Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rezervační systém v turistickém regionu

Rezervační systém v turistickém regionu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Sajerova
Šetření:24. 02. 2013 - 05. 03. 2013
Počet respondentů:133
Počet otázek (max/průměr):26 / 22.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jsem studentkou 2. ročníku navazujícího magisterského studia na VŠB-TUO, oboru Regionální rozvoj. V současné době zpracovávám svou diplomovou práci na téma Rezervační systém pro atraktivity v turistickém regionu Severní Morava a Slezsko (Moravskoslezský kraj), jejíž součástí je tento dotazník. Pojem atraktivita v tomto dotazníku znamená např. hrady a zámky, muzea, technické památky, rozhledny, ZOO, jízdárny atd. Cílem mé práce je zjistit, zda je o rezervační systém, který by sdružoval atraktivity v regionu zájem a také zhodnocení pozitivních a negativních stránek tohoto systému. Předem Vám děkuji za Váš čas a spolupráci. Pokud není uvedeno jinak, označte prosím, odpověď, která Vám nejvíce vyhovuje.

                                                                                                                                               

Odpovědi respondentů

1. Navštívili jste již v minulosti Moravskoslezský kraj nebo jej plánujete navštívit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, již jsem navštívil/a a již neplánuji návštěvuotázka č. 2, Ano, již jsem navštívil/a a plánuji návštěvu znovaotázka č. 2, Ne, nenavštívil/a a neplánuji navštívitotázka č. 3, Ne, nenavštívil/a a plánuji navštívitotázka č. 2, Jsem obyvatelem Moravskoslezského krajeotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, již jsem navštívil/a a plánuji návštěvu znova5944,36 %44,36 %  
Jsem obyvatelem Moravskoslezského kraje4936,84 %36,84 %  
Ne, nenavštívil/a a plánuji navštívit1410,53 %10,53 %  
Ano, již jsem navštívil/a a již neplánuji návštěvu86,02 %6,02 %  
Ne, nenavštívil/a a neplánuji navštívit32,26 %2,26 %  

Graf

2. Pokud jste již navštívili nebo plánujete v nejbližší době navštívit Moravskoslezský kraj, za jakým účelem? (můžete uvést více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kultura, umění, památky3846,91 %28,57 %  
Příroda a rekreace3340,74 %24,81 %  
Sport a volný čas2530,86 %18,8 %  
Návštěva rodiny, známých2429,63 %18,05 %  
Jiné účely1316,05 %9,77 %  
Práce1316,05 %9,77 %  

Graf

3. Plánujete si program dovolené, výletů nebo se rozhodujete až na místě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plánuji předem6246,62 %46,62 %  
Záleží na situaci, místě, kam jedu5944,36 %44,36 %  
Neplánuji předem129,02 %9,02 %  

Graf

4. Preferujete koupi vstupenek přes internet nebo raději osobně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezáleží mi na tom (náhodně)5541,35 %41,35 %  
Přes internet4533,83 %33,83 %  
Osobně3324,81 %24,81 %  

Graf

5. Setkali jste se již s nějakým online rezervačním systémem v cestovním ruchu (nákup jízdenek, vstupenek apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11888,72 %88,72 %  
Ne1511,28 %11,28 %  

Graf

6. Využili jste již někdy v minulosti nějaký online rezervační systém v cestovním ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9772,93 %72,93 %  
Ne3627,07 %27,07 %  

Graf

7. O jaký typ rezervačního systému se jednalo? (můžete uvést více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rezervace jízdenek, letenek7777,78 %57,89 %  
Rezervace vstupenek7070,71 %52,63 %  
Rezervace ubytování6060,61 %45,11 %  
Jiné77,07 %5,26 %  

Graf

8. Znáte nějaké zahraniční online rezervační systémy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6951,88 %51,88 %  
Ano6448,12 %48,12 %  

Graf

9. Využili jste někdy některý z těchto zahraničních online rezervačních systému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4053,33 %30,08 %  
Ano3546,67 %26,32 %  

