Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rodinná balení zmrzliny Prima

Rodinná balení zmrzliny Prima

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Natálie Honajzrová
Šetření:03. 11. 2014 - 16. 11. 2014
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

prosíme Vás o vyplnění krátkého dotazníku na téma rodinných balení zmrzlin. Výsledky průzkumu budou zpracovány v seminární práci.

Děkujeme za Váš čas a vyplnění dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4575 %75 %  
Muž1525 %25 %  

Graf

2. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-253253,33 %53,33 %  
25-552541,67 %41,67 %  
do 1823,33 %3,33 %  
55 a více11,67 %1,67 %  

Graf

3. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3253,33 %53,33 %  
Zaměstnaný2033,33 %33,33 %  
Nezaměstnaný35 %5 %  
Důchodce35 %5 %  
Jiné23,33 %3,33 %  

Graf

4. Znáte rodinná balení zrmzlin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5388,33 %88,33 %  
Ne711,67 %11,67 %  

Graf

5. Jakou příchuť máte nejraději u rodinných balení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čokoládová1833,96 %30 %  
Vanilková1222,64 %20 %  
Pistáciová916,98 %15 %  
Stracciatella59,43 %8,33 %  
Lesní plody47,55 %6,67 %  
Jahodová23,77 %3,33 %  
jogurt, tvaroh11,89 %1,67 %  
vlašský ořech11,89 %1,67 %  
jogurt nebo tvaroh11,89 %1,67 %  

Graf

6. Jakou novou příchuť byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Karamel611,32 %10 %  
Oříšek59,43 %8,33 %  
černý rybíz35,66 %5 %  
skořicová23,77 %3,33 %  
mango23,77 %3,33 %  
kokosová23,77 %3,33 %  
nevím23,77 %3,33 %  
ořech23,77 %3,33 %  
rumová23,77 %3,33 %  
Oříšková11,89 %1,67 %  
ostatní odpovědi S kusy hořké čokolády
pomeranč-malina
malaga
špenátová
jsem spokojená
ananas
Moose track více cream
žádnou
makovou, brusinkovou, višňovou, punčovou,
je mi to jedno
lískový oříšek
Skoricova
-
nemánráda výrazné chutě, upřednostňuji smetanové a vanilkové zmrzliny
marlenka
borůvka
čili
čokoládová s kusy ořechů
jogurtová
malaga, oříšek, punč
meloun
nevím, se současnou nabídkou jsem spokojen
pomerančovomalinovou
stávající
biela cokolada
kiwi
2649,06 %43,33 % 

Graf

7. Kupujete rodinná balení zmrzlin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4177,36 %68,33 %  
Ne1222,64 %20 %  

Graf

8. Jak často nakupujete rodinná balení zmrzlin? (za rok)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5923,08 %15 %  
3615,38 %10 %  
1512,82 %8,33 %  
10410,26 %6,67 %  
837,69 %5 %  
občas12,56 %1,67 %  
6x12,56 %1,67 %  
hlavně v letní sezóně, to třeba i každý týden.12,56 %1,67 %  
10x12,56 %1,67 %  
212,56 %1,67 %  
ostatní odpovědi 6
devět krát
???? cca 5
ruzne
2x
když je horko, jednou týdně
4
717,95 %11,67 % 

Graf

9. Co je pro Vás rozhodující při koupi rodinného balení zmrzlin?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena2.7561.404
Kvalita2.1711.41
Obal3.4881.957
Příchuť2.4631.615
Značka4.1221.083

Graf

10. K jakým příležitostem nakupujete rodinná balení zmrzlin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Když mám chuť3790,24 %61,67 %  
Oslavy1946,34 %31,67 %  
Vánoce512,2 %8,33 %  
Silvestr12,44 %1,67 %  
v horkém dni12,44 %1,67 %  
stále musí být v mrazáku, pro jakoukoliv příležitost, např. nečekaná návštěva, oslavy, pro dobrou pohodu12,44 %1,67 %  

Graf

11. Setkali jste se s ochutnávkami v obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4890,57 %80 %  
Ano59,43 %8,33 %  

Graf

12. Pomohly by Vám ochutnávky při rozhodování o koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím1833,96 %30 %  
Spíše ano1324,53 %21,67 %  
Spíše ne1120,75 %18,33 %  
Určitě ano611,32 %10 %  
Určitě ne59,43 %8,33 %  

Graf

13. Měli byste zájem o věrnostní program u výrobků Prima zmrzlin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne1732,08 %28,33 %  
Nevím1528,3 %25 %  
Spíše ano1018,87 %16,67 %  
Určitě ne815,09 %13,33 %  
Určitě ano35,66 %5 %  

Graf

14. Koupili byste si limitované edice příchutí a obalů prodávané k určitým příležitostem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, tento nápad se mi líbí2852,83 %46,67 %  
Ne, limitované edice nesleduji1120,75 %18,33 %  
Nevím1018,87 %16,67 %  
Ne, protože mám svou oblíbenou tradiční příchuť47,55 %6,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. K jakým příležitostem nakupujete rodinná balení zmrzlin?

  • odpověď Když mám chuť:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 9. Co je pro Vás rozhodující při koupi rodinného balení zmrzlin?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příchuť=2 na otázku 9. Co je pro Vás rozhodující při koupi rodinného balení zmrzlin?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 9. Co je pro Vás rozhodující při koupi rodinného balení zmrzlin?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Váš věk:

3. Jste:

4. Znáte rodinná balení zrmzlin?

5. Jakou příchuť máte nejraději u rodinných balení?

7. Kupujete rodinná balení zmrzlin?

9. Co je pro Vás rozhodující při koupi rodinného balení zmrzlin?

10. K jakým příležitostem nakupujete rodinná balení zmrzlin?

11. Setkali jste se s ochutnávkami v obchodech?

12. Pomohly by Vám ochutnávky při rozhodování o koupi?

13. Měli byste zájem o věrnostní program u výrobků Prima zmrzlin?

14. Koupili byste si limitované edice příchutí a obalů prodávané k určitým příležitostem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Váš věk:

3. Jste:

4. Znáte rodinná balení zrmzlin?

5. Jakou příchuť máte nejraději u rodinných balení?

7. Kupujete rodinná balení zmrzlin?

9. Co je pro Vás rozhodující při koupi rodinného balení zmrzlin?

10. K jakým příležitostem nakupujete rodinná balení zmrzlin?

11. Setkali jste se s ochutnávkami v obchodech?

12. Pomohly by Vám ochutnávky při rozhodování o koupi?

13. Měli byste zájem o věrnostní program u výrobků Prima zmrzlin?

14. Koupili byste si limitované edice příchutí a obalů prodávané k určitým příležitostem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Honajzrová, N.Rodinná balení zmrzliny Prima (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://rodinna-baleni-zmrzliny-prim.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.