Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Přírodní kosmetika

Přírodní kosmetika

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Magdaléna Hanková
Šetření:11. 04. 2015 - 30. 04. 2015
Počet respondentů:152
Počet otázek (max/průměr):25 / 11.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění krátkého anonymního dotazníku o kosmetických přípravcích pro účely průzkumu v rámci absolventské práce při studiu na SVOŠ umění a reklamy. Předem děkuji za Váš drahocenný čas.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [muž → konec dotazníku, ženaotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13790,13 %90,13 %  
muž159,87 %9,87 %  

Graf

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve firmě Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13699,27 %89,47 %  
ano10,73 %0,66 %  

Graf

3. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-308763,97 %57,24 %  
20 a méně1913,97 %12,5 %  
41-50118,09 %7,24 %  
31-40107,35 %6,58 %  
51-6075,15 %4,61 %  
61-7021,47 %1,32 %  

Graf

4. Znáte výrobce přírodní kosmetiky Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7655,88 %50 %  
ano6044,12 %39,47 %  

Graf

5. Víte, odkud značka Ryor pochází?

(země/stát)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká republika1728,33 %11,18 %  
ČR1525 %9,87 %  
Ne1016,67 %6,58 %  
Česko35 %1,97 %  
nevím35 %1,97 %  
CZ35 %1,97 %  
francie11,67 %0,66 %  
ceska republika11,67 %0,66 %  
Čechy11,67 %0,66 %  
cr?11,67 %0,66 %  
ostatní odpovědi cesko
cr
z ceska
Česká republika?
ČR?
58,33 %3,29 % 

Graf

6. Jak nebo kde jste se poprvé s kosmetikou Ryor setkala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
známí/přátelé/rodina2642,62 %17,11 %  
nepamatuji se1626,23 %10,53 %  
specializovaná prodejna1118,03 %7,24 %  
lékárna1016,39 %6,58 %  
internet/televize914,75 %5,92 %  
reklama v tištěném médiu711,48 %4,61 %  
kosmetický salón11,64 %0,66 %  

Graf

7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:

(nejdůležitější faktor přesuňte dolů)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
nízká cena3.7872.43
vysoká kvalita3.1153.872
přírodní kosmetika3.0822.075
známá značka3.8362.432
Český výrobek3.7053.06
netestováno na zvířatech3.4753.069

Graf

8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Český výrobek3354,1 %21,71 %  
poměr cena/kvalita3049,18 %19,74 %  
ryze přírodní kosmetika2845,9 %18,42 %  
netestováno na zvířatech1727,87 %11,18 %  
široký sortiment914,75 %5,92 %  

Graf

9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
absence reklamy4473,33 %28,95 %  
málo prodejních míst4270 %27,63 %  
absence tištěného katalogu3355 %21,71 %  
pouze omezený sortiment zboží2440 %15,79 %  
špatná grafická podoba1728,33 %11,18 %  
kvalita1423,33 %9,21 %  
cena915 %5,92 %  

Graf

10. Koupila jste si někdy produkt/y značky Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3863,33 %25 %  
ne2236,67 %14,47 %  

Graf

11. Kolikrát jste si koupila produkt/y značky Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas kupuji2562,5 %16,45 %  
jen jednou820 %5,26 %  
často kupuji410 %2,63 %  
pravidelně již déle než rok25 %1,32 %  
pravidelně již několik let12,5 %0,66 %  

Graf

12. Kde jste výrobek zakoupila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značková/specializovaná prodejna1948,72 %12,5 %  
lékárna923,08 %5,92 %  
e-shop820,51 %5,26 %  
dostala jsem ho darem615,38 %3,95 %  

Graf

13. Znáte kosmetické salóny Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4778,33 %30,92 %  
ano, ale nevyužívám1321,67 %8,55 %  

Graf

14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi se mi líbí, neměnil/a bych ho3050 %19,74 %  
líbí se mi, ale uvítala bych změnu1423,33 %9,21 %  
nelíbí se mi1118,33 %7,24 %  
vůbec se mi nelíbí, změnila bych ho58,33 %3,29 %  
líbila se mi původní grafická podoba i logo35 %1,97 %  