Graf

10. Uveďte prosím název tohoto zahraničního rezervačního systému?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
booking.com627,27 %4,51 %  
www.booking.com313,64 %2,26 %  
ryanair, vueling, socibus14,55 %0,75 %  
national express UK14,55 %0,75 %  
booking.com , hrs.com14,55 %0,75 %  
např. www.ryanair.com14,55 %0,75 %  
expedia.it edreams.it 14,55 %0,75 %  
govolo.com, booking.com, 14,55 %0,75 %  
booking.com, hostelworld, 14,55 %0,75 %  
švýcarský rezervační systém - neznám název14,55 %0,75 %  
ostatní odpovědi dle potřeby v různých zemích
terminál Sazka
jakar.com
už nevím, bylo to ubytování v Anglii a nákup jízdenky do autobusu v Anglii. A ryanair.com na letenky
booking,com
522,73 %3,76 % 

Graf

11. Uvítali byste v případě návštěvy kraje možnost integrovaného online rezervačního systému pro co nejvíce atraktivit Moravskoslezského kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5742,86 %42,86 %  
Rozhodně ano5037,59 %37,59 %  
Spíše ne129,02 %9,02 %  
Nevím129,02 %9,02 %  
Rozhodně ne21,5 %1,5 %  

Graf

12. Uvítali byste, aby součástí integrovaného online rezervačního systému byl také podrobný informační systém o všech atraktivitách, které je možno si zarezervovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ano8060,15 %60,15 %  
Spíše ano3929,32 %29,32 %  
Spíše ne96,77 %6,77 %  
Nevím53,76 %3,76 %  

Graf

13. Využili byste v integrovaném online rezervačním systému také možnost rezervace aktuálních akcí, které se konají v atraktivitách? (koncerty, výstavy, slavnosti, apod.?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ano6045,11 %45,11 %  
Spíše ano5440,6 %40,6 %  
Spíše ne118,27 %8,27 %  
Nevím75,26 %5,26 %  
Rozhodně ne10,75 %0,75 %  

Graf

14. Myslíte si, že integrovaný online rezervační systém pro atraktivity bude efektivnějším nástrojem plánování pro návštěvníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6448,12 %48,12 %  
Rozhodně ano5138,35 %38,35 %  
Spíše ne75,26 %5,26 %  
Nevím75,26 %5,26 %  
Rozhodně ne43,01 %3,01 %  

Graf

15. Jaké faktory nejvíce oceňujete na rezervačních systémech? (označte prosím 3 nejdůležitější)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Úspora času a financí8765,41 %65,41 %  
Možnost změny rezervace5138,35 %38,35 %  
Neomezený přístup k systému odkudkoliv4936,84 %36,84 %  
Jednoduchost rezervace4130,83 %30,83 %  
Možnost naplánování dne4030,08 %30,08 %  
Jistota rezervace4030,08 %30,08 %  
Nižší cena rezervace3324,81 %24,81 %  
Kvalitní uživatelské rozhraní2921,8 %21,8 %  
Nezávaznost rezervace1612,03 %12,03 %  
Benefity139,77 %9,77 %  

Graf

16. Co by Vás naopak odradilo od využití rezervačního systému? (označte prosím 3 nejdůležitější)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevratnost platby v případě storna8060,15 %60,15 %  
Nemožnost změny rezervace7052,63 %52,63 %  
Nepřehlednost a složitost systému6750,38 %50,38 %  
Složitost rezervace a platby6649,62 %49,62 %  
Nutnost platby rezervace předem5138,35 %38,35 %  
Nedostatek informací4130,83 %30,83 %  
Omezený přístup k systému odkudkoliv2418,05 %18,05 %  

