Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Role emocí v nákupním rozhodování

Role emocí v nákupním rozhodování

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Moravcová
Šetření:18. 02. 2012 - 23. 03. 2012
Počet respondentů:701
Počet otázek (max/průměr):18 / 16.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-8 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den,
budu velmi ráda, pokud si najdete 2 minuty na vyplnění dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce. Cílem průzkumu je ověření poznatků, jak emoce člověka ovlivňují při jeho rozhodování u nákupu zboží běžné spotřeby (např. potraviny, drogistické zboží, oděvy). Jaké faktory ovlivňují kupní rozhodování spotřebitele a jak je ovlivňován při nákupu svým okolím, prostředím obchodu, reklamou.


Děkuji všem za eventuální vyplnění.

 

 

Lenka Moravcová

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jaké faktory ovlivňují vaše rozhodnutí o koupi běžného spotřebního zboží (zboží krátkodobé spotřeby, např. potraviny, drogistické potřeby, oděvy)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena56680,74 %80,74 %  
Zkušenost54277,32 %77,32 %  
Kvalita48669,33 %69,33 %  
Zvyk40257,35 %57,35 %  
Sleva35851,07 %51,07 %  
Výhodné akce (např. výhodné balení oplatek 2 balení + 1 zdarma)32245,93 %45,93 %  
Doporučení od známých22832,52 %32,52 %  
Zdraví ( např. zdravé potraviny)22431,95 %31,95 %  
Dárek k nákupu10314,69 %14,69 %  
Leták ve schránce8612,27 %12,27 %  
Reklama8211,7 %11,7 %  
Ochutnávka v obchodě517,28 %7,28 %  
Spotřebitelská soutěž162,28 %2,28 %  

Graf

2. Jste ovlivněn/a svým okolím (rodina, známí, media) při výběru určitého produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas ano49670,76 %70,76 %  
Ano11015,69 %15,69 %  
Ne8512,13 %12,13 %  
Nevím101,43 %1,43 %  

Graf

3. Myslíte si, že vás při nákupu hodně ovlivňuje vaše momentální nálada a emoce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas ano37753,78 %53,78 %  
Ano19527,82 %27,82 %  
Ne10214,55 %14,55 %  
Nevím273,85 %3,85 %  

Graf

4. Když hraje příjemná hudba v obchodě. Ovlivní vás to při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je to příjemné, ale nezmění to nijak mé chování ani plány38454,78 %54,78 %  
Hudbu nevnímám17725,25 %25,25 %  
Hudba mě obtěžuje7811,13 %11,13 %  
Ano, občas něco neplánovaně koupím628,84 %8,84 %  

Graf

5. Stává se často, že si v obchodě koupíte věc, pro kterou jste tam původně nešli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 9, Občas anootázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano41058,49 %58,49 %  
Občas ano24234,52 %34,52 %  
Ne496,99 %6,99 %  

