Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Jsme studenti Vysoké školy ekonomické v Praze a v současné době v rámci předmětu Segmentace trhu provádíme výzkum spotřebního chování v oblasti role ženy a muže v domácnosti, jejich nákupní chování a postavení muže a ženy v reklamě. Rádi bychom Vás tímto poprosili o vyplnění následujícího dotazníku, který bude použit pouze pro studijní účely. Tento dotazník je zcela anonymní.
Odpovědi respondentů
1. Jak si představujete ideální fungování současné rodiny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
oba pracují a pomáhá třetí strana (chůva, firemní školka, babička,…)
62
55,36 %
55,36 %
oba pracují bez (pravidelné) pomoci třetí strany (chůva, firemní školka, babička…)
32
28,57 %
28,57 %
žena v domácnosti, muž pracující
18
16,07 %
16,07 %
2. Komu v rodině obecně přisuzujete hlavní roli pečovatele o dítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
matka
61
54,46 %
54,46 %
je to rovnocenné
49
43,75 %
43,75 %
záleží na obou v páru, jak to cítí
1
0,89 %
0,89 %
otec
1
0,89 %
0,89 %
3. Kdo si myslíte, že by měl finančně zajišťovat rodinu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
je to rovnocenné
56
50 %
50 %
otec
48
42,86 %
42,86 %
ten kdo lépe vydělává, jedno jestli muž nebo žena
1
0,89 %
0,89 %
podle situace, kdo pracuje. Jinak rovnocenné.
1
0,89 %
0,89 %
víc muž, ale i žena přispívá
1
0,89 %
0,89 %
oba,ale otec víc než matka
1
0,89 %
0,89 %
záleží na aktuální situaci
1
0,89 %
0,89 %
podle možností a situace
1
0,89 %
0,89 %
Spíše otec
1
0,89 %
0,89 %
po dobu mateřské dovolené otec, pak rovnocennné
1
0,89 %
0,89 %
4. Bydlíte s partnerem / partnerkou / manželem / manželkou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano - s partnerem / partnerkou → otázka č. 5, ano - s manželem / manželkou → otázka č. 5, ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
62
55,36 %
55,36 %
ano - s partnerem / partnerkou
29
25,89 %
25,89 %
ano - s manželem / manželkou
21
18,75 %
18,75 %
5. Jak se podílíte na domácích činnostech, kdy 1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = oba stejně, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Praní
2.1
1.73
Žehlení
1.88
1.826
Mytí nádobí
2.52
0.81
Vaření
2.4
1.12
Nákup běžných produktů (potraviny, hygiena)
2.62
0.756
Vynášení koše
3.06
1.016
Vysávání
2.74
1.232
Pravidelný úklid
2.56
0.846
Utírání prachu
2.2
1.4
6. Jak vnímáte pracovní kariéru své partnerky / partnera?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
podporuji ji/ho v její/jeho kariéře
43
86 %
38,39 %
nestarám se o její/jeho pracovní život
4
8 %
3,57 %
jsem rád, že sama nemá kariéru jako prioritu
1
2 %
0,89 %
důležité je mít čas i na rodinu
1
2 %
0,89 %
vadí mi jeho nespokojenost s prací
1
2 %
0,89 %
7. 7. Kdyby Váš/Vaše partner/partnerka vydělával/a více peněz než Vy a byl/a pracovně zcela vytížen/a, chopil/a byste se role pečovatele/lky o domácnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pracoval/a bych na částečný úvazek
24
48 %
21,43 %
ne, zaměstnání bych neopustil
18
36 %
16,07 %
našel bych si práci z domova
5
10 %
4,46 %
ano, zcela bych opustil/a zaměstnání
3
6 %
2,68 %
8. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na rozhodování o nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Potravin?
2.46
0.808
Drogerie a kosmetiky?
2.14
1.36
Oděvů a obuvi?
2.62
0.556
Elektroniky?
3.26
0.672
Dražších předmětů? (auto, byt...)
3.04
0.318
9. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na samotném nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
potravin?
2.52
0.77
drogerie a kosmetiky?
2.14
1.12
oděvů a obuvi?
2.54
0.608
elektroniky?