Graf

17. Jak velkou část vstupného byste byli ochotni zaplatit za zarezervované vstupenky předem na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Plnou cenu vstupnéhootázka č. 18, Pouze zálohuotázka č. 19, Pouze zdarma zarezervovatotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plnou cenu vstupného5944,36 %44,36 %  
Pouze zdarma zarezervovat4332,33 %32,33 %  
Pouze zálohu3123,31 %23,31 %  

Graf

18. Pokud byste byli ochotni zaplatit předem na internetu plnou cenu vstupného, očekávali byste při své nepřítomnosti vrátit alespoň polovinu ceny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ano2847,46 %21,05 %  
Spíše ne1423,73 %10,53 %  
Spíše ano1423,73 %10,53 %  
Rozhodně ne35,08 %2,26 %  

Graf

19. Očekávali byste nižší ceny vstupného, pokud byste si zakoupili vstupenky předem přes online rezervační systém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9974,44 %74,44 %  
Ne3425,56 %25,56 %  

Graf

20. Na jaké atraktivity konkrétně byste nejvíce ocenili online rezervace? (označte prosím 3 nejdůležitější)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportovní atraktivity9672,18 %72,18 %  
Hrady, zámky, kostely8060,15 %60,15 %  
Muzea a galerie6649,62 %49,62 %  
Rozhledny a vyhlídková místa4030,08 %30,08 %  
Přírodní atraktivity3929,32 %29,32 %  
Jiné3022,56 %22,56 %  
Technické památky a vojenské památky3022,56 %22,56 %  
Lidová architektura1813,53 %13,53 %  

Graf

21. Jakou hlavní výhodu vidíte ve zřízení integrovaného online rezervačního systému pro atraktivity v turistickém regionu Severní Morava a Slezsko?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zjednodušení, úspora času13,23 %0,75 %  
netuším...13,23 %0,75 %  
celková přehlednost nabízených atraktivit pro místní občany i neinformované turisty13,23 %0,75 %  
úspora času na místě, plánování předem, jistota rezervace13,23 %0,75 %  
Kraj a jeho atraktivity se dostanou do povědomí daleko širší veřejnosti.13,23 %0,75 %  
přehlednost a rychlost rezervace 13,23 %0,75 %  
jistotu vstupu (místa)13,23 %0,75 %  
info o tom jaka ake se kde kona ale hlavne info o tom co vsechno je v tomto kraji (krome doluuuuu :-))13,23 %0,75 %  
jednoduchost v objednání, přehlednost13,23 %0,75 %  
přiblížení svĕt. trendum a mladeži13,23 %0,75 %  
ostatní odpovědi lide se vic dozvi o tom kraji kdyz budou moct videt na jake akce si budou moci zarezervovat veci tudiz je to i lakadlo
přehlednost
Z domova rezervovat je určitě úspora času a úsilí a člověk vidí i obsazenost, tudíž si může vše naplánovat podle sebe.
zvýšení turistického ruchu, hlavně krátkodobých turistů z blízkého okolí (i Polska, byl-li by systém vícejazyčný)
rychlost, přehlednost, usnadnění práce, úspora času
usnadnění zakoupení vstupenek apod na atraktivity
přehlednost, možnost srovnání
Mnoho informací na jednom místě
seskupení všech atraktivit na jedno místo, možnost plánování výletů pohodlně na jednom místě
informovanost
Zvýšení atraktivity a povědomío kultuře MSK.
možnost naplánování si denního programu
Informace na jednom miste
viz výše položené otázky a odpovědi
Zkvalitnění a zatraktivnění krásných a zajímavých míst MS kraje pro veřejnost.
vše pohromadě
dostupnost
rychlost
Vyšší atraktivitu tuhoto regionu díky snadnějším přístupům k informací a možnosti okamžité volby více "atraktivit"
Pokud by bylo ubytování, kulturní akce, hrady na jednom místě, bylo by to to jednodušší. Výlet by se lépe naplánoval, člověk by tak mohl zařídit více věcí na jednom místě
více přiblížit a zatraktivnit region návštěvníkům
2167,74 %15,79 % 

