Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rozhodovanie zákazníkov o kúpe produktov obchodného reťazca IKEA

Rozhodovanie zákazníkov o kúpe produktov obchodného reťazca IKEA

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomas Kuruc
Šetření:03. 01. 2016 - 08. 04. 2016
Počet respondentů:115
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.34
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň, som študentom 3 ročníka  Ekonomickej univerzity v Bratislave.

Týmto spôsobom by som Vás chcel poprosiť o niekoľko minút Vášho času na vyplnenie daného dotazníka. 

Prieskum je zameraný na tému "Rozhodovanie zákazníkov o kúpe produktov obchodného reťazca IKEA", pričom výsledné odpovede použijem ako podklad pre svoju bakalársku prácu.

Vopred Vám ďakujem za Vašu pomoc

Odpovědi respondentů

1. Aké typy produktov vám ako prvé napadnú pri pojme IKEA?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nábytek4438,26 %38,26 %  
nábytek, bytové doplňky32,61 %2,61 %  
Skřín32,61 %2,61 %  
nábytek, doplňky21,74 %1,74 %  
skříně21,74 %1,74 %  
nábytek, jídlo21,74 %1,74 %  
dřevěné10,87 %0,87 %  
Komody, úložné prostory.10,87 %0,87 %  
Sklenice 10,87 %0,87 %  
komody, svíčky10,87 %0,87 %  
ostatní odpovědi nádobí
nábytky.. stoličky, stoly, skrine..
vycavení kuchyně
Bytove doplnky, nabytek
dřevěné výrobky vyrobení ve Skandinávii - zejm.ve Švédsku
cokoliv v rozloženém stavu
nekvalitni, ale levne
Domácí potřeby
bytové vybavení
Švédské masové kuličky s brusinkami a bramborovou kaší.
Svíčky, nádobí, dekorace
Moderní
Postel
Nábytek, bytové doplňky, kuchyně, kuchyňské náčiní, švédské potraviny.
nábytok
nábytek, který si můžu sama složit podle svých představ, řešený i do menších prostor (skříně, police),velký výběr bytových doplňků
Nábytek, textilní doplňky, hračky, nádobí, bytové dekorace, rostliny.
Dekorace nádobí
Dekorace, nábytek
Kallax
nábytek,textil,drobnosti do kuchyně
slušný a nie drahý nábytok
Stolky svicky, police, postele
nábytok, tovar pre domácnosť, mäsové guľôčky
obouvák v designu zmije
Křesla,kuchyň
Nábytek a bytové doplňky
Nápadité, hezké, cenově dostupné
Útěrky
nabytok, kuchynske riady, jedlo
kuchyně
nábytek, dekorace, vybavení kuchyně
Dřevěné skládačky
Krámy
nábytek, restaurace
ŽIDLE, STŮL,
nekvalitni nabytek
Kuchyně, koupelna
Kallax, Billy
nábytek křeslo
doplňky
nábytek - stoly, židle, skříně
nábytek,doplňky,...
restaurace
nábytek, doplňky potraviny
že by nábytek? nechápu otázku, jedině ještě masové kuličky
bytové doplňky
podlahy
postel, hračky, blbosti, sedačky
Nábytek, vybavení domácností
nabytek,vybaveni domacnosti
dekorace a nábytek
dekorace
knohovna, stoly, postele, dekorace
Nabytee
5547,83 %47,83 % 

