Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Řidičský průkaz a vše kolem něj
Řidičský průkaz a vše kolem něj
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Aleš Kuna |
---|---|
Šetření: | 12. 02. 2010 - 20. 02. 2010 |
Počet respondentů: | 313 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.21 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:09 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Jste držitelem ŘP?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 10, ne, ale navštěvuji autoškolu → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 295 | 93,95 % | 94,25 % |
ne | 17 | 5,41 % | 5,43 % |
ne, ale navštěvuji autoškolu | 2 | 0,64 % | 0,64 % |
2. Jakou skupinu ŘP vlastníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
B - motorová vozidla, hmotnost do 3,5t; od 18 let | 284 | 96,27 % | 90,73 % |
AM - motocykl, rychlost do 45km/h; od 15 let | 87 | 29,49 % | 27,8 % |
A1 - motocykl, objem válců do 125ccm, výkon do 11kW; od 16 let | 66 | 22,37 % | 21,09 % |
C - motorová vozidla, hmotnost nad 3,5t, přípojné vozidlo do 750kg; od 18 let | 52 | 17,63 % | 16,61 % |
Ao - motocykl s poměrem výkon/hmotnost do 0,16kW/kg; od 18 let | 47 | 15,93 % | 15,02 % |
An - motocykl s poměrem výkon/hmotnost nad 0,16kW/kg; od 21 let | 43 | 14,58 % | 13,74 % |
+E - přípojné vozidlo, hmotnost nad 750kg | 38 | 12,88 % | 12,14 % |
T - traktory a pracovní stroje; od 17 let | 36 | 12,2 % | 11,5 % |
B1 - 3kolá a 4kolá motorová vozidla, hmotnost do 550kg; od 17 let | 33 | 11,19 % | 10,54 % |
C1 - motorová vozidla, hmotnost od 3,5t do 7,5t, přípojné vozidlo do 750kg; od 18 let | 26 | 8,81 % | 8,31 % |
D - motorová vozidla pro přepravu osob (více jak 8), přípojné vozidlo do 750kg; od 21 let | 10 | 3,39 % | 3,19 % |
D1 - motorová vozidla pro přepravu osob (nejvíce 16), přípojné vozidlo do 750kg; od 21 let | 9 | 3,05 % | 2,88 % |
3. Plánujete rozšíření o další skupinu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 148 | 50,17 % | 47,28 % |
nevím | 77 | 26,1 % | 24,6 % |
ano | 70 | 23,73 % | 22,36 % |
4. Byl pro Vás problém dokončit autoškolu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 281 | 95,25 % | 89,78 % |
ano | 14 | 4,75 % | 4,47 % |
5. Proč potřebujete řidičský průkaz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
k dojíždění do práce/školy | 107 | 36,27 % | 34,19 % |
jsem fanoušek/fanynka motorových vozidel | 71 | 24,07 % | 22,68 % |
je nutný jako součást povolání | 51 | 17,29 % | 16,29 % |
nepotřebuji - mám, ale nejezdím | 31 | 10,51 % | 9,9 % |
cestování | 3 | 1,02 % | 0,96 % |
pro využíváni vozu | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
ráda bych jezdila, ale nemám čím | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
Pro vše možné, jak fanda, tak i pro dojíždění ... | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
platí první tři možnosti | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
Miluju rizeni. | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
k tahání transportních vozíků pro větroně | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
PROP OSOBNÍ POCIT A PRO MOU POTŘEBU | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
pracovní potřeba | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
všeobecná doprava v rámci rodiny | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
k dojíždění do práce/školy; součást povolání | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
nepotřebuji - mám, ale jezdím | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
univerzální dopravní prostředek | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
K ježdení všeobecně | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
jezdím, a chci si udělat přívěs na koně | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
občas někam jedu | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
dojíždění, součást povolání, pro vlastní potřebu | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
občas se hodí | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
auto je pohodlnejsi, velka zavazadla atd. | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
B k vykonávaní práce, A + C pro zábavu | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
teoreticky nepotrebuji,ale jezdim vsude | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
dojíždím za rodinou | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
