Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rozhodovanie pri Nákupe: Faktory a Preferencie Spotrebiteľov

Rozhodovanie pri Nákupe: Faktory a Preferencie Spotrebiteľov

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Juráček
Šetření:13. 11. 2023 - 31. 01. 2024
Počet respondentů:192
Počet otázek (max/průměr):2 / 2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:59,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondent,
 
Srdečne Vás vítame v našom výskume, ktorý sa zameriava na porozumenie Vašich preferencií a faktorov ovplyvňujúcich Vaše rozhodnutia pri nákupe. Vaše názory a skúsenosti sú pre nás neoceniteľné, a práve vďaka nim môžeme lepšie pochopiť, čo je pre Vás pri výbere produktov dôležité.
 
Prosíme, venujte chvíľu na vyplnenie tohto dotazníka. Vaše odpovede nám pomôžu vytvoriť lepšie ponuky a prispievajú k zlepšeniu našich služieb. Vaše úplné a úprimné odpovede sú pre nás kľúčové.
 
Ešte raz vám ďakujeme za Váš čas a účasť. Veríme, že Váš názor prinesie hodnotný prínos k našej snahe zlepšiť a prispôsobiť sa vašim potrebám.
 
S úctou, 

Ing. Lukáš Juráček

Odpovědi respondentů

1. Rok narodenia:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1996-201212364,06 %64,06 %  
1981-19953719,27 %19,27 %  
1961-19802613,54 %13,54 %  
1946-196063,13 %3,13 %  

Graf

2. Ohodnoťte nasledujúce faktory na stupnici od 1 po 7 ( 1 - najviac vplýva; 7 - najmenej vplýva), podľa toho ako na Vás uvedené faktory vplývajú pri rozhodovaní kúpiť určitý produkt.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena produktu2.4482.914
Značka výrobcu3.2452.612
Environmentálne zameraná výroba produktu4.4693.603
Materiál z ktorého je produkt vyrobený2.752.385
Označenie environmentálny produkt4.6353.617
Spôsob získavania surovín do výroby produktov, ktoré nemajú negatívny dopad na životné prostredie4.4583.634
Environmentálne/ekologické parametre produktu4.2143.678
Distribúcia produktu, ktorá nemá negatívny vplyv na životné prostredie (spôsob dopravy, dopravovaná vzdialenosť4.5213.572
Environmentálne aktivity podniku, ktorý predáva produkt4.6983.898
Účel produktu, funkcie a vlastnosti2.0782.374
Dizajn produktu2.6462.479
Životnosť produktu2.3022.461
Možnosti recyklácie produktu4.1933.656
Služby výrobcu (reklamácia, servis, iné)3.0892.716
Kvalita produktu2.0052.62
Recenzie a hodnotenia2.762.411
Marketingové a reklamné aktivity4.4483.143
Pohodlie a jednoduchosť používania - produkty, ktoré sú jednoduché na používanie a prispôsobujú sa potrebám2.6412.626
Aktuálne trendy a móda3.8753.401
Personálny vplyv: Interakcie so zamestnancami predaja alebo servisu.3.6822.613
Zážitok s produktom: Celkový zážitok spojený s vlastníctvom a používaním produktu2.6043.145
Dôvera v predajcu: Dôvera k miestu, odkiaľ je produkt zakúpený2.7972.714
Word-of-mouth odporúčania: Odporúčania od priateľov, rodiny a známych2.8282.486
Aktuálne potreby: Miera, do akej produkt uspokojuje aktuálne potreby spotrebiteľa2.3022.419
Ergonómia: Prispôsobenie produktu potrebám a pohodliu používateľa2.7032.167
Ľahkosť údržby: Náklady a obtiažnosť udržiavania a čistenia produktu2.7972.235
Certifikáty a bezpečnosť: Prítomnosť certifikátov a záruky bezpečného používania3.2762.762
Lokálna výroba: Preferencia lokálnych výrobcov alebo produktov3.8333.295
Dostupnosť farieb a veľkostí: Rôznorodosť farieb a veľkostí produktu3.2342.982

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Rok narodenia:

2. Ohodnoťte nasledujúce faktory na stupnici od 1 po 7 ( 1 - najviac vplýva; 7 - najmenej vplýva), podľa toho ako na Vás uvedené faktory vplývajú pri rozhodovaní kúpiť určitý produkt.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Rok narodenia:

2. Ohodnoťte nasledujúce faktory na stupnici od 1 po 7 ( 1 - najviac vplýva; 7 - najmenej vplýva), podľa toho ako na Vás uvedené faktory vplývajú pri rozhodovaní kúpiť určitý produkt.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Juráček, L.Rozhodovanie pri Nákupe: Faktory a Preferencie Spotrebiteľov (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://rozhodovanie-pri-nakupe-fakt.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.