Graf

15. Uvítala byste možnost si prohlédnout produkty Ryor v tištěném katalogu v pohodlí domova?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3965 %25,66 %  
ne2135 %13,82 %  

Graf

16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
volně na prodejnách s produkty značky Ryor2666,67 %17,11 %  
na každém distribučním místě k nákupu2461,54 %15,79 %  
ke každé objednávce z e-shopu2256,41 %14,47 %  
na objednání přes internet (poštou přímo domů)1538,46 %9,87 %  
přes dealery nabízející kosmetiku Ryor717,95 %4,61 %  
volne vhazovane do schranek nebo vedle schranek12,56 %0,66 %  
Na požádání zdarma do schránky.12,56 %0,66 %  
v elektronické podobě chodil poštou12,56 %0,66 %  

Graf

17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie5185 %33,55 %  
v běžných obchodních řetězcích (supermarket/hypermarket)3863,33 %25 %  
v lékárnách2338,33 %15,13 %  
ve specializovaných prodejnách1830 %11,84 %  
prostřednictvím dealerů nabízejících kosmetiku Ryor58,33 %3,29 %  

Graf

18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie4168,33 %26,97 %  
lékárny2135 %13,82 %  
e-shopy1728,33 %11,18 %  
prostřednictvím katalogu/dealerů1321,67 %8,55 %  
značkové/specializované prodejny1220 %7,89 %  
supermarket/hypermarket915 %5,92 %  
nekupuji ji11,67 %0,66 %  
vyrábím si jí sama :)11,67 %0,66 %  
internet11,67 %0,66 %  
sama si ji vyrábím11,67 %0,66 %  
na fleru od výrobce :)11,67 %0,66 %  

Graf

19. Znáte ve vašem okolí prodejnu kosmetiky/lékárnu/kosmetický salon, ve kterém by mohla být kosmetika Ryor využívána nebo prodávána?

Uveďte min. 2 (např. Lékárna Dr. Max na náměstí a Kosmetický Salon Marie Nováková).

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Tachov Chebská, drogerie v Albertu, nevím, zda ještě trvá nabídka

.

...

albert, Teta drogerie

asi ne

BENU lékárna a OC Globus

Bioobchod Píďalka

City park Jihlava

dr max

Dr. Max na náměstí Kosmetické studio Tachov

Dr.Max, Rossmann

Drogerie

Drogerie Martina a Drogerie Teta

Drogerie Teta Lanškroun

Drogerie Teta na náměstí a Lékárna Dr. Max na náměstí

Jsou tady čtyři lékárny, několik drogerií i kosmetických provozoven, mnozí od této značky kosmetiky Ryor upustili.

Kadeřnictví Řeporyje

kážda drogerie je má

Kosmetické salony, lékárny

lékárna

Lékárna

Lékárna Dr. Max

Lékárna Dr. Max , drogerie TETA

lékárna Dr. Max na náměstí, drogerie Teta

Lékárna Dr. Max Ostrava Futurum, Lékárna U Svaté Madony

Lékárna Dr. Max u Kauflandu a lékárna centrum na Benešově náměstí

lékárna Dr. Max, Rossman

LÉKÁRNA NA SLOVANSKÉ PLZEŇ, nebo Dr.MAX v Tescu

Lékárna Pozořice na Městečku

lékárna U JELENA,SOBOTKA, kosmetika NEFERTITI,Turnov

Liberec - drogerie dm a Rossmann

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

Nejspíš lékárna, ale netuším přesně, která.

Nemam tuseni

Nevim

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím, nezajímá mě to

Nevím.

