Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Ráda bych Vás poprosila o vyplnění tohoto dotazníku. Vím, že jako rodiny s dětmi máte mnoho zkušeností, co se týče supermarketů a hypermarketů, jejich služeb a velikostí nabídky zboží pro Vaše děti. Podělte se s námi o Vaše zkušenosti a ohodnoťte také kvalitu pečiva a masných výrobků, které Vám tyto prodejny nabízejí.
Jedná se o průzkum k ročníkové práci studentky fakulty Multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
V tomto malém průzkumu Vás bude čekat 28 jednoduchých otázek.
Moc Vám děkuji za jeho vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Kolik času stráveného nakupováním trávíte v supermarketech (typu Billa, Penny,..) a hypermarketech (typu Globus, Kaufland,…)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Chodím nakupovat jen do supermarketů a hypermarketů → otázka č. 2, Víc jak 50 % času → otázka č. 2, Je to zhruba půl na půl → otázka č. 2, Méně jak 50 % času (chodím více do lokálních obchodů) → otázka č. 2, Vůbec nechodím do supermarketů a hypermarketů → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Chodím nakupovat jen do supermarketů a hypermarketů
108
33,23 %
33,23 %
Víc jak 50 % času
98
30,15 %
30,15 %
Je to zhruba půl na půl
79
24,31 %
24,31 %
Méně jak 50 % času (chodím více do lokálních obchodů)
39
12 %
12 %
Vůbec nechodím do supermarketů a hypermarketů
1
0,31 %
0,31 %
2. Jak často chodíte nakupovat do supermarketů a hypermarketů spolu s dětmi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Víc jak 50 % času nakupuji s dětmi
78
24,07 %
24 %
Méně jak 50 % času (nakupuji spíše sama, bez dětí)
75
23,15 %
23,08 %
Je to zhruba půl na půl
65
20,06 %
20 %
Nakupuji jen s dětmi
57
17,59 %
17,54 %
Nakupuji jen bez dětí
49
15,12 %
15,08 %
3. Jak často využíváte služby, které supermarkety a hypermarkety nabízejí? *0= vůbec, 1= méně než jednou do měsíce, 2=jednou do měsíce, 3=víckrát do měsíce, 4=jednou do týdne, 5=víckrát do týdne
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Nechal/a jsem si zabalit dárek
0.086
0.11
Vypůjčil/a jsem si vozík k autu
1.512
3.775
Nechal/a jsem si dovézt nákup domů
0.099
0.206
Vytiskl/a jsem si fotky
0.188
0.313
Nakupoval/a jsem potraviny online
0.151
0.418
Využil/a jsem speciální nákupní vozík určený pro malé děti (polovina vozíku autíčko/polovina je vozík)
1.398
2.332
Využil/a jsem speciální pokladny bez sladkostí
0.725
1.847
4. Chtěli byste případně navrhnout nějakou novou službu supermarketům a hypermarketům?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
0
Ano..pro velké obchodáky a nákupní centra možnost odložení kabátu nebo kočárku..Né každý má možnost přijet autem takže vy nabalení,dítě nabalené je tam horko do toho eventuálně fronta na cokoliva hned jsem vzteklá :-)
Bezkontaktní platby
dětské koutky s hlídáním. Nakupovat s malými dětmi je dosti náročné.
Dětský koutek
dětský koutek s hlídáním za rozumnou cenu (po dobu nákupu)
dětský koutek spíš i pro větší děti - jsou únavnější než ty malé
Dovoz potravin a nákup Online jako má itesco. Více vozíku autíček pro nakupování s dětmi. Tohle je alespoň trochu zabaví..
hlídání dětí, televisi s dvd- malé kino....jako deichman
Hodně samobslužných pokladen
Chtěl bych, aby supermarkety a hypermarkety prodávaly kvalitnější a přitom levnější zboží.
mohli by v rámci zachování zdraví a rozumu vypínat tu příšernou hudební produkci....
možnost vzít si nákupní vozík určený pro děti - až na parkoviště - v Plzni se s nimi nesmí za pokladny v žádném HM
Nákup on-line i v menších městech.
nákup online + dovoz domů
nákupní košíky pro dvojčata, jsou v některých marketech Tesco
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
NE
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Objednávka online a dovoz domu.
