Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > "Rychle, levně, bezohledně"?

"Rychle, levně, bezohledně"?

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2023
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Magdaléna Gregorová
Šetření:20. 10. 2023 - 02. 11. 2023
Počet respondentů:153
Počet otázek (max/průměr):24 / 19.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsme dvě studentky gymnázia a v rámci hodin informatiky jsme vytvořily tento dotazník. Jeho cílem je zjistit celkové povědomí společnosti o termínu “fast fashion”. Dotazník je anonymní, pro všechny věkové kategorie a vhodný pro pány i dámy. :)

Odpovědi respondentů

1. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-257649,67 %49,67 %  
26-353623,53 %23,53 %  
36-45159,8 %9,8 %  
46-60159,8 %9,8 %  
mladší 18 let95,88 %5,88 %  
61 a starší21,31 %1,31 %  

Graf

2. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž8454,9 %54,9 %  
žena6945,1 %45,1 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola6743,79 %43,79 %  
Vysoká škola4932,03 %32,03 %  
Základní škola3321,57 %21,57 %  
Odborné učiliště42,61 %2,61 %  

Graf

4. Z jakého jste kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středočeský kraj4932,03 %32,03 %  
Hlavní město Praha2415,69 %15,69 %  
Jihomoravský kraj149,15 %9,15 %  
Ústecký kraj117,19 %7,19 %  
Moravskoslezský kraj95,88 %5,88 %  
Zlínský kraj85,23 %5,23 %  
Královéhradecký kraj85,23 %5,23 %  
Plzeňský kraj74,58 %4,58 %  
Kraj Vysočina74,58 %4,58 %  
Pardubický kraj63,92 %3,92 %  
Liberecký kraj42,61 %2,61 %  
Olomoucký kraj42,61 %2,61 %  
Jihočeský kraj21,31 %1,31 %  

Graf

5. Říká Vám něco/je Vám povědomý pojem fast fashion? (fast fashion = velmi levná a lehce dostupná móda, která se vyrábí v obrovském množství bez ohledu na životní prostředí či pracovní podmínky zaměstnanců)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11877,12 %77,12 %  
nejsem si jist/á1811,76 %11,76 %  
ne1711,11 %11,11 %  

Graf

6. Jak často nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
párkrát do roka7850,98 %50,98 %  
jednou za měsíc3422,22 %22,22 %  
jednou za sezónu3422,22 %22,22 %  
několikrát měsíčně53,27 %3,27 %  
týdně21,31 %1,31 %  

Graf

7. Oblečení častěji nakupuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenném obchodě9360,78 %60,78 %  
na internetu6039,22 %39,22 %  

Graf

8. Zemi původu oblečení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [řešímotázka č. 9, neřešímotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neřeším12682,35 %82,35 %  
řeším2717,65 %17,65 %  

Graf

9. Zjištění země původu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ovlivní můj nákup2177,78 %13,73 %  
neovlivní můj náku622,22 %3,92 %  

Graf

10. Při jaké příležitosti nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedostatek oblečení11373,86 %73,86 %  
něco se mi líbí, tak to koupím8555,56 %55,56 %  
je to forma relaxu106,54 %6,54 %  
když nemám co dělat74,58 %4,58 %  
Většinou až když z něčeho vyrostu a nebo to úplně onosím10,65 %0,65 %  
když se dropuje nová kolekce10,65 %0,65 %  
Když jsou v tom díry10,65 %0,65 %  
když doslouží již koupené oblečení10,65 %0,65 %  
Malé oblečení, seprané oblečení 10,65 %0,65 %  
Když starý doslouží10,65 %0,65 %  
předchozí typ se znehodnotí, zničí (např. džíny, bunda)10,65 %0,65 %  
dárek10,65 %0,65 %  
když ho potřebuji10,65 %0,65 %  
Z nutnosti, vyjimecne pro radost10,65 %0,65 %  
s přítelkyní10,65 %0,65 %  