Graf

22. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7455,64 %55,64 %  
Muž5944,36 %44,36 %  

Graf

23. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let7354,89 %54,89 %  
26-35 let2619,55 %19,55 %  
36-45 let139,77 %9,77 %  
46-55 let129,02 %9,02 %  
56-65 let53,76 %3,76 %  
66 let a více43,01 %3,01 %  

Graf

24. Z jakého jste kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský5440,6 %40,6 %  
Zlínský1712,78 %12,78 %  
Olomoucký96,77 %6,77 %  
Hlavní město Praha96,77 %6,77 %  
Jihomoravský86,02 %6,02 %  
Královéhradecký64,51 %4,51 %  
Pardubický64,51 %4,51 %  
Středočeský53,76 %3,76 %  
Liberecký43,01 %3,01 %  
Ústecký43,01 %3,01 %  
Kraj Vysočina43,01 %3,01 %  
Jihočeský32,26 %2,26 %  
Plzeňský21,5 %1,5 %  
Karlovarský21,5 %1,5 %  

Graf

25. Jaký je Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 000 Kč4836,09 %36,09 %  
16 000 až 25 000 Kč4030,08 %30,08 %  
Bez příjmu2418,05 %18,05 %  
26 000 až 35 000 Kč129,02 %9,02 %  
36 000 až 45 000 Kč75,26 %5,26 %  
46 000 a více21,5 %1,5 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské6448,12 %48,12 %  
Střední s maturitou3526,32 %26,32 %  
Vyučen/a s maturitou1511,28 %11,28 %  
Vyšší odborné86,02 %6,02 %  
Vyučen/a64,51 %4,51 %  
Základní53,76 %3,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Znáte nějaké zahraniční online rezervační systémy?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Využili jste někdy některý z těchto zahraničních online rezervačních systému?

17. Jak velkou část vstupného byste byli ochotni zaplatit za zarezervované vstupenky předem na internetu?

  • odpověď Plnou cenu vstupného:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodně ano na otázku 18. Pokud byste byli ochotni zaplatit předem na internetu plnou cenu vstupného, očekávali byste při své nepřítomnosti vrátit alespoň polovinu ceny?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 18. Pokud byste byli ochotni zaplatit předem na internetu plnou cenu vstupného, očekávali byste při své nepřítomnosti vrátit alespoň polovinu ceny?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 18. Pokud byste byli ochotni zaplatit předem na internetu plnou cenu vstupného, očekávali byste při své nepřítomnosti vrátit alespoň polovinu ceny?

24. Z jakého jste kraje?

  • odpověď Moravskoslezský:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem obyvatelem Moravskoslezského kraje na otázku 1. Navštívili jste již v minulosti Moravskoslezský kraj nebo jej plánujete navštívit?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Vysokoškolské:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlínský na otázku 24. Z jakého jste kraje?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštívili jste již v minulosti Moravskoslezský kraj nebo jej plánujete navštívit?

2. Pokud jste již navštívili nebo plánujete v nejbližší době navštívit Moravskoslezský kraj, za jakým účelem? (můžete uvést více odpovědí)

3. Plánujete si program dovolené, výletů nebo se rozhodujete až na místě?

4. Preferujete koupi vstupenek přes internet nebo raději osobně?

5. Setkali jste se již s nějakým online rezervačním systémem v cestovním ruchu (nákup jízdenek, vstupenek apod.)?

6. Využili jste již někdy v minulosti nějaký online rezervační systém v cestovním ruchu?

7. O jaký typ rezervačního systému se jednalo? (můžete uvést více odpovědí)

8. Znáte nějaké zahraniční online rezervační systémy?

9. Využili jste někdy některý z těchto zahraničních online rezervačních systému?

11. Uvítali byste v případě návštěvy kraje možnost integrovaného online rezervačního systému pro co nejvíce atraktivit Moravskoslezského kraje?

