradně na mužskou klientelu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14185,98 %85,98 %  
ne2314,02 %14,02 %  

Graf

9. Jste muž/žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9054,88 %54,88 %  
muž7445,12 %45,12 %  

Graf

10. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-30 let11771,34 %71,34 %  
30 let a více3923,78 %23,78 %  
18 let a méně84,88 %4,88 %  

Graf

11. Cílem dotazníku bylo vyjádřit svůj názor na marketingovou strategii Hooters, jejíž cílem je odlišit se od ostatních konceptů. V následujícím poli prosím vyjádřete svůj názor v několika větách (volitelné)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...určitě se přijdu kouknout

"mladé, štíhlé, vnadné" jsem v hooters vážně neviděl ;)

Americky sexistický paskvil. Jak mohou ženy za těchto skutečností žádat jakoukoliv rovnoprávnost, když se sami nabízejí do role sexuálních objektů?!

Dívky na billboardech jsou na můj vkus velmi spoře oblečené, což se hodí k propagaci jiných podniků či služeb a né řetězce stravovacího. Toť můj názor, a to nejsem konzervativní!!!

Do Hooters chodím relativně často. Nikdy jsem nebyla zklamaná jak jídlem, tak obsluhou. Slečny se opravdu snaží přijít s úsměvem (což potkávám velmi málo). Většinou chodím s přítelem, a jestli tam běhají slečny v kraťáskách a tílečkách, fajn... aspoň změna. Do Hooters jsem musela zavítat i na malém výletu v NY a líbí se mi, že je to opravdu totožné. :-)

do restaurace jdu proto jak tam vari a jak kvalitni je obsluha ne proto jak obsluha vypada

Hooters není špatný, ale v ČR to podle mě nemá šanci na úspěch. Nevím jak se daří restauraci ve Vodičkově ulici, ale když jsem tam byl já (ze zvědavosti a dokonce i se svoji přítelkyní!) tak tam bylo liduprázdno až na partu 4 opilých angličanů. Jídlo je bohužel drahý, a když se parta kluků bude chtít jít někam pobavit u piva nebo jídla zajde do hospody. Nevím samozřejmě jak to je ve skutečnosti jestli tam cizinců chodí hodně, ale já bych jako turista v Praze navštívil jiné pro Prahu tradičnější podniky. Pokud vám tam však chodí spousta už poloopilých němců, angličanů a seveřanů tak ok pokud jste s tím spokojení, že to vynáší.

Chápu, že se chtějí odlišit a chápu, že míří na nadrzene jedince resp. na ty, kdo tak chtějí vypadat. A přijde mi to nechutné. Ale tak to chodí.

Jak jsem zmínila výše, myslím, že tato strategie je úspěšná, nicméně sexistická a dehonestující. Sama bych do této "restaurace" nikdy nešla - právě díky tomuto marketingu. Ale věřím, že mužská klientela jim zajistí zisk.

Jako gaye me to naopak odpuzuje.

Jako každá marketingová strategie - určená vymezené cílové skupině - zejména mužům, nikoliv však všem mužům, založeno na animální přitažlivost, životní hodnoty by jí měly dalece převyšovat.

Jako nápad odlišit se jistě účinné, vzhledem k úspěchu řetězce. Sex prodává, prodával a vždy prodávat bude u většiny cílových skupin. Je-li tato marketingová strategie etická/morální/sexistická je už jiná otázka.

je to celé trapné :D

Je to dobry napad se necim odlisovat, vetsina restauraci funguje stejne a nema cim zaujmout.

Je to dobrý nápad, nijak mě nepohoršuje, ale určitě bych tam přítele nevzala, jelikož by si určitě nevšímal jídla, pití a mě. :-) Je to spíš lákadlo pro muže, ale nic proti.

je to dobrý tah, zákazníci se nevracejí, protože by jim chutnalo, proto se nemusejí snažit, oproti ostatním restauracim o vysokou kvalitu, stačí najmout někoho na koho se dá koukat,takže chválím za nápad, ale přijde mi to dost sexisticke

Je to ine, najde si to svoju klientelu. Vela ludi tam ale aj tak ide len skusit nieco nove. Takze sa stale musia nahanat novi klienti. Napad dobry, pre velke mesto. Je tam dost muzov, turistov a tych novych. Len ci sa maju o tom ako dozvediet aj ti turisti... A za mna - chudata tie holky - aj ked im je to asi jedno.