3.26
0.792
dražších předmětů? (auto, byt)
3.08
0.394
10. Co nejvíce ovlivňuje Váš výběr prodejny k nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
předchozí zkušenost
30
26,79 %
26,79 %
lokalita (dobrá dostupnost prodejny)
30
26,79 %
26,79 %
cena zboží
17
15,18 %
15,18 %
široký sortiment zboží
12
10,71 %
10,71 %
kvalita zboží
11
9,82 %
9,82 %
otevírací hodiny
3
2,68 %
2,68 %
ochota prodavaček
2
1,79 %
1,79 %
kombinace uvedených
1
0,89 %
0,89 %
cena a kvalita zboží a ochota personálu
1
0,89 %
0,89 %
nic
1
0,89 %
0,89 %
lokální zboží, fair trade
1
0,89 %
0,89 %
více věcí najednou / podle toho, co chci koupit
1
0,89 %
0,89 %
Poměr cena/kvalita
1
0,89 %
0,89 %
momentálně zázemí pro malé děti
1
0,89 %
0,89 %
11. Jak je dle Vašeho názoru nejčastěji zobrazena žena v reklamě (vlastnosti, vzhled, pocity, jak na Vás z obrazovky působí).
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jako slepice
2
1,79 %
1,79 %
sexy
2
1,79 %
1,79 %
šťastná hospodyňka, dobrá matka, ideální manželka
1
0,89 %
0,89 %
sex bomba
1
0,89 %
0,89 %
milá maminka starající se o děti
1
0,89 %
0,89 %
Různě dle reklamy.
1
0,89 %
0,89 %
matka kariéristka
1
0,89 %
0,89 %
sexbomba, dokonalost sama
1
0,89 %
0,89 %
hloupá hospodyňka, příp. nahá kdekoliv
1
0,89 %
0,89 %
krásná, upravená, svůdná, něžná
1
0,89 %
0,89 %
ostatní odpovědi
jako pipina sympatická, milá, úspěšná, šťastná žena matka, dokonálá ve všech směrech příliš hubená, ale vysmátá a krásná, upravená s přílišným důrazem na tělo a fyzickou krásu reklamy ignoruji blond, trošku naivní jako modelka upravená mladá atraktivní žena, která vaří, uklízí dokonale zvládá domácnost, děti, vzhled i kariéru spokojená, pracovitá, usměvavá, spořivá jako žena v domácnosti :) pečovatelka, symbol krásy dokonalá, zvládá všechno, vyrovnaná, šťastná Modelka s velkými ňadry. sexy, nezávislá, pečující o rodinu příjený vzhled, pečuje o dítě upravená, s úsměvem, snaha o to aby vypadala sexy matka v domácnosti, vždy spokojená domácí puťka, věrná družka, sexuální objekt svěží, usmívající se, starostlivá; Působí dokonale. jako dokonala zena ambiciozni, krasna, hubena, pusobi nerealne upravena, vsetko zvlada mamina - upravená, vyrovnaná, zaopatřená upraveně krásná, chytrá přívětivá a nemá žádnou chybu vzhled vyzývavá, spokojená a-jako uťáplá žena v domácnosti b-jako kariéristka nereálně krásná vyretušovaná modelka spokojená, dokonalá ... ideální přitažlivý vzhled, šťastná krásná, elegantní, vždy mladá, štíhlá hloupá modelka, která nikdy neumývala nádobí sexy symbol, přirozená krása mladá, svěží, energická, pěkná s štíhlá nevím, reklamy nesleduji samozřejmě krásná a upravená,mladá ztrhaná životem nemám televizi, nesleduji reklamu nestíhám si všimnout krásna, inteligentná, prehnaná dokonalost Skvělá - neženská upracovana chudinka v tradiční roli, která již dávno neplatí naivně hezká, usměvavá hospodyně, ale i dobrý vzhled ideální krása, někdy až nereálně vyumělkovaná pracovita Neutrálně pěkný vzhled anorektička, působí jako kurva upravný parcující,pradlenka,uklizečka, Dokonalá, hezká, usměvavá, nemá žádné problémy svůdná, dokonalá, pečovatelka nemám názor načančaná, vládkyně domácnosti, přehnaně hygienick vyzívavě poddajná, perfektní bezchybná nereálné barbie, tzn uměle sebevědomá, úspěšná, šťastná, sexy žena převážně rozhoduje bez problémů, převážně hezká, která má naprosto sp zvodná podle předmětu reklamy a cílové skupiny vyzývavá hlavně širokej úsměv, hrozná přetvářka jako matka, pečovatelka o domácnost a rodinu upravené slečny-neodpovídá realitě mladá, s úsměvem, s ideální partnerem, dětmi, byde anorektička spokojena a upravena krásná spokojená žena v domácnosti nereálná,tj. nádherná, vychrtlá, stále usměvavá, super emancipovane Prakticky dokonalá. Vše stíhá, je krásná. negativně jako nereálná, počítačem upravená "Barbína" ddobrá kůže k vopichu moderní mamča, pořádná, milá, starostlivá Dva extrémy. Blbeček nebo barbie díky skvělým prostředkům všechno zvládne i nalíčen matka pečuje o děti a domácnost jako kuchařka žena schopná zastat všechny funkce Pekna, prijemna hezká, mladá, štíhlá maminka domácí puťka super dokonalá matka hospodyňka pipka v kuchyni
100
89,29 %
89,29 %
12. Jak je dle Vašeho názoru nejčastěji zobrazen muž v reklamě (vlastnosti, vzhled, pocity, jak na Vás z obrazovky působí).
