Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
dotazník bude fungovat jako pilostní soc.průzkum k moji semestrální práci
Odpovědi respondentů
1. Svoje oblečení si ráno v pracovní den vybírám podle
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kombinace všech tří předcházejících faktorů
42
64,62 %
64,62 %
Momentální nálady a situace (např. co je čisté)
13
20 %
20 %
Toho, co mě ten den čeká (jednání, pracovní pohovor, důležitá prezentace)
5
7,69 %
7,69 %
Počasí
4
6,15 %
6,15 %
Toho, co mě ten den čeká (jednání, pracovní pohovor, důležitá prezentace)
1
1,54 %
1,54 %
2. Pokud chci, aby mě v práci povýšili, popř. aby mi byl svěřen velký/důležitý projekt, má na to nějaký vliv to, jak chodím oblečený?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na některých pracovních pozicích ano (např. kancelářská práce)
27
41,54 %
41,54 %
Ano, rozhodně
24
36,92 %
36,92 %
Rozhodující jsou moje znalosti a schopnosti
14
21,54 %
21,54 %
3. Vypovídá váš oděv (např. i jeho kvalita a hodnota) něco o vašem postavení ve firmě či škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne, mezi jednotlivými zaměstnanci či spolužáky není v odívání žádný výrazný rozdíl
24
36,92 %
36,92 %
Ano, rozhodně
23
35,38 %
35,38 %
Spíše ne, mezi jednotlivými zaměstnanc či spolužákyi není v odívání žádný výrazný rozdíl
9
13,85 %
13,85 %
Vidím rozdíl mezi tuzemskými a zahraničními spolupracovníky/obchodními partnery, spolužáky
7
10,77 %
10,77 %
Vidím rozdíl mezi tuzemskými a zahraničními spolupracovníky/obchodními partnery, spolužáky
2
3,08 %
3,08 %
4. Vhodně zvolený oděv (např. oblek u pojišťovacího agenta) může vzbudit tzv. falešnou identitu (důvěryhodný člověk, odborník apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Amo, rozhodně
49
75,38 %
75,38 %
Spíše nesouhlasím. V našem prostředí (ČR) ještě není síla image tak zřetelná
16
24,62 %
24,62 %
5. Znáte pojem Dressed for success!
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
33
50,77 %
50,77 %
NE
32
49,23 %
49,23 %
6. Jsou podle vás Američani lépe upraveným národem než Evropani ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Bod pro EU
50
76,92 %
76,92 %
Bod pro U.S.A.
15
23,08 %
23,08 %
7. Kupujete obleční v Sekáči ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
To NÉ !
44
67,69 %
67,69 %
Jasně a nestydím se zato ( koupim si kvalitní obnošene oblečení než nové od Vietví )
21
32,31 %
32,31 %
8. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dáma
48
75 %
73,85 %
Chlapík
16
25 %
24,62 %
9. Jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
StudenT
29
44,62 %
44,62 %
Pracujiící
17
26,15 %
26,15 %
StudenT 15 26
16
24,62 %
24,62 %
Pracujiící 27 60
2
3,08 %
3,08 %
Důchodce
1
1,54 %
1,54 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Svoje oblečení si ráno v pracovní den vybírám podle
2. Pokud chci, aby mě v práci povýšili, popř. aby mi byl svěřen velký/důležitý projekt, má na to nějaký vliv to, jak chodím oblečený?
3. Vypovídá váš oděv (např. i jeho kvalita a hodnota) něco o vašem postavení ve firmě či škole?
4. Vhodně zvolený oděv (např. oblek u pojišťovacího agenta) může vzbudit tzv. falešnou identitu (důvěryhodný člověk, odborník apod.)
5. Znáte pojem Dressed for success!
6. Jsou podle vás Američani lépe upraveným národem než Evropani ?
7. Kupujete obleční v Sekáči ?
8. Pohlaví
9. Jsem
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Svoje oblečení si ráno v pracovní den vybírám podle
2. Pokud chci, aby mě v práci povýšili, popř. aby mi byl svěřen velký/důležitý projekt, má na to nějaký vliv to, jak chodím oblečený?
3. Vypovídá váš oděv (např. i jeho kvalita a hodnota) něco o vašem postavení ve firmě či škole?
4. Vhodně zvolený oděv (např. oblek u pojišťovacího agenta) může vzbudit tzv. falešnou identitu (důvěryhodný člověk, odborník apod.)
5. Znáte pojem Dressed for success!
6. Jsou podle vás Američani lépe upraveným národem než Evropani ?
7. Kupujete obleční v Sekáči ?
8. Pohlaví
9. Jsem
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.