Online nakup + dovoz
Online nakupovat
Online objednávání a dovážku domů
Online prodej potravin v okr. Opava
poradenství zákazníkům na skutečné vysoké odborné úrovni - nutnost změny přístupu šéfů k obsahu školení zaměstnanců
Povinné odložení tašek a podobně do odkládacích zamykacích boxů před vstupem do prodejny. Nesnáším, když vidím jak zákazníci beze studu cpou zboží do tašek, kapes, kabelek - kradou!!!
Rozsirit online nakupy
sms drive in - pošlu z práce sms se seznamem a u okénka mi podají nákup do ruky
U pokladen zpomalit, abych měla čas uložit nákup.
Nebo brigádník, který by nákup z pásu ukládal.
Úschovnu kočárků.
Uvítala bych Globus na Praze 4 - Háje, Opatov, Chodov
ve všech obchodních jednotkách samoobslužné pokladny, navrácení k odběru stravenek
Víc informovaných zaměstnanců a nebo ty stávající ,aby byly k nalezení.
více dětských koutků
více lokálních potravin
Více otevřených pokladen (aby se nemuselo čekat ve frontě), příjemné pokladní, ochotní a informovaní prodavači, možnost nechat si nákup zabalit; když mám nákup za několik tisíc, očekávám, že dostanu rovnou několik igelitek a nebudu je dostávat po jedné a muset o další opakovaně prosit a pokladní se u toho bude tvářit, jako bych je okrádala; aby stále nepřestavovali regály
více pokladen bez sladkostí,
Všechny super a hypermarkety by mohly dovážet nákupy domů, zatím to dělá jenom Tesco.
všude samoobslužné pokladny a bezkontaktní terminály
Vyvěšování jízdních řádů (některé Kauflandy to dělají)
z ciziny se mi líbí nápad veřejně prospěšných prací (nazaměstnaných), kteří skládají věci do tašek či přepravek a odnesou k autu - mívají speciální označení vestami
5. Využili byste dětský koutek v supermarketech a hypermarketech?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
137
42,28 %
42,15 %
ne
118
36,42 %
36,31 %
nevím
69
21,3 %
21,23 %
6. Chtěli byste využívat nákupů online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, ale ještě jsem to nezkusil
160
49,38 %
49,23 %
Ne a ještě jsem to nezkusil
86
26,54 %
26,46 %
Nevím, je mi to jedno
45
13,89 %
13,85 %
Ano, už jsem této služby párkrát využil
22
6,79 %
6,77 %
Ne, zkusil jsem online nákup a nelíbilo se mi to/nepotřebuji to
11
3,4 %
3,38 %
7. Jak byste oznámkovali následující produkty? (známkuje se, jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Masné výrobky v supermarketech a hypermarketech
3.148
1.108
Masné výrobky v řeznictví
2.022
1.003
Pečivo v supermarketech
2.762
1.156
Pečivo v pekárnách
1.769
0.906
8. Byli jste někdy v Globusu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
280
86,42 %
86,15 %
Ne
44
13,58 %
13,54 %
9. Jak často chodíte do Globusu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně
155
53,63 %
47,69 %
Jednou za měsíc
46
15,92 %
14,15 %
Více než jednou za měsíc
41
14,19 %
12,62 %
Jednou do týdne
38
13,15 %
11,69 %
Dvakrát-třikrát do týdne
8
2,77 %
2,46 %
Denně
1
0,35 %
0,31 %
10. Jak často chodíte do Globusu nakupovat potřeby pro děti (hračky, oblečení, hygienické potřeby, pastelky, atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
V méně jak 50 % případů (tyto věci většinou nakupuji jinde)
134
46,85 %
41,23 %
Vůbec
97
33,92 %
29,85 %
Je to tak půl napůl
35
12,24 %
10,77 %
Ve více jak 50 % případů
16
5,59 %
4,92 %
Po každé když pro dítě něco potřebuji, jdu do Globusu
4
1,4 %
1,23 %
