Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Prosím o vyplnění krátkého anonymního dotazníku o kosmetických přípravcích pro účely průzkumu v rámci absolventské práce při studiu na SVOŠ umění a reklamy. Předem děkuji za Váš drahocenný čas.
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [muž → konec dotazníku, žena → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
137
90,13 %
90,13 %
muž
15
9,87 %
9,87 %
2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve firmě Ryor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
136
99,27 %
89,47 %
ano
1
0,73 %
0,66 %
3. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-30
87
63,97 %
57,24 %
20 a méně
19
13,97 %
12,5 %
41-50
11
8,09 %
7,24 %
31-40
10
7,35 %
6,58 %
51-60
7
5,15 %
4,61 %
61-70
2
1,47 %
1,32 %
4. Znáte výrobce přírodní kosmetiky Ryor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
76
55,88 %
50 %
ano
60
44,12 %
39,47 %
5. Víte, odkud značka Ryor pochází?
(země/stát)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
6. Jak nebo kde jste se poprvé s kosmetikou Ryor setkala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
známí/přátelé/rodina
26
42,62 %
17,11 %
nepamatuji se
16
26,23 %
10,53 %
specializovaná prodejna
11
18,03 %
7,24 %
lékárna
10
16,39 %
6,58 %
internet/televize
9
14,75 %
5,92 %
reklama v tištěném médiu
7
11,48 %
4,61 %
kosmetický salón
1
1,64 %
0,66 %
7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
(nejdůležitější faktor přesuňte dolů)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
nízká cena
3.787
2.43
vysoká kvalita
3.115
3.872
přírodní kosmetika
3.082
2.075
známá značka
3.836
2.432
Český výrobek
3.705
3.06
netestováno na zvířatech
3.475
3.069
8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Český výrobek
33
54,1 %
21,71 %
poměr cena/kvalita
30
49,18 %
19,74 %
ryze přírodní kosmetika
28
45,9 %
18,42 %
netestováno na zvířatech
17
27,87 %
11,18 %
široký sortiment
9
14,75 %
5,92 %
9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
absence reklamy
44
73,33 %
28,95 %
málo prodejních míst
42
70 %
27,63 %
absence tištěného katalogu
33
55 %
21,71 %
pouze omezený sortiment zboží
24
40 %
15,79 %
špatná grafická podoba
17
28,33 %
11,18 %
kvalita
14
23,33 %
9,21 %
cena
9
15 %
5,92 %
10. Koupila jste si někdy produkt/y značky Ryor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 11, ne → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
38
63,33 %
25 %
ne
22
36,67 %
14,47 %
11. Kolikrát jste si koupila produkt/y značky Ryor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
občas kupuji
25
62,5 %
16,45 %
jen jednou
8
20 %
5,26 %
často kupuji
4
10 %
2,63 %
pravidelně již déle než rok
2
5 %
1,32 %
pravidelně již několik let
1
2,5 %
0,66 %
12. Kde jste výrobek zakoupila?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
značková/specializovaná prodejna
19
48,72 %
12,5 %
lékárna
9
23,08 %
5,92 %
e-shop
8
20,51 %
5,26 %
dostala jsem ho darem
6
15,38 %
3,95 %
13. Znáte kosmetické salóny Ryor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
47
78,33 %
30,92 %
ano, ale nevyužívám
13
21,67 %
8,55 %
14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
velmi se mi líbí, neměnil/a bych ho
30
50 %
19,74 %
líbí se mi, ale uvítala bych změnu
14
23,33 %
9,21 %
nelíbí se mi
11
18,33 %
7,24 %
vůbec se mi nelíbí, změnila bych ho
5
8,33 %
3,29 %
líbila se mi původní grafická podoba i logo
3
5 %
1,97 %
15. Uvítala byste možnost si prohlédnout produkty Ryor v tištěném katalogu v pohodlí domova?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 16, ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
39
65 %
25,66 %
ne
21
35 %
13,82 %
16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
volně na prodejnách s produkty značky Ryor
26
66,67 %
17,11 %
na každém distribučním místě k nákupu
24
61,54 %
15,79 %
ke každé objednávce z e-shopu
22
56,41 %
14,47 %
na objednání přes internet (poštou přímo domů)
15
38,46 %
9,87 %
přes dealery nabízející kosmetiku Ryor
7
17,95 %
4,61 %
volne vhazovane do schranek nebo vedle schranek
1
2,56 %
0,66 %
Na požádání zdarma do schránky.
