Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rodiny v supermarketech a hypermarketech

Rodiny v supermarketech a hypermarketech

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marika Zupková
Šetření:21. 02. 2013 - 04. 03. 2013
Počet respondentů:325
Počet otázek (max/průměr):28 / 24.9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ráda bych Vás poprosila o vyplnění tohoto dotazníku. Vím, že jako rodiny s dětmi máte mnoho zkušeností, co se týče supermarketů a hypermarketů, jejich služeb a velikostí nabídky zboží pro Vaše děti. Podělte se s námi o Vaše zkušenosti a ohodnoťte také kvalitu pečiva a masných výrobků, které Vám tyto prodejny nabízejí.

Jedná se o průzkum k ročníkové práci studentky fakulty Multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

V tomto malém průzkumu Vás bude čekat 28 jednoduchých otázek.

Moc Vám děkuji za jeho vyplnění.
 

Odpovědi respondentů

1. Kolik času stráveného nakupováním trávíte v supermarketech (typu Billa, Penny,..) a hypermarketech (typu Globus, Kaufland,…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Chodím nakupovat jen do supermarketů a hypermarketůotázka č. 2, Víc jak 50 % časuotázka č. 2, Je to zhruba půl na půlotázka č. 2, Méně jak 50 % času (chodím více do lokálních obchodů)otázka č. 2, Vůbec nechodím do supermarketů a hypermarketů → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chodím nakupovat jen do supermarketů a hypermarketů10833,23 %33,23 %  
Víc jak 50 % času9830,15 %30,15 %  
Je to zhruba půl na půl7924,31 %24,31 %  
Méně jak 50 % času (chodím více do lokálních obchodů)3912 %12 %  
Vůbec nechodím do supermarketů a hypermarketů10,31 %0,31 %  

Graf

2. Jak často chodíte nakupovat do supermarketů a hypermarketů spolu s dětmi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víc jak 50 % času nakupuji s dětmi7824,07 %24 %  
Méně jak 50 % času (nakupuji spíše sama, bez dětí)7523,15 %23,08 %  
Je to zhruba půl na půl6520,06 %20 %  
Nakupuji jen s dětmi5717,59 %17,54 %  
Nakupuji jen bez dětí4915,12 %15,08 %  

Graf

3. Jak často využíváte služby, které supermarkety a hypermarkety nabízejí? *0= vůbec, 1= méně než jednou do měsíce, 2=jednou do měsíce, 3=víckrát do měsíce, 4=jednou do týdne, 5=víckrát do týdne

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nechal/a jsem si zabalit dárek0.0860.11
Vypůjčil/a jsem si vozík k autu1.5123.775
Nechal/a jsem si dovézt nákup domů0.0990.206
Vytiskl/a jsem si fotky0.1880.313
Nakupoval/a jsem potraviny online0.1510.418
Využil/a jsem speciální nákupní vozík určený pro malé děti (polovina vozíku autíčko/polovina je vozík)1.3982.332
Využil/a jsem speciální pokladny bez sladkostí0.7251.847

Graf

4. Chtěli byste případně navrhnout nějakou novou službu supermarketům a hypermarketům?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

0

Ano..pro velké obchodáky a nákupní centra možnost odložení kabátu nebo kočárku..Né každý má možnost přijet autem takže vy nabalení,dítě nabalené je tam horko do toho eventuálně fronta na cokoliva hned jsem vzteklá :-)

Bezkontaktní platby

dětské koutky s hlídáním. Nakupovat s malými dětmi je dosti náročné.

Dětský koutek

dětský koutek s hlídáním za rozumnou cenu (po dobu nákupu)

dětský koutek spíš i pro větší děti - jsou únavnější než ty malé

Dovoz potravin a nákup Online jako má itesco. Více vozíku autíček pro nakupování s dětmi. Tohle je alespoň trochu zabaví..

hlídání dětí, televisi s dvd- malé kino....jako deichman

Hodně samobslužných pokladen

Chtěl bych, aby supermarkety a hypermarkety prodávaly kvalitnější a přitom levnější zboží.

mohli by v rámci zachování zdraví a rozumu vypínat tu příšernou hudební produkci....

možnost vzít si nákupní vozík určený pro děti - až na parkoviště - v Plzni se s nimi nesmí za pokladny v žádném HM

Nákup on-line i v menších městech.

nákup online + dovoz domů

nákupní košíky pro dvojčata, jsou v některých marketech Tesco

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Objednávka online a dovoz domu.