Cestování, sem tam k běžnému životu | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
Vozím bráchu z chlastaček :) | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
součást života | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
Doprava k lékařům atd. | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
k řízení v práci i době volna | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
momentalne nepotrbuji nutne.ale vzdycky se hodi. | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
dovoz příbuzných k lékaři, nákup | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
dneska je to všeobecná nutnost | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
Nákupy, výlety, cesty na chatu | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
více možností | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
považuji to jako další etapu života(autoškolu) | 1 | 0,34 % | 0,32 % |
6. Kolik kilometrů průměrně za rok najezdíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 10 tisíc | 114 | 38,64 % | 36,42 % |
10 - 25 tisíc | 109 | 36,95 % | 34,82 % |
25 - 50 tisíc | 53 | 17,97 % | 16,93 % |
nad 50 tisíc | 19 | 6,44 % | 6,07 % |
7. Vlastníte vozidlo nebo si půjčujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mám vlastní | 217 | 73,56 % | 69,33 % |
půjčuji si | 62 | 21,02 % | 19,81 % |
nevlastním - nejezdím | 16 | 5,42 % | 5,11 % |
8. Souhlasíte s existencí bodového systému?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 240 | 81,36 % | 76,68 % |
ne | 55 | 18,64 % | 17,57 % |
9. Přišli jste již o nějaké body?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 226 | 77,66 % | 72,2 % |
ano | 38 | 13,06 % | 12,14 % |
nevím | 27 | 9,28 % | 8,63 % |
10. Myslíte si, že bodový systém pomohl zlepšit situaci na našich silnicích?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 173 | 55,1 % | 55,27 % |
ano | 141 | 44,9 % | 45,05 % |
11. V čem vidíte největší problém našich silnic?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
- bezohlednost
- mnoho jich je nebezpečných (po technické i projektové stránce) - mají malou propustnost (některá jsou skoro parkoviště) - neudržuji se přiměřeně, systematicky, podle priorit, zátěže
- nedostatečná příprava řidičů v autoškolách (v některých zemích musí uchazeč o ŘP projít školou smyku, což by se mělo zavést i u nás). - stav některých silnic - nedostatečné tresty (mohly by se např. určovat dle výše příjmu) - nelogičnost aplikace dopravních omezení. - dopravní policie, většinou operující spíš jako výběrčí dalších "daní" než garant bezpečnosti provozu.
1) Katastrofální technický stav silnic. 2) Policie nechytá skutečně nebezpečné lidi, ale náhodně buzeruje kolemjedoucí řidiče. 3) Spousta nevyježďěných řidičů si myslí že jsou mystři světa. Část z nich považuje pomalou jízdu uprostřed jízdního pruhu bez jakékoli interakce s okolím za bezpečnou (ženský, důchodci...). Druhá část má pocit, že pro ně neplatí fyzikální zákony (ve sněhu jedou jako kdyby bylo léto atd..). 4) Autoškola naučí člověka jen spoustu pouček a pravidel, ale nenaučí ho skutečně ovládat auto a řešit krizové situace.
1) Neuspokojivá kvalita dopravní sítě. 2) Nulová tolerance alkoholu (po vzoru západního světa nastavit hranici někam mezi 0,3 - 0,5 promile - mělo by odpovídat zhruba 0,5 l piva nebo 2 dCl vína)
18letí za volantem ... o těch, kterým ještě ani 18 není a už si auta půjčujou nemluvě ...
agresivita
Agresivita řidičů, nesmyslně postavený bodový systém, na který doplácejí profesionální řidiči, malý počet dopravních hlídek a hlavně měření rychlosti na nesmyslných místech
agresivita řidičů, předjíždění na nepřehledných úsecích
Agresivní řidiči,špatná práce policie nejsou na silnicích a mají malé pravomoce.
Agresivnost řidičů, nervozita, nesoustředěnost za volantem. Není to až tak o pravidlech silničního provozu, ale o tom jak se řidíči k sobě chovají, reagují na situaci kolem sebe. Pomohol by trochu úcty a porozumění k druhým a nejen za volantem.
alkohol
alkohol
Alkohol za volantem, špatná údržba silnic
arogance
Arogance,sobectvi,neslusnost a samozrejme udrzba silnic
bezohlední řidiči
bezohlední řidiči
bezohlední řidiči, kteří mě málem vždy přejedou, i když jsem na přechodě nebo předjíždějí ve městech 100 i když mají jet padesát, nedávají blinkry a tak najednou brzdí a někam zatáčí..