Neznam

Neznam

neznám

neznám

Rossman, Teta

Tesko,Dr.Max

Teta

teta,zastavka parizske v Plzni, smisene zbozi,vednice vzdalena 20km od Plzne

to si najděte na google sami :)

to víš že jo, ty blbko

U nás na vesnici toho zrovna moc není... Ale v Hradci Králové je rozhodně potenciál velký.

vetsina drogerii ve meste, kam bezne chodim

20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přidala bych sortiment pro celou rodinu3355 %21,71 %  
rozšířila bych sortiment pro ženy3253,33 %21,05 %  
rozšířila bych sortiment pro muže2440 %15,79 %  
velmi spokojena2033,33 %13,16 %  
přidala bych sortiment pro děti1830 %11,84 %  

Graf

21. Co byste zlepšila/změnila/doporučila firmě Ryor?

(Např. "Doplnila bych informace o složení výrobku.", "Více reklamy." apod.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ne vždy mají ve všech obchodech požadované zboží

1. nižší cena - např. odlič. mléko, které před 2 lety v drogerii stávalo kolem 40,50 Kč již stojí kolem 90,100 Kč. 2. lepší PR - značku znám, ale vůbec o ní neslyším 3. rozšířila bych sortiment výrobků pro ženy

Dodala bych značku do drogérií DM nebo Rossman.

doporučila bych najmout někoho, kdo umí udělat kvalitní dotazník

informace o složení, katalog

Jako kosmetička s dlouholetou praxí jsem bohužel moc spokojená nebyla s výsledky této značky, výsledný efekt bohužel slabý, jedním z plusů ale je - pokud je to pravda - netestování. na zvířatech, protože to je opravdu velké svinstvo !

Lepší grafická úprava výrobků, větší reklama

libi se mi ze je to ceska kosmetika, ale jen se tvari jako prirodni, sice treba pouziva prirodni veci ale proste pouzivani napr. sls atd se mi nelibi. Preferuji kosmetiku, ktera je opravdu 100% prirodni, treba kokosovy olej jako krem, tuhe prirodni sampony a tady si myslim, ze by ryor klidne mohl prijit s drazsi - kvalitnejsi a prirodnejsi - radou

Nevim

Nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím, moc ty produkty neznám

nic

nic

nic

nic mě nenapadá

Nikdo o tom moc nemluvi

nižší ceny

používat nekompromisně jen přírodní složky a zaměřit se víc na kvalitu

pro dospívající dívky

především bych nepoužívala produkty z ropy (např. paraffinum liquidum), syntetické PEG-deriváty, silikony (Dimethicone) a dráždivé konzervanty (2-bromo-2-nitropropane-1,3) a netvrdila, že se v takovém případě jedná o přírodní kosmetiku snažila bych se změnit složení a získat certifikáty BIO kosmetiky uveřejňovala bych složení výrobků v eshopu - bez uveřejnění na mě působí klamavým dojmem

přidala bych dekorativní kosmetiku

Psát složení i na obaly.

Rozšířit sortiment, zajímavější obaly

složení o výrobku

V tomhle dotazníku chybí možnosti nevím, neznám, nepoužívám apod. Např. na otázky 14, 20 mě nutí odpovědět něco, co si nemyslím - ale bohužel mi nedává jinou možnost :-( . Tazatel by měl otázky přepracovat, jinak se dostane k neobjektivním výsledkům.

Vadí mi prodejny, kde musím diktovat prodavačce, co chci. Raději si vybírám a beru z regálu sama.

Vetsi dostupnost v drogerii. Lze zakoupit pouze v drogerii Rossman a to jen nejake vyrobky.

větší mediální propagaci

vic medical-grade vyrobku

Více distribučních míst.

Více prodejních míst

Více prodejních míst

Více produktů v produktové řadě

více propagace, lidé určitě nevědí, že jde o český výrobek.

Vice propagovat

více reklamy

více reklamy

Vice reklamy

Více reklamy

Více reklamy a informací.

více reklamy a prodejních míst

více reklamy, trošku omladit cílovou skupinu

Více reklamy, zvýšit povědomí o značce jako českého výrobku

Vice reklamy,i kdyz v posledni dobe narazim na reklamu na bilboardech na znavku Ryor,vyraznejsi design vyrobku,mezi sortimentem ostatnich podobne zamerenych produktu se ztraci.

Více reklamy.

Více reklamy.

Více se zviditelnit třeba na předváděcích akcích v areálech obchodních domů jako je např. Tesco a i jiné OD,kam chodí hodně lidí.Hlavně zdůrazňovat: přírodní a český výrobek a nemučí testováním zvířátka....

Vypada to levne

xx

zadarmo?