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
macho
4
3,57 %
3,57 %
nevim
3
2,68 %
2,68 %
sebevědomý
2
1,79 %
1,79 %
živitel rodiny, sportovní, kutil, dobrý otec
1
0,89 %
0,89 %
kingáč
1
0,89 %
0,89 %
macho postava balící ženy
1
0,89 %
0,89 %
Různě dle reklamy
1
0,89 %
0,89 %
šampón
1
0,89 %
0,89 %
chlastá pivo
1
0,89 %
0,89 %
jako frajer
1
0,89 %
0,89 %
ostatní odpovědi
chytrý, hezký, šikovný silný, svůdný borec co vsechno umí a nikdy nesmrdí sebevědomí, úspěšný, moderní dokonalý muž fešák, pohodář, všechno stíhá s přílišným důrazem na upravenost reklamy ignoruji "silný" muž, který si se vším poradí jako úspěšný model atraktivní úspěšný muž, občas za blbce.. nezávislý bezstarostný pohodář až frajírek sebevědomý, spokojený, užívající si sampon dobrodruh, hlava rodiny, tvůrce dokonalý, spokojený, vyrovnaný, nemá žádné starost Kulturista všeuněl. sexy, ohleduplný, starostlivý, úspěšný sedí v hospodě u piva upravený, s úsměvem, snaha o to aby vypadal sexy bezstarostný atraktivní mladý aktivní muž zábavu hledající, nezávislý, aktivní mužný, nabušený, Stejně jako žena. Dokonalý manžel. svalnaty, snedy a az moc idealni 2 typy: model alebo pivar fešák, přitažlivý, stará se o rodinu a domácnost upraveně king vzhled pečující o blaho rodiny muž-sexy macho či velmi zanepr.otec rodiny nereálně mužný ideální muž s holícím strojkem v ruce charismatický, gentleman ... šarmantní, přitažlivý, schopný se postarat silný, mladý, štíhlý, vlasatý svalnatý, ochotný manekýn, který všechno umí síla, mužnost, mužská krása střední věk, svěží, rodinný typ, obyčejnější nevím, reklamy nesleduji sportovní typ,pěkný oči jako nadsamec netusim nemám televizi, nesleduji reklamu nestíhám si všimnout elegantný Skvělý - jako z jiného světa navoneny manekyn nedokážu posoudit sebevědomě hezký, mužný úspěšný v zaměstnání také krasavec, ideál, někdy působí zženštěle pohodak Neutrálně v domácnosti metrosexuál, působí blbě manažer,hladce oholen,ambiciozní,super auto Mužný, hezký, usměvavý, silný svůdný, dokonalý nemá názor buď kutil-hrdina, nebo v domácnosti překáží/špiní vyzívavě silný, rohodný bezchybný nereálný ken, tzn. uměle sebevědomý, úspěšný, šťastný, sexy muž se přizpůsobuje ženě krasavec,pln pohody vypracované tělo podle předmětu reklamy a cílové skupiny jenom jako sexuální idol, postava, méně důležitý hezouni mladý, letmý styl, sebevědomě, s pěknou partnerem svalovec spokojeny a upraveny kutil rovněž nereálný:krasavec, samý úsměv, ochota sama super Krásný, slušný, obětavý. pozitivně jako bohatý a úspěšný borec, který všechno zvládne drsňák, nažehlenej šampón alkoholik-mnoho reklam na alkohol mužně voní práce zábava jako pivař kariérista Elegan, sportovec, model hezký, mladý, téměř nepracující, ale dobře zajiště dokonalý a úspěšný podnikatel podnikatel frajer v obleku inteligentně
96
85,71 %
85,71 %
13. Jaké produkty / služby dle Vašeho názoru nejčastěji v reklamě propagují ženy?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kosmetika
12
10,71 %
10,71 %
prací prášky
3
2,68 %
2,68 %
kosmetiku
3
2,68 %
2,68 %
Kosmetiku.