Online nakup + dovoz

Online nakupovat

Online objednávání a dovážku domů

Online prodej potravin v okr. Opava

poradenství zákazníkům na skutečné vysoké odborné úrovni - nutnost změny přístupu šéfů k obsahu školení zaměstnanců

Povinné odložení tašek a podobně do odkládacích zamykacích boxů před vstupem do prodejny. Nesnáším, když vidím jak zákazníci beze studu cpou zboží do tašek, kapes, kabelek - kradou!!!

Rozsirit online nakupy

sms drive in - pošlu z práce sms se seznamem a u okénka mi podají nákup do ruky

U pokladen zpomalit, abych měla čas uložit nákup. Nebo brigádník, který by nákup z pásu ukládal.

Úschovnu kočárků.

Uvítala bych Globus na Praze 4 - Háje, Opatov, Chodov

ve všech obchodních jednotkách samoobslužné pokladny, navrácení k odběru stravenek

Víc informovaných zaměstnanců a nebo ty stávající ,aby byly k nalezení.

více dětských koutků

více lokálních potravin

Více otevřených pokladen (aby se nemuselo čekat ve frontě), příjemné pokladní, ochotní a informovaní prodavači, možnost nechat si nákup zabalit; když mám nákup za několik tisíc, očekávám, že dostanu rovnou několik igelitek a nebudu je dostávat po jedné a muset o další opakovaně prosit a pokladní se u toho bude tvářit, jako bych je okrádala; aby stále nepřestavovali regály

více pokladen bez sladkostí,

Všechny super a hypermarkety by mohly dovážet nákupy domů, zatím to dělá jenom Tesco.

všude samoobslužné pokladny a bezkontaktní terminály

Vyvěšování jízdních řádů (některé Kauflandy to dělají)

z ciziny se mi líbí nápad veřejně prospěšných prací (nazaměstnaných), kteří skládají věci do tašek či přepravek a odnesou k autu - mívají speciální označení vestami

5. Využili byste dětský koutek v supermarketech a hypermarketech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13742,28 %42,15 %  
ne11836,42 %36,31 %  
nevím6921,3 %21,23 %  

Graf

6. Chtěli byste využívat nákupů online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale ještě jsem to nezkusil16049,38 %49,23 %  
Ne a ještě jsem to nezkusil8626,54 %26,46 %  
Nevím, je mi to jedno4513,89 %13,85 %  
Ano, už jsem této služby párkrát využil226,79 %6,77 %  
Ne, zkusil jsem online nákup a nelíbilo se mi to/nepotřebuji to113,4 %3,38 %  

Graf

7. Jak byste oznámkovali následující produkty? (známkuje se, jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Masné výrobky v supermarketech a hypermarketech3.1481.108
Masné výrobky v řeznictví2.0221.003
Pečivo v supermarketech2.7621.156
Pečivo v pekárnách1.7690.906

Graf

8. Byli jste někdy v Globusu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano28086,42 %86,15 %  
Ne4413,58 %13,54 %  

Graf

9. Jak často chodíte do Globusu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně15553,63 %47,69 %  
Jednou za měsíc4615,92 %14,15 %  
Více než jednou za měsíc4114,19 %12,62 %  
Jednou do týdne3813,15 %11,69 %  
Dvakrát-třikrát do týdne82,77 %2,46 %  
Denně10,35 %0,31 %  

Graf

10. Jak často chodíte do Globusu nakupovat potřeby pro děti (hračky, oblečení, hygienické potřeby, pastelky, atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V méně jak 50 % případů (tyto věci většinou nakupuji jinde)13446,85 %41,23 %  
Vůbec9733,92 %29,85 %  
Je to tak půl napůl3512,24 %10,77 %  
Ve více jak 50 % případů165,59 %4,92 %  
Po každé když pro dítě něco potřebuji, jdu do Globusu41,4 %1,23 %  