Graf

6. Jaký je váš důvod k nákupu věci, pro kterou jste původně nešli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Impulzivní nákup40762,42 %58,06 %  
Výhodná cena36455,83 %51,93 %  
Akce 33050,61 %47,08 %  
Výhodné balení21132,36 %30,1 %  
Dárek k nákupu8412,88 %11,98 %  
Ochutnávka v obchodě345,21 %4,85 %  
prostě mě zaujme10,15 %0,14 %  
napadne mne, že bych tu věc mohla potřebovat, použít (např. u potravin - napadne mne jiná varianta oběda apod.)10,15 %0,14 %  
originální a zajímavá věc, která mě osloví a chci ji vyzkoušet10,15 %0,14 %  
potřeba, na kterou se zapomnělo při sepisování nákupu10,15 %0,14 %  
prostě se mi to líbí10,15 %0,14 %  
když ji vidím v regálu, uvědomím si, že ji potřebuju10,15 %0,14 %  
sexy prodavacka za krajecim pultem10,15 %0,14 %  
Vzpomenu si, že ji také potřebuji10,15 %0,14 %  
dostanu chuť10,15 %0,14 %  
potřebovala sjem to také10,15 %0,14 %  
chuť na danou potravinu10,15 %0,14 %  
vizuální upomínka - jdu pro něco cíleně a když vidím na regále zboží, vzpomenu si, že to potřebuji dokoupit (jedná se ale jen o papírenské nebo drogistické zboží)10,15 %0,14 %  
vzpomenu si, že to doma dochází10,15 %0,14 %  
vzpomenu si, že to doma už nemám :-)10,15 %0,14 %  
když to vidím, tak si najednou vzpomenu, že to také potřebuju.10,15 %0,14 %  
zjistim, že ji potřebuji10,15 %0,14 %  
Neveděl jsem že tam je10,15 %0,14 %  
Co se týče potravin - něco uvidím a dostanu na tu chuť. Vzápětí si to musím koupit.10,15 %0,14 %  
Spontáně-udělat někomu blízkému např. radost, potěšení i třeba pouze z maličkosti10,15 %0,14 %  
Či třeba jen sama pro sebe- pro pocit radosti atd.10,15 %0,14 %  
Hlad a chuť10,15 %0,14 %  
nálada10,15 %0,14 %  
pekny obal10,15 %0,14 %  
Věc mi padla do oka10,15 %0,14 %  
náhlá chuť na produkt10,15 %0,14 %  
Vzpomenu si, že mi to už došlo nebo že to vlastně potřebuju už týden koupit.10,15 %0,14 %  
dočeto jsem se o daném výrobku v letáčku10,15 %0,14 %  
původně jsem zapomněla, že to taky došlo10,15 %0,14 %  
Vzpoměla jsem si, že ji mám koupit10,15 %0,14 %  
vzpomenu si, že je potřeba10,15 %0,14 %  
Často přemýšlím až na místě, co koupit10,15 %0,14 %  
Když ji vidím, řeknu si, že by se mohla hodit.10,15 %0,14 %  
je to prostě láska na první pohled10,15 %0,14 %  
kniha, boty, kabelka....prostě vím, že je to ONO!10,15 %0,14 %  
Něco nového10,15 %0,14 %  
dítě to chce10,15 %0,14 %  
na zkoušku10,15 %0,14 %  
v případě potravin na tu věc dostanu chuť, v případě bot nebo oblečení když se mi něco líbí, tak si to koupím, protože se to nestává moc často10,15 %0,14 %  
chuť10,15 %0,14 %  
Zjisteni, ze mi dana vec "dochazi" pri pohledu do regalu a tudiz bych pro ni za par dni musela do toho stejneho obchodu znovu. Jsem typ, ktery nakupuje tak trochu "do zasoby". U impulzivniho nakupu je to spise hledani urciteho vyrobku, ktery by mi "sedel"10,15 %0,14 %  
aka kosmetika atp.10,15 %0,14 %  
když jsem si na místě uvědomila, že by se to mohlo hodit, nebo že to potřebuju10,15 %0,14 %  
jdu třeba koupit chleba a jogurt, přejdu ale kolem regálu s ovocem a vzpomenu si, že jsem chtěla koupit i ovoce, akorát jsem to zapomněla napsat na nákupní seznam :)10,15 %0,14 %  
chuť (např. na čokoládu)10,15 %0,14 %  
když to uvidím a vzpomenu si, že mi to doma došlo, koupím to10,15 %0,14 %  
potřebnost této věci10,15 %0,14 %  
Hlad :D10,15 %0,14 %  
dodatečně si na tu věc vzpomenu, že potřebuji nakoupit10,15 %0,14 %  
nenakupuji se seznamem a až na místě se rozhodnu, zda věc koupím... Nejde o nákup bez rozmyslu, ale věc musím využít10,15 %0,14 %  
vzpomenu si, že to potřebuji, jen jsem to nenapsala do seznamu10,15 %0,14 %  
v obchode si spomeniem ze aj to potrebujem kupit10,15 %0,14 %  
jednoduše se mi líbí10,15 %0,14 %  
chci si udělat radost :)10,15 %0,14 %  
kombinace nabídky a případně ceny10,15 %0,14 %  
komplementární zboží - jdu pro víno a přkoupím sýr10,15 %0,14 %  
paci sa mi to10,15 %0,14 %  
zjistim, že je to přesně to co, už delší dobu hledám10,15 %0,14 %  
výjimečnost produktu10,15 %0,14 %  
užitečná potřebná věc10,15 %0,14 %  
věc, kterou běžně používáme, ale zapomněla jsem si ji na seznam napsat...10,15 %0,14 %  

