Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rozhodování při nákupu crackerů a jiných slaných dobrůtek
Rozhodování při nákupu crackerů a jiných slaných dobrůtek
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ján Klimo |
---|---|
Šetření: | 19. 01. 2010 - 20. 01. 2010 |
Počet respondentů: | 58 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 11.21 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Co je pro Vás při výběru relevantní a co nikoliv?
Odpovědi respondentů
1. Je pro Vás při nákupu důležitá příchuť? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 26 | 44,83 % | 44,83 % |
8 | 12 | 20,69 % | 20,69 % |
9 | 12 | 20,69 % | 20,69 % |
7 | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
5 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
1 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9 |
Minimum: | 7 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.13 |
Směrodatná odchylka: | 1.06 |
Medián: | 9 |
Modus: | 10 |
2. Je pro Vás při nákupu důležitá přitažlivost balení? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 16 | 27,59 % | 27,59 % |
8 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
4 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
6 | 7 | 12,07 % | 12,07 % |
3 | 7 | 12,07 % | 12,07 % |
5 | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
1 | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
9 | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
10 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.69 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 3.8 |
Směrodatná odchylka: | 1.95 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
3. Je pro Vás při nákupu důležité vidět na produkt (průhledné balení)? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 10 | 17,24 % | 17,24 % |
7 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
2 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
4 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
1 | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
8 | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
5 | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
6 | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
10 | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
9 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.52 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 5.24 |
Směrodatná odchylka: | 2.29 |
Medián: | 4 |
Modus: | 3 |
4. Je pro Vás při nákupu důležitá cena? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 12 | 20,69 % | 20,69 % |
5 | 11 | 18,97 % | 18,97 % |
9 | 9 | 15,52 % | 15,52 % |
7 | 9 | 15,52 % | 15,52 % |
6 | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
10 | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
1 | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
4 | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
3 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
2 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.76 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 3.92 |
Směrodatná odchylka: | 1.98 |
Medián: | 7 |
Modus: | 8 |
5. Je pro Vás při nákupu důležitá kvalita? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 18 | 31,03 % | 31,03 % |
9 | 16 | 27,59 % | 27,59 % |
8 | 14 | 24,14 % | 24,14 % |
7 | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
6 | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
5 | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
3 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 8.65 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 1.55 |
Směrodatná odchylka: | 1.25 |
Medián: | 9 |
Modus: | 10 |
6. Je pro Vás při nákupu důležitý druh produktu (chipsy, tyčinky, tortillas atd.)? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 26 | 44,83 % | 44,83 % |
9 | 17 | 29,31 % | 29,31 % |
8 | 10 | 17,24 % | 17,24 % |
7 | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
1 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
5 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 9.15 |
Minimum: | 7 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.85 |
Směrodatná odchylka: | 0.92 |
Medián: | 9 |
Modus: | 10 |
7. Je pro Vás při nákupu důležitá značka? (1 - nejméně, 10 - nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 15 | 25,86 % | 25,86 % |
7 | 15 | 25,86 % | 25,86 % |
5 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
9 | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
6 | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
3 | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
4 | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.8 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 2.5 |
Směrodatná odchylka: | 1.58 |
Medián: | 7 |
Modus: | 8 |
8. Rádi experimentujete s novými chutěmi a druhy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 39 | 67,24 % | 67,24 % |
ne | 19 | 32,76 % | 32,76 % |
9. Kolik různých druhů/příchutí máte rádi? Např. nakupuju-li 2 druhy chipsů a 1 druh tyčinek, odpověď je 3.
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 16 | 27,59 % | 27,59 % |
5 | 14 | 24,14 % | 24,14 % |
2 | 11 | 18,97 % | 18,97 % |
3 | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
10 | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
6 | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
8 | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
1 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
7 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.31 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 3.39 |
Směrodatná odchylka: | 1.84 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
10. Nejraději nakupuji značku:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Bohemia chips → otázka č. 12, Bahlsen → otázka č. 12, Jiná → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bohemia chips | 45 | 77,59 % | 77,59 % |
Jiná | 12 | 20,69 % | 20,69 % |
Bahlsen | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
11. Jaká?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lays | 7 | 58,33 % | 12,07 % |
slovakia chips | 1 | 8,33 % | 1,72 % |
Chio chips | 1 | 8,33 % | 1,72 % |
Canto | 1 | 8,33 % | 1,72 % |
Lays, Pringles | 1 | 8,33 % | 1,72 % |
Lay's | 1 | 8,33 % | 1,72 % |
12. Nakupuji ji pro její:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chuť | 44 | 75,86 % | 75,86 % |
kvalitu | 10 | 17,24 % | 17,24 % |
značku | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
balení | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
cenu | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (66,1 %)
- facebook.com (18,8 %)
- search.seznam.cz (5,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.