Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rossmann - vytvoření nové obchodní strategie
Rossmann - vytvoření nové obchodní strategie
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Markéta Rumanová |
---|---|
Šetření: | 21. 11. 2010 - 28. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 59 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 19.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Následující dotazník slouží jako podklad pro seminární práci, která má vytvořit novou koncepci marketingové strategie společnosti Rossmann.
Odpovědi respondentů
1. Nakupovali jste někdy v prodejne Rossmann?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 56 | 94,92 % | 94,92 % |
NE | 3 | 5,08 % | 5,08 % |
2. Znáte následující značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Balea | 43 | 76,79 % | 72,88 % |
ISANA | 28 | 50 % | 47,46 % |
Alverde | 19 | 33,93 % | 32,2 % |
Ebelin | 14 | 25 % | 23,73 % |
neznám ani jednu z uvedených značek | 10 | 17,86 % | 16,95 % |
Alouette | 10 | 17,86 % | 16,95 % |
Babylove | 10 | 17,86 % | 16,95 % |
Synergen | 9 | 16,07 % | 15,25 % |
DenkMit | 8 | 14,29 % | 13,56 % |
Babydream | 6 | 10,71 % | 10,17 % |
Jessa | 5 | 8,93 % | 8,47 % |
Winston | 3 | 5,36 % | 5,08 % |
Alterra | 3 | 5,36 % | 5,08 % |
Domol | 2 | 3,57 % | 3,39 % |
enerBio | 1 | 1,79 % | 1,69 % |
3. Které z těchto značek nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ani jednu z výše uvedených značek nenakupuji | 41 | 73,21 % | 69,49 % |
ISANA | 12 | 21,43 % | 20,34 % |
Synergen | 6 | 10,71 % | 10,17 % |
Alouette | 4 | 7,14 % | 6,78 % |
Babydream | 2 | 3,57 % | 3,39 % |
Domol | 2 | 3,57 % | 3,39 % |
enerBio | 1 | 1,79 % | 1,69 % |
Alterra | 1 | 1,79 % | 1,69 % |
Winston | 1 | 1,79 % | 1,69 % |
4. Na následujících řádcích proveďte prosím srovnání prodejen Rossmann a DM: Jak hodnotíte ceny drogérie DM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
podezřele nízké vs. přehnaně vysoké | 2-1-0-1-2 | 0.339 | 0.581 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
5. Jak hodnotíte ceny drogérie Rossmann?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
podezřele nízké vs. přehnaně vysoké | 2-1-0-1-2 | 0.036 | 0.392 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
6. Jak hodnotíte nákupní prostředí drogérie DM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
odpudivé vs. velice příjemné | 2-1-0-1-2 | 0.929 | 1.066 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
7. Jak hodnotíte nákupní prostředí drogérie Rossmann?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
odpudivé vs. velice příjemné | 2-1-0-1-2 | 0.518 | 0.714 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
8. Jak hodnotíte služby drogérie DM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
zcela nedostačující vs. velice uspokojivé | 2-1-0-1-2 | 0.768 | 1 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
9. Jak hodnotíte služby drogérie Rossmann?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
nedostačující vs. velice uspokojivé | 2-1-0-1-2 | 0.518 | 0.785 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
10. Jak hodnotíte personál drogérie DM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
neochotný vs. velmi vstřícný | 2-1-0-1-2 | 0.464 | 0.856 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
11. Jak hodnotíte personál drogérie Rossmann?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
neochotný vs. velmi vstřícný | 2-1-0-1-2 | 0.143 | 0.908 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Jak hodnotíte uspořádání regálu v prodejně DM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
nevyhovující vs. komfortní | 2-1-0-1-2 | 0.714 | 0.847 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Jak hodnotíte uspořádání regálů v prodejně Rossmann?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
nevyhovující vs. komfortní | 2-1-0-1-2 | 0.339 | 0.831 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
14. Uvítali byste možnost zakoupit zboží prodejny Rossmann přes internet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 29 | 51,79 % | 49,15 % |
ano | 17 | 30,36 % | 28,81 % |
nevím | 10 | 17,86 % | 16,95 % |
15. V jakých médiích věnujete reklamám na drogistické zboží nejvíce pozornosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
letáky | 34 | 60,71 % | 57,63 % |
TV | 23 | 41,07 % | 38,98 % |
internet | 19 | 33,93 % | 32,2 % |
tisk | 12 | 21,43 % | 20,34 % |
rádio | 2 | 3,57 % | 3,39 % |
jiné | 1 | 1,79 % | 1,69 % |
16. Uvítali byste v prodejně Rossmann věrnostní program? (sbírání bodů na následné slevy)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 35 | 62,5 % | 59,32 % |
ne | 12 | 21,43 % | 20,34 % |
nevím | 9 | 16,07 % | 15,25 % |
17. Chtěli byste, aby Rossmann rozšířil nabídku služeb o:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
o nabídku typu „při nákupu dvou kusů získáte jeden zdarma“ | 43 | 76,79 % | 72,88 % |
individuální dárkové balíčky | 14 | 25 % | 23,73 % |
žádné z výše uvedených | 7 | 12,5 % | 11,86 % |
individuální balicí služby | 3 | 5,36 % | 5,08 % |
18. Obtěžuje Vás, že je v některých prodejnách umístěn prodej parfémů přímo u kasy a chybí samostatný obslužný pult?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 71,43 % | 67,8 % |
ne | 16 | 28,57 % | 27,12 % |
19. Postrádáte prodejny Rossmann v nákupních centrech?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 29 | 51,79 % | 49,15 % |
ano | 27 | 48,21 % | 45,76 % |
20. Cítíte se omezeni pracovní dobou Rossmann a uvítali byste její prodloužení především o víkendu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 31 | 55,36 % | 52,54 % |
ano | 25 | 44,64 % | 42,37 % |
21. Kdyby se v prodejně Rossmann konaly např. bezplatné profesionální demonstrace produktů, ukázky líčení či diagnostika pleti, vyžili byste této možnosti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 29 | 51,79 % | 49,15 % |
nevím | 15 | 26,79 % | 25,42 % |
ne | 12 | 21,43 % | 20,34 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- facebook.com (45,9 %)
- nezjištěno (40,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.