Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rozšíření sortimentu v e-shopu Alza.cz o velké bíle elektro

Rozšíření sortimentu v e-shopu Alza.cz o velké bíle elektro

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Pěkný
Šetření:13. 11. 2011 - 30. 11. 2011
Počet respondentů:40
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosíme Vás o vyplnění tohoto dotazníku. Vaše odpovědi nám dopomohou nám k zápočtu ve studiu na vysoké škole.

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete v obchodech Alza?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2) Občas (1x za půl roku)2152,5 %52,5 %  
3) Jednou1537,5 %37,5 %  
1) Pravidelně (1x za měsíc)410 %10 %  

Graf

2. Jste spokojen/a s šířkou sortimentu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2) Spíše ano2357,5 %57,5 %  
1) Ano1435 %35 %  
3) Spíše ne37,5 %7,5 %  

Graf

3. Jaké produkty jste u nás zakoupili v poslední době?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13) Příslušenství (myši, klávesnice, kabely)1537,5 %37,5 %  
2) Notebooky1230 %30 %  
3) Komponenty do PC (procesor, základní deska, paměť…)1025 %25 %  
16) Jiné zboží (prosím, uveďte ve vlastní odpovědi)922,5 %22,5 %  
7) Digitální fotoaparáty820 %20 %  
9) Mobilní telefony717,5 %17,5 %  
6) Síťové prvky410 %10 %  
5) Tiskárny410 %10 %  
11) Televize25 %5 %  
14) Software25 %5 %  
v poslední době nic12,5 %2,5 %  
sluchátka12,5 %2,5 %  
baterky12,5 %2,5 %  
4) Monitory12,5 %2,5 %  
15) Odborná literatura12,5 %2,5 %  
mp3 prehravac12,5 %2,5 %  
výrobky AVON12,5 %2,5 %  
MP3 přehrávač12,5 %2,5 %  
1) Hotové PC sestavy12,5 %2,5 %  
10) Tablety12,5 %2,5 %  
mp412,5 %2,5 %  
PC hry12,5 %2,5 %  
Malé Elektro a hračky 12,5 %2,5 %  
12) GPS Navigace12,5 %2,5 %  

Graf

4. Jste spokojeni s přístupem pracovníků firmy Alza.cz k Vám jako zákazníkům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2) Spíše ano1947,5 %47,5 %  
1) Ano, jsem spokojen1640 %40 %  
3) Spíše ne410 %10 %  
4) Ne, nejsem spokojen12,5 %2,5 %  

Graf

5. Naše firma připravuje rozšíření sortimentu o „Velké bíle elektro“, měli byste o tento typ sortimentu zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2) Spíše ano1640 %40 %  
3) Spíše ne820 %20 %  
1) Ano, určitě bych to přivítal717,5 %17,5 %  
5) Bíle elektro zakupuji výhradně ve specializovaných prodejnách512,5 %12,5 %  
4) Ne410 %10 %  

Graf

6. Jak hodnotíte naše webové stránky? Prosím oznámkujte jako ve škole 1 až 5.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2) 22255 %55 %  
3) 3922,5 %22,5 %  
1) 1717,5 %17,5 %  
4) 425 %5 %  

Graf

7. Už jste nakupovali v našem e-shopu (Alza.cz)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2) Občas (1x za půl roku)2255 %55 %  
3) Jednou1230 %30 %  
4) Nikdy37,5 %7,5 %  
1) Ano, nakupuji zde pravidelně (1x za měsíc)37,5 %7,5 %  

Graf

8. Máte nějaké konkrétní výhrady k našemu e-shopu? Pokud ano, prosím, vypište konkrétně jaké:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1) Ne3792,5 %92,5 %  
není uvedeno, zda je možný zpětný odběr elektro12,5 %2,5 %  
2) Ano (prosím, uveďte ve vlastní odpovědi)12,5 %2,5 %  
Zavádějící ceny12,5 %2,5 %  
zboží si nelze prohlédnout12,5 %2,5 %  

Graf

9. Pokud nakupujete u jiných prodejců výpočetní techniky, můžete napsat u kterých?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Alfa computers, CZC

Ambr apc na I.p. pavlova, hlavně kvůli servisu.

co já vím?

comfor stores

Computers

CZC

CZC

czc

czc.cz

czc.cz

czc.cz

czc.cz mironet.cz

czc.cz, mironet.cz

czc.cz, mironet.cz

Datart

Datart

electroworld

elektro

Elvia Pro

kasa.cz softcom.cz

KYKLOP, CZC, ALFA, TSBOHEMIA, ABACUS

Mall.cz, Czech computer, Mironet

ne

ne

nekupuji

nemuzu

nenakupuji

Nenakupuji

nenakupuji

nenakupuji

nenakupuji

Nenakupuji jinde

nevím

nevim nazev

Pokud nakupuji jinde než u Alzy, rozhoduji se pouze podle ceny.

převážně Okay elektrospotřebiče jen z důvodu, že si mohu výrobek prohlédnout

různě

spíše ne

TS Bohemia

známý, který je zároveň poskytovatelem internetu ve zdejší oblasti.

