Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rozhlasové a televizní vysílání

Rozhlasové a televizní vysílání

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Štěch
Šetření:02. 04. 2012 - 11. 04. 2012
Počet respondentů:187
Počet otázek (max/průměr):22 / 20.62
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

 tento dotazník na téma "Rozhlasové a televizní vysílání" bude sloužit pro praktickou část mé bakalářské práce.

 

Předem děkuji za Váš čas a vyplnění tohoto dotazníku.

 

M. Š.

Odpovědi respondentů

1. Kolik hodin denně trávíte sledováním televize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1 hodinu8545,45 %45,45 %  
1 - 3 hodiny8243,85 %43,85 %  
4 - 6 hodin189,63 %9,63 %  
více než 6 hodin21,07 %1,07 %  

Graf

2. Kde nejčastěji sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma15985,03 %85,03 %  
televizi nesleduji115,88 %5,88 %  
jinde73,74 %3,74 %  
v práci (součást pracovní náplně,...)63,21 %3,21 %  
na veřejných místech42,14 %2,14 %  

Graf

3. Co nejčastěji sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
filmy/televizní seriály10455,61 %55,61 %  
zpravodajství5227,81 %27,81 %  
vzdělávací kanály147,49 %7,49 %  
sport94,81 %4,81 %  
hudební kanály84,28 %4,28 %  

Graf

4. Kolik hodin denně trávíte poslechem rádia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1 hodinu11963,64 %63,64 %  
1 - 3 hodiny4423,53 %23,53 %  
4 - 6 hodin126,42 %6,42 %  
více než 6 hodin126,42 %6,42 %  

Graf

5. Kde nejčastěji posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v autě6534,76 %34,76 %  
doma6434,22 %34,22 %  
v práci2613,9 %13,9 %  
rádio neposlouchám147,49 %7,49 %  
na veřejných místech115,88 %5,88 %  
při sportu a cestování73,74 %3,74 %  

Graf

6. Co nejčastěji posloucháte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hudbu15180,75 %80,75 %  
ranní pořady/rozhovory s hosty189,63 %9,63 %  
zpravodajství158,02 %8,02 %  
dopravní zpravodajství31,6 %1,6 %  

Graf

7. Kolik času denně trávíte na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 - 6 hodin6233,16 %33,16 %  
1 - 3 hodiny5831,02 %31,02 %  
více než 6 hodin5227,81 %27,81 %  
méně než 1 hodinu158,02 %8,02 %  

Graf

8. Sledujete televizi na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11963,64 %63,64 %  
ano6836,36 %36,36 %  

Graf

9. Posloucháte rádio na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12064,17 %64,17 %  
ano6735,83 %35,83 %  

Graf

10. Všimli jste si proběhlé kampaně, která se věnovala problematice sledování televize dětmi, nazvanou „Vaše dítě, vaše televize, vaše zodpovědnost“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10154,01 %54,01 %  
ne8645,99 %45,99 %  

Graf

11. Kde jste poprvé zaznamenali tuto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v televizi8685,15 %45,99 %  
na internetu1211,88 %6,42 %  
v rádiu21,98 %1,07 %  
v tisku10,99 %0,53 %  

Graf

12. Souhlasíte s tvrzením, že tato kampaň byla účinná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3332,67 %17,65 %  
spíše souhlasím3029,7 %16,04 %  
spíše nesouhlasím2524,75 %13,37 %  
souhlasím76,93 %3,74 %  
nesouhlasím65,94 %3,21 %  

Graf

13. Pokud máte, nebo by, jste měli děti, myslíte si, že by Vás tato kampaň přiměla, abyste jim omezili sledování televize?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3736,63 %19,79 %  
spíše nesouhlasím2322,77 %12,3 %  
nevím2019,8 %10,7 %  
souhlasím1211,88 %6,42 %  
nesouhlasím98,91 %4,81 %  

Graf

14. Víte, co je to "product placement"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10254,55 %54,55 %  
ne8545,45 %45,45 %  

Graf

15. Myslíte si, že je "product placement" účinný? (zkr. "pp" = umístění produktu; jedná se o skrytou placenou reklamu na výrobek, službu, logo nebo název firmy umístěné v TV pořadu, filmu)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím6132,62 %32,62 %  
spíše souhlasím5831,02 %31,02 %  
spíše nesouhlasím2814,97 %14,97 %  
souhlasím2412,83 %12,83 %  
nesouhlasím168,56 %8,56 %  

Graf

16. Souhlasíte s tvrzením, že se "product placement" objevuje v televizi čím dál tím častěji?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím7640,64 %40,64 %  
spíše souhlasím5127,27 %27,27 %  
nevím5026,74 %26,74 %  
spíše nesouhlasím84,28 %4,28 %  
nesouhlasím21,07 %1,07 %  

Graf

17. Je podle Vás "product placement" v české tvorbě přiměřený?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím9852,41 %52,41 %  
ano5026,74 %26,74 %  
ne3920,86 %20,86 %  

Graf

18. Koupili jste si někdy něco proto, že jste to viděli v televizi - ve filmu, seriálu,...?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12064,17 %64,17 %  
ano6735,83 %35,83 %  

Graf

19. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10857,75 %57,75 %  
muž7942,25 %42,25 %  

Graf

20. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 2512164,71 %64,71 %  
26 - 353920,86 %20,86 %  
36 - 45136,95 %6,95 %  
60 a více73,74 %3,74 %  
46 - 6073,74 %3,74 %  

Graf

21. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student10958,29 %58,29 %  
zaměstnaný/á5127,27 %27,27 %  
nezaměstnaný/á 158,02 %8,02 %  
podnikatel126,42 %6,42 %  

Graf

22. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou, gymnázium9651,34 %51,34 %  
vysokoškolské6233,16 %33,16 %  
vyučen/a136,95 %6,95 %  
základní115,88 %5,88 %  
vyšší odborné52,67 %2,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kolik hodin denně trávíte sledováním televize?