Zmena loga a vzhledu produktu

značka působí hodně zastarale

Zviditelnit reklamu

22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neviděla, ani neslyšela3965 %25,66 %  
v tištěných médiích1321,67 %8,55 %  
plakáty/billboardy46,67 %2,63 %  
mám tuto značku,ale nepamatuji se,kde jsem se o ní dozvěděla11,67 %0,66 %  
ne11,67 %0,66 %  
rádio/televize11,67 %0,66 %  
internet, blogerky11,67 %0,66 %  

Graf

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední škola/gymnázium s maturitou3558,33 %23,03 %  
vysokoškolské1626,67 %10,53 %  
vyšší odborné58,33 %3,29 %  
vyučena s maturitou23,33 %1,32 %  
základní23,33 %1,32 %  

Graf

24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 - 20 000,- Kč2236,67 %14,47 %  
do 10 000,- Kč2135 %13,82 %  
20 000 - 30 000,- Kč1118,33 %7,24 %  
30 000 - 40 000,- Kč35 %1,97 %  
více než 100 000,- Kč11,67 %0,66 %  
70 000 - 100 000,- Kč11,67 %0,66 %  
50 000 - 70 000,- Kč11,67 %0,66 %  

Graf

25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 tis. obyvatel2135 %13,82 %  
10 tis. - 50 tis. obyvatel1423,33 %9,21 %  
více než 500 tis. obyvatel (Praha)1016,67 %6,58 %  
100 tis. - 300 tis. obyvatel610 %3,95 %  
300 tis. - 500 tis. obyvatel58,33 %3,29 %  
50 tis. - 100 tis. obyvatel46,67 %2,63 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 21-30:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:

4. Znáte výrobce přírodní kosmetiky Ryor?

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká republika na otázku 5. Víte, odkud značka Ryor pochází?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČR na otázku 5. Víte, odkud značka Ryor pochází?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Víte, odkud značka Ryor pochází?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepamatuji se na otázku 6. Jak nebo kde jste se poprvé s kosmetikou Ryor setkala?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi známí/přátelé/rodina na otázku 6. Jak nebo kde jste se poprvé s kosmetikou Ryor setkala?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek=2 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek=5 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech=1 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká cena=4 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká cena=5 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká cena=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní kosmetika=2 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní kosmetika=3 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní kosmetika=4 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita=1 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita=5 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=3 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=4 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=5 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek na otázku 8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech na otázku 8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ryze přírodní kosmetika na otázku 8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi absence reklamy na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi absence tištěného katalogu na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi málo prodejních míst na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze omezený sortiment zboží na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná grafická podoba na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Koupila jste si někdy produkt/y značky Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Koupila jste si někdy produkt/y značky Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas kupuji na otázku 11. Kolikrát jste si koupila produkt/y značky Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značková/specializovaná prodejna na otázku 12. Kde jste výrobek zakoupila?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale nevyužívám na otázku 13. Znáte kosmetické salóny Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Znáte kosmetické salóny Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi líbí se mi, ale uvítala bych změnu na otázku 14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi na otázku 14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi se mi líbí, neměnil/a bych ho na otázku 14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Uvítala byste možnost si prohlédnout produkty Ryor v tištěném katalogu v pohodlí domova?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Uvítala byste možnost si prohlédnout produkty Ryor v tištěném katalogu v pohodlí domova?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ke každé objednávce z e-shopu na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na každém distribučním místě k nákupu na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na objednání přes internet (poštou přímo domů) na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi volně na prodejnách s produkty značky Ryor na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie na otázku 17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v běžných obchodních řetězcích (supermarket/hypermarket) na otázku 17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v lékárnách na otázku 17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve specializovaných prodejnách na otázku 17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-shopy na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi lékárny na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím katalogu/dealerů na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značkové/specializované prodejny na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přidala bych sortiment pro celou rodinu na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přidala bych sortiment pro děti na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozšířila bych sortiment pro muže na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozšířila bych sortiment pro ženy na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojena na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi neviděla, ani neslyšela na otázku 22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v tištěných médiích na otázku 22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 tis. - 50 tis. obyvatel na otázku 25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 tis. obyvatel na otázku 25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 500 tis. obyvatel (Praha) na otázku 25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi střední škola/gymnázium s maturitou na otázku 23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské na otázku 23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 000 - 20 000,- Kč na otázku 24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 000 - 30 000,- Kč na otázku 24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 000,- Kč na otázku 24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/kvalita na otázku 8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká cena=3 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech=4 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializovaná prodejna na otázku 6. Jak nebo kde jste se poprvé s kosmetikou Ryor setkala?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:

9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?