Graf

7. O jakou cenovou relaci se většinou jedná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 500 Kč57387,88 %81,74 %  
501 – 1 000 Kč6810,43 %9,7 %  
1 001 – 2 000 Kč91,38 %1,28 %  
2 001 Kč a více20,31 %0,29 %  

Graf

8. Stalo se vám, že ihned po nákupu či později jste dostal/a pochybnosti o správnosti náhodné koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pochybnosti se dostavily, ale rozhodl/a jsem si zboží nechat40762,42 %58,06 %  
Ne, žádné pochybnosti se nedostavily22133,9 %31,53 %  
Ano, šel/šla jsem zboží vrátit243,68 %3,42 %  

Graf

9. Myslíte si, že vás obecně hodně ovlivňuje reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas ano30743,79 %43,79 %  
Ne29642,23 %42,23 %  
Ano659,27 %9,27 %  
Nevím334,71 %4,71 %  

Graf

10. Co je pro vás u reklamy nejdůležitější, aby vás jednoznačně zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originálnost32646,5 %46,5 %  
Vtipnost 30543,51 %43,51 %  
Pravdivost18626,53 %26,53 %  
Estetika (jak na vás působí, např. prostředí, hudba, barvy)17224,54 %24,54 %  
Informativnost15021,4 %21,4 %  
Nezajímají mě reklamy11015,69 %15,69 %  
Vše výše zmíněné10314,69 %14,69 %  

Graf

11. Nakoupil/a jste v posledních šesti měsících nějaké zboží na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne49170,04 %70,04 %  
Ano21029,96 %29,96 %  

Graf

12. Jaká reklama to byla? Napiště maximálně tři.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

FMCG kupuju často s vlivem reklamy a platí to u většiny lidí i když si to nepřipustí.

activia

activia

activia jogurt těstoviny Panzani šampon na vlasy Loreal

Activia, Relax džusy a McDonald

akce na granule, akce na konzervy, akce na dřez

Ariel čistící gel

Armani Code

asi ovlivnila, ale konkrétně si nevzpomenu

barva na vlasy syoss mixing colours regál obi potraviny

BB cream Garnier

BB cream Garnier

bebe

Byla to reklama dalšího produktu a již zakoupeném zboží. Původní produkt byl perfektní, rozhodla jsem se tedy zakoupit od stejného prodejce další jeho produkt.

byla to ukázka kolekce oblečení v časopise - ne přímá reklama, spíš "product placement"

Coca Cola Lidl Modely jako příloha časopisu Aircom

Colgate Max White

čistící prostředek maxsan

Čokoláda Mercie

čokoláda Milka, Kinder Bueno, ústní voda Listerine

ČSOB Pojišťovna

Dave

Dove tělové mléko, čaj Teekanne

Drogisticke vyrobky

Garnier WC Net

garnier oční roll on, gliss kur olej na vlasy

Gillette

gutalax, paula

Chips - brambůrky

chléb v globusu - reklama pečeme čerstvě

Informace od hudební skupiny - zaslaná přes facebook, jednalo se o DVD.