Graf

2. Odkiaľ ste sa dozvedeli o firme IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z odporučenia známych4841,74 %41,74 %  
informačného letáka1210,43 %10,43 %  
Internet119,57 %9,57 %  
Už ani nevím. 21,74 %1,74 %  
vp10,87 %0,87 %  
Už nevím.10,87 %0,87 %  
nevzpomínám si, používám řetězec od vstupu na náš trh10,87 %0,87 %  
už ani nevím10,87 %0,87 %  
asi z televize kdysi dávno (vstup na náš trh)10,87 %0,87 %  
Odevsad:)10,87 %0,87 %  
už si to nepamatuji, protože to je téměř čtvrt století...10,87 %0,87 %  
již si nepamatuji10,87 %0,87 %  
dávno, nepamatuji se10,87 %0,87 %  
Tak nějak jsem tenkrát šel kolem Budějovického ná.10,87 %0,87 %  
z obchodních středisek10,87 %0,87 %  
Tuhle firmu znaji vsichni10,87 %0,87 %  
znají ji všichni10,87 %0,87 %  
Reklama v TV. 10,87 %0,87 %  
Znám ji od malička z katalogů 10,87 %0,87 %  
nepamatuji si10,87 %0,87 %  
videl som ju v zahraničí, keď tu zúril socializmus10,87 %0,87 %  
Uz ani nevim..10,87 %0,87 %  
Od mala od rodicu10,87 %0,87 %  
sdělovací prostředky10,87 %0,87 %  
když v 90. letech otevřeli první prodejnu v Praze v bývalém DBK10,87 %0,87 %  
Je to všude10,87 %0,87 %  
nepamatuju si10,87 %0,87 %  
Nejspíše televize10,87 %0,87 %  
to zná přeci každý už jako malé dítě...10,87 %0,87 %  
už nevím10,87 %0,87 %  
Nevím, je to dávno10,87 %0,87 %  
dávno dávno, otevření ikea byla událost10,87 %0,87 %  
To už je ldouho, co jsem o ní slyšel poprvé - myslím, že to bylo v reklamě v rádiu.10,87 %0,87 %  
uz si nepamatam10,87 %0,87 %  
viděla jsem ho jako jeden z obchodů v shopping parku10,87 %0,87 %  
billboard10,87 %0,87 %  
nevím z nám ho odjakživa, jako součást nákupního centra, vidím, že tam prostě je10,87 %0,87 %  
Televize10,87 %0,87 %  
z médií10,87 %0,87 %  
nevzpomínám si10,87 %0,87 %  
známe již déle10,87 %0,87 %  
už ani nevím, Ikea reklamu nepotřebuje10,87 %0,87 %  
už je to tak dávno, asi z televizní reklamy10,87 %0,87 %  
hned při otevření prvního obchodu v Praze v devadesátých letech10,87 %0,87 %  
stojí nám za domem10,87 %0,87 %  
vlastní zkušenost10,87 %0,87 %  

