Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rossmann - vytvoření nové obchodní strategie
Rossmann - vytvoření nové obchodní strategie
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Markéta Rumanová |
---|---|
Šetření: | 21. 11. 2010 - 28. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 59 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 19.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Následující dotazník slouží jako podklad pro seminární práci, která má vytvořit novou koncepci marketingové strategie společnosti Rossmann.
Odpovědi respondentů
1. Nakupovali jste někdy v prodejne Rossmann?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 56 | 94,92 % | 94,92 % |
NE | 3 | 5,08 % | 5,08 % |
2. Znáte následující značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Balea | 43 | 76,79 % | 72,88 % |
ISANA | 28 | 50 % | 47,46 % |
Alverde | 19 | 33,93 % | 32,2 % |
Ebelin | 14 | 25 % | 23,73 % |
neznám ani jednu z uvedených značek | 10 | 17,86 % | 16,95 % |
Alouette | 10 | 17,86 % | 16,95 % |
Babylove | 10 | 17,86 % | 16,95 % |
Synergen | 9 | 16,07 % | 15,25 % |
DenkMit | 8 | 14,29 % | 13,56 % |
Babydream | 6 | 10,71 % | 10,17 % |
Jessa | 5 | 8,93 % | 8,47 % |
Winston | 3 | 5,36 % | 5,08 % |
Alterra | 3 | 5,36 % | 5,08 % |
Domol | 2 | 3,57 % | 3,39 % |
enerBio | 1 | 1,79 % | 1,69 % |
3. Které z těchto značek nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ani jednu z výše uvedených značek nenakupuji | 41 | 73,21 % | 69,49 % |
ISANA | 12 | 21,43 % | 20,34 % |
Synergen | 6 | 10,71 % | 10,17 % |
Alouette | 4 | 7,14 % | 6,78 % |
Babydream | 2 | 3,57 % | 3,39 % |
Domol | 2 | 3,57 % | 3,39 % |
enerBio | 1 | 1,79 % | 1,69 % |
Alterra | 1 | 1,79 % | 1,69 % |
Winston | 1 | 1,79 % | 1,69 % |
4. Na následujících řádcích proveďte prosím srovnání prodejen Rossmann a DM: Jak hodnotíte ceny drogérie DM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
podezřele nízké vs. přehnaně vysoké | 2-1-0-1-2 | 0.339 | 0.581 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
5. Jak hodnotíte ceny drogérie Rossmann?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
podezřele nízké vs. přehnaně vysoké | 2-1-0-1-2 | 0.036 | 0.392 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
6. Jak hodnotíte nákupní prostředí drogérie DM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
odpudivé vs. velice příjemné | 2-1-0-1-2 | 0.929 | 1.066 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
7. Jak hodnotíte nákupní prostředí drogérie Rossmann?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
odpudivé vs. velice příjemné | 2-1-0-1-2 | 0.518 | 0.714 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
8. Jak hodnotíte služby drogérie DM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
zcela nedostačující vs. velice uspokojivé | 2-1-0-1-2 | 0.768 | 1 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
9. Jak hodnotíte služby drogérie Rossmann?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
nedostačující vs. velice uspokojivé | 2-1-0-1-2 | 0.518 | 0.785 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
10. Jak hodnotíte personál drogérie DM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
neochotný vs. velmi vstřícný | 2-1-0-1-2 | 0.464 | 0.856 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
11. Jak hodnotíte personál drogérie Rossmann?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
neochotný vs. velmi vstřícný | 2-1-0-1-2 | 0.143 | 0.908 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Jak hodnotíte uspořádání regálu v prodejně DM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
nevyhovující vs. komfortní | 2-1-0-1-2 | 0.714 | 0.847 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Jak hodnotíte uspořádání regálů v prodejně Rossmann?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
nevyhovující vs. komfortní | 2-1-0-1-2 | 0.339 | 0.831 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
14. Uvítali byste možnost zakoupit zboží prodejny Rossmann přes internet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 29 | 51,79 % | 49,15 % |
ano | 17 | 30,36 % | 28,81 % |
nevím | 10 | 17,86 % | 16,95 % |
15. V jakých médiích věnujete reklamám na drogistické zboží nejvíce pozornosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
letáky | 34 | 60,71 % | 57,63 % |
TV | 23 | 41,07 % | 38,98 % |
internet | 19 | 33,93 % | 32,2 % |
tisk | 12 | 21,43 % | 20,34 % |
rádio | 2 | 3,57 % | 3,39 % |
jiné | 1 | 1,79 % | 1,69 % |
16. Uvítali byste v prodejně Rossmann věrnostní program? (sbírání bodů na následné slevy)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 35 | 62,5 % | 59,32 % |
ne | 12 | 21,43 % | 20,34 % |
nevím | 9 | 16,07 % | 15,25 % |
17. Chtěli byste, aby Rossmann rozšířil nabídku služeb o:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
o nabídku typu „při nákupu dvou kusů získáte jeden zdarma“ | 43 | 76,79 % | 72,88 % |
individuální dárkové balíčky | 14 | 25 % | 23,73 % |
žádné z výše uvedených | 7 | 12,5 % | 11,86 % |
individuální balicí služby | 3 | 5,36 % | 5,08 % |
18. Obtěžuje Vás, že je v některých prodejnách umístěn prodej parfémů přímo u kasy a chybí samostatný obslužný pult?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 71,43 % | 67,8 % |
ne | 16 | 28,57 % | 27,12 % |
19. Postrádáte prodejny Rossmann v nákupních centrech?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 29 | 51,79 % | 49,15 % |
ano | 27 | 48,21 % | 45,76 % |
20. Cítíte se omezeni pracovní dobou Rossmann a uvítali byste její prodloužení především o víkendu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 31 | 55,36 % | 52,54 % |
ano | 25 | 44,64 % | 42,37 % |
21. Kdyby se v prodejně Rossmann konaly např. bezplatné profesionální demonstrace produktů, ukázky líčení či diagnostika pleti, vyžili byste této možnosti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 29 | 51,79 % | 49,15 % |
nevím | 15 | 26,79 % | 25,42 % |
ne | 12 | 21,43 % | 20,34 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.