Bezohlední řidiči, nedodržování rychlosti v úsecích, zbytečné riskování ...
bezohlední řidiči...
bezohlednost agresivita
bezohlednost
bezohlednost
bezohlednost
bezohlednost
Bezohlednost a nezkušenost
bezohlednost některých řidičů
Bezohlednost ostatních řidičů. Pocit boje mezi muži za volantem. Bezohlednost řidičů silných, moderních aut a jejich pocit nadřazenosti.
Bezohlednost řidičů
bezohlednost řidičů (do toho spadá i užití návykových látek, protože tito řidiči nemůžou mít dobrý postřech, jsou nebezpeční pro ostatní řidiče i chodce)
bezohlednost řidičů a jejich sebestřednost. Dost lidí se drží hesla "teď jedu já, tak mě nikdo předjíždět nebude!". Další nebezpečnou věcí jsou přechody v okolí škol a školek, kde mnoho řidičů nedává pozor, nesleduje okolní dění. A problémem je také "měření" rychlosti Městskými strážníky v obcích.
bezohlednost řidičů, kdo má na pokuty a úplatky, ignoruje předpisy
Bezohlednost řidičů, naprosto katastrofální stav silnic, absolutně žádny respekt vůči policii, kamiony.
Bezohlednost řidičů, zoufalý stav našich komunikací.
bezohlednost řidiču,špatny stav silnic
bezohlednost, egoismus,
Bezohlednost, ignorování předpisů a zvyklostí. Nedostatečné postihy hříšníků. Nekvalitní silnice!!!
bezohlednost, netolerance, zhovadilé chování mnoha účastníků
bezohlednost,nadřazenost,nerespektování předpisů a tupost pirátů silných vozidel a kamionů
častá bezohlednost
Černé audi se zatonovýma oknama :-( a jiní podobní piráti
děsný stav vozovek, zejména D1!!!
Díra sem, díra tam
hlavně kvalita....
hlavně v neukázněnosti většiny řidičů...
Hlavně ve stavu vozovek
hovada
hrozná kvalita silnic a často i řidičů
Hustota dopravy, kvalita (stav) silnic.
Chaos a špatně naprojektovaná doprava
chováni jejích uživatelů - řidiči, cyklisti, chodci ... chybí vzájemná ohleduplnost a respekt
Chování řidičů v anonymitě vozu. Kamiony.
Chybí ohleduplnost a vzájemná ucta
i když se technický stav vozovek zlepšuje, stále jsou místa po kterých bych nešel ani pěšky, natož s automobilem
je to samá díra
Jejich katastrofální stav v oblastech mimo město
Jejich stav
jejich stav
Jejich stav je katastrofální.Hlavně,že se staví nové a na ty staré nejsou peníze.
jejich stav; řídiči jezdící rychleji, než zvládnou se svými schopnostmi; vysoký počet řidičů pod vlivem alkoholu
jsou mezi námi prasata
Jsou nekvalitní (rozbité).
Jsou pěkně dojebané...Někdy je to nejen o nápravu, ale i o život!!
Jsou ve špatnám stavu!
kapacita silnic x neustále rostoucí počet aut
katastrofický stav silnic
kvalita dálnic a cest I.třídy
Kvalita povrchu vozovek.Agresivní řidiči
Kvalita povrchu, šířka, přeplněnost
kvalita silnic
kvalita vozovek a neukázněnost
kvalita, mladi nezkuseni ridici a ridicky v prilis silnych autech ( melo by se napr pro prvni cca 3 az 4 roky vlastnictvi omezit vykonove)...
kvalita, momentalni trend vsude zpomalovat dopravu na 50km/h - hluk
Malá četnost policejních hlídek a ne příliš dobrá povaha českých řidičů
Malá hustota sítě dálnic a rychlostních silnic. Vozovky ve špatném stavu. Nejednotnost a nesmyslnost v systému směr. tabulí na dálnicích a Rkách.
Málo kontrol
málo se udržují, ale nemůžou být také na 1. místě!
Málo zastrašování o následcích různých činů
Malou represi.
malý respekt řidičů vůči zákonům a policistům, korupce
Mladí řidiči co si myslí že jim ta silnice patří, alkohol
Mnoho lidí jezdí pod vlivem alkoholu, mnozí zbytečně riskují, silnice často nejsou dobře udržované a jsou špatně značené.
mnoho zbrklých řidičů
myslím si že se u nás stejnak řidiči nejsou dostatečně trestaní.....
nedostatecna udrzba a malo silnicnich kontrol, nedusledne vymahani pokut za prestupky
Nedostatečná a špatně cílená kontrola policií.