Graf

11. Co nejčastěji děláte, když máte doma oblečení, které už nepoužíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [daruji dálotázka č. 12, prodámotázka č. 13, vyhodímotázka č. 14, nicotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
daruji dál8756,86 %56,86 %  
nic3019,61 %19,61 %  
vyhodím2315,03 %15,03 %  
prodám138,5 %8,5 %  

Graf

12. Daruji dál:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kontejnery na charitu7686,36 %49,67 %  
příbuzným5157,95 %33,33 %  
přátelům4551,14 %29,41 %  
dětský domov910,23 %5,88 %  
pomoc Ukrajině55,68 %3,27 %  
lidem bez domova44,55 %2,61 %  
manželka to nosí na nějaký "swapy"11,14 %0,65 %  
využiji jako hadry do dílny11,14 %0,65 %  

Graf

13. Oblečení nejčastěji prodávám v/na:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vinted1184,62 %7,19 %  
sbazar215,38 %1,31 %  
Příbuzným, aukro17,69 %0,65 %  
facebook marketplace17,69 %0,65 %  

Graf

14. Jste ochotni si připlatit za vyšší kvalitu oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11877,12 %77,12 %  
ne3522,88 %22,88 %  

Graf

15. Máte oblíbenou značku či obchod, ve kterém nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11172,55 %72,55 %  
ano4227,45 %27,45 %  

Graf

16. Pokud ano, jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike36,98 %1,96 %  
pleasures12,33 %0,65 %  
Off white12,33 %0,65 %  
Zara, Reserved12,33 %0,65 %  
Tvůj tata (rees)12,33 %0,65 %  
ralph lauren12,33 %0,65 %  
H&M, Zara, Only12,33 %0,65 %  
Dope12,33 %0,65 %  
Charles Tyrwith12,33 %0,65 %  
Jordán hlavně boty 12,33 %0,65 %  
ostatní odpovědi Vans
Tusy, hood hero
Bape
Nike, Puma, L9
Givenchy
sekáč na Staromáku v Boleslavi
https://holygrail.id/
Pull and Bear
under armour, adidas
Reserved, Lindex
H&M, Terranova, C&A, Tchibo
Desigual, H&M
Versace; Celio
Witt-international, Bonprix, Magnet
Brandit
NewYorker, Shein, Sinsay
Mohito, House, Reserved
Tommy Hilfiger
Primark
M&S
-
Altisport, Bez potisku
WITT international, Atlas
Himalife
Sportisimo, decathlon
Matka And Spencer
Takko, Sinsay
C&A, v Čáslavi malý obchůdek u Otakarovy věže
Nike, Adidas
H&M, Reserved
lxst future, ripndip
3172,09 %20,26 % 

Graf

17. Znáte nějakou udržitelnou značku oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13487,58 %87,58 %  
ano1912,42 %12,42 %  

Graf

18. Pokud ano, jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Patagonia210,53 %1,31 %  
Nila15,26 %0,65 %  
FJÄLL RÄVEN15,26 %0,65 %  
Levi’s15,26 %0,65 %  
Nevím co to je udržitelná značka oblečení15,26 %0,65 %  
Apple store15,26 %0,65 %  
ODIVI15,26 %0,65 %  
Goldbea15,26 %0,65 %  
Dior,versace, kahito,off-white,boss,replay. 15,26 %0,65 %  
Tusy, hood hero15,26 %0,65 %  
ostatní odpovědi C&A
TNF
Kys
Burberry
human oddity
Vagaboond, Stella McCartney
vybrané kolekce v CA
Himalife, Reparáda
842,11 %5,23 % 

Graf

19. Říká Vám něco pojem "fair trade" v oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale nejsem si zcela jist/á7146,41 %46,41 %  
vím přesně, co znamená5233,99 %33,99 %  
slyším ho poprvé3019,61 %19,61 %  

Graf

20. Nakoupili jste někdy v second handu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8656,21 %56,21 %  
ne6743,79 %43,79 %  