2
1,79 %
1,79 %
drogistické zboží
2
1,79 %
1,79 %
kosmetika, oblečení
2
1,79 %
1,79 %
prací prášek
2
1,79 %
1,79 %
drogerii
2
1,79 %
1,79 %
jídlo, úklidové prostředky, prací prášky, vložky
1
0,89 %
0,89 %
prostredky do domacnosti
1
0,89 %
0,89 %
ostatní odpovědi
domácí chemie, hygiena, kosmetika Drogistické zboží,parfémy,potraviny vše prací prášky a vložky čistící prostředky kosmetiku, domácí spotřebiče zdravá jídla, prostředky do domácnosti automobily, nebo naopak úklidové prostředky reklamy ignoruji hygienické potřeby, prací prostředky cenově výhodné čisticí prostředky, instatntní jídlo, kosmetika.. prací prostředky a vlasovou kosmetiku kosmetika, čistící prostředky, jídlo vlozky kosmetiku, polívky a další jídlo kosmetika a zdravý životní styl prací prášek - drogerie, kosmetika Kosmetika, prací a čistící prostředky. kosmetika, drogistické zboží produkty určené k chodu domácnosti skoro všechno (na TV se moc nedívám) potraviny, domácí potřeby, hygienické prostředky hygienické potřeby, dětské pleny, kosmetika praci prasky, kosmetika napr. kozmetiku, cistiace prostriedky kosmetiku, drogerii, potraviny vložky, tampony parfémy téměř všechny Oblečení; prací a čistící prostředky; kosmetika kosmetika, jídlo fashion, kosmetiku kosmetika, věci do domácnosti, potraviny drogerii, kosmetiku dámská kosmetika, hygienické potřeby, jogurty kosmetika, zdravá výživa, čistící prostředky nevím, reklamy nesleduji hygienické potřeby servis kolem svých dětí cokoliv nemám televizi, nesleduji reklamu kozmetika, oblečení, prací prášky uklizecka, mycka zachodů a nádobí sladké pochutiny, drogerie, kosmetika, potraviny kosmetiku, jídlo drogérie, kosmetika, potraviny kosmetika, jídlo, domácnost (prací prášky..) potraviny, veci na prani dámskou kosmetiku, praní a potraviny jídlo, kosmetiku potraviny, drogistické zboží Prací prášek, kosmetiku, potraviny oblečení, kosmetiku, domácí potřeby nemám názor prací a čistící prášky, zdravé jídlo potraviny, drogérie kosmetika, hygienické potřeby, instantní potraviny produkty do domácnosti-prášky, pasty, jary apod. na hubnutí a imunitu alkohol prací prostředky, pojišťovnictví prací prostředky, potraviny na vlasy, vune, prostredky do domacnosti prostředky na hubnutí, čištění domácnosti jogurty umývání nádobí či jiný úklid v bytě cistici, kosmetika minerální vodu, vložky a krémy prací a čisticí prostředky všechno jídlo, kosmetiku, čistící prostředky prací prášky, jogurty, auta prací prášky, něco na vaření, mýdla praci prasky, jogurt kosmetika, mycí a čistící prostředky prací prostředky, polévky v pytlíku, vložky prací prášky, drogérii obecně Kozmetika jogurty, prací prášky, kosmetiku pro domácnost prací prášek, polívku
82
73,21 %
73,21 %
14. 11. Jaké produkty / služby dle Vašeho názoru nejčastěji v reklamě propagují muži?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
auta
14
12,5 %
12,5 %
alkohol
6
5,36 %
5,36 %
elektroniku
2
1,79 %
1,79 %
holici strojky
2
1,79 %
1,79 %
Auta.
