Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rozhodování při nákupu crackerů a jiných slaných dobrůtek
Rozhodování při nákupu crackerů a jiných slaných dobrůtek
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ján Klimo |
---|---|
Šetření: | 19. 01. 2010 - 20. 01. 2010 |
Počet respondentů: | 58 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 11.21 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Co je pro Vás při výběru relevantní a co nikoliv?
Odpovědi respondentů
1. Je pro Vás při nákupu důležitá příchuť? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 26 | 44,83 % | 44,83 % |
8 | 12 | 20,69 % | 20,69 % |
9 | 12 | 20,69 % | 20,69 % |
7 | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
5 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
1 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9 |
Minimum: | 7 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.13 |
Směrodatná odchylka: | 1.06 |
Medián: | 9 |
Modus: | 10 |
2. Je pro Vás při nákupu důležitá přitažlivost balení? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 16 | 27,59 % | 27,59 % |
8 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
4 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
6 | 7 | 12,07 % | 12,07 % |
3 | 7 | 12,07 % | 12,07 % |
5 | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
1 | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
9 | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
10 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.69 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 3.8 |
Směrodatná odchylka: | 1.95 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
3. Je pro Vás při nákupu důležité vidět na produkt (průhledné balení)? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 10 | 17,24 % | 17,24 % |
7 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
2 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
4 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
1 | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
8 | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
5 | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
6 | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
10 | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
9 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.52 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 5.24 |
Směrodatná odchylka: | 2.29 |
Medián: | 4 |
Modus: | 3 |
4. Je pro Vás při nákupu důležitá cena? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 12 | 20,69 % | 20,69 % |
5 | 11 | 18,97 % | 18,97 % |
9 | 9 | 15,52 % | 15,52 % |
7 | 9 | 15,52 % | 15,52 % |
6 | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
10 | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
1 | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
4 | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
3 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
2 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.76 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 3.92 |
Směrodatná odchylka: | 1.98 |
Medián: | 7 |
Modus: | 8 |
5. Je pro Vás při nákupu důležitá kvalita? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 18 | 31,03 % | 31,03 % |
9 | 16 | 27,59 % | 27,59 % |
8 | 14 | 24,14 % | 24,14 % |
7 | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
6 | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
5 | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
3 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 8.65 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 1.55 |
Směrodatná odchylka: | 1.25 |
Medián: | 9 |
Modus: | 10 |
6. Je pro Vás při nákupu důležitý druh produktu (chipsy, tyčinky, tortillas atd.)? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 26 | 44,83 % | 44,83 % |
9 | 17 | 29,31 % | 29,31 % |
8 | 10 | 17,24 % | 17,24 % |
7 | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
1 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
5 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.15 |
Minimum: | 7 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.85 |
Směrodatná odchylka: | 0.92 |
Medián: | 9 |
Modus: | 10 |
7. Je pro Vás při nákupu důležitá značka? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 15 | 25,86 % | 25,86 % |
7 | 15 | 25,86 % | 25,86 % |
5 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
9 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
6 | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
3 | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
4 | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.8 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 2.5 |
Směrodatná odchylka: | 1.58 |
Medián: | 7 |
Modus: | 8 |
8. Rádi experimentujete s novými chutěmi a druhy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 39 | 67,24 % | 67,24 % |
ne | 19 | 32,76 % | 32,76 % |
9. Kolik různých druhů/příchutí máte rádi? Např. nakupuju-li 2 druhy chipsů a 1 druh tyčinek, odpověď je 3.
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 16 | 27,59 % | 27,59 % |
5 | 14 | 24,14 % | 24,14 % |
2 | 11 | 18,97 % | 18,97 % |
3 | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
10 | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
6 | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
8 | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
1 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
7 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.31 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 3.39 |
Směrodatná odchylka: | 1.84 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
10. Nejraději nakupuji značku:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Bohemia chips → otázka č. 12, Bahlsen → otázka č. 12, Jiná → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bohemia chips | 45 | 77,59 % | 77,59 % |
Jiná | 12 | 20,69 % | 20,69 % |
Bahlsen | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
11. Jaká?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lays | 7 | 58,33 % | 12,07 % |
slovakia chips | 1 | 8,33 % | 1,72 % |
Chio chips | 1 | 8,33 % | 1,72 % |
Canto | 1 | 8,33 % | 1,72 % |
Lays, Pringles | 1 | 8,33 % | 1,72 % |
Lay's | 1 | 8,33 % | 1,72 % |
12. Nakupuji ji pro její:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chuť | 44 | 75,86 % | 75,86 % |
kvalitu | 10 | 17,24 % | 17,24 % |
značku | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
balení | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
cenu | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.