Graf

21. Pokud ano, proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je to levné6170,11 %39,87 %  
najdu tam věci, které v normálních obchodech k dispozici nejsou5462,07 %35,29 %  
ekologické2731,03 %17,65 %  
je to hezká aktivita na trávení času, např. s přáteli1820,69 %11,76 %  
nemám ráda, když vidím na lidech nějaké specifické oblečení, které mám v šatníku taky (nepočítám jednobarevná trička samozřejmě, myslím opravdu něco specifického), což se dle mého názoru stává často, když člověk nakupuje v běžných obchodech s oblečením, s oblečením ze sekáče je ta šance mizivá 11,15 %0,65 %  
nakoupila jsem v second handu, protože se mi daný kousek líbil11,15 %0,65 %  
Jsem vysoká, štíhlá a fast fashion na mě často nemá padnoucí oblečení11,15 %0,65 %  
Náhoda11,15 %0,65 %  

Graf

22. Jste seznámeni s pojmem "consumer"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vím přesně, co znamenáotázka č. 23, ano, ale nejsem si zcela jist/áotázka č. 23, slyším ho poprvéotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vím přesně, co znamená6441,83 %41,83 %  
ano, ale nejsem si zcela jist/á5233,99 %33,99 %  
slyším ho poprvé3724,18 %24,18 %  

Graf

23. Myslíte si o sobě, že jste consumer (consumer = osoba nakupující masy věcí, které nutně nepotřebuje)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11776,47 %76,47 %  
záleží na situaci2818,3 %18,3 %  
ano85,23 %5,23 %  

Graf

24. Kdo/co má na Vás při nakupování největší vliv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevy7347,71 %47,71 %  
přátelé3623,53 %23,53 %  
rodina3321,57 %21,57 %  
trendy2717,65 %17,65 %  
influenceři (známé osobnosti)42,61 %2,61 %  
Nic21,31 %1,31 %  
jsem neovlivnitelny10,65 %0,65 %  
Moje touha 10,65 %0,65 %  
Co se mi líbí ?10,65 %0,65 %  
Instagram 10,65 %0,65 %  
Že to vypadá fakt dobře 10,65 %0,65 %  
Outfit ladění. 10,65 %0,65 %  
záleží co se mi líbí10,65 %0,65 %  
Vzhled10,65 %0,65 %  
většinou přemýšlím nad tím, jestli mám s čím daný kousek nosit a jestli se mi to za tu cenu vyplatí koupit10,65 %0,65 %  
Kvalita10,65 %0,65 %  
vkus10,65 %0,65 %  
10,65 %0,65 %  
potřeba vy kreténi10,65 %0,65 %  
vlastní potřeba doplnit šatník10,65 %0,65 %  
Vlastní názory 10,65 %0,65 %  
Cena, kvalita10,65 %0,65 %  
Alláh bůh jediný10,65 %0,65 %  
Podstatné je, co aktuálně potřebuji10,65 %0,65 %  
Asi nic10,65 %0,65 %  
už abych to měl za sebou10,65 %0,65 %  
Já, resp. moje vlastní představa o tom, co sháním a jak chci vypadat. 10,65 %0,65 %  
vybírám, to co potřebuju, co mi chybí10,65 %0,65 %  
Nikdo a nic 10,65 %0,65 %  
kupuji, co se mi líbí10,65 %0,65 %  
nic. vlastnosti zboží10,65 %0,65 %  
-10,65 %0,65 %  
Zdání potřeby 10,65 %0,65 %  
nic, prostě si najdu co potřebuju a co se i líbí10,65 %0,65 %  
Můj styl 10,65 %0,65 %  
potřeba10,65 %0,65 %  
Já, mám svérázný vkus10,65 %0,65 %  
Předchozí zkušenosti 10,65 %0,65 %  
nic z toho na mě nemá podstatnější vliv10,65 %0,65 %  
Obliba napr. Motivu na obleceni (kapely, zvirata, nápisy)10,65 %0,65 %  
Zda tu danou věc opravdu potřebuji10,65 %0,65 %  
Počasí 10,65 %0,65 %  
Kvalita, funkčnost, účel10,65 %0,65 %  
Co zrovna potřebuji 10,65 %0,65 %  
nevím co má vliv10,65 %0,65 %  
Potřeba určité věci, zkušenosti se značkou 10,65 %0,65 %  
nutnost nakoupit, žádné fronty, přijatelná cena10,65 %0,65 %  
můj vkus10,65 %0,65 %  
To co se mi líbí 10,65 %0,65 %  
cena10,65 %0,65 %  
nic, řídím se jen vlastní potřebou, vkusem a rozumem10,65 %0,65 %  
Moje rozhodnuti10,65 %0,65 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Oblečení častěji nakupuji:

  • odpověď na internetu:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vinted na otázku 13. Oblečení nejčastěji prodávám v/na:

8. Zemi původu oblečení:

  • odpověď řeším:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ovlivní můj nákup na otázku 9. Zjištění země původu:

11. Co nejčastěji děláte, když máte doma oblečení, které už nepoužíváte?

  • odpověď daruji dál:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kontejnery na charitu na otázku 12. Daruji dál:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelům na otázku 12. Daruji dál:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi příbuzným na otázku 12. Daruji dál:
  • odpověď prodám:
    • 11.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vinted na otázku 13. Oblečení nejčastěji prodávám v/na:

20. Nakoupili jste někdy v second handu?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ekologické na otázku 21. Pokud ano, proč?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to hezká aktivita na trávení času, např. s přáteli na otázku 21. Pokud ano, proč?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi najdu tam věci, které v normálních obchodech k dispozici nejsou na otázku 21. Pokud ano, proč?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to levné na otázku 21. Pokud ano, proč?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je Vám let?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Z jakého jste kraje?

5. Říká Vám něco/je Vám povědomý pojem fast fashion? (fast fashion = velmi levná a lehce dostupná móda, která se vyrábí v obrovském množství bez ohledu na životní prostředí či pracovní podmínky zaměstnanců)

6. Jak často nakupujete oblečení?

7. Oblečení častěji nakupuji:

8. Zemi původu oblečení:

9. Zjištění země původu:

10. Při jaké příležitosti nakupujete oblečení?

11. Co nejčastěji děláte, když máte doma oblečení, které už nepoužíváte?

12. Daruji dál:

13. Oblečení nejčastěji prodávám v/na:

14. Jste ochotni si připlatit za vyšší kvalitu oblečení?

15. Máte oblíbenou značku či obchod, ve kterém nakupujete?

17. Znáte nějakou udržitelnou značku oblečení?

19. Říká Vám něco pojem "fair trade" v oblečení?

20. Nakoupili jste někdy v second handu?

21. Pokud ano, proč?

22. Jste seznámeni s pojmem "consumer"?

23. Myslíte si o sobě, že jste consumer (consumer = osoba nakupující masy věcí, které nutně nepotřebuje)

24. Kdo/co má na Vás při nakupování největší vliv?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je Vám let?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Z jakého jste kraje?

5. Říká Vám něco/je Vám povědomý pojem fast fashion? (fast fashion = velmi levná a lehce dostupná móda, která se vyrábí v obrovském množství bez ohledu na životní prostředí či pracovní podmínky zaměstnanců)

6. Jak často nakupujete oblečení?

7. Oblečení častěji nakupuji:

8. Zemi původu oblečení:

9. Zjištění země původu:

10. Při jaké příležitosti nakupujete oblečení?

11. Co nejčastěji děláte, když máte doma oblečení, které už nepoužíváte?

12. Daruji dál:

13. Oblečení nejčastěji prodávám v/na:

14. Jste ochotni si připlatit za vyšší kvalitu oblečení?

15. Máte oblíbenou značku či obchod, ve kterém nakupujete?

17. Znáte nějakou udržitelnou značku oblečení?

19. Říká Vám něco pojem "fair trade" v oblečení?

20. Nakoupili jste někdy v second handu?

21. Pokud ano, proč?

22. Jste seznámeni s pojmem "consumer"?

23. Myslíte si o sobě, že jste consumer (consumer = osoba nakupující masy věcí, které nutně nepotřebuje)

24. Kdo/co má na Vás při nakupování největší vliv?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Gregorová, M."Rychle, levně, bezohledně"? (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://rychle-levne-bezohledne.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.