1
2,56 %
0,66 %
v elektronické podobě chodil poštou
1
2,56 %
0,66 %
17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
drogerie
51
85 %
33,55 %
v běžných obchodních řetězcích (supermarket/hypermarket)
38
63,33 %
25 %
v lékárnách
23
38,33 %
15,13 %
ve specializovaných prodejnách
18
30 %
11,84 %
prostřednictvím dealerů nabízejících kosmetiku Ryor
5
8,33 %
3,29 %
18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
drogerie
41
68,33 %
26,97 %
lékárny
21
35 %
13,82 %
e-shopy
17
28,33 %
11,18 %
prostřednictvím katalogu/dealerů
13
21,67 %
8,55 %
značkové/specializované prodejny
12
20 %
7,89 %
supermarket/hypermarket
9
15 %
5,92 %
nekupuji ji
1
1,67 %
0,66 %
vyrábím si jí sama :)
1
1,67 %
0,66 %
internet
1
1,67 %
0,66 %
sama si ji vyrábím
1
1,67 %
0,66 %
na fleru od výrobce :)
1
1,67 %
0,66 %
19. Znáte ve vašem okolí prodejnu kosmetiky/lékárnu/kosmetický salon, ve kterém by mohla být kosmetika Ryor využívána nebo prodávána?
Uveďte min. 2 (např. Lékárna Dr. Max na náměstí a Kosmetický Salon Marie Nováková).
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Tachov Chebská, drogerie v Albertu,
nevím, zda ještě trvá nabídka
.
...
albert, Teta drogerie
asi ne
BENU lékárna a OC Globus
Bioobchod Píďalka
City park Jihlava
dr max
Dr. Max na náměstí
Kosmetické studio Tachov
Dr.Max, Rossmann
Drogerie
Drogerie Martina a Drogerie Teta
Drogerie Teta Lanškroun
Drogerie Teta na náměstí a Lékárna Dr. Max na náměstí
Jsou tady čtyři lékárny, několik drogerií i kosmetických provozoven, mnozí od této značky kosmetiky Ryor upustili.
Kadeřnictví Řeporyje
kážda drogerie je má
Kosmetické salony, lékárny
lékárna
Lékárna
Lékárna Dr. Max
Lékárna Dr. Max , drogerie TETA
lékárna Dr. Max na náměstí, drogerie Teta
Lékárna Dr. Max Ostrava Futurum, Lékárna U Svaté Madony
Lékárna Dr. Max u Kauflandu a lékárna centrum na Benešově náměstí
lékárna Dr. Max, Rossman
LÉKÁRNA NA SLOVANSKÉ PLZEŇ, nebo Dr.MAX v Tescu
Lékárna Pozořice na Městečku
lékárna U JELENA,SOBOTKA, kosmetika NEFERTITI,Turnov
Liberec - drogerie dm a Rossmann
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
Ne
Nejspíš lékárna, ale netuším přesně, která.
Nemam tuseni
Nevim
nevím
nevim
nevím
nevím
nevím, nezajímá mě to
Nevím.
