Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rossmann - vytvoření nové obchodní strategie

Rossmann - vytvoření nové obchodní strategie

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Rumanová
Šetření:21. 11. 2010 - 28. 11. 2010
Počet respondentů:59
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Následující dotazník slouží jako podklad pro seminární práci, která má vytvořit novou koncepci marketingové strategie společnosti Rossmann.
 

Odpovědi respondentů

1. Nakupovali jste někdy v prodejne Rossmann?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5694,92 %94,92 %  
NE35,08 %5,08 %  

Graf

2. Znáte následující značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Balea4376,79 %72,88 %  
ISANA2850 %47,46 %  
Alverde1933,93 %32,2 %  
Ebelin1425 %23,73 %  
neznám ani jednu z uvedených značek1017,86 %16,95 %  
Alouette1017,86 %16,95 %  
Babylove1017,86 %16,95 %  
Synergen916,07 %15,25 %  
DenkMit814,29 %13,56 %  
Babydream610,71 %10,17 %  
Jessa58,93 %8,47 %  
Winston35,36 %5,08 %  
Alterra35,36 %5,08 %  
Domol23,57 %3,39 %  
enerBio11,79 %1,69 %  

Graf

3. Které z těchto značek nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ani jednu z výše uvedených značek nenakupuji4173,21 %69,49 %  
ISANA1221,43 %20,34 %  
Synergen610,71 %10,17 %  
Alouette47,14 %6,78 %  
Babydream23,57 %3,39 %  
Domol23,57 %3,39 %  
enerBio11,79 %1,69 %  
Alterra11,79 %1,69 %  
Winston11,79 %1,69 %  

Graf

4. Na následujících řádcích proveďte prosím srovnání prodejen Rossmann a DM: Jak hodnotíte ceny drogérie DM?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
podezřele nízké vs. přehnaně vysoké2-1-0-1-20.3390.581

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

5. Jak hodnotíte ceny drogérie Rossmann?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
podezřele nízké vs. přehnaně vysoké2-1-0-1-20.0360.392

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Jak hodnotíte nákupní prostředí drogérie DM?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
odpudivé vs. velice příjemné2-1-0-1-20.9291.066

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Jak hodnotíte nákupní prostředí drogérie Rossmann?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
odpudivé vs. velice příjemné2-1-0-1-20.5180.714

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Jak hodnotíte služby drogérie DM?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
zcela nedostačující vs. velice uspokojivé2-1-0-1-20.7681

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. Jak hodnotíte služby drogérie Rossmann?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nedostačující vs. velice uspokojivé2-1-0-1-20.5180.785

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Jak hodnotíte personál drogérie DM?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
neochotný vs. velmi vstřícný2-1-0-1-20.4640.856

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Jak hodnotíte personál drogérie Rossmann?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
neochotný vs. velmi vstřícný2-1-0-1-20.1430.908

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Jak hodnotíte uspořádání regálu v prodejně DM?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nevyhovující vs. komfortní2-1-0-1-20.7140.847

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Jak hodnotíte uspořádání regálů v prodejně Rossmann?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nevyhovující vs. komfortní2-1-0-1-20.3390.831

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Uvítali byste možnost zakoupit zboží prodejny Rossmann přes internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2951,79 %49,15 %  
ano1730,36 %28,81 %  
nevím1017,86 %16,95 %  

Graf

15. V jakých médiích věnujete reklamám na drogistické zboží nejvíce pozornosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letáky3460,71 %57,63 %  
TV2341,07 %38,98 %  
internet1933,93 %32,2 %  
tisk1221,43 %20,34 %  
rádio23,57 %3,39 %  
jiné11,79 %1,69 %  

Graf

16. Uvítali byste v prodejně Rossmann věrnostní program? (sbírání bodů na následné slevy)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3562,5 %59,32 %  
ne1221,43 %20,34 %  
nevím916,07 %15,25 %  

Graf

17. Chtěli byste, aby Rossmann rozšířil nabídku služeb o:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o nabídku typu „při nákupu dvou kusů získáte jeden zdarma“4376,79 %72,88 %  
individuální dárkové balíčky1425 %23,73 %  
žádné z výše uvedených712,5 %11,86 %  
individuální balicí služby35,36 %5,08 %  

Graf

18. Obtěžuje Vás, že je v některých prodejnách umístěn prodej parfémů přímo u kasy a chybí samostatný obslužný pult?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4071,43 %67,8 %  
ne1628,57 %27,12 %  

Graf

19. Postrádáte prodejny Rossmann v nákupních centrech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2951,79 %49,15 %  
ano2748,21 %45,76 %  

Graf

20. Cítíte se omezeni pracovní dobou Rossmann a uvítali byste její prodloužení především o víkendu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3155,36 %52,54 %  
ano2544,64 %42,37 %  

Graf

21. Kdyby se v prodejně Rossmann konaly např. bezplatné profesionální demonstrace produktů, ukázky líčení či diagnostika pleti, vyžili byste této možnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2951,79 %49,15 %  
nevím1526,79 %25,42 %  
ne1221,43 %20,34 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Znáte následující značky?