  • odpověď absence reklamy:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech=1 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní kosmetika=3 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 tis. - 50 tis. obyvatel na otázku 25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím katalogu/dealerů na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká cena=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
  • odpověď málo prodejních míst:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v lékárnách na otázku 17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek=2 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech=1 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká cena=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojena na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?

10. Koupila jste si někdy produkt/y značky Ryor?

  • odpověď ano:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas kupuji na otázku 11. Kolikrát jste si koupila produkt/y značky Ryor?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi značková/specializovaná prodejna na otázku 12. Kde jste výrobek zakoupila?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:

13. Znáte kosmetické salóny Ryor?

  • odpověď ne:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká cena=4 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 tis. - 50 tis. obyvatel na otázku 25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi v tištěných médiích na otázku 22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek=2 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:

15. Uvítala byste možnost si prohlédnout produkty Ryor v tištěném katalogu v pohodlí domova?

  • odpověď ano:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ke každé objednávce z e-shopu na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi na každém distribučním místě k nákupu na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi na objednání přes internet (poštou přímo domů) na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi volně na prodejnách s produkty značky Ryor na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi absence tištěného katalogu na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?

17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?

  • odpověď drogerie:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi na otázku 14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 000 - 30 000,- Kč na otázku 24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozšířila bych sortiment pro muže na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 tis. obyvatel na otázku 25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná grafická podoba na otázku 9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím katalogu/dealerů na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi neviděla, ani neslyšela na otázku 22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi na každém distribučním místě k nákupu na otázku 16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá značka=3 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek na otázku 8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přidala bych sortiment pro celou rodinu na otázku 20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita=1 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie na otázku 18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?

18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?

  • odpověď drogerie:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech=6 na otázku 7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi na otázku 14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve firmě Ryor?

3. Jaký je Váš věk?

4. Znáte výrobce přírodní kosmetiky Ryor?

5. Víte, odkud značka Ryor pochází?

6. Jak nebo kde jste se poprvé s kosmetikou Ryor setkala?

7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:

8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?

9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?

10. Koupila jste si někdy produkt/y značky Ryor?

11. Kolikrát jste si koupila produkt/y značky Ryor?

12. Kde jste výrobek zakoupila?

13. Znáte kosmetické salóny Ryor?

14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?

15. Uvítala byste možnost si prohlédnout produkty Ryor v tištěném katalogu v pohodlí domova?

16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:

17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?

18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?

20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?

22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve firmě Ryor?

3. Jaký je Váš věk?

4. Znáte výrobce přírodní kosmetiky Ryor?

5. Víte, odkud značka Ryor pochází?

6. Jak nebo kde jste se poprvé s kosmetikou Ryor setkala?

7. Seřaďte, co je pro Vás při výběru kosmetiky důležité:

8. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Ryor?

9. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem firmy Ryor?

10. Koupila jste si někdy produkt/y značky Ryor?

11. Kolikrát jste si koupila produkt/y značky Ryor?

12. Kde jste výrobek zakoupila?

13. Znáte kosmetické salóny Ryor?

14. Co si myslíte o logu a celkovém grafickém designu produktů firmy Ryor?

15. Uvítala byste možnost si prohlédnout produkty Ryor v tištěném katalogu v pohodlí domova?

16. Nejvíce by mi vyhovovalo, kdyby byl katalog k dispozici:

17. Kde byste uvítala, kdyby byly produkty značky Ryor dále k dostání?

18. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku?

20. Jak jste spokojena s nabídkou produktů značky Ryor?

22. Viděla jste nebo slyšela reklamu na Ryor?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

25. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hanková, M.Přírodní kosmetika (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://ryorkampan.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.