Nedostatečná infrastruktura, nedostatečná údržba, nedostatečná příprava řidičů před získáním ŘP, přílišný zájem obecních policií a státní policie na maximalizaci příjmů z pokut uložených za bagatelní přestupky atd., atd.
Nedostatečná síť dálnic, obchvatů. Kvalita cest.
Nedostateční vymáhaní práva policií.
nedostatek silničních kontrol(rychlost,technický stav....s tím spojená benevolence policie) nebezpečné úseky
Nejsou stavané na dnešní provoz.
nejsou dostatečné finance na údržbu, různá výběrová řízení vyhrávají pochybné firmy, viz. systém mítného, který by byl dle mého názoru lepší přes družici, než přes brány
Největší problém je ve stavu českých silnic
největší problém vidím ve vládě ktera všechno schvaluje
největším problémem je mizerná kvalita!
nekázeň účastníků provozu
nekvalitní povrch-šetření na nesprávných místech...
nekvalitní údržba komunikací, neprofesiálnost policie (vybírání pokut za účelem zisku, ne zjednání nápravy) a nevychovanost řidičů
nekvalitní, opravují se pouze záplatami, případně značkami, které snižují rychlost. v ČR existují pouze asi dva hlavní stavitelé silnic a dálnic, takže je málo konkurence. Kolem první světové války byl vymyslen zcela dostačující optimální rozvoj silnic, bohužel jen málo z toho se stačilo zrealizovat... a k tomu už asi nedojde :(
Neohleduplní řidiči.
neohleduplnos lhostejnost
neohleduplnost
neohleduplnost a agrese řidičů,a jejich malé zkušenosti.
Nepozorní řidiči
netolerence
Neúčinnost bodového systému: řidič není upozorněn na odebrání bodů ani nemá možnost jednoduše a bezplatně stav svých bodů ověřit.
Neudržované, nerovné prostě nahovno
neudržovanost
Neukáznění řidiči a neefektivní silniční kontroly.
Neukázněnost ,riskování některých řidičů ,chodců atd .
Neukázněnost některých řidičů.
Neukazněnost řidíčů a velký zpěch,ale to je touto dobou.....
neukázněný řidiče
neupřesněné a nedomyšlené zákony!
nevyježděny mladý řidič v silném autě
Nezodpovědnost řidičů
nikdy jsem v ČR neřídila
No více jak 20 let nikdo neinvestoval do kvalitních oprav. Silnice jsou v dezolátním stavu.
pirátství a mlaďoši co maj silný a rychlý auta,ale nemaj unich blinkry
Policie pokutuje za veci, ktere neohrozuji provoz, ale piraty silnic a problemove mista vubec neresi.
policie, nepomáhá, nechrání, pouze buzeruje řidiče na přehledných a bezpečných úsecích, pirátů silnic si nevšímá
Problém vidím v hrozném stavu silnic - především díry, kterých je teď po zimě opravdu hodně.
Problémem našich silnic jsou silnice samotné a češi na nich.
Přespříliš dopravních značek a zbytečných omezení. Lidé málo uvažují za volantem.
příliš mnoho automobilů
ridici
ridici budou stale jezdit rychle, silnice jsou nekvalitni, silnicari nestihaji upravovat silnice napriklad pri snehovych kalamitach, stavba silnic je priserne draha
rychlá jízda, agresivita řidičů, alkohol za volantem
rychlá jízda, zbytečné hazardování, řidiči se spoléhají více na svá bezpečná auta než na své instinkty a zručnost
Řidiči se snaží krotit.. Aspoň někteří..
samá díra
Samá díra a naši zákonodárci nejsou schopni uvolnit větší část peněz na jejich opravy
samá díra je to všude
Silnice
Silnice za nic nemohou, spíš to co po nich jezdí, tedy to co sedí v autech za volantem tedy český řidič
Sníh, spousta sněhu! :) Ale celkově mi přijdou některé situace silně stresující - parkování, vyhýbání se...
spatna kvalita silnic (diry atd.)
Spatne financovania s tim suvisejici udrzba.
Spatne polozene zakony.