Graf

11. Jste spokojeni s velikostí prodejny Globusu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16256,84 %49,85 %  
Nevím, je mi to jedno7425,96 %22,77 %  
Ne, zdá se mi příliš veliký (je pro mě těžké se v něm orientovat)4616,14 %14,15 %  
Ne, zdá se mi příliš malý (přál bych si, aby byl větší, se širší nabídkou výrobků)31,05 %0,92 %  

Graf

12. Jste spokojeni s prostorem k pohybu v obchodu, například s nákupním vozíkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20672,54 %63,38 %  
Nevím, je mi to jedno5920,77 %18,15 %  
Ne, uličky jsou příliš úzké186,34 %5,54 %  
Ne, uličky jsou příliš široké10,35 %0,31 %  

Graf

13. Jak se Vám líbí velikost nabídky výrobků v Globusu pro děti?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Oblečení0.2070.893
Hračky0.4860.671
Potraviny1.0360.77

Graf

14. Navštívili jste někdy Hobby market hypermarketu Globus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13447,86 %41,23 %  
Ano, jsem s ním spokojená8931,79 %27,38 %  
Ano, ale nelíbila se mi šířka nabídky, orientace v Hobby marketu5318,93 %16,31 %  
málo věcí10,36 %0,31 %  
ano, jako doprovod, sama takové věci příliš nenakupuju10,36 %0,31 %  
jen parkrat,nenadchlo.Ale ani nepohorsilo.10,36 %0,31 %  
občas10,36 %0,31 %  

Graf

15. Byli jste někdy v restauraci hypermarketu Globus?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16558,93 %50,77 %  
ne11541,07 %35,38 %  

Graf

16. Jak Vám tato restaurace připadá? (prosím vyplňte i v případě, že jste tuto restauraci nenavštívili, jen jste šli kolem a viděli ji)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Příjemná vs. Odpudivá2-1-0-1-2-0.5110.936
Cenově drahá vs. Laciná2-1-0-1-20.3110.757
Jídlo zde může být chutné vs. Jídlo zde nebude dobré2-1-0-1-2-0.5140.814
Jídlo může být kvalitní vs. Jídlo bude z nejlevnějších surovin2-1-0-1-2-0.1641.059

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Jak často nakupujete v řeznictví a pekařství Globusu?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

18. Jak byste oznámkovali následující prodejny? (známkuje se, jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Masné výrobky v Globusu2.1541.173
Masné výrobky v řeznictví1.8860.851
Pečivo v Globusu2.0961.087
Pečivo v pekárnách1.7360.823

Graf

19. Využili jste někdy odpočinkovou lavičku s možností osvěžení se přímo v prodejnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ještě jsem si žádné takové lavičky nevšiml/a10738,21 %32,92 %  
Ne, nepotřebuji si sednout/ nechci8128,93 %24,92 %  
Ano, jednou za čas si tam sednu7526,79 %23,08 %  
Ano, využívám ho skoro každou návštěvu Globusu176,07 %5,23 %  

Graf

20. Globus nabízí možnost dovozu velkého nákupu až domů, využili byste této nabídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16759,64 %51,38 %  
Ano11340,36 %34,77 %  