Graf

3. Nakupujete v obchodnom reťazci IKEA alebo uprednostňujete i konkurenčné firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zásadne nakupujem v obchodnom reťazci IKEA5245,22 %45,22 %  
Nakupujem aj v Asko1311,3 %11,3 %  
neupředňostňuji10,87 %0,87 %  
ásadne nakupujem v obchodnom reťazci IKEA10,87 %0,87 %  
Dávám přednost ikea. 10,87 %0,87 %  
Zalezi na cene, vzhledu dostupnosti a kvalite produktu10,87 %0,87 %  
všude, dle toho co zrovna potřebuji a kolik to stojí10,87 %0,87 %  
všade, záleží od kvality produktov v jednotlivých obchodoch10,87 %0,87 %  
Ikea i jiný10,87 %0,87 %  
i jinde - asko, kiko, OKey...10,87 %0,87 %  
Nemam vyhranene preference.10,87 %0,87 %  
Möbel Walther je Asco, tudíž nechápu otázku. Nicméně v těchto řetězcích nenakupuji a nanakupuji ani pouze v IKEA.10,87 %0,87 %  
jak kdy jak co10,87 %0,87 %  
Nakupuji i jinde, ne jen v Ikea10,87 %0,87 %  
Když sháním nábytek, který bývá dražší, tak objedu všechny dostupné obchody a pak se rozhodnu. Poslední dobou vítězí KIKA, IKEA je tak na druhém místě.10,87 %0,87 %  
Asko, jysk, idea10,87 %0,87 %  
v různých včetně Ikea10,87 %0,87 %  
Jelikož je Ikea hodinu cesty od mého domu, tak nakupuji i jinde, pokud by ale byla blíž nakupuji asi jenom tam10,87 %0,87 %  
I jinde (nábytek na zakázku, domácí potřeby a bytový textil v kamenných obchodech, ale v Ikea nejraději.10,87 %0,87 %  
Nakupuji v IKEA preferenčně, příležitostně i v různých konkurenčních obchodech. 10,87 %0,87 %  
Hlavne v ikea, pripadne dle nabidky10,87 %0,87 %  
i v jiných podobných obchodech10,87 %0,87 %  
nakupuji i v IKEA10,87 %0,87 %  
Nakupuji take v IKAE10,87 %0,87 %  
když je příležitost, nakupuji v IKEA, ale není to nic zásadního10,87 %0,87 %  
95% Ikea, ale ne ze zásady10,87 %0,87 %  
IKEA a zakázková výroba10,87 %0,87 %  
většinou Ikea, klidně i jiné obchody, ale ne konkrétní 10,87 %0,87 %  
Podle ceny10,87 %0,87 %  
Využívám spíš služeb místního stolaře10,87 %0,87 %  
převážně v ikea10,87 %0,87 %  
z tychto moznosti len ikea.:D10,87 %0,87 %  
ve všech vyjmenovaných i dalších podobných obchodech10,87 %0,87 %  
vždy se rozhoduji podle ceny u konkrétního produktu - takže krom Ikei nakupuji i ve Scontu, Jysku a dalších10,87 %0,87 %  
Ikea nábytek je nekvalitní10,87 %0,87 %  
většinou ikea10,87 %0,87 %  
vyhybam se nakupum v podobnych obchodech10,87 %0,87 %  
jiné10,87 %0,87 %  
Neupřednostňuji žádný obchodní řetězec.10,87 %0,87 %  
ne10,87 %0,87 %  
nakupuji v ikea i různých dalších10,87 %0,87 %  
Nakupuju i na internetu10,87 %0,87 %  
jinde10,87 %0,87 %  
u menších výrobců10,87 %0,87 %  
různé10,87 %0,87 %  
nakupuji všude, nemám preference10,87 %0,87 %  
je pro mě příliš daleko (drahá doprava)10,87 %0,87 %  
Nakupuju i v menších obchodech s nábytkem 10,87 %0,87 %  
IKEA, ASKO, malé internetové prodejny - dle toho, co se mi kde líbí10,87 %0,87 %  
nakupuji v různých firmách, nejen ve jmenovaných10,87 %0,87 %  
jsem ochoten nakupovat i v jiných konkurenčních řetězcích10,87 %0,87 %  
Nakupují dle potřeby v různých obchodech10,87 %0,87 %  

Graf

4. Do akej vekovej kategórie patríte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 45 rokov9179,13 %79,13 %  
45 – 60 rokov1311,3 %11,3 %  
do 18 rokov86,96 %6,96 %  
60 – 90 rokov32,61 %2,61 %  

Graf

5. Urobili ste čokoľvek z nasledujúceho pri plánovaní vašej návštevy v predajni IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prehladol/prehliadla som si internetovú stránku IKEA4841,74 %41,74 %  
Už predtým som navštívil/a nejaký obchodný dom IKEA3833,04 %33,04 %  
Nič,bola to spontánna návšteva1613,91 %13,91 %  
Prehliadol/ prehliadla som si katalóg IKEA65,22 %5,22 %  
Neviem43,48 %3,48 %  
Robil/a som iné veci na prípravu32,61 %2,61 %  

Graf

6. Aký výrobok ste si naposledy kúpili v obchodnom reťazci IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dekorácie3026,09 %26,09 %  
Nábytok do obývacej izby1513,04 %13,04 %  
Neviem1311,3 %11,3 %  
Osvetlenie1311,3 %11,3 %  
Kuchynské náčinie1210,43 %10,43 %  
Nábytok do spálne65,22 %5,22 %  
Posteľné textílie65,22 %5,22 %  
Nábytok pre deti54,35 %4,35 %  
Domáce textílie43,48 %3,48 %  
Kancelársky nábytok32,61 %2,61 %  
Koberce32,61 %2,61 %  
Nábytok do predsiene21,74 %1,74 %  
Jedálenský nábytok10,87 %0,87 %  
Kuchyňu10,87 %0,87 %  
Záhradný nábytok10,87 %0,87 %  

Graf

7. Ste spokojný so sortimentom výrobkov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Veľmi spokojný5648,7 %48,7 %  
Priemerne spokojný4135,65 %35,65 %  
Spokojný1412,17 %12,17 %  
Nespokojný43,48 %3,48 %  