12. Uvítali byste, aby součástí integrovaného online rezervačního systému byl také podrobný informační systém o všech atraktivitách, které je možno si zarezervovat?

13. Využili byste v integrovaném online rezervačním systému také možnost rezervace aktuálních akcí, které se konají v atraktivitách? (koncerty, výstavy, slavnosti, apod.?)

14. Myslíte si, že integrovaný online rezervační systém pro atraktivity bude efektivnějším nástrojem plánování pro návštěvníky?

15. Jaké faktory nejvíce oceňujete na rezervačních systémech? (označte prosím 3 nejdůležitější)

16. Co by Vás naopak odradilo od využití rezervačního systému? (označte prosím 3 nejdůležitější)

17. Jak velkou část vstupného byste byli ochotni zaplatit za zarezervované vstupenky předem na internetu?

18. Pokud byste byli ochotni zaplatit předem na internetu plnou cenu vstupného, očekávali byste při své nepřítomnosti vrátit alespoň polovinu ceny?

19. Očekávali byste nižší ceny vstupného, pokud byste si zakoupili vstupenky předem přes online rezervační systém?

20. Na jaké atraktivity konkrétně byste nejvíce ocenili online rezervace? (označte prosím 3 nejdůležitější)

22. Jaké je Vaše pohlaví?

23. Jaký je Váš věk?

24. Z jakého jste kraje?

25. Jaký je Váš měsíční příjem?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštívili jste již v minulosti Moravskoslezský kraj nebo jej plánujete navštívit?

2. Pokud jste již navštívili nebo plánujete v nejbližší době navštívit Moravskoslezský kraj, za jakým účelem? (můžete uvést více odpovědí)

3. Plánujete si program dovolené, výletů nebo se rozhodujete až na místě?

4. Preferujete koupi vstupenek přes internet nebo raději osobně?

5. Setkali jste se již s nějakým online rezervačním systémem v cestovním ruchu (nákup jízdenek, vstupenek apod.)?

6. Využili jste již někdy v minulosti nějaký online rezervační systém v cestovním ruchu?

7. O jaký typ rezervačního systému se jednalo? (můžete uvést více odpovědí)

8. Znáte nějaké zahraniční online rezervační systémy?

9. Využili jste někdy některý z těchto zahraničních online rezervačních systému?

11. Uvítali byste v případě návštěvy kraje možnost integrovaného online rezervačního systému pro co nejvíce atraktivit Moravskoslezského kraje?

12. Uvítali byste, aby součástí integrovaného online rezervačního systému byl také podrobný informační systém o všech atraktivitách, které je možno si zarezervovat?

13. Využili byste v integrovaném online rezervačním systému také možnost rezervace aktuálních akcí, které se konají v atraktivitách? (koncerty, výstavy, slavnosti, apod.?)

14. Myslíte si, že integrovaný online rezervační systém pro atraktivity bude efektivnějším nástrojem plánování pro návštěvníky?

15. Jaké faktory nejvíce oceňujete na rezervačních systémech? (označte prosím 3 nejdůležitější)

16. Co by Vás naopak odradilo od využití rezervačního systému? (označte prosím 3 nejdůležitější)

17. Jak velkou část vstupného byste byli ochotni zaplatit za zarezervované vstupenky předem na internetu?

18. Pokud byste byli ochotni zaplatit předem na internetu plnou cenu vstupného, očekávali byste při své nepřítomnosti vrátit alespoň polovinu ceny?

19. Očekávali byste nižší ceny vstupného, pokud byste si zakoupili vstupenky předem přes online rezervační systém?

20. Na jaké atraktivity konkrétně byste nejvíce ocenili online rezervace? (označte prosím 3 nejdůležitější)

22. Jaké je Vaše pohlaví?

23. Jaký je Váš věk?

24. Z jakého jste kraje?

25. Jaký je Váš měsíční příjem?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sajerova, I.Rezervační systém v turistickém regionu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://rezervacni-system-v-turistic.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.