Je to na člověku, jestli se tam rozhodne jít. Reklama má jen reprezentovat obchod.

Komu se to líbí, ať tam chodí.. já bych se jako ženská cítila asi trochu hloupě, kdybych tam šla. Pokud bych měla na výběr, šla bych do kterékoliv jiné restaurace, ale sem ne.

Koncept Hooters mi přijde sexistický, nevkusný a pohoršující. Nicméně pokud jsou servírky ochotny v takovém podniku pracovat a zároveň je i poptávka, nemyslím, že by měl být nelegální.

mám rada kántri stil

marketingová strategie funguje - restaurace se odlišuje, to v každém případě celý koncept je mi velmi nepříjemný

Marketingová strategiemi příjde "laciná". To ale nemění nic na tom že bude zřejmě účinná (jinak by se podniky celosvětově nerozšířili).

marketingový koncept se mi líbí, míří na lidskou přirozenost a na nic si nehraje

mě je to jedno, nejsem na holky, jo, kdyby tam byli mladí sportovci :-)

Mnoho gastronomických zařízení používá uniformu. V tomto případě je zvolena uniforma opravdu nepřehlédnutelná. Jistě se firma odlišila od ostatních konceptů v tomto směru, ale myslím si, že více záleží na celkové marketingové koncepci a nejen na této její části. Určitě bych ale tuto koncepci rozšířil. Má-li si na své přijít oko muže, mělo by si na své přijít i oko ženy. Za stávající koncepce je společnost zaměřena příliš na muže a určitě by bylo vhodnější zasáhnout šírší cílovou skupinu. Koncepce mi přijde příliš prvoplánová.

Mtg strategie restaurace je poněkud sexistická. Ale ještě víc bizarní mi přijde to, že sexy vysportované dívky vám na plakátech nabízejí nechutné a nezdravé jídlo. Nevím, jací zákazníci do této restaurace chodí, ale typicky bych si představila tlustého a nevysportovaného muže, který jí nezdravá jídla a který je rád, že ho alespoň v restauraci obskakují hezké ženy.

Myslím si, že marketingová strategie Hooters je povedená a přeji jim jen to nejlepší. Jestliže si takováto věc najde svého cílového zákazníka a přitom nikomu není ublíženo, já říkám ano.

na mě nefunguje, cením v bufetu klid, ne okukování servírek

Nechutné, vystavované ženy působí jak laciné děvy. Když ženská nemá práci a nechce se snížit k prostituci či stripu tak další možnost je Hooters.

Nechutné. Osobně by mi z toho bylo špatně. Myslím, že značná část lidí se jim vyhne (slušní, rodiny s dětmi, ženy, gayové, senioři, atd. ). Cílí evidentně na méně majetné, inteligenčně podprůměrné, heterosexuální muže.

Nejsem cílová skupina, od obsluhy požaduji primárně rychlost a vstřícnost. Na vzhledu nesejde.

nekonvenční druh potravy nemusím zde dlouho čekat skvělá hudba možnost dokoupit si upomínkový předmět zajímavé doplňkové aktivity, pokud si omylem nasadím klobouk, mám "možnost" zatančit si Country Znovu zopakuji bezproblémovou komunikaci pokud přivedu s sebou zahraniční hosty .

nemůžu soudit-až po návštěvě

neznám

Obsluhu ocením raději profesionální, než polonahou na kterou se sice dobře dívá, ale úroveň kolikrát kulhá na obě nohy.

Odlišení je fajn, ale je potřeba se zaměřit i na to, jakou sortu zákazníků chcete přilákat. Protože polonahé atraktivní slečny jsou při konverzacích na úrovni spíše příteží (tzn. do hooters nezamíří výše postavení-movitější- zákazníci), nehledě na to, že někdy jen atraktivita nestačí, občas by to chtělo také inteligenci. (tím chci říci, že některé servírky jsou hloupoučké už od pohledu)

Podle mě tady něco takového chybí- sexy děvčata nosící jídlo. Je to americký koncept a líbí se mi.