Graf

8. Akým spôsobom ste riešili svoje reklamácie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neviem7766,96 %66,96 %  
Hovoril/a som s niekým v obchodnom dome2622,61 %22,61 %  
Poslal/a som e-mail65,22 %5,22 %  
Zavolal/a som do Kontaktného strediska43,48 %3,48 %  
Chatoval/a som on-line s jedným členom personálu IKEA10,87 %0,87 %  
Napísal/a som list10,87 %0,87 %  

Graf

9. Ktoré z nasledujúcich služieb ktoré ponúka IKEA ste využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyužil/a som žiadnu zo služieb9683,48 %83,48 %  
IKEA – Transportné služby119,57 %9,57 %  
IKEA – Montážne služby43,48 %3,48 %  
IKEA – Vyzdvihnutie a dodávka domov21,74 %1,74 %  
IKEA – Kuchynské inštalačné služby21,74 %1,74 %  

Graf

10. Čo vás ovplyvnilo ako zákazníka pri rozhodnutí o kúpe IKEA produktov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odporúčanie od známych6455,65 %55,65 %  
Reklama výrobku2723,48 %23,48 %  
Reakcie na produkty z internetu2420,87 %20,87 %  

Graf

11. Mali ste nejaké problémy pri zostavovaní vami zakúpeného produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie9986,09 %86,09 %  
Áno1613,91 %13,91 %  

Graf

12. V čom spočíval váš problém pri zostavovaní daného produktu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

,,,

Dily nesedely přesně

Díly přesně neseděly k sobě

Chybějící součástky

IKEA návody, a také sestavení nábytku vymýšlel nějaký dement

Nebyla vyvrtaná noha u stolku

nerozuměla jsem návodu

neumím ho sestavit

Poškozená část (odřený, sukovitý díl), prakticky u každého zakoupeného nábytku.

spatna komunikace s podporou

špatné vruty

V ikee nikdy zadny nebyl,narozdil od konkurence, kde chybely sroubky, nesedely jednotlive dily apod.

V ničem.

vybavuji si dva (drobné) problémy, ale většinou ádný problém nebyl 1) složitý systém kolejniček na šuplíky - z obrázkového návodu byla špatně pochopitelná montáž, napoprvé jsme ji provedli opačně 2) v nábytku chyběly předvrtané dirky (v jednom kusu několik direk za sebou)

x

že se mi dítě motalo pod rukama :)

13. Ovplyvnila vás reklama IKEA produktov takým spôsobom že ste si ich museli ihneď zakúpiť ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie10389,57 %89,57 %  
Áno1210,43 %10,43 %  

Graf

14. Prečo sú podľa vás produkty spoločnosti IKEA lepšie ako u konkurencii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výhodná cena a kvalitné výrobky5850,43 %50,43 %  
Sortiment a rýchlosť ponúkaných služieb1311,3 %11,3 %  
nejsou lepší32,61 %2,61 %  
nemyslím, že jsou lepší21,74 %1,74 %  
nejsou lepsi21,74 %1,74 %  
n10,87 %0,87 %  
Cena, dostupnost 10,87 %0,87 %  
přiměřená cena a přiměřená kvalita10,87 %0,87 %  
zajímavé vychytávky10,87 %0,87 %  
neviem či sú skutočne lepšie10,87 %0,87 %  
výhodná cena za nekvalitní výrobky, které mi není líto vyhodit10,87 %0,87 %  
Zaujimavy design, cena10,87 %0,87 %  
Rozhodně kvalitnější než v ASCO nebo SCONTO10,87 %0,87 %  
nejsou lepsi, ale jsou levne10,87 %0,87 %  
nejsou významně lepší10,87 %0,87 %  
Jsou srovnatelné.10,87 %0,87 %  
Vysoký design 10,87 %0,87 %  
nedá se říci, že by byli lepší10,87 %0,87 %  
Marketing, snadnost montaze10,87 %0,87 %  
nevím, jsou-li lepší10,87 %0,87 %  
Nektere jsou lepsi, nektere ne10,87 %0,87 %  
ako kedy10,87 %0,87 %  
1. Konzumnost (což je i obrovská nevýhoda z hlediska kvality, pokud někdo plánuje daný produkt využívat po dobu vícero let); 2. Smontovat si stůl či křeslo umí kde kdo, proto není potřeba přirážet cenu právě o tuto službu; 3. Skladnost při přepravě10,87 %0,87 %  
Cena odpovídá kvalitě výrobku.10,87 %0,87 %  
Cena+kvalita+design10,87 %0,87 %  
nie su.10,87 %0,87 %  
jsou stejné jako u konkurence10,87 %0,87 %  
především kvalita výrobků10,87 %0,87 %  
slušný vzhled za slušnou cenu10,87 %0,87 %  
Není10,87 %0,87 %  
design10,87 %0,87 %  
Pouze cena. O kvalitě úplně nemůže být řeč.10,87 %0,87 %  
Nejsou10,87 %0,87 %  
Nemyslím si, že by produkty byly lepší.10,87 %0,87 %  
neviem10,87 %0,87 %  
Cena odpovídá kvalitě(nízká cena a ne moc vysoká ale postačující kvalita)10,87 %0,87 %  
nevím10,87 %0,87 %  
vyráběj to v Číně!10,87 %0,87 %  
není lepší10,87 %0,87 %  
netvrdím, že jsou lepší10,87 %0,87 %  
kvalita, cena, jednoduchost sestavení, jednoduchý styl, většina zboží skladem10,87 %0,87 %  
design při zachování přiměřené ceny (výrobky nejsou ošklivé a nestojí desetitisíce)10,87 %0,87 %  