Graf

21. V případě, že byste tuto službu nevyužili, jaký máte důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechci8148,5 %24,92 %  
Nevím, kde se dá tato služba objednat2313,77 %7,08 %  
Nerad/a říkám svou adresu148,38 %4,31 %  
Nenabídli mi tuto možnost na pokladně a já se nerada/nechci ptát prodavačky95,39 %2,77 %  
Nechci obtěžovat ostatní52,99 %1,54 %  
nepotřebuji21,2 %0,62 %  
jezdim autem21,2 %0,62 %  
nemám potřebu10,6 %0,31 %  
bydlíme daleko od globusu10,6 %0,31 %  
ráda si vybírám zboží na místě,vidím,co si kupuji10,6 %0,31 %  
jeudím svým vozidlem10,6 %0,31 %  
nechci platit za něco co nutně nepotřebuji10,6 %0,31 %  
Bydlíme daleko od Globusu (kolem 100km)10,6 %0,31 %  
Mám obavu o kvalitu doveženého zboží10,6 %0,31 %  
mám vlastní auto10,6 %0,31 %  
Nechodím do Globusu10,6 %0,31 %  
jezdím vždy vozem a tak si to odvezu rovnou sama10,6 %0,31 %  
Jezdim vlastnim autem, takze nepotrebuji10,6 %0,31 %  
jezdím nakupovat autem,tak si zboží i sama odvezu10,6 %0,31 %  
Nejbližší globus je 70Km daleko asi by mi to za poplatek do 150Kč nikdo nedovezl10,6 %0,31 %  
když už jedu autem k prodejně, tak si to dovezu. Radši bych měla možnost objednat přes internet a poté nechat nákup přivézt10,6 %0,31 %  
Mam vlastni auto,chci byt zcela panem sveho casu.10,6 %0,31 %  
chci si vybírat sama (ne že mi tam zabalí oschlou zeleninu), nemám čas a nebaví mě sepisovat seznamy, nevím, v jakou dobu nákupy rozvážejí-budu zrovna doma?10,6 %0,31 %  
musela bych na ně čekat10,6 %0,31 %  
mám vlastní vůz a nákup si sama odvezu10,6 %0,31 %  
vždy jsem vlstním autem10,6 %0,31 %  
mám Globus daleko, takže jsem tam vždy vlastním autem10,6 %0,31 %  
není důvod10,6 %0,31 %  
vlastní výběr10,6 %0,31 %  
jezdím vlastním vozem10,6 %0,31 %  
bydlím hodně daleko10,6 %0,31 %  
mám to dost daleko a vždy jezdím autem10,6 %0,31 %  
Globus máme daleko, navtěvujeme jej pouze 2x do roka, když jsme na návštěvě u rodičů10,6 %0,31 %  
většinou přijíždím autem - není potřeba10,6 %0,31 %  
Globus je od nás daleko10,6 %0,31 %  
Když už tam jsem tak si nákup odvezu :-)10,6 %0,31 %  
do globusu jezdím autem takže nepotřebuji nákup odvézt10,6 %0,31 %  
je pro mne zbytečná a jistě je i drahá10,6 %0,31 %  

Graf

22. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena31396,6 %96,31 %  
Muž113,4 %3,38 %  

Graf

23. Je mi

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 - 39 let17052,47 %52,31 %  
18 - 29 let11234,57 %34,46 %  
40 a více let4212,96 %12,92 %  

Graf

24. Mám

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 dítěotázka č. 25, 2 dětiotázka č. 25, 3 dětiotázka č. 25, 4 a více dětíotázka č. 25, Nemám dětiotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 děti13942,9 %42,77 %  
1 dítě9930,56 %30,46 %  
Nemám děti4714,51 %14,46 %  
3 děti3310,19 %10,15 %  
4 a více dětí61,85 %1,85 %  

Graf

25. Kolik je dětem let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 roky15856,83 %48,62 %  
4-10 let15555,76 %47,69 %  
10-17 let5419,42 %16,62 %  
18 a více let258,99 %7,69 %  

Graf

26. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na mateřské14645,06 %44,92 %  
Pracující11234,57 %34,46 %  
Student216,48 %6,46 %  
Nezaměstnaný216,48 %6,46 %  
Živnostník, podnikatel206,17 %6,15 %  
V důchodu41,23 %1,23 %  

Graf

27. Bydlím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sám/s partnerem a dětmi30092,59 %92,31 %  
S rodiči164,94 %4,92 %  
Na privátu/na koleji82,47 %2,46 %  

Graf

28. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha6921,3 %21,23 %  
Středočeský kraj4112,65 %12,62 %  
Moravskoslezský kraj257,72 %7,69 %  
Ústecký kraj237,1 %7,08 %  
Jihočeský kraj216,48 %6,46 %  
Jihomoravský kraj206,17 %6,15 %  
Plzeňský kraj195,86 %5,85 %  
Olomoucký kraj164,94 %4,92 %  
Zlínský kraj164,94 %4,92 %  
Brno154,63 %4,62 %  
Ostrava134,01 %4 %  
Kraj Vysočina123,7 %3,69 %  
Pardubický kraj113,4 %3,38 %  
Liberecký kraj92,78 %2,77 %  
Královéhradecký kraj82,47 %2,46 %  
Karlovarský kraj61,85 %1,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Chtěli byste využívat nákupů online?