11. Jste spokojeni s velikostí prodejny Globusu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
162
56,84 %
49,85 %
Nevím, je mi to jedno
74
25,96 %
22,77 %
Ne, zdá se mi příliš veliký (je pro mě těžké se v něm orientovat)
46
16,14 %
14,15 %
Ne, zdá se mi příliš malý (přál bych si, aby byl větší, se širší nabídkou výrobků)
3
1,05 %
0,92 %
12. Jste spokojeni s prostorem k pohybu v obchodu, například s nákupním vozíkem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
206
72,54 %
63,38 %
Nevím, je mi to jedno
59
20,77 %
18,15 %
Ne, uličky jsou příliš úzké
18
6,34 %
5,54 %
Ne, uličky jsou příliš široké
1
0,35 %
0,31 %
13. Jak se Vám líbí velikost nabídky výrobků v Globusu pro děti?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Oblečení
0.207
0.893
Hračky
0.486
0.671
Potraviny
1.036
0.77
14. Navštívili jste někdy Hobby market hypermarketu Globus?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
134
47,86 %
41,23 %
Ano, jsem s ním spokojená
89
31,79 %
27,38 %
Ano, ale nelíbila se mi šířka nabídky, orientace v Hobby marketu
53
18,93 %
16,31 %
málo věcí
1
0,36 %
0,31 %
ano, jako doprovod, sama takové věci příliš nenakupuju
1
0,36 %
0,31 %
jen parkrat,nenadchlo.Ale ani nepohorsilo.
1
0,36 %
0,31 %
občas
1
0,36 %
0,31 %
15. Byli jste někdy v restauraci hypermarketu Globus?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
165
58,93 %
50,77 %
ne
115
41,07 %
35,38 %
16. Jak Vám tato restaurace připadá? (prosím vyplňte i v případě, že jste tuto restauraci nenavštívili, jen jste šli kolem a viděli ji)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Příjemná vs. Odpudivá
2-1-0-1-2
-0.511
0.936
Cenově drahá vs. Laciná
2-1-0-1-2
0.311
0.757
Jídlo zde může být chutné vs. Jídlo zde nebude dobré
2-1-0-1-2
-0.514
0.814
Jídlo může být kvalitní vs. Jídlo bude z nejlevnějších surovin
2-1-0-1-2
-0.164
1.059
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
17. Jak často nakupujete v řeznictví a pekařství Globusu?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
18. Jak byste oznámkovali následující prodejny? (známkuje se, jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Masné výrobky v Globusu
2.154
1.173
Masné výrobky v řeznictví
1.886
0.851
Pečivo v Globusu
2.096
1.087
Pečivo v pekárnách
1.736
0.823
19. Využili jste někdy odpočinkovou lavičku s možností osvěžení se přímo v prodejnách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, ještě jsem si žádné takové lavičky nevšiml/a
107
38,21 %
32,92 %
Ne, nepotřebuji si sednout/ nechci
81
28,93 %
24,92 %
Ano, jednou za čas si tam sednu
75
26,79 %
23,08 %
Ano, využívám ho skoro každou návštěvu Globusu
17
6,07 %
5,23 %
20. Globus nabízí možnost dovozu velkého nákupu až domů, využili byste této nabídky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 22, Ne → otázka č. 21].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
167
59,64 %
51,38 %
Ano
113
40,36 %
34,77 %
21. V případě, že byste tuto službu nevyužili, jaký máte důvod?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nechci
81
48,5 %
24,92 %
Nevím, kde se dá tato služba objednat
23
13,77 %
7,08 %
Nerad/a říkám svou adresu
14
8,38 %
4,31 %
Nenabídli mi tuto možnost na pokladně a já se nerada/nechci ptát prodavačky
9
5,39 %
2,77 %
Nechci obtěžovat ostatní
5
2,99 %
1,54 %
nepotřebuji
2
1,2 %
0,62 %
jezdim autem
2
1,2 %