Pokud je restaurace cílená pouze na muže je to fajn. Mladé ženy sem jistě rády zajdou, ale starší české ženy jsou v tomhle ohledu "pozadu".

přijde mi to jako blbost, do restaurace se lidé chodí najíst a napít, na ženský existují jiné domy

Rozhodně se odlišují, ale na mě to působí dost negativně. Dost bych si rozmýšlela návštěvu takového podniku, protože takové chování nechci podporovat.

sexistické

Sice jsem k Hooters ještě nezabloudil, ale určitě to zkusím. :)

Spíš než vnadná postava mě láká vždy příjemný přístup k zákazníkům, čehož je v českých restauracích k vidění bohužel pomálu. Jako ženě by se mi samozřejmě líbili i nějaký sympatičtí číšníci!

Stačí se podívat na US Undercover Boss z těchto konceptů, je smutné co musí zaměstnankyně od hostů vytrpět. Tento koncpet je dost sexistický.

Táhněte odkud jste přišly, nehodlám sponzorovat další ubohou amíckou společnost

Tato koncepce mi jako ženě-zákaznici přijde hloupá a sexistická, pokud ale na muže zabírá, tak proč ne...

Určitě jde o originální koncept, který se jednoduše "rozkřikne" (já sám jsem se o Hooters dozvěděl od kamarádů), přitom nikoho neurazí - obsluha není nahoře bez. Krom feministek rozdýchá tento koncept jakákoliv žena - návštěvnice

V hooters jsem nikdy nebyla, ale rozhodně proti této restauraci nic nemám - úbory dívek mi nepřijdou pohoršivé.

V USA je koncept heste propracovanejsi vzhledem k navaznosti nå zapasy americkeho fotbalu

Věřím tomu, že je to strategie účinná. Nijak zvlášť ji nepodporuji, ale ani neodsuzuji. Nepatří to k "pochybným" podnikům, a dívky mají na výběr, jestli zde chtějí pracovat a podmínky jim za stojí.

Vezmu tam bráchu na večeři :) uvidíme. Rozhodně splnuje. Cil odlosit se od ostatnich!

Z pozice ženy mi takováto strategie přijde urážlivá, ponižující a sexistická. Restauraci bych nenavštívila, její celý koncept mi přijde naprosto nevkusný.

zajímavý marketingový nápad - spojit několik neřestí, to bude určitě fungovat

Založit marketingovou strategii primárně na vhledu servírek, nikoliv na kvalitě jídla nebo příjemném prostředí je určitě odlišné, i když podle mě trochu dehonestující jak pro obsluhu samotnou, tak pro zákazníky. Na druhou stranu, proč ne. Jen nevím, zda se takový koncept nastálo uchytí v naší republice.

Znevažujete ženy.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste již o restauracích Hooters?

2. Navštívili jste již někdy restauraci Hooters?

3. Jak vnímáte základní koncept společnosti?

4. Z jakého důvodu jste navštívili/byste navštívili Hooters?

5. Hooters Girls jsou podle slov společnosti mladé, štíhlé, vnadné, sportovně založené, dbají o svůj vzhled a tělesnou kondici. Souhlasíte s touto definicí krásy?

7. Co říkáte na pracovní úbor Hooters Girls?

8. Míří podle Vás marketingová strategie společnosti výhradně na mužskou klientelu?

9. Jste muž/žena?

10. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste již o restauracích Hooters?

2. Navštívili jste již někdy restauraci Hooters?

3. Jak vnímáte základní koncept společnosti?

4. Z jakého důvodu jste navštívili/byste navštívili Hooters?

5. Hooters Girls jsou podle slov společnosti mladé, štíhlé, vnadné, sportovně založené, dbají o svůj vzhled a tělesnou kondici. Souhlasíte s touto definicí krásy?

7. Co říkáte na pracovní úbor Hooters Girls?

8. Míří podle Vás marketingová strategie společnosti výhradně na mužskou klientelu?

9. Jste muž/žena?

10. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Novotná, M.Restaurace Hooters (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://restaurace-hooters.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.