  • odpověď Ano, už jsem této služby párkrát využil:
    • 14.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupoval/a jsem potraviny online=1 na otázku 3. Jak často využíváte služby, které supermarkety a hypermarkety nabízejí? *0= vůbec, 1= méně než jednou do měsíce, 2=jednou do měsíce, 3=víckrát do měsíce, 4=jednou do týdne, 5=víckrát do týdne

7. Jak byste oznámkovali následující produkty? (známkuje se, jako ve škole)

  • odpověď Pečivo v pekárnách=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masné výrobky v supermarketech a hypermarketech=1 na otázku 7. Jak byste oznámkovali následující produkty? (známkuje se, jako ve škole)

12. Jste spokojeni s prostorem k pohybu v obchodu, například s nákupním vozíkem?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ústecký kraj na otázku 28. Bydliště

13. Jak se Vám líbí velikost nabídky výrobků v Globusu pro děti?

  • odpověď Hračky=0:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny=0 na otázku 13. Jak se Vám líbí velikost nabídky výrobků v Globusu pro děti?
  • odpověď Potraviny=2:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení=2 na otázku 13. Jak se Vám líbí velikost nabídky výrobků v Globusu pro děti?

15. Byli jste někdy v restauraci hypermarketu Globus?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo může být kvalitní [2-1-0-1-2] Jídlo bude z nejlevnějších surovin: -2 na otázku 16. Jak Vám tato restaurace připadá? (prosím vyplňte i v případě, že jste tuto restauraci nenavštívili, jen jste šli kolem a viděli ji)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo zde může být chutné [2-1-0-1-2] Jídlo zde nebude dobré: -2 na otázku 16. Jak Vám tato restaurace připadá? (prosím vyplňte i v případě, že jste tuto restauraci nenavštívili, jen jste šli kolem a viděli ji)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemná [2-1-0-1-2] Odpudivá: -2 na otázku 16. Jak Vám tato restaurace připadá? (prosím vyplňte i v případě, že jste tuto restauraci nenavštívili, jen jste šli kolem a viděli ji)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ústecký kraj na otázku 28. Bydliště
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pardubický kraj na otázku 28. Bydliště

20. Globus nabízí možnost dovozu velkého nákupu až domů, využili byste této nabídky?

  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, zkusil jsem online nákup a nelíbilo se mi to/nepotřebuji to na otázku 6. Chtěli byste využívat nákupů online?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechci na otázku 21. V případě, že byste tuto službu nevyužili, jaký máte důvod?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nerad/a říkám svou adresu na otázku 21. V případě, že byste tuto službu nevyužili, jaký máte důvod?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, kde se dá tato služba objednat na otázku 21. V případě, že byste tuto službu nevyužili, jaký máte důvod?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masné výrobky v Globusu=4 na otázku 18. Jak byste oznámkovali následující prodejny? (známkuje se, jako ve škole)

23. Je mi

  • odpověď 18 - 29 let:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 26. Jsem

24. Mám

  • odpověď Nemám děti:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 26. Jsem

25. Kolik je dětem let?

  • odpověď 1-3 roky:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na mateřské na otázku 26. Jsem

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik času stráveného nakupováním trávíte v supermarketech (typu Billa, Penny,..) a hypermarketech (typu Globus, Kaufland,…)?