  • odpověď ISANA:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ISANA na otázku 3. Které z těchto značek nakupujete?

11. Jak hodnotíte personál drogérie Rossmann?

  • odpověď neochotný [2-1-0-1-2] velmi vstřícný: 0:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi neochotný [2-1-0-1-2] velmi vstřícný: 0 na otázku 10. Jak hodnotíte personál drogérie DM?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupovali jste někdy v prodejne Rossmann?

2. Znáte následující značky?

3. Které z těchto značek nakupujete?

4. Na následujících řádcích proveďte prosím srovnání prodejen Rossmann a DM: Jak hodnotíte ceny drogérie DM?

5. Jak hodnotíte ceny drogérie Rossmann?

6. Jak hodnotíte nákupní prostředí drogérie DM?

7. Jak hodnotíte nákupní prostředí drogérie Rossmann?

8. Jak hodnotíte služby drogérie DM?

9. Jak hodnotíte služby drogérie Rossmann?

10. Jak hodnotíte personál drogérie DM?

11. Jak hodnotíte personál drogérie Rossmann?

12. Jak hodnotíte uspořádání regálu v prodejně DM?

13. Jak hodnotíte uspořádání regálů v prodejně Rossmann?

14. Uvítali byste možnost zakoupit zboží prodejny Rossmann přes internet?

15. V jakých médiích věnujete reklamám na drogistické zboží nejvíce pozornosti?

16. Uvítali byste v prodejně Rossmann věrnostní program? (sbírání bodů na následné slevy)

17. Chtěli byste, aby Rossmann rozšířil nabídku služeb o:

18. Obtěžuje Vás, že je v některých prodejnách umístěn prodej parfémů přímo u kasy a chybí samostatný obslužný pult?

19. Postrádáte prodejny Rossmann v nákupních centrech?

20. Cítíte se omezeni pracovní dobou Rossmann a uvítali byste její prodloužení především o víkendu?

21. Kdyby se v prodejně Rossmann konaly např. bezplatné profesionální demonstrace produktů, ukázky líčení či diagnostika pleti, vyžili byste této možnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupovali jste někdy v prodejne Rossmann?

2. Znáte následující značky?

3. Které z těchto značek nakupujete?

4. Na následujících řádcích proveďte prosím srovnání prodejen Rossmann a DM: Jak hodnotíte ceny drogérie DM?

5. Jak hodnotíte ceny drogérie Rossmann?

6. Jak hodnotíte nákupní prostředí drogérie DM?

7. Jak hodnotíte nákupní prostředí drogérie Rossmann?

8. Jak hodnotíte služby drogérie DM?

9. Jak hodnotíte služby drogérie Rossmann?

10. Jak hodnotíte personál drogérie DM?

11. Jak hodnotíte personál drogérie Rossmann?

12. Jak hodnotíte uspořádání regálu v prodejně DM?

13. Jak hodnotíte uspořádání regálů v prodejně Rossmann?

14. Uvítali byste možnost zakoupit zboží prodejny Rossmann přes internet?

15. V jakých médiích věnujete reklamám na drogistické zboží nejvíce pozornosti?

16. Uvítali byste v prodejně Rossmann věrnostní program? (sbírání bodů na následné slevy)

17. Chtěli byste, aby Rossmann rozšířil nabídku služeb o:

18. Obtěžuje Vás, že je v některých prodejnách umístěn prodej parfémů přímo u kasy a chybí samostatný obslužný pult?

19. Postrádáte prodejny Rossmann v nákupních centrech?

20. Cítíte se omezeni pracovní dobou Rossmann a uvítali byste její prodloužení především o víkendu?

21. Kdyby se v prodejně Rossmann konaly např. bezplatné profesionální demonstrace produktů, ukázky líčení či diagnostika pleti, vyžili byste této možnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rumanová, M.Rossmann - vytvoření nové obchodní strategie (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://rossmann-vytvoreni-n.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.