Neznam
Neznam
neznám
neznám
Rossman, Teta
Tesko,Dr.Max
Teta
teta,zastavka parizske v Plzni,
smisene zbozi,vednice vzdalena 20km od Plzne
to si najděte na google sami :)
to víš že jo, ty blbko
U nás na vesnici toho zrovna moc není... Ale v Hradci Králové je rozhodně potenciál velký.
vetsina drogerii ve meste, kam bezne chodim
20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
přidala bych sortiment pro celou rodinu
33
55 %
21,71 %
rozšířila bych sortiment pro ženy
32
53,33 %
21,05 %
rozšířila bych sortiment pro muže
24
40 %
15,79 %
velmi spokojena
20
33,33 %
13,16 %
přidala bych sortiment pro děti
18
30 %
11,84 %
21. Co byste zlepšila/změnila/doporučila firmě Ryor?
(Např. "Doplnila bych informace o složení výrobku.", "Více reklamy." apod.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Ne vždy mají ve všech obchodech požadované zboží
1. nižší cena - např. odlič. mléko, které před 2 lety v drogerii stávalo kolem 40,50 Kč již stojí kolem 90,100 Kč. 2. lepší PR - značku znám, ale vůbec o ní neslyším 3. rozšířila bych sortiment výrobků pro ženy
Dodala bych značku do drogérií DM nebo Rossman.
doporučila bych najmout někoho, kdo umí udělat kvalitní dotazník
informace o složení, katalog
Jako kosmetička s dlouholetou praxí jsem bohužel moc spokojená nebyla s výsledky této značky, výsledný efekt bohužel slabý, jedním z plusů ale je - pokud je to pravda - netestování. na zvířatech, protože to je opravdu velké svinstvo !
Lepší grafická úprava výrobků, větší reklama
libi se mi ze je to ceska kosmetika, ale jen se tvari jako prirodni, sice treba pouziva prirodni veci ale proste pouzivani napr. sls atd se mi nelibi. Preferuji kosmetiku, ktera je opravdu 100% prirodni, treba kokosovy olej jako krem, tuhe prirodni sampony a tady si myslim, ze by ryor klidne mohl prijit s drazsi - kvalitnejsi a prirodnejsi - radou
Nevim
Nevím
nevím
nevim
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím, moc ty produkty neznám
nic
nic
nic
nic mě nenapadá
Nikdo o tom moc nemluvi
nižší ceny
používat nekompromisně jen přírodní složky a zaměřit se víc na kvalitu
pro dospívající dívky
především bych nepoužívala produkty z ropy (např. paraffinum liquidum), syntetické PEG-deriváty, silikony (Dimethicone) a dráždivé konzervanty (2-bromo-2-nitropropane-1,3) a netvrdila, že se v takovém případě jedná o přírodní kosmetiku
snažila bych se změnit složení a získat certifikáty BIO kosmetiky
uveřejňovala bych složení výrobků v eshopu - bez uveřejnění na mě působí klamavým dojmem
přidala bych dekorativní kosmetiku
Psát složení i na obaly.
Rozšířit sortiment, zajímavější obaly
složení o výrobku
V tomhle dotazníku chybí možnosti nevím, neznám, nepoužívám apod. Např. na otázky 14, 20 mě nutí odpovědět něco, co si nemyslím - ale bohužel mi nedává jinou možnost :-( . Tazatel by měl otázky přepracovat, jinak se dostane k neobjektivním výsledkům.
Vadí mi prodejny, kde musím diktovat prodavačce, co chci. Raději si vybírám a beru z regálu sama.
Vetsi dostupnost v drogerii. Lze zakoupit pouze v drogerii Rossman a to jen nejake vyrobky.
větší mediální propagaci
vic medical-grade vyrobku
Více distribučních míst.
Více prodejních míst
Více prodejních míst
Více produktů v produktové řadě
více propagace, lidé určitě nevědí, že jde o český výrobek.
Vice propagovat
více reklamy
více reklamy
Vice reklamy
Více reklamy
Více reklamy a informací.
více reklamy a prodejních míst
více reklamy, trošku omladit cílovou skupinu
Více reklamy, zvýšit povědomí o značce jako českého výrobku
Vice reklamy,i kdyz v posledni dobe narazim na reklamu na bilboardech na znavku Ryor,vyraznejsi design vyrobku,mezi sortimentem ostatnich podobne zamerenych produktu se ztraci.