0,62 %
nemám potřebu
1
0,6 %
0,31 %
bydlíme daleko od globusu
1
0,6 %
0,31 %
ráda si vybírám zboží na místě,vidím,co si kupuji
1
0,6 %
0,31 %
jeudím svým vozidlem
1
0,6 %
0,31 %
nechci platit za něco co nutně nepotřebuji
1
0,6 %
0,31 %
Bydlíme daleko od Globusu (kolem 100km)
1
0,6 %
0,31 %
Mám obavu o kvalitu doveženého zboží
1
0,6 %
0,31 %
mám vlastní auto
1
0,6 %
0,31 %
Nechodím do Globusu
1
0,6 %
0,31 %
jezdím vždy vozem a tak si to odvezu rovnou sama
1
0,6 %
0,31 %
Jezdim vlastnim autem, takze nepotrebuji
1
0,6 %
0,31 %
jezdím nakupovat autem,tak si zboží i sama odvezu
1
0,6 %
0,31 %
Nejbližší globus je 70Km daleko asi by mi to za poplatek do 150Kč nikdo nedovezl
1
0,6 %
0,31 %
když už jedu autem k prodejně, tak si to dovezu. Radši bych měla možnost objednat přes internet a poté nechat nákup přivézt
1
0,6 %
0,31 %
Mam vlastni auto,chci byt zcela panem sveho casu.
1
0,6 %
0,31 %
chci si vybírat sama (ne že mi tam zabalí oschlou zeleninu), nemám čas a nebaví mě sepisovat seznamy, nevím, v jakou dobu nákupy rozvážejí-budu zrovna doma?
1
0,6 %
0,31 %
musela bych na ně čekat
1
0,6 %
0,31 %
mám vlastní vůz a nákup si sama odvezu
1
0,6 %
0,31 %
vždy jsem vlstním autem
1
0,6 %
0,31 %
mám Globus daleko, takže jsem tam vždy vlastním autem
1
0,6 %
0,31 %
není důvod
1
0,6 %
0,31 %
vlastní výběr
1
0,6 %
0,31 %
jezdím vlastním vozem
1
0,6 %
0,31 %
bydlím hodně daleko
1
0,6 %
0,31 %
mám to dost daleko a vždy jezdím autem
1
0,6 %
0,31 %
Globus máme daleko, navtěvujeme jej pouze 2x do roka, když jsme na návštěvě u rodičů
1
0,6 %
0,31 %
většinou přijíždím autem - není potřeba
1
0,6 %
0,31 %
Globus je od nás daleko
1
0,6 %
0,31 %
Když už tam jsem tak si nákup odvezu :-)
1
0,6 %
0,31 %
do globusu jezdím autem takže nepotřebuji nákup odvézt
1
0,6 %
0,31 %
je pro mne zbytečná a jistě je i drahá
1
0,6 %
0,31 %
22. Jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
313
96,6 %
96,31 %
Muž
11
3,4 %
3,38 %
23. Je mi
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1-3 roky
158
56,83 %
48,62 %
4-10 let
155
55,76 %
47,69 %
10-17 let
54
19,42 %
16,62 %
18 a více let
25
8,99 %
7,69 %
26. Jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na mateřské
146
45,06 %
44,92 %
Pracující
112
34,57 %
34,46 %
Student
21
6,48 %
6,46 %
Nezaměstnaný
21
6,48 %
6,46 %
Živnostník, podnikatel
20
6,17 %
6,15 %
V důchodu
4
1,23 %
1,23 %
27. Bydlím
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sám/s partnerem a dětmi
300
92,59 %
92,31 %
S rodiči
16
4,94 %
4,92 %
Na privátu/na koleji
8
2,47 %
2,46 %
28. Bydliště
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Praha
69
21,3 %
21,23 %
Středočeský kraj
41
12,65 %
12,62 %
Moravskoslezský kraj
25
7,72 %
7,69 %
Ústecký kraj
23
7,1 %
7,08 %
Jihočeský kraj
21
6,48 %
6,46 %
Jihomoravský kraj
20
6,17 %
6,15 %
Plzeňský kraj
19
5,86 %
5,85 %
Olomoucký kraj
16
4,94 %
4,92 %
Zlínský kraj
16
4,94 %
4,92 %
Brno
15
4,63 %
4,62 %
Ostrava
13
4,01 %
4 %
Kraj Vysočina
12
3,7 %
3,69 %
Pardubický kraj
11
3,4 %
3,38 %
Liberecký kraj
9
2,78 %
2,77 %
Královéhradecký kraj
8
2,47 %
2,46 %
Karlovarský kraj
6
1,85 %
1,85 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
14.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupoval/a jsem potraviny online=1 na otázku 3. Jak často využíváte služby, které supermarkety a hypermarkety nabízejí? *0= vůbec, 1= méně než jednou do měsíce, 2=jednou do měsíce, 3=víckrát do měsíce, 4=jednou do týdne, 5=víckrát do týdne