10. Odkud znáte firmu Alza.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1) Reklama v TV2050 %50 %  
5) Doporučení známých, kolegů, spolužáků atd.1845 %45 %  
2) Reklama na internetu1537,5 %37,5 %  
4) Billboardy717,5 %17,5 %  
3) Reklama v rozhlase25 %5 %  
sám jsem si jí vyhledal12,5 %2,5 %  
hrozná a blbá reklama mimochodem12,5 %2,5 %  
6) Jinak (prosím, uveďte jak ve vlastní odpovědi)12,5 %2,5 %  
znám majitele 12,5 %2,5 %  

Graf

11. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2) Žena2767,5 %67,5 %  
1) Muž1332,5 %32,5 %  

Graf

12. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1) 15-252357,5 %57,5 %  
2) 26-351025 %25 %  
3) 36-55615 %15 %  
4) 56 a více12,5 %2,5 %  

Graf

13. Odkud pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6) město nad 100 000 obyvatel1640 %40 %  
4) město s 10000 – 19999 obyvateli1230 %30 %  
1) obec do 1000 obyvatel 512,5 %12,5 %  
5) město s 20000 – 99999 obyvateli410 %10 %  
3) obec s 5000 – 9999 obyvateli25 %5 %  
2) obec s 1000 - 4999 obyvateli12,5 %2,5 %  

Graf

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5) Vysokoškolské1845 %45 %  
3) Středoškolské s maturitou1742,5 %42,5 %  
2) Středoškolské bez maturity37,5 %7,5 %  
4) Vyšší odborné25 %5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jak často nakupujete v obchodech Alza?

  • odpověď 2) Občas (1x za půl roku):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2) Občas (1x za půl roku) na otázku 7. Už jste nakupovali v našem e-shopu (Alza.cz)?

7. Už jste nakupovali v našem e-shopu (Alza.cz)?

  • odpověď 2) Občas (1x za půl roku):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2) Občas (1x za půl roku) na otázku 1. Jak často nakupujete v obchodech Alza?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete v obchodech Alza?

2. Jste spokojen/a s šířkou sortimentu?

3. Jaké produkty jste u nás zakoupili v poslední době?

4. Jste spokojeni s přístupem pracovníků firmy Alza.cz k Vám jako zákazníkům?

5. Naše firma připravuje rozšíření sortimentu o „Velké bíle elektro“, měli byste o tento typ sortimentu zájem?

6. Jak hodnotíte naše webové stránky? Prosím oznámkujte jako ve škole 1 až 5.

7. Už jste nakupovali v našem e-shopu (Alza.cz)?

8. Máte nějaké konkrétní výhrady k našemu e-shopu? Pokud ano, prosím, vypište konkrétně jaké:

10. Odkud znáte firmu Alza.cz?

11. Pohlaví:

12. Kolik je Vám let?

13. Odkud pocházíte?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete v obchodech Alza?

2. Jste spokojen/a s šířkou sortimentu?

3. Jaké produkty jste u nás zakoupili v poslední době?

4. Jste spokojeni s přístupem pracovníků firmy Alza.cz k Vám jako zákazníkům?

5. Naše firma připravuje rozšíření sortimentu o „Velké bíle elektro“, měli byste o tento typ sortimentu zájem?

6. Jak hodnotíte naše webové stránky? Prosím oznámkujte jako ve škole 1 až 5.

7. Už jste nakupovali v našem e-shopu (Alza.cz)?

8. Máte nějaké konkrétní výhrady k našemu e-shopu? Pokud ano, prosím, vypište konkrétně jaké:

10. Odkud znáte firmu Alza.cz?

11. Pohlaví:

12. Kolik je Vám let?

13. Odkud pocházíte?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pěkný, L.Rozšíření sortimentu v e-shopu Alza.cz o velké bíle elektro (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://rozsireni-sortimentu-v-e-sho.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.