2. Jak často chodíte nakupovat do supermarketů a hypermarketů spolu s dětmi?

3. Jak často využíváte služby, které supermarkety a hypermarkety nabízejí? *0= vůbec, 1= méně než jednou do měsíce, 2=jednou do měsíce, 3=víckrát do měsíce, 4=jednou do týdne, 5=víckrát do týdne

4. Chtěli byste případně navrhnout nějakou novou službu supermarketům a hypermarketům?

5. Využili byste dětský koutek v supermarketech a hypermarketech?

6. Chtěli byste využívat nákupů online?

7. Jak byste oznámkovali následující produkty? (známkuje se, jako ve škole)

8. Byli jste někdy v Globusu?

9. Jak často chodíte do Globusu?

10. Jak často chodíte do Globusu nakupovat potřeby pro děti (hračky, oblečení, hygienické potřeby, pastelky, atd.)

11. Jste spokojeni s velikostí prodejny Globusu?

12. Jste spokojeni s prostorem k pohybu v obchodu, například s nákupním vozíkem?

13. Jak se Vám líbí velikost nabídky výrobků v Globusu pro děti?

14. Navštívili jste někdy Hobby market hypermarketu Globus?

15. Byli jste někdy v restauraci hypermarketu Globus?

16. Jak Vám tato restaurace připadá? (prosím vyplňte i v případě, že jste tuto restauraci nenavštívili, jen jste šli kolem a viděli ji)

17. Jak často nakupujete v řeznictví a pekařství Globusu?

18. Jak byste oznámkovali následující prodejny? (známkuje se, jako ve škole)

19. Využili jste někdy odpočinkovou lavičku s možností osvěžení se přímo v prodejnách?

20. Globus nabízí možnost dovozu velkého nákupu až domů, využili byste této nabídky?

21. V případě, že byste tuto službu nevyužili, jaký máte důvod?

22. Jsem

23. Je mi

24. Mám

25. Kolik je dětem let?

26. Jsem

27. Bydlím

28. Bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik času stráveného nakupováním trávíte v supermarketech (typu Billa, Penny,..) a hypermarketech (typu Globus, Kaufland,…)?

2. Jak často chodíte nakupovat do supermarketů a hypermarketů spolu s dětmi?

3. Jak často využíváte služby, které supermarkety a hypermarkety nabízejí? *0= vůbec, 1= méně než jednou do měsíce, 2=jednou do měsíce, 3=víckrát do měsíce, 4=jednou do týdne, 5=víckrát do týdne

4. Chtěli byste případně navrhnout nějakou novou službu supermarketům a hypermarketům?

5. Využili byste dětský koutek v supermarketech a hypermarketech?

6. Chtěli byste využívat nákupů online?

7. Jak byste oznámkovali následující produkty? (známkuje se, jako ve škole)

8. Byli jste někdy v Globusu?

9. Jak často chodíte do Globusu?

10. Jak často chodíte do Globusu nakupovat potřeby pro děti (hračky, oblečení, hygienické potřeby, pastelky, atd.)

11. Jste spokojeni s velikostí prodejny Globusu?

12. Jste spokojeni s prostorem k pohybu v obchodu, například s nákupním vozíkem?

13. Jak se Vám líbí velikost nabídky výrobků v Globusu pro děti?

14. Navštívili jste někdy Hobby market hypermarketu Globus?

15. Byli jste někdy v restauraci hypermarketu Globus?

16. Jak Vám tato restaurace připadá? (prosím vyplňte i v případě, že jste tuto restauraci nenavštívili, jen jste šli kolem a viděli ji)

17. Jak často nakupujete v řeznictví a pekařství Globusu?

18. Jak byste oznámkovali následující prodejny? (známkuje se, jako ve škole)

19. Využili jste někdy odpočinkovou lavičku s možností osvěžení se přímo v prodejnách?

20. Globus nabízí možnost dovozu velkého nákupu až domů, využili byste této nabídky?

21. V případě, že byste tuto službu nevyužili, jaký máte důvod?

22. Jsem

23. Je mi

24. Mám

25. Kolik je dětem let?

26. Jsem

27. Bydlím

28. Bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zupková, M.Rodiny v supermarketech a hypermarketech (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://rodiny-v-supermarketech-a-hy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.