Starých aut, bezohlednost řidičů, měření dvojím metrem ze strany Policie, nedotknutelnost poslanců a jejich řidičů a podnikatelů
Stav
stav
Stav
stav
stav a úroveň
Stav komunikací, nesmyslná šikana řidičů institucemi, (ne)schopnosti některých řidičů a jejich sebevědomí, stále ještě problémový vozový park.
Stav silnic, arogantni policie, soleni silnic ...
Stav vozovek
Stav vozovek a neukázněnost řidičů.
Stav, ozralci, svatecni ridici.
špatná kvalita silnic I. třídy, málo dálnic
Špatná kvalita silnic, šikana ze strany státu.
Špatny postih cizincu za přestupky, nedostatečny postich českych řidiču za přestupky, nerovnoměrné (nespravedlivé) sazby za přestupky
špatný stav
špatný stav
špatný stav silnic, nekvalitní použitý materiál...
Špatný stav silnic, neukáznění řidiči.
špatný stav vozovek
Špatný stav vozovek
špatný stav vozovek, bezohlední řidiči
špátný stav vozovky; a přístup autoškol k vydávání řidičského oprávnění-mělo by se zpřísnit
špatný technický stav
technický stav
technicky stav
Technický stav silnic, technický stav a skladba vozidel.
Technický stav, Policie s malou provomocí, špatně placeni, dobří lidé odcházejí a vezmou "každého".
tragedii v silnicich (diry) neprehledne krozovatky, ci znacky bezohledni ridici svatecni ridici neproimerena rychlost..
V automobilkách které díky elektronickým vymoženostem dělaj z lidí pouze cvyčené opice vdrahých autech. Kdyby je někdo posadil do starej Š120 tak by se ani neuměli rozjet. V dnešní době spousta řidičů spoléhá na elektroniku, ale neuvědomují si že ta elektronika umí řešit problém jen do určité meze.
V bezohlednosti řidičů a v nevhodně tvořeném dopravním systému (zbytečné omezení, kde není potřeba atp)
V bezohledných řidičích a příliš benevolentní policii
V celkové neukázněnosti řidičů.
V ceně výstavby a ve stavu našich silnic.
V debilitě řidičů a následně policajtů
V jejich katastrofálním stavu.
v jejich opravě...
v jejich stavu
V jejich stavu
V jejich stavu
V jejich stavu.
V jejich technickém stavu a hustotě provozu.
V jejich upravenosti a především děravosti.
V kvalite ciest
v kvalitě vozovek,
V lidech za volantem
V nekázni řidičů a v malém počtu hlídek na silnicích při prevenci.
v nekvalitních opravách
v neohleduplnosti řidičů
V nesmyslných pravidlech a zákonů, které vymyslely hlavy, které se pouze vozí.
V neukázněnosti hlavně mladých a nezkušených řidičů.
V neukázněnosti řidičů
v policii
v přeceňování schopností (90% řidičů je přesvědčeno o své nadprůměrnosti)
v řidičích
V řidičích z Prahy.
V řidičích, vyhlášce i policii....
V řidičích.
V sobeckosti a potřebě si dokazovat něco víc než si člověk doopravdy může dovolit.
v tom že jsme češi
V tom, v jakém stavu jsou naše silnice, jinak je vše na prosto v pořadku
v údržbě :-)
v údržbě a netoleranci řidičů
V uživatelích vozidel na silnicích se pohybujících :)
Ve kvalitě komunikací a v plinulosti provozu!!
Ve stavu :-)
Ve stavu silnic a řidičích.
Ve stavu silnic, neukázněnosti řidičů, a malých pokutách za přestupky
vyhazování peněz v předražených výstavbách dálnic- Nejdražší kilometr nově postavené dálnice v Evropě
Zastaralost, špatný stav
zejména v havarijním stavu povrchu vozovek a některých mostů...a při výstavbě nových..jejich příliš vysoká cena..
12. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 235 | 74,84 % | 75,08 % |
žena | 79 | 25,16 % | 25,24 % |
13. Věková skupina:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 156 | 49,68 % | 49,84 % |
15 - 20 let | 82 | 26,11 % | 26,2 % |
31 - 40 let | 48 | 15,29 % | 15,34 % |
51 - 65 let | 12 | 3,82 % | 3,83 % |
41 - 50 let | 12 | 3,82 % | 3,83 % |
do 15 let | 4 | 1,27 % | 1,28 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.