2
1,79 %
1,79 %
automobily
2
1,79 %
1,79 %
vůně
2
1,79 %
1,79 %
auta, parfémy
2
1,79 %
1,79 %
auta, prostenal? :)
1
0,89 %
0,89 %
auta, zahradni technika
1
0,89 %
0,89 %
ostatní odpovědi
kosmetika Hobby obchody,Parfémy,Pivo,potraviny holení pivo a žiletky toaletní vody a holení antiperspiranty pánskou kosmetiku, zahradní potřeby, automobily alkohol, cigarety, finanční produkty reklamy ignoruji pro muže to nejlepší:) auta, elektroniku, finanční služby auta, holicí strojky, deodoranty alkohol, automobil, finance voňavky, věci na holení sportovní produkty auto (technika, technologie) Kutilství, deodoratny, alkohol. auta, produkty pojišťoven, bank produkty určené k zábavě alkohol, hygienické prostředky (např. parfém) alkohol, sportovní vybavení, elektronické zboží alkohol, cigarety, auta napr. alkohol, auta kosmetiku, auta alkohol, pivo auto pro rodinu nebo různé přístroje Sportovní potřeby; oblečení; parfémy; alkohol holení, auto, banky přípravky na holení dopravní prostředky kosmetika, automobily, elektronika, potraviny potřeby pro dům a zahradu, kosmetiku pánská kosmetika, auta alkohol, potraviny, kosmetika nevím, reklamy nesleduji prostředky na a po holení vše kolem aut,či sportu netusim nemám televizi, nesleduji reklamu finanční (pojištění, hypotéky...), auta, pivo elektronika, automobily voňavky a šampony automobily, elektronika pánskou kosmetiku, elektroniku automobily, finanční služby auta, pristroje pánskou kosmetiku, elektroniky a techniku a auta kosmetiku kosmetika, oblečení deodorant auta, bankovnictví Auta, pivo oblečení, kosmetiku, jídlo nemám názor přístroje, auta technika obchodní řetězce hygienické potřeby-parfémy, deodoranty, apod voňavky, auta panske deodoranty bankovní produkty deodoranty nevím parfemy, auta, prakticke naradi hobby market alkohol a holicí potřeby kosmetika, technika Kosmetiku pro muže, elektroniku. holítka prášek na praní kosmetika, sport alkohol, auta auta, holicí strojky, antiperspiranty auta, nářadí, kosmetika pivo, holicí prostředky auta, kávu, mobilní operátory pro firmu (telefony, auta ... )
78
69,64 %
69,64 %
15. Jaký je váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-24
57
50,89 %
50,89 %
25-35
38
33,93 %
33,93 %
36-45
8
7,14 %
7,14 %
51 a více
5
4,46 %
4,46 %
15-18
2
1,79 %
1,79 %
45-50
2
1,79 %
1,79 %
16. Jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
79
70,54 %
70,54 %
muž
33
29,46 %
29,46 %
17. Počet obyvatel města, ve kterém momentálně žiji
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
více než 100 000
64
57,14 %
57,14 %
méně než 1 000
14
12,5 %
12,5 %
1 000 - 4 999
12
10,71 %
10,71 %
5 000 - 19 999
12
10,71 %
10,71 %
20 000 - 99 999
10
8,93 %
8,93 %
18. Kraj, ve kterém žiji
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Praha
47
42,34 %
41,96 %
Pardubický
16
14,41 %
14,29 %
Jihomoravský
14
12,61 %
12,5 %
Moravskoslezský
5
4,5 %
4,46 %
Středočeský
5
4,5 %
4,46 %
Vysočina
4
3,6 %
3,57 %
Olomoucký
4
3,6 %
3,57 %
Plzeňský
3
2,7 %
2,68 %
Zlínský
3
2,7 %
2,68 %
Královéhradecký
3
2,7 %
2,68 %
Liberecký
2
1,8 %
1,79 %
Karlovarský
2
1,8 %
1,79 %
Jihočeský
2
1,8 %
1,79 %
Ústecký
1
0,9 %
0,89 %
19. Rodinný stav
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Svobodný / á
83
74,11 %
74,11 %
Ženatý / Vdaná
22
19,64 %
19,64 %
Rozvedený / á
6
5,36 %
5,36 %
Vdova / vdovec
1
0,89 %
0,89 %
20. Počet osob v domácnosti
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4 a více
46
41,07 %
41,07 %
2
31
27,68 %
27,68 %
3
26
23,21 %
23,21 %
1
9
8,04 %
8,04 %
21. Počet dětí v domácnosti do 6 let
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0
83
74,11 %
74,11 %
1
9
8,04 %
8,04 %
žádné
9
8,04 %
8,04 %
nula
4
3,57 %
3,57 %
ne
2
1,79 %
1,79 %
jedno
1
0,89 %
0,89 %
zadne
1
0,89 %
0,89 %
nikdo
1
0,89 %
0,89 %
není
1
0,89 %
0,89 %
3
1
0,89 %
0,89 %
23. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysoké
55
49,11 %
49,11 %
Střední
54
48,21 %
48,21 %
Základní
3
2,68 %
2,68 %
24. V jaké fázi životního cyklu se právě nacházíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Věnuji se jen studiu
36
32,14 %
32,14 %
Jsem pracující a chci budovat kariéru
20
17,86 %
17,86 %
Plánují nástup do zaměstnání
15
13,39 %
13,39 %
Jsem pracující a plánuji založit rodinu
10
8,93 %
8,93 %
nic
5
4,46 %
4,46 %
Nemám žádné plány
4
3,57 %
3,57 %
Nepracuji a věnuji se domácnosti
3
2,68 %
2,68 %
studuji a pracuji
1
0,89 %
0,89 %
jsem pracující a....se uvidí:)
1
0,89 %
0,89 %
Pracuji a chci dále studovat.