  • odpověď méně než 1 hodinu:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi televizi nesleduji na otázku 2. Kde nejčastěji sledujete televizi?

3. Co nejčastěji sledujete?

  • odpověď filmy/televizní seriály:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 22. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

4. Kolik hodin denně trávíte poslechem rádia?

  • odpověď méně než 1 hodinu:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rádio neposlouchám na otázku 5. Kde nejčastěji posloucháte rádio?

8. Sledujete televizi na internetu?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 hodinu na otázku 7. Kolik času denně trávíte na internetu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 22. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

10. Všimli jste si proběhlé kampaně, která se věnovala problematice sledování televize dětmi, nazvanou „Vaše dítě, vaše televize, vaše zodpovědnost“?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 11. Kde jste poprvé zaznamenali tuto kampaň?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 12. Souhlasíte s tvrzením, že tato kampaň byla účinná?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 12. Souhlasíte s tvrzením, že tato kampaň byla účinná?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Pokud máte, nebo by, jste měli děti, myslíte si, že by Vás tato kampaň přiměla, abyste jim omezili sledování televize?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 13. Pokud máte, nebo by, jste měli děti, myslíte si, že by Vás tato kampaň přiměla, abyste jim omezili sledování televize?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 13. Pokud máte, nebo by, jste měli děti, myslíte si, že by Vás tato kampaň přiměla, abyste jim omezili sledování televize?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v televizi na otázku 11. Kde jste poprvé zaznamenali tuto kampaň?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 13. Pokud máte, nebo by, jste měli děti, myslíte si, že by Vás tato kampaň přiměla, abyste jim omezili sledování televize?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 12. Souhlasíte s tvrzením, že tato kampaň byla účinná?

11. Kde jste poprvé zaznamenali tuto kampaň?

  • odpověď v televizi:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 13. Pokud máte, nebo by, jste měli děti, myslíte si, že by Vás tato kampaň přiměla, abyste jim omezili sledování televize?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 12. Souhlasíte s tvrzením, že tato kampaň byla účinná?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Pokud máte, nebo by, jste měli děti, myslíte si, že by Vás tato kampaň přiměla, abyste jim omezili sledování televize?

20. Do jaké věkové kategorie patříte?

  • odpověď 18 - 25:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 22. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

21. Jsem:

  • odpověď student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 22. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik hodin denně trávíte sledováním televize?

2. Kde nejčastěji sledujete televizi?

3. Co nejčastěji sledujete?

4. Kolik hodin denně trávíte poslechem rádia?

5. Kde nejčastěji posloucháte rádio?

6. Co nejčastěji posloucháte?

7. Kolik času denně trávíte na internetu?

8. Sledujete televizi na internetu?

9. Posloucháte rádio na internetu?

10. Všimli jste si proběhlé kampaně, která se věnovala problematice sledování televize dětmi, nazvanou „Vaše dítě, vaše televize, vaše zodpovědnost“?

11. Kde jste poprvé zaznamenali tuto kampaň?

12. Souhlasíte s tvrzením, že tato kampaň byla účinná?

13. Pokud máte, nebo by, jste měli děti, myslíte si, že by Vás tato kampaň přiměla, abyste jim omezili sledování televize?

14. Víte, co je to "product placement"?

15. Myslíte si, že je "product placement" účinný? (zkr. "pp" = umístění produktu; jedná se o skrytou placenou reklamu na výrobek, službu, logo nebo název firmy umístěné v TV pořadu, filmu)

16. Souhlasíte s tvrzením, že se "product placement" objevuje v televizi čím dál tím častěji?

17. Je podle Vás "product placement" v české tvorbě přiměřený?

18. Koupili jste si někdy něco proto, že jste to viděli v televizi - ve filmu, seriálu,...?

19. Jste:

20. Do jaké věkové kategorie patříte?

21. Jsem:

22. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik hodin denně trávíte sledováním televize?

2. Kde nejčastěji sledujete televizi?

3. Co nejčastěji sledujete?

4. Kolik hodin denně trávíte poslechem rádia?

5. Kde nejčastěji posloucháte rádio?

6. Co nejčastěji posloucháte?

7. Kolik času denně trávíte na internetu?

8. Sledujete televizi na internetu?

9. Posloucháte rádio na internetu?

10. Všimli jste si proběhlé kampaně, která se věnovala problematice sledování televize dětmi, nazvanou „Vaše dítě, vaše televize, vaše zodpovědnost“?

11. Kde jste poprvé zaznamenali tuto kampaň?

12. Souhlasíte s tvrzením, že tato kampaň byla účinná?

13. Pokud máte, nebo by, jste měli děti, myslíte si, že by Vás tato kampaň přiměla, abyste jim omezili sledování televize?

14. Víte, co je to "product placement"?

15. Myslíte si, že je "product placement" účinný? (zkr. "pp" = umístění produktu; jedná se o skrytou placenou reklamu na výrobek, službu, logo nebo název firmy umístěné v TV pořadu, filmu)

16. Souhlasíte s tvrzením, že se "product placement" objevuje v televizi čím dál tím častěji?

17. Je podle Vás "product placement" v české tvorbě přiměřený?

18. Koupili jste si někdy něco proto, že jste to viděli v televizi - ve filmu, seriálu,...?

19. Jste:

20. Do jaké věkové kategorie patříte?

21. Jsem:

22. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Štěch, M.Rozhlasové a televizní vysílání (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://rozhlasove-a-televizni-vysil.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.