Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sanitární technika - marketingový průzkum

Sanitární technika - marketingový průzkum

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Kotrbová
Šetření:08. 11. 2012 - 20. 11. 2012
Počet respondentů:7
Počet otázek (max/průměr):13 / 4.43
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku pro účely mé bakalářské práce. Dotazník je zaměřen především na respondenty z okresů Cheb a Sokolov.

Odpovědi respondentů

1. Chystáte se k rekonstrukci kuchyně/koupelny/WC/kanalizace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne571,43 %71,43 %  
ano228,57 %28,57 %  

Graf

2. Pokud ano, budete rekonstruovat (vyberte alespoň 1 odpověď):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
byt2100 %28,57 %  

Graf

3. Byli byste ochotni uvést, v jaké obci se tento objekt nachází? V jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

4. Jakou formou budete provádět rekonstrukci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [svépomocíotázka č. 5, objednám si firmuotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svépomocí2100 %28,57 %  

Graf

5. Pokud svépomocí, víte již, kde budete nakupovat materiál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, vímotázka č. 6, nevímotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vím150 %14,29 %  
nevím150 %14,29 %  

Graf

6. Pokud víte, kde? (uveďte prosím město, případně konkrétní firmu/prodejnu)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Cheb, OBI

7. Co Vás k tomu vede, jaký máte důvod pro výběr právě této firmy nebo prodejny? (uveďte prosím alespoň jednu možnost)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastní zkušenost1100 %14,29 %  

Graf

8. V případě pro Vás zajímavé ceny, jste ochotni si pro zboží dojet do vzdálenosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 km150 %14,29 %  
více než 20 km150 %14,29 %  

Graf

9. Uvedl/a jste, že budete provádět rekonstrukci za pomoci firmy. Víte již, které?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

10. Uveďte prosím název firmy. (pokud si jej nepamatujete apod., napište "nevím")

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

11. Co Vás k výběru dovedlo? (uveďte prosím alespoň jednu možnost)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

12. Znáte prodejnu a firmu Juraj Kohl v Kynšperku nad Ohří?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne571,43 %71,43 %  
ano228,57 %28,57 %  

Graf

13. Reklama v kterém médiu Vás nejvíce osloví? (uveďte prosím alespoň jednu možnost)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize457,14 %57,14 %  
letáky do schránky228,57 %28,57 %  
internet228,57 %28,57 %  
inzerce v novinách a reklamní inzerce228,57 %28,57 %  
rádio114,29 %14,29 %  
reklama v MHD114,29 %14,29 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kotrbová, M.Sanitární technika - marketingový průzkum (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://sanitarni-technika-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.