1
0,89 %
0,89 %
studuji a jsem tehotna
1
0,89 %
0,89 %
Pracujem; neplanujem zatial ani rod/kar, skor cest
1
0,89 %
0,89 %
studuji a při tom pracuji
1
0,89 %
0,89 %
jsem pracující těsně před odchodem na mateřskou
1
0,89 %
0,89 %
jsem za zenitem,tedy pracuji k důchodu
1
0,89 %
0,89 %
pracující, studující
1
0,89 %
0,89 %
na mateřské i částečně pracující
1
0,89 %
0,89 %
věnuji se studiu a brigádám
1
0,89 %
0,89 %
Pracuji na plny uvazek+studuji
1
0,89 %
0,89 %
studuji a pracuji obojí naplno
1
0,89 %
0,89 %
na mateřské, podnikám z domu
1
0,89 %
0,89 %
spokojený pracující (bez budování kariéry)
1
0,89 %
0,89 %
pracuji
1
0,89 %
0,89 %
pracuji a buduji rodinu
1
0,89 %
0,89 %
pracuji a starám se o roční holčičku
1
0,89 %
0,89 %
mateřská dovolená
1
0,89 %
0,89 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Bydlíte s partnerem / partnerkou / manželem / manželkou?
odpověď ano - s manželem / manželkou:
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ženatý / Vdaná na otázku 19. Rodinný stav
5. Jak se podílíte na domácích činnostech, kdy 1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = oba stejně, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner
odpověď Praní=1:
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaření=1 na otázku 5. Jak se podílíte na domácích činnostech, kdy 1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = oba stejně, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner
odpověď Žehlení=1:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Utírání prachu=1 na otázku 5. Jak se podílíte na domácích činnostech, kdy 1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = oba stejně, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner
6. Jak vnímáte pracovní kariéru své partnerky / partnera?
odpověď podporuji ji/ho v její/jeho kariéře:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaření=1 na otázku 5. Jak se podílíte na domácích činnostech, kdy 1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = oba stejně, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drogerie a kosmetiky?=2 na otázku 8. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na rozhodování o nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potravin?=2 na otázku 8. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na rozhodování o nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vynášení koše=4 na otázku 5. Jak se podílíte na domácích činnostech, kdy 1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = oba stejně, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi oděvů a obuvi?=3 na otázku 9. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na samotném nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vynášení koše=2 na otázku 5. Jak se podílíte na domácích činnostech, kdy 1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = oba stejně, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektroniky?=3 na otázku 8. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na rozhodování o nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi potravin?=3 na otázku 9. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na samotném nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
8. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na rozhodování o nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
odpověď Dražších předmětů? (auto, byt...)=3:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praní=2 na otázku 5. Jak se podílíte na domácích činnostech, kdy 1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = oba stejně, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pracoval/a bych na částečný úvazek na otázku 7. 7. Kdyby Váš/Vaše partner/partnerka vydělával/a více peněz než Vy a byl/a pracovně zcela vytížen/a, chopil/a byste se role pečovatele/lky o domácnost?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dražších předmětů? (auto, byt)=3 na otázku 9. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na samotném nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelný úklid=2 na otázku 5. Jak se podílíte na domácích činnostech, kdy 1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = oba stejně, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oděvů a obuvi?=2 na otázku 8. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na rozhodování o nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektroniky?=3 na otázku 8. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na rozhodování o nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
odpověď Oděvů a obuvi?=3:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi oděvů a obuvi?=3 na otázku 9. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na samotném nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
9. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na samotném nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
odpověď dražších předmětů? (auto, byt)=3:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praní=2 na otázku 5. Jak se podílíte na domácích činnostech, kdy 1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = oba stejně, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oděvů a obuvi?=2 na otázku 8. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na rozhodování o nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dražších předmětů? (auto, byt...)=3 na otázku 8. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na rozhodování o nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pracoval/a bych na částečný úvazek na otázku 7. 7. Kdyby Váš/Vaše partner/partnerka vydělával/a více peněz než Vy a byl/a pracovně zcela vytížen/a, chopil/a byste se role pečovatele/lky o domácnost?
