Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > samochladící sud piva

samochladící sud piva

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Skřivanová
Šetření:19. 11. 2008 - 26. 11. 2008
Počet respondentů:16
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.94
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:17 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, Vážený pane,
chtěli bychom Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku. Dotazník slouží k účelům marketingového
výzkumu, který se týká našeho projektu na téma „Marketingový výzkum o novince na trhu -samochladícím sudu CoolKeg pivovaru Staropramen“. Cílem našeho projektu je zjistit do jaké míry jsou konzumenti piva seznámeni s tímto produktem a jak ho hodnotí. Váš názor nám může výrazně pomoci při tomto průzkumu.
Dotazník je anonymní a Vaše odpovědi budou využity pouze pro potřeby našeho projektu. Děkujeme Vám za pomoc a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku.
Studenti 5. ročníku
Česká zemědělská univerzita v Praze

Odpovědi respondentů

1. Patříte mezi konzumenty piva? (Pokud zaškrtnete ano, pokračujte dále ve vyplňování dotazníku, pokud zaškrtnete ne, dotazník pro vás končí.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1593,75 %93,75 %  
ne16,25 %6,25 %  

Graf

2. Kde pivo nejraději konzumujete? (Z níže uvedených možností utvořte číselnou řadu od jedné do šesti, č. 1 = nejobvyklejší konzumace) z možností: a) doma b) v restauračním zařízení c) v práci d) na firemní akci e) na dovolené f) na zahradní párty

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
b)f)d)a)e)c)16,25 %6,25 %  
21652316,25 %6,25 %  
21643516,25 %6,25 %  
Budvar16,25 %6,25 %  
5, 1, 6, 4, 3, 216,25 %6,25 %  
b f a e d c 16,25 %6,25 %  
12563416,25 %6,25 %  
b), f), e), a), d), c)16,25 %6,25 %  
1b 2a 3f 4e 5d 6c16,25 %6,25 %  
a16,25 %6,25 %  
baef16,25 %6,25 %  
a)4, b)2, c)6, d)5, e)3, f)116,25 %6,25 %  
b,e,f,a,d,c16,25 %6,25 %  
afebdc16,25 %6,25 %  
hospoda16,25 %6,25 %  
a3 b4 c6 d5 e2 f116,25 %6,25 %  

Graf

3. V jakém spotřebitelském obalu kupujete pivo na domácí párty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lahve1168,75 %68,75 %  
točené318,75 %18,75 %  
sud16,25 %6,25 %  
plechovky16,25 %6,25 %  

Graf

4. Stručně popište důvody výběru spotřebitelského obalu (viz.otázka 3)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stejná kvalita jako v restauraci16,25 %6,25 %  
praktičnost16,25 %6,25 %  
je nejdostupnější a nejlevnější16,25 %6,25 %  
nemusím shánět pípu16,25 %6,25 %  
kupujeme po basách různé druhy16,25 %6,25 %  
dostupne a levne16,25 %6,25 %  
Praktičnost, vratné obaly16,25 %6,25 %  
v hospodě je to divný jinak než ze skla16,25 %6,25 %  
praktičnost, variabilní doba spotřeby16,25 %6,25 %  
Nejrychlejší ?16,25 %6,25 %  
praktičnost přenosu16,25 %6,25 %  
Velké množství výrobku v jednom kompaktním balení.16,25 %6,25 %  
koupím celou bednu není tak drahá jako plechovky 16,25 %6,25 %  
levné, praktické, tradiční16,25 %6,25 %  
lahve se rozbíjejí16,25 %6,25 %  
je to nóbl :-)16,25 %6,25 %  

Graf

5. Jak je pro Vás důležité, aby bylo pivo správně vychlazené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi důležité850 %50 %  
důležité743,75 %43,75 %  
nedůležité16,25 %6,25 %  

Graf

6. Považujete stávající dostupnost příslušenství k obsluze klasických sudů piva ( pípu s chladícím zařízením ) za snadnou?Pokud ne, jak tento problém řešíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano425 %25 %  
Ne - půjčuji si od kamaráda16,25 %6,25 %  
ne, kupujeme lahve16,25 %6,25 %  
nevím16,25 %6,25 %  
ne, nekupuju sudy16,25 %6,25 %  
nesnadná, ale dávám lahváče do sklepa16,25 %6,25 %  
ne, neřeším16,25 %6,25 %  
ne, podobné zařízení si půjčuji jen na velké akce16,25 %6,25 %  
neřeším nic16,25 %6,25 %  
považuji za dostupné16,25 %6,25 %  
Mám vlastní pípu.16,25 %6,25 %  
nepoužívám16,25 %6,25 %  
neřeším16,25 %6,25 %  

Graf

7. Slyšeli jste již o existenci 20 litrového samochladícího sudu CoolKeg od pivovaru Staropramen?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1275 %75 %  
ne425 %25 %  

Graf

8. Z jakých zdrojů jste se o sudu CoolKeg dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama850 %50 %  
jinde318,75 %18,75 %  
od přátel212,5 %12,5 %  
v prodejně212,5 %12,5 %  
na internetu16,25 %6,25 %  

Graf

9. Prodej piva v samochladícím 20litrovémm sudu CoolKeg, který je schopen pivo vychladit na 5°C za 60 minut a tuto teplotu drží 12 hodin, hodnotíte jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi dobrý produkt o jehož koupi bych přemýšlel/a956,25 %56,25 %  
jako zajímavý nápad, ale pro mě nevyužitelný (nepraktický)531,25 %31,25 %  
tento produkt mě vůbec nezajímá212,5 %12,5 %  

Graf

10. Jak hodnotíte jeho cenu, která se pohybuje okolo 800 Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká850 %50 %  
optimální850 %50 %  

Graf

11. Koupili jste již někdy sud CoolKeg pivovaru Staropramen?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16100 %100 %  

Graf

12. Pokud ano, byli jste s tímto produktem spokojeni?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1275 %75 %  
ano425 %25 %  

Graf

13. Pro jakou příležitost jste ho koupili? (Respondent vyplňuje pouze v případě, pokud již CoolKeg zakoupil.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné1100 %6,25 %  

Graf

14. Co Vás přimělo k jeho koupi? (Respondent vyplňuje pouze v případě, pokud již CoolKeg zakoupil.)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

15. Uvítali byste samochladící sud s jiným druhem piva Staropramen?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1275 %75 %  
ne425 %25 %  

Graf

16. Pokud ano, o jaký druh by se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Staropramen Granát956,25 %56,25 %  
Stella Artois531,25 %31,25 %  
Bráník531,25 %31,25 %  
Staropramen Ležák 531,25 %31,25 %  
Staropramen Černý425 %25 %  

Graf

17. Uveďte , prosím, věkovou skupinu, do které patříte.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 301173,33 %68,75 %  
31 - 45426,67 %25 %  

Graf

18. Uveďte, prosím, Vaše pohlaví.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž1066,67 %62,5 %  
žena533,33 %31,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Skřivanová, J.samochladící sud piva (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://samochladici-sud-piva.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.