Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rozhodování zákazníků o nákupu
Rozhodování zákazníků o nákupu
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Karel Novák |
---|---|
Šetření: | 02. 04. 2013 - 05. 04. 2013 |
Počet respondentů: | 83 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 9 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 84,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:35 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
rád bych Vás touto cestou požádal o vyplnění dotazníku vztahujícího se k rozhodování zákazníků. Jedná se o dotazník, který má potvrdit jednu z hypotéz mé diplomové práce. Jedná se jen o několik jednoduchých otázek, které mají naznačit, že preference, hodnoty a vnímání zákazníků se mění. Děkuji předem za Váš čas strávený s mým dotazníkem.
Příjemný den přeji
KN
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 69 | 83,13 % | 83,13 % |
Muž | 14 | 16,87 % | 16,87 % |
2. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 | 64 | 77,11 % | 77,11 % |
méně než 20 | 8 | 9,64 % | 9,64 % |
41-50 | 6 | 7,23 % | 7,23 % |
31-40 | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
3. Co je pro Vás při nákupu důležité? (1 nejvíce důležité - 5 nejméně důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Kvalita | 1.554 | 0.464 |
Cena | 1.892 | 0.747 |
Dostupnost | 2.349 | 0.782 |
Značka | 3.325 | 1.232 |
Předchozí zkušenost | 1.831 | 1.152 |
Ochotný personál | 2.735 | 1.255 |
4. Není-li zboží skladem, jste ochoten čekat
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
týden | 30 | 36,14 % | 36,14 % |
2 týdny | 22 | 26,51 % | 26,51 % |
Není-li skladem, jsem ochoten koupit zboží s podobnými vlastnostmi | 21 | 25,3 % | 25,3 % |
měsíc | 9 | 10,84 % | 10,84 % |
déle než měsíc | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
5. Od zákaznického servisu očekávám (1- největší očekávání - 5 žádné očekávání)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Ochotu a komunikativnost | 1.614 | 0.719 |
Znalosti | 1.349 | 0.613 |
Nic (nebudou si mne všímat) | 3.976 | 1.469 |
6. Další očekávané služby (1 nejdůležitější - 5 nejméně důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Doručení do domu | 2.386 | 1.418 |
Montáž | 2.566 | 1.113 |
Odvoz a likvidace odpadu | 3.048 | 1.757 |
Źádné | 4.024 | 1.469 |
7. Jaké máte zkušenosti s vyřizováním reklamací
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Průměrnou | 64 | 77,11 % | 77,11 % |
Výbornou | 12 | 14,46 % | 14,46 % |
Špatnou | 7 | 8,43 % | 8,43 % |
8. Jste ochotni opakovaně nakoupit v obchodě, kde vám neuznali reklamaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 38 | 45,78 % | 45,78 % |
Záleží o co šlo | 31 | 37,35 % | 37,35 % |
Pokud je možnost nakoupit jinde tak ne | 12 | 14,46 % | 14,46 % |
Ano | 2 | 2,41 % | 2,41 % |
9. Jste ochotni zůstat věrni obchodu i v případě špatného zákaznického servisu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pokud je možnost nakoupit jinde tak ne | 45 | 54,22 % | 54,22 % |
Ne | 31 | 37,35 % | 37,35 % |
Ano | 7 | 8,43 % | 8,43 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.