Více reklamy.
Více reklamy.
Více se zviditelnit třeba na předváděcích akcích v areálech obchodních domů jako je např. Tesco a i jiné OD,kam chodí hodně lidí.Hlavně zdůrazňovat:
přírodní a český výrobek a nemučí testováním zvířátka....
Vypada to levne
xx
zadarmo?
Zmena loga a vzhledu produktu
značka působí hodně zastarale
Zviditelnit reklamu
22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neviděla, ani neslyšela
39
65 %
25,66 %
v tištěných médiích
13
21,67 %
8,55 %
plakáty/billboardy
4
6,67 %
2,63 %
mám tuto značku,ale nepamatuji se,kde jsem se o ní dozvěděla
1
1,67 %
0,66 %
ne
1
1,67 %
0,66 %
rádio/televize
1
1,67 %
0,66 %
internet, blogerky
1
1,67 %
0,66 %
23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední škola/gymnázium s maturitou
35
58,33 %
23,03 %
vysokoškolské
16
26,67 %
10,53 %
vyšší odborné
5
8,33 %
3,29 %
vyučena s maturitou
2
3,33 %
1,32 %
základní
2
3,33 %
1,32 %
24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10 000 - 20 000,- Kč
22
36,67 %
14,47 %
do 10 000,- Kč
21
35 %
13,82 %
20 000 - 30 000,- Kč
11
18,33 %
7,24 %
30 000 - 40 000,- Kč
3
5 %
1,97 %
více než 100 000,- Kč
1
1,67 %
0,66 %
70 000 - 100 000,- Kč
1
1,67 %
0,66 %
50 000 - 70 000,- Kč
1
1,67 %
0,66 %
25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 10 tis. obyvatel
21
35 %
13,82 %
10 tis. - 50 tis. obyvatel
14
23,33 %
9,21 %
více než 500 tis. obyvatel (Praha)
10
16,67 %
6,58 %
100 tis. - 300 tis. obyvatel
6
10 %
3,95 %
300 tis. - 500 tis. obyvatel
5
8,33 %
3,29 %
50 tis. - 100 tis. obyvatel
4
6,67 %
2,63 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepamatuji se na otázku 6. Jak nebo kde jste se poprvé s kosmetikou Ryor setkala?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi známí/přátelé/rodina na otázku 6. Jak nebo kde jste se poprvé s kosmetikou Ryor setkala?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek=2 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek=5 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech=1 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká cena=4 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká cena=5 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká cena=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní kosmetika=2 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní kosmetika=3 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní kosmetika=4 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita=1 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita=5 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=3 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=4 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=5 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek na otázku 8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech na otázku 8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ryze přírodní kosmetika na otázku 8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi absence reklamy na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi absence tištěného katalogu na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi málo prodejních míst na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze omezený sortiment zboží na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná grafická podoba na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Koupila jste si někdy produkt/y značky Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Koupila jste si někdy produkt/y značky Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas kupuji na otázku 11. Kolikrát jste si koupila produkt/y značky Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značková/specializovaná prodejna na otázku 12. Kde jste výrobek zakoupila?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale nevyužívám na otázku 13. Znáte kosmetické salóny Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Znáte kosmetické salóny Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi líbí se mi, ale uvítala bych změnu na otázku 14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi na otázku 14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi se mi líbí, neměnil/a bych ho na otázku 14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Uvítala byste možnost si prohlédnout produkty Ryor v tištěném katalogu v pohodlí domova?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Uvítala byste možnost si prohlédnout produkty Ryor v tištěném katalogu v pohodlí domova?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ke každé objednávce z e-shopu na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na každém distribučním místě k nákupu na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na objednání přes internet (poštou přímo domů) na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi volně na prodejnách s produkty značky Ryor na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie na otázku 17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v běžných obchodních řetězcích (supermarket/hypermarket) na otázku 17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v lékárnách na otázku 17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve specializovaných prodejnách na otázku 17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shopy na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi lékárny na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím katalogu/dealerů na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značkové/specializované prodejny na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přidala bych sortiment pro celou rodinu