odpověď oděvů a obuvi?=2:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oděvů a obuvi?=2 na otázku 8. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na rozhodování o nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
17. Počet obyvatel města, ve kterém momentálně žiji
odpověď více než 100 000:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 18. Kraj, ve kterém žiji
19. Rodinný stav
odpověď Ženatý / Vdaná:
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano - s manželem / manželkou na otázku 4. Bydlíte s partnerem / partnerkou / manželem / manželkou?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak si představujete ideální fungování současné rodiny?
2. Komu v rodině obecně přisuzujete hlavní roli pečovatele o dítě?
3. Kdo si myslíte, že by měl finančně zajišťovat rodinu?
4. Bydlíte s partnerem / partnerkou / manželem / manželkou?
5. Jak se podílíte na domácích činnostech, kdy 1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = oba stejně, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner
6. Jak vnímáte pracovní kariéru své partnerky / partnera?
7. 7. Kdyby Váš/Vaše partner/partnerka vydělával/a více peněz než Vy a byl/a pracovně zcela vytížen/a, chopil/a byste se role pečovatele/lky o domácnost?
8. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na rozhodování o nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
9. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na samotném nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
10. Co nejvíce ovlivňuje Váš výběr prodejny k nákupu?
13. Jaké produkty / služby dle Vašeho názoru nejčastěji v reklamě propagují ženy?
14. 11. Jaké produkty / služby dle Vašeho názoru nejčastěji v reklamě propagují muži?
15. Jaký je váš věk?
16. Jsem
17. Počet obyvatel města, ve kterém momentálně žiji
18. Kraj, ve kterém žiji
19. Rodinný stav
20. Počet osob v domácnosti
21. Počet dětí v domácnosti do 6 let
22. Počet dětí v domácnosti 7 - 15 let
23. Nejvyšší dosažené vzdělání
24. V jaké fázi životního cyklu se právě nacházíte?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak si představujete ideální fungování současné rodiny?
2. Komu v rodině obecně přisuzujete hlavní roli pečovatele o dítě?
3. Kdo si myslíte, že by měl finančně zajišťovat rodinu?
4. Bydlíte s partnerem / partnerkou / manželem / manželkou?
5. Jak se podílíte na domácích činnostech, kdy 1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = oba stejně, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner
6. Jak vnímáte pracovní kariéru své partnerky / partnera?
7. 7. Kdyby Váš/Vaše partner/partnerka vydělával/a více peněz než Vy a byl/a pracovně zcela vytížen/a, chopil/a byste se role pečovatele/lky o domácnost?
8. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na rozhodování o nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
9. Do jaké míry se Vy osobně podílíte na samotném nákupu (1 = pouze já, 2 = převážně já, 3 = je to vyrovnané, 4 = převážně partner, 5 = pouze partner)
10. Co nejvíce ovlivňuje Váš výběr prodejny k nákupu?
13. Jaké produkty / služby dle Vašeho názoru nejčastěji v reklamě propagují ženy?
14. 11. Jaké produkty / služby dle Vašeho názoru nejčastěji v reklamě propagují muži?
15. Jaký je váš věk?
16. Jsem
17. Počet obyvatel města, ve kterém momentálně žiji
18. Kraj, ve kterém žiji
19. Rodinný stav
20. Počet osob v domácnosti
21. Počet dětí v domácnosti do 6 let
22. Počet dětí v domácnosti 7 - 15 let
23. Nejvyšší dosažené vzdělání
24. V jaké fázi životního cyklu se právě nacházíte?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.