7. Jak byste oznámkovali následující produkty? (známkuje se, jako ve škole)
odpověď Pečivo v pekárnách=1:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masné výrobky v supermarketech a hypermarketech=1 na otázku 7. Jak byste oznámkovali následující produkty? (známkuje se, jako ve škole)
12. Jste spokojeni s prostorem k pohybu v obchodu, například s nákupním vozíkem?
odpověď Ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ústecký kraj na otázku 28. Bydliště
13. Jak se Vám líbí velikost nabídky výrobků v Globusu pro děti?
odpověď Hračky=0:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny=0 na otázku 13. Jak se Vám líbí velikost nabídky výrobků v Globusu pro děti?
odpověď Potraviny=2:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení=2 na otázku 13. Jak se Vám líbí velikost nabídky výrobků v Globusu pro děti?
15. Byli jste někdy v restauraci hypermarketu Globus?
odpověď ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo může být kvalitní [2-1-0-1-2] Jídlo bude z nejlevnějších surovin: -2 na otázku 16. Jak Vám tato restaurace připadá? (prosím vyplňte i v případě, že jste tuto restauraci nenavštívili, jen jste šli kolem a viděli ji)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo zde může být chutné [2-1-0-1-2] Jídlo zde nebude dobré: -2 na otázku 16. Jak Vám tato restaurace připadá? (prosím vyplňte i v případě, že jste tuto restauraci nenavštívili, jen jste šli kolem a viděli ji)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemná [2-1-0-1-2] Odpudivá: -2 na otázku 16. Jak Vám tato restaurace připadá? (prosím vyplňte i v případě, že jste tuto restauraci nenavštívili, jen jste šli kolem a viděli ji)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ústecký kraj na otázku 28. Bydliště
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pardubický kraj na otázku 28. Bydliště
20. Globus nabízí možnost dovozu velkého nákupu až domů, využili byste této nabídky?
odpověď Ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, zkusil jsem online nákup a nelíbilo se mi to/nepotřebuji to na otázku 6. Chtěli byste využívat nákupů online?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechci na otázku 21. V případě, že byste tuto službu nevyužili, jaký máte důvod?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nerad/a říkám svou adresu na otázku 21. V případě, že byste tuto službu nevyužili, jaký máte důvod?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, kde se dá tato služba objednat na otázku 21. V případě, že byste tuto službu nevyužili, jaký máte důvod?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masné výrobky v Globusu=4 na otázku 18. Jak byste oznámkovali následující prodejny? (známkuje se, jako ve škole)
23. Je mi
odpověď 18 - 29 let:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 26. Jsem
24. Mám
odpověď Nemám děti:
6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 26. Jsem
25. Kolik je dětem let?
odpověď 1-3 roky:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na mateřské na otázku 26. Jsem
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Kolik času stráveného nakupováním trávíte v supermarketech (typu Billa, Penny,..) a hypermarketech (typu Globus, Kaufland,…)?