na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přidala bych sortiment pro děti na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozšířila bych sortiment pro muže na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozšířila bych sortiment pro ženy na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojena na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi neviděla, ani neslyšela na otázku 22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v tištěných médiích na otázku 22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 tis. - 50 tis. obyvatel na otázku 25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 tis. obyvatel na otázku 25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 500 tis. obyvatel (Praha) na otázku 25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi střední škola/gymnázium s maturitou na otázku 23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské na otázku 23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 000 - 20 000,- Kč na otázku 24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 000 - 30 000,- Kč na otázku 24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 000,- Kč na otázku 24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/kvalita na otázku 8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká cena=3 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech=4 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializovaná prodejna na otázku 6. Jak nebo kde jste se poprvé s kosmetikou Ryor setkala?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
odpověď absence reklamy:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech=1 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní kosmetika=3 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 tis. - 50 tis. obyvatel na otázku 25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek=2 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
15. Uvítala byste možnost si prohlédnout produkty Ryor v tištěném katalogu v pohodlí domova?
odpověď ano:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ke každé objednávce z e-shopu na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi na každém distribučním místě k nákupu na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi na objednání přes internet (poštou přímo domů) na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi volně na prodejnách s produkty značky Ryor na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi absence tištěného katalogu na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
odpověď drogerie:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi na otázku 14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 000 - 30 000,- Kč na otázku 24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozšířila bych sortiment pro muže na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 tis. obyvatel na otázku 25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná grafická podoba na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím katalogu/dealerů na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi neviděla, ani neslyšela na otázku 22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi na každém distribučním místě k nákupu na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=3 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek na otázku 8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přidala bych sortiment pro celou rodinu na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita=1 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
odpověď drogerie:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi na otázku 14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jste:
2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve firmě Ryor?
3. Jaký je Váš věk?
4. Znáte výrobce přírodní kosmetiky Ryor?
5. Víte, odkud značka Ryor pochází?
6. Jak nebo kde jste se poprvé s kosmetikou Ryor setkala?
7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
10. Koupila jste si někdy produkt/y značky Ryor?
11. Kolikrát jste si koupila produkt/y značky Ryor?
12. Kde jste výrobek zakoupila?
13. Znáte kosmetické salóny Ryor?
14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?
15. Uvítala byste možnost si prohlédnout produkty Ryor v tištěném katalogu v pohodlí domova?
16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?
23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jste:
2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve firmě Ryor?
3. Jaký je Váš věk?
4. Znáte výrobce přírodní kosmetiky Ryor?
5. Víte, odkud značka Ryor pochází?
6. Jak nebo kde jste se poprvé s kosmetikou Ryor setkala?
7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
10. Koupila jste si někdy produkt/y značky Ryor?
11. Kolikrát jste si koupila produkt/y značky Ryor?
12. Kde jste výrobek zakoupila?
13. Znáte kosmetické salóny Ryor?
14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?
15. Uvítala byste možnost si prohlédnout produkty Ryor v tištěném katalogu v pohodlí domova?
16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?
23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
BadMax: Hanková Hanková, děvče nešťastné.
Jestli vám zdejší pravidla zakazují uvést skutečné téma už v názvu, proč ho ale proboha ženská nenapíšeš do propozic na úvod před začátek vyplňování? Že jde o komerční průzkum VÝHRADNĚ mezi UŽIVATELKAMI značky Ryor, protože vám teče do bot v důsledku úbytku prodejních míst v souvislosti s přechodem soukromých drogerií do sítě Family, kam jste vinou arogance paní Štěpánkové nebyli vpuštěni?