Graf

15. Na webovej stránke alebo v informačnom letáku sú IKEA produkty vami ako zákazníkmi z hľadiska propagácie vnímané ako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobre odprezentované,daný produkt by som si kúpil/a8977,39 %77,39 %  
Neviem,nevidel/a som informačný leták a webovú stránku1916,52 %16,52 %  
Zle odprezentované,žiadny z uvedených produktov by som si nekúpil/a76,09 %6,09 %  

Graf

16. Ste :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8372,17 %72,17 %  
Muž3227,83 %27,83 %  

Graf

17. Aké sú vaše návrhy a odporúčania ktoré by pomohli zlepšiť produkty IKEA?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aby byly nadále vyráběné ve Skandinávii a ne někde v Bulharsku, Rumunsku, Číně...

Aby tam nebyl takový chaos a aby prodávali něco pořádného

ceny a lepší popis na webu

dbát na vyváženost různých stylů, aby se 90% kolekcí nesjednotilo jen na jednom

Ikea je levná a nepříliš kvalitní, vhodná pro zařizování prvního bytu pro mladé lidi. Možná by se mohla zaměřit i na kvalitní produkty pro lépe situované zákazníky. V sortimentu mi také chybí tvrdé matrace z kokosového vlákna.

inšpirovať sa LEGO návodmi - jednotlivé šróby nazačiatku návodu uvádzať v skutočnej veľkosti, lebo rozdielny tvar je niekedy ťažšie rozpoznateľný

Jednodušší skládání!!

méně dřevotřísky, více masivního dřeva více přírodních materiálů

možnost nakupovat přes eshop

Některé produkty jsou v různých letech nabízeny v různých barvách. Neznám názor ostatních zákazníků, ale spíše než poslední trendy (mentolová, růžová apod.) bych ocenil tradiční barvy, zejména přírodní barvu dřeva, černou, bílou, červenou, modrou a zelenou "běžného" odstínu.

Nevím

nevyrábět v Číně

nezajímá

Nic všechno je špatně

Obecně mi chybí masivní nábytek a doplňky v nadstandardních rozměrech (např. postel 180x200/220, povlečení na francouzské deky 200x220, velký stůl z masivního dubového dřeva. Kupuji zde jen menší věci - útěrky, sklenice, dětská vanička.

Ochotnější personál a více informačních pracovníků po prodejně

Prehlednost webovych stranek, lepsi vyhledavani

přehlednější orientační cedule v obchodním domě

To bych nechal na jejich Švédských majitelích. Nechám se rád překvapit.

Více zboží z přírodních materiálů

Vyšší kvalita větších kusů nábytku

Zavést e-shop

zlepsit komunikaci se zakazniky pred nakupem


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kuruc, T.Rozhodovanie zákazníkov o kúpe produktov obchodného reťazca IKEA (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://rozhodovanie-zakaznikov-o-ku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.