2. Jak často chodíte nakupovat do supermarketů a hypermarketů spolu s dětmi?
3. Jak často využíváte služby, které supermarkety a hypermarkety nabízejí? *0= vůbec, 1= méně než jednou do měsíce, 2=jednou do měsíce, 3=víckrát do měsíce, 4=jednou do týdne, 5=víckrát do týdne
4. Chtěli byste případně navrhnout nějakou novou službu supermarketům a hypermarketům?
5. Využili byste dětský koutek v supermarketech a hypermarketech?
6. Chtěli byste využívat nákupů online?
7. Jak byste oznámkovali následující produkty? (známkuje se, jako ve škole)
8. Byli jste někdy v Globusu?
9. Jak často chodíte do Globusu?
10. Jak často chodíte do Globusu nakupovat potřeby pro děti (hračky, oblečení, hygienické potřeby, pastelky, atd.)
11. Jste spokojeni s velikostí prodejny Globusu?
12. Jste spokojeni s prostorem k pohybu v obchodu, například s nákupním vozíkem?
13. Jak se Vám líbí velikost nabídky výrobků v Globusu pro děti?
14. Navštívili jste někdy Hobby market hypermarketu Globus?
15. Byli jste někdy v restauraci hypermarketu Globus?
16. Jak Vám tato restaurace připadá? (prosím vyplňte i v případě, že jste tuto restauraci nenavštívili, jen jste šli kolem a viděli ji)
17. Jak často nakupujete v řeznictví a pekařství Globusu?
18. Jak byste oznámkovali následující prodejny? (známkuje se, jako ve škole)
19. Využili jste někdy odpočinkovou lavičku s možností osvěžení se přímo v prodejnách?
20. Globus nabízí možnost dovozu velkého nákupu až domů, využili byste této nabídky?
21. V případě, že byste tuto službu nevyužili, jaký máte důvod?
22. Jsem
23. Je mi
24. Mám
25. Kolik je dětem let?
26. Jsem
27. Bydlím
28. Bydliště
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Kolik času stráveného nakupováním trávíte v supermarketech (typu Billa, Penny,..) a hypermarketech (typu Globus, Kaufland,…)?
2. Jak často chodíte nakupovat do supermarketů a hypermarketů spolu s dětmi?
3. Jak často využíváte služby, které supermarkety a hypermarkety nabízejí? *0= vůbec, 1= méně než jednou do měsíce, 2=jednou do měsíce, 3=víckrát do měsíce, 4=jednou do týdne, 5=víckrát do týdne
4. Chtěli byste případně navrhnout nějakou novou službu supermarketům a hypermarketům?
5. Využili byste dětský koutek v supermarketech a hypermarketech?
6. Chtěli byste využívat nákupů online?
7. Jak byste oznámkovali následující produkty? (známkuje se, jako ve škole)
8. Byli jste někdy v Globusu?
9. Jak často chodíte do Globusu?
10. Jak často chodíte do Globusu nakupovat potřeby pro děti (hračky, oblečení, hygienické potřeby, pastelky, atd.)
11. Jste spokojeni s velikostí prodejny Globusu?
12. Jste spokojeni s prostorem k pohybu v obchodu, například s nákupním vozíkem?
13. Jak se Vám líbí velikost nabídky výrobků v Globusu pro děti?
14. Navštívili jste někdy Hobby market hypermarketu Globus?
15. Byli jste někdy v restauraci hypermarketu Globus?
16. Jak Vám tato restaurace připadá? (prosím vyplňte i v případě, že jste tuto restauraci nenavštívili, jen jste šli kolem a viděli ji)
17. Jak často nakupujete v řeznictví a pekařství Globusu?
18. Jak byste oznámkovali následující prodejny? (známkuje se, jako ve škole)
19. Využili jste někdy odpočinkovou lavičku s možností osvěžení se přímo v prodejnách?
20. Globus nabízí možnost dovozu velkého nákupu až domů, využili byste této nabídky?
21. V případě, že byste tuto službu nevyužili, jaký máte důvod?
22. Jsem
23. Je mi
24. Mám
25. Kolik je dětem let?
26. Jsem
27. Bydlím
28. Bydliště
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.