Internet od T-Mobile za půl

internetova reklama

internetová reklama - banner ukazující konkrétní zboží, které mě zaujalo (oděv)

internetová reklama na módní konfekci

jakási na šampony Garnier

Jde o bezne potraviny ci drogerii z letáku. Syn vyzaduje koupi jogurtu Bobik, protoze ma rad jejich reklamni pisnicku a ja mu to nedokazu (a ani nechci) vymlouvat.

jogurt

jogurt od muller,nim2soft smile gummy,olej v Bille.

jogurt, oplatky

jogurty, vložky, prací prostředky

Jupí šťáva

Kiri, Oreo, Calgonit

Knorr primapauza

Kofola

Kofola

Kosmetika - řasenky

kozmetika

krém na tělo Garnier 7days

krém, make up, obuv

krém, parfém, maso

Kupon od Yves Rocher, leták z obchodu s potravinami. reklama na nože Tescoma

leták výloha

leták

leták

Leták

leták

Leták - peřiny v prodejně JYSK

letáky

LIDL, Penny, Jysk

Margot Artemis

Metaxa sušenky Oreo káva Nescafé

minerální voda rajec (TV reklama) parní hrnec, digitání váha (print)

mrož (nanuk)

müller jogurt barva na vlasy

Na deodorant

Na jogurt Activia

na řasenku od Loreal prášek na objem vlasů

na sušenky oreo

na šampon

na šampon gliss kur, akce v penny marketu

Na šampon na vlasy

např. jogurt muller

Nějaká příchuť Mattoni, sušenky Oreo, Cillit bang :)

nevim

nevím přesně, ale občas se to stane - např. IKEA

nevím, ale reklama mě určitě ovlivňuje i podprahově

Nevím. Ale 100% jsem si jistá, že se nechávám ovlivnit, každý se nechává. Nicméně by to nebyla žádná televizní, televizi nemám.

nevybavuji si, ale určitě to něco bylo.

nevybavuju si

Nevzpomínám si

Nový šampon Elséve od Lorealu

Oreo

Oreo - sušenky mlékem milované - výborná reklama =)

Oreo sušenky

Oreo sušenky

Oreo sušenky

Oreo sušenky

Oreo, H&M, Milka

Oreo, sušenky mlékem milované :-)

Pampers, Kiri, Shauma

pasta na zuby pastilky na bolest v krku

POS materialy

potraviny

prací prášek

prací prášek

reklama Lidl - akce na šunku

Reklama na akci v jistých supermarketech

reklama na blogu

reklama na blogu - antibakteriální gel na ruce - často jsem o něm na různých blozích četla, navíc malá cena (30,-). zklamal mě.

reklama na croissanty - mix pomeranč a vanilka

Reklama na dětské pleny Pampers, snídanňové sušenky Bebe

Reklama na fotoaparát Canon

Reklama na internetu, v TV a bilbordech

Reklama na kosmetické přípravky Garnier, Reklama na prací prášek Persil

Reklama na léky - kapky do nosu, prací prášek

Reklama na make-up od Astor

reklama na makeup a řasenku od Max Factor

Reklama na nové čistící wc tekuté bloky na toaletu (drogerie)- značka Domestos-, které krásně toaletu provoní a zárověň mají dvojí účinek i tzv. ochrany (double perfect) K dispozici provedení 2 vůně- borovice a levandule atd.

reklama na oreo sušenky

reklama na řasenku

reklama na sušenky Oreo (Kraft Foods)

reklama na sušenky, obal v modré barvě, výrobek mám doma a nemohu si teď vzpomenout na název

reklama na šťávu Jupí obecně reklamy na léky

Reklama v TV Maggi nápady, v letáku výhodná koupě tj. ve slevě - kuřecí stehna, nebo krmení pro psy(Kaufland)

reklamní leták - kosmetika, dětské plínky (dm) reklamní leták - potraviny (albert, tesco)

reklamní leták Penny reklamní leták Kaufland

reklamy na internetu, reklamy na slevy

řasenka

řasenka astor, čokoláda orion

Řasenka Maybelline

skitlles

Skittles

slevomat - kupon na wellness weekend Emailing Strawberry.com Sušenky - otoč a omlékuj

slevový letáky od supermarketů

směs na kuřecí sýrové nugetky

Soda stream

somat

Staropramen nefiltrovaný 7 days Double

sušenky oreo

sušenky Oreo

sušenky OREO

Sušenky Oreo - v metru, reklama v televizi a podmíněné to bylo tím, že jsem produkt viděla v obchodě zlevněný. Proč je tedy nevyzkoušet?!

Sušenky Oreo,

šampon na vlasy Gliss Kur Hair repair od Schwarzkopf (černý obal) Neutrogena tělové mléko

Šampon, sušenky

tablety Persil, pastilky Mukosolvan,

tesco - výhodný nákup

Tištěná reklama na parfém (Paul Smith - Optimistic)

To nevím. Viz formulace otázky 10 - reklamy mě sice nezajímají, ale sleduji je minimálně proto, že se jim nelze vpodstatě vyhnout. Proto musím předpokládat, že jsem koupil i něco, co zrovna běželo v reklamě - typicky potraviny. A to ať již vědomě nebo nevědomě.

tv shop

týkalo se to drogictického zboží - tělový krém Nivea

určitě nějaká potravina (jogurt, čokoláda, káva) nebo drogerie (šampon, antiperspirant) - většinou na základě letáku hypermarketu ve schránce

Ústní voda, keramická pánev

v novinách

v tisku, TV

Vichy

Zarizujeme dum, takze jsem po dlouhe dobe zacala sledovat tu tunu letaku, ktere se ke cloveku dostanou - takze se jednalo o zbozi, ktere nejsou soucasti bezneho nakupu (pr. rosty do posteli), ktere byly v akci.

zubní pasta, sušenky, káva

žvýkačky "five", croassant double

Žvýkačky Five

13. Jak na vás působí při vašem pravidelném nákupu v supermarketu neustálé přemisťování zboží z jedno místa na druhé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Je nepříjemné stále hledat zboží, které pravidelně nakupujiotázka č. 14, Je to příjemná změnaotázka č. 15, Nevadí mi tootázka č. 15, Nakupuji pokaždé jindeotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je nepříjemné stále hledat zboží, které pravidelně nakupuji60386,02 %86,02 %  
Nevadí mi to496,99 %6,99 %  
Nakupuji pokaždé jinde415,85 %5,85 %  
Je to příjemná změna81,14 %1,14 %  

Graf

14. Změnil/a jste z důvodu častého přesunu zboží váš obchod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne41668,99 %59,34 %  
Zatím ne, ale uvažuji o změně10317,08 %14,69 %  
Ano8413,93 %11,98 %  

Graf

15. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena58783,74 %83,74 %  
Muž11416,26 %16,26 %  

Graf

16. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 3043962,62 %62,62 %  
20 a méně10414,84 %14,84 %  
31 - 408111,55 %11,55 %  
41 - 50496,99 %6,99 %  
51 - 60233,28 %3,28 %  
61 a více50,71 %0,71 %  

Graf

17. Počet obyvatel v místě (obci), kde žijete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 00032145,79 %45,79 %  
20 001 - 100 00012918,4 %18,4 %  
1 001 - 5 0009813,98 %13,98 %  
5 001 - 20 0009112,98 %12,98 %  
do 1 000628,84 %8,84 %  

Graf

18. Jaký je váš měsíční čistý příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 20 000 Kč43562,05 %62,05 %  
0 Kč11516,41 %16,41 %  
20 001 - 30 000 Kč9513,55 %13,55 %  
30 001 - 40 000 Kč314,42 %4,42 %  
nad 50 001 Kč152,14 %2,14 %  
40 001 - 50 000 Kč101,43 %1,43 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Moravcová, L.Role emocí v nákupním rozhodování (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://role-